Rīgas mēra frakcija mēģinās panākt abu Čaka ielas velojoslu saglabāšanu līdz novembrim 23

Nozare.lv | 25.augusts 2021 13:47

Rīgas mēra Mārtiņa Staķa pārstāvētā frakcija "Par/Progresīvie" (PP) koalīcijas partneriem "pieprasījusi saglabāt" abas velojoslas Čaka ielā līdz 1. novembrim, aģentūru LETA informēja frakcijā.

Frakcija aicinājusi šonedēļ sasaukt Satiksmes un transporta lietu komitejas ārkārtas sēdi, lai izvērtētu jūlijā komitejas pieņemtā lēmuma izpildi saistībā ar satiksmes organizāciju Aleksandra Čaka un Krišjāņa Barona ielās.

12.jūlijā tika uzdots līdz 1.septembrim izstrādāt veloinfrastruktūras uzlabojumus Barona ielā, lai nodrošinātu ērtu pārvietošanās ceļu Čaka ielas velojoslas vietā.

PP politiķi uzskata, ka nav saņēmuši visas atbildes par veiktajiem darbiem, tādēļ aicina izskatīt šo jautājumu ārkārtas komitejas sēdē, "lai saņemtu skaidras atbildes un paredzētu risinājumus skolēnu drošības uzlabošanai".

Šie risinājumi esot svarīgi, lai pēc ilgstoša skolas gaitu pārtraukuma uzlabotu drošību Rīgas ielās. Ņemot vērā bērnu un jauniešu atgriešanos pilsētas satiksmē, nepieciešams pēc iespējas izslēgt traģisku negadījumu iespējas, teikts politiķu paziņojumā. 

"Esam saņēmuši trauksmes zvanus no centra iedzīvotājiem, centrā dzīvojošajiem vecākiem, kā arī skolu pārstāvjiem, kuri uzsver bērnu drošības aktualitāti, bērniem dodoties uz skolu ar velosipēdu vai kājām," apgalvo PP frakcija.

"Ņemot vērā paredzamos satiksmes izaicinājumus", frakcija rosina pagarināt divu velojoslu atrašanos Čaka ielā līdz šī gada 1.novembrim, līdz tam sagatavojot paredzētos risinājumus Barona ielā.

Papildus tiek aicināts ieviest 30 kilometru stundā atļautā braukšanas ātruma ierobežojumu pie skolām, lai mazinātu nopietnu negadījumu iespējamību.

Kā ziņots, saskaņā ar komitejā lemto, no 1.septembra Čaka ielā satiksmi bija plānots organizēt pa divām autotransporta joslām, vienas sabiedriskā transporta joslas un vienas velojoslas centra virzienā. Iepriekš partija "Progresīvie" šo lēmumu nosauca par pagaidu kompromisu.

Komitejas lēmums arī paredzēja Krišjāņa Barona ielas pārveidi, lai tā kļūtu par pilnvērtīgu ielu gājējiem, velosipēdistiem un tramvaja satiksmei.

 
23 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
exJZ 25.augusts 2021 15:28
6 2 Atbildēt

A 3800 oficiālu parakstu manabalss.lv pret ielas sačakarēšanu ar velojoslām nav jāņem vērā?!! tikai trauksmes zvanus no neeksistējošiem pseidovēlētājiem?

Vernons 25.augusts 2021 17:28
5 1 Atbildēt

Aizvēra ātruma samazināšanas joslu, pa labi, uz SPICI! Stabiņi vidū! To vajag mācēt, neieredzēt auto bracējus un sačakarēt braukšanu!

darklight 25.augusts 2021 18:26
5 0 Atbildēt

Manuprāt 30 pie skolām ir jau gadus vismaz piecus, tikai Staķis, kurš pa Rīgas ielām pats nepārvietojas, to nav pamanījis.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Dīzeļdegvielas cena šodien Itālijā 1,60 EUR 25.10.2021 (+ VIDEO) 1

Dīzeļdegvielas cena Itālijas ziemeļdaļā svārstās ap 1,60 eiro par litru. Tikmēr arī Latvijā pa brīvdienām tā pieaugusi par 1,7 centiem un šodien AS Viada Baltija to piedāvā par 1,387 eiro litrā. Lasīt vairāk

 

Rīgā pie Akmens tilta Daugavā iebraukusi un nogrimusi automašīna 3

Rīgā pirmdien pie Akmens tilta Daugavā iebraukusi un nogrimusi automašīna, kurā atrasts miris cilvēks, aģentūrai LETA apliecināja Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā. Lasīt vairāk

 

Ford Mustang Mach-E arī Ķīnas tirgum 1

Ford uzsācis elektriskā krosovera Mach-E ražošanu Ķīnā. Tas notiek uzņēmuma Changan Ford rūpnīcā, kas atrodas valsts dienvidrietumos. Lasīt vairāk

 

Kādas inovācijas satiksmes drošība ir realizētas Latvijā? Ko dara Latvijas standarts SIA? (+ VIDEO) 15

Drošības risinājums: diožu lampa, kas izgaismo gājēju pāreju. Tas nevarētu būt nekas sarežģīts un dārgs, taču pie mums tāds nav redzēts, jo atbildīgās instances darbojas ārkārtīgi pasīvi un citur pasaulē redzētie jaunievedumi līdz Latvijai ceļo gadiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti