Bams rakstīja:
Velomens rakstīja: Pirms dažām nedēļām ar velo biju Jeruzalemē.
Ar velo uz Izraēlu? Cik ilgi minies?
Bams rakstīja:
Velomens rakstīja: Pirms dažām nedēļām ar velo biju Jeruzalemē.
Ar velo uz Izraēlu? Cik ilgi minies?
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Pilnīgi visos rādītājos Tramvajs zaudē
www.rigassatiksme.lv/...
manuprāt tev slikti ar matemātiku...
Gribi teikt ka tramvajos bezbiļetnieku skaits lielākais?
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Pilnīgi visos rādītājos Tramvajs zaudē
www.rigassatiksme.lv/...
manuprāt tev slikti ar matemātiku...
Gribi teikt ka tramvajos bezbiļetnieku skaits lielākais?
nu nezinu, tev arī ar matemātiku galīgi šķērni?
džimbuļi to pasažieru plūsmu nodrošina ar tikai 9 (!!!) maršrutiem un nobraucot 3x mazāk km, autobusi ar gandrīz 6x reizes lielāku maršrutu skaitu pārvadā TIKAI nepilnas 2 reizes vairāk pasažieru...
sūdīgāk apmeklētais tramvajs pārvadā nieka 13 x vairāk pasažieru kā sūdīgāk apmeklētais buss...
Palaidniex rakstīja: nu nezinu, tev arī ar matemātiku galīgi šķērni?
Paskaties no citas puses…
1. Autobusi pārvietojas pa koplietošanas ceļiem un tiem nav atsevišķas puķudobes (atdalītas no pārējiem) pa kurām braukt…
2. Pasažieru kopskaits autobusos un trolejos ir lielāks kāpēc? Vai tad dēļ transportlīdzekļu skaita? Jeb tomēr dēļ tā ka busi un troleji ir mobilāki?
3. Vari aizbraukt ar tramvaju uz Ulbroku? Jeb cik izmaksās līdz turienei aizstiept to minidzelzceļu?
Kur tad ir tā matemātika? Cik $$$$ izmaksāja pārmetināt sliedes Valdemāra un tā mazā, dīvainā politiķa ar to garo uzvārdu krustojumā…
Tas tāpat kā ar atomstacijām.
Visi klaigā ka lēta enerģija. Pati lētākā. Jā piekrist var, bet tas ir no konteksta izrauts teksts. Izmaksas tiek rēķinātas pašā ieguves procesā, bet neviens nerēķina stacijas un atkritumu utilizācijas izmaksas pēc resursa beigām, tāpat nerēķina avārijas gadījumā nekādas kompensācijas (kuras ir maza daļiņa no nodarītā).
Tas pats ar tramvajiem – reķināšana ir tikai vienpusēja un pīārs pasaka ka lētākais, kas nebūt nav patiesība…
uupi - tas mazais dīvainais politiķis bija daudz lielāks vīrs par tevi... Un šo nosaukumu maiņu gan panāca kaut kāds pļurduks... Tas tā
Autobusi un trolejbusi brauc pa ceļiem, ko uzturam mēs visi - nodokļu maksātāji
Tramvaja ceļus nebūvē pa akcīzes nodokļa ieņēmumiem...
Tramvaja noslogojums ir daudz efektīvāks. Pat salīdzini ar trolejbusu, kas nav baigi mobilāks par tramvaju...
nevienu ceļu nebūvē par akcīzes ieņēmumiem
akcīze aiziet pa taisno žīdkabatās kā %maksājums un ceļiem mēs mēģinām norakstīt eiropiķi.... bet pat jamie jau ir pamanījuši muhļīšanu
Pirmais rakstīja: nevienu ceļu nebūvē par akcīzes ieņēmumiem
akcīze aiziet pa taisno žīdkabatās kā %maksājums un ceļiem mēs mēģinām norakstīt eiropiķi.... bet pat jamie jau ir pamanījuši muhļīšanu
skaidrs, ka nebūvē, bet asfaltam naudu neņem no tā paša budžeta no kā ņem piķi sliedēm
Palaidniex rakstīja: Autobusi un trolejbusi brauc pa ceļiem, ko uzturam mēs visi - nodokļu maksātāji
Tramvaja ceļus nebūvē pa akcīzes nodokļa ieņēmumiem...
Varētu palūgt šo pastāstīt – cik tad īsti ceļiem aiziet akcīze?
Un par kādām tad naudiņām liek sliedes? Vai tad tiešām par to ko ietirgo no biļēšu pārdošanas…
Palaidniex rakstīja: uupi - tas mazais dīvainais politiķis bija daudz lielāks vīrs par tevi...
Ķerties pie personālijām – nav tas labākais tonis, bet nu lai paliek…
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: uupi - tas mazais dīvainais politiķis bija daudz lielāks vīrs par tevi...
Ķerties pie personālijām – nav tas labākais tonis, bet nu lai paliek…
Ne jau es noniecināju visai ievērojamu politiķi...
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Autobusi un trolejbusi brauc pa ceļiem, ko uzturam mēs visi - nodokļu maksātāji
Tramvaja ceļus nebūvē pa akcīzes nodokļa ieņēmumiem...
Varētu palūgt šo pastāstīt – cik tad īsti ceļiem aiziet akcīze?
Un par kādām tad naudiņām liek sliedes? Vai tad tiešām par to ko ietirgo no biļēšu pārdošanas…
Tas ir pavisaam cits budžets.
Protams, tas, kad bija ceļu fonds un daļa akcīzes nonāca tajā, arī tad sliedes nebūvēja no šī fonda naudas.
Pie kam nedomāju ka sliedes 10 gados jālabo jāieklāj vairāk/dārgāk par to pašu asfaltu
vajag sabūvēt viscaur visādas sliedes un tad lai pilsoņi močī ar drezīnām.....
Palaidniex rakstīja: Pie kam nedomāju ka sliedes 10 gados jālabo jāieklāj vairāk/dārgāk par to pašu asfaltu
Te arī var ielikt tava paša domu tikai pārfrazējot.
Palaid pa tām sliedēm tramvaju tik daudz cik auto nobrauc pa akmens tilta vienu joslu 24 stundās…
Tad varēsi redzēt sliežu nodilumu.
P.S. Vienkārši nevajag salīdzināt sviestu ar biezpienu…
sliedēm lielākā problēma ir tāda, ta tās kaļās un rezultātā kļūst trauslas
bet vispār - ja palasa ~50 gadus vecus plānus/pareģojumus, tad mums jau tagad vajadzēja braukt personīgajos helikopteros uttt...
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Pie kam nedomāju ka sliedes 10 gados jālabo jāieklāj vairāk/dārgāk par to pašu asfaltu
Te arī var ielikt tava paša domu tikai pārfrazējot.
Palaid pa tām sliedēm tramvaju tik daudz cik auto nobrauc pa akmens tilta vienu joslu 24 stundās…
Tad varēsi redzēt sliežu nodilumu.
P.S. Vienkārši nevajag salīdzināt sviestu ar biezpienu…
Tramvaju kādu- tādu kā auto vai tādu kādi ir? Ja kā auto, tad viennozīmīgi asfalta auto zaudēs pret auto pa sliedēm.
Vispār jau, tā ir vieta, kur tramvaji brauc katras 3 minūtes. Un, ja auto ir tikai divas asis, tad tramvajam vienam vagonam 4, bet tā kā pa vienam tie nebrauc, tad 8 asis. Un starp citu viena riteņa spiediens ar kādu tas spiež uz sliedi ir 2t. Akmens tiltu ik dienu pēc 2009.gada datiem izmantoja 51 160 autombīļu.
Kurš grib ņemties ar cipariem, var sarēķināt, cik dilst sliedes un cik asfalts.
Tādās vietās kā Akmens tilts sliedes vidēji maina ik pa 25-30 gadiem. Asfaltu noteikti biežāk.
Palaidniex rakstīja: Ne jau es noniecināju visai ievērojamu politiķi...
Es arī ne…
P.S. Jeb ir kādas izmaiņas LV filologiem par rupjajiem vārdiem?
Pirmais rakstīja: bet vispār - ja palasa ~50 gadus vecus plānus/pareģojumus, tad mums jau tagad vajadzēja braukt personīgajos helikopteros uttt...
Tu ko?
Mēs nevaram tikt galā ar šmigu un koplietošanas publiskajiem tramvajiem a tu par skrūvjspārņiem… Iedomājies kas notiktu ja šito baru palaistu debesīs skaidroties, kuram tad ir priekšroka, tam kas pa savu joslu vai tam kurš pa pretējo…
Demogrāfiskās situācijas uzturēšanai kādi spēki būtu jātērē…
par tām 2 tonnām uz riteni nebūs taisņiba
jaunais džimbulis sver 42 tonnas, tam ir 16 riteņi (ja pareizi sapratu, tad formula 16x12)
tas jau ir 2.625
320 pasažieri arī svaru nesamazina
vecais "jaunais" t6 18.4 tonnas ar 8 riteņiem ir 2.3 uz riteni
ar 120 pasažieriem
Kad Rīga atbrīvosies no trolejbusiem?
Pirmais rakstīja: par tām 2 tonnām uz riteni nebūs taisņiba
Citreiz var sajaukt tonnas ar cm jo katram tramvajratam jābūt 2 cm kantei, lai tas turētos uz sliedēm…
Bazhix rakstīja: Kad Rīga atbrīvosies no trolejbusiem?
Te ir tramvajtopiks…
Pirmais rakstīja: par tām 2 tonnām uz riteni nebūs taisņiba
ar 120 pasažieriem
Nu jā, jā, ciparus devu apaļus, lai vieglāk rēķināt.
Un pasažieri tagad reti kad pilns vagons.
Bazhix rakstīja: Kad Rīga atbrīvosies no trolejbusiem?
Uhu. Pagaidām nekas par to neliecina. Un naftas cena arī aug...
Jāsauc atpakaļ Lielais Vilis, viņš bija gatavs trolibasus izravēt
Bams rakstīja:
Pirmais rakstīja: par tām 2 tonnām uz riteni nebūs taisņiba
ar 120 pasažieriem
Nu jā, jā, ciparus devu apaļus, lai vieglāk rēķināt.
Un pasažieri tagad reti kad pilns vagons.
Un kur jēga dzīt tādu pustukšu sastāvu?
Vai tie jaunie tramvaji vispār paspēs sevi atpelņīt līdz norakstīšanai?
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA