Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Atgriežoties nedaudz atpakaļ pie tēmas, par ParkingPraidiem:

Pirmais rakstīja:

tāpat jau cik gadus runā par parkandraidiem...

uzbliežām katrā rīgas malā - rumbulas lidlaukā, pļavā pie inbokshalles, berģos pie depo utttt pa dižstāvvietai (un nevajag daudzstāveni....

Pag. gad bija plāns par pirmo tādu parkingu Berģos.

Bet viss nostopējās dēļ tā,

ka nav stāvparka vietēja būvēt grib­ētāja, bet ārzemju investoriem kopprojekti ar pašvaldībām ir aizliegti.

Likumdošana, ble...

Tur Berģos tieši kaut kāds aizrobežu investoris gribēja to placi kopā ar bodi būvēt.

kāds vēl aizrobežu investors nakuj ir vajadzīgs??????

kāpēc uz katra projekta ir jāļauj kādam "samaksāt atkatu"????

nevajag daudzstāvu parkingu - zemes pierīgā pietiek....

rīgas dome ierāda placi savas zemes - sākumā pat neasfaltē, vienkārši uzved šķembas lai mašīnas var nenogrimt dubļos, uzliek divus autobusus, kas visu laiku ved līdz juglas džimbulim un apakaļ.... autobusā var tirgot megaēbiļeti par 2 latiem, kas ļauj visu dienu gasēt vusu dienu ar transportu un vienlaicīgi tā ir parkingbiļete.... varētu pat prasīt 2.50 par to biļeti un tajā placī uzlikt 2 apsargus lai kursē pa riņķi un baida mazgadīgos narikus....

autobuss jāsaskaņo ar džimbuli juglā - piestūrē buss pa taisno pie džimbuļdurvīm uz perona - samainās pasažieri un gasē tālāk... pie tam busam uztaisīt specluksaforu līdzīgi kā trešam trolejbusam pie tirgus

un huj no rītiem būtu stūķis uz gaisa tilta.... cilvēki arī māk rēķināt gan laiku gan naudu - visa masa brauktu pa brīvībeni ar jauno diždžimbuli - jamam pat varētu novākt nakui katru otro pieturu lai ātrāk cenntrā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja: ko dod tampons patreizējā versijā???

tikai precīzu par velti braucošo penžu uzskaiti...

Jā, un RS "redz" katras konkrētas līnijas noslodzi un cik ekipāžas vēl var nolikt pie sētas

nu pļeķ, jo dziļāk mežā, jo resnāki partizāņi

un konduktori to slepeno informāciju par izsniegto biļešu skaitu slēpa no rīgas satiksmes vadības?

mēnešbiļešu īpašniekiem izsniegt bezmaksas numurētu papīrīti saskaitīšanas vajadzībām būtu lētāk kā stutēt tamponu par tiem ļimakiem

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Katru dienu demitiem sūdzību, ka autobuss 2 pieturas brauc 10 minūtes.

....

a es tev par ko stāstu????? izklausās, gluži kā ar pašu bekhemu es te bazarēju

ja līnija konkrētā laikā ir noslogota, tad nedrīkst ļaut šoferītim tirgot jētamponpapīrīšus! ir jāpiesaista KONDUKTORS...

šoperīc drīkst tirgot biļetītes ja līnijā ir vidēji 2 pasažieri uz vienu pieturu - uz to brīdi arī konduktorus ekonomējam - kas tur nav skaidrs?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

Lasot tavus tekstus nodomāju, nu kā var vienam cilvēkam pa dzīvi neveikties. Jei bogu, žēl paliek. Kā problēmas ar CP, tā noteikti seene. Moška pamaini dzīvē kautko... attieksmi, moška noliec tiesības un pabrauc kādu gadu ar sabiedrisko.

Nu tā nevar! Tā tu tikai sevi pis...

Neveicas vai veicas tieši tāpat kā citiem. Bet attieksmi nemainīšu uz vispārpieņemto klanīšanos varas pārstāvju patvaļai. Sabiedriskais arī nelīdzēs - pašvaldībnieki bija ļoti nepamierināti, kad nācās sastādīt protokolu par "kontrolieri" ar nederīgu apliecību Bet neko, sastādīja... Sodiņš tur diemžēl bargs sanāk, bet ko lai citu dara ar nesaprātīgu un uzmācīgu tipu, kas nekādi negrib pieņemt faktu, ka ar nederīgu apliecību viņam manu e-talonu neredzēt.

kad Pirmais strādāja TTP par biļešu kontrolieri, tad nebija dižtamponu lasītāji, bet katram kontrolierim bija derīga apliecība

vai sēne grib teikt, ka jētampondžimbulī jamam piesējais kreisasi kontrolieris bez apliecības (bet formā un ar tamponlaasītāju)

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

vai sēne grib teikt, ka jētampondžimbulī jamam piesējais kreisasi kontrolieris bez apliecības (bet formā un ar tamponlaasītāju)

Pagājušgad tika pieķerts viens viltus kontrollers, jauns džeks, kuram laikam pat bija kaut kāda apliecība, pats jaukākais, ka viņš jau krietnu laiku bija tā "strādājis", pat pie vadītājiem bija atzīmējies. Džeku pieķēra, bet pēc pāris dienām šis kontrolēja atkal

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja: ko dod tampons patreizējā versijā???

nu pļeķ, jo dziļāk mežā, jo resnāki partizāņi

un konduktori to slepeno informāciju par izsniegto biļešu skaitu slēpa no rīgas satiksmes vadības?

Droši vien, ka pierakstīja x10

mēnešbiļešu īpašniekiem izsniegt bezmaksas numurētu papīrīti saskaitīšanas vajadzībām būtu lētāk kā stutēt tamponu par tiem ļimakiem

Nu kādi papīrīši datoru laikmetā? Visi grib būt līmenī

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Bams rakstīja:

Katru dienu demitiem sūdzību, ka autobuss 2 pieturas brauc 10 minūtes.

....

a es tev par ko stāstu????? izklausās, gluži kā ar pašu bekhemu es te bazarēju

ja līnija konkrētā laikā ir noslogota, tad nedrīkst ļaut šoferītim tirgot jētamponpapīrīšus! ir jāpiesaista KONDUKTORS...

Bet par tiem konduktoriem. Pašlaik vajadzētu ap 1200 personu. Kad tuvojās e-talona ēra, RS bija ap 60% konduktoru trūkums.

Ja viņu alga būtu Ls 250 uz papīra (uz rokām Ls 17, bet kopā ar darba devēja nodokli viņi izmaksātu 310 latu mēnesī vai kopā ar atvaļinājuma naudu 336 latu mēnesi, tad gadā viņu algu fonds būtu ap 4,84 milj. latu. Bet cik Tu pats saproti par 178 latiem mēnesī strādātgribētāju tādu darbu būs maz.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: tad gadā viņu (konduktoru) algu fonds būtu ap 4,84 milj. latu.

un cik gadā izmaksā jētampons?

davaj, ka es mēģināšu uzminēt

ja jau atbildīgo (par atkatu saņemšanu) personu aprēķins bija, ka kondukturi ir par 2 miljoni dārgāki par tamponiem

tad tampona maksimālās gada uzturēšanas izmaksas ir 3 miljoni

nezkautkā valsts kontrole bija pavisam citus ciparus atradusi

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Man patika tas konduktoru laiks. Tomēr - katram vagonam bija savs saimnieks, tas garantēja zināmu kārtību. Tas nebija sliktākais variants. Bet, darbs, viņiem tomēr bija smags un atbildīgs.. Par 178 ls tur strādāja tikai entuziasti. Grieķijā noskaidroju, ka tur busa konduktors pelna ap 1300 eiro mēnesī... Daļa pašreizējo Rīgas kontrolieru ,diemžēl, strādā ar visai negodīgām metodēm. Dažkārt cilvēki tiek sodīti ne par ko. Es arī reiz pa vidējām durvīm iekāpu busā un gāju pie vadītāja pirkt biļeti. Kamēr pie kabīnes gaidīju nākamo pieturu, mani jau sagrāba kontrolieris un gribēja nokāst piecīti. Labi, ka busa vadītājs mani aizstāvēja, sakot ka biļetes viņs varot tirgot tikai pieturvietās.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

tāpēc tā grieķija ir tur kur ir... Un nevis KONDUKTORS PELNĪJA 1300, bet VIŅAM MAKSĀJA 1300...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ko darīt, ja tevi sabiedriskajā transportā uzrunā kontrolieris?

1) klusējot pasniedz viņam 2 latus

ja tas mērkaķis purpina kautko par to, ka sods ir 5 lati.... tad

2) paņem atpakaļ savus 2 latus un klus

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ko darīt, ja tevi sabiedriskajā transportā uzrunā kontrolieris?

1) klusējot pasniedz viņam 2 latus

ja tas mērkaķis purpina kautko par to, ka sods ir 5 lati.... tad

2) paņem atpakaļ savus 2 latus un klusē tālāk...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Man patika tas konduktoru laiks.

Bet, darbs, viņiem tomēr bija smags un atbildīgs.. Par 178 ls tur strādāja tikai entuziasti.

Personīgi man arī nekas nebija pret konduktoriem un zināma kārtība transportā tika uzturēta, arī ir zināmas aizdomas, ka bezbiļetnieku skaits līdz ar to bija mazāks, taču fakts, ka konduktoru hroniski trūka, lika darīt kaut ko, lai rastu situācijai risinājumu. Kāds nu tas ir, tāds nu ir.

Kā jau minēju, Tallinas pašvaldība plāno vispār atcelt braukšanas maksu savos transportlīdzekļos, jo arī tur ir ārkārtīgi daudz bezbiļetnieku. Paskatīsimies, kā viņiem veiksies.

Visa pasākuma lielākā bēda- bomži un arī daļa sabiedrības, kura visu, kas ir bezmaksas, uzskata par savu un svētu pienākumu kaut ko salauzt. Attiecīgi pakalpojuma kvalitāti būs spiests samazināt pats pārvadātājs, demontējot kondiškas, pečkas, informācijas sistēmas, mazāk tīrot salonus utt. Tāpēc nespējot nodrošināt transportā kārtību, ir pamatotas bažas, ka tas pārvērtīsies par antisociālu vietu un no tā aizplūdīs visi normālie pasažieri.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

maksai ir jābūt!

bet ne jau tādam kosmosam kā tagad

pats galvenais ir vienoties par to, ka ar vienu biļeti var braukt vairākos transportos....

labi, ja 70 saņi par no juglas līdz dolei nav dārgi..... (pie nosacījuma, ka tev centrā nevajag pačurāt)

kas traucē pie patreizējās tamponizācijas ieviest komplekso laika biļeti, līdzīgu kā es aprakstīju iepriekš?

tamponizātors savā pašreizējā izpildījumā nemaz nespēj piedāvāt izvēles iespējas - ķipa ja man tamponā ir dažādi taloni, man nav dialoga iespējas ar to aparātiņu....

vēl jau varētu tamponizēties un maksāt par reāliem cipariem.... stulbs risinājums, bet iespējams, ka strādātu - iekāp vagonā, pietamponējies, izkāp un iztamponizējies...

par katru vagonā pavadītu minūti jāmaksā 1 santīms + 10 santīmi par iekāpšanu....

varianatu ir dahujā....

kas traucē maksimumstundās ieviest konduktoru un apgādāt jamo ar tamponizātoru, kas izsniedz papīrīšus.... pie tam kāpēc tas papīra gabals ir tiiik milzīgs? jams tak pēc sajūtām ir vismaz kādi 50 grami kvadrātā?

kas traucē bezmaksas penžus pārvadāt tikai noteiktās stundās... pārējā laikā lai piķo kāpostu vismaz pusbiļetes apmērā!

kas traucē parkandraidu ieviešanai? piemērotu atkaķītāju trūkums? vai eiropas aizliegums?

kas traucē tam konduktoram maksāt vairāk? nu tā lai jamo netrūktu... ahujennijs bezdarbs taču mums ir kautgan pie mūsu banānijas pabalstu sistemas bezdarbniekam būt ir kūla

jā, jau kopš padomju laikiem, kad TTP karoja ar autobusu parku - tad bija tā, ka vieni iekasēja mēnešbiļetes, otri maksu par taloniem... un abi uzskatīja, ka "tas otrs" viņus apdala....

a tagad??? kas ar ko karo?

visi tikai gudri driš, bet reāli neviens neko nedara

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

pats galvenais ir vienoties par to, ka ar vienu biļeti var braukt vairākos transportos....

kas traucē pie patreizējās tamponizācijas ieviest komplekso laika biļeti, līdzīgu kā es aprakstīju iepriekš?

kas traucē maksimumstundās ieviest konduktoru un

kas traucē bezmaksas penžus pārvadāt tikai noteiktās stundās...

kas traucē parkandraidu ieviešanai?

kas traucē tam konduktoram maksāt vairāk?

jā, jau kopš padomju laikiem,

a tagad??? kas ar ko karo?

visi tikai gudri driš, bet reāli neviens neko nedara

No manas puses citāts:

Pārbaudiet faktus, uzrakstiet uz Rīgas domi, uzrakstiet uz Rīgas satiksmi, aizejiet uz Prokuratūru un saņemiet atbildi. Un tad uzrakstiet šeit, ka pēc tādas un tādas izziņas tas ir tas un tā. Jūs nekur negājat, nerakstijat, bet pēc normālā komjaunieša prakses gaidat, kad Jums visu atnesīs uz bļodas un ieliks mutē. Un ja Jūsu mute nedagāja līdz bļodai vai pagāja tai garām, tad uzreiz rādas sazverstības teorijas. Lai ir. OK, visi un visur ir žuļiki. Apriori. Amen.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ja viena biļete derēs visā transportā, tad varēs pārskatīt maršrutus.... piemēram tagad visi tramvaji kautkādā veidā met ripā centrā - dažos brīžos izveidojas normāli sastrēgumi....

es tagad stāstu pilnīgi neapspriestas lietas, bet tādā gadījumā varētu izveidot kautko līdzīgu loku un staru sistēmai kā arī maršrutu pagarinājumus

- piemēram

juglā tramvaju ar autobusiem pagarināt līdz berģu parkandraidam

vai arī visi centra tramvaji brauc tikai līdz tirgum un tur met ripā... un zari pieved pasažierus līdz galvenajām līnijām, tobiš kautkāds 11tais nemaz centrā nerādās, bērnu pasaules pārmiju bloks virzienā no centra pa kreisi tiek likvidēts... 11tais brauc gar bijušo sporta pili apkārt kvartālam un tur visi pārsēžas 6tajā (un biļete varbūt ar nelielu piemaksu ir derīga līdz centram)

4/5/10 neiet līdz centram bet pāri upei iet speciāls džimbulis (nosauksim to par 2) kas apgriežas pie tūrista un brauc ap tirgu....

trolejbusi (kas tagad ar dīzeļiem gasē pa centru) arī ir kautkādā veidā sasēdināmi kopā...

es saprotu, ka nezinātājam grūti, bet cilvēki pieradīs.... vajadzēs tikai papildus informāciju....

un pieturās tablo ar gaidīšanas laiku - sistēma taču zina, kur atrodas nākošais džimbulis

utopija

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: ja viena biļete derēs visā transportā, tad varēs pārskatīt maršrutus....

Ir tāda pilsēta RU - Magņitogorska. Tramvajs tur pilsētai iet apkārt pa perimetru plus vēl pa vidu vairāki stari krustojas un savieno perimetru caur centru. Lūk un tur maršrutu skaits tuvojas 40 un faktiski no jebkura tramvaja galapunkta var aizbraukt uz jebkuru citu bez pārsēšanās. Tikai lai sagaidītu vajadzīgā maršruta tramvaju reizēm ir jāgaida pat stunda.

tobiš kautkāds 11tais nemaz centrā nerādās, bērnu pasaules pārmiju bloks virzienā no centra pa kreisi tiek likvidēts... 11tais brauc gar bijušo sporta pili apkārt kvartālam un tur visi pārsēžas 6tajā (un biļete varbūt ar nelielu piemaksu ir derīga līdz centram)

Nu nez vai tu pats būtu no tā laimīgs, ka kaut kādos 3-4 braucam km tev nāktos 2-3 reiz pārsēsties.

un pieturās tablo ar gaidīšanas laiku - sistēma taču zina, kur atrodas nākošais džimbulis

utopija

Tādi tablo pat tādā civilizācijā kā Vācija ir tikai lielās centra pieturās. A tu gribi tādu Purčikā, kur to sasitīs un aizstieps uz mājām jau pirmajā naktī.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Par tiem viltus kontrolieriem. Atceros, tādi bija ļoti populāri 80-tajos gados, tieši studentu vidū. Aktīvāki studentiņi itin labi prata piepelnīties. Pats reiz trambulī tolaik uzdūros uz viltus kontrolieriem - saviem kursa biedriem. Kā viņi paši tolaik stāstīja - pa vienu vakaru 20-30 rbļ uz 6 un 11 maršruta tramvajiem varēja savākt. Risks uzķerties tolaik bija minimals, pasažieri arī apliecības neprasīja - iegrūda rubli, un tinies... Izdevīgāk bijis uz vilcieniem - tur pat līdz 50 rubļiem varēts savākt, bet risks uzķerties bija lielāks. Bet reti kuram tolaik bija iespējas tikt pie kontrolieru rekvizitiem - knaiblēm, lentām, kvītīm. Vagonparkā to "komplektu" varēja dabūt par 100rbļ. Bet aktīvākie, kas bija strādājuši vasaras vilcienu pavadoņu vienībās un bija nodibinājuši sakarus, tos rekvizitus bija savākuši, un studenta dzīvi dzīvoja itin bagātīgi...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Vakar viens ī..lis ar Infiniti iepiļīja 705 KHL reklāmai tieši purnā... Nu kur tādi rodas????????????

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Vakar viens ī..lis ar Infiniti iepiļīja 705 KHL reklāmai tieši purnā... Nu kur tādi rodas????????????

Nu tur jābūt īpašam talantam vai ... uzdevumam...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

un pieturās tablo ar gaidīšanas laiku - sistēma taču zina, kur atrodas nākošais džimbulis

itkā jau forša fīča, bet jēga - gandrīz nekāda. Kāda starpība - zini ka pienāks pēc 3 minūtēm vai nezini - tāpat atbrauks pēc 3 minūtēm...

Un ir novērots ka tas tablo 5 minūtes rāda, ka pienāks pēc trim minūtēm - no ta vieglāk nepaliek.

Gluži tas pats, kas agrāk, kad mēs augām, kad mobilo nebija. Izgājām ara un mammas varēja tikai minēt kur esam un ko daram un cikos būsim, ja kavējām... Tagad ir vēl trakāk, ja mamma zvana uz bērna mobilo, bet sīkais trubu neceļ... Kas mainījies? nekas - tikai ir vairāk iemeslu sabeit nervus...

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Vakar viens ī..lis ar Infiniti iepiļīja 705 KHL reklāmai tieši purnā... Nu kur tādi rodas????????????

reporter.delfi.lv/...

foto.delfi.lv/...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

Bams rakstīja: Vakar viens ī..lis ar Infiniti iepiļīja 705 KHL reklāmai tieši purnā... Nu kur tādi rodas????????????

reporter.delfi.lv/...

foto.delfi.lv/...

Tur jau vainīgs BMW vadītājs

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

vai sēne grib teikt, ka jētampondžimbulī jamam piesējais kreisasi kontrolieris bez apliecības (bet formā un ar tamponlaasītāju)

Pat 2x Vispār jau ar kaut kādu apliecību, tikai ar beigušos termiņu. Vienu reizi šamējam pietika prāta doties tālāk, bet otrā (Ķīpsalā, 25. trol) uzaicināja palīgā pašvaldības policiju. Tad nu pēdējam arī sanāca tikt pie protokola par nelikumībām.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Tur jau vainīgs BMW

Tramvajs un BMW – njā – sprādzienbīstams maisījums…

Un sekas var redzēt – norakstāms INFINITI un saburzīts tramvajs, bet BMW klusām aizlavījās prom…

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti