Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Un ja nu tās lapiņas nav?

Es ar kājām mērojamu distanču pārvarēšanas sabiedriskā transporta sarakstus vispār nemēdzu nekur līdzi nēsāt. Tur es vienīgi turēju PSP atmiņas kartē vilcienu sarakstu.

lieot elektroniski publicēto sarakstu

katram pāķu autobusām arī īriā nav elektroniskā tablo

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

euu bams,

kā džimbulis ir iesiets globālajā tīmeklī?

caur elemtē?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Interesanti, ka tas RS satiksmes dispečers nodomā, redzot savā monitorā, ka jaunais dīzeļtrollis rullē pa Elizabetes ielu gar vērmanīti...?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: euu bams,

caur elemtē?

Es nezinu, būs jānoskaidro.

IkdienasViesis rakstīja:

Interesanti, ka tas RS satiksmes dispečers nodomā, redzot savā monitorā, ka jaunais dīzeļtrollis rullē pa Elizabetes ielu gar vērmanīti...?

Gan jau, ka ne bez CD ziņas tas tur brauca. Visdrīzāk kaut kāda rezerve no Pētersalas ielas uz B.Upīša ielas sākumu vai CTirgu.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Libereca, Čehija.

tf1.mosfont.ru/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nu gan augstumiņš pantiem

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Liberecā esmu bijis - tur interesants akvaparks, kurš iekārtots bijušajā fabrikā. Arī skaista baznīca. Tāda jauka pilsētele, ar diezgan izvērstu tramvaju satiksmi. Tādi tie tramvaji tur arī bija - visas tatriņas zaļganā krāsā, ar vecajiem pantografiem.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

ermi.delfi.lv/...

Augstākā pilotāža

Tramvaji tā nemāk.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: ermi.delfi.lv/...

Augstākā pilotāža

Tramvaji tā nemāk.

Tramvaji māk līdzīgi- kad uz pārmijām pirmais vagons aiziet taisni, bet otrais pa kreisi (vai otrādāk), bet vēl labāks efekts ir, kad dažādus ceļus aiziet viena vagona priekšējie un aizmugurējie riteņi, kā tas dažreiz ir novērots pie "Bērnu pasaules".

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

HIPPY rakstīja: ermi.delfi.lv/...

Augstākā pilotāža

Tramvaji tā nemāk.

Tramvaji māk līdzīgi- kad uz pārmijām pirmais vagons aiziet taisni, bet otrais pa kreisi (vai otrādāk), bet vēl labāks efekts ir, kad dažādus ceļus aiziet viena vagona priekšējie un aizmugurējie riteņi, kā tas dažreiz ir novērots pie "Bērnu pasaules".

tramvajiem jau ari gribas pazīmēties

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Un kad tramvajiem būs dīzeļvagons?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Un kad tramvajiem būs dīzeļvagons?

ta jau vēl vajadzēs portatīvās sliedes, kas priekšā uzklājas un aiz muguras novācas - cirkulē pa riņķi ap tramvaju!

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: ermi.delfi.lv/...

Augstākā pilotāža

Tramvaji tā nemāk.

Tas saucās "televizors"

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

HIPPY rakstīja: Un kad tramvajiem būs dīzeļvagons?

ta jau vēl vajadzēs portatīvās sliedes, kas priekšā uzklājas un aiz muguras novācas - cirkulē pa riņķi ap tramvaju!

Principā tāds verķis sen jau eksistē un saucās... kāpurķēžu traktors

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

M77 rakstīja:

HIPPY rakstīja: Un kad tramvajiem būs dīzeļvagons?

ta jau vēl vajadzēs portatīvās sliedes, kas priekšā uzklājas un aiz muguras novācas - cirkulē pa riņķi ap tramvaju!

Principā tāds verķis sen jau eksistē un saucās... kāpurķēžu traktors

Princips līdzīgs, tomēr tas nevar izmantot priekšrocības, ko dod pārvietošanās pa sliedēm.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kuras priekšrocības - attiecībā pret citiem satiksmes dalībniekiem?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kuras priekšrocības - attiecībā pret citiem satiksmes dalībniekiem?

Nu kaut vai degvielas (enerģijas) patēriņš, stabilitāte uz ceļa, bremzēšanas straujums utt.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Labrīt!

Divi jautājumi.

1.Kāpēc vecie tramvaji ir siltāki par jaunajiem? (Vai nav tā, ka jauno tramvaju "ekonomiskums" ir tikai uz nesildīšanas rēķina?)

2.Kad tiks izveidotas maksas stāvvietas Kr.Barona ielas posmā no Pērnavas ielas līdz Brīvības ielai? (zb jau šitie sutačņiki un citi zemākā līmeņa strādnieki).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

msh rakstīja: Kuras priekšrocības - attiecībā pret citiem satiksmes dalībniekiem?

Nu kaut vai degvielas (enerģijas) patēriņš, stabilitāte uz ceļa, bremzēšanas straujums utt.

Enerģijas patēriņš piekrist, pārējie nē.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

M77 rakstīja:

msh rakstīja: Kuras priekšrocības - attiecībā pret citiem satiksmes dalībniekiem?

Nu kaut vai degvielas (enerģijas) patēriņš, stabilitāte uz ceļa, bremzēšanas straujums utt.

Enerģijas patēriņš piekrist, pārējie nē.

Esi dzirdējis kādu gadījumu, kad tramvajs dēļ slidenām sliedēm iebraucis grāvī/pretējā joslā? (tas par stabilitāti). Kaut ko par elektromagnētisko avārijas bremzi biji dzirdējis? Da pat bez tās tramvajs uz slidena ceļa apstāsies ātrāk par auto.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

.. nē.

DUmsh?!

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Labrīt!

1.Kāpēc vecie tramvaji ir siltāki par jaunajiem? (Vai nav tā, ka jauno tramvaju "ekonomiskums" ir tikai uz nesildīšanas rēķina?)

Hwz. Iespējams mazāku telpu ātrāk iespējams piekurināt.

2.Kad tiks izveidotas maksas stāvvietas Kr.Barona ielas posmā no Pērnavas ielas līdz Brīvības ielai? (zb jau šitie sutačņiki un citi zemākā līmeņa strādnieki).

Nevaru uz sitienu atrast to plānu, bet šķiet vēl pirms 2 gadiem tam vajadzēja notikt.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Un kad tramvajiem būs dīzeļvagons?

Tramvajiem vispār vai tramvajiem Rīgā? Ja Rīgā, tad iespējams, kaut kad nākotnē un iespējams, ka ne ķīseļmotors, bet kkāC ūdenradis vai kondensators.

Savukārt, ja tramvajiem vispār, tad tāds ir piem. Vācijas Nordhauzenā, piepilsētas kkādam maršrutam.

Pilsēta: tf1.mosfont.ru/...

kkur pāķos: tf1.mosfont.ru/...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

BET, vēl nesen bija infa, ka čehi visus jaunos Rīgas tramvajus aprīkošot vēl ar kaut KO , lai tie varētu braukt arī bez elektrības.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: BET, vēl nesen bija infa, ka čehi visus jaunos Rīgas tramvajus aprīkošot vēl ar kaut KO , lai tie varētu braukt arī bez elektrības.

da par to kāpostu tur sanāk katram džibulim komplektā 50 nigeri, kas to kulbu ar rokām stumdīs visu ekspluatācijas laiku

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti