Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt
BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Kā tie pantogrāfi uzvedas pie pamatīga apledojuma uz vadiem?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Kā tie pantogrāfi uzvedas pie pamatīga apledojuma uz vadiem?

Tāpat kā parastās stangas- dzirksteļo.

Bet Rīgas augsto griestu brīnumam uzstādītais pantografs ir ar divām kontaktvirsmām, t.s. slēpēm, līdz ar to kontakts drošāks.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Bucefals rakstīja: Kā tie pantogrāfi uzvedas pie pamatīga apledojuma uz vadiem?

Tāpat kā parastās stangas- dzirksteļo.

Bet Rīgas augsto griestu brīnumam uzstādītais pantografs ir ar divām kontaktvirsmām, t.s. slēpēm, līdz ar to kontakts drošāks.

pirmajiem džimbuļiem tak ta dzirksteļošana (strāvas raustīšanās) nepatika un elektronika par to protestēja... tas tagad tipa ir atrisināts?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: forum.myriga.info/...

šausmazzz!

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Varbūt kādam interesē.

transphoto.ru/...

Tāds verķis -paātrinātājs (netiešās iedarbības gaitas-bremžu reostats) atradās visos T3 vagonos līdz modernizācijai. Izgudrots ASV 1938.gadā.

Vadītājs spieda gaitas vai bremžu pedāli un servomotorītis grieza krustu ar ripuļiem gar malām, tādējādi tika panākta vienmērīga gaitas uzsākšana un bremzēšana bez rāvieniem.

Principā vadītājs varēja gaitas pedāli uzreiz nospiest grīdā, bet vagons gaitu uzņēma vienlaidus. Piemēram vecajiem vagoniem ar rokas vadību-kontroleru-tas bija jāgriež pa pozīcijām, ieturot pauzi, savādāk vai nu visi pasažieri bija pa grīdu vai ar lielu blīķšķi kabīnē izsita galveno rubiļņiku

No paātrinātāja trūkumiem var minēt samērā biežu krusta iesprūšanu vai kontaktu pirkstu piedegšanu, kas rezultātā izraisīja rāvienus, (reizēm šāvienus zem vagona) vai bremžu zušanu.

Arī braukt vienā patstāvīgā ātrumā turot nospiestu gaitas pedāli nevārēja un vadītāji bija spiesti plekāties ar pedāli, to nospiežot un atlaižot. Nu tā.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tad jau bieži nācās mainīt pedāļus

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

šodien redzēju Bama bildē nobildēto "dzelteno" jauno tramvaju. Interesants izskatījās. Bet, vai viņš tāds ir nopindzelēts, vai tikai aplīmēts ar plēvi ?

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: šodien redzēju Bama bildē nobildēto "dzelteno" jauno tramvaju. Interesants izskatījās. Bet, vai viņš tāds ir nopindzelēts, vai tikai aplīmēts ar plēvi ?

pagāšnedēļ redzēju zivtindžimbuli. interesants.

gan jau ka pļonka, kas tad cits. krāsot būtu pārāk liela ķēpa.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kas tur ir tik interesants?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: šodien redzēju Bama bildē nobildēto "dzelteno" jauno tramvaju. Interesants izskatījās. Bet, vai viņš tāds ir nopindzelēts, vai tikai aplīmēts ar plēvi ?

Plēve, protams. Drīz būs vēl viens reklāmā.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

kalfonso rakstīja:

gan jau ka pļonka, kas tad cits. krāsot būtu pārāk liela ķēpa.

Uz tā ir vietas un detaļas, kuras krāsot sāktu 5x ātrāk nekā čakarēties ar plēvi. Bet krāsot nevar- garantija.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

kalfonso rakstīja:

gan jau ka pļonka, kas tad cits. krāsot būtu pārāk liela ķēpa.

Uz tā ir vietas un detaļas, kuras krāsot sāktu 5x ātrāk nekā čakarēties ar plēvi. Bet krāsot nevar- garantija.

zemākie lukturi priekš un pakaļgalā izskatās jancīgi - tur dzeltenais nav izlīmēts un ir tādi kā zili dobumi...

mazliet atgādina agrāko gadu mikriņus...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt
HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nu šitas jau jēdzīgāks izskatās

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bamam:

Nu jau šķiet, ka jaunie tramvaji ir pietiekošā skaitā, bet pa sesto joprojām brauc arī vecās tatriņas. Kāpēc tā ? Un kad parādisies jaunā tramvaja "eksperimentālie" reisi pa Meirovica bulvari uz Nacionalā teātra pusi ? Tur kā izskatās, visi vadi jau ir sagatavoti. Vēl jau arī mežparka virziens droši vien, ka gaida jaunos vagonus.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Bamam:

Nu jau šķiet, ka jaunie tramvaji ir pietiekošā skaitā, bet pa sesto joprojām brauc arī vecās tatriņas. Kāpēc tā ?

Jaunajiem vēl joprojām ik pa brīdim notiek čēpē un tie tiek pilnveidoti, papildinot tos ar autonomo gaitu.

Un kad parādisies jaunā tramvaja "eksperimentālie" reisi pa Meirovica bulvari uz Nacionalā teātra pusi ? Tur kā izskatās, visi vadi jau ir sagatavoti. Vēl jau arī mežparka virziens droši vien, ka gaida jaunos vagonus.

Mežaparks labi, ja nākamā gada beigās. Uz Ausekļa ielu būs tad, kad Dome akceptēs 6.maršruta pagarinājumu. T.i. piešķirs papildus finansējumu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kā tramvajam beidzās tikšanās ar golfiņu pie Bērnu pasaules pagājušajā sestdienā? Pirmo reizi redzēju ko tādu tiešā tuvumā...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Kā tramvajam beidzās tikšanās ar golfiņu pie Bērnu pasaules pagājušajā sestdienā? Pirmo reizi redzēju ko tādu tiešā tuvumā...

Sadursmē cieta plastmasa. Tā ir jau nomainīta un vagons pēc dienas bija atpakaļ darbā. Saskaņā ar ES standartiem nekādi čuguna bruņuvilcieni vairs nav iespējami. Priekšai jābūt tādai, lai gājējam nebūtu puns

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bamam:

Par to punu - tas ir labi. Savulaik, vēl 80-tajos gados, vecais Rīgas RVR-6 tā viegli "uzsita" manam studiju biedram, kurš pieturvietā neuzmanīgi līda gar tramvaja priekšu. Skāde bija tikai tramvaja lielās lampas stikliņam, kurš izšķida pret mana kursa biedra pakausi...bet puns arī laimīgi izpalika. Vadītājs gan par to stikliņu bija nikns - teica, ka viņam premiju vairs neredzēt...

Starp citu - vai nu beidzot visi paredzētie tramvaji no čehiem ir saņemti ? Ja jau šie tur pārāk kavējas, tad jau pastāv iespēja pa velti nokāst vēl kādu lieku sastāviņu - kā nekā līgumsaistības.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kādu lieku sastāviņu????

kopš kura laika atkatus maksā tramvajos?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Ja nemaldos vēl 2vu tramvaju nav. Izskatās ka vēl būvē, jo pēdējais ienācies 11.11.2011.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Bamam:

Starp citu - vai nu beidzot visi paredzētie tramvaji no čehiem ir saņemti ?

Vēl nav 2 gab.

Ja jau šie tur pārāk kavējas, tad jau pastāv iespēja pa velti nokāst vēl kādu lieku sastāviņu - kā nekā līgumsaistības.

Neesmu redzējis līgumu. Bet čehi tagad visiem 20 vagoniem uzstāda papildopciju, kura līgumā nebija paredžeta: autonomā gaita. Varbūt tas tā viena liekā sastāviņa vietā- nezinu.

Jebkurā gadījumā šī līguma ietvaros var pasūtīt vēl 32. gab. šādu vagonu. Tad principā viss 5.depo būtu nokomplektēts pilnībā ar zemās grīdas tramvajiem. Pēc tam atliktu vēl iepirkt kādus 55-65 3.depo un tad pietiktu visiem maršutiem.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: kādu lieku sastāviņu????

kopš kura laika atkatus maksā tramvajos?

Kādus otkatus? Ja līgums netiek izpildīts, piegādātājs maksā sodu. Jebkurā normālā līgumā parasti ir tāda opcija. Maksā gan tramvajos, gan busos. Kā līgumā ir norādīts. Starp citu, MB par līguma kavēšanu Rīgai piegādāja vienu busu pa virsu. MB Connecto. lv.wikipedia.org/... :MB_Connecto_O345_R%C4%ABga_Imantas_DP_02.2009.jpg

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti