Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja: Turklāt tad nauda būtu uz riteņiem.....

Tas gan būtu forši. Krimināls subjekts iekāpj džimbulī. Parāda vadītājam piščiku un pasaska – nākamā pietura Lietuvas robeža, tur arī zāģēsim bankomātu…

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja: Tu vispār zini, cik maksā bankomāts un tā apkalpošana, uzturēšana? Nedomāju, ka kādai bankai būtu izdevīgi izmest $$$ par 20 sastāvu aprīkošanu ar ATM. Turklāt tad nauda būtu uz riteņiem... un vēl inkasācijas operācija sarežģās..

Lētāk kā biļešu pārdošanas automāts, stipri lētāk.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Bet - ir jautājums : Kāpēc tam bildē rdzamajam ieputinātajam tramvajam, pie tā "bugeļa" tipa strāvas noņēmāja klāt ir virve ? Kādam nolūkam tā domāta ? Vai tad tā pacelšanas/nolaišanas iekārta nav aprīkota ar hidroelektro pacēlāju ?

Nē, tur centrā uz ass tam ir tikai atspere. Turklāt tā nodrošina, ka ar to verķi var braukt uz abām pusēm. Depo teritorijās vai galapunktos, kur nebija apļu, vadus iekarināja augstāk un braucot atpakaļ tas pats atmetās atmuguriski, bez vadītāja vai striķa līdzdalības. Taču lai to verķi atvienotu no vada, tas ir jāpavelk ar virvi un tā jāatsien kaut kur pie virsbūves. Konstrukcija sena un prasta bez gala.

Hidraulika? Vagoni būvēti pag. gs. 50.gados. Un PSRS ražotajiem tramvajiem nevienam modelim nekad nekur nav bijusi hidraulika. Pneimatika jā. Durvīm, bremzēm, arī logu tīrītājiem. Bet hidraulika - nē.

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Un PSRS ražotajiem tramvajiem nevienam modelim nekad nekur nav bijusi hidraulika. Pneimatika jā. Durvīm, bremzēm, arī logu tīrītājiem. Bet hidraulika - nē.

Un bremzes darbojās tikai, kad bija spiediens? T.i. ja sabojājās kompresors, tramvajs paliek bez bremzēm?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bez bremzēm nepalika. Visos vecajos vagonos bija ar roku griežams avarijas mehanisko bremžu rats. Ar to varēja apturēt pat no tilta ripojošu vagonu. Protams, ja tā parikte strādāja.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja:

Bams rakstīja: Un PSRS ražotajiem tramvajiem nevienam modelim nekad nekur nav bijusi hidraulika. Pneimatika jā. Durvīm, bremzēm, arī logu tīrītājiem. Bet hidraulika - nē.

Un bremzes darbojās tikai, kad bija spiediens? T.i. ja sabojājās kompresors, tramvajs paliek bez bremzēm?

Nē. Tur ir pretējs efekts. Neesmu pētījis smago auto pneimatiku, taču dzelzceļā un tramvajiem ir tā, ka kompresors atbrīvo vārstu, kas nobloķē bremzes. Ja kompresors nestrādā- čimbuli no vietas izkustināt nevar. Ar trolejbusiem ir tāpat. Vismaz vecajām Škodām.

Nu un bez "gaisa" bremzēm parasti vēl ir elektrodinamiskās, rokas mehāniskā (stāvbremze), gan arī sliežu bremze.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Bez bremzēm nepalika. Visos vecajos vagonos bija ar roku griežams avarijas mehanisko bremžu rats. Ar to varēja apturēt pat no tilta ripojošu vagonu. Protams, ja tā parikte strādāja.

Vecie vagoni tiešām bez bremzēm nepalika(vismaz nekas krimināls nav dzirdēts), taču čehu Tatras- vecās, apaļās T3, kad tās vēl nebija renovētas un brauca sarkani-dzeltenas, gan regulāri palika bez bremzēm. Tagad, pēc pārbūves tur ir elektronika, bet no rūpnīcas modelī bija iebūvēta kontaktoru-reostatu vadības sistēma. Un tā regulāri gļukoja.

Tā kā visi kontakti un galvenais gaitas-bremžu reostats tramvajam bija zem grīdas, tie verķi regulāri bija pilni ar ielu putekļiem. Un putekļi savukārt smuki bloķēja kontaktoru pārslēgšanos.

Bieži vien situāciju glāba tikai tas, ka vagoni brauca sakabināti pa 2 un, ja vienam bremzes pēkšņi atteica, tad bremzēja vismaz otrs vagons. Citreiz savukārt gaitas reostats bija palicis kaut kādā gaitas pozīcijā un vadītājam uzsākot braukt tramvajs ar lielu rāvienu leca uz priekšu..

Braukt ar vienu vagonu vispār reti kurš vadītājs uzdrīkstējās.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Braukt ar vienu vagonu vispār reti kurš vadītājs uzdrīkstējās.

Atceros kaut kad astoņdesmitajos kā reiz T3 viens vagons. Apstājās tramvajs – no tā ārā izkāpj vadītāja uz Barona ielas pie Bērnu pasaules (nezinu vai pārslēgt pārmijas vai ko) tramvaijs aiziet virzienā uz Raiņa bulvāri. Pajāt, sarkans, zaļš. Šamā češī pakaļ bet noķert nevar. Pie Dzirnavu ielas pretimbraucošā tramvaja vadītājs kaut ko laikam saskatīja, izleca ārā no savējā, norāva tam stangu, kaut kā apturēja (neatceros). Tik atceros ka vadītāja piebrauca ar nākamo tramvaju un skaļi apmainījās viedokļiem ar to kadru. Atceros ka ka bļāva kautko par bremzēm ka vispābā nav un šams pats brauc. Bet tā dāma ieleca vagonā – pateica lai kadrs pieliek stangu un pa sarkanajiem aizmauca tālāk. Kā tas beidzās nezinu bet skats bija labs. Tad ka tas vagons aizbrauca – tas kadrs kas apturēja to travaju ar citu tramvaja vadītāju sarunājās skrūvējot pie deniņiem runājot kaut ko par stulbajām govīm (bet es biju sīks un no tā neko nesapratu)…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Ja kompresors nestrādā- čimbuli no vietas izkustināt nevar.

Var. Ir 2 veidi kā to izdarīt.

1. Pielikt reaktīvo turbīnu. (tas čaklajām rociņām)

2. Atlaist skrūvi katrai pneimokamerai.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Tramvajs Dubajā.

www.youtube.com/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Nesen tramvaju satiksme tika atklāta (atjaunota) arī Alzīrijā.

www.youtube.com/...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Tramvajs Dubajā.

www.youtube.com/...

Bļe mums līdz tādam līmenim nekad nenonākt. Mūsējie pat nevar normālu busu/tramvaju uz lidostu palaist, nu tādu kur tu vari savus čumedānus salikt normālos plauktos, lai nemaisās pa kājām. Nu kā attīstītajās valstīs... ;-D

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pēc diezgan ilgas būvniecības, vairāku atklāšanas termiņu pārcelšanas, skandāliem, protestiem un nemitīgiem arheoloģiskiem izrakumiem beidzot arī Izraēlā, Jeruzālemē sācis ir darboties tramvajs.

www.youtube.com/...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Pēc diezgan ilgas būvniecības, vairāku atklāšanas termiņu pārcelšanas, skandāliem, protestiem un nemitīgiem arheoloģiskiem izrakumiem beidzot arī Izraēlā, Jeruzālemē sācis ir darboties tramvajs.

www.youtube.com/...

Normāls aperāts, īsā bāze, varētu paņemt mūsu līkumus bez pārbūvēšanas.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Normāls aperāts, īsā bāze, varētu paņemt mūsu līkumus bez pārbūvēšanas.

Normāls aparāts ir šis

Trambūzis Krievijā.

www.youtube.com/...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nevienā vietā neredzēju ka tramvajs traucētu auto satiksmi, ka tramvajs ietu pa koplietošanas ceļiem, ka būtu ielikts laukakmeņu bruģis kas lauž auto un trolej transmisiju.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Tramvajs Dubajā.

www.youtube.com/...

Lektrība pa zemi

Nu kaut kā jācīnās ar pārapdzīvotību…

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Gauss rakstīja:

Normāls aperāts, īsā bāze, varētu paņemt mūsu līkumus bez pārbūvēšanas.

Normāls aparāts ir šis

Trambūzis Krievijā.

www.youtube.com/...

nav tramvajs, bet iespaidīgi gan... www.youtube.com/...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Nevienā vietā neredzēju ka tramvajs traucētu auto satiksmi, ka tramvajs ietu pa koplietošanas ceļiem, ka būtu ielikts laukakmeņu bruģis kas lauž auto un trolej transmisiju.

Par bruģi piekritīšu, bet koplietošanas ceļos ir gan. Bet lielākoties dalot savas sliedes ar autobusiem - kā vienu sabiedriskā transporta joslu.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

škiet,ka tam zilajam trolejbusam klipā stangām nebija virves - droši vien vadītājs lien uz jumta un štangas vieno pie vada ar rokām.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: škiet,ka tam zilajam trolejbusam klipā stangām nebija virves - droši vien vadītājs lien uz jumta un štangas vieno pie vada ar rokām.

Nelien, jo trolejbusu kustība tajā ciematā ir jau slēgta. Bet virves gan jau ir gar sāniem.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Nevienā vietā neredzēju ka tramvajs traucētu auto satiksmi, ka tramvajs ietu pa koplietošanas ceļiem, ka būtu ielikts laukakmeņu bruģis kas lauž auto un trolej transmisiju.

Nevajag nemaz tramvaju. Pats Rīgas centrs. Iela, kas iet gar Latvijas banku, kuru daudzi izmanto kā apbraucamo laižot lejā no Vantenieka. Tādu bruģi, tik nelīdzenu šķiet neatrast pat Varakļānos...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tas ir specilāli – lai kapekas pareizi maisos sakratās vedot uz banku

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

HIPPY rakstīja: Nevienā vietā neredzēju ka tramvajs traucētu auto satiksmi, ka tramvajs ietu pa koplietošanas ceļiem, ka būtu ielikts laukakmeņu bruģis kas lauž auto un trolej transmisiju.

Nevajag nemaz tramvaju. Pats Rīgas centrs. Iela, kas iet gar Latvijas banku, kuru daudzi izmanto kā apbraucamo laižot lejā no Vantenieka. Tādu bruģi, tik nelīdzenu šķiet neatrast pat Varakļānos...

varakļānos bruģa nav.

Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

varakļānos bruģa nav.

Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī

Jā, vislielākā nelaime ir, ja kāds dienests izdomā rakties normālā asfalta segumā - rezultātā ilgtermiņā tur būs vai nu bedre, vai guļošais policists.

Akas vispār ir viena bēdu ieleja - pat uz tādas lielas ielas kā Ulmaņa gatve, 70 km/h zonā var ieplēst uz vienu pusi nosēdinātā akā...

Ir tāda sajūta, ka aku un lauzumu remontus veic tie paši kadri, kuri lielceļus lāpa ar piķa un šķembu maisījumu, veidojot pēc iespējas nelīdzenāku segumu.

Vēl Rīgā ir tāda nelaime kā rises, kuras pamatā veido sabiedriskais transports(atskaitot tramvajus)

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti