a kur ir bizness?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
HIPPY rakstīja: a kur ir bizness?
pašvaldības dotāciju apjomā lai visi no dažādām bauskām un siguldām nelīstu rīgas centrā stūķēties ar saviem 3+litru landkrūzeriem
Seene rakstīja:
kolumbs rakstīja: Dienas biļete ir izdevīga, ja gribās braukt, kamēr nelabi metas....
Bet slikti ir tas, ka vienreiz nopīkstināts e-talons neder, lai pārsēstos citā transporta veidā vai citā maršrutāierobežotā laika posmā.
Piemēram, atbraucu ar 5.tramvaju uz centru, bet vajag vēl nedaudz pabraukt uz Maskavas priekšpilsētas pusi ar 7.tramvaju. Jāpīkstinja jauns e-talons.
Rezultātā izdevīgāk ar auto un veidot sastrēgumus un aizpildīt stāvvietas ielu malās.
Jap... Jēdzīgāk būtu, ka "viens brauciens", kā tas ir daudzviet, būtu noteikts laiks (piemēram 1h), nevis viena iekāpšana transportā. Nav mūsu sabiedriskā transporta tīkls ne tuvu tik attīstīts, lai varētu braukt bez pārsēšanās.
Ideja ir forša, tikai jautajums - ko darīt, ja esi nopīkstinājis stundas biļeti, bet uz ielas stūķis un līdz galam aizbraucot neiekļaujies? Tātad - cik ilgam laikam jābūt biļetei?
Otrs jautājums par brīvbiļetem...
daudzās valstīs pensikiem un citiem brīviļesu īpašniekiem ir noteiktas stundas, kad tie var pārvietoties uz bumbiņu. Kur pensikiem jāskrien rīta agrumā? Miegs nenāk, bet nekas nenotiks, ja viņi uz tirdziņu laidīs, piemēram, no 10:00-15:00. Pārējā laikā pērc biļetīti. Bet to nevar jo Ausaikovs tak necirtīs pa savu uzticamāko elektorātu...
Palaidniex rakstīja:
Ideja ir forša, tikai jautajums - ko darīt, ja esi nopīkstinājis stundas biļeti, bet uz ielas stūķis un līdz galam aizbraucot neiekļaujies? Tātad - cik ilgam laikam jābūt biļetei?
Ārā nevienu nemet. Arī tagad tāda situācija var rasties ar 24h biļeti. Galvenais to ir nopīkstināt atļautajā laikā un tālāk ar to mierīgi var braukt. Piemērs. Iekāpt 10 busā Jaunmārupē un nepilnu stundu kratīties ar to uz centru.
Pirmais rakstīja:
HIPPY rakstīja: a kur ir bizness?
pašvaldības dotāciju apjomā lai visi no dažādām bauskām un siguldām nelīstu rīgas centrā stūķēties ar saviem 3+litru landkrūzeriem
Pavērosim, kā ar to ies Igauņiem. Tur pašlaik apspriež jautājumu par brīvbiļeti visiem, kuri dzīvo Tallinā.
Es painteresējos, kā tas būtu mūsu gadījumā: papildus dotācijās būtu nepieciešami 25 ļimoni. Tas pie pašreizējās intensitātes. Bet noteikti nāktos palielināt transporta vienību skaitu, kas prasītu papildus dotācijas.
Otrs jautājums ir, ka pie brīvbiļetes transportā uz patstāvīgu dzīvi iemitinātos bomāri. Kā ar tiem cīnīties un , kas to darītu? RS kontrole? Ja kontrole jāpatur, tad tie cipari vēl pieaug.
Pirmais rakstīja:
bazars jau tieši par to ir, rīgā vajadzētu uztaisīt visas biļetes par laika biļetēm - piečekojies un braukā stundu.... nu vai XXX minūtes....
p.n.
informācijai - Pirmais ir savulaik strādājis Tamvaju un Trolejbusu Pārvaldē
Nu tieši Tramvaju un Trolejbusu Pārvaldē (RS) bija pret tādu biļeti.
Palaidniex rakstīja: Kur pensikiem jāskrien rīta agrumā? Miegs nenāk, bet nekas nenotiks, ja viņi uz tirdziņu laidīs, piemēram, no 10:00-15:00. Pārējā laikā pērc biļetīti. Bet to nevar jo Ausaikovs tak necirtīs pa savu uzticamāko elektorātu...
Doma laba un nepieciešama, bet piezīme par elektorātu pavisam vietā. Pašam ir nācies pieredzēt, kā babuļi pirms 8:00 diskutē ko pirks tirgū un mirkli vēlāk bļauj uz skolnieku ar somu, ka tas traucē un viņam vispār nebūtu jāvazājās apkārt...
Pirmais rakstīja:
HIPPY rakstīja: a kur ir bizness?
pašvaldības dotāciju apjomā lai visi no dažādām bauskām un siguldām nelīstu rīgas centrā stūķēties ar saviem 3+litru landkrūzeriem
Centrā nelīstu tad, ja no centra izmestu administratīvo aparātu. Piemēram - regulāri cepieni ir parādījušies par nevietā noparkotiem auto Brīvības gatvē VEF apkārtnē. Gan "tāpat vien", gan pie desu bodes. Bet vai kāds ir padomājis, kādēļ 90% no tur stāvošajiem auto vispār ir atbraukuši? Piespiedu pakalpojumu dēļ! Bet VID tak ir tikai darbinieku stāvvieta. "Klienti" lai brauc ar sabiedrisko. Ai... Sabiedriskā biļetes nez kādēļ tas pats VID neļauj uzskatīt par saimnieciskajiem izdevumiem...
Krājbanku likvidēs - lai pārvācas VID, UR u.c. valsts "servisa" iestādes uz Krājbankas ēku - tur nebūs problēmas nodrošināt apmeklētājiem stāvvietu.
Seene rakstīja:
Centrā nelīstu tad, ja no centra izmestu administratīvo aparātu.
ideja sakarīga, bet izmaksās astronomiskas summas, zinot mūsu ierēdņu apetīti.
Piemēram - regulāri cepieni ir parādījušies par nevietā noparkotiem auto Brīvības gatvē VEF apkārtnē. Gan "tāpat vien", gan pie desu bodes. Bet vai kāds ir padomājis, kādēļ 90% no tur stāvošajiem auto vispār ir atbraukuši? Piespiedu pakalpojumu dēļ! Bet VID tak ir tikai darbinieku stāvvieta.
Par šo piekrītu daļēji. Otrā pusē ir lielas stāvvietas, gan pie Podiuma, gan pie Elcor Plaza. Pats regulāri uz to VIDu esmu braukājis, (turklāt no centra puses), tur nav problēmu noparkot autiņu otrā pusē un caur tuneli paieties 2 minūtes.
Seene rakstīja:
Piemēram - regulāri cepieni ir parādījušies par nevietā noparkotiem auto Brīvības gatvē VEF apkārtnē. Gan "tāpat vien", gan pie desu bodes. Bet vai kāds ir padomājis, kādēļ 90% no tur stāvošajiem auto vispār ir atbraukuši? Piespiedu pakalpojumu dēļ! Bet VID tak ir tikai darbinieku stāvvieta. "Klienti" lai brauc ar sabiedrisko. Ai... Sabiedriskā biļetes nez kādēļ tas pats VID neļauj uzskatīt par saimnieciskajiem izdevumiem...
Krājbanku likvidēs - lai pārvācas VID, UR u.c. valsts "servisa" iestādes uz Krājbankas ēku - tur nebūs problēmas nodrošināt apmeklētājiem stāvvietu.
Neviens netraucē nolikt kaut 247 auto placī pie Elkora (bez maksas), Ūnijas ielā (bez maksas) vai Vef teritorijā - ja izdodas atrast - BEZ maksas, ja neizdodas pa latiņu.
Neredzu kur baisi iespringt. Jo mest auto pirmajā joslā ir cūcība, kas būtu jāapbalvo ar ventiļiem uz kapota vai milzu uzlīmi kā maskava par nahaļno parkošanos...
Bams rakstīja:
Par šo piekrītu daļēji. Otrā pusē ir lielas stāvvietas, gan pie Podiuma, gan pie Elcor Plaza. Pats regulāri uz to VIDu esmu braukājis, (turklāt no centra puses), tur nav problēmu noparkot autiņu otrā pusē un caur tuneli paieties 2 minūtes.
+1
Sēne, tik nesaki, ka esi nespējnieks tur noparkoties un ka tās 2 minūes bsaisi ko izšķirs...
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Piemēram - regulāri cepieni ir parādījušies par nevietā noparkotiem auto Brīvības gatvē VEF apkārtnē. Gan "tāpat vien", gan pie desu bodes. Bet vai kāds ir padomājis, kādēļ 90% no tur stāvošajiem auto vispār ir atbraukuši? Piespiedu pakalpojumu dēļ! Bet VID tak ir tikai darbinieku stāvvieta. "Klienti" lai brauc ar sabiedrisko. Ai... Sabiedriskā biļetes nez kādēļ tas pats VID neļauj uzskatīt par saimnieciskajiem izdevumiem...
Krājbanku likvidēs - lai pārvācas VID, UR u.c. valsts "servisa" iestādes uz Krājbankas ēku - tur nebūs problēmas nodrošināt apmeklētājiem stāvvietu.
Neviens netraucē nolikt kaut 247 auto placī pie Elkora (bez maksas), Ūnijas ielā (bez maksas) vai Vef teritorijā - ja izdodas atrast - BEZ maksas, ja neizdodas pa latiņu.
Neredzu kur baisi iespringt. Jo mest auto pirmajā joslā ir cūcība, kas būtu jāapbalvo ar ventiļiem uz kapota vai milzu uzlīmi kā maskava par nahaļno parkošanos...
Piekrītu, ka tā ir cūcība. Bet provocēta cūcība. Kādēļ VID apmeklētājiem būtu jāmeklē vietas citu uzņēmumu stāvlaukumos? Un no savas pieredzes - ir sanācis likt auto pie Elkora - laika ziņā papildus ~40minūtes. Plus nobraukātā degviela, lai vispār uz turieni tiktu, ar visu to, ka zinu kā. Bet VID apmeklētāji lielākoties neorientējas VEF mazajās ieliņās. Ja šādi rīkotos jebkurš uzņēmējs, klienti pie viņa nebrauktu - bet VID jau var atļauties, nevienam nav izvēles, izmantot viņu pakalpojumus, vai nē...
40 minūtes???
patiešām + 40 minūtes????
Es nesaprotu tad kāpēc Tu cepies par fotoradariem... Laikam baidies ka bildēs par pārāk lēnu pārvietošanos...
Un kāpēc pie katras iestādes ir jābūt parkingam??? Kāpēc pie katras iestādes tizleņiem jāpiebrauc pie ierēdņa kabineta durvīm??? Pie Vidzemes priekšpilsētas izpilddirekcijas ir reāli pārak knaps, pie n-tajām VID iestādēm vietas visiem nepietiek. Pie Rīgas domes - itkā ir parkingi - bet ezmaksas vietu nav vaše utt. Kāpēc šeit kādam izņēmumam jābūt?
Starp citu - Drīkst lietot arī elektronisko deklarēšanos un tad uz VIDu vaše (vai gandrīz vaše) nebūs jābrauc!
pilsētas transporta mērķim ir jābūt nevis "nokāst pēc iespējas vairāk piķa" bet gan "atbrīvot pilsētu no mašīnām"
kas traucē uztaisīt ē-tampnu tādu, kas glabā kartē nevis braucienu skaitu, bet gan konkrētu naudu....
un ja ķerpila nokompostrē, tad novelkas (piemēram) 40 saņi un piefiksējas laiks
ja noteikta laika ietvaros (piemēram) 15 minūtes talons atkārtoti pīkstinās, tad naudu neņem ja 15-30 minūtes talons tiek atkārtoti "kompostrēts" tad paņem (piemēram) 10 santīmus
ja pēc tam noteikta laika ietvaros (piemēram) vēl 20 minūtes talons tiek atkārtoti "kompostrēts" tad paņem (piemēram) 5 santīmus
un ja no talona pēdējo (piemēram) 40 minūšu laikā ir nokompostrēti tie pēdējie 5 saņi, tad brauciens konkrētā transportā ir par velti (bet talons jāpīkstina)
un visa uzskaite ir caur ētamponu ņemot vērā tikai nopīkstināšanas laiku - un pokuj ka džimbulis stūkī nosēž 5 stundas
rezultātā
īsie braucieni maksās 40 saņus arī ar pārsēšanos
garāki pārsēšanās braucieni 50 vai 55
jebkjuras summas un laiki ir diskutējami....
tāpat jau cik gadus runā par parkandraidiem...
uzbliežām katrā rīgas malā - rumbulas lidlaukā, pļavā pie inbokshalles, berģos pie depo utttt pa dižstāvvietai (un nevajag daudzstāveni.... vajag tikai autobusus, kas pasažierus aizved līdz tuvākajam tramvajam) un ja pilsonis iečeko ētamponu tajā stāvvietā, tad samaksājas nauda par stāvvietu (teiksim 1.13 lati) visi braucieni 24 stundas tālāk ir par velti
Palaidniex rakstīja: 40 minūtes???
patiešām + 40 minūtes????
Es nesaprotu tad kāpēc Tu cepies par fotoradariem... Laikam baidies ka bildēs par pārāk lēnu pārvietošanos...
Un kāpēc pie katras iestādes ir jābūt parkingam??? Kāpēc pie katras iestādes tizleņiem jāpiebrauc pie ierēdņa kabineta durvīm??? Pie Vidzemes priekšpilsētas izpilddirekcijas ir reāli pārak knaps, pie n-tajām VID iestādēm vietas visiem nepietiek. Pie Rīgas domes - itkā ir parkingi - bet ezmaksas vietu nav vaše utt. Kāpēc šeit kādam izņēmumam jābūt?
Starp citu - Drīkst lietot arī elektronisko deklarēšanos un tad uz VIDu vaše (vai gandrīz vaše) nebūs jābrauc!
Pameģini pats saskaitīt laiku, kas sakrājas no centra intensīvā satiksmē metot riņķus, lai nokļūtu atpakaļvirzienā un vēl ejot pietiekami lielo gabalu 2x.
Un nē, nav jābūt izņēmumam. Valsts iestādēm būtu jānodrošina bezmaksas pieeju visur, kur tāda ir obligāta.
Šķiet, ka pašam gan ar VID nekādas darīšanas nav, ja spēj lietot tik cēlu frāzi, kā "Drīkst lietot arī elektronisko deklarēšanos ".
Pirmais rakstīja: pilsētas transporta mērķim ir jābūt nevis "nokāst pēc iespējas vairāk piķa" bet gan "atbrīvot pilsētu no mašīnām"
Ļoti pareizi. Bet, kas apmaksās mūziku?
kas traucē uztaisīt ē-tampnu tādu, kas glabā kartē nevis braucienu skaitu, bet gan konkrētu naudu....
Šajā pasaulē ir iespējams viss, izņemot nemirstību (c)
un ja ķerpila nokompostrē, tad novelkas (piemēram) 40 saņi un piefiksējas laiks
ja noteikta laika ietvaros (piemēram) 15 minūtes talons atkārtoti pīkstinās,
Nu vairumam pat vienreiz nopīkstināt nav ķerpilas, kur nu vēl panākt to, ka jāpīkstina katras 15 min (ja pareizi sapratu domu) Mūsu publiku pieradināt pie kaut ko tādu nebūs iespējam iemācīt nekad.
un ja no talona pēdējo (piemēram) 40 minūšu laikā ir nokompostrēti tie pēdējie 5 saņi, tad brauciens konkrētā transportā ir par velti (bet talons jāpīkstina)
Publika izmanto visas metodes, lai tikai nepīkstinātu vispār, vai pīkstināt, kad redzamības zonā parādās kontrolieru armija.
rezultātā
īsie braucieni maksās 40 saņus arī ar pārsēšanos
garāki pārsēšanās braucieni 50 vai 55
jebkjuras summas un laiki ir diskutējami....
Diemžēl, kā jau te tika iepriekš minēts, šajā diskusijā nav personas, kuras varētu pieņem reālu lēmumu.
Bet ikviens no mums var iesniegt savu rakstisko priekšlikumu atbildīgajiem dienestiem. Un jo vairāk tos iesniegs, jo ātrāk kāds sāks kasīties un varbūt kaut kādas reālas izmaiņas arī notiks.
Bams rakstīja:
Pirmais rakstīja: pilsētas transporta mērķim ir jābūt nevis "nokāst pēc iespējas vairāk piķa" bet gan "atbrīvot pilsētu no mašīnām"
Ļoti pareizi. Bet, kas apmaksās mūziku?
Tie paši, kas tagad - nodokļu maksātāji.
Bams rakstīja: .....
Nu vairumam pat vienreiz nopīkstināt nav ķerpilas, kur nu vēl panākt to, ka jāpīkstina katras 15 min (ja pareizi sapratu domu) Mūsu publiku pieradināt pie kaut ko tādu nebūs iespējam iemācīt nekad.
....
nepareizi saprati
jāpīkstina vienu reizi iekāpjot transporta līdzeklī
ieguvums ir tāds, ka tu drīksti izkāpt un notaiktajā laikā kāpt iekšā citā transporta līdzeklī un nemaksāt par to kosmosu
p.n.
Pirmajam ir pokuj, jamajam ētampona nav un nekad nebūs - visas pārvietošanās rīgas pilsētas tramvajos/trolejbusos/autobusos jamais izpilda bez biļetes
Bams rakstīja: ....
Publika izmanto visas metodes, lai tikai nepīkstinātu vispār, vai pīkstināt, kad redzamības zonā parādās kontrolieru armija.
....
a es tev vēl nesen prasīju vai kāds no tām dižgalvām rīgas satiksmē ir paskaitījis cik izmaksā ētampons????
un tieši tur pat es norādīju uz to, ka patreizējā tampona versijā daaaudz izdevīgāk būtu konduktori
p.n.
izņemot protams to, ka rs saskaita uz šaru pārvadātos pendžus un par to piestāda rēķinu nodokļu maksātājiem
Pirmais rakstīja:
p.n.
izņemot protams to, ka rs saskaita uz šaru pārvadātos pendžus un par to piestāda rēķinu nodokļu maksātājiem
Nu vēl jau nevajag aizmirst, ka visi ierēdņi faktiski ir nevis nodokļu maksātāji, bet dubulttērētāji - t.i. saņem algu no budžeta, maksā "nodokļus" atpakaļ un vēl par to visu maksā citiem ierēdņiem, kas šo procesu pieskata.
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja: 40 minūtes???
patiešām + 40 minūtes????
Es nesaprotu tad kāpēc Tu cepies par fotoradariem... Laikam baidies ka bildēs par pārāk lēnu pārvietošanos...
Un kāpēc pie katras iestādes ir jābūt parkingam??? Kāpēc pie katras iestādes tizleņiem jāpiebrauc pie ierēdņa kabineta durvīm??? Pie Vidzemes priekšpilsētas izpilddirekcijas ir reāli pārak knaps, pie n-tajām VID iestādēm vietas visiem nepietiek. Pie Rīgas domes - itkā ir parkingi - bet ezmaksas vietu nav vaše utt. Kāpēc šeit kādam izņēmumam jābūt?
Starp citu - Drīkst lietot arī elektronisko deklarēšanos un tad uz VIDu vaše (vai gandrīz vaše) nebūs jābrauc!
Pameģini pats saskaitīt laiku, kas sakrājas no centra intensīvā satiksmē metot riņķus, lai nokļūtu atpakaļvirzienā un vēl ejot pietiekami lielo gabalu 2x.
Un nē, nav jābūt izņēmumam. Valsts iestādēm būtu jānodrošina bezmaksas pieeju visur, kur tāda ir obligāta.
Šķiet, ka pašam gan ar VID nekādas darīšanas nav, ja spēj lietot tik cēlu frāzi, kā "Drīkst lietot arī elektronisko deklarēšanos ".
Es visādi izrēķinājos un izskaitījos man + 40 minūtes nesanāk, nunekādi nesanāk.
No centra braucot Brīvības iela nav vienīgā un VEF tilts arī nav vienīgais... Tas ta - pārdomām
bet ja mest uz pirmās joslas uzskati par wej-tu-gou - tad es izdomātu versiju par braukšanu uz obezjaņņiku ar bankas apstiprinātu maksājuma uzdevumu... tas sanāktu lētak.. vai ne?
P.S.
es neesmu vienīgais, kas var lieliski iztikt bez regulāriem VID apmeklējumiem, ja vien pats neesu sataisījis kaut "...
Palaidniex rakstīja: Es visādi izrēķinājos un izskaitījos man + 40 minūtes nesanāk, nunekādi nesanāk.
No centra braucot Brīvības iela nav vienīgā un VEF tilts arī nav vienīgais... Tas ta - pārdomām
bet ja mest uz pirmās joslas uzskati par wej-tu-gou - tad es izdomātu versiju par braukšanu uz obezjaņņiku ar bankas apstiprinātu maksājuma uzdevumu... tas sanāktu lētak.. vai ne?
Atkal sāc savus izdomājumus? Es jau teicu, ka šāda CSN pārkāpšana ir cūcība. Tā nerīkojos un neko labu nedomāju par tiem, kas tā rīkojas. Tajā pat laikā norādu uz pamata cēloni, kādēļ cilvēki, kam ir savādāki uzskati, to tomēr dara.
Vai kopumā par ceļu satiksmi - jebkurā vietā, kur vienāda veida pārkāpumi ir bieži, nevis izņēmumi, lielāka vai mazāka, bet daļa vainas ir satiksmes organizētāju lauciņā.
Palaidniex rakstīja: P.S.
es neesmu vienīgais, kas var lieliski iztikt bez regulāriem VID apmeklējumiem, ja vien pats neesu sataisījis kaut "...
Ļoti daudzi var iztikt. Un tādēļ arī mēs esam tādā pakaļā, kā esam. Un sūdzamies par bezdarbu. Iztikt var tikai veģetējot un neradot neko jaunu. Vai tas ir lieliski?
Pirmais rakstīja:
a es tev vēl nesen prasīju vai kāds no tām dižgalvām rīgas satiksmē ir paskaitījis cik izmaksā ētampons????
un tieši tur pat es norādīju uz to, ka patreizējā tampona versijā daaaudz izdevīgāk būtu konduktori
Pēc manā rīcībā esošajiem cipariem, kuri kaut kur tika pat off.publiskoti, konditori gadā sanāktu par 2 ļimoniem dārgāki nekā e-tampons. Rēķinot tīrās izmaksās.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA