Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Manā bērnībā, cik atceros redzējis esam pa Latviju pārsvarā braukāja šādi LAZi 695m

www.sovavto.net/...

clearance 270 mm [10.6 in.], ZIL-130Ya2 engine, V8, 5.969L, 150hp [110 kW] @ 3,200 rpm, max torque is 41 N·m @ 1,800-2,000 rpm, 4-tact, ohv, bore/stroke is 100/95 mm

Savukārt šie ar jumta logiem jau skaitījās veci un bija samērā reti sastopami

www.sovavto.net/...

Ir gadījies pabūt abos, tiesa gan, tas otrais tik tiešām bija jau retums. Atceros Ikarusu ar pakaļas izbīdījumu, kur dzinējs bija ievietots.

www.orszagalbum.hu/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Patrāpijās labā bilde no Juglas

www.flickr.com/...

Kāds tur tagad pie šāda ceļa ikdienas korķis būtu

Tagad c/z Rīga gan varen tālu no tās vietas aiznesta prom.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

kalfonso rakstīja:

pēc "dziesmas" šķita, ka senča LAZam bija kamaznieks tāpat, kā lielai daļai mazo Cēsu LAZu.

To jau varēja pēc smakas just, kāds bīdelis bij LAZā. Bendzīnnieks smirdēja pa gabalu, it sevišķi iekšā

Vēl raksturīgi tiem bija siltākā laikā aizmugurē atvērtie motortelpas vāki, citreiz braucot pat abi, pārbūvēts par dīzeli, tas gan laikam vairs tā nekarsa.

nu, es par dīzeļiem runāju. benzīniekam arī dziesma cita bija

benzīnnieki bija traki, jā. no lodes līdz cēsīm varēja labu kaifu noķert

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Ir gadījies pabūt abos, tiesa gan, tas otrais tik tiešām bija jau retums. Atceros Ikarusu ar pakaļas izbīdījumu, kur dzinējs bija ievietots.

www.orszagalbum.hu/...

pa Tartu joprojām vizinās šitas Ikars - www.b10r.com/...

dzīvajā skats iespaidīgs, gandrīz kā amīšu vecie busi

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Patrāpijās labā bilde no Juglas

www.flickr.com/...

Kāds tur tagad pie šāda ceļa ikdienas korķis būtu

Tagad c/z Rīga gan varen tālu no tās vietas aiznesta prom.

Ja pievelk tuvāk, tad var redzēt kā Sviesrcs izliecies pa logu kaisa rubļus virs rajona....

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

HIPPY

130 ZILos bez problēmām iet traktora motors – visi stiprinājumi pas.

====================

Tieši tā, tie arī ir tie Minskas Motoru Rūpnīcas MMZ

245 un 260 sēriju dīzeļi, ar un bez turbo, ko liek gan

traktoros, kombainos un bezceļu tehnikā, gan jau no

rūpnīcas dažādos PAZikos, GAZELĒS utt.. Principā visi šie dzinēji tiek ražoti uz 1990. gadu beigās iepirkto vācu firmas DEUTZ licenču bāzes. Tiesa, licences atļauj šos dzinējus pārdot tikai NVS valstīs ... ko MMZ arī dara

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

DekstersFF

Savukārt šie ar jumta logiem jau skaitījās veci un bija samērā reti sastopami

www.sovavto.net/...

======================

Ojā, manā bērnībā bija tikai šitādi LAZi + vēl vecie ZIL un ZIS autobusi Plus vēl bija tādi IKARUS 620 pilsētas busi ...

Atceros Ikarusu ar pakaļas izbīdījumu, kur dzinējs bija ievietots.

www.orszagalbum.hu/...

======================

Aha, IKARUS LUX - kad bija kaut kur jābrauc tā tālāk,

tad visi centās dabūt biļetes uz reisu ar šito Likās baisais kosmoss. Pa maršrutu Rīga - Daugavpils vēl kursēja arī tas baisais ZIL autobuss ar gāzturbīnu!

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Jā, tos sarkanos Ikarus Lux busus atceros no bērnības, kad vasarās ar tanti braucām uz Alūksni. Vēl šodien atceros - 7.oo no Rīgas, pusstunda Smiltenā, un 12.00 jau Alūksnē. Forši , ērti busi bija. Jaunās paaudzes Ikarusi, kurus tauta kāda laiku sauca par "AKVĀRIJIEM" pie mums parādijās ap 70-to sākumu. Arī tas bija liels notikums.Atceros, ka tolaik mācijos 7 klasē, interese izbraukt ar jauno busu bija tik liela, ka kopā ar klases biedru speciali aizbraucām ar to līdz Kandavai - patika.

Salona aizmugurē tiem bija garderobe un pat ledusskapis, virs katras sēdvietas lasāmlampiņas un ventilators - nekas tāds iepriekš nebija redzēts.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Piebildīšu, ka pie mums pilnībā ir aizmirsti 60 gadu beigu pilsētas ikarusi, kas kursēja Rigā. Ar priekšējo motoru, ļoti platām aizmugures durvīm. Izmēros ,iespējams. pat mazāki pa laziņu. Šķiet, ka tāds RS neviens vairs nav saglabājies. Kad 70-to sākumā parādijāc jaunie ikarusi(baltie, ar sarkano svītru), tad tie ar priekšējo dvižoku fiksi vien pazuda. Ja nekļūdos, RS viens viens tas Ikaruss ar "sarkano svītru" ir saglabājies un ir pat restaurēts. Reiz Rīgā kaut kādos svētkos tas pat kaut kur brauca..."Dzelteno" pilsētas ikarusu ēra, jāaka, bija visgarākā - no 70-to gadu vidus līdz pat kādam 2000-šajam gadam. Teju 30 gadus. cerams, ka RS kādu "dzelteno" ikarusiņu vēsturei ir saglabājusi. Viens itin labi saglabāts dzeltenais ikaruss atrodas barikāžu muzeja rīcībā.To droši vien glabā kā muzeja eksponatu labās telpās zem jumta - izskatās, kā nupat no konveijera...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Gauss rakstīja: Jaunie tramvaji galīgi neder mūsu ziemām. Vagoni auksti, daudz durvju, kuras bieži virinot, aukstums tikai palielinās. Vasarai varbūt ok, bet ziemai galīgi neder.

Durvju ir tik, cik ir.

Un vēl ko novēroju, viņiem ir pārāk daudz jaudas (griezes) mūsu lēnajai pilsētai.

Nu tā gan ir fīča, kas itin nemaz neattiecas uz ikdienas jūzeriem. Par neērtiem sēdekļiem vēl varētu padiskutēt.

p.s. nu nafig 750 būmerim vajag tādu bīdeli? 4.8 L V8, 360 hp (270 kW)

Tā kā ar tiem jaunajiem tramvajiem ir kā parasti, RS ir izpisusi pati sevi ānusā!

Galvenais, ka nav citus.

Redzi, ar bumeru var atvilkt, tas nav piesiets sliedēm, grafikiem un pilsētai. Bet ar jaudīgu tramvaju, strādājošu mazās slodzēs, sanāk tikai elektrodzinēju nelietderīgo raksturlīkņu posmu izmantošana.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Bams rakstīja:

Gauss rakstīja: Jaunie tramvaji galīgi neder mūsu ziemām. Vagoni auksti, daudz durvju, kuras bieži virinot, aukstums tikai palielinās. Vasarai varbūt ok, bet ziemai galīgi neder.

Durvju ir tik, cik ir.

Un vēl ko novēroju, viņiem ir pārāk daudz jaudas (griezes) mūsu lēnajai pilsētai.

Nu tā gan ir fīča, kas itin nemaz neattiecas uz ikdienas jūzeriem. Par neērtiem sēdekļiem vēl varētu padiskutēt.

p.s. nu nafig 750 būmerim vajag tādu bīdeli? 4.8 L V8, 360 hp (270 kW)

Tā kā ar tiem jaunajiem tramvajiem ir kā parasti, RS ir izpisusi pati sevi ānusā!

Galvenais, ka nav citus.

Redzi, ar bumeru var atvilkt, tas nav piesiets sliedēm, grafikiem un pilsētai. Bet ar jaudīgu tramvaju, strādājošu mazās slodzēs, sanāk tikai elektrodzinēju nelietderīgo raksturlīkņu posmu izmantošana.

Ja ja, Latvija ir īstā vieta jaudīgam bumeram Tā jaudu gan te var izmantot.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Atceros, ka savulaik TV neta auto lapā bija viena no pirmajām intervijām ar CP šefu Zivtiņu - viņš toreiz apjūsmoja savu privātauto VAz 2107, īpaši akcentējot ši auto lielo JAUDU un jaudas ikdienas nepieciešamību drošai auto satiksmei...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Redzi, ar bumeru var atvilkt, tas nav piesiets sliedēm, grafikiem un pilsētai. Bet ar jaudīgu tramvaju, strādājošu mazās slodzēs, sanāk tikai elektrodzinēju nelietderīgo raksturlīkņu posmu izmantošana.

Tramvajam vajag tādu jaudu tāpēc, lai var aši pamukt prom no zemu lidojošiem būmeriem

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

kalfonso rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Ir gadījies pabūt abos, tiesa gan, tas otrais tik tiešām bija jau retums. Atceros Ikarusu ar pakaļas izbīdījumu, kur dzinējs bija ievietots.

www.orszagalbum.hu/...

pa Tartu joprojām vizinās šitas Ikars - www.b10r.com/...

dzīvajā skats iespaidīgs, gandrīz kā amīšu vecie busi

+/- šim līdzīgs ikaruss ir redzēts retro auto pasākumos.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja:

kalfonso rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Ir gadījies pabūt abos, tiesa gan, tas otrais tik tiešām bija jau retums. Atceros Ikarusu ar pakaļas izbīdījumu, kur dzinējs bija ievietots.

www.orszagalbum.hu/...

pa Tartu joprojām vizinās šitas Ikars - www.b10r.com/...

dzīvajā skats iespaidīgs, gandrīz kā amīšu vecie busi

+/- šim līdzīgs ikaruss ir redzēts retro auto pasākumos.

Kaut kur lasīju, ka ungāriski un pareizi esot IkarŪŠ. Laikam gulāš arī bij no Ungārijas

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis

Piebildīšu, ka pie mums pilnībā ir aizmirsti 60 gadu beigu pilsētas ikarusi, kas kursēja Rigā. Ar priekšējo motoru, ļoti platām aizmugures durvīm. Izmēros ,iespējams. pat mazāki pa laziņu.

======================

Tie arī bija tie Ikarus 620, ko es pieminēju. Ap to pašu

laiku celtniecības vietās parādījās arī ungāru "dumpcar" -

tādi nelieli pašizgāzējiņi, "dumperi" Laikam Csepel, a varbūt Raba ...

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Atceros, ka savulaik TV neta auto lapā bija viena no pirmajām intervijām ar CP šefu Zivtiņu - viņš toreiz apjūsmoja savu privātauto VAz 2107, īpaši akcentējot ši auto lielo JAUDU un jaudas ikdienas nepieciešamību drošai auto satiksmei...

pa Valmieru vizinās viens 7ais žiks ar aptuveni 180zs zem kapota. tik nesaprotu to ieguldījumu mērķi

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Jā, tos sarkanos Ikarus Lux busus atceros no bērnības, kad vasarās ar tanti braucām uz Alūksni. Vēl šodien atceros - 7.oo no Rīgas, pusstunda Smiltenā, un 12.00 jau Alūksnē. Forši , ērti busi bija. Jaunās paaudzes Ikarusi, kurus tauta kāda laiku sauca par "AKVĀRIJIEM" pie mums parādijās ap 70-to sākumu. Arī tas bija liels notikums.Atceros, ka tolaik mācijos 7 klasē, interese izbraukt ar jauno busu bija tik liela, ka kopā ar klases biedru speciali aizbraucām ar to līdz Kandavai - patika.

Salona aizmugurē tiem bija garderobe un pat ledusskapis, virs katras sēdvietas lasāmlampiņas un ventilators - nekas tāds iepriekš nebija redzēts.

Jaunās paaudzes Ikaruss bija tik tiešām pasaka, tiem laikiem. Atceros, skolas laikā spēlēju pūtēju orķestrī un mūsu kolhozs nopirka jaunu tādu Ikarusu. Nu un par cik bijām 'Uzvaras' priekšsēdētāja Jansona lutekļi, tad to autobusu mums vienmēr piešķīra izbraucieniem.

Zinu,ka pēc tam dažiem parādījās vēlme spēlēt trubu

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vai Bams nevar kautko sīkāk pastāstīt par to RS restaurēto 70-to gadu ikaru ar "sarkano" svītru - kas ar to notiek ? Kādreiz presē bija raksts ,ka tas buss piederējis bijušajam autobusa šoferim, un viņš to vairākus gadu desmitus izmantojis kā savu dārza mājiņu...Pēc tam, it kā RS maiņā pret to busu iedevusi viņam parasto"dzelteno".

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vai Bams nevar kautko sīkāk pastāstīt par to RS restaurēto 70-to gadu ikaru ar "sarkano" svītru - kas ar to notiek ? Kādreiz presē bija raksts ,ka tas buss piederējis bijušajam autobusa šoferim, un viņš to vairākus gadu desmitus izmantojis kā savu dārza mājiņu...Pēc tam, it kā RS maiņā pret to busu iedevusi viņam parasto"dzelteno".

Bams ir tramvajnieks – opozīcija uupim

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja:

kas ar to notiek ? Kādreiz presē bija raksts ,ka tas buss piederējis bijušajam autobusa šoferim, un viņš to vairākus gadu desmitus izmantojis kā savu dārza mājiņu...Pēc tam, it kā RS maiņā pret to busu iedevusi viņam parasto\"dzelteno\".

Jā, tā arī bija. Autobuss ir darba kārtībā un jebkurš to var noīrēt, apmaksājot arī apdrošināšanu.

forum.myriga.info/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Bams ir tramvajnieks – opozīcija uupim

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmie metri jaunajā mītnes vietā.

tf1.mosfont.ru/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Pirmie metri jaunajā mītnes vietā.

tf1.mosfont.ru/...

bildē tas skurstenis labi izskatās...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

smuki,smuki tie jaunie tramvajiņi - man patīk. Rīgai labs papildus dekors. Vasarā pats vairākkārt redzēju, kad ārzemju viesi pie tā tramvaja bildējas....lai jau ripo. Cerams, ka nākotnē arī citos maršrutos parādīsies jauni vagoni. Man Bamam viens tehnisks jautājums: kāpēc visu veidu tramvaju pantografiem (arī pavisam veco modeļu, kas bija uz MTV-82 vagoniem) ir krusteniskas formas metals (vai drāts) ? Kāda tam "krustam" ir funkcija ?

1.. 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 ..262
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti