sarashkins rakstīja: Bams, bams, bams... man tā iešāvās prātā - a ja nu Bams realitātē ir L. Bemhens... .. kas tausta tautas viedokli.
O, nu paldies par piedāvājumu.
Man ir labi tur, kur ir.
p.s No Bemhena algas gan neatteiktos
sarashkins rakstīja: Bams, bams, bams... man tā iešāvās prātā - a ja nu Bams realitātē ir L. Bemhens... .. kas tausta tautas viedokli.
O, nu paldies par piedāvājumu.
Man ir labi tur, kur ir.
p.s No Bemhena algas gan neatteiktos
Ir taču šis lieliskais punkts
144. Kad luksoforā iedegas atļaujošais signāls, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas iebraukuši krustojumā, kad viņiem to atļāva luksofora signāls, kā arī gājējiem, kas nav paguvuši šķērsot brauktuvi.
līdz ar to nav jāzutraucas, ja kāds gājējs nepagūst šķērsot. Zaļajam jābūt tik ilgi, lai var uzsākt iešanu, nav nemaz jāpagūst šķērsot.
Kanibaals rakstīja: Ir taču šis lieliskais punkts
144. Kad luksoforā iedegas atļaujošais signāls, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas iebraukuši krustojumā, kad viņiem to atļāva luksofora signāls, kā arī gājējiem, kas nav paguvuši šķērsot brauktuvi.
līdz ar to nav jāzutraucas, ja kāds gājējs nepagūst šķērsot. Zaļajam jābūt tik ilgi, lai var uzsākt iešanu, nav nemaz jāpagūst šķērsot.
Londonā pie gājēju pārejām ne-krustojumos ir līdzīgs risinājums:
1) gājējiem iedegas zaļais, auto - sarkanais
2) gājējiem zaļais deg pāris sekundes, tad sarkans
3) autobraucējiem tās pāris sekundes deg sarkans, tad kādas 5-as sekundes mirgojošais dzeltenais, tad tikai zaļš.
Šis ir loģiskāks risinājums nekā teorētisks šī punkta risinājums, jo šajā gadījumā vadītājam nevis deg zaļš (kas var izsaukt garas diskusijas par to, kāpēc gājējs ir uz pārejas, ja man zaļais), bet gan dzeltens, kas ļauj gājējam pabeigt pāriešanu bez stresa.
KSI rakstīja:
Šis ir loģiskāks risinājums nekā teorētisks šī punkta risinājums, jo šajā gadījumā vadītājam nevis deg zaļš (kas var izsaukt garas diskusijas par to, kāpēc gājējs ir uz pārejas, ja man zaļais), bet gan dzeltens, kas ļauj gājējam pabeigt pāriešanu bez stresa.
Tieši tā ir arī Vācijā - tikai nevis mirgojošs dzeltenais, bet sarkanais.
KSI rakstīja: Londonā tiri piri
A вы были на Таити?
Te ir RĪGA ar savām īpatnībām un pārējām figņām, kur Rīgas Satiksme ir izpaudusies visās varavīksnes krāsās…
… kur vēl ir sastopami vecā standarta luksofori un zīmes, lai gan CSN 325. punkts nosaka ka vēl līdz 2006. gada 1. janvārim viss tas bija jānomaina…
Londonā viena tilta abas puses ir vienādi saremontētas, bet te viena tilta puse ir gluda, bet otra kā arumi, bet ierēdņi blisina acis un stāsta ka viss ir ok un atbilst kvalitātes prasībām…
uupis rakstīja:
Te ir RĪGA ar savām īpatnībām un pārējām figņām, kur Rīgas Satiksme ir izpaudusies visās varavīksnes krāsās…
TO tiešām nevar nepamanīt.
… kur vēl ir sastopami vecā standarta luksofori un zīmes, lai gan CSN 325. punkts nosaka ka vēl līdz 2006. gada 1. janvārim viss tas bija jānomaina…
Neviens nespieda mūs pievienoties Vīnes Konvencijai. Aber kā vienmēr kādam pārcentīgajam latvju ierēdnītim bija kvēla vēlme ielīst bez ziepēm tur, kur saule nekad neiespīd.
Kam no tā ir labāk, ka lielā daļā luksoforu nav vairs mirgojošais dzeltenais? Vai mazāk brauc pie dzeltenā?
Bams rakstīja:
Kam no tā ir labāk, ka lielā daļā luksoforu nav vairs mirgojošais dzeltenais? Vai mazāk brauc pie dzeltenā?
Vispār jau mirgojošs zaļais... Bet IR labāk - jo faktiski jau tas mirgojošais neko nenozīmēja. Tikai brīdinājums, ka drīz būs dzeltenais, ko katrs intenrpretēja pēc savas patikas. Un rezultātā vienam liekas, ka jābremzē, otram, ka jāpaspēj. Bet CSN ir skaidri pateikts - kad iedegas dzeltenais, JĀŠĶĒRSO krustojumu, ja nav iespējams apstāties pie stoplīnijas normāli bremzējot.
Seene rakstīja:
Vispār jau mirgojošs zaļais... Bet IR labāk - jo faktiski jau tas mirgojošais neko nenozīmēja. Tikai brīdinājums, ka drīz būs dzeltenais, ko katrs intenrpretēja pēc savas patikas. Un rezultātā vienam liekas, ka jābremzē, otram, ka jāpaspēj. Bet CSN ir skaidri pateikts - kad iedegas dzeltenais, JĀŠĶĒRSO krustojumu, ja nav iespējams apstāties pie stoplīnijas normāli bremzējot.
Tur jau tā lieta, ka mirgojošais zaļais brīdināja. Tagad par to nebrīdina nekas. Un tīši vai netīši sanākt braukt pie dzeltenā. Ir, protams, dažādas metodes, kā noteikt, ka zaļais drīz pārslēgsies uz dzelteno, piemēram, skatoties uz blakus esošo gājēju luksoforu. Bet ne visi tās zin un ne visur tas darbojas vienādi. Vīnes konvencija neaizliedz zaļajam blakus uzstādīt taimeri. Mums uz vienas rokas pirktiem tādas vietas saskaitīt var.
ja visur būtu vienādi spēles noteikumi, tad arī vienalga, var lai nemirgo. bet šitā stulbi, it kā visur vienāds luksafors, tikai ta mirgo, ta nemirgo, ta vispār dzeltens nedeg, tik sarkans un zaļš...
Ar to mirgošanu ir kā ir. Idejas autors bija domājis, ka "zaļā" mirgošana autovadītājam liks samazināt ātrumu un solīdi apstāties pie krustojuma. Diemžēl, realā prakse apstiprināja, ka parasti viss notiek otrādi - vairums autovadītāju no jebkura attāluma pamanot zaļā mirgošanu , parasti liek pedāli grīdā... Sekas tam mēdz būt dažādas. Cik saprotu, šobrīd jau ES līmenī, pastāv vienošanās no mirgojošās zaļās gaismas signala luksoforos atteikties.
smaidiigais rakstīja: ja visur būtu vienādi spēles noteikumi, tad arī vienalga, var lai nemirgo. bet šitā stulbi, it kā visur vienāds luksafors, tikai ta mirgo, ta nemirgo, ta vispār dzeltens nedeg, tik sarkans un zaļš...
Spēles noteikumi jau arī ir visnādi. Zaļš ir zaļš - pofig mirgojošs vai nemirgojošs. Nekādu īpašu statusu mirgojošam zaļajam CSN neparedz. Ja kāds CP to mēģina interpretēt savādāk, tad jau tā ir kārtējā problēma, ar ko diemžēl nākas saskarties autovadītājiem.
Nu jau tramvaju tēma sāk zaudēt aktualitāti. Lai tā nenotiktu , vēlos pajautāt Bamam : Vai Rīga ir jau saņēmusi VISUS 20 jaunos tramvajus ? Vēl būtu interesanti uzzināt par ziemas sezonā konstatatēto trūkumu novērsanu - kas tur uzlabots. Cik atceros, dziļajā sniegā jaunajiem tramvajiem bija problēmas. Medijos kaut kā nekāda informācija par šiem jautājumiem nav manīta.
IkdienasViesis rakstīja: Vai Rīga ir jau saņēmusi VISUS 20 jaunos tramvajus ?
Nē. Uz šo brīdi ir 15.
Kaut gan ar 20 borta numuru nesen atveda. Trūkst 715-719. (reāli dabā 57158-57191)
Vēl būtu interesanti uzzināt par ziemas sezonā konstatatēto trūkumu novērsanu - kas tur uzlabots. Cik atceros, dziļajā sniegā jaunajiem tramvajiem bija problēmas. Medijos kaut kā nekāda informācija par šiem jautājumiem nav manīta.
Medijos jau to nerakstīs. Projekta izmaiņas/tehnisko nepilnību novēršana sakarā ar Sibīrijas ziemas iespējamību Rīgas ielās.
IkdienasViesis rakstīja: Nu jau tramvaju tēma sāk zaudēt aktualitāti. Lai tā nenotiktu
..pievienoju vienu bildi
Ziema O)
Bams rakstīja:
..pievienoju vienu bildi
Ziema O)
transphoto.ru/...
Lai tā nenotiktu tramvajiem jāliek priekšā uzkarināma lāpsta un regulāri jākursē cauru diennakti.
Seene rakstīja:
Bams rakstīja:
Kam no tā ir labāk, ka lielā daļā luksoforu nav vairs mirgojošais dzeltenais? Vai mazāk brauc pie dzeltenā?
Vispār jau mirgojošs zaļais... Bet IR labāk - jo faktiski jau tas mirgojošais neko nenozīmēja. Tikai brīdinājums, ka drīz būs dzeltenais, ko katrs intenrpretēja pēc savas patikas. Un rezultātā vienam liekas, ka jābremzē, otram, ka jāpaspēj. Bet CSN ir skaidri pateikts - kad iedegas dzeltenais, JĀŠĶĒRSO krustojumu, ja nav iespējams apstāties pie stoplīnijas normāli bremzējot.
Šorīt laikam tas biji Tu kas ar savu mīļô Fofāgenu Lāčplēša un Birznieka krustojumu pie īsta sarkanā aizbrauci
HIPPY rakstīja:
Šorīt laikam tas biji Tu kas ar savu mīļô Fofāgenu Lāčplēša un Birznieka krustojumu pie īsta sarkanā aizbrauci
Vakar laikam Tu biji tas, kas ar savu mīļo šņabīti Vecrīgā kaktu pievēma...
Bams rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Nu jau tramvaju tēma sāk zaudēt aktualitāti. Lai tā nenotiktu
..pievienoju vienu bildi
Ziema O)
transphoto.ru/...
Tiem jau ir jaunie puspantogrāfi
Būtu štanga – apbrauktu kupenu
HIPPY rakstīja:
Tiem jau ir jaunie puspantogrāfi
Tas ir bugelis. No krievu бугель. Vai lira. Tā īsti latviski nemaz nezinu, kā to dēvē.
Faktiskais nosaukums - Bow collector. Izgudrojis un patentējis 1880. gadā Ernests Verners fon Siemens. Kā atbildi amerikāņiem, kuri bija izgudrojuši un patentējuši parasto, mums tik pierasto kontaktstieni. Tāpēc Amerikas pusē brauca ar štangu, bet Eiropā-pārsvarā ar bugeli.
Loka (lokveida) kolektors (uztvērējs?)
Bet - ir jautājums : Kāpēc tam bildē rdzamajam ieputinātajam tramvajam, pie tā "bugeļa" tipa strāvas noņēmāja klāt ir virve ? Kādam nolūkam tā domāta ? Vai tad tā pacelšanas/nolaišanas iekārta nav aprīkota ar hidroelektro pacēlāju ?
Vai nevarēja jaunajā džimbulī uzstādīt bankomātus? Nolobēt kādu banku un visiem būtu labi.
IkdienasViesis rakstīja: Bet - ir jautājums : Kāpēc tam bildē rdzamajam ieputinātajam tramvajam, pie tā "bugeļa" tipa strāvas noņēmāja klāt ir virve ? Kādam nolūkam tā domāta ? Vai tad tā pacelšanas/nolaišanas iekārta nav aprīkota ar hidroelektro pacēlāju ?
Tas jau nav pants, bet atsperu rags…
Tu vispār zini, cik maksā bankomāts un tā apkalpošana, uzturēšana? Nedomāju, ka kādai bankai būtu izdevīgi izmest $$$ par 20 sastāvu aprīkošanu ar ATM. Turklāt tad nauda būtu uz riteņiem... un vēl inkasācijas operācija sarežģās..
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA