Apdrošināšanas un ekspertīzes jautājumi un atbildes - Lapa Nr.159 - iAuto

Apdrošināšanas un ekspertīzes jautājumi un atbildes

Šeit Jūs varat uzdot savus jautājumus, kas saistīti ar auto apdrošināšanu, tehnisko ekspertīzi. Uz jautājumiem atbildēs iAuto eksperts Ēriks Griģis.

 
 
 
 
 
Uzmanību: Ar * apzīmētie lauciņi ir obligāti!
 
vārdsviktors., 10.oktobris 2008 0:00
tehniskais apskats. antenasiela 2.darba laiks.
Ēriks Griģis:

http://www.csdd.lv/default.php?pageID=1200639669
janis, 8.oktobris 2008 0:00
labdien man tada problena braucu pa grunts celu un neieveroju pagrieziena otru automasinu un ieskreju taij sanos bet manaij automasinaij bija beigusies apdrosinasana bet tehniska apskate bija man pasam ir divdesmit gadu stazs un pa tiem gadiem nebij nevienu parkapumu kads sods tagad var but .
Ēriks Griģis:

1. Par ieskriešanu otrajā automašīnā, sods atbilstoši iemeslam, kāpēc ieskrējāt.
2. Par braukšanu bez OCTA apdrošināšanas - LAPK 149.24 pants. Transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa un iekārtojuma nosacījumu pārkāpšana.
Par tāda transportlīdzekļa izmantošanu ceļu satiksmē, attiecībā uz kuru nav izdarīta tā īpašnieka civiltiesiskās atbildības obligātā apdrošināšana, — uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no trīsdesmit līdz piecdesmit latiem.
Ronalds, 7.oktobris 2008 0:00
Landien!
Jautājums: man 24.11.2006 bija vainīgais, tika sarakstīts saskaņotais paziņojums, bet nu viņš pazuda jo auto tika pārdots utt, un pagāja nu gandrīz 2 gadi kad BALTA atsūtīja man to ja es neiesnogšu sakaņoto paziņojumu būs pašam jāmaksā par to remontu!

Kā tur ir un ko varētu darīt lietas labā, jo saskaņoto es nevaru atrast .. zinu tā auto marku numuru, nezinu cilvēka uzvārdu kas bija otās auto.

Kādi varētu būt zisinājumi jau iepriekš paldies :)
Ēriks Griģis:

Saskaņotais paziņojums ir jāiesniedz, to nosaka OCTA likums.
Ja esat likumu pārkāpis, tad varat nožēlot (ne-)padarīto un lūgt mazināt sodu...
inga, 6.oktobris 2008 0:00
Vai tā ir patiesība,ka 2009 gadā tiesības varēs likt no 21 gada?
Ēriks Griģis:

Patiesību apstiprina tiesību aktos noteiktais.
! Jau šodien tiesības var likt no 21 un pat no 71 gadu vecuma!
Andrejs, 3.oktobris 2008 0:00
Labdien! Mans auto ir cietis avārijā, vainīgs neesmu. Apdrošināšanas firma man tagad liek izvēlēties vai nu apdrošināšanas summu, vai remontu servisā. Nezinu, ko darīt, jo firma negrib teikt, kāda naudas summa sanāk pēc ekspertīzes. Vai man ir tiesības uzzināt šo naudas summu, pirms izvēlos atlīdzības veidu? Man ir OCTA. Paldies.
Ēriks Griģis:

Remontu vai naudu neizvēlas atkarībā no naudas daudzuma.
Nav iespēju paredzēt tiesības!
Rakstot iesniegumu un pieprasot zaudējumu atlīdzību, cietušajam īpašniekam ir jāuzrāda veids, kādā viņš vēlas saņemt atlīdzību, ja tas saistīts ar automobiļa remontu.
Rakstot iesniegumu, neviens no apdrošināšanas darbiniekiem nav redzējis cietušā auto un tāpēc nevar zināt remonta izmaksas.
Uldis, 30.septembris 2008 0:00
Vēlos noskaidrot, vai varu cerēt uz atlīdzību no Garantijas fonda, ja manai pie mājas novietotai automašīnai Nissan Almera naktī (14. martā) kāds nenoskaidrots autovadītājs uztrieca virsū blakus stāvošo kaimiņa automašīnu Mazda 626 . Rezultātā cietusi manas automašīnas aizmugurējā daļa, par ko liecina arī ceļu policijas sastādītais protokols . No "LTAB" saņemtās vēstules var secināt, ka viss ir atkagīgs no tā, kādu lēmumu pieņems Ceļu policija. No negadījuma brīža ir pagājuši jau seši mēneši, bet lēmums vēl nav pieņemts. Galu galā, tieši kaimiņa auto bija tas, kurš ieskrēja manā autiņā. Kāpēc viņa auto ieskrēja, īsti neviens nezina, jo vienīgais liecinieks bija kaimiņa mamma, un lietišķie pierādījumi arī netika vākti. Tagad man ir jāpaļaujas uz Ceļu policijas kompitenci. It īpaši ja negadījuma naktī no viņu puses nācās dzirdēt optimisma pilnu frāzi:" Mēs jau varētu tos leliešus pameklēt, bet mums maiņa ir beigusies. Varbūt jūs paši ?!". Ko arī es darīju, bet nesekmīgi :) Paldies.
Ēriks Griģis:

Nevarat cerēt.
Atus, 29.septembris 2008 0:00
Labdien, nesen cietu CSN kurā neesmu vainīgs, jo priekšā no mazāksvarīga ceļa neievērojot zīmi Dodiet ceļu izbrauca cits auto. Auto ir iegādāts ar līzinga palīdzību.
1)Vai ir iespēja ka OCTA sedz līzinga maksājumus periodu, kad viņu klienta dēļ es nevaru izmantot auto? Vai arī tas ir iespējams caur tiesu?
2) Cita auto nomas maksājumus?
3) Vai morālo kaitējumu var pieprasīt kompensēt OCTA vai caur tiesu? Ja caur tiesu vai varat rekomendēt kādu advokātu.
4) Starpību starp apdrošinātāja auto novērtējumu un cenu par kādu tas tika iegādāts? Atšķirība ~1000EUR
P.S. Auto ir atzīts par norakstāmu.
Ēriks Griģis:

1. Nav iespēja.
2. Ir iespēja, ja Jums nodarītais zaudējums pārtrauca vienīgo ienākumu avotu.
3. Morālo nevar, bet sāpju naudu var.
Att. uz advokātu - ierakstiet savu jautājumu blakus esošajos juridiskajos jautājumos.
4. Par nesaņemto zaudējumu daļu - varat iesniegt prasību tiesā tos atlīdzināt cietušajam.
Ingus, 24.septembris 2008 0:00
Viss sākās aptuveni pirms 3 mēnešiem, kad braucot nolauzu savam auto spoguli. Auto ir apdrošināts AAS "Balva", kasko polise bez pašriska. Pirmo atlīdzību par spoguli saņēmu 77.00 Ls apmerā. (Uzzināju reālās tirgus cenas, kuras kopā sastāda 290.00 Ls.) Sazvanot "ekspertu"un jautājot , kur par saņemtajiem 77.00 latiem var nopirkt lietotu spoguli, nokrāsot to un uzstādīt, saņēmu atbildi -- ja summa neapmierina, rakstiet iesniegumu.
Uzrakstīju iesniegumu, un pēc mēneša saņēmu vēl papildu atlīdzību 110.00Ls. Diemžēl arī tagadējā kopējā summa neļāva segt remonta izmaksas.
Tālāk sekoja pāris desmitu zvani "ekspertam" no manas puses, kuri nedeva nekādu rezultātu. Pēc tam pats saņēmu zvanu no nodaļas vadītāja : "Šeit no 'Balvas'. Kas jums tur par problēmu?" Es jau kuro reizi izstāstīju radušos problēmu, ka par piešķirto atlīdzības summu nevaru savu auto saremontēt. Atbilde: "Naudu mēs jums pārskaitījām, tādēļ lieciet mūs mierā." Pēc šī teikuma viņš nometa klausuli.
Lūk tā, saņēmu atlīdzību 187.00Ls , un viņus vairs neinteresē, kā reāli saremontēt savu auto šeit Latvijā varu par 290.00 Ls.
Piebildīšu,ka piekritu saņemt atlīdzību naudā,jo manis piedāvātie servisi(NEoficiālie dīleri) viņus neapmierināja, piedāvāja kautkādos šķūņos remontēties....
Ēriks Griģis:

Jūsu turpmākā rīcība:
1) rakstiska prasība izskatīt AAS "BALVA" noteikto zaudējumu atlīdzības apjoma pamatojumu LTAB, Lomonosova ielā 9, Rīgā;
2) atbilstošas un pamatotas prasības sagatavošana un iesniegšana tiesā.
Artjoms, 22.septembris 2008 0:00
41.pants. Apdrošinātāja un Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja regresa prasība
(1) Apdrošinātājs ir tiesīgs iesniegt regresa prasību pret:
4) personu, kura zaudējumu nodarījusi ar ļaunu nolūku..."

jautaujums:cik ilgi ir speka sis likums no avarijas momenta?
Ēriks Griģis:

Desmit gadus!!!
baiba, 19.septembris 2008 0:00
Kā varu uzzināt, kur vislētāk apdrošināt auto (OCTA)
Ēriks Griģis:

1. Internetā - pie apdrošināšanas brokera.
2. Uz ielas - pie CSDD Antenas ielā tusējas visi apdrošināšanas sabiedrību pārstāvji.
vārds Ināra, 16.septembris 2008 0:00
Man iebrauca mašīnai aizmugurē, turklāt es negadījuma brīdī biju apstājusies. Policija pateica, ka gadījums ir tik nepārprotami skaidrs, proti, ka vainīga ir otrā automašīna, ka neesot nepieciešamības stādīt protokolu, iedeva saskaņoto paziņojumu, ko mums aizpildīt un aizbrauca.Bet apdrošinātājfirma man tagad saka, ka lieta nodota trasologam, jo otrās automašīnas vadītājs,kuru viņi esot izsaukuši paskaidrojumu sniegšanai, dodot pretrunīgas liecības. Jau pagājis vairāk kā mēnesis, kopš iesniedzu apdrošinātājiem CSN materiālus,bet atbildes nav.Vai ir kaut kādi termņi, kuros tā jāsniedz? Un , ko man darīt, jo es jūtu, ka apdrošinātājsabiedrība mēģinās notikušoCSN pasniegt kā abpusēju vainu.
Ēriks Griģis:

Jūs par notikušo ziņojāt policijai un rīkojāties pēc policijas norādījumiem.
Kur ir tas policists???

Termiņi, mēnesis no pēdēja dokumenta saņemšanas dienas, vai trīs mēneši no pieteikuma saņemšanas dienas.

No OCTA likuma
".. 39.pants. Lēmums par apdrošināšanas atlīdzību
(1) Ja ceļu satiksmes negadījumā zaudējumu nodarījušās personas vaina ir noskaidrota vai ir zināma ceļu satiksmes negadījumā zaudējumu nodarījusī persona un nodarītie zaudējumi ir aprēķināmi, triju mēnešu laikā no šā likuma 36.panta ceturtajā daļā minētā rakstveida pieteikuma saņemšanas dienas, bet ne vēlāk kā mēneša laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas apdrošinātājs vai Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs pieņem lēmumu par apdrošināšanas atlīdzības izmaksu un nosūta attiecīgu rakstveida informāciju apdrošināšanas atlīdzības pieprasītājam.
.."
Olga, 16.septembris 2008 0:00
Uzreiz pēc notikušā piezvanīju saviem apdrošinātājiem, kuri paskaidroja, ka varu rīkoties gan tā gan tā: varu vērsties pie vainīga apdrošīnātājiem, bet tas aizņems ilgāku laiku, vai varu vērsties pie savējiem - tad jau apdrošinātāji savā starpā visu rīsinās, bet atlīdzību dabūšu ātrāk....
Evakuātoru izsaucām, tāpēc ka es pati negribēju braukt - steidzos uz darbu sporta klubā un mašīna izsakatījas slikti =) tāpēc arī nolēmu, ka viņai labāk būs stāvēt servisā (serviss pieder salonam, kur pirku mašīnu)...
Tagad domāju, ka vienkārši apdrošinātāji sava starpā nevar vienoties... īstenībā, nezinu, kas notiek apdrošināsanas sabiedrību starpā... rīkojos tā, kā man ieteica manējie, jo vismaz taja brīdī uzskatīju, ka slikto viņi neieteiks. Vienīgais - ko darīt gadījumā, ja man tiks atteikts? Nezinu, kāda ir tāme, bet labais lukturis bija bojāts, spārnis, priekšējās durvis un durvju stikls... Var būt apdrošīnātāji nolēms, ka mašīna var arī bez stikla braukt vai bez spārna =)) kas zin... Vainīgajam, protams, tagad ir vienalga, jo, pēc viņa vārdiem, viņš tagad brauc ar citu ekskluzīvo auto =) bet man otrās mašīnas, diemžēl, nav... Gaidīšū, ko nedēļās beigās man apdrošīnātāji pateiks...
Ēriks Griģis:

Pēc aprakstītā, nevajadzētu atteikt.
Ko gan teiks apdrošinātājs?
Olga, 16.septembris 2008 0:00
Labdien!
29.augustā notika mans pirmais CSNg (arī mašiņa bija jauna no salona, kura tika reģistrēta tikai 14. augustā - divas nedēļas). Braucu uz sporta klubu un 5 metru attālumā no vārtiem viens vīrietis, kuram piederēja ekskluzīvs auto, nepamanot mani, nolēma attaisīt durvis... viņš atzina savu vainu, mēs sastādījām saskaņoto paziņojumu, viņš izsauca evakuātorus, lai manu mašīnu aizvestu uz servisu... laikam, viņam pašam palika žēl manu jauno 2-nedēļu veco auto... Uzreiz piezvanīju uz apdrošināšanu, savu KASKO, jo caur KASKO,kā man pateica, ir ātrāk saņemt atlīdzību, tad jau viņi no vainīgā OCTA apdrošinātāja saņems izmaksātos izdevumus. 29. augusts bija piektdiena, pirmdien, 1. septembrī, aizbraucu uz savu KASKO un aizvedu pieteikumu un saskaņoto paziņojumu, sazinājos ar autoservisu, kur vienas dienas laikā sastādīja un aizsūtīja tāmi manējiem apdrošinātājiem. Pagāja nedēļa. Piezvanīju KASKO, kur sākumā man pateica, kak visi dokumenti ir saņemti, dienas laikā viņi apstiprinās tāmi. Nākošajā dienā, man paziņoja, ka lieta vēl nav izskatīta, jo apdrošinājuma summa ir diezgan liela un iedeva tel. nr., uz ko zvanīt. Piezvanīju, man atbildēja, ka līdz 12. septembrim noteikti izskatīs. 12. septembrī zvanu - vēl nav rezultātu. 16. septembrī man pēkšņi atbild, ka serviss tikai 15. datumā atsutījis viņiem nepieciešamās bildes un jāgaida līdz nedēļas beigām. Man liekas, ka atsūtīt bildes ir dažu minūšu darbs, it īpaši šim servisam ir sadarbības līgums ar doto apdrošinājuma sabiedrību.
Jautājums: Vai tā nav vienkārša laika vilkšana? Jo pēc KASKO noteikumiem, lēmumu pieņem 7 darba dienu laikā, bet par pagarināšanu sūta vēstuli, vai savadāk brīdinā. Nekādus brīdinājumus neesmu saņēmusi. Var būt viņi nevar atrisināt problēmu ar vainīgā apdrošinātājiem?
Ēriks Griģis:

1. Vai iesniedzāt vainīgās puses apdrošinātājam paziņojumu par CSNg?
2. Vai vainīgās puses apdrošinātājam iesniedzāt pieprasījumu atlīdzināt zaudējumus un klāt pievienojāt saskaņotā paziņojuma eksemplāru?
3. Vai paziņojāt vainīgā apdrošinātājam, ka atlīdzību izmaksās Jūsu KASKO apdrošinātājs?
4. Kāpēc Jūsu auto veda ar evakuatoru? Saskaņoto paziņojumu drīkst aizpildīt tikai CSN 51. punktā noteiktā gadījumā.

Atbalstu Jūsu viedokli!
Tā varētu būt tikai laika vilkšana, nevis to punktu noskaidrošana, ko esat pārkāpusi, lai OCTA atlīdzību Jums - Jūsu KASKO apdrošinātājam atteiktu.
janis, 15.septembris 2008 0:00
sveicinati!
es veletos uzzinat cik maksa stures parliksana no labas puses uz kreiso hoda prelude 5?
ja ir iespeja tad cenu varetu uzrakstit gan ar jusu rezerves dalam gan ja rezerves dalas dodu pats?
paldies jau ieprieks.
Ēriks Griģis:

Šeit nepārbūvē un neremontē automobiļus!
Autobusa vadītajs, 15.septembris 2008 0:00
Šorīt nokārtoju D kategorijas teoriju CSDD. Rīt mani pieteica braukšanas eksāmenam. Vai nokārtojot braukšanas eksāmenu un iegūstot D kategoriju, varēšu strādāt par autobusa vadītāju?
Ēriks Griģis:

Nedrīkstēsiet strādāt.
Jums jāmācas vai autoskolā, vai autotransporta uzņēmumā, vai pastāvīgi, un vēlreiz jākārto Valsts eksāmens gan teorijā, gan braukšanā CSDD, lai iegūtu D [95} profesionālo autobusa vadītāja kodu.
Tad arī varēsiet strādāt par autobusa vadītāju.
Profesionālo vadītāju nosacījumi valstī stājās spēkā ar 11.09.2008. visiem D kategorijas transportlīdzekļu vadītājiem, attiecībā uz visiem C kategorijas transportlīdzekļu vadītājiem - pēc 10.09.2009.
Eksāmenu jautājumi profesionāliem D kategorijas autovadītājiem Valsts eksāmenā publicēti šeit:
http://csnt.csdd.lv/
Agnese, 10.septembris 2008 0:00
Sveicināti! Bija ceļu satiksmes negadījums, kurā esmu cietusī, vainīgā apdrošināšanas kompānija ir BTA, izvēlējos labošanas veidu - serviss. Tagad man zvana no servisa un saka, ka BTA atļaujot mainīt tikai lukturi, pārejais(pampers,spārns) esot jāšpaktelē, jaatloka utt, neļaujot mainīt. Auto nav no jaunākajiem(1995.g.), bet vai tā BTA vispār drīkst darīt?(pieprasīt nelikt jaunu, bet mēģināt labot veco) Vienkārši, kur garantija, ka tas špaktels nekritīs nost, jo skāde nav no mazajām?
Ēriks Griģis:

1. BTA nav remontserviss, bet gan apdrošināšanas sabiedrība. Apdrošinātājs nedrīkst pieprasīt mainīt remonta tehnoloģiju, kas paredz noteiktas kategorijas remontus un remonta darbus atbilstoši bojājumam un tam, ka automobilis ir jāizremontē pirmsavārijas stāvoklī.
2. Jums vajag sagatavot pierādījumus tam, ko rakstāt, lai sūdzētos tālāk.
3. Ja remontservisa špaktele nokrīt nost, Jums pieņemot automobili un servisa pārstāvja klātbūtnē veicot izmēģinājuma braucienu, tad par remonta kvalitāti atbild serviss. Ja špaktele nokrīt uz ceļa pēc tam, kad esat automobili pieņēmusi un parakstījusies par remonta kvalitāti, tad atbildīgs ir vadītājs vai īpašnieks, kāpēc izņēma auto no servisa.
vārds Osvalds, 6.septembris 2008 0:00
Domāju braukt uz Lietuvu pirkt auto,esot lētāki,lūdzu kā man būtu jārīkojās un kādiem pamatnosacījumiem pie pirkšanas un transportēšanas ,muitošanas ,reģistrācijas Latvijā man būtu jāpiegriež vērība.Vai tas ir prāta darbs?
Ēriks Griģis:

1. Ja gribat auto nopirkt, lētāk, tad esat jau izlēmis.
2. Ja gribat auto pirkt braucamu, tad Jūsu rakstītajā ir jūtamas šaubas. Ja šaubies - tad neapdzen :)
3. Kas vajadzīgs;
3.1. pirkšanas - pārdošanas līgums,
3.2. apliecinājums, ka auto noņemts no uzskaites;
3.3. parasti tas atrodams reģistrācijas apliecībā un tehniskajā apliecībā, ja auto no Vācijas;
3.4. samaksas apliecinošs dokuments un čeks;
3.5. auto pārbaudes vai ekspertīzes apliecinājums, ka tas nav meklēšanā un aprīkojums atbilst pirktajam;
3.6. OCTA apdrošināšanas līgums uz pircēja - Jūsu vārda;
3.7. tranzīta numurzīme un
3.8. atbilstoša Lietuvas reģistrāciju apliecinošs dokuments - apliecība, kas paredz auto izvešanu no valsts.
4. Vai prāta darbs - citiem ar interneta meklētājprogrammu palīdzu izvēlēties auto Vācijā. Tas arī man neliekas prāta darbs, bet auto biežāk ir braucams, nekā remontējams.
Raivis, 5.septembris 2008 0:00
Vai pie mums Latvijā būs nopērkams jaunais Dodge Challenger? Ja būs, tad kad un par kādu naudu?
Ēriks Griģis:

Ceru, ka būs!
Zvaniet amerikas automobiļu tirgotājam.
Aivis, 5.septembris 2008 0:00
Tehniskajā apskatē ielika"2" par neatbilstošas krāsas aizmugurējiem virzienrādītājiem(pagriezieniem). Auto ir 1991 gada izlaiduma GAZ 52 04, kam no rūpnīcas nāca tikai sarkanas apaļas lampas.(TA liek uzstādīt lampas ar dzelteniem virzienrādītājiem). Vai ir kāds likums, kas veciem auto to liek darīt? Paldies.
Ēriks Griģis:

Te visam jābūt aprakstītam - MK noteikumi Nr.466
http://www.csdd.lv/documents/normativiedokumenti/noteikumi/mk/mk_446.pdf
Bērtiņa, 1.septembris 2008 0:00
Ceļu satiksmes negadījums.
AUDI apstājas pie STOP zīmes, palaiž auto, braucošu no kreisās puses. Nemanot vairāk nevienu ne no labās, ne no kreisās puses, izgriežas uz ceļa. AUDI veiksmīgi nonācis sava joslā, uzsācis braukt, kad pēkšņi trieciens. BMW iebrauc AUDI aizmugurē. BMW ātrums (apdzīvotā vietā) sākotnēji aptuveni 120km/h, bremzēšanas ceļš 40m, tad pārtraukums un nākamais bremzēšanas ceļš 19m. Japiebilst, ka BMW riepas spēcīgi nodilušas.
Sadursmes rezultatā AUDI tiek pacelts gaisā un apgriezts par 180 grādiem, specīgi tiek traumēta auto aizmugure, spēcīgāk - aizmugures kreisā puse, jo BMW vadītājs bija domājis apdzīt AUDI. No specīgā triciena, AUDI aizmugures stikls izlido. Protokols sastādīts un atzīts par vainīgu automašīnas AUDI vadītājs. Plānots lietu pārsūdzēt. Kā rīkoties šādā situācijā? Cik liela iespējamība, ka neatkarīgā ekspertīze dos slēdzienu par labu AUDI vadītājam? Protams, ir arī fotouzņēmumi un liecinieki.
Ēriks Griģis:

Nav iespējams, Lienīt, pateikt, vai neatkarīgā ekspertīze dos slēdzienu par labu AUDI vadītājam. Ļoti iespējams, ka neatkarīgā ekspertīze izvērtēs visus lietas materiālus un noteiks, kura vadītāja rīcība bija par iemeslu notikušajai sadursmei, kaut protokols sastādīts un atzīts par vainīgu automašīnas AUDI vadītājs.
Ja ir tāds protokols, tad AUDI vadītājam jābūt pierādījumiem, ka protokolā rakstītais nav patiesība. Ja nav patiesība, tad AUDI vadītājs pie protokola parakstīšanas ir norādījis, ka tajā uzrādītajiem datiem, negadījuma shēmai vai negadījuma mehānismam viņš nepiekrīt. Un pamatojis savu protestu protokolam. Tad AUDI vadītājam ir jāpārsūdz pieņemtais lēmums policijas priekšniekam, kura policists sastādīja protokolu, pamatojot savu neapmierinātību. Ja nav tā kā gribētu AUDI vadītājs, tad jāiesniedz prasība pārskatīt lietu Administratīvajā tiesā.
Pierādījumi, kas apgāž protokola pareizību un pieņemto lēmumu, AUDI vadītājam ir jāsagatavo un tiesai jāpiestāda pašam.
Vai spējat iedomāties, kādām zināšanām ir jābūt AUDI vadītājam, lai savāktu pierādījumus negadījuma vietā, to paveiktu pareizi un jau negadījuma vietā nepiekristu protokolā rakstītajam!?
iespējams, AUDI vadītājam ir nepieciešams kāds palīgs, kas prot juridiski izskaidrot un palīdzēt vadītāja turpmākajās darbībās.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti