Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja: kādu lieku sastāviņu????

kopš kura laika atkatus maksā tramvajos?

Kādus otkatus? Ja līgums netiek izpildīts, piegādātājs maksā sodu. Jebkurā normālā līgumā parasti ir tāda opcija. Maksā gan tramvajos, gan busos. Kā līgumā ir norādīts. Starp citu, MB par līguma kavēšanu Rīgai piegādāja vienu busu pa virsu. MB Connecto. lv.wikipedia.org/... :MB_Connecto_O345_R%C4%ABga_Imantas_DP_02.2009.jpg

par mēbē - cik atceros, tad tieši rīgas sakarā viņi samaksāja kautkādu eirosodu par kukuļošanu

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bamam:

Kas tramvajam ir autonomā gaita ?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Seene rakstīja: Kā tramvajam beidzās tikšanās ar golfiņu pie Bērnu pasaules pagājušajā sestdienā? Pirmo reizi redzēju ko tādu tiešā tuvumā...

Sadursmē cieta plastmasa. Tā ir jau nomainīta un vagons pēc dienas bija atpakaļ darbā. Saskaņā ar ES standartiem nekādi čuguna bruņuvilcieni vairs nav iespējami. Priekšai jābūt tādai, lai gājējam nebūtu puns

Nu nezinu, kā ar gājēju, bet golfiņu tā plastmasa spēja iznīcināt pilnībā Skats dzīvajā bija visai baiss. Biju pat nedaudz pārsteigts, ka vadītājs spēja pats izkāpt.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Kaut kad 70-to beigās, kad šancēju vefiņā, uz vefa tilta bija crachs, kur fikss žigulis apdzenot tramvaju, bija iemaucis tieši purnā vecajam MTV-80 tramvajam...No žiguļa nebojāts bija tikai bagažnieks, tramvajam šķiet pat lukturis bija vesels....Vecie RVR vagoni tiešām izturības ziņā daudz neatpalika no vilcieniem. Čehu tatriņas jau crachos bija daudz mīkstākas - "purni" tiem nebija īpaši izturīgi. Mana sievasmāte arī kaut kad vēl 60-tajos gados bija šancējusi uz MTV-80 vagona . Viņa arī stāstīja, ka reiz viņas vagonam piedzēries šoferis ar veco MAZu bija iemaucis pa tramvaja labo priekšējo stūri. MAZS bijis ar riteņiem gaisā, tramvajam tikai daži stikli izbiruši...pašai tikai neliels izbīlis bijis.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Bamam:

Kas tramvajam ir autonomā gaita ?

Tas nozīmē to, ka tramvajs varēs kādu gabalu pabraukt bez kontakttīkla. Pats ar savu akumulēto enerģiju. Piemēram, kādas avārijas gadījumā uz līnijas. Gadās pēc vētras sakrīt koki uz vadiem vai kāds smagais nones vadus ar visiem stabiem, kā jau ir bijis. Satiksme nestāv, vadus labo pa nakti. Pilsoņi pasažieri apmierināti, ka netiek izsēdināti meža vidū, šoferi nebrēc, ka tramvaji sastājušies krustojuma vidū

Vai lai nobrauktu no sekcijas izolatora, ja gadās uz tā apstāties. (tādi ir ik pa 1km katrā maršrutā).

Vai nākotnē varbūt braukt pa depo teritoriju, tādējādi nevajadzēs būvēt un vilkt sarežģītus vadus, stabus un kabeļus depo teritorijā. (ir reāli plāni slēgt depo Brīvības un Maskavas ielās, tos pārceļot ārpus centra). Pirmo Berģos, otro Rumbulā.

Nu apmēram tam.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Čehu tatriņas jau crachos bija daudz mīkstākas - "purni" tiem nebija īpaši izturīgi.

Čehi bija daudz gudrāki un tramvaja T-3 priekšu/pakaļgalu speciāli taisīja no ātri nomaināmas stiklaplasta maskas. 6 skrūves un maska nomainīta, saliek atpakaļ caurumos gabarīt un pagriezienlampas, ieliek fāras, šuves nošpaktelē, masku nokrāso un pēc max. nedēļas tramvajs atkal braucams.

A vecajiem RM kamēr izjauca puskabīni, lai tiktu pie sadauzītajiem bleķiem, kamēr tos ar kuvaldu iztaisnoja un dabūja atpakaļ vajadzīgo formu pagāja krietni ilgāks laiks.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nu jā, bet par tatriņu vadītāju dzīvību un veselību padomāts diemžēl netika. Dzirdēti jau diezgan daudz gadījumi tepat Rīgā, kad pēc tramvaju/auto crachiem tramvaja vadītājs knapi dzīvs ātrajiem jāvelk laukā no kabīnes. Jaunajam Rīgas tramvajam kabīne vismaz salīdzinoši liela un ērta - tas arī papildus bonuss drošibai. Beja jaunajiem Citelis troļļukiem nu gan tā vadītāja vieta ir neērta- tur pat izgrozīties ir grūti. Man ar saviem 193/140 vispār bija grūti tur iekārtoties. Nezinu, kā tas vadītājs jūtas pēc maņas darba. Manuprāt, troļļuku Solaris kabīnes ir daudz ērtākas. Bet, galvenais jau tomēr ir drošiba, lai frontala cracha gadījumā būtu iespējas vadītājam iztikt bez lieliem veselibas traucējumiem.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bamam:

interesanti, uz kāda enerģijas avota bāzes jaunajiem tramvajiem tā autonomās gaitas iekārta darbosies ? It kā varētu būs trīs varianti: dīzelis ar ģeneratoru, akumulatoru bloks un augstas jaudas un kapacitates kondensatoru iekārta. Pēdējo ar labiem panākumiem izmanto Romas trolejbusi, kuri ar uzlādētiem kondensatoriem nobrauc palielus attālumus. Tikai nav ne jausmas, cik tās iekārtas pie mums ir dārgas. AKB iekārtas joprojām kaut kā šķiet pasmagas un dārgas. Dīzeļgenerators it kā būtu populārākais tml. funkcijām, bet arī padārgs un lieks svars.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Spararats?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Spararats?

Var jau arī atsperi, kā pulkstenim.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Spararats un uzvelkama atspere varētu būt labs risinājums Var izmantot arī viņču, no staba līdz stabam

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Mazs cinītis gāž lielu(-s) vecumu(-s)

transphoto.ru/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: vecumu(-s)

Jopt, PAREIZI IR VEZUMU!

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

pareizi ir tā: Mazs ciniķis...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Mazs cinītis gāž lielu(-s) vecumu(-s)

transphoto.ru/...

Izskatās ka tramvajs būs pie vainas

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Mazs cinītis gāž lielu(-s) vecumu(-s) transphoto.ru/...

Es tajā bildē nekā nesaprotu – tur ir raslos un nav nekas skaidrs.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Mazs cinītis gāž lielu(-s) vecumu(-s) transphoto.ru/...

Es tajā bildē nekā nesaprotu – tur ir raslos un nav nekas skaidrs.

Nu kā- Fofāgens ievilka busam, tas savukārt uzmočija trollim. Secinājums: nebūtu trolejbusa, viss būtu kedā.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Šitas nabags iesprūda kā pie mums fūres zem Akmens tilta

transphoto.ru/...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Šitas nabags iesprūda kā pie mums fūres zem Akmens tilta

transphoto.ru/...

Agresivais setā maršruta tramvajs

Noteikti apdzina un nolika priekšā pa nažiem

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Ja nu tramvaja vadītājs, pamanot kādu priekšā izlīdušu tantuku, tiešām ieslēdza tramvaja magnetiskās sliežu bremzes, tad nebūt nav jābrīnās par bildē redzamo...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

varbūt kādam interesē.

Čehi biški veica uzlabojumus tramvaja Skoda 15T borta datorsistēmā un vienu nakti pie reizes veica arī tramvaja dinamiskos eksperimentus, atslēdzot šādus tādus ierobežojumus. Paātrinoties 10 sek. tika sasniegts ātrums 70km/h un tā kā bija atslēgts ierobežotājs tramvajs tika iedzīts līdz 101km/h. Principā varētu vēl nedaudz vairāk (tā ap 110km/h) ja vien būtu kur. Bremzēšanas ceļa garums no 70km/h līdz 0 km/h sastādīja 69m. Kas pie 42tonnām ir ļoti labs rādītājs.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Šodien pēc plkst.17 Rīgā, Barona ielā, netālu no "Barona centra" notika satiksmes negadījums, kurā pamatīgi bojāts viens no jaunajiem "Rīgas Satiksmes" tramvajiem.

Kā novēroja aģentūra LETA, kāds kravas auto atpakaļgaitā uzbrauca tramvajam. Negadījumā izsisti tramvaja stikli un deformēta virsbūve. Cietuši arī pasažieri, kas sagraizījās ar stikliem.

Kā aģentūrai LETA apstiprināja "Rīgas Satiksmes" preses sekretārs Viktors Zaķis, negadījums ir noticis. Notikuma vietā strādā avārijas dienests. Tramvaju satiksme ir apturēta.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Šodien pēc plkst.17 Rīgā, Barona ielā, netālu no "Barona centra" notika satiksmes negadījums, kurā pamatīgi bojāts viens no jaunajiem "Rīgas Satiksmes" tramvajiem.

Kā novēroja aģentūra LETA, kāds kravas auto atpakaļgaitā uzbrauca tramvajam. Negadījumā izsisti tramvaja stikli un deformēta virsbūve. Cietuši arī pasažieri, kas sagraizījās ar stikliem.

Kā aģentūrai LETA apstiprināja "Rīgas Satiksmes" preses sekretārs Viktors Zaķis, negadījums ir noticis. Notikuma vietā strādā avārijas dienests. Tramvaju satiksme ir apturēta.

Nu nekas traks. Izrautas vienas durvis, izsisti pāris stikli, nedaudz nobrāzta krāsa. Smagais kaut kādās mistiskās trajektorijās brauca. Kam negadās.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: varbūt kādam interesē.

Čehi biški veica uzlabojumus tramvaja Skoda 15T borta datorsistēmā un vienu nakti pie reizes veica arī tramvaja dinamiskos eksperimentus, atslēdzot šādus tādus ierobežojumus. Paātrinoties 10 sek. tika sasniegts ātrums 70km/h un tā kā bija atslēgts ierobežotājs tramvajs tika iedzīts līdz 101km/h. Principā varētu vēl nedaudz vairāk (tā ap 110km/h) ja vien būtu kur. Bremzēšanas ceļa garums no 70km/h līdz 0 km/h sastādīja 69m. Kas pie 42tonnām ir ļoti labs rādītājs.

izklausās labi!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti