Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

ValdisM rakstīja:

varakļānos bruģa nav.

Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī

Jā, vislielākā nelaime ir, ja kāds dienests izdomā rakties normālā asfalta segumā - rezultātā ilgtermiņā tur būs vai nu bedre, vai guļošais policists.

Akas vispār ir viena bēdu ieleja - pat uz tādas lielas ielas kā Ulmaņa gatve, 70 km/h zonā var ieplēst uz vienu pusi nosēdinātā akā...

Ir tāda sajūta, ka aku un lauzumu remontus veic tie paši kadri, kuri lielceļus lāpa ar piķa un šķembu maisījumu, veidojot pēc iespējas nelīdzenāku segumu.

Vēl Rīgā ir tāda nelaime kā rises, kuras pamatā veido sabiedriskais transports(atskaitot tramvajus)

Atskaitot tramvajus!!! (fubar)

Tramvaji apkārtējām ēkām nodara vismilzigāko postu!

Tas tev nav salāpīt ceļu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nav gadījies redzēt, ka pēc tādu aku vai mazu ielas fragmentu demontāžas kāds izmantotu vibroblieti seguma placināšanai. tiešām kaksis visas blietes nospēris?

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: nav gadījies redzēt, ka pēc tādu aku vai mazu ielas fragmentu demontāžas kāds izmantotu vibroblieti seguma placināšanai. tiešām kaksis visas blietes nospēris?

Blieti gadās, ka izmanto, bet ko tas dod, ja pēc tam tāpat viss sasēžas. Tur kārtīgu ceļarulli vajag, ar ko šķembas un smilti sapresēt pirms asfaltēšanas.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

scope rakstīja: Tur kārtīgu ceļarulli vajag, ar ko šķembas un smilti sapresēt pirms asfaltēšanas.

Ar diviem tramvaja vagoniem pilnībā pietiek…

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Šodien garāmejot pavēroju tramvaju kustību pie Nacionālā teatra - pa atjaunotajām sliedēm. Jāsaka, ka situacija ir daudz labāka, nekā iepriekš. Tramvajs tiešām ļoti fiksi šķerso valdemāreni , netraucē arī uz voldemarenes pie luksofora stāvošajiem auto. Škiet, ka tāds kā papildus plašums tajā vietā izveidojies. Tagad vēl tikai tos modernos importa vadu krusteņus salikt, un arī jaunais tramvajs varēs braukt uz Ausekļa ielas rinķi.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

ValdisM rakstīja:

varakļānos bruģa nav.

Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī

Jā, vislielākā nelaime ir, ja kāds dienests izdomā rakties normālā asfalta segumā - rezultātā ilgtermiņā tur būs vai nu bedre, vai guļošais policists.

Akas vispār ir viena bēdu ieleja - pat uz tādas lielas ielas kā Ulmaņa gatve, 70 km/h zonā var ieplēst uz vienu pusi nosēdinātā akā...

Ir tāda sajūta, ka aku un lauzumu remontus veic tie paši kadri, kuri lielceļus lāpa ar piķa un šķembu maisījumu, veidojot pēc iespējas nelīdzenāku segumu.

Vēl Rīgā ir tāda nelaime kā rises, kuras pamatā veido sabiedriskais transports(atskaitot tramvajus)

vēl pēdējā laikā parādījusies tāda nelaime, ka atbildīgie dienesti sākuši taupīt uz aku vāku biezumu - attiecīgi normāli un gludi asfaltā iebūvētā akas gredzenā ieliek iekšā akas vāku, kas ir nevis vienā līmenī ar gredzenu (kā tam saprotams, būtu ja'būt), bet 2-3 cm dziļāk. Piemēram Lāčplēša un Čaka ielas krustā šādi brīnumi ir salikti.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

scope rakstīja:

ValdisM rakstīja:

varakļānos bruģa nav.

Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī

Jā, vislielākā nelaime ir, ja kāds dienests izdomā rakties normālā asfalta segumā - rezultātā ilgtermiņā tur būs vai nu bedre, vai guļošais policists.

Akas vispār ir viena bēdu ieleja - pat uz tādas lielas ielas kā Ulmaņa gatve, 70 km/h zonā var ieplēst uz vienu pusi nosēdinātā akā...

Ir tāda sajūta, ka aku un lauzumu remontus veic tie paši kadri, kuri lielceļus lāpa ar piķa un šķembu maisījumu, veidojot pēc iespējas nelīdzenāku segumu.

Vēl Rīgā ir tāda nelaime kā rises, kuras pamatā veido sabiedriskais transports(atskaitot tramvajus)

vēl pēdējā laikā parādījusies tāda nelaime, ka atbildīgie dienesti sākuši taupīt uz aku vāku biezumu - attiecīgi normāli un gludi asfaltā iebūvētā akas gredzenā ieliek iekšā akas vāku, kas ir nevis vienā līmenī ar gredzenu (kā tam saprotams, būtu ja'būt), bet 2-3 cm dziļāk. Piemēram Lāčplēša un Čaka ielas krustā šādi brīnumi ir salikti.

Paņem fleksi un nopiļī liekos CM

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

ValdisM rakstīja:

scope rakstīja:

ValdisM rakstīja:

varakļānos bruģa nav.

Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī

Jā, vislielākā nelaime ir, ja kāds dienests izdomā rakties normālā asfalta segumā - rezultātā ilgtermiņā tur būs vai nu bedre, vai guļošais policists.

Akas vispār ir viena bēdu ieleja - pat uz tādas lielas ielas kā Ulmaņa gatve, 70 km/h zonā var ieplēst uz vienu pusi nosēdinātā akā...

Ir tāda sajūta, ka aku un lauzumu remontus veic tie paši kadri, kuri lielceļus lāpa ar piķa un šķembu maisījumu, veidojot pēc iespējas nelīdzenāku segumu.

Vēl Rīgā ir tāda nelaime kā rises, kuras pamatā veido sabiedriskais transports(atskaitot tramvajus)

vēl pēdējā laikā parādījusies tāda nelaime, ka atbildīgie dienesti sākuši taupīt uz aku vāku biezumu - attiecīgi normāli un gludi asfaltā iebūvētā akas gredzenā ieliek iekšā akas vāku, kas ir nevis vienā līmenī ar gredzenu (kā tam saprotams, būtu ja'būt), bet 2-3 cm dziļāk. Piemēram Lāčplēša un Čaka ielas krustā šādi brīnumi ir salikti.

tad jau arī gredzens būs pāris cm zemāk kā asfalts.

tad jau labāk būtu palikt zem lūkas metāla paliktnīšus ( metāla sloksnītes)

Paņem fleksi un nopiļī liekos CM

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

tad jau labāk būtu palikt zem lūkas metāla paliktnīšus ( metāla sloksnītes)

Teorētiski, tur nāk gumijas blīve, kas labāk nofiksē to vāku un novērš troksni(mētāls pret metālu), tik nezinu vai tiešām 5 cm.

Tagad vietām ir sākuši likt vākus ar eņģi, lai novērstu vāka došanos savās gaitās, kas var būt visai nepatīkama.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Tas ir specilāli – lai kapekas pareizi maisos sakratās vedot uz banku

Ja tur vēl būtu labs asfalts, tad pavisam droši būtu skaidrs, ka šo ceļu izmantotu visi pēc kārtas. Tagad steidzīgie vismaz padomā, vai tiešām tik ļoti ir jāsteidzas Tātad secinājums - ar šādu bruģi RS apkaro agresīvos braucējus.

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

HIPPY rakstīja: Tas ir specilāli – lai kapekas pareizi maisos sakratās vedot uz banku

Ja tur vēl būtu labs asfalts, tad pavisam droši būtu skaidrs, ka šo ceļu izmantotu visi pēc kārtas. Tagad steidzīgie vismaz padomā, vai tiešām tik ļoti ir jāsteidzas Tātad secinājums - ar šādu bruģi RS apkaro agresīvos braucējus.

Ja reiz tādi apsvērumi, tad, manuprāt, tur prasītos vēl 10x lielākas bedres!

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vispār jau slikts bruģis, bedres,guļošie policisti - ir neformals cīņas līdzeklis pret agresivajiem un vienmēr fiksajiem braucējiem. Arī pret "zemajiem lidotājiem"...

Šovasar, Jūrmalā, Kauguros, uz Raiņa ielas redzēju labu skatiņu - agresīvs sēdinātais e-46 bembis 30km/h ierobežojuma zonā riktīgi ielika gāzes pedāli grīdā ...un atdūrās pret guļošo policistu. Blīkšķis bija superīgs, varonīgais bembists pēc tam varēja tikai salasīt spoilerus, kartera vāku, izpūtēju(visā garumā) un daudzus citus loriņus.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

HIPPY rakstīja: Tas ir specilāli – lai kapekas pareizi maisos sakratās vedot uz banku

Ja tur vēl būtu labs asfalts, tad pavisam droši būtu skaidrs, ka šo ceļu izmantotu visi pēc kārtas. Tagad steidzīgie vismaz padomā, vai tiešām tik ļoti ir jāsteidzas Tātad secinājums - ar šādu bruģi RS apkaro agresīvos braucējus.

Steidzīgie ta steidzīgie, steidzīgie tāpat brauks, lai vai kāds segums tur būtu, bet to bruģi ir spiesti izmantot arī tie, kuri nogriežas no Krastmalas un grib tikt uz Valdemāreni.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

varakļānos bruģa nav.

Nav? Nu sūdīgi, ka nav

Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī

Visa problēma ir mistiskā LVS, kurš nosaka, kas ir bedre. Lielākoties VISS augstākminētais pēc LVS nav bedres un tāpēc nelabo.

Bet paši jau arī esam kūtri. Cik kurš no jums ir uzcepis kādu e-pastu atbildīgajiem činavniekiem? Piemēram uz RDSD? Nu, ja kļauzu nav, tad ko lieki labot? Bet, ja raksta, tad kaut ko arī salabo.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Bet paši jau arī esam kūtri. Cik kurš no jums ir uzcepis kādu e-pastu atbildīgajiem činavniekiem? Piemēram uz RDSD? Nu, ja kļauzu nav, tad ko lieki labot? Bet, ja raksta, tad kaut ko arī salabo.

Tiek ceptas ik pa laikam, nav arī grūti uz satiksmes vadības centru piezvanīt, ja kāds akūts gadījums(svaiga liela bedre, pazudis akas vāks).

Nelaime tik tā, ka nereti RDSD atrakstās un tā pati atrakstīšanās jāgaida 30 dienas.

Nenoliegšu - ir vietas, kur kļauzu rakstīšana ir devusi vismaz kaut kādu virzību pareizajā virzienā - gan RDSD ar nekvalitatīvi salabotiem ielu lauzumiem, gan tā pati RS, kura, pēc iesnieguma uzrakstīšanas, vairākos krustojumos veica sliežu piebruģa pārbruģēšanu.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

ValdisM rakstīja:

varakļānos bruģa nav.

Nav? Nu sūdīgi, ka nav

Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī

Visa problēma ir mistiskā LVS, kurš nosaka, kas ir bedre. Lielākoties VISS augstākminētais pēc LVS nav bedres un tāpēc nelabo.

Bet paši jau arī esam kūtri. Cik kurš no jums ir uzcepis kādu e-pastu atbildīgajiem činavniekiem? Piemēram uz RDSD? Nu, ja kļauzu nav, tad ko lieki labot? Bet, ja raksta, tad kaut ko arī salabo.

tā gan nav.

Ir kaut kādi RD saistošie noteikumi inž.komunikāciju izbūvei un remontam un tur ir teikts, ka pēc darbu veikšanas asfalta segums jāatjauno tādā līmenī, lai uzliekot uz ielāpa garenvirzienā 3m garu latu nelīdzenums nebūtu nevienā latas vietās lielāks par kaut kādiem padsmit milimetriem.

Teorētiski 80% inž.komunikāciju ielāpu neatbilst šai normai.

Cita lieta, kāpēc RDsat dep neprasa no būvdarbu veicējiem kvalitāti.

Atceros pirms 6-7 gadiem varēja tikai brīnīties cik perfekti rīgā prata aiztaisīt ielāpus (tātad izpildīja šo normu), vienmēr arī šuves aidarīja ar bitumu.

Laikā gaitā lāpišanas kvalitāte Rīgā ir krietni kritusies

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

nubet ja neviens netrāž tos, kam būtu jātrāž par inženierkomunikatīvo bedru radīšanu, tad viss aiziet pašplūsmā... Un kapēc censties, pūlēties, ja nav starpības bedre aibērta uz ķap-ļap vai kā vajag?

Un mužīgā problema ar to, ka nespēj pirms ceļa seguma atjaunosanas panākt visu inženierkomunikāciju īpašnieku parakstu, ka tiem apakšā ir viss čihh-pihh un ka tie drīkstēs pārrakt jauno ceļa segumu tikai par baisu $$$ tuvāko gadu laikā... Neatkarīgi - plānveida remontu vai avārijas novēršanas dēļ...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bamam: vakar pie Nacionalā teatrā apskatīju jaunos tramvaja/trolejbusa vadu, to piekari, secināju - ka vismaz pagaidām vadu piekares elementi ir vecie. Varbūt, tikai daļai tramvaju vadu Kronvalda ielas pagriezienā ir uzlikti savādāki vadu turētāji, kas izmantojami jaunajam tramvajam. Bet, izskatās, ka tuvākajā laikā jaunais tramvajs vēl gar Nacionālo teātri nebrauks.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Bet, izskatās, ka tuvākajā laikā jaunais tramvajs vēl gar Nacionālo teātri nebrauks.

Ja brauks, tad tikai nākamgad. Plāni mainās ik pa brīdim.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Nedaudz bilžu no viena Krievijas apgabala -Черёмушки. Jeb Sajānu-Sušenskas HESa tramvajs.

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

Tramvaja līnija HES darbinieku vajadzībām no 6km attālā ciemata līdz HESam.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

To es saprotu – tur ar tramvajam vieta.

No rīgas tramvaju ari vajadzētu pārvietot uz Salaspils Ķekava līniju

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: To es saprotu – tur ar tramvajam vieta.

No rīgas tramvaju ari vajadzētu pārvietot uz Salaspils Ķekava līniju

Jebkurā laikā. Как говорится, за Ваши бабосы любые папиросы.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Nedaudz bilžu no viena Krievijas apgabala -Черёмушки. Jeb Sajānu-Sušenskas HESa tramvajs.

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

Tramvaja līnija HES darbinieku vajadzībām no 6km attālā ciemata līdz HESam.

CMUKI – braucu uz darbu un skaties dabu.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Tiešām, tur skaisti dabas skati. Bet, viņiem arī tā kā vajadzētu iepirkt kādu glaunāku vagonu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Tiešām, tur skaisti dabas skati. Bet, viņiem arī tā kā vajadzētu iepirkt kādu glaunāku vagonu.

Kam viņiem glaunāku vagonu ?!?!? Tas taču ir sviests - momentā trases izmaksas saskrien kosmosā, un maz ticams ka viens vagons kas apkalpo visu līniju pietiekami ātri spētu sevi atpelnīt.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti