Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bamam: Paskatījos jaunos tramvaja vadus pie Nacionālā teātra - izskatās, ka tur vēl nav salikti jaunajiem tramvajiem nepieciešamie piekares elementi. It kā jau bija runas, ka 6. maršruts tiks pagarināts līdz Ausekļa ielai.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: vadus pie Nacionālā teātra -

Nav. Jo remonts vēl turpinās un līdz ar vēl tiks mainīta Valdemārenes joslu trajektorija un līdz ar to vēl būs jāpārceļ trolejbusu vadi.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Kaut gan man pašam vakar strazds ieskrēja dzīvoklim logā un... gatavs bija.

Logs gatavs?

Logs izturēja. Putns gan ne...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: vadus pie Nacionālā teātra -

Nav. Jo remonts vēl turpinās un līdz ar vēl tiks mainīta Valdemārenes joslu trajektorija un līdz ar to vēl būs jāpārceļ trolejbusu vadi.

Kāpēc jaunajiem vagoniem jākratās ir uz Ausekļa ielu?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: vadus pie Nacionālā teātra -

Nav. Jo remonts vēl turpinās un līdz ar vēl tiks mainīta Valdemārenes joslu trajektorija un līdz ar to vēl būs jāpārceļ trolejbusu vadi.

Kāpēc jaunajiem vagoniem jākratās ir uz Ausekļa ielu?

lai 6. maršruta džimbuļa gals centrā būu Ausekļa ielā, nevis Radio ielā...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

cik maksā e-tampona uzturēšana gadā?

un kāpēc dzelzceļam ir izdevīgāk maksāt vienreizēju citronu?

vai tiešām rīgas satiksme ir auhjenna bagāta, ka var atļauties to, ko dzelzceļš nespēj pavilkt?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: cik maksā e-tampona uzturēšana gadā?

un kāpēc dzelzceļam ir izdevīgāk maksāt vienreizēju citronu?

vai tiešām rīgas satiksme ir auhjenna bagāta, ka var atļauties to, ko dzelzceļš nespēj pavilkt?

nubet SC tak vajag kaut kur naudu pagrābties ikdienas tēriņiem...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja:

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: vadus pie Nacionālā teātra -

Nav. Jo remonts vēl turpinās un līdz ar vēl tiks mainīta Valdemārenes joslu trajektorija un līdz ar to vēl būs jāpārceļ trolejbusu vadi.

Kāpēc jaunajiem vagoniem jākratās ir uz Ausekļa ielu?

lai 6. maršruta džimbuļa gals centrā būu Ausekļa ielā, nevis Radio ielā...

Kas vainas Radio ielai? Autenene tak tuvāk. Letiņi taču ar prāmi uz darbu nebrauc?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja:

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: vadus pie Nacionālā teātra -

Nav. Jo remonts vēl turpinās un līdz ar vēl tiks mainīta Valdemārenes joslu trajektorija un līdz ar to vēl būs jāpārceļ trolejbusu vadi.

Kāpēc jaunajiem vagoniem jākratās ir uz Ausekļa ielu?

lai 6. maršruta džimbuļa gals centrā būu Ausekļa ielā, nevis Radio ielā...

Kas vainas Radio ielai? Autenene tak tuvāk. Letiņi taču ar prāmi uz darbu nebrauc?

Tas ka galapunkts ir Radio ielā, vai kā tagad 3 tramvajam uz Baronielas pirms krusta ar Aspazijas bulvāri vai pie Nac.Operas neko būtiski nemaina. 30 soļu vairāk ikdienā nevienu nav nogalinājuši...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja:

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: vadus pie Nacionālā teātra -

Nav. Jo remonts vēl turpinās un līdz ar vēl tiks mainīta Valdemārenes joslu trajektorija un līdz ar to vēl būs jāpārceļ trolejbusu vadi.

Kāpēc jaunajiem vagoniem jākratās ir uz Ausekļa ielu?

lai 6. maršruta džimbuļa gals centrā būu Ausekļa ielā, nevis Radio ielā...

Kas vainas Radio ielai? Autenene tak tuvāk. Letiņi taču ar prāmi uz darbu nebrauc?

Tas ka galapunkts ir Radio ielā, vai kā tagad 3 tramvajam uz Baronielas pirms krusta ar Aspazijas bulvāri vai pie Nac.Operas neko būtiski nemaina. 30 soļu vairāk ikdienā nevienu nav nogalinājuši...

nu gan – kā māku tā maunu

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

gribi teikt, ka biji iedomājies tā - ka pēdējā pietura ir pie Merķeļa ielas un tad 6. tramvajs bez pieturām močītu līdz Aspazijas bulvārim?

Galapunkts Radio ielā vai pietura pie Nac. Operas neko būtisku nemaina. Daždesmit soļu tālāk ko iet un viss...

Nav jau kilometriem vairāk tamdēļ jākāto...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: gribi teikt, ka biji iedomājies tā - ka pēdējā pietura ir pie Merķeļa ielas un tad 6. tramvajs bez pieturām močītu līdz Aspazijas bulvārim?

Galapunkts Radio ielā vai pietura pie Nac. Operas neko būtisku nemaina. Daždesmit soļu tālāk ko iet un viss...

Nav jau kilometriem vairāk tamdēļ jākāto...

Ups - Ausekļa ielai (nevis Aspazijas bulvārim)

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Trakie tramvaji

www.apollo.lv/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Trakie tramvaji

www.apollo.lv/...

Ja trolejbusam NEbūtu stūre un tas līdzīgi kā tramvajas brauktu paa savu ceļu sadursme nenotiktu!

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: gribi teikt, ka biji iedomājies tā - ka pēdējā pietura ir pie Merķeļa ielas un tad 6. tramvajs bez pieturām močītu līdz Aspazijas bulvārim?

Galapunkts Radio ielā vai pietura pie Nac. Operas neko būtisku nemaina. Daždesmit soļu tālāk ko iet un viss...

Nav jau kilometriem vairāk tamdēļ jākāto...

At tā varēja iekāpt Merķeļa ielā un dabūt vietu VIP zonā. Pēc jaunās sistēmas huj, nebrauksi taču līdz galam. Bet pretēja virziena Merķeļa pieturā jau VIP zona būs aizņemta.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: Trakie tramvaji

www.apollo.lv/...

Ja trolejbusam NEbūtu stūre un tas līdzīgi kā tramvajas brauktu paa savu ceļu sadursme nenotiktu!

Bet joks tāds, ka satiksme paralizēta abos virzienos.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Palaidniex rakstīja: gribi teikt, ka biji iedomājies tā - ka pēdējā pietura ir pie Merķeļa ielas un tad 6. tramvajs bez pieturām močītu līdz Aspazijas bulvārim?

Galapunkts Radio ielā vai pietura pie Nac. Operas neko būtisku nemaina. Daždesmit soļu tālāk ko iet un viss...

Nav jau kilometriem vairāk tamdēļ jākāto...

At tā varēja iekāpt Merķeļa ielā un dabūt vietu VIP zonā. Pēc jaunās sistēmas huj, nebrauksi taču līdz galam. Bet pretēja virziena Merķeļa pieturā jau VIP zona būs aizņemta.

Vieta vipzonā ir, bet jobtalons jāreģistrē 2x...

Tā teikt vieta VIPzonā ir par papildus $

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja:

Palaidniex rakstīja: gribi teikt, ka biji iedomājies tā - ka pēdējā pietura ir pie Merķeļa ielas un tad 6. tramvajs bez pieturām močītu līdz Aspazijas bulvārim?

Galapunkts Radio ielā vai pietura pie Nac. Operas neko būtisku nemaina. Daždesmit soļu tālāk ko iet un viss...

Nav jau kilometriem vairāk tamdēļ jākāto...

At tā varēja iekāpt Merķeļa ielā un dabūt vietu VIP zonā. Pēc jaunās sistēmas huj, nebrauksi taču līdz galam. Bet pretēja virziena Merķeļa pieturā jau VIP zona būs aizņemta.

Vieta vipzonā ir, bet jobtalons jāreģistrē 2x...

Tā teikt vieta VIPzonā ir par papildus $

Parastajā galapunktā (kur tramvajs nestāv) nav divreiz jāreģistrā. Etalons darbojas 1h, ir pārbaudīts.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja:

Palaidniex rakstīja: gribi teikt, ka biji iedomājies tā - ka pēdējā pietura ir pie Merķeļa ielas un tad 6. tramvajs bez pieturām močītu līdz Aspazijas bulvārim?

Galapunkts Radio ielā vai pietura pie Nac. Operas neko būtisku nemaina. Daždesmit soļu tālāk ko iet un viss...

Nav jau kilometriem vairāk tamdēļ jākāto...

At tā varēja iekāpt Merķeļa ielā un dabūt vietu VIP zonā. Pēc jaunās sistēmas huj, nebrauksi taču līdz galam. Bet pretēja virziena Merķeļa pieturā jau VIP zona būs aizņemta.

Vieta vipzonā ir, bet jobtalons jāreģistrē 2x...

Tā teikt vieta VIPzonā ir par papildus $

Parastajā galapunktā (kur tramvajs nestāv) nav divreiz jāreģistrā. Etalons darbojas 1h, ir pārbaudīts.

nav tiesa, ja vadītājs pārštepselē programmu, var piereģistrēt braucienu vēlreiz

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Patrāpijās viena mūsdienu bilde ar sliežu ragaino no ASV.

Filadelfija.

Kawasaki Suburban LRV № 126

Woodlawn Avenue@ Springfield Road.

transphoto.ru/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Patrāpijās viena mūsdienu bilde ar sliežu ragaino no ASV.

Filadelfija.

Kawasaki Suburban LRV № 126

Woodlawn Avenue@ Springfield Road.

transphoto.ru/...

Nu tāds – īpatnējs …

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Patrāpijās viena mūsdienu bilde ar sliežu ragaino no ASV.

Filadelfija.

Kawasaki Suburban LRV № 126

Woodlawn Avenue@ Springfield Road.

transphoto.ru/...

Nu tāds – īpatnējs …

Daiļš BEZ gala, kā jau daļā amurikānismu...

Bet izskatās, ka tas ir ar kabīnēm abos galos, durvīm abās pusēs - vārdu sakot var iztikt bez apgriešanās galapunktā. Moš kļūdos.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tas jau ir apusējais – mums tādu nav.

Mūsējiem vienīgā vieta kur apgriesties ir pie bērnu pasaules

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

tramvaji nelietīgi izliek lamatas pašiem vienlīdzīgākajiem

www.tvnet.lv/...

kā viņi nelieši vispār uzdrošinās???

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tās taču ir šausmas !!!

Tramvajs ir vainīgs!!!

Tramvajs pat ir iebraucis pretējā virziena joslā lai tik neļautu tam mersim godigi pa savu joslu aizbraukt!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti