Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Bams

Čehi biški veica uzlabojumus tramvaja Skoda 15T borta datorsistēmā un vienu nakti pie reizes veica arī tramvaja dinamiskos eksperimentus, atslēdzot šādus tādus ierobežojumus. Paātrinoties 10 sek. tika sasniegts ātrums 70km/h un tā kā bija atslēgts ierobežotājs tramvajs tika iedzīts līdz 101km/h.

--------------------------------

Hmm, vai varētu būt, ka arī senākos laikos tādas "ātrākas gaitas" versijas eksistēja? Es atminu no jaunības laikiem, 1970. gadiem, Kijevā ko līdzīgu redzēju. Paralēli

bulvārim, kurš veda ārā no pilsētas un pa kuru mēs braukājām uz/no sacīkšu trases, gāja tramvaja līnija. Liekas, tur vālēja tādi pat tramvaji , kā Rīgas T3, tikai trīsvagonu konfigurācijā. Tad nu, braucot blakus tramvajam ar tur atļautajiem 80 km/h, tramvajs neatpalika nu ne par metru Pāris reizes pat lēni bet droši apdzina Pieturas gan viņiem bija ik pa pāris km vismaz ...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Bams

Čehi biški veica uzlabojumus tramvaja Skoda 15T borta datorsistēmā un vienu nakti pie reizes veica arī tramvaja dinamiskos eksperimentus, atslēdzot šādus tādus ierobežojumus. Paātrinoties 10 sek. tika sasniegts ātrums 70km/h un tā kā bija atslēgts ierobežotājs tramvajs tika iedzīts līdz 101km/h.

--------------------------------

Hmm, vai varētu būt, ka arī senākos laikos tādas "ātrākas gaitas" versijas eksistēja? Es atminu no jaunības laikiem, 1970. gadiem, Kijevā ko līdzīgu redzēju. Paralēli

bulvārim, kurš veda ārā no pilsētas un pa kuru mēs braukājām uz/no sacīkšu trases, gāja tramvaja līnija. Liekas, tur vālēja tādi pat tramvaji , kā Rīgas T3, tikai trīsvagonu konfigurācijā. Tad nu, braucot blakus tramvajam ar tur atļautajiem 80 km/h, tramvajs neatpalika nu ne par metru Pāris reizes pat lēni bet droši apdzina Pieturas gan viņiem bija ik pa pāris km vismaz ...

Nekas nereāls tas nav, standarta T3 spidometrs ir graduēts līdz 70 (iespējams ka pat kautkur šķūnī mētājās no prakses laikiem). Pilnu pulksteni pamanījās atvilkt pat mūsu pašu vietējās voģilas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Bams

Čehi biški veica uzlabojumus tramvaja Skoda 15T borta datorsistēmā un vienu nakti pie reizes veica arī tramvaja dinamiskos eksperimentus, atslēdzot šādus tādus ierobežojumus. Paātrinoties 10 sek. tika sasniegts ātrums 70km/h un tā kā bija atslēgts ierobežotājs tramvajs tika iedzīts līdz 101km/h.

--------------------------------

Hmm, vai varētu būt, ka arī senākos laikos tādas "ātrākas gaitas" versijas eksistēja? Es atminu no jaunības laikiem, 1970. gadiem, Kijevā ko līdzīgu redzēju. Paralēli

bulvārim, kurš veda ārā no pilsētas un pa kuru mēs braukājām uz/no sacīkšu trases, gāja tramvaja līnija. Liekas, tur vālēja tādi pat tramvaji , kā Rīgas T3, tikai trīsvagonu konfigurācijā. Tad nu, braucot blakus tramvajam ar tur atļautajiem 80 km/h, tramvajs neatpalika nu ne par metru Pāris reizes pat lēni bet droši apdzina Pieturas gan viņiem bija ik pa pāris km vismaz ...

Nekas nereāls tas nav, standarta T3 spidometrs ir graduēts līdz 70 (iespējams ka pat kautkur šķūnī mētājās no prakses laikiem). Pilnu pulksteni pamanījās atvilkt pat mūsu pašu vietējās voģilas.

Nez kā pēdējā laikā ar tiem ierobežotājiem... Ganību dambī ne reizi vien ir sanācis noskatīties, kā tramvajs aizvelk garām, lai arī pašam spidometrā 70.

Un auto, kurš no Sāremas ielas "pārbrauktuves" tika aizsviests pāri zālājam un virsū bērnam uz visai attālā gājēju celiņa, noteikti tur nevarēja nokļūt, ja tramvaja ātrums būtu 50km/h.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Hmm, vai varētu būt, ka arī senākos laikos tādas "ātrākas gaitas" versijas eksistēja?

Tā varēja būt. T3 tika uzstādīti divu veida reduktori. Kalnainām pilsētām un līdzenumiem. Kādi bija Kijevā - nezinu.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Atkal tie tramvaji:

Nu va ta grūti saprast ka sievietēm visur priekšroka???

aculiecinieks.delfi.lv/...

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Atkal tie tramvaji:

Nu va ta grūti saprast ka sievietēm visur priekšroka???

aculiecinieks.delfi.lv/...

Blondīne esot mēģinājusi šķērsot krastmalas un akmens tilta krustojumu, braukdama pa krastmalu no ostas ķengaraga virzienā.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Atkal tie tramvaji:

Nu va ta grūti saprast ka sievietēm visur priekšroka???

Jā, veicās tiem bābiešiem. Labā, kreisā un vēl priekšroka...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Interesanti zināt, kurš bija pie trambuļa un kurš pie busa pedāļiem?

Ja onkuļi, tad skaidrs ka abi vainīgi…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Interesanti zināt, kurš bija pie trambuļa un kurš pie busa pedāļiem?

Ja onkuļi, tad skaidrs ka abi vainīgi…

ja tantes - tad neviens nau vainīgs?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Interesanti zināt, kurš bija pie trambuļa un kurš pie busa pedāļiem?

Ja onkuļi, tad skaidrs ka abi vainīgi…

ja tantes - tad neviens nau vainīgs?

Nē – tantes savā starpā noskaidro matukrāsu un ja sakrīt, tad citus mainīgos un nemainīgos lielumus saviem onkuļiem un radiniekiem, kā arī viņu krutumu…

Kad satiekas divas tantes tad vainīgo nekad nevar uzreiz noteikt…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Voyager jau vien tāds pats buss vien ir vienkārši tramvajs nāca virsū no labās – kuru viņa palaida – bet autobuss…

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vispār, mani pārsteidz tās cienījama vecuma dāmas pie lielo autobusu stūres ? Pēdējā laikā viņu skaits palielinās. Vai tad tomēr strādāt uz tramvaja vai trolejbusa nav vieglāk ? Jeb arī dāmas pāriet uz autobusiem strādāt lielākas algas dēl. Mans brālēns ,ilggadējs trolejbusnieks, gan teica ka algas dēl uz autobusa strādāt nekad neiešot Kāpēc tā ? Vēl nesenā pagātnē tas bija liels brīnums, kad dāma vadīja pilsētas autobusu. Atceros, reiz 70-tajos gados par tādu "brīnumu"rakstīja visas avīzes : Jūrmalā uz maršruta autobusa strādā sieviete - tas bija jau vesels notikums...cilvēki pieturās bieži gaidīja tieši to autobusu, kuru vadīja minētā kundze. Atceros, bija tāds zaļganas krāsas laziņš, uzvārds viņai škiet ka varēja būt Ūdrīte... Viņa vienmēr pret pasažieriem bija ļoti laipna, nekad nedzina prom skolniekus, kuri stāvēja pie vadītāja kabīnes.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vispār, mani pārsteidz tās cienījama vecuma dāmas pie lielo autobusu stūres ? Pēdējā laikā viņu skaits palielinās.

Lielākoties tās visas ir bijušās trolejbusu vadītājas. Jo kopš nesena laika ar troll kategoriju vadītāja apliecībā var strādāt par autobusa vadītāju, bet tikai pilsētas līnijās, t.i. uz tām, kuras neiziet ārpus Rīgas (pilsētu) administratīvās robežas. Piem. pa 4. vai 16. maršrutu ar tādu kategoriju braukt nevar.

Vai tad tomēr strādāt uz tramvaja vai trolejbusa nav vieglāk ? Jeb arī dāmas pāriet uz autobusiem strādāt lielākas algas dēl.

Uz autobusa noteikti strādāt ir vieglāk nekā uz trolejbusa. Agrāk, Ikarusu laikos gan tā bija katorga, ik katru minūti 9-10 stundas dienā štepselēt ātrumus un ostīt soļarku. Bet tagad viss ir pretēji. Arī algas tur ir nedaudz lielākas un vadība uz daudz ko caur pirkstiem skatās, jo šoferi nemitīgi trūkst. Arī kolektīvs- 99% veču ir labāks par tramvaju-trolejbusu sieviešu intrigu pinēju pulciņiem.

Mans brālēns ,ilggadējs trolejbusnieks, gan teica ka algas dēl uz autobusa strādāt nekad neiešot Kāpēc tā ?

Tāpēc, ka sava republika. Nebija nemitīgas kontroles no visādu dispečeru un revizoru puses. Autobusiem pārsvarā ir viens galapunkta dispečers- Abrenes ielā, nomalēs dispečeru nav, atšķirībā no tram/troll, kuri tiek kontrolēti abos galapunktos. Pārsvarā tie, kuri pāriet uz autobusniekiem, tur arī paliek. Pretējs process gan praktiski nenotiek. Ir bijuši gadījumi, kad kāds vadītājs atgriezās atpakaļ uz trolejbusa, jo bija tik tālu pieradis nedomājot braukt zem vadiem, ka braucot ar autobusu nemitīgi nomaldījās no maršruta.

Vēl nesenā pagātnē tas bija liels brīnums, kad dāma vadīja pilsētas autobusu. Atceros, reiz 70-tajos gados par tādu "brīnumu"rakstīja visas avīzes

Nu tas ir tas pats, kas sieviete tālbraucēja. Kurš gan sievišķis gribēja iet cauri un mācīties visas kategorijas? Turklāt vēl kopā ar vieniem večiem. Dabūt D un E ir ilgstošs process. Jāmācās gadiem. Ja ieskaita vēl stāžu. Bet uz tramvaja vai trolejbusa tiesības varēja dabūt no 20. gadu vecuma 4-5, vēlāk tikai 3-4 mēnešu laikā. Tāpēc lielākoties tā.

LorDRameX Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

Nez par to ka Sievietes talbrauceejas tir kas extreems liekas tik pie mums tomeer.

Taja pasha amerika pietiek damas ka mizo ar fureem, kaut vai paskato tos pashus extreemos Ice Ropad Truckers tur,maniju divas duudas mauc pa tiem ledaajiem - unesdomaaju ka tas ir daudz sarezhgjiita ka mizot pa riigas pilseetu

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

LorDRameX rakstīja: Nez par to ka Sievietes talbrauceejas tir kas extreems liekas tik pie mums tomeer.

Taja pasha amerika pietiek damas ka mizo ar fureem, kaut vai paskato tos pashus extreemos Ice Ropad Truckers tur,maniju divas duudas mauc pa tiem ledaajiem - unesdomaaju ka tas ir daudz sarezhgjiita ka mizot pa riigas pilseetu

Tas ir sarežģītāk??

LorDRameX Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

LorDRameX rakstīja: Nez par to ka Sievietes talbrauceejas tir kas extreems liekas tik pie mums tomeer.

Taja pasha amerika pietiek damas ka mizo ar fureem, kaut vai paskato tos pashus extreemos Ice Ropad Truckers tur,maniju divas duudas mauc pa tiem ledaajiem - unesdomaaju ka tas ir daudz sarezhgjiita ka mizot pa riigas pilseetu

Tas ir sarežģītāk??

tu esi redzeejis pa kurieni un ar kadam kravaam tur brauc ?

jeb knjigu njichital no pizdjet mogu ?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

LorDRameX rakstīja:

HIPPY rakstīja:

LorDRameX rakstīja: Nez par to ka Sievietes talbrauceejas tir kas extreems liekas tik pie mums tomeer.

Taja pasha amerika pietiek damas ka mizo ar fureem, kaut vai paskato tos pashus extreemos Ice Ropad Truckers tur,maniju divas duudas mauc pa tiem ledaajiem - unesdomaaju ka tas ir daudz sarezhgjiita ka mizot pa riigas pilseetu

Tas ir sarežģītāk??

tu esi redzeejis pa kurieni un ar kadam kravaam tur brauc ?

jeb knjigu njichital no pizdjet mogu ?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt
IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Noskatījos to video. Sliežu darbi vienmēr un visur bijuši ļoti smagi, sarežģiti,dārgi un tajā pašā laikā ļoti atbildīgi. Diemžēl, tie ir maz automatizēti. Joprojām tačka un lāpsta teju pamata darba rīki. Vēl nesen,vasarā,

viss itin līdzīgi notika tepat pie Nacionālā teatra. Domāju, ka mūsu sliežu ieklāšanas tehnoloģijas betona blokos tomēr ir progresīvākas, nekā video redzētās.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: vimeo.com/...

tf1.mosfont.ru/...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

LorDRameX rakstīja:

HIPPY rakstīja:

LorDRameX rakstīja: Nez par to ka Sievietes talbrauceejas tir kas extreems liekas tik pie mums tomeer.

Taja pasha amerika pietiek damas ka mizo ar fureem, kaut vai paskato tos pashus extreemos Ice Ropad Truckers tur,maniju divas duudas mauc pa tiem ledaajiem - unesdomaaju ka tas ir daudz sarezhgjiita ka mizot pa riigas pilseetu

Tas ir sarežģītāk??

tu esi redzeejis pa kurieni un ar kadam kravaam tur brauc ?

jeb knjigu njichital no pizdjet mogu ?

un Tu esi? jeb tikai to TV šovu atskatījies?

LorDRameX Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

nu visam 100% portamsd ka nevar ticeet ko tur raada piepushkjo ar mazlietinj - bet braukt ir sarezgjiitaak ka pa shtrunta riigu paarveitoties

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja: vimeo.com/...

tf1.mosfont.ru/...

Tur, SanFrancisko krustojuma pārbūve prasīja 3,5 dienas un 1 citronu dolāru

Mums, pie Nac teātra (ok - mazliet savādāka situācija - satiksmi noslēgt nevarēja), toties visu vasaru, bet kāds budžets?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vispār, mani pārsteidz tās cienījama vecuma dāmas pie lielo autobusu stūres ? Pēdējā laikā viņu skaits palielinās. Vai tad tomēr strādāt uz tramvaja vai trolejbusa nav vieglāk ? Jeb arī dāmas pāriet uz autobusiem strādāt lielākas algas dēl. Mans brālēns ,ilggadējs trolejbusnieks, gan teica ka algas dēl uz autobusa strādāt nekad neiešot Kāpēc tā ? Vēl nesenā pagātnē tas bija liels brīnums, kad dāma vadīja pilsētas autobusu. Atceros, reiz 70-tajos gados par tādu "brīnumu"rakstīja visas avīzes : Jūrmalā uz maršruta autobusa strādā sieviete - tas bija jau vesels notikums...cilvēki pieturās bieži gaidīja tieši to autobusu, kuru vadīja minētā kundze. Atceros, bija tāds zaļganas krāsas laziņš, uzvārds viņai škiet ka varēja būt Ūdrīte... Viņa vienmēr pret pasažieriem bija ļoti laipna, nekad nedzina prom skolniekus, kuri stāvēja pie vadītāja kabīnes.

Atšķirība no tramvaja ir tikai tā, ka jāgroza stūre. Un dāmām ir mazāk problēmu ar šmigošanu, it sevišķi slikti apmaksātos darbos.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Noskatījos to video. Sliežu darbi vienmēr un visur bijuši ļoti smagi, sarežģiti,dārgi un tajā pašā laikā ļoti atbildīgi. Diemžēl, tie ir maz automatizēti. Joprojām tačka un lāpsta teju pamata darba rīki. Vēl nesen,vasarā,

viss itin līdzīgi notika tepat pie Nacionālā teatra. Domāju, ka mūsu sliežu ieklāšanas tehnoloģijas betona blokos tomēr ir progresīvākas, nekā video redzētās.

Ne vienmēr un ne visur. Ir prieks skatīties kā strādā mūsu pašu dzelzceļa remonbrigādes, ar automātiskajiem gulšņu un sliežu licējiem, šķembu bērājiem u.t.t. Vienīgi sliežu metināšana vēl palikusi "rokas" režīmā.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti