No Imantas līdz Babītei izbūvēts gājēju un veloceļš (+ FOTO) 100

 

Foto: Publicitātes attēls

Latvijas Valsts Ceļi | 3.oktobris 2020 8:27

Gar autoceļu Imanta–Babīte (V20) posmā no Slokas ielas un Kurzemes prospekta krustojuma Imantā līdz Babītei kopumā 2,5 kilometru garumā līdz pat Rīgas apvedceļam A5 (Salaspils–Babīte) un tālāk līdz pagriezienam uz Kleistu ielu Babītē izbūvēts gājēju un velosipēdistu celiņš.

Vēl projektēšanas stadijā šī gājēju un velosipēdistu ceļa iespējamie risinājumi tika apspriesti ar pilsētplānošanas speciālistiem un velobraukšanas aktīvistiem. Autoceļa brauktuve būvdarbu laikā netika skarta, visā veloceļa garumā izbūvēts apgaismojums, gar celiņu uzstādīti soliņi.

Gājēju un velosipēdistu ceļa projektu izstrādāja SIA Vertex projekti, būvdarbus veica SIA Strabag par līgumcenu 695 tūkstoši eiro (ar PVN).

 
100 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
jāā... 3.oktobris 2020 10:14
6 0 Atbildēt

Doma laba, bet izskatās, ka celiņš domāts Imantas iedzīvotājiem satiksmei ar Babīti (kas arī nav slikti), jo tie kas brauc no centra - tie paliek uz gar dzceļu ejošā veloceliņa.

Protams, veloceliņš tas nav, spriežot pēc vairumā redzamajām esmātēm ar ratieņiem, kas gribot patērzēt, ies viena otrai blakus, aizšķērsojot visu celiņa platumu. Un atkal būs pretenzijas pret riteņbraucējiem, kas izmantos brauktuvi.....nē, nav problēmu apbraukt ratinus, bet ņemot vērā ka Imantā jau īsti nav kur staigāt, domāju ka daudzi ies staigāt pa jauno celiņu un rezultātā tā būs cilvēku pilna ietve. Nu lūk kautkā tā.

WALA 3.oktobris 2020 10:24
5 0 Atbildēt

Nu gājeju velosipedistu ceļs pavisam noteikti par veloceļu nav saucams, tas ir kaut kāds pārpratums, ko pareizi jāsauc par parastu ietvi .. Gar šosejām vel var saprast ka tadi ir, tur gan cilveku būs mazāk, gan arī gājejiem īsti citu variantu nav...

nu 5.oktobris 2020 11:21
4 0 Atbildēt

par to jau arī runāju - aklā sieviete uz zīmes redz tikai gājēju, bet velo neredz un uzskata, ka var var iet kā grib.

Bet tad pēc loģikas sanāk, ka ar velo arī var braukt, kā grib?

Kāpēc tu gribi cieņpilnu attieksmi, ja pati uzvedies kā govs pļavā? Es saprotu - mātišķie hormoni, kas liek sargāt pēcteci, liek būt agresīvai pret visu ārējo pasauli. Bet tavi hormoni tikai izaicina citus hormonus un tur nekāds dialogs nevra sanākt.

Ak jā, es jau piemirsu - tu neesi gatava dialogam (kad abas puses ieklausās un piekāpjas), tu gribi lai pārējie rīkojas pēc tava prāta. Lūk, tādas kā tu es arī saucu par esmātēm.

Interesanti, ka tad, kad bērni jau paaugušies, tās pašas sievietes jau spēj pieņemt citus viedokļus un pat ierobežot savu bērnu (piem. lai brauc pa celiņa mal, nevis vidu).

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ES valstis atbalsta papildu ievedmuitu, Vācija uzskata, ka tā ir kļūda 1

Neraugoties uz Vācijas paustajām bažām, lielākā daļa ES valstu ir atbalstījušas papildu tarifus līdz pat 35,3% apmērā. Lasīt vairāk

 

ES valstis atbalsta papildu ievedmuitu elektromobiļu importam no Ķīnas

Eiropas Savienības (ES) dalībvalstis piektdien atbalstījušas papildu tarifus elektromobiļu importam no Ķīnas, lai gan pret to iebilda bloka lielākā ekonomika Vācija, atklājuši avoti ES diplomātiskajās aprindās. Lasīt vairāk

 

Viens no retajiem sedaniem Toyota Camry būs pieejams Latvijā no 38 600 līdz 46 500 eiro (+ VIDEO) 6

Vidējās klases sedans Toyota Camry šogad ieiet savā devītajā paaudzē. Pasaulē tas ir visvairāk pārdotais sedans ar vairāk nekā 21 miljonu eksemplāru. Jaunākais modelis Eiropā tiek piedāvāts vien izvēlētos tirgos, tajā skaitā arī Baltijā. Lasīt vairāk

 

Circle K: Irānas uzbrukums Izraēlai cēlis naftas cenu; globālais patēriņš samazinās 11

Irānas raidītie raķešu uzbrukumi Izraēlai ir paaugstinājuši naftas un naftas produktu cenas pasaules tirgū, un tas var ietekmēt degvielas cenu izmaiņas arī Latvijā. Tajā pašā laikā globālajam pieprasījumam ir tendence samazināties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti