Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Lai jau nu tas tramvajs paliek, kur ir bijis visu šo laiku. Berlīnē, centrā pie Alexandera laukuma, teju visa auto satiksme ir ierobežota, bet tramvajs brīvi kursē. Pat paralēlās ielās. Un nevienam īpaši netraucē. Ja arī pie mums kaut kad to Meierovica/Aspazijas bulvari uztaisīs par gājēju ielu, lai tas trambulis tur ripo. Neredzu jēgas no tās tramvaju līnijas starp Akmens tiltu un Ausekļa ielu - cilvēkiem no tā nav nekādu ērtību. Ja nu vienīgi fiksāk varētu nokļūt no Doles uz Sarkandaugavu. Bet reali atkal samazinātos braucēju skaits, kas nebūt būtu pa prātam RS vadībai.

Tiešām tiem cilvēkiem, kas dēļ Nacionālā teātra krusta caurlaidības trūkuma katru dienu pavada laiku korķos uz Vanšu tilta un Valdemāra ielā nebūtu nekādu ērtību?!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Seene rakstīja: Viss kā parasti... Tāpat, kā lieliskās sliedes pie Nacionālā teātra.

Tīri teorētiski tagad pēc remonta pabeigšanas tam būtu jāšķērso krustojums veiklāk un bez aizķeršanās.

vispār jau jaunās sliedes ir nepieciešamas, lai tur varētu braukt jaunie tramvaji. Nedomāju, ka tās īpaši uzlabos krustojuma caurlaidību. Satiksmi jau kavē tramvaju kustībai pielāgotais luksoforu cikls, ne jau pats tramvajs, kas krustojumu šķērso relatīvi reti.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

nu re - ja jau trambuļi skrien tur reti, tad kas kavē luksafora gaismas saregulēt tā, lai tās aiztur auto satiksmi uz tilta un valdemārenes tikai tad, kad tas tramvajs kustas?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: nu re - ja jau trambuļi skrien tur reti, tad kas kavē luksafora gaismas saregulēt tā, lai tās aiztur auto satiksmi uz tilta un valdemārenes tikai tad, kad tas tramvajs kustas?

Taisnība, žēl tikai, ka tu nestrādā RDSD. Varbūt tad viņiem šāds risinājums būtu pa spēkam

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kad atvēzējās būvēt vantinieku, tad sākotnējā projektā džimbulis tika laists zem tilta....

tikai tika izvēlēts lētākais risinājums - tilts netika pārrēķināts lielāks (vantenieks ir kopija) un tāpēc pilsētas pusē ūdenī ir viens atbalsts un (protams) arī tramvajs nebrauc pa apakšu

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: nu re - ja jau trambuļi skrien tur reti, tad kas kavē luksafora gaismas saregulēt tā, lai tās aiztur auto satiksmi uz tilta un valdemārenes tikai tad, kad tas tramvajs kustas?

Kā gājēji tiks pāri Valdemārenei? Otrkārt, korķis pārcelsies uz Valdemāra/Raiņa bulv. krustojumu. Un aste tāpat stiepsies līdz pat Vanšu tiltam. Vai braucot otrā virzienā 2x lielāks korķis būs pie nākamā krusta- pirms Slokas ielas.

Tur vajag kompleksu risinājumu. Tuneli zem Valdemārenes līdz kādai Duntes ielai

Savādāk būs kā ar Slavu apli. Korķi tur vairs nav, bet pavairojušies tie ir tuvākajās ielās pie pirmajiem luksoforiem. Vai kā piemērs Lubānene. Nu aizliedza mest pa kreisi no Lubānas uz Ilūkstes, tad tagad korķis ir uz Lubānas pirms Saharova...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

smaidiigais rakstīja: nu re - ja jau trambuļi skrien tur reti, tad kas kavē luksafora gaismas saregulēt tā, lai tās aiztur auto satiksmi uz tilta un valdemārenes tikai tad, kad tas tramvajs kustas?

Kā gājēji tiks pāri Valdemārenei? Otrkārt, korķis pārcelsies uz Valdemāra/Raiņa bulv. krustojumu. Un aste tāpat stiepsies līdz pat Vanšu tiltam. Vai braucot otrā virzienā 2x lielāks korķis būs pie nākamā krusta- pirms Slokas ielas.

Tur vajag kompleksu risinājumu. Tuneli zem Valdemārenes līdz kādai Duntes ielai

Savādāk būs kā ar Slavu apli. Korķi tur vairs nav, bet pavairojušies tie ir tuvākajās ielās pie pirmajiem luksoforiem. Vai kā piemērs Lubānene. Nu aizliedza mest pa kreisi no Lubānas uz Ilūkstes, tad tagad korķis ir uz Lubānas pirms Saharova...

Bama viedokli pilnībā sadalu.

bet par pārbūvi rinājot - tramvajs noteikti tiks krustam pāri fiksāk pēc pārbūves.

Problēma jau lielākoties ir tieši satiksmes organizācijā pilsētpļānojuma līmenī. Mums ir 3,5 tilti, kuri beidzās bez reālās transporta plūsmas novadīšanas.

Kāpēc 3,5? Salu, Akmens un Vanšu tiltiem abi gali beidzas ar lusoforu un stūķi.Dienvidu tilts vienā galā beidzās ar neko un no pārdaugavas braucot ir Rīgai pilnīgi bezjēdzīgs...

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: ... ne jau pats tramvajs, kas krustojumu šķērso relatīvi reti.

Tas tagad tur tramvaji kursē reti - palaidīs papildus vēl 6-o, kas kursē vidēji reizi 5 min, tad gan tur būs tusiņš.

Interesanti, kā tiks risināts mega-lielās gājēju pārejas jautājums - jau tagad, lai transports (t.sk. tramvajs) korekti to šķērsotu, paiet labs laiks. Būs vairāku tramvaju sastrēgums abās pusēs pārējai

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

smaidiigais rakstīja: nu re - ja jau trambuļi skrien tur reti, tad kas kavē luksafora gaismas saregulēt tā, lai tās aiztur auto satiksmi uz tilta un valdemārenes tikai tad, kad tas tramvajs kustas?

Kā gājēji tiks pāri Valdemārenei? Otrkārt, korķis pārcelsies uz Valdemāra/Raiņa bulv. krustojumu. Un aste tāpat stiepsies līdz pat Vanšu tiltam. Vai braucot otrā virzienā 2x lielāks korķis būs pie nākamā krusta- pirms Slokas ielas.

Tur vajag kompleksu risinājumu. Tuneli zem Valdemārenes līdz kādai Duntes ielai

Savādāk būs kā ar Slavu apli. Korķi tur vairs nav, bet pavairojušies tie ir tuvākajās ielās pie pirmajiem luksoforiem. Vai kā piemērs Lubānene. Nu aizliedza mest pa kreisi no Lubānas uz Ilūkstes, tad tagad korķis ir uz Lubānas pirms Saharova...

Gājēji pie mums ir reāla problēma... vajadzētu aizsūtīt pieredzes apmaiņā uz Berlīnes ielām, kur principā pie zaļā, kas deg dažas sekundes, ielu pāriet nemaz nav iespējams. T.i. gājēju luksofori ir noregulēti tā, ka iedod "startu" tiem, kas ir sastājušies ielas malā un ielas sķērsošana ir neizbēgami jāpabeidz pie jau sarkanās gaismas. Mūsu svētās govis savukārt ir pieradušas lēnā gaitā vilkties pāri ielai labi izkliedētā plūsmā, nevis ātri un visiem reizē.

Jā, protams, korķi pavisam ar šo nesamazināsies un nolikvidēt var tikai ar kompleksu risinājumu. Bet ja tas nav pa spēkam uzreiz, tas tik un tā nenozīmē, ka pakāpeniska to izdalīšana, sākot ar šaurākajām vietām, nav vajadzīga. Pie Nacionālā teātra visa satiksme strēgst divās joslās. Savukārt jau pie Aspazijas bulvāra ir trīs joslas, sadalot plūsmu, tāpat arī nākamajā krustā. Tas pats pie Slokas ielas - daļa jau nogriežas ķīpsalā, daļa uz Slokas ielu - atlikušajām divām joslām vairs ir tikai daļa no plūsmas, kas "jāiztur" šaurākajā vietā.

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja: .. Interesanti, kā tiks risināts mega-lielās gājēju pārejas jautājums

Te bija domāta lielā pāreja pie Hotel de Rome / McDonalds / Brīvības piemineklis

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Jautājums Bamam:

Jau kādu laiku tiek rakņāta Ropažu iela, tiek ravētas ārā vecās apmales, liktas jaunas Izskatās, ka gatavojas lielākiem darbiem.

Šajā kontektsā ienāca prātā, ka pie vienām sāpēm būtu prātīgi izbūvēt arī paaugstinātos pieturvietu laukumus.

Jautājums - vai par šo ir kas zināms, jeb viss pie mums ir kā parasti - viens izrok, norok, sataisa. Tad pēc mēneša nāk nākošais un lauž visu augšā ...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Bama viedokli pilnībā sadalu.

bet par pārbūvi rinājot - tramvajs noteikti tiks krustam pāri fiksāk pēc pārbūves.

Problēma jau lielākoties ir tieši satiksmes organizācijā pilsētpļānojuma līmenī. Mums ir 3,5 tilti, kuri beidzās bez reālās transporta plūsmas novadīšanas.

Kāpēc 3,5? Salu, Akmens un Vanšu tiltiem abi gali beidzas ar lusoforu un stūķi.Dienvidu tilts vienā galā beidzās ar neko un no pārdaugavas braucot ir Rīgai pilnīgi bezjēdzīgs...

Piekrītu, ka nav neviena tilta, kas būtu paredzēts tranzītplūsmai. Dienvidu tilts tāds būtu, ja vien pabeigtu trešo kārtu un nopietni domātu arī par ceturto, lai savienotu maģistrāli ar Jelgavas šoseju. Bet labāk jau naudu tērēt vienreizlietojamiem Rīgas svētku karodziņiem... Akmens tilts pec sava novietojuma ir tāds, kā ir un nav nekas daudz uzlabojams. Savukārt Vanšu un Salu tiltiem ir iespējams relatīvi vienkārši uzlabot caurlaidību. Vajag tikai gribēt un kaut vai nedaudz paskatīties, kā to dara citur, ja pašiem nepietiek prāta izdomāt.

Viens mīnuss gan ir mūsu vadītāju "aunisms". Jebkurš satiksmes risinājums, kas ir sarežģītaks par parastu krustojumu, ir problēma. Pat apļus liela daļa nemāk normāli izbraukt. Zinu virkni cilvēku, kas Dienvidu tiltu neizmanto tikai tādēļ, ka baidās no "sarežģītajām" no/uzbrauktuvēm - apmaldīšoties...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja:

KSI rakstīja: .. Interesanti, kā tiks risināts mega-lielās gājēju pārejas jautājums

Te bija domāta lielā pāreja pie Hotel de Rome / McDonalds / Brīvības piemineklis

nekā... tieši tāpat, kā visi pārējie jautājumi, ko vajadzētu risināt.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Gājēji pie mums ir reāla problēma... vajadzētu aizsūtīt pieredzes apmaiņā uz Berlīnes ielām, kur principā pie zaļā, kas deg dažas sekundes, ielu pāriet nemaz nav iespējams. T.i. gājēju luksofori ir noregulēti tā, ka iedod "startu" tiem, kas ir sastājušies ielas malā un ielas sķērsošana ir neizbēgami jāpabeidz pie jau sarkanās gaismas.

Arī Rīgā ir diezgan daudzos krustojumos ieviesta šāda opcija- gājēju zaļais samazināts līdz minimumam.

Mūsu svētās govis savukārt ir pieradušas lēnā gaitā vilkties pāri ielai labi izkliedētā plūsmā, nevis ātri un visiem reizē.

Bet tie taču esam mēs paši- mūsu draugi, radi, kaimiņi.

Un ne bez grēka ir paši šoferi- laiž gājējus, kur vien tiem ienāk prātā līst pāri ielai.

Bieži vien tie iet uz sarkano, bet šoperītis tik laiž. Piemērs pie Cirka - labais pagrieziens no Merķeļa uz Barona. Katrs 3 apstājās un laiž. A tie tik brien. A ko nebrist, ja laiž? Tāpēc tie arī brien lēnām un gremojot kā govis pa pļavu. Es neatbalstu virsū braukšanu, taču tik iecietīgus šoferus kā Rīgā vajag vēl pameklēt. Tai pašā Vācijā, ja gājējs slās pāºi, kur tam nav atļauts šoferi to notaurēs no vienas vietas! Ja ne fiziski, tad psiholoģiski notraumēs. Un tas nākamreiz padomās, vai grib saņemt pietaurētas ausis.

Jā, protams, korķi pavisam ar šo nesamazināsies un nolikvidēt var tikai ar kompleksu risinājumu. Bet ja tas nav pa spēkam uzreiz, tas tik un tā nenozīmē, ka pakāpeniska to izdalīšana, sākot ar šaurākajām vietām, nav vajadzīga. Pie Nacionālā teātra visa satiksme strēgst divās joslās. Savukārt jau pie Aspazijas bulvāra ir trīs joslas, sadalot plūsmu, tāpat arī nākamajā krustā. Tas pats pie Slokas ielas - daļa jau nogriežas ķīpsalā, daļa uz Slokas ielu - atlikušajām divām joslām vairs ir tikai daļa no plūsmas, kas "jāiztur" šaurākajā vietā.

Satdepā kaut ko tur modelēja šai sakarā. Un nonāca pie secinājuma, ka ar maziem līdzekļiem neko kardināli izmainīt tur nevar. Cerība ir uz ieplānoto Hanzas tiltu, ka tas paņems uz sevi daļu Valdemārenes plūsmas. Padumjajos gados tas bija ieplānota kā nākamais pēc Vantenieka.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja: Jautājums Bamam:

Jau kādu laiku tiek rakņāta Ropažu iela, tiek ravētas ārā vecās apmales, liktas jaunas Izskatās, ka gatavojas lielākiem darbiem.

Šajā kontektsā ienāca prātā, ka pie vienām sāpēm būtu prātīgi izbūvēt arī paaugstinātos pieturvietu laukumus.

Jautājums - vai par šo ir kas zināms, jeb viss pie mums ir kā parasti - viens izrok, norok, sataisa. Tad pēc mēneša nāk nākošais un lauž visu augšā ...

Ropažu ielas asfaltseguma atjaunošana. Precīzi nezinu, bet šķiet, ka plānā nav. Apjautāšos.

Platformu izbūve ir komplekss risinājums visa maršruta garumā un bija zem cita prodžekna un ar citu kāpostu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Pie Nacionālā teātra gājēju pāreju var iebāzt pazemē. Kanāls tur jau ir. Tikai trepītes vajag abās pusēs un kādu koka platformu gar malu

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Piekrītu, ka nav neviena tilta, kas būtu paredzēts tranzītplūsmai. Dienvidu tilts tāds būtu, ja vien pabeigtu trešo kārtu un nopietni domātu arī par ceturto, lai savienotu maģistrāli ar Jelgavas šoseju.

Bet reāli tilts darbojas diezgan labi. Nepīķa laikā no Baložiem līdz Juglai var tikt apm. 15 minūtēs.

Bet labāk jau naudu tērēt vienreizlietojamiem Rīgas svētku karodziņiem...

Nu bet takš savs elektorāts SC centram ir jāiebaro laiku pa laikam

Akmens tilts pec sava novietojuma ir tāds, kā ir un nav nekas daudz uzlabojams.

Ir. To var uztaisīt par gājēju tiltu. Un tāds prodžekts pastāv.

Viens mīnuss gan ir mūsu vadītāju "aunisms". Jebkurš satiksmes risinājums, kas ir sarežģītaks par parastu krustojumu, ir problēma. Pat apļus liela daļa nemāk normāli izbraukt. Zinu virkni cilvēku, kas Dienvidu tiltu neizmanto tikai tādēļ, ka baidās no "sarežģītajām" no/uzbrauktuvēm - apmaldīšoties...

Reāli tā ir un pilnībā piekrītu. A ko darīt, ka absolūtais vairums LV ielu un ceļu ir platumā 1+1 josla? Cilvēks apjūk no plašumiem. Un ne reti no ceļinieku greizi izliktajām ceļu virzienu norādēm.

Nezinu vai vēl šīs zīmes ir, bet nu kā lai ( un jautājums kādā rakā) cilvēkam paskaidro, ka braucot pa Valdemāreni Vantenieka virziena būtu jāseko c/z un jābrauc uz Lidostu griežot pa kreisi no Valdemāra uz Lāčplēša ielu (vietā, kur tas nav atļauts!), ja Lidosta ir taisni uz priekšu pēc nepilniem 10 km??? Ne viens vien ar ārzemju numuriem ir centies sekot šai ceļa zīmei...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Pie Nacionālā teātra gājēju pāreju var iebāzt pazemē.

Kādu laika sprīdi atpakaļ uz Rīgu bija atbraucis viens transporta sexperc un tas vietējiem bāleliņiem bija spējis iegalvot, ka pazemes gājēju pāreja ir cilvēkam - gājējam psihiski pazemojoša vieta, ar krimināliem elementiem un atribūtiem, tie esot vidi degradējoši un tā tālāk. Mūsējie protams, tūlīt bija gatavi jau Autenes tuneli aizbērt ciet! )

Tanī laikā zem šī motīva nobremzēja gājēju tuneļa izveidi no Origo uz Mikriņiem un Merķeļa ielas sākumu. Tā kā uzmanīgi ar tiem tuneļiem, ja. Ka tik kāds pilsonis tajā negūst psiholoģisku traumu

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

anonimikis rakstīja: Pie Nacionālā teātra gājēju pāreju var iebāzt pazemē.

Kādu laika sprīdi atpakaļ uz Rīgu bija atbraucis viens transporta sexperc un tas vietējiem bāleliņiem bija spējis iegalvot, ka pazemes gājēju pāreja ir cilvēkam - gājējam psihiski pazemojoša vieta, ar krimināliem elementiem un atribūtiem, tie esot vidi degradējoši un tā tālāk. Mūsējie protams, tūlīt bija gatavi jau Autenes tuneli aizbērt ciet! )

Tanī laikā zem šī motīva nobremzēja gājēju tuneļa izveidi no Origo uz Mikriņiem un Merķeļa ielas sākumu. Tā kā uzmanīgi ar tiem tuneļiem, ja. Ka tik kāds pilsonis tajā negūst psiholoģisku traumu

Tapēc jau laikam ir sabūvēti gaisa tilti pāri jūrmalenei, kas gan būvējot, gan izmantojot, ir sarežģītāki, nekā tuneļi. Metro tad jau vispār ir šausmu filmas cienīgs transporta veids...

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: ... Platformu izbūve ir komplekss risinājums visa maršruta garumā un bija zem cita prodžekna un ar citu kāpostu.

Skaidrs, ka tam jābūt citam projektam ar citu kāpostu, taču laikā, kad piķis ir tik maz, man šķiet tikai loģiski nedaudz atkāpties no projektu/budžetu principiem, sēsties kopā pie viena galda un pie vienas rakšanas izdarīt divus darbus.

Ja platformu projektu bīdīs cauri kā kompleksu, tad daudzus gadus nekas neatrisināsies dēļ problemātiskajām zonām (K.Barona iela), kur jāmeklē īpašs risinājums.

Taču tādā Ropažu ielā nekas netraucē pie reizes izbūvēt to platformu. Daļa platformu problēmu būs atrisināta, un daudziem cilvēkiem būs vieglāk iekāpt / izkāpt kaut vai daļā no maršruta.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja:

Skaidrs, ka tam jābūt citam projektam ar citu kāpostu, taču laikā, kad piķis ir tik maz, man šķiet tikai loģiski nedaudz atkāpties no projektu/budžetu principiem, sēsties kopā pie viena galda un pie vienas rakšanas izdarīt divus darbus.

Piekrītu. Teicu jau, ka varbūt projekts ir koriģēts.

Ja platformu projektu bīdīs cauri kā kompleksu, tad daudzus gadus nekas neatrisināsies dēļ problemātiskajām zonām (K.Barona iela), kur jāmeklē īpašs risinājums.

Barona ielā nekas īpašs un vairāk kā garš guļošais policists nebūs. Kā daudz kur ārzemēs.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Gājēji pie mums ir reāla problēma... vajadzētu aizsūtīt pieredzes apmaiņā uz Berlīnes ielām, kur principā pie zaļā, kas deg dažas sekundes, ielu pāriet nemaz nav iespējams. T.i. gājēju luksofori ir noregulēti tā, ka iedod "startu" tiem, kas ir sastājušies ielas malā un ielas sķērsošana ir neizbēgami jāpabeidz pie jau sarkanās gaismas. Mūsu svētās govis savukārt ir pieradušas lēnā gaitā vilkties pāri ielai labi izkliedētā plūsmā, nevis ātri un visiem reizē.

Būtu interesanti zināt, kā tur ielai pāri tiek vecāki cilvēki, kas nav fiziski spējīgi tādā ātrumā kustēties? Vai ir padomāts par alternatīvām? Piem. iespēju apstāties puceļā un nogaidīt nākamo zaļo?

Reiz aizrādīju tantukam, kas grasījās šķērsot pie sarkanā Brīvības ielu pie Matīsa tirgus, sakot, ka tas nu gan nav prātīgi, uz ko viņa atbildēja, ka citādi šī pa zaļo nemaz nepagūst pāriet, kad pretējā plūsma jau brauc virsū.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Bams, bams, bams... man tā iešāvās prātā - a ja nu Bams realitātē ir L. Bemhens... .. kas tausta tautas viedokli.

Jo - baigie gali tomēr- pajautās to, noskaidros šito..

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

Seene rakstīja:

Gājēji pie mums ir reāla problēma... vajadzētu aizsūtīt pieredzes apmaiņā uz Berlīnes ielām, kur principā pie zaļā, kas deg dažas sekundes, ielu pāriet nemaz nav iespējams. T.i. gājēju luksofori ir noregulēti tā, ka iedod "startu" tiem, kas ir sastājušies ielas malā un ielas sķērsošana ir neizbēgami jāpabeidz pie jau sarkanās gaismas. Mūsu svētās govis savukārt ir pieradušas lēnā gaitā vilkties pāri ielai labi izkliedētā plūsmā, nevis ātri un visiem reizē.

Būtu interesanti zināt, kā tur ielai pāri tiek vecāki cilvēki, kas nav fiziski spējīgi tādā ātrumā kustēties? Vai ir padomāts par alternatīvām? Piem. iespēju apstāties puceļā un nogaidīt nākamo zaļo?

Reiz aizrādīju tantukam, kas grasījās šķērsot pie sarkanā Brīvības ielu pie Matīsa tirgus, sakot, ka tas nu gan nav prātīgi, uz ko viņa atbildēja, ka citādi šī pa zaļo nemaz nepagūst pāriet, kad pretējā plūsma jau brauc virsū.

Laiks pāriet tiek dots - t.i. mašīnām zaļais neieslēdzas. Bet uzsākt pāriešanu var tikai dažas sekundes. Pēc tam jau būsi gājējs pie sarkanā un var sanākt aprunāšanās ar policiju. Nezinu, kādu tantuku tu satiki, bet minētajā krustojumā ir daudz tādas redzētas, kas sāk iet pāri, kad zaļais jau tūlīt beigs degt. Tad, protams, ka nevar vairs paspēt...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nu pat padomāju

džimbuļiem vajag guļošos policistus lai tā nesteidzās, piemēram gar skolām

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti