Rīgas mēra frakcija mēģinās panākt abu Čaka ielas velojoslu saglabāšanu līdz novembrim 23

 
Nozare.lv | 25.augusts 2021 13:47

Rīgas mēra Mārtiņa Staķa pārstāvētā frakcija "Par/Progresīvie" (PP) koalīcijas partneriem "pieprasījusi saglabāt" abas velojoslas Čaka ielā līdz 1. novembrim, aģentūru LETA informēja frakcijā.

Frakcija aicinājusi šonedēļ sasaukt Satiksmes un transporta lietu komitejas ārkārtas sēdi, lai izvērtētu jūlijā komitejas pieņemtā lēmuma izpildi saistībā ar satiksmes organizāciju Aleksandra Čaka un Krišjāņa Barona ielās.

12.jūlijā tika uzdots līdz 1.septembrim izstrādāt veloinfrastruktūras uzlabojumus Barona ielā, lai nodrošinātu ērtu pārvietošanās ceļu Čaka ielas velojoslas vietā.

PP politiķi uzskata, ka nav saņēmuši visas atbildes par veiktajiem darbiem, tādēļ aicina izskatīt šo jautājumu ārkārtas komitejas sēdē, "lai saņemtu skaidras atbildes un paredzētu risinājumus skolēnu drošības uzlabošanai".

Šie risinājumi esot svarīgi, lai pēc ilgstoša skolas gaitu pārtraukuma uzlabotu drošību Rīgas ielās. Ņemot vērā bērnu un jauniešu atgriešanos pilsētas satiksmē, nepieciešams pēc iespējas izslēgt traģisku negadījumu iespējas, teikts politiķu paziņojumā. 

"Esam saņēmuši trauksmes zvanus no centra iedzīvotājiem, centrā dzīvojošajiem vecākiem, kā arī skolu pārstāvjiem, kuri uzsver bērnu drošības aktualitāti, bērniem dodoties uz skolu ar velosipēdu vai kājām," apgalvo PP frakcija.

"Ņemot vērā paredzamos satiksmes izaicinājumus", frakcija rosina pagarināt divu velojoslu atrašanos Čaka ielā līdz šī gada 1.novembrim, līdz tam sagatavojot paredzētos risinājumus Barona ielā.

Papildus tiek aicināts ieviest 30 kilometru stundā atļautā braukšanas ātruma ierobežojumu pie skolām, lai mazinātu nopietnu negadījumu iespējamību.

Kā ziņots, saskaņā ar komitejā lemto, no 1.septembra Čaka ielā satiksmi bija plānots organizēt pa divām autotransporta joslām, vienas sabiedriskā transporta joslas un vienas velojoslas centra virzienā. Iepriekš partija "Progresīvie" šo lēmumu nosauca par pagaidu kompromisu.

Komitejas lēmums arī paredzēja Krišjāņa Barona ielas pārveidi, lai tā kļūtu par pilnvērtīgu ielu gājējiem, velosipēdistiem un tramvaja satiksmei.

 
Visi komentāri
 
Mēris 25.augusts 2021 14:58
2 0 Atbildēt

Agrāk bija Buboņu mēris, Cūku mēris, bet tagad ir Mēra frakcija! Šausmas!

exJZ 25.augusts 2021 15:28
6 2 Atbildēt

A 3800 oficiālu parakstu manabalss.lv pret ielas sačakarēšanu ar velojoslām nav jāņem vērā?!! tikai trauksmes zvanus no neeksistējošiem pseidovēlētājiem?

Vernons 25.augusts 2021 17:28
5 1 Atbildēt

Aizvēra ātruma samazināšanas joslu, pa labi, uz SPICI! Stabiņi vidū! To vajag mācēt, neieredzēt auto bracējus un sačakarēt braukšanu!

650 25.augusts 2021 20:35
3 0 Atbildēt

Ja pabraukt tālāk- reku pie lidostas viadukta bardaks, vismaz 3 avārijas nedēļā.Brīdinājuma zīmes izvēlētas un izvietotas pēc augstākās klasses, viss priekš augstākā līmeņa Vadītājiem.

Kanibaals 26.augusts 2021 14:56
0 1 Atbildēt

》viss priekš augstākā līmeņa Vadītājiem.

Ļoti labi, izlasa pelavas no satiksmes ārā. Ja uz zimem neskatās tad būs sudi agri vai vēlu.

Kanibaals 26.augusts 2021 14:55
0 0 Atbildēt

Izlasi vienreiz CSN, nav tādas ātrumu samazināšanas joslu, ir ātruma samazināšanas valņi. Cik vari malt tuftu par samazinošam joslām.

Vernons 26.augusts 2021 15:18
0 0 Atbildēt

CSN 79. Ja ir iekārtota bremzēšanas josla, transportlīdzekļa vadītājam, kurš paredzējis nogriezties, laikus jāpārkārtojas braukšanai minētajā joslā, un transport­līdzekļa vadītājs drīkst samazināt braukšanas ātrumu, tikai atrodoties uz tās.

Kanibaals 26.augusts 2021 23:47
0 0 Atbildēt

Tā ir bremzēšanas josla nevis samazināšanas josla tajà nav ātruma vaļņu, ne arī tā ir pret kalnu.

Vernons 27.augusts 2021 10:13
0 0 Atbildēt

Vai ar Tevi viss ir kārtībā?

Kanibaals 27.augusts 2021 12:33
0 0 Atbildēt

Man jā, tev nē, terminus nezini. Tas ka bremzēšanas joslā var samazināt ātrumu bremzējot nepadara to par ātruma samazināšanas joslu.

650 27.augusts 2021 15:17
1 0 Atbildēt

Vai TIEŠĀM tieši tajā vietā bija "lōģiski" likvidēt nogriešanās joslu uz spici?? Idioti idiotu galā,idiotu vadībā un idiotu izpildījumā!

Tur jau tā ir totāli BĪSTAMA satiksmes vieta, kas gadiem ilgi netiek risināta (apzināti noklusēta!) ,un tagad vēl tikusi papidus saasināta.No Upesgrīvass ielas uz Ulmaņa gatvi (daudzie!) ārānākošie jau tā tur rada totāli bīstamu situāciju, 50m gabalā šķērsodami vairākas joslas un mēģinādami iekārtoties (jau tā garajai) apgriešanās rindai galā.Liela daļa no šiem apgriezējiem tēmē tieši uz spici, bet tagad tiem atņemta brīvā nogriešanās josla un rezultātā VISI apkārtējie tagad tur stāvēs vēl garākā rindā.

Idioti triumfē visās lietās un jomās, un sabiedrībai vairs NAV itin nekādu iespēju viņus ietekmēt.

Kanibaals 27.augusts 2021 20:09
0 0 Atbildēt

Neinteresē, man tas netraucē.

darklight 25.augusts 2021 18:26
5 0 Atbildēt

Manuprāt 30 pie skolām ir jau gadus vismaz piecus, tikai Staķis, kurš pa Rīgas ielām pats nepārvietojas, to nav pamanījis.

650 25.augusts 2021 20:41
0 0 Atbildēt

Jaunākajā žurnālā (pagaidām vīriešu dzimumam domātajā) ir gara intervija ar viņu.Vispār tāds vispusīgs supermenis,esot Rīgas patriots.Kādam pa/purnu arī varot iedot, ja baigi vajag.

Vernons 25.augusts 2021 21:05
2 0 Atbildēt

Žurnāli vīrietim! "Mans mazais" un "Dari pats"!

650 25.augusts 2021 23:04
0 0 Atbildēt

Jā,reku,lūk,tikko piesauc,tā ir- pats uzstādi zīmes ,pats brauc, pats Lo.. ;p skaties.lv/beztabu/satik...-ulmana-gatve/

ES 26.augusts 2021 9:05
0 0 Atbildēt

Tikmēr citas valstīs būtu mirgojošas dzeltenas lampiņas, interaktīvas ceļa zīmes un brīdinājumi jau krietnu gabalu iepriekš, bet LV pietiks ar avārijas trijstūri 5 metri pirms remonta vietas! Un tad vēl laipnie šoferi malējās joslās neļaus pārkārtoties vidējā joslā braucošajam un filmēs, kā tas nabags ieskrien saliņā!

650 27.augusts 2021 15:22
0 0 Atbildēt

Jā.Dzeltenās lampiņas ir Daargas, lētāk ir uzgleznot (ppi) uz sienas.Vai uzstādīt reklāmas ekrānu,uzzīmēt reklāmas plakakātu. Protams, ka neļaus iekārtoties- tagad mums katram pašam ir par savu dzīvību Jācīnās!

Palaidniex 26.augusts 2021 13:53
1 0 Atbildēt

Pie kam ar tiem (30) pie skolām ir visai jautri. Ir skolas, kur (30) ir uzlikts uz 24/7 uz ielas, kura ved uz mežu, proti, lai skolnieciņiem ir drošāk doties pīpāt, jo sabtransporta ielā nav un vajadzība tikt pāri - ļoti diskutabla.

Ir skolas, kur ir zīme ka (30) ir no 7:00-19:00 un agrāk pa vasaras brīvlaiku vāca nost, šovasar stāvēja tā, itkā notiktu pa vasaru mācības klātienē.

Un ir daudzas centra skolas pie kurām NEKAD nav bijis (30) un ir pat pagrūti iedomāties, ka tur tas būtu realizējams.

Kanibaals 26.augusts 2021 14:57
1 0 Atbildēt

Tas lai var atskaitities cik km ir drošās ielas un cik km ir velojoslas. Divas joslas ir 2x vairāk km kā viena

? 26.augusts 2021 15:49
0 0 Atbildēt

Kāpēc tādas negācijas, kāpēc tāds noliegums?!?

Palaidniex 26.augusts 2021 16:49
2 0 Atbildēt

Nu paskaties jau šodien - cik to velojoslu reāli izmanto lietainākā dienā?

19.-20. gada ziemā, kad ziemas nebija un teju visu ziemu bija ideālākie velobraukšanas apstākļi kādus spēju atcewrēties - slavenākie un Ņoslogotākie"veloceļi, piemēram - Skolas ielas velojosla, Brīvības gatves veloceļš varēja lepoties tikai un vienīgi ar dramatisku velobraucēju skaita kritumu. Populārākajās dienās šovasar varēja novērot maksimums 2600 velobraucēju, tas ir 1300 vienā virzienā, pavasarī un rudenī tas cipars ir ap 1000 abos virzienos pašā maksimāli saulainākajā dienā, ziemā tie pat 230-300 velobraucēji dienā.tas arī viss, kas jāzina par tik daudzu velobraukšanas maršrutu mākslīgu uzturēšanu līdz vēlam novembrim

Jautājums 27.augusts 2021 9:05
4 1 Atbildēt

Vai kāds ir redzējis Staķi un viņa frakciju braucam uz un no darba ar Velosipēdiem!? Jeb tomēr viņi uz domi brauc ar mašīnām un tās tur RD stāvvietā aiz RTU ēkas? Kāpēc mums būtu jāapmaksā domnieku izklaides, es labprāt tajā stāvlaukumā redzētu zaļo zonu ar soliņiem, kafejnīcām, nevis smirdīgas Rīgas domes mašīnas!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti