ielej jaunu eļļu un pārdod to šrotu nost kamēr vēl kust
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ielej jaunu eļļu un pārdod to šrotu nost kamēr vēl kust
anonimikis rakstīja: ielej jaunu eļļu un pārdod to šrotu nost kamēr vēl kust
Un ar ko tad tā JAUNĀ eļļa līdzēs? Apziņa, ka ielieta?
Viņai IR nupat nomainīta eļļa. PAREIZĀ.
Man jau liekas, ka ir jāsakož zobi, jāsataisa esošā kārba un jābrauc pēc tam pašam (pašai) ilgi, jo lielākiem remontiem priekšā nevajadzētu stāvēt.
Braukt ar audi a6 ir patīkami, lai arī dārgi!
Karlsone , nenjem ljaunaa, bet pieraadaas vecaa patiesiiba - nau ko celt ja nevar panest .
Nav taada doma bijusi, ka vajadzeeja tomeer getzu, bet jaunu?
Nezinu kaa audi, bet Nissan Murano variators ap 9tk ls maxā, taa ka ekonomeejat uz cenu un dzenat tik no US iekshaa
Karlsone rakstīja: Nu ir pienācis tas laiks, kad RAAP jābrauc autiņš atstāt un gaidīt spriedumu. Pa šo laiku ir uzradusies versija - nahrenizēt to multiptronic kārbu un nomainīt pret parasto. Nepieciešama lietota manuālā kārba dzinējam V6 2,4 l labā stāvoklī, sajūga kurvis, sajūga disks, sajūga trose, sajūga un bremžu pedālis ar kronšteinu. Teorētiski iespējamam jābūt. It kā. Vismaz variants.
P.S. Redzēs, cerams, ka RAAP mana "epopeja" būs reklāma ))
A mašīnas kompis neko neteiks, vai tad tā kārba nav sajūgta ar kompi?
viagris rakstīja: Nav taada doma bijusi, ka vajadzeeja tomeer getzu, bet jaunu?
Nezinu kaa audi, bet Nissan Murano variators ap 9tk ls maxā, taa ka ekonomeejat uz cenu un dzenat tik no US iekshaa
negribu satirst , bet liekaas ka Audakam tas kraams ap 3kls maksaa .
viagris rakstīja: Nav taada doma bijusi, ka vajadzeeja tomeer getzu, bet jaunu?
Nezinu kaa audi, bet Nissan Murano variators ap 9tk ls maxā, taa ka ekonomeejat uz cenu un dzenat tik no US iekshaa
Jauns Getz var izrādīties vēl lielāka problēma. Zināmi gadījumi, ka uzsistu Getzu nevar saremontēt jo nav detaļu. Tās jāgaida mēnešiem, kamēr ar kuģi atvedīs...
shie jautaajumi jau nu buutu jaauzdod sheit
anonimikis rakstīja: ielej jaunu eļļu un pārdod to šrotu nost kamēr vēl kust
un tu vinju pirksi?
Kāds ir to variatoru dabā Nissan Murano vai Audi redzējis?
Vienā Ķīpenes izstādē redzēju mazajiem elektromotoriem pielāgotu, kaut kāda gumijota plakne un ass nedaudz leņķī pret to.
Kā tas izskatās mašīnām, ka tik dārgs? Princips jau labs - praktiski bezpakāpju kārba ar mainīgu pārneses koeficientu.
_PN_ rakstīja:
ap 2,5
Tev ko, nežēlīgas atlaides Audi Centrā ???
Neticu, ka Vāczemē nevar atrast lētāk...
Karlsone, nekjer krenkji. NAV uz pasaules taadas lietas, kuru par naudu nevareetu salabot. Tavaa gadiijumaa sliktaakais, kas var buut ir taas kaarbas nomainja. Domaaju, ka tur vareetu ~3k Ls aiziet. Zato peectam brauksi cepuri kuldama.
Audi A6 ir labs, komfortabls auto un varbuutiiba, ka tur atkal kaut kas sachakareesies ir minimaala. Peec shitaas shaizes noveershanas vareesi ilgi un dikti to automashiinu lietot.
Un nevajag klausiities tajos, kas bljauj - vaaai, nu ir dir*aa, viss pagalam, dziivei beigas... Sataisiis, kaadu briidi sapees, veelaak aizmirsiisies. + Buus maaciiba, ka lietotam auto labaak izveeleeties mehaniku vai parasto tiptronic karbu, jo taas taisa pie mums.
Jā tā ir ar tādiem autiņiem. Man 94 gada VW lietota kārba maksā 100Ls + klāt vēl pieved. Nav nedz škrobe, ne galvassāpes par kādiem lieliem izdevumiem, ne servisa apmeklējumiem. Un tas man patīk.
Ne jau visi grib braukt ar laužņiem, man ar ir 94 gada subaru dzelzis isak sakot, nemazgaju, netiru, laboju ar pa retam jo nav isti ko. Bet kadam moska gribas lai salonaa var sarunaties, sedet sildamos benkos un baudut vel visadas fignas.
Ir tāds labs teiciens: "Hočeš katatsa, umei sanački vazitj". Kaut kā tā. Līdz nedēļas beigām pateikšot, kas par lietu.
Šobrīd braucu ar Fiat Brava, nu ziniet.. pēc A6 ))
Nez cik ilgi tie "prieki" man būs )
Manam A6 arī bija šis variators. Beigts bija kārbas vārstu bloks, kura remonts izmaksāja ~ 700 Ls. Kārba bija feina, ātrumi slēdzās bez jebkādiem rāvieniem, bet šai kārbai man kaitināja viena raksturīga lieta, uzsākot kustību kārba mirkli domā, bet nereaģē momentāli kā tiptroniks.
anonimikis rakstīja: ielej jaunu eļļu un pārdod to šrotu nost kamēr vēl kust
Kaut kur pa ausu galam kādreiz dzirdēju ka automātus varot uz brīdi pusreanimēt arkaut kādām silikona piedevām.Man viens čomaks tādā veidā džipam uzcēla parasto gaņģeni-grabēja un vibrēja,tagad jau ir izturējusi 2000km.
Karlsone rakstīja: Nu ir pienācis tas laiks, kad RAAP jābrauc autiņš atstāt un gaidīt spriedumu. Pa šo laiku ir uzradusies versija - nahrenizēt to multiptronic kārbu un nomainīt pret parasto. Nepieciešama lietota manuālā kārba dzinējam V6 2,4 l labā stāvoklī, sajūga kurvis, sajūga disks, sajūga trose, sajūga un bremžu pedālis ar kronšteinu. Teorētiski iespējamam jābūt. It kā. Vismaz variants.
P.S. Redzēs, cerams, ka RAAP mana "epopeja" būs reklāma ))
Kā beidzās problēmas atrisināšana?
Pagājušajā trešdienā autiņu atdevu RAAP, veica defektāciju un pateica, ka "kirdiht" kārbai. Šovakar pasūtīju jaunu kārbu pa taisno no ražotāja, tā ka būs klāt un mainīšu nost. Sāpīgi, protams, ir.. ;(
Par kārbas noņemšanu, defektācijas veikšanu un tagad atkal kārbas salikšanu RAAP prasa it kā 100 Ls. Ceru, ka tā arī būs, kā saka. Ta jau "ziņošu"
P.S. Vecā kārba jāsūta atpakaļ uz Fāterlandi.
Karlsone rakstīja: Par kārbas noņemšanu, defektācijas veikšanu un tagad atkal kārbas salikšanu RAAP prasa it kā 100 Ls. Ceru, ka tā arī būs, kā saka. Ta jau "ziņošu"
P.S. Vecā kārba jāsūta atpakaļ uz Fāterlandi.
cik maksaa jaunaa?
ES dabūju pa 3 ar kapeikām Ls
A6 VARIATOR epopeja turpinās!
Nu ir pienācis tas laiks, kad RAAP jābrauc autiņš atstāt un gaidīt spriedumu. Pa šo laiku ir uzradusies versija - nahrenizēt to multiptronic kārbu un nomainīt pret parasto. Nepieciešama lietota manuālā kārba dzinējam V6 2,4 l labā stāvoklī, sajūga kurvis, sajūga disks, sajūga trose, sajūga un bremžu pedālis ar kronšteinu. Teorētiski iespējamam jābūt. It kā. Vismaz variants.
P.S. Redzēs, cerams, ka RAAP mana "epopeja" būs reklāma ))