Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja: par tām 2 tonnām uz riteni nebūs taisņiba

ar 120 pasažieriem

Nu jā, jā, ciparus devu apaļus, lai vieglāk rēķināt.

Un pasažieri tagad reti kad pilns vagons.

Un kur jēga dzīt tādu pustukšu sastāvu?

Vai tie jaunie tramvaji vispār paspēs sevi atpelņīt līdz norakstīšanai?

Kurš vainīgs, ka jūs nebraucat?

Sabiedriskajam transportam nav sevi jāatpelna. Tas ir pakalpojums, ko nodrošina pilsētas dome.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

iespaids rodas, ka tā dome speciāli saceļ cenas tā lai brauktu tikai penži, kam ir par velti (un zaķi)

ja jaunajā 6tajā vislaik vizinātos 150 (pustukšs) deguni, no kuriem 100penži, tad vienā stundā ienāk ~50lati

pieņemsim, ka jamais brauc vidēji 10 stundas, tātad 500 laši dienā, 180 000 gadā

pieņemsim, ka puse ir algās un elektrībā...

tramvaja cena ir 1.8 ļimaki, tātad jāarpelnās jamajam (bez diskonta) ir 20 gados....

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

tramvaja cena ir 1.8 ļimaki, tātad jāarpelnās jamajam (bez diskonta) ir 20 gados....

Nu tad atlikušos 10 gadus tas nesīs peļņu. Ražotājs sola, ka tas brauks 30 gadus.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nē, būs tā, ka 30 gadus nesīs peļņu bankai un rezultātā tiks norakstīti lūžņos tā arī neatmaksājušies

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: nē, būs tā, ka 30 gadus nesīs peļņu bankai un rezultātā tiks norakstīti lūžņos tā arī neatmaksājušies

ķipa bankas finansētam privātam auto ir citādāks iznākums...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tagad ir modē skaitīt finanses

ja paskaitam naudas cenu 2% gadā, tad pēc 30 gadiem dzīmbuļa cena ir 3.2 citroni

1.8*(1.02^30)

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja: nē, būs tā, ka 30 gadus nesīs peļņu bankai un rezultātā tiks norakstīti lūžņos tā arī neatmaksājušies

ķipa bankas finansētam privātam auto ir citādāks iznākums...

nē nav - vienīgais kas tajā sistēmā ir pozitīvs, tas ir "kredītplecs"

iedomājies, ka tav ir 1oo latu, tu par to latu nopērc kūdru un pēc gada pārdod par 200 latiem.... peļņa 100 lati

bet tagad iedomājies situāciju, ka tev ir 100 lati, tu aizej uz banku un aizņemies vēl 900 latus uz 10% gadā

nopērc kūdru par 1000 latiem, pēc gada pārdod par 2000

atdod bankai 990 un sanāk 910lati peļņa (100latu vietā)

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja: nē, būs tā, ka 30 gadus nesīs peļņu bankai un rezultātā tiks norakstīti lūžņos tā arī neatmaksājušies

ķipa bankas finansētam privātam auto ir citādāks iznākums...

nē nav - vienīgais kas tajā sistēmā ir pozitīvs, tas ir "kredītplecs"

iedomājies, ka tav ir 1oo latu, tu par to latu nopērc kūdru un pēc gada pārdod par 200 latiem.... peļņa 100 lati

bet tagad iedomājies situāciju, ka tev ir 100 lati, tu aizej uz banku un aizņemies vēl 900 latus uz 10% gadā

nopērc kūdru par 1000 latiem, pēc gada pārdod par 2000

atdod bankai 990 un sanāk 910lati peļņa (100latu vietā)

Pašu galveno nepamanīji - privāts auto ir bankas sponsorēts papildus izdevumu objekts...

Par to vēl neizdevīgāk ir tikai pirkt pārtiku...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Tas viss vēl figņa salīdzinot ar franču pilsētu Kānu (franču: Caen)

Tur 2002.gadā iegrūda baigo piķi (ap 2mljr.$) un uzblieza ūber kruto Transloru( tramvaju uz gumijas ratiem, kurš var braukt arī busa režīmā).

Bet sakarā ar daudzajām tehniskajām problēmām, pilsēta 2011. gadā nolēma sistēmu likvidēt un ieviest klasisko tramvaju.

Kam ir interese, var palasīties un paskatīt fočenes,

transphoto.ru/...

kā tas monstrs izskatās dabā.

Sevišķi laba ir šī fočene, kur translorlam izbraucot no parka ar pirmo piegājienu nesanāca pieslēgties sliedei transphoto.ru/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Rīga. 1930 gadi.

savepic.su/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

incanti kālab rīga pasūtīja 3posmu 300 cilvēku ietilpīgos džimbuļus?

vai izdevīgāk nebija taisīt divposmīgos? ar 150 vietām - tāpat tas džimbulis nekad nav pilns

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: incanti kālab rīga pasūtīja 3posmu 300 cilvēku ietilpīgos džimbuļus?

vai izdevīgāk nebija taisīt divposmīgos? ar 150 vietām - tāpat tas džimbulis nekad nav pilns

Tālab, ka projekts par Zemās grīdas džimbuļu ieviešanu Rīgas domē tika pieņēmts 2006.gadā, iepirkumu konkursu izsludināja 2007., bet pasludināja par notikušu 2008.gada vasarā, kad viss valstī vēl gāja pilnā ručkā ar gāzi grīdā. Un 3-posmīgais pēc ietilpības ir tik pat, cik 2 vecie vagoni. Lūk visa matemātika.

Teorētiski bija paredzēts kā papildus iepirkt kādus padsmit 4-daļīgos. Čehi apgalvo, ka var pasūtīt arī 2-daļīgus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: incanti kālab rīga pasūtīja 3posmu 300 cilvēku ietilpīgos džimbuļus?

vai izdevīgāk nebija taisīt divposmīgos? ar 150 vietām - tāpat tas džimbulis nekad nav pilns

Pamēģini no rīta tikt ar viņu no juglas uz centru tā ap 7:30-8:30

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja: incanti kālab rīga pasūtīja 3posmu 300 cilvēku ietilpīgos džimbuļus?

vai izdevīgāk nebija taisīt divposmīgos? ar 150 vietām - tāpat tas džimbulis nekad nav pilns

Pamēģini no rīta tikt ar viņu no juglas uz centru tā ap 7:30-8:30

kas traucē no rīta palaist 3reiz vairāk mazdžimbuļus un pa dienu nedzenāt to 42tonnīgo kasti pa tukšo?

p.n.

vai darīt kā mikriņam - džimbulis no juglas izkustās tikai tad, kad iekāpuši vismaz 100pasažieri

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

kas traucē no rīta palaist 3reiz vairāk mazdžimbuļus un pa dienu nedzenāt to 42tonnīgo kasti pa tukšo?

Un ko ieteiksi darīt ar tiem 3reiz vairāk ik rīta vadītājiem?

Pēc 9 no rīta jau tā satiksmes intensitāti samazina visos maršrutos.

p.n.

vai darīt kā mikriņam - džimbulis no juglas izkustās tikai tad, kad iekāpuši vismaz 100pasažieri

Laba ideja. Tas ir kā kaut kādos mūsu mārketos- kamēr rinda pie kases nav pa pus veikalu, strādā tikai viena kase

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Bazhix rakstīja: Kad Rīga atbrīvosies no trolejbusiem?

Starp citu, šodien uzzināju, ka Tallina, iespējams, atteiksies no trolejbusu satiksmes, vai to krietni samazinās. Rudenī šiem gaidāma TTP un AP apvienošana, būs kaut kas līdzīgs mūsējai RS.

Tur gan trolejbusu nav daudz, tikai 8 maršruti, tacu visur visu dublē ar autobusiem un atšķirībā no Rīgas, kur ir tikai 54 busu maršruti, Tallinā to ir ap 70!

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: incanti kālab rīga pasūtīja 3posmu 300 cilvēku ietilpīgos džimbuļus?

vai izdevīgāk nebija taisīt divposmīgos? ar 150 vietām - tāpat tas džimbulis nekad nav pilns

Jeruzalemē kursē divi sakabināti sastāvi kopā. Lielākoties brauc gandrīz tukši. Biļete ~95 sant.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja:

Pirmais rakstīja: incanti kālab rīga pasūtīja 3posmu 300 cilvēku ietilpīgos džimbuļus?

vai izdevīgāk nebija taisīt divposmīgos? ar 150 vietām - tāpat tas džimbulis nekad nav pilns

Jeruzalemē kursē divi sakabināti sastāvi kopā. Lielākoties brauc gandrīz tukši. Biļete ~95 sant.

kopā viņus sakabina lai būtu kaut nelielas izredzes kādreiz arī nobremzēt

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja:

Pirmais rakstīja: incanti kālab rīga pasūtīja 3posmu 300 cilvēku ietilpīgos džimbuļus?

vai izdevīgāk nebija taisīt divposmīgos? ar 150 vietām - tāpat tas džimbulis nekad nav pilns

Jeruzalemē kursē divi sakabināti sastāvi kopā. Lielākoties brauc gandrīz tukši. Biļete ~95 sant.

Principā tā ir normāla prakse Rietumos, ka sabiedriskajam ir jābūt tādām, lai praktiski visi var braukt sēdus, ar ērtībām.

Tikai zociālismā lēģeru sistēmā bija pieņemtas stulbas normas 8 cilv/1 m2.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Nospolēja

savepic.su/...

[URL=savepic.su/... ]ссылка на изображение, размер: 104 кбайт, 700 x 652 точек[/URL]

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Velomens rakstīja:

Pirmais rakstīja: incanti kālab rīga pasūtīja 3posmu 300 cilvēku ietilpīgos džimbuļus?

vai izdevīgāk nebija taisīt divposmīgos? ar 150 vietām - tāpat tas džimbulis nekad nav pilns

Jeruzalemē kursē divi sakabināti sastāvi kopā. Lielākoties brauc gandrīz tukši. Biļete ~95 sant.

Principā tā ir normāla prakse Rietumos, ka sabiedriskajam ir jābūt tādām, lai praktiski visi var braukt sēdus, ar ērtībām.

Tikai zociālismā lēģeru sistēmā bija pieņemtas stulbas normas 8 cilv/1 m2.

ja no juglas uz centru un apakaļ brauc 4 cilvēki, tad ar sāābu ir finansiāli izdevīgāk..... tas nekas, ka aizmugurē diviem ir jāstāv kājās

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Nospolēja

savepic.su/...

[URL=savepic.su/... ]ссылка на изображение, размер: 104 кбайт, 700 x 652 точек[/URL]

pipec...

Kā to var dabūt gatavu?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

kaut kad pirms miljons gadiem ar kaut kādu Ļeņingradas vilcienu no tusiņa Valmierā braucot atpakaļ uz Cēsīm nakc vidū kunga prātā izkāpjot nejauši norāvās stopkrāns. Vai nu vilciena mašīnisti bij tikpat rūtaini, vai kā, bet atmiņā ir, ka vilciens, mellus dūmus grūzdams mēģināja izkustēties.. Dzirksteles šķīda, tak laikam kaut kas buksēja!

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja: Nospolēja

savepic.su/...

[URL=savepic.su/... ]ссылка на изображение, размер: 104 кбайт, 700 x 652 точек[/URL]

pipec...

Kā to var dabūt gatavu?

A her-viņ-zin. Tīri teorētiski kaut kādu dubult-smagsvara sastāvu lokomotīves moška var.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Škoda mēģina savu jaunāko garadarbu -15T nogrūst vāciešiem. Viens vagons no Prāgas ir nogādāts uz Kemnicu apčamdīšanai.

www.k-report.net/...

Līdz šim visos konkursos, izņemot Rīgu, Škoda nekur citur vinnējusi nav.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti