No Imantas līdz Babītei izbūvēts gājēju un veloceļš (+ FOTO) 100

 

Foto: Publicitātes attēls

Latvijas Valsts Ceļi | 3.oktobris 2020 8:27

Gar autoceļu Imanta–Babīte (V20) posmā no Slokas ielas un Kurzemes prospekta krustojuma Imantā līdz Babītei kopumā 2,5 kilometru garumā līdz pat Rīgas apvedceļam A5 (Salaspils–Babīte) un tālāk līdz pagriezienam uz Kleistu ielu Babītē izbūvēts gājēju un velosipēdistu celiņš.

Vēl projektēšanas stadijā šī gājēju un velosipēdistu ceļa iespējamie risinājumi tika apspriesti ar pilsētplānošanas speciālistiem un velobraukšanas aktīvistiem. Autoceļa brauktuve būvdarbu laikā netika skarta, visā veloceļa garumā izbūvēts apgaismojums, gar celiņu uzstādīti soliņi.

Gājēju un velosipēdistu ceļa projektu izstrādāja SIA Vertex projekti, būvdarbus veica SIA Strabag par līgumcenu 695 tūkstoši eiro (ar PVN).

 
Visi komentāri
 
jāā... 3.oktobris 2020 10:14
6 0 Atbildēt

Doma laba, bet izskatās, ka celiņš domāts Imantas iedzīvotājiem satiksmei ar Babīti (kas arī nav slikti), jo tie kas brauc no centra - tie paliek uz gar dzceļu ejošā veloceliņa.

Protams, veloceliņš tas nav, spriežot pēc vairumā redzamajām esmātēm ar ratieņiem, kas gribot patērzēt, ies viena otrai blakus, aizšķērsojot visu celiņa platumu. Un atkal būs pretenzijas pret riteņbraucējiem, kas izmantos brauktuvi.....nē, nav problēmu apbraukt ratinus, bet ņemot vērā ka Imantā jau īsti nav kur staigāt, domāju ka daudzi ies staigāt pa jauno celiņu un rezultātā tā būs cilvēku pilna ietve. Nu lūk kautkā tā.

jāā 3.oktobris 2020 10:17
1 0 Atbildēt

Un es labi redzu zīmi, kas gājējiem dod tiesības izmantot celiņu, bet velobraucējus uz ietves nemīl gājēji, uz brauktuves - autovadītāji. Tas ir tāds konceptuāls jptvmķ - liecies, kur gribi.

Krotow 3.oktobris 2020 17:38
3 0 Atbildēt

Nu nav tas veloceliņš. Normāls veloceliņš no ietves ir atdalīts, bet te atkal viss sajaukts. Esmātes bariņos uz tā celiņa gan būs. Jo blakus starp Rīgu un Babīti atrodas divi privātmāju purvciemi.

Māte 5.oktobris 2020 9:42
0 2 Atbildēt

Baigais kings esi, nevari stūri pagrozīt! Tu mašīnām arī traucē, kad velcies pa braucamo daļu, bet maš;'[inas kaut kā tevi apbrauc, tad arī tu iemācies cilvēkus apbraukt, piebremzēt, netrakot!

Viss 5.oktobris 2020 10:03
2 0 Atbildēt

jau būtu ar tevi labi, ja tu ar saviem ratiem

- neietu pa celiņa vidu

- redzētu un dzirdētu apkārt notiekošo, ne tikai sava bērna elpošanu vai telefonā notiekošo

- nesāktu aurot un mētāt rokas, tklīdz kas notiek ne pēc tava prāta.

Tad par pārējo mēs ar tevi jau vienotos)

P.S. braucot ar velo, pagriezienu veic sasverot veļļuku, nevis grozot stūri. Stūres grozīšana palīdz tikai ļoti straujos pagriezienos.

Māte 5.oktobris 2020 10:44
3 1 Atbildēt

Uz tā celiņa ir zīme gājēju/velo celiņš. Tur nav ne labās, ne kreisās kustības joslu, var iet/braukt pa kuru pusi grib, pat pa vidu un ar riteni nedrīkst triekties virsū gājējiem, apsaukāties, bļaustīties, rādīt vidējo pirkstu! Nāksies vien tev ar to sadzīvot! Kad iemācīsieties būt pieklājīgi, arī es uzvedīšos pieklājīgi! Pagaidām saņemsiet atpakaļ tādu pašu attieksmi, kādu saņemu no jums! Ja man no mugurus bļaus, vācies malā tu stulbā......, neredzi, ka es braucu, vienmēr saņemsiet atpakaļ ..ej....ieskrienies....

nu 5.oktobris 2020 11:21
4 0 Atbildēt

par to jau arī runāju - aklā sieviete uz zīmes redz tikai gājēju, bet velo neredz un uzskata, ka var var iet kā grib.

Bet tad pēc loģikas sanāk, ka ar velo arī var braukt, kā grib?

Kāpēc tu gribi cieņpilnu attieksmi, ja pati uzvedies kā govs pļavā? Es saprotu - mātišķie hormoni, kas liek sargāt pēcteci, liek būt agresīvai pret visu ārējo pasauli. Bet tavi hormoni tikai izaicina citus hormonus un tur nekāds dialogs nevra sanākt.

Ak jā, es jau piemirsu - tu neesi gatava dialogam (kad abas puses ieklausās un piekāpjas), tu gribi lai pārējie rīkojas pēc tava prāta. Lūk, tādas kā tu es arī saucu par esmātēm.

Interesanti, ka tad, kad bērni jau paaugušies, tās pašas sievietes jau spēj pieņemt citus viedokļus un pat ierobežot savu bērnu (piem. lai brauc pa celiņa mal, nevis vidu).

ne gluži 5.oktobris 2020 11:54
1 0 Atbildēt

"Tur nav ne labās, ne kreisās kustības joslu, var iet/braukt pa kuru pusi grib, pat pa vidu" - tā nav taisnība.

CSN skaidri nosaka, ka gājēji nevar iet kā grib - "Gājējiem jāņem vērā velosipēdu klātbūtne uz šā ceļa".

Tas gadījumam, ja esmāte nezin, ka satiksmi regulē CSN, nevis viņas hormoni.

Māte 5.oktobris 2020 12:10
0 1 Atbildēt

Vispār jau CSN 271.17.punkts nosaka, ka ceļa zīmes Nr. 417. darbības zonā " velosipēdu vadītājiem, ja nepieciešams, jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz gājēju pārvietošanās ātrumu". Tātad, ja tu brauc aiz manis gājēja ātrumā, es tev pat teorētiski nevaru traucēt!

CSN 7.punkts saka, ka gājējs pārvietojas pa gājēju un velosipēdu ceļu, nenosakot trajektoriju.

CSN 200.punkts nosaka, ka Velosipēdu vadītājiem jābrauc pa attiecīgā virziena gājēju un velosipēdu ceļu iespējami tuvāk tā labajai malai.

Tātad, es varu iet pa ceļa vidu, bet velosipēdiem jābrauc pa ceļa labo malu!

Vai tiešām velosipēdistiem, kaut reizi dzīvē grūti izlasīt CSN?

Izprint;ēšu CSN un bakstīšu visiem nepieklājīgajiem riteņbraucējiem acī!

5.oktobris 2020 12:30
0 0 Atbildēt

Iespējami tuvāk! Vai gājēja saprot vārda "iespējami" nozīmi?

Gājēja 5.oktobris 2020 13:31
0 0 Atbildēt

Nu noteikti ne pa ceļa vidu! Drīzāk līdz ar pašu ceļa malu, tā ka zāles stiebri skarās pie spieķiem!

pāg 5.oktobris 2020 13:39
2 0 Atbildēt

Jautājums bija "vai gājēja-printētāja saprot, ko nozīmē iespējami tuvāk labajai malai"? Labi, nesaprot - tāpēc skaidroju - ja ir iespējams braukt pa labo malu. Ja labo malu aizņem gājējs, kurš iet gar zāles stiebrriem, tad velobraucējs to apbrauc pa celiņa vidu vai pat pretējo malu, ja tā ir brīva. No kā kļūst saprotams - vienā virzienā ejoši gājēji nedrīkst aizņemt (no veselā saprāta viedokļa, ja tiem piemīt saprāts) visu celiņa platumu, lai neliktu velobraucējam apstāties un netraucētu to citos veidos (kā nosaka CSN).

Nesen nelielā ātrumā pabraucu garām ģimenei, kas gāja pa veloceliņu, pa kuru braucu to mazais bērns. Sākās klukstēšana, kāpēc es braucu pa veloceliņu tik tuvu gājējiem? Es atbildēju - un ko gājēji dara uz veloceliņa joslas? Ja bērns nav spējīgs braukt pats bez asistentiem, tad tam ir par agru braukt pa veloceliņa joslu.

Mamma 5.oktobris 2020 13:59
0 1 Atbildēt

Un ko tur gribi teikt, ka gājēji ir sliktie, bet velosipēdisti labie!? Birdina te lielas asaras, ka šoferi jūs nemīl, gājēji nemīl! Bet uzvedaties ar kā egocentriski sivēni! Loģiski ka uz jums bļauj, ja lidojat kā psihi nenormāli un varat notriekt bērnu! Brauciet normāli un neviens uz jums nebļaus!

Kā teica prezidents Bērziņs: laikam sen neesat ......

5.oktobris 2020 14:00
2 0 Atbildēt

Palaid savu bērnu braukt pa brauktuvi un tad braukt autovadītājiem, labi?

Mamma 5.oktobris 2020 14:07
0 0 Atbildēt

Kāpēc gan bērnam būtu jābrauc pa brauktuvi, ja tur var braukt tikai pieaugušie ar saviem velosipēdiem!?

WALA 3.oktobris 2020 10:24
5 0 Atbildēt

Nu gājeju velosipedistu ceļs pavisam noteikti par veloceļu nav saucams, tas ir kaut kāds pārpratums, ko pareizi jāsauc par parastu ietvi .. Gar šosejām vel var saprast ka tadi ir, tur gan cilveku būs mazāk, gan arī gājejiem īsti citu variantu nav...

Krotow 3.oktobris 2020 17:40
0 0 Atbildēt

Vācijā un Nīderlandē šādi celiņi daudz kur sabūvēti gar šosejām starp ciemiem un piepilsētām un tā viņi tur dzīvo. Taču atšķirībā no mūsējiem tur tiešām gājēji nešlenderē pa celiņa vidu. Bet kaut kā spēj turēties pie vienas malas.

Gājējs 5.oktobris 2020 9:44
1 0 Atbildēt

Ļoti labi, ka nav vairs pa ceļa braucamo daļu jāiet! A veloaptaurētie skrējēji lai skrien pa braucamo daļu!

WALA 5.oktobris 2020 10:20
2 0 Atbildēt

Atbalstu to ka ir laba ietve, bet tad nedirsina velosipēdistus, un neliek bezjēdzīgu zīmi ( tā nav bezmaksas!!!), jo pa trotuāru tāpat gājējs-Dievs. Bet vispaŗ ir pat smieklīgi, jo es pārsvarā arī uz 2 kājām eju apmērma 1,5 reizes ātrāk kā vidējais rīdzinieks - un tie "streipuļi" arī šādā situācijā konkrēti maisās pa kājām ...

Penzonārs 5.oktobris 2020 10:47
1 0 Atbildēt

Kad es augu, braucām ar ričuku gan pa ietvi, gan pa ceļu un tīri labi sadzīvojām! Tagad redz bārdainie vagānonkuļi apspīlētās bikšelēs ar polsterētiem dibena vaigiem vairs braukt nemāk , te gājēji traucē, te bērni, te mammas ar ratiniem! Labi, ka paši vegānonkuļi ar saviem ciskudriļļiem nevienam netraucē un uz nerviem nekrīt!

Penzonāre 5.oktobris 2020 11:24
1 0 Atbildēt

Vecais, tu beigsi lūrēt uz vagānu apsplītajiem bideniem polsterbiksēs? Man arī ir tīri smukas bikšeles, ja neesi pamanījis!

Penzonārs 5.oktobris 2020 12:11
0 0 Atbildēt

Tev ir cauri pontoloni!

Penzonāre 5.oktobris 2020 12:25
1 0 Atbildēt

Nekas vairāk par maniem pantaloniem tev vairs nepienākas! Lūri uz garāmbraucošajiem dibeniem cik gribi, tev tos vairs nepanākt)))

imzz 3.oktobris 2020 13:51
2 0 Atbildēt

Gājējiem uzlikt par pienākumu pierīkot sev atpakaļskata spoguļus vai kameras un virzienrādītājus.

msh 3.oktobris 2020 14:51
0 3 Atbildēt

Nē, pietiktu ar adekvātu apziņu ka no muguras var tuvoties ātrāk braucošas personas un tam attiecīgu uzvedību. Tas pats jāpatur prātā visādiem uz 20 kmph agonējošiem velosipēdistiem.

Krotow 3.oktobris 2020 17:34
2 0 Atbildēt

msh, šoreiz tev mīnuss par agonēšanu. 30 kmh spējīgie nonstopā velobraucēji ir izņēmums. Tie kā likums ir pamatīgi trenēti tipi ar labiem velosipēdiem. Pārējiem 25 kmh ir normāls ātrums un visbiežāk ap 20-22.

Slinkais 3.oktobris 2020 23:21
4 5 Atbildēt

20 minās vecmāmiņas vai galīgie sliņķi. par celiņu šo parodiju tiešām nesauksim. nav mums vispār veloceliņu. jo neesmu vēl dzirdējis ka kāds gājējs tiktu sodīts par blandīšanos pa veloceliņu. man galīgi negribas ar saviu vidējo 32 lavierēt starp šķēršļiem

Fāters 5.oktobris 2020 10:50
0 0 Atbildēt

Kad esju skriet ar bērna sporta ratiem pa šo celiņu, man visu laiku pa priekšu maisās opapi ar saviem salieķiem, kas brauc uz, no copes manāmā reibumā. Un pat nevācas malā, kad uzbļauj, lai dod ceļu! Tādi ambāļi tie riteņbraucēji, kad beidzot policisti izķers tos alkonautus!

izskatās 5.oktobris 2020 11:35
0 0 Atbildēt

ka klusībā ilgojies ar salieķi aizbraukt padropēt pie ūdeņiem, bet sieva liek stumdīt rateļus ar sarkanu krunkainu brēkuli un tas tev sit pa nerviem

Fāters 5.oktobris 2020 12:12
0 0 Atbildēt

Aizdosi salieķi un spinigu?

msh 6.oktobris 2020 1:00
0 0 Atbildēt

Definē kas tev skaitās "nonstops". Piecus gadus atpakaļ, kad visu vasaru nobraukāju garākus gabalus, pamatā ar 1988. gada ZIF 112-512, kurš bija aprīkots ar trīs robu rumbu un alumīnija dangiem, tevis piesauktie 20-22 man bija garo gabalu ātrums - 100-200 km, kamēr līdz 50 km - 25-27, ar ceļavēju vairāk. Un kā reiz tādā situācijā atceros atgadījumu, uz veloceliņa kas iet gar bijušo metalurga mehānisko cehu, tur kur tagad caljan - braucu, man vēl ceļavējš, ātrums ap ~30 - priekšā divas sievietes agonē uz ~20, blakus, aizņēmušas visu platumu, jo nu tak nevar būt ka kāds var pabraukt ātrāk par 20 kmph !!! Pagrabinu savu sūda zvaniņu, to, protams, nedzird, pa vidu izbraukt nevar, jo pārāk nestabilas trajektorijas, atliek tikai apdzīt pa zāli, kas jādara ātri, jo tuvojas šķērsiela - uzkurinu uz ~35 un plēšu garām; viens sievišķis nobļaujas "AK DIEVS!" , neviltots pārsteigums, jo nu kā ar ceļavēju var pabraukt ātrāk par 20...

Nu re 6.oktobris 2020 8:59
0 0 Atbildēt

Tad jau vaina nav gājējos! Arī ļisapedisti maisās kā sū***** pa aku!

msh 6.oktobris 2020 12:34
0 0 Atbildēt

Tieši tā - problēma ir ar cilvēkiem, kuri neiedomājas ka kāds no aizmugures varētu pietuvoties ar lielāku ātrumu.

problēma 6.oktobris 2020 13:27
0 0 Atbildēt

ir ar cilvēkiem, kuri grib aizņemt visu veloceliņa platumu - neatkarīgi no tā, vai tie ir gājēji vai velobraucēji.

Tā ir maza bērna domāšana - man gribās un man nerūp, vai citiem pietiks. Ejam, vedam suni vai braucam viens otram blakus - sak, virsū jau nebrauks. Tā ir vienkārši neizpratne un necieņa, tāpat kā pilnā tramvajā aizņemt vairākas sēdvietas ar somām, kamēr kādam citam nav kur apsēsties.

Bremze 5.oktobris 2020 9:45
0 0 Atbildēt

Lieto bremzi un nebūs problēmu! Gājēju un velo ceļš nav velotreks!

mjā 5.oktobris 2020 10:05
0 0 Atbildēt

Gājējiem nav jāstaigā pa velotreku - atbildot tevis uzdotajā tonī

Ceļazīme 5.oktobris 2020 10:52
0 0 Atbildēt

Tas nav veloceliņš, tas ir gājēju un velo celiņš. Tur gājējiem priekšroka!

priekšrokas nav 5.oktobris 2020 11:31
0 0 Atbildēt

271.17. 417. zīme "Kopīgs gājēju un velosipēdu ceļš". Atļauts braukt tikai ar velosipēdiem, kā arī pārvietoties gājējiem. Velosipēdu vadītājiem un gājējiem jārīkojas tā, lai tie savstarpēji viens otru neapdraudētu un netraucētu. Gājējiem jāņem vērā velosipēdu klātbūtne uz šā ceļa, bet velosipēdu vadītājiem, ja nepieciešams, jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz gājēju pārvietošanās ātrumu;

izriet 5.oktobris 2020 11:39
0 0 Atbildēt

ja divas mātes stumj ratus blakus, aizšķērsojot celiņu visā platumā un aiz viņām elso fāters ar sporta ratiem, tad viņi neņem vērā velobraucēju klātbūtni - t.i. pārkāpj CSN. Un vēl nikni lamājas)

Tāpēc velobraucēji lielākoties turpināt izmantot brauktuvi - jo normāls autovadītājs apbrauks, nevis šņākdams metīsies virsū dūres vīstīdams.

labā mala 5.oktobris 2020 12:16
0 0 Atbildēt

Tev jābrauc pa labo malu, nevis ceļa vidu! Tāds ir likums!

OK 5.oktobris 2020 12:29
0 0 Atbildēt

Ja gājēji iet pa vidu viens aiz otra, riteņbraucējiem tas ļautu izpildīt CSN prasību braukt pa labo malu (abos virzienos). Nu re, noteikumus jūs jau zināt - ejiet pa savu iekāroto vidu un neļurkājieties pa kreisi, pa labi - un velobraucēji viegli jums tiks garām.

Un atceramies, ka mētāties šurpu-turpu gājiejiem liedz prasība ņemt vērā velobraucēju klātbūtni.

Gājējs 5.oktobris 2020 13:36
0 0 Atbildēt

Es ņemu vērā velo braucēju klātbūtni, bet lieku mīksto viņu prasībām atbrīvot ceļu, jo man nav tāda pienākuma! Pieprasu velobraucējiem pārvietoties gājēju ātrumā, lai izvairītos no problēmām un vairs netraucētu viens otram.

Velosipēdistiem taču jāizvēlas drošs braukšanas ātrums!

kuku 5.oktobris 2020 13:52
0 0 Atbildēt

Un ja tu sava stulbuma dēļ ar savu mīksto paskriesi zem 30kg holandiešu velo, kas brauc ar gājēja ātrumu, var gadīties ka tapsi izārstēts no sava paštaisnuma. Neviens tev virsū speciāli nebrauks, bet ir gājēji kas aizmirstās un uz veloceliņa turpina domāt, ka atrodas uz ietves, lēkājot šurpu-turpu. Bremzes jau tik ātri nestrādā, tāpat arī arī reizēm noķer kādu gājēju.

Gājējs 5.oktobris 2020 14:05
0 0 Atbildēt

Palielījies ar savu holandiešu velo!? Man ir vienalga kāds tev ritens, ja uzbrauksi man virsū, rēķinies ar sekām!

ko nu 5.oktobris 2020 15:16
0 0 Atbildēt

tur lielīties, vecs hlams tas holandietis, bet masīvs pēc vella un sver gandrīz kā zaporožecs...ja paleksi tam apakšā kad braucu tev garām, rezultāts daudz neatšķirsies. Bramanība pret inerci, zin kā. Varēsi tiesāties ar Rīgas domi, kas būvē šādus nāves celiņus.

tutu 5.oktobris 2020 13:45
0 0 Atbildēt

Ja tu patiesi ņem vērā viņu klātbūtni, tad tu arī netraucē....vai arī tu esi divkosis, kas ignorē CSN prasību gājējiem neradīt traucēkli velobraucējiem.

Uz ietves tev nedrīkst zvanīt, bet uz veloceļa, ja tu ej izpleties, tad velobraucējs drīkst tev uzzvanīt un palūgt nebūt kretīnam (piem. iet lūrot telefonā).

Gājējs 5.oktobris 2020 14:11
0 0 Atbildēt

Kā es varu traucēt, ja es normāli eju pa savu trajektoriju! Traucētu es tad, ja iebāztu tev slotas kātu spieķos!

Tas ka tev liekās, ka es traucēju, nenozīmē, ka es traucēju!

ja 5.oktobris 2020 14:42
0 0 Atbildēt

es pabraucu garām un tev liekas, ka pārāk tuvu, var būt tikai tavas iztēles auglis

Gājējs 5.oktobris 2020 15:25
0 0 Atbildēt

Es tak tev netaurēju, kad tu man tuvojies. Kāpēc tu man dzindzini, bļauj, svilpo, lamājies! Samazini ātrumu, pārliecinies, ka viss droši un pūt garām, kur brīvs. Ja nav brīvs, pagaidi, kad atbrīvosies un brauc tālāk! Kur tev jāsteidzas, pažarnieks esi!?

heh 5.oktobris 2020 15:37
1 0 Atbildēt

Taurē tev tāpēc, lai tu varētu saņemties un izpildīt CSN prasību - netraucēt velobraucējiem. Un labi, ka velobraucējs seko situācijai un brīdina tevi, nevis ignorē drošību tāpat kā tu. Jeb tu spied uz to, ka uz kopīgā G/Vceliņa par drošību ir atbildīgs tikai un vienīgi velobraucējs? Nēēē, atbild abi. Ja gājējs ir bezatbildīgs, nevar prasīt lai velobraucējs uzņemas atbildību par abiem. Tikai pusi.

Kopīgais G/Vceliņs ir kas pavisam kas cits kā ietve, būtu laiks to pieņemt.

Gājējs 5.oktobris 2020 16:12
0 0 Atbildēt

Es vados pēc principa, ka atbildu par to kas notiek priekšā! Tāpat kā slēpošanas trasē, ja uzskrēji kādam virsū, tu pats esi vainīgs! Ja ar mašīnu ieskrien kādam aizmugurē, pats vainīgs! Ja tu man brauc no aizmugures, tad man nav pienākuma lekt pa labi vai pa kreisi. Turpinu iet savu trajektoriju un tev ir vai nu jābremzē, vai jāapbrauc! Iešana pa celiņ u nav traucēšana!

Derētu saprast, ka gājēju/velo celiņš nav velo celiņš! Pa to celiņu gājējs iet, jo viņam ir tiesības pa to iet.

tiktāl ir labi 5.oktobris 2020 16:28
0 1 Atbildēt

Es apbraucu un laicīgi brīdinu par manevru, bet ja gājējs strauji maina trajektoriju - tā jau ir viņa atbildība. Kā saka, pats vainīgs, nav klasiskā ietve.

Kārtībnieks 5.oktobris 2020 21:31
1 0 Atbildēt

Ja tu uzbrauc, tu vainīgs! Galu galā tev ir pienākums samazināt ātrumu, lai būtu droša braukšana!

aktā 5.oktobris 2020 21:51
0 0 Atbildēt

Ja gājējs paskrien zem auto, tieši zem ratiem tam izskrien priekšā - šeit tas pats gadījums. Vai tev ir veselības apdrošināšana?

Nav tas pats 6.oktobris 2020 9:05
0 0 Atbildēt

Ja dzīvojamā zonā kāds paskrien zem riteņiem, šoferis vienmēr vainīgs, ka nenobremzēja!

vainīgs 6.oktobris 2020 9:57
0 0 Atbildēt

bet veloceliņš nav dzīvojamā zona! tu rakstīsi iesnugumu, bet policists tev prasīs pierādīt, ka ievēroji savus pienākumus!

Ja gājējs uz veloceļa neņem vērā velobraucēju klātbūtni, tad sava atbildība tam pašam ir jāuzņemas - tā nav parasta ietvi. Ja nepiekrīti - neizmanto kopīgos veloceļus.

Nepiekrītu 6.oktobris 2020 10:28
0 0 Atbildēt

Tas nav velo celiņš, bet gājēju un velo celiņš! CSN 202. punkts nosaka, ka velosipēdu vadītājiem jābrauc ar ātrumu, kas neapdraud ceļu satiksmes drošību. Ja nenobremnzēji -ātrums pa lielu.

piekrīti 6.oktobris 2020 12:43
1 0 Atbildēt

Uz šiem celiņiem ne vien velo ir jābremzē, bet arī gājējiem jāpielāgo trajektorija un jāapstājas (tieši to nozīmē CSN kas nosaka, ka gājējam ir jārēķinās ar velobraucējiem). Nav CSN rakstīts ka pa kopīgajiem veloceliņiem ejot, gājējs var traucēt velobraucējiem vai nerūpēties par savu drošību. To vajag saprast un pieņemt.

Galvenais, nešaudieties kā biszāles saēdušies un velobraucēji paveiks pārējo)) Netraucējiet velobraucējiem un tie jūs pasargās no jūsu pašu iedomām un trauksmes))

Nepiekrītu 6.oktobris 2020 13:16
0 0 Atbildēt

Ja tu lietus laikā ej ārā, tu rēķinies ar lietu, tāpat kā gājējs rēķinās ar velobraucējiem, kas haotiski šaudās turpu šurpu! Rēķināšanās neuzliek nekādus pienākumus pret velosipēdistiem, un iešana pa gājēju/velo celiņu nav traucēšana velosipēdistam!

Velosipēdistam ir jāsamazina ātrums, jāpārliecinās par drošību un tad viņš var droši braukt! kas tur tik grūti saprotams!? Te vairs neiet cauri pasaciņas par neaizsargātākajiem satiksmes dalībniekiem, gājējs tev nav nekāds vieglais auto, kam kačāt pravas! Gājējam pašam ir tiesības, bet tev pienākumi, ja negribi pildīt pienākumus, ej ar kājām un nebrauc ar velo!

tieši tā! 6.oktobris 2020 13:30
1 0 Atbildēt

ejot vai braucot pa veloceliņu, jārēķinās ar to otru pusi - un tas attiecas gan uz velobraucējiem, gan arī gājējiem.

Velo nav nekāds smagais auto - tas var pabraukt garām gājējam, ja vien gājējs pats netaisa problēmas uz līdzenas vietas.

Conqueror 3.oktobris 2020 14:01
2 0 Atbildēt

nuja, māmiņas ar ratiņiem 2-3km/st tagad konfliktēs (sasitīsies, saskriesies) ar skrejriteņiem un elektrovelosipēdiem, kuru ātrums ir lielāks par 20 km/st....

lielākoties 3.oktobris 2020 16:40
3 0 Atbildēt

jau tās, kuras stumjas ar ratiem viena otrai blakus, neatstājot vietu riteņbraucējiem. Uz zvanu viņas sliesies pakaļkājās, uz lūgumu palaist kļūs neiecietīgas - ātrākais veids, kā nodemonstrēt apvienotā kajriteņu ceļa bīstamību. Feet and wheels don't mix well.

Fāters 5.oktobris 2020 9:49
1 0 Atbildēt

Es jau teiktu, ka tas kurš nemāk apbraukt māti ar bērnu nmav velosipēdists , bet totāls nespējnieks un čīkstulis!

jājaujā 5.oktobris 2020 10:07
0 0 Atbildēt

Kad viņām izbrauc pa vidu, tak sāk aurot kā trakas!

Fāters 5.oktobris 2020 10:53
0 0 Atbildēt

Nu re, jau čīkst!

čikst 5.oktobris 2020 12:00
1 0 Atbildēt

tavi spoorta rati....vai arī knauķis čīkst, jo pampers ir pilns un ir jāgriežas mājup un nesanāks aizskriet līdz garāžām pie čomiem izsūkt pa aliņam. Nekas, vakarā uzkāpsi uz salieķa un aizmīsies līdz bāram "Pēdējā cerība"))

Fāters 5.oktobris 2020 12:18
0 0 Atbildēt

Kas ir, stringi grauž!?

grauž 5.oktobris 2020 12:33
0 0 Atbildēt

stringi tavai sievai, vismaz par to viņa man žēlojās. Teica arī, ka tu nedodot naudu lielākām apakšbiksēm. Es iedevu naudu ar rezervi, neesmu jau nekāds izmantotājs, zinu kur beidzas laipnība un kur sākas vajadzība!

Nebrīnies, ja vakarā dzersi alu, kas pirkts par manu naudu!

Velorikša 5.oktobris 2020 9:48
0 0 Atbildēt

A man pofig, braucu pa visu veloceliņa platumu, un nav nekur jāskrien!Varat dzindzināt cik gribat, man pie kājas tie jūsu zvaniņi!

hihi 5.oktobris 2020 11:46
0 0 Atbildēt

Tev ir zvaniņi? Man gan ir kārtīgi karsti zvani! Kad sadzirdēsi - zini, ka ir jau par vēlu!

Par vēlu 5.oktobris 2020 12:19
0 0 Atbildēt

Tu jau vienmēr par vēlu! Zvaniķis atradies! Laikam pa zvaniem dabūjis ar riteņa štangu!

koa 5.oktobris 2020 12:53
0 0 Atbildēt

Varu arī tev sarīkot, skatos ka esi ļoti dedzīgs zvanu apjūsmotājs!

nu tā 3.oktobris 2020 19:08
2 1 Atbildēt

izbraucu pa to celiņu - sāksim ar to, ka sākas kādus 200m no Slokas/Kurzemes krustojuma, līdz krustojumam nav pieticis naudas vai spēka.

Vietām sabārstīts ar zemi, ar betona? paliekām. Vietumis tieši no celiņa ir izbrauktuves uz brauktuves (nav runa par vietām, kur iekšējās ielas pievienojas Slokas ielai) - vai tiešām celiņš paredzēts arī izbraukšanai no pagalmiem?

Vienā vietā traktors braucis no dubļainas pļavas pāri celiņam uz ielu - varat iedomāties.

Vienā vietā vietējais grieza iekšā neskatoties un uztaurēja pretī braucošajiem riteņbraucējiem. Veicot pagriezienu, jādod ceļš pārējiem kas turpina ceļu, nemainot taisnvirziena kustību?

Gan jau tur vēl būs jezga uz tā celiņa - kā visur, kur vienuviet satiekas dažādi satiksmes dalībnieki.

Slinkais 4.oktobris 2020 21:11
3 0 Atbildēt

šodien aizminos ievērtēt iztērētos milionus. pats celiņš labs, bet... gan beidzās gan sākas pilnīgos brikšnos. kas traucēja vismaz tos simts metrus līdz imantas ceļam aizvilkt??? šobrīd ir labs ceļs nekurienes vidū. un protams, pa viņu klīst sapņaini pašnāvnieki.

šodien 4.oktobris 2020 23:44
2 0 Atbildēt

atkārtoju izmēģinājumu, no Kurzemes prospekta tos 200m līdz celiņam minos p Slokas ielas brauktuvi. Pretī pa brauktuvi brauca apmulsusi ģimene, kas bija sastapusies ar faktu ka celiņš ir pēkšņi beidzies.

Nav saprotams, vai tā arī paliks vai saņemsies un pabeigs līdz krustojumam.

Celiņš 5.oktobris 2020 9:40
0 0 Atbildēt

Un celiņš beidzas nekurienē!

Lukstiņš 5.oktobris 2020 12:16
1 0 Atbildēt

Pēc CSN 200.punkta sanāk, ka ar velo var braukt tikai pa gājēju un velosipēdu ceļu iespējami tuvāk tā labajai malai.

Gājēji var droši maukt pa vidu. Velosipēdiem arī jāsamazina ātrums līdz gājēju ātrumam.

atkal jau 5.oktobris 2020 12:39
0 1 Atbildēt

kāds domā, ka vārds "iespējami" nozīmē "tieši 5cm" - ja iet gājēji pa abām malām, tad es maucu pa vidu, pēc vajadzības uzzvanot un ar roku (vai mutiski) norādot savu trajektoriju. Pēc manevra atgriežos labajā pusē, ja iespējams vai turpinu braukt pa vidu - pie nosacījuma ja labo malu aizņem gājēji.

Lūk, ko nozīmē "tuvāk labajai malai".

Vecais Nīgrais 5.oktobris 2020 13:43
1 0 Atbildēt

Kamēr CSN man neliks dot ceļu dzindzinātājam, vāvuļotājam un rokas vicinātājam, turpināšu iet savu ceļu un nereaģēšu uz histēriķiem. Nevis es tev traucēju, bet tu man traucē, jo es tev virsū nebāžos, nekliedzu uz tevi un nemācu kā tev braukt. Nu tad lūdzu respektē arī manas vēlmes, un brauc savu ceļu, netraucējot man iet manu ceļu!

Kad eju pa ceļa malu, nevis auto vai moto šoferētājs man nemāca kā man iet, smuki apbrauc un aizbrauc kur viņam vajag!

pēc loģikas 5.oktobris 2020 13:54
0 1 Atbildēt

braucu pa labo malu kā nosaka CSN un ja gājējs man traucē, tad sabraucu kā spaini? Bez zvanīšanas un vāvuļošanas!

Vecais Nīgrais 5.oktobris 2020 14:16
1 0 Atbildēt

Pēc CSN 271.17.punkta tu samazināsi ātrumu un brauksi aiz manis gājēja ātrumā, tāpat kā mašīnas samazina ātrumu aiz velodandāļa, kurš velkās pa priekšu, līdz brīdim, kad rodas iespēja to apdzīt.

Pēc loģikas spriežot, tev vispār nevajadzētu braukt, jo esi bīstams sabiedrībai!

Laipnais 5.oktobris 2020 22:51
3 0 Atbildēt

Uz kopīgā veloceļa gājēju baram uzzvanu, parādu ar roku ka braukšu pa vidu vai pa labi, un turpinu braukt. Savu daļu esmu izpildījis - rēķinos ar gājējiem, tālāk jau viņu atbildība. Zem ratiem neviens vēl izvēlējies pakļūt.

Jāapstājas ir ekstra gadījumos, kad gājējs nespēj pārvietoties pats, bet rīcībspējīgiem gājējiem ir jāpilda CSN un jālaiž riteņbraucējs, nekādas čammāšanās un nelaišanas. Ja kāds taisās perēt, tad labāk todien palikt mājās.

redzu 5.oktobris 2020 14:39
0 1 Atbildēt

tavu loģiku - auto velkas aiz VELOVADĀĻA, bet es braukšu aiz GĀJĒJA. Varbūt aiz gājējvandāļa, kas prāto kā kādam ieriebt vienkārši staigājot.

Vecais Nīgrais 5.oktobris 2020 15:32
1 0 Atbildēt

Es tiešām izbaudu, kā velodandālis aizmugurē ķer stresu, tāpat kā man jāķer stresu aiz velodandāļa, kad braucu ar mašīnu. Sīkums, bet patīkami, ka arī es varu vilkties pa priekšu kā spītīgs āzis, turklāt likumīgi.

Diez ko teiksiet, kad ar čomiem uztaisīsim gājēju kritisko masu! Būs pilns celiņš ar veciem, nīgriem, lēni čāpojošiem gājējiem!

Izbaudīsiet paši savas zāles!

nu re 5.oktobris 2020 15:39
0 1 Atbildēt

iznāci no skapja, atklājies) Čāpojiet vien uz vecumnieku namu, tur jums sanitāri sašpricēs vitamīnus, iedos pledus un rudens saule sasildīs atdziestošos kaulus))

Vecais nīgrais 5.oktobris 2020 15:50
1 0 Atbildēt

Varu jau arī gājēja ātrumā ar trīsriteni braukt, to ir vēl grūtāk apbraukt! ;)

nu.... 5.oktobris 2020 16:30
0 0 Atbildēt

...uz to pusi jau velk, ka trīsritenis tev īstais transports))

Vecais Nīgrais 5.oktobris 2020 21:34
0 0 Atbildēt

Kas tev pret trīsriteni? Ar to vismaz var alus kasti atvest no veikala, ne tikai pliku pēcpusi pārvietot!

Prokopčuka 6.oktobris 2020 9:03
0 0 Atbildēt

Un ko lai saka par tiem velosipēdistiem, kas brauc pa 2 pa 3 blakus un nelaiž garām skrējējus!? Nu ko man vilkties uz 15km/h aiz tiem lēnajiem riteņiem? Un spītīgi nevācas malā, neļauj normāli uzskriet!

vai tad 6.oktobris 2020 9:07
3 0 Atbildēt

viņi pa stadionu brauc vai ir sanācis skriet pa treku?

pa veloceliņu nav jāskrien, nav jāstaidzina suņi un nav jāstaigā.

Bet piekrītu ka braukšana blakus, neredzot kas notiek apkārt, ir ļoti nelāga sērga.

Prokopčuka 6.oktobris 2020 10:32
0 0 Atbildēt

Vispār jau derētu nokārtot velosipēdista apliecību, pirms kāpt uz velosipēda. Tad arī iemācīsies atšķirt 417. ceļa zīmi no 413. ceļa zīmes. Uz ceļiem kas apzīmēti ar 417.ceļa zīmi var gan skriet, gan skrituļot, ratus stuimt un suņus staidzināt.

CSN 6.oktobris 2020 10:35
0 0 Atbildēt

Vai ne, kārtējais pierādījums tam, ka velosipēdisti tikai māk bļaut, bet neko nezina par CSN! Velosipēdisti tak domā, ka luksafors ir ziemassvētku eglītes radinieks, kuram ir smuki jāmirgo!

ūja 6.oktobris 2020 10:53
1 0 Atbildēt

tu jau nepaskaidroji, pa kādu veloceļu skrien....neprasi no manis, lai es gan paredzētu gājēju manevrus, gan uzminētu pa kādu veloceļu tie staigā.

Nesen viena suņu staidzinātāja nenovaktēja suni un tas paskrēja man zem rata, labi ka biju piebremzējis - dabūja ar riepu pa galvu, bet nepavilka zem rata un nepārbraucu tam pāri. Damočka gāja, runājot pa telefonu un nesekoja suņa pastaigai. Gribēju jau pasūdzēties par saimnieka nevērīgu izturēšanos pret suni - bet viņa visu saprata.

Krotow 6.oktobris 2020 11:31
1 0 Atbildēt

Jaunā mode uz mazajiem dīvāna mošķiem šādas sadursmes tiešām padara ļoti bīstamas. Kverpļi kā likums ir nemācīti un paši raujas zem ratiem. Un niecīgā izmēra dēļ aizsūtīt viņus uz citiem medību laukiem zem riteņa ir vienkāršāk par vienkāršu.

un 6.oktobris 2020 11:47
0 0 Atbildēt

Otrs bīstamais moments ir ka saimnieki neseko sunim un tas pārskrien pāri veloceliņam, sarīkojot saites slazdu un iebraucot saitē sekas var būt neparedzamas. Tāpēc ja saimnieks nevāc suni malā, labākā izvēle ir uzsaukt saimniekam un braukt gar suni, nevis skriet iekšā saitē. Ja pagūs, tad nākamreiz būs uzmanīgāks.

ikurāt 6.oktobris 2020 11:44
0 0 Atbildēt

Uzminēji, mazais šķirnes suns, kas piedevām maksā gandrīz kā mans velo kad bija jauns)) Tikai es velo kopju un uzpasēju, bet saimniece lūrēdama telefonā velk suni saitītē ar domu ka tam pašam galva pie rumpja - lai pats tiek galā.

Penzonārs 6.oktobris 2020 11:49
0 0 Atbildēt

Ir 2 veidu braucēji! Vieni brauks virsū uz ceļa tupošam balodim ar domu, pats vainīgs, ka neaizvācās no ceļa! Otrie piebremzē, uztaurē, lai balodis laižas prom, vai arī apbrauc nelaimes putnu.

Manā skatījumā tie pirmie ir kretīni, neatkarīgi no tā, vai brauc ar riteni, vai mašīnu!

Penzik 6.oktobris 2020 12:00
0 0 Atbildēt

Tu tak lasi to, kas nav rakstīts. Neviens speciāli virsū nebrauc, turklāt balodim nav saimnieka kas par to ir atbildīgs. Tu savu bērnu arī staidzinātu pa veloceliņu ar domu ka ja vajadzēs, tad apbrauks? Tas nozīmē ka tu savu bērnu nevērtē daudz augstāk par balodi....tu pat neesi kretīns, bet vienkārši...dabas bērns)))

Penzonārs 6.oktobris 2020 13:21
0 0 Atbildēt

Es nevienam virsū nebraucu un arī no citiem sagaidu līdzīgu rīcību!

Penzonārs 6.oktobris 2020 13:24
3 0 Atbildēt

No savas puses apsolos zem riteņa neskriet un skatīties, lai Penzonāre kas jau švaki redz arī nepaskrietu zem divričiem! Atgādināšu lai viņa iet pa vienu malu un nemētājas kā balons šurpu turpu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti