Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Tāpēc nespējot nodrošināt transportā kārtību, ir pamatotas bažas, ka tas pārvērtīsies par antisociālu vietu un no tā aizplūdīs visi normālie pasažieri.

Tas ir noticis jau šobrīd. Es vairs nežēloju 10Ls taksim, kad jābrauc pēc auto uz servisu - 18. autobusa izmantošana ir pārāk pretīga. Centra maršrutos gan vēl pagaidām nav tik traki, bet uz to ejam.

Un vislielākais iemesls tam ir sabiedriskā transporta visnotaļ lielā cena, kas ir "veiksmīgi" apvienota ar nekam nederīgu maršrutu tīklu. Ko man līdz tas, ka pie mājas pietur 11 maršrutu transports, ja ar to gandrīz nevienā vajadzīgajā virzienā nevaru aizbraukt.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Vakar viens ī..lis ar Infiniti iepiļīja 705 KHL reklāmai tieši purnā... Nu kur tādi rodas????????????

Kur? Braucot aiz cita ībļa, kam sniegs un fotoradari neļauj braukt ātrāk par 20km/h. Vari būt drošs, ka pat atsaldēts Infiniti pilots nebrauks garām pa pretējām sliedēm, ja pa priekšu kāds brauks uz 50km/h. Kā saka - viena pagale nedeg.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka tas bija jaunais balti-tjunētais tramvajs, kuram bija jāreklamē hokeja zvaigžņu spēle 21.janvārī. Kaut kā neticās, ka tas tramvajs līdz tam datumam varēs iziet reisā. Skāde reklamdevējam - tas droši vien arī gribēs daļu octas...

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Izskatās, ka tas bija jaunais balti-tjunētais tramvajs, kuram bija jāreklamē hokeja zvaigžņu spēle 21.janvārī. Kaut kā neticās, ka tas tramvajs līdz tam datumam varēs iziet reisā. Skāde reklamdevējam - tas droši vien arī gribēs daļu octas...

fiksi salīmēs vēl vienu un izmaksas octa nosegs. un pēc tam regresā finits

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: ko dod tampons patreizējā versijā???

tikai precīzu par velti braucošo penžu uzskaiti...

Nu re, atrasts vēl viens Etampona pielietojums:

Skolēnu gaitas turpmāk uzraudzīs ar \"e-talona\" palīdzību

www.kasjauns.lv/...

Trijās Rīgas skolās sākts pilotprojekts, kura gaitā skolēni tiek identificēti, izmantojot pašvaldības SIA \"Rīgas satiksme\" piešķirtos e-talonus, lai iegūtu informāciju par laiku, kad skolēns ieradies skolā vai no tās izgājis.

A tu saki nekam nederīgs

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja: ko dod tampons patreizējā versijā???

tikai precīzu par velti braucošo penžu uzskaiti...

Nu re, atrasts vēl viens Etampona pielietojums:

Skolēnu gaitas turpmāk uzraudzīs ar "e-talona" palīdzību

www.kasjauns.lv/...

Trijās Rīgas skolās sākts pilotprojekts, kura gaitā skolēni tiek identificēti, izmantojot pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" piešķirtos e-talonus, lai iegūtu informāciju par laiku, kad skolēns ieradies skolā vai no tās izgājis.

A tu saki nekam nederīgs

kāda sakarība ir tamponam ar skolēnu??? kas šim tas tampons ir pakaļā implantēts?

a kālab skolēnus nevar saskaitīt ar mammas kredītkarti????

nu vai sliktākajā gadījumā acs tīklenes skaneri?

kāpēc man kā skolēnam ir nepieciešams tapons un pie tam vēl vecmāmiņai jāneaizmirst man to ielikt skolas somā

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Ne jau VISI skolēni izmanto pilsētas sabiedrisko transportu. Lielu daļu skolnieku katru dienu ar auto izvadā vecāki, citi izmanto vilcienu, kāds iet uz skolu arī kājām... Es arī skolas laikā(70-tajos gados) izmantoju tikai vilcienu(braucu no Slokas uz Pumpuriem). Autobusā braucu tikai pa retam, kaut arī tajos gados skolēna mēnešbiļete maksāja tikai 50 kapeikas... Tā uzskaites sistēma nebūs pilnīga. Diez vai to e-talonu varēs kādam likt iegādāties, ja tas nebūs nepieciešams.

Abavsableable Reģ.: 08.06.2011
0 0 Atbildēt

Abavsableable rakstīja:

HIPPY rakstīja: Hmm.. interesanti saskaitīt cik tad transportu veidu ir Rīgā:

1) Trolejbuss (ar dīzeļmotoru un nolaižamām stangām)

2) Vilciens

3) Autobuss

4) Metro (Bija plānots, bet nav)

5) Microautobuss

6) Taxi

7) Upeskuģis

Prāmis

9) Laivas

10) Vieglās mašīnas

11) Smagās mašīnas

12) Džipi

13) Helikopteri

14) Lidmašīnas

15) Velosipēdi

16) Motocikli

17) Gaisa balons

1 Trīsritenis

19) Mopēdi

20) Rolleris

21) Tricikls

22) Velorikšas

23) Kvadracikls

24) Kosmosa kuģi

25) Tramvajs (no kura nu jau var atteikties – jo tas ir pēdējā vietā)

Abavsableable Reģ.: 08.06.2011
0 0 Atbildēt

Abavsableable rakstīja:

Abavsableable rakstīja:

HIPPY rakstīja: Hmm.. interesanti saskaitīt cik tad transportu veidu ir Rīgā:

1) Trolejbuss (ar dīzeļmotoru un nolaižamām stangām)

2) Vilciens

3) Autobuss

4) Metro (Bija plānots, bet nav)

5) Microautobuss

6) Taxi

7) Upeskuģis

Prāmis

9) Laivas

10) Vieglās mašīnas

11) Smagās mašīnas

12) Džipi

13) Helikopteri

14) Lidmašīnas

15) Velosipēdi

16) Motocikli

17) Gaisa balons

1 Trīsritenis

19) Mopēdi

20) Rolleris

21) Tricikls

22) Velorikšas

23) Kvadracikls

24) Kosmosa kuģi

25) Tramvajs (no kura nu jau var atteikties – jo tas ir pēdējā vietā)

Abavsableable Reģ.: 08.06.2011
0 0 Atbildēt

Abavsableable rakstīja:

Abavsableable rakstīja:

Abavsableable rakstīja:

HIPPY rakstīja: Hmm.. interesanti saskaitīt cik tad transportu veidu ir Rīgā:

1) Trolejbuss (ar dīzeļmotoru un nolaižamām stangām)

2) Vilciens

3) Autobuss

4) Metro (Bija plānots, bet nav)

5) Microautobuss

6) Taxi

7) Upeskuģis

Prāmis

9) Laivas

10) Vieglās mašīnas

11) Smagās mašīnas

12) Džipi

13) Helikopteri

14) Lidmašīnas

15) Velosipēdi

16) Motocikli

17) Trīsritenis

1 Gaisa balons

19) Mopēdi

20) Rolleris

21) Tricikls

22) Velorikšas

23) Kvadracikls

24) Kosmosa kuģi

25) Motorolleris

26) Motorkuģis

27) Tramvajs (no kura nu jau var atteikties – jo tas ir pēdējā vietā)

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

skrejritenis.

Man ir kvadrakopters, bet tas cilvēku nespēj transportēt

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

interesanti - kāpēc atsevišķi jāizceļ džipi?

tad jau sper iekšā sedanus, kupejas vagonus, krosoverus, hečbekus, embulenus, bulkuvāģus, mazos busiņus utt...

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: interesanti - kāpēc atsevišķi jāizceļ džipi?

tad jau sper iekšā sedanus, kupejas vagonus, krosoverus, hečbekus, embulenus, bulkuvāģus, mazos busiņus utt...

laikam bij domāts sociāli-ekonomiskais sadalījums arī kajenes un x-piecu un tiri piri

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Neviens jau neliedz sarakstu papildināt – tik un tā tramvaja būs pēdējā vietā

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Neviens jau neliedz sarakstu papildināt – tik un tā tramvaja būs pēdējā vietā

Da vienalga kurā vietā. Pasaki, kurš parakstīsies izravēt sliedes un noasfaltēt rakumus 123km garumā?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Abavsableable rakstīja:

Abavsableable rakstīja:

HIPPY rakstīja: Hmm.. interesanti saskaitīt cik tad transportu veidu ir Rīgā:

1) Trolejbuss (ar dīzeļmotoru un nolaižamām stangām)

2) Vilciens

3) Autobuss

4) Metro (Bija plānots, bet nav)

5) Microautobuss

6) Taxi

7) Upeskuģis

Prāmis

9) Laivas

10) Vieglās mašīnas

11) Smagās mašīnas

12) Džipi

13) Helikopteri

14) Lidmašīnas

15) Velosipēdi

16) Motocikli

17) Gaisa balons

1 Trīsritenis

19) Mopēdi

20) Rolleris

21) Tricikls

22) Velorikšas

23) Kvadracikls

24) Kosmosa kuģi

25) Tramvajs (no kura nu jau var atteikties – jo tas ir pēdējā vietā)

Saraksts ir nepilnīgs un sastādīts pirmklasnieka līmenī. Pirmkārt jau, kur mums ir kosmosa kuģi? OK, varbūt kāds ir redzējis. Ja tā skaita, tad Rīgā ir arī zemūdenes,(nu un kas, ka tās nebrauc), tad vēl ir jāpieskaita arī jūras kuģus, principā arī cauruļvadu transports tad vēl eksistē.

bet vispār viss saraksts ir bulšits

Reāli Rīgā ir: (sakārtoti daudzmaz pēc ieviešanas gaitas)

Upju/jūras transports;

Vilciens;

velotransports;

tramvajs;

autotransports;

mototransports;

autobuss;

gaisa transports;

trolejbuss;

Mikriņi.

Viss pārējais ir tikai izklaide vai parodija par tēmu.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Abavsableable rakstīja:

Abavsableable rakstīja:

HIPPY rakstīja: Hmm.. interesanti saskaitīt cik tad transportu veidu ir Rīgā:

1) Trolejbuss (ar dīzeļmotoru un nolaižamām stangām)

2) Vilciens

3) Autobuss

4) Metro (Bija plānots, bet nav)

5) Microautobuss

6) Taxi

7) Upeskuģis

Prāmis

9) Laivas

10) Vieglās mašīnas

11) Smagās mašīnas

12) Džipi

13) Helikopteri

14) Lidmašīnas

15) Velosipēdi

16) Motocikli

17) Gaisa balons

1 Trīsritenis

19) Mopēdi

20) Rolleris

21) Tricikls

22) Velorikšas

23) Kvadracikls

24) Kosmosa kuģi

25) Tramvajs (no kura nu jau var atteikties – jo tas ir pēdējā vietā)

Saraksts ir nepilnīgs un sastādīts pirmklasnieka līmenī. Pirmkārt jau, kur mums ir kosmosa kuģi? OK, varbūt kāds ir redzējis. Ja tā skaita, tad Rīgā ir arī zemūdenes,(nu un kas, ka tās nebrauc), tad vēl ir jāpieskaita arī jūras kuģus, principā arī cauruļvadu transports tad vēl eksistē.

bet vispār viss saraksts ir bulšits

Reāli Rīgā ir: (sakārtoti daudzmaz pēc ieviešanas gaitas)

Upju/jūras transports;

Vilciens;

velotransports;

tramvajs;

autotransports;

mototransports;

autobuss;

gaisa transports;

trolejbuss;

Mikriņi.

Viss pārējais ir tikai izklaide vai parodija par tēmu.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

HIPPY rakstīja: Neviens jau neliedz sarakstu papildināt – tik un tā tramvaja būs pēdējā vietā

Da vienalga kurā vietā. Pasaki, kurš parakstīsies izravēt sliedes un noasfaltēt rakumus 123km garumā?

Sliežu izravētāju netrūktu

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Kas tās par muļķīkām diskusijām par sliežu "izravēšanu"? Lai taču tie tramvaji ripo. Kā ripojuši jau vairāk kā 100 gadus. Citur pasaulē vēl ilgāk. Domāju, ka drīzāk tramvaja līniju skaits pakāpeniski ir jāpagarina. Par Berģiem jau runā, Purvciema pusi pa zemitanu tiltu arī varētu paņemt, par lidostas/Zolitudes virzienu arī kaut kas jau dzirdēts. Labākos laikos arī par tālākiem ātrgaitnieka virzieniem - uz Jūrmalu un Siguldu varēs padomāt. Gan jau arī 10 gadu laikā visus vagonus nomainīs pret jaunajiem.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

HIPPY rakstīja: Neviens jau neliedz sarakstu papildināt – tik un tā tramvaja būs pēdējā vietā

Da vienalga kurā vietā. Pasaki, kurš parakstīsies izravēt sliedes un noasfaltēt rakumus 123km garumā?

Uupis

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

Bams rakstīja:

HIPPY rakstīja: Neviens jau neliedz sarakstu papildināt – tik un tā tramvaja būs pēdējā vietā

Da vienalga kurā vietā. Pasaki, kurš parakstīsies izravēt sliedes un noasfaltēt rakumus 123km garumā?

Uupis

Uupim ir asfalta fabrīķis?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

itkā jau forša fīča, bet jēga - gandrīz nekāda. Kāda starpība - zini ka pienāks pēc 3 minūtēm vai nezini - tāpat atbrauks pēc 3 minūtēm...

Un ir novērots ka tas tablo 5 minūtes rāda, ka pienāks pēc trim minūtēm - no ta vieglāk nepaliek.

Jēgas nav sliņķiem, pokujistiem un invalīdiem - tie tad var stāvēt un gaidīt. Kad es biju glasgovā, es tur paretam pabraucu no centra uz meryhill rajonu, apmēram 5 km no centra. Ja ieejot pieturā, tas tablo rādīja ka mani interesējošais autobuss būs pēc pusstundas, nah, gāju ar kājām, nafig man pusstundu stāvēt pieturā.

Tad jau stacijās un autoostās arī tablo vajag likvidēt, vai ne?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

itkā jau forša fīča, bet jēga - gandrīz nekāda. Kāda starpība - zini ka pienāks pēc 3 minūtēm vai nezini - tāpat atbrauks pēc 3 minūtēm...

Un ir novērots ka tas tablo 5 minūtes rāda, ka pienāks pēc trim minūtēm - no ta vieglāk nepaliek.

Jēgas nav sliņķiem, pokujistiem un invalīdiem - tie tad var stāvēt un gaidīt. Kad es biju glasgovā, es tur paretam pabraucu no centra uz meryhill rajonu, apmēram 5 km no centra. Ja ieejot pieturā, tas tablo rādīja ka mani interesējošais autobuss būs pēc pusstundas, nah, gāju ar kājām, nafig man pusstundu stāvēt pieturā.

Tad jau stacijās un autoostās arī tablo vajag likvidēt, vai ne?

Šeit jau runa bija par biki citiem tablo- tādiem, kuri caur GPS sasaistīti ar konkrētā maršruta transportlīdzekli. Un diemžēl, ja tas nokļūst korķī vai ir kāds cits štopors, tad uz tablo kā dega tās, piem. 2 minūtes, tā turpinās degti līdz brīdim, kad satiksme atjaunosies. Stulbi. Tā var nostāvēt visu dienu. Tāda sistēma der tikai pilnīgi nodalītai transporta sistēmai, kā piem. metro vai dzelžuceļš.

Bet autenē un stacijā jau tablo ir kā parasts saraksts un tam nav, cik zinu, tiešas sasaistes caur GPS ar ekipāžām.

RS jaunākie busi un augsto griestu tramvaji gan ir aprīkoti ar GPS un tos centrālais dispečers savā monitorā redz, bet tas arī viss.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

itkā jau forša fīča, bet jēga - gandrīz nekāda. Kāda starpība - zini ka pienāks pēc 3 minūtēm vai nezini - tāpat atbrauks pēc 3 minūtēm...

Un ir novērots ka tas tablo 5 minūtes rāda, ka pienāks pēc trim minūtēm - no ta vieglāk nepaliek.

Jēgas nav sliņķiem, pokujistiem un invalīdiem - tie tad var stāvēt un gaidīt. Kad es biju glasgovā, es tur paretam pabraucu no centra uz meryhill rajonu, apmēram 5 km no centra. Ja ieejot pieturā, tas tablo rādīja ka mani interesējošais autobuss būs pēc pusstundas, nah, gāju ar kājām, nafig man pusstundu stāvēt pieturā.

Tad jau stacijās un autoostās arī tablo vajag likvidēt, vai ne?

lasi, ko bams, raksta, bet autobusa neelektronisko sarakstu (arī paredzēto pienākšanas laiku) var bez visa megaelektroiskā tablo uz parastas saraksta lapiņas aplūrēt...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un ja nu tās lapiņas nav?

Es ar kājām mērojamu distanču pārvarēšanas sabiedriskā transporta sarakstus vispār nemēdzu nekur līdzi nēsāt. Tur es vienīgi turēju PSP atmiņas kartē vilcienu sarakstu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti