Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Tie, kas spēj, neuzdod šādus jautājumus Tava jautājumā būtībā jau ir ierakstīts, ka gribi visu gatavu.

Tu man parādi tādu kurš negrib visu gatavu…

Jebšu gribi tādu tramvaju, kurā visi apsēžas beņķī, uzliek kājas uz pedāļiem un vadītājs nokamandē – MINAMIES, kad bremžēšu – jutīsiet …

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Treškārt.

Ne pašvaldībām, ne kompānijām, ne VIDam ne policijai, nevajag domājošus subjektus, jo tāds subjekts zinās likumus, mācēs sevi aizstāvēt un nosmels krējumu. Lielais vairums sākot no vismazākā priekšnieka un beidzot ar ministru grib labu izpildītāju nevis domājošu subjektu.

Tā kā ar to domāšanu uzmanīgi – var aizdomāties līdz konfliktam ar izpildvaras pārstāvi, kurš savukārt ir labs izpildītājs un tālāk kā par boršču un plovu nedomā…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nu jau sākam pielīdzināties amerikai www.apollo.lv/...

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Nu jau sākam pielīdzināties amerikai www.apollo.lv/...

drīzāk jau krievijai atkal

bet nu, no atmariem nekur nebūsi pasargāts

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Tie, kas spēj, neuzdod šādus jautājumus Tava jautājumā būtībā jau ir ierakstīts, ka gribi visu gatavu.

Tu man parādi tādu kurš negrib visu gatavu…

Jebšu gribi tādu tramvaju, kurā visi apsēžas beņķī, uzliek kājas uz pedāļiem un vadītājs nokamandē – MINAMIES, kad bremžēšu – jutīsiet …

Parādīt? Pietiekami arī šeit - un tikai pateicoties tādiem cilvēkiem, kaut kas vispār attīstās. Gribi vārdus? OK - piemēram, Normunds Skauģis, Jānis Vinters, Lauris Liberts...

Darbs, kā jau teicu, Latvijā nebūt netrūkst. "Bezdarbu" veido tikai gatavo darba vietu gaidītāji un strādāt negribētāji.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Tie, kas spēj, neuzdod šādus jautājumus Tava jautājumā būtībā jau ir ierakstīts, ka gribi visu gatavu.

Tu man parādi tādu kurš negrib visu gatavu…

Jebšu gribi tādu tramvaju, kurā visi apsēžas beņķī, uzliek kājas uz pedāļiem un vadītājs nokamandē – MINAMIES, kad bremžēšu – jutīsiet …

Parādīt? Pietiekami arī šeit - un tikai pateicoties tādiem cilvēkiem, kaut kas vispār attīstās. Gribi vārdus? OK - piemēram, Normunds Skauģis, Jānis Vinters, Lauris Liberts...

Darbs, kā jau teicu, Latvijā nebūt netrūkst. "Bezdarbu" veido tikai gatavo darba vietu gaidītāji un strādāt negribētāji.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Tu vari ierēkt, bet tikmēr mototakšus sāk piedāvāt kāds cits... Biju patīkami pārsteigts kaut ko tādu uz ielas ieraugot Un kas liedza citiem bezdarbniekiem piedāvāt kaut ko šādu: www.tvaikonis.lv/... ?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

'Laba tā Bama ievietotā bilde ar tramvaja/trolejbusa štangas kontaktgalviņu tuvplānā. Domāju, ka reti kurš iauto lasītājs to parikti ir redzējis. Faktiski - viena svarīgākajām detaļām, no kurām atkarīga normāla elektrotransporta līdzekļa darbība. Tur visam jābūt perfekti noregulētam, pretējā gadījumā, štanga neturēsies pie vada un tai atraujoties no vada var tikt bojāts kontakttīkls. Tādi gadījumi, kad kontaktgalviņa "ieklemmē", diemžēl, joprojām vēl notiek. Pats, pirms kādiem 10 gadiem uz Raiņa bulvara redzēju gadījumu, kad fiksi braucoša vecā škoda TR-9 "nepaņēma" pārmiju pirms brīvībenes....Bija super blīkšķis, un pārmijas dzelži jau sašķaidīja trolejbusa pakaļējo stiklu.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: štangas kontaktgalviņu tuvplānā. Domāju, ka reti kurš iauto lasītājs to parikti ir redzējis. Faktiski - viena svarīgākajām detaļām, no kurām atkarīga normāla elektrotransporta līdzekļa darbība. Tur visam jābūt perfekti noregulētam,

Regulēšana notiek tā: nomainot oglīti, pēc tam ar sērkociņu kastīti izmēra vai tā lien iekšā. Ja sprauga par platu- ar kuvaldu sit pa sāniem, līdz laiviņas malas pieplacina. Vot i visa regulēšana

Tādi gadījumi, kad kontaktgalviņa "ieklemmē", diemžēl, joprojām vēl notiek.

Notiek un notiks. Tīri tehniski uzturēt lietošanas kārtībā visu šo konstrukciju - vadi+kontaktstieņi ir pilnīgs kašmars. Ir daudzas vietas, kur trolejbusu vadītāji brauc līkumus vadoties nevis pēc CSN, vai horizontālajiem ielu marķējumiem, bet gan pēc vadu izvietojuma, lai līkumā stangas neaizskrietu gaisā.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Ir daudzas vietas, kur trolejbusu vadītāji brauc līkumus vadoties nevis pēc CSN, vai horizontālajiem ielu marķējumiem, bet gan pēc vadu izvietojuma, lai līkumā stangas neaizskrietu gaisā.

Tas jau gan drīzāk ir akmens dārziņā tiem kuri vilka vadus.

Pēc vairākām avārijām Ieriķu ielas galapunktā tomēr pārvilka vadus jo trollejs smagi pārkāpa CSN. Un tāpat vēl miljons vietas Rīgā, kur vajag pārvilkt vadus, tikai dara to tad, kad RS juristi nevar atfutbolēt apdrošinātājus un autovādītājus…

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Kā stāsta mans brālēns - trolejbusa vadītājs, šobrīd situacija ar kontaktvadiem un vadu pārmijām ir krietni uzlabojusies, ja salīdzina ar 80-90 tajiem gadiem. Līmenis ir audzis. Bet, būtībā, visām pārmijām, vadu krustiem un ragavām salīdzinoši būtu jābūt tādā tehniskā līmenī, kā jaunie krusti vietās kur tiek šķersota jauno tramvaju līnija. Tā jau ir rietumu kvalitāte, nevis PSRS lūznis.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

HIPPY rakstīja:

Tu vari ierēkt, bet tikmēr mototakšus sāk piedāvāt kāds cits... Biju patīkami pārsteigts kaut ko tādu uz ielas ieraugot Un kas liedza citiem bezdarbniekiem piedāvāt kaut ko šādu: www.tvaikonis.lv/... ?

Tik neaizmirsti ka Rīgas dome klapē ciet maršruta taksometrus – tur arī būs rinda ar bezdarbniekiem un šroti pilni ar mikriņiem. Un ko lai izdomā mikriņa šoferis? Spekulēt ar kvasu tramvajā? Šaubos ka RS to atļaus…

P.S. Vispābā jau ir tā ka tikai 6 vai 7 daļa ir pietiekami apdāvināti un veiksīmigi lai izveidotu un uzturētu businessu – šos ciparus neņemt vērā nav prāta darbs.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nez – trolejbusus uz pilnajiem pantiem vār pārvest?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

P.S. Vispābā jau ir tā ka tikai 6 vai 7 daļa ir pietiekami apdāvināti un veiksīmigi lai izveidotu un uzturētu businessu – šos ciparus neņemt vērā nav prāta darbs.

Ko lai saka... Nav ne jausmas, cik tevis minētie cipari ir precīzi, bet visumā tieši tā arī ir. Un vēl papildus visam valstiskā līmenī daudz tiek darīts, lai mazajiem uzņēmējiem sarežģītu dzīvi. Tomēr tas nekādi nemaina faktu, ka Latvijā trūkst darba vietas, nevis darbs...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Nez – trolejbusus uz pilnajiem pantiem vār pārvest?

Nu, kā te jau minēja, var mēģināt cept augšā bizinesa plānu un mēģināt. Pirmajam, kam tas izdosies prēmija gan jau, ka garantēta

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

uupis rakstīja: Nez – trolejbusus uz pilnajiem pantiem vār pārvest?

Nu, kā te jau minēja, var mēģināt cept augšā bizinesa plānu un mēģināt. Pirmajam, kam tas izdosies prēmija gan jau, ka garantēta

Pēc idejas nekā sarežģīta.

Akurātāk jāsavelk vadi un trolejā jāiekrauj liela kaudze ar aķiem.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Atgriežoties pie RS ultramodernajiem augsto griestu tramvajiem un to ikdienas nedienām.

Kontašņiki beidzot ir nonākuši pie secinājuma, ka pašrocīgi veidotā kontaktvadu specdaļa- sekciju izolators tā īsti jauno tramvaju pantografiem nav derīgs un teju visi jauni vagoni jau uz kāda no tiem ir savus pantogrāfus aplauzuši un tamdēļ uzsākuši veco

forum.myriga.info/...

uz jaunajiem-oriģinālajiem.

forum.myriga.info/...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nu ta nu gan ir mudžeklis

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Un starpība kur?

Trieciena slāpēšana efektīvāka?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Un starpība kur?

Trieciena slāpēšana efektīvāka?

Starpība ir uzkares mudžeklī – pīšanas pulciņiem darbs garantēts

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Un starpība kur?

Trieciena slāpēšana efektīvāka?

Jā. iesākumā mūsējie parastajam trolejbusu tipa izolatoram piemunsterēja sānos apejošās liras. Taču tās neturas un lūzt nost. Arī gali tām ir pārāk asi, tāpēc katram otrajam pantogrāfam grafīta ieliktnis no tādiem triecieniem ir jāmaina teju katru dienu.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

uupis rakstīja: Un starpība kur?

Trieciena slāpēšana efektīvāka?

Starpība ir uzkares mudžeklī – pīšanas pulciņiem darbs garantēts

Mudžeklis ir gan. Nu tas iesākumā. Vēlāk vietējie racionalizātori gan jau visu "lieko" nomunsterēs nost. Paliks vienā atsaitē kā vecie.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Viss kā parasti... Tāpat, kā lieliskās sliedes pie Nacionālā teātra. Nu kam tieši ir vajadzīgs tramvajs šaurajās ielās un Vanšu tilta satiksmes kavēšanā? Vai tad nevarēja saņemties un beidzot savienot sliedes pa krastmalu no ostas līdz akmens tiltam? Bet Vecrīgas dzīvojamās zonas statusu varētu paplašināt līdz Raiņa bulvārim - neredzu nekādu vajadzību pēc transporta "maģistrāles" ar lielisko pāreju pie Brīvības pieminekļa starp vecpilsētu un parkiem.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Viss kā parasti... Tāpat, kā lieliskās sliedes pie Nacionālā teātra.

Tīri teorētiski tagad pēc remonta pabeigšanas tam būtu jāšķērso krustojums veiklāk un bez aizķeršanās.

Vai tad nevarēja saņemties un beidzot savienot sliedes pa krastmalu no ostas līdz akmens tiltam?

Projekts ir, bet pret to iebilda no Prezidenta pils.

Bet Vecrīgas dzīvojamās zonas statusu varētu paplašināt līdz Raiņa bulvārim - neredzu nekādu vajadzību pēc transporta "maģistrāles" ar lielisko pāreju pie Brīvības pieminekļa starp vecpilsētu un parkiem.

Uz to arī iet un pēc kāda laika tā varētu arī notikt. Būs gājēju zona ar... tramvaju.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Lai jau nu tas tramvajs paliek, kur ir bijis visu šo laiku. Berlīnē, centrā pie Alexandera laukuma, teju visa auto satiksme ir ierobežota, bet tramvajs brīvi kursē. Pat paralēlās ielās. Un nevienam īpaši netraucē. Ja arī pie mums kaut kad to Meierovica/Aspazijas bulvari uztaisīs par gājēju ielu, lai tas trambulis tur ripo. Neredzu jēgas no tās tramvaju līnijas starp Akmens tiltu un Ausekļa ielu - cilvēkiem no tā nav nekādu ērtību. Ja nu vienīgi fiksāk varētu nokļūt no Doles uz Sarkandaugavu. Bet reali atkal samazinātos braucēju skaits, kas nebūt būtu pa prātam RS vadībai.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti