Trakie poļi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Trakie poļi
Kā tie pantogrāfi uzvedas pie pamatīga apledojuma uz vadiem?
Bucefals rakstīja: Kā tie pantogrāfi uzvedas pie pamatīga apledojuma uz vadiem?
Tāpat kā parastās stangas- dzirksteļo.
Bet Rīgas augsto griestu brīnumam uzstādītais pantografs ir ar divām kontaktvirsmām, t.s. slēpēm, līdz ar to kontakts drošāks.
Bams rakstīja:
Bucefals rakstīja: Kā tie pantogrāfi uzvedas pie pamatīga apledojuma uz vadiem?
Tāpat kā parastās stangas- dzirksteļo.
Bet Rīgas augsto griestu brīnumam uzstādītais pantografs ir ar divām kontaktvirsmām, t.s. slēpēm, līdz ar to kontakts drošāks.
pirmajiem džimbuļiem tak ta dzirksteļošana (strāvas raustīšanās) nepatika un elektronika par to protestēja... tas tagad tipa ir atrisināts?
Bams rakstīja: forum.myriga.info/...
šausmazzz!
Varbūt kādam interesē.
Tāds verķis -paātrinātājs (netiešās iedarbības gaitas-bremžu reostats) atradās visos T3 vagonos līdz modernizācijai. Izgudrots ASV 1938.gadā.
Vadītājs spieda gaitas vai bremžu pedāli un servomotorītis grieza krustu ar ripuļiem gar malām, tādējādi tika panākta vienmērīga gaitas uzsākšana un bremzēšana bez rāvieniem.
Principā vadītājs varēja gaitas pedāli uzreiz nospiest grīdā, bet vagons gaitu uzņēma vienlaidus. Piemēram vecajiem vagoniem ar rokas vadību-kontroleru-tas bija jāgriež pa pozīcijām, ieturot pauzi, savādāk vai nu visi pasažieri bija pa grīdu vai ar lielu blīķšķi kabīnē izsita galveno rubiļņiku
No paātrinātāja trūkumiem var minēt samērā biežu krusta iesprūšanu vai kontaktu pirkstu piedegšanu, kas rezultātā izraisīja rāvienus, (reizēm šāvienus zem vagona) vai bremžu zušanu.
Arī braukt vienā patstāvīgā ātrumā turot nospiestu gaitas pedāli nevārēja un vadītāji bija spiesti plekāties ar pedāli, to nospiežot un atlaižot. Nu tā.
Tad jau bieži nācās mainīt pedāļus
šodien redzēju Bama bildē nobildēto "dzelteno" jauno tramvaju. Interesants izskatījās. Bet, vai viņš tāds ir nopindzelēts, vai tikai aplīmēts ar plēvi ?
IkdienasViesis rakstīja: šodien redzēju Bama bildē nobildēto "dzelteno" jauno tramvaju. Interesants izskatījās. Bet, vai viņš tāds ir nopindzelēts, vai tikai aplīmēts ar plēvi ?
pagāšnedēļ redzēju zivtindžimbuli. interesants.
gan jau ka pļonka, kas tad cits. krāsot būtu pārāk liela ķēpa.
Kas tur ir tik interesants?
IkdienasViesis rakstīja: šodien redzēju Bama bildē nobildēto "dzelteno" jauno tramvaju. Interesants izskatījās. Bet, vai viņš tāds ir nopindzelēts, vai tikai aplīmēts ar plēvi ?
Plēve, protams. Drīz būs vēl viens reklāmā.
kalfonso rakstīja:
gan jau ka pļonka, kas tad cits. krāsot būtu pārāk liela ķēpa.
Uz tā ir vietas un detaļas, kuras krāsot sāktu 5x ātrāk nekā čakarēties ar plēvi. Bet krāsot nevar- garantija.
Bams rakstīja:
kalfonso rakstīja:
gan jau ka pļonka, kas tad cits. krāsot būtu pārāk liela ķēpa.
Uz tā ir vietas un detaļas, kuras krāsot sāktu 5x ātrāk nekā čakarēties ar plēvi. Bet krāsot nevar- garantija.
zemākie lukturi priekš un pakaļgalā izskatās jancīgi - tur dzeltenais nav izlīmēts un ir tādi kā zili dobumi...
mazliet atgādina agrāko gadu mikriņus...
Trešais:
Nu šitas jau jēdzīgāks izskatās
Bamam:
Nu jau šķiet, ka jaunie tramvaji ir pietiekošā skaitā, bet pa sesto joprojām brauc arī vecās tatriņas. Kāpēc tā ? Un kad parādisies jaunā tramvaja "eksperimentālie" reisi pa Meirovica bulvari uz Nacionalā teātra pusi ? Tur kā izskatās, visi vadi jau ir sagatavoti. Vēl jau arī mežparka virziens droši vien, ka gaida jaunos vagonus.
IkdienasViesis rakstīja: Bamam:
Nu jau šķiet, ka jaunie tramvaji ir pietiekošā skaitā, bet pa sesto joprojām brauc arī vecās tatriņas. Kāpēc tā ?
Jaunajiem vēl joprojām ik pa brīdim notiek čēpē un tie tiek pilnveidoti, papildinot tos ar autonomo gaitu.
Un kad parādisies jaunā tramvaja "eksperimentālie" reisi pa Meirovica bulvari uz Nacionalā teātra pusi ? Tur kā izskatās, visi vadi jau ir sagatavoti. Vēl jau arī mežparka virziens droši vien, ka gaida jaunos vagonus.
Mežaparks labi, ja nākamā gada beigās. Uz Ausekļa ielu būs tad, kad Dome akceptēs 6.maršruta pagarinājumu. T.i. piešķirs papildus finansējumu.
Kā tramvajam beidzās tikšanās ar golfiņu pie Bērnu pasaules pagājušajā sestdienā? Pirmo reizi redzēju ko tādu tiešā tuvumā...
Seene rakstīja: Kā tramvajam beidzās tikšanās ar golfiņu pie Bērnu pasaules pagājušajā sestdienā? Pirmo reizi redzēju ko tādu tiešā tuvumā...
Sadursmē cieta plastmasa. Tā ir jau nomainīta un vagons pēc dienas bija atpakaļ darbā. Saskaņā ar ES standartiem nekādi čuguna bruņuvilcieni vairs nav iespējami. Priekšai jābūt tādai, lai gājējam nebūtu puns
Bamam:
Par to punu - tas ir labi. Savulaik, vēl 80-tajos gados, vecais Rīgas RVR-6 tā viegli "uzsita" manam studiju biedram, kurš pieturvietā neuzmanīgi līda gar tramvaja priekšu. Skāde bija tikai tramvaja lielās lampas stikliņam, kurš izšķida pret mana kursa biedra pakausi...bet puns arī laimīgi izpalika. Vadītājs gan par to stikliņu bija nikns - teica, ka viņam premiju vairs neredzēt...
Starp citu - vai nu beidzot visi paredzētie tramvaji no čehiem ir saņemti ? Ja jau šie tur pārāk kavējas, tad jau pastāv iespēja pa velti nokāst vēl kādu lieku sastāviņu - kā nekā līgumsaistības.
kādu lieku sastāviņu????
kopš kura laika atkatus maksā tramvajos?
Ja nemaldos vēl 2vu tramvaju nav. Izskatās ka vēl būvē, jo pēdējais ienācies 11.11.2011.
IkdienasViesis rakstīja: Bamam:
Starp citu - vai nu beidzot visi paredzētie tramvaji no čehiem ir saņemti ?
Vēl nav 2 gab.
Ja jau šie tur pārāk kavējas, tad jau pastāv iespēja pa velti nokāst vēl kādu lieku sastāviņu - kā nekā līgumsaistības.
Neesmu redzējis līgumu. Bet čehi tagad visiem 20 vagoniem uzstāda papildopciju, kura līgumā nebija paredžeta: autonomā gaita. Varbūt tas tā viena liekā sastāviņa vietā- nezinu.
Jebkurā gadījumā šī līguma ietvaros var pasūtīt vēl 32. gab. šādu vagonu. Tad principā viss 5.depo būtu nokomplektēts pilnībā ar zemās grīdas tramvajiem. Pēc tam atliktu vēl iepirkt kādus 55-65 3.depo un tad pietiktu visiem maršutiem.
Pirmais rakstīja: kādu lieku sastāviņu????
kopš kura laika atkatus maksā tramvajos?
Kādus otkatus? Ja līgums netiek izpildīts, piegādātājs maksā sodu. Jebkurā normālā līgumā parasti ir tāda opcija. Maksā gan tramvajos, gan busos. Kā līgumā ir norādīts. Starp citu, MB par līguma kavēšanu Rīgai piegādāja vienu busu pa virsu. MB Connecto. lv.wikipedia.org/... :MB_Connecto_O345_R%C4%ABga_Imantas_DP_02.2009.jpg
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA