– Kopbraukšanas platforma ”Bolt” testa režīmā ir ieviesusi jaunu drošības funkciju, kas ir plānota kā daļa no lietotnē jau pieejamā drošības rīku kopuma – tagad gan pasažieri, gan partneršoferi varēs uzsākt brauciena audio ierakstu, ja brauciena laikā viņi jutīsies nedroši vai saskarsies ar nepieņemamu uzvedību.
Audio ierakstu kopā ar pieprasījumu varēs nosūtīt “Bolt” klientu atbalsta dienestam.
Jaunā audio ieraksta funkcija ir daļa no “Bolt” nepārtrauktajiem ieguldījumiem drošības uzlabošanā, un tā palīdzēs “Bolt” klientu atbalsta komandai ātrāk un efektīvāk risināt drošības jautājumus. Brauciena audio ierakstu varēs sākt tikai aktīva “Bolt” brauciena laikā, un lietotāja ierīcē tas tiks uzglabāts 24 stundas šifrētā formātā. Paziņojums par audio ieraksta uzsākšanu tiks nosūtīts arī otrai personai, kas atrodas automašīnā – piemēram, ja lietotājs uzsāks audio ierakstu, autovadītājs par to tiks informēts, un otrādi. Šīs funkcijas izmantošanai ir nepieciešama jaunākā lietotnes versija.
Mārcis Baķis, “Bolt” operāciju vadītājs Latvijā stāsta: “Klientu un partneršoferu drošība ir mūsu galvenā prioritāte. Lai gan starpgadījumi braucienu laikā notiek reti, mēs nemitīgi attīstām mūsu klientiem un partneršoferiem pieejamo drošības risinājumu klāstu. Brauciena audio ieraksta funkcija ir jaunākais papildinājums mūsu lietotnes drošības rīku komplektā, ko mūsu klienti un partneršoferi var izmantot brīžos, kad brauciena laikā jūtas nedroši. Tāpat vēlos uzsvērt, ka “Bolt” nenodos audio ierakstus trešajām pusēm, piemēram, tādām vietējām varas iestādēm kā Valsts policijai, ja vien mēs no tām nesaņemsim pamatotu un atbilstošu pieprasījumu."
Lai nosūtītu audio ieraksta failu “Bolt” klientu atbalsta komandai, ieraksts būs jāpievieno ziņojumam par starpgadījumu. Tāpat braucējiem paredzētās drošības funkcijas ietver partneršoferu identitātes verifikāciju ar foto pašportretu reģistrācijas un braucienu laikā, kā arī iespēju reāllaikā kopīgot atrašanās vietu ar draugiem un ģimeni. Drošības funkcijas ietver arī ārkārtas palīdzības pogu, kas ļauj braucējiem ātri un diskrēti sazināties ar ārkārtas dienestiem. Plašāka informācija par “Bolt” drošības funkcijām pieejama mājaslapas pasažieru drošības sadaļā, bet ar mūsu privātuma politiku var iepazīties šeit.
Esošās drošības funkcijas, kas paredzētas autovadītājiem, ietver iespēju no “Bolt” platformas bloķēt tos partneršoferus, kuri pārkāpj platformas noteikumus. Tāpat drošības nolūkos partneršofera un klienta telefona numurs tiek maskēts un netiek atklāts pasažieriem. Kā arī, ja auto aktīva brauciena laikā ilgāku laiku stāv uz vietas, “Bolt” drošības komanda saņem paziņojumu un sazinās ar partneršoferi, lai pārliecinātos par viņa drošību. Vairāk par autovadītāju drošību platformā var uzzināt mājaslapā.
Cik saprotu, Boltam vispār normāli nav sasniedzams klientu serviss, bet šādas fīčas ir laiks ieviest.