Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Nu lūk. Stāvēja džimbulis galapieturā, nevienam netraucēja...

Laikam Uupis uzdarbojas

forum.myriga.info/...

aculiecinieks.delfi.lv/...

Njā…

Vēl viens iemesls, lai pārskatītu vadītāju medicīniskās pārbaudes nopietnību un termiņus.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Vēl viens iemesls, lai pārskatītu vadītāju medicīniskās pārbaudes nopietnību un termiņus.

Neatbalstīts, jo tas viss reducēsies nevis uz rezultātu, bet uz formalitātēm kāposta slaukšanai no vadītāja parastā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Gauss rakstīja: Vēl viens iemesls, lai pārskatītu vadītāju medicīniskās pārbaudes nopietnību un termiņus.

Neatbalstīts, jo tas viss reducēsies nevis uz rezultātu, bet uz formalitātēm kāposta slaukšanai no vadītāja parastā.

Tas skaidrs, pie mums pašu labāko ideju formalitātēs noraks.

Bet, piekritīsi, īsti normāls čalis taču nav...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Visticamāk, ka autovadītājs bija iemidzis pie stūres. Nesen braucu ar maršruta mikrobusu, tā vadītājs pie luksofora iemiga tik cieši, ka grūti pat bija šo pamodināt....Kā saka, pavasara nogurums.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Bet, piekritīsi, īsti normāls čalis taču nav...

Viens pa divi, vai nu šmiga, vai nu sirds…

Futbolisti un hokejisti krīt laukuma vidū ne no šā, ne no tā, te arī var gadīties kaut kas līdzīgs.

Arī nogurums var būt pie vainas (bez personīgās atzīšanās nekonstatējams fakts)…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Arī nogurums var būt pie vainas (bez personīgās atzīšanās nekonstatējams fakts)…

Par nogurumu ir vaše sūdi... Nepierādīsi nekad.

Toties cik asiņāinu avāriju ir piemigušu profesionālu autobusu un fūru vadītāju kontā...

Atceros pats esmu mūžā 2x braucis pārguris. Toreiz biju jauns un dumjš pirmajā reizē turpināju braukt. Otrajā braucienā pietika prāta nobraukt ceļa malā un 1/2 nosnausties.

Tagad domāju, ka vajadzēja kādu, kas toreiz (pirmajā reizē) atņēm auto atslēgas.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Tagad domāju, ka vajadzēja kādu, kas toreiz (pirmajā reizē) atņēm auto atslēgas.

Offtopic: Nevajag ietekmēties no reklāmas kampaņām, tās domātas jaunajiem…

primo Reģ.: 22.07.2002
0 0 Atbildēt

nogurums ir dikti nopietna lieta. jaunībā piedzīvoju, ka aiz pārguruma sāk rādīties haluči - gar ceļa malām milzīgi mūri un pilis, iupatnēji kustoņi, kādus pa īstam satikt negribētos, cilvēki u.t.t. tad viņi iet pāri ceļam un tuvojoties tiem, šie sāk izgaist - sāk kust kājas, tad rumpis un galva, kamēr pazūd pavisam. pats trakākais, ka tu vēsā mierā piļī viņiem virsū un ja pagadās tāds, kas nekūst, tad ir šmuce.

skaidrs, ka šādos gadījumos nelīdz ne kafija, ne pa logu izbāzta galva, ne kādi citi līdzekļi. tikai čuča.

būtībā tas ir stāvoklis, kad cilvēks guļ ar vaļējām acīm. apziņa atslēgta un vadību savās rokās pārņem zemapziņa, jeb tā saucamais autopilots.

tāpat kā navigācijas sistēmā ceļš tur ir ieprogrammēts, bet iespējamie šķēršļi, gan nē. šos divus parametrus sinfronizēt nav iespējams, un tad ir liela šmuciespēja.

vot kaut kā tā.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Tiem jaunajiem tramvajiem ir kautkādas problēmas ar bremzēm. Nevar laideni nobremzēt, beigās itkā uzkarās/nobloķējās.

Vadītāji nemāk laideni bremzēt.

Un kas tie tādi par pidāriem-skaitītājiem parādījušies pieturās, skaita cik cilvēku iekāpj/izkāpj?

HWZ.

Kas notiek ar 2 tramvaja galapunktu pie 45-tās videnes? Demontē sliedes uz lūžņiem vai kā?

Remontnieki pieķimerē sliedes, lai 3/6 varētu tur uz laiku mest ripā.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Bamam:

šorīt pa radio ziņoja, ka notikšot LIELI tramvaju 6.līnijas remontdarbi . Kas tie būs - Juglas sliežu maiņa un Ausekļa aplis ?

Jugla. No Ropažielas līdz galapunktam. Ar pilnīgu sliežu, kontakttīkla un pieturvietu platformu rekonstrukciju.

Turklāt pilnībā tiks pārbūvēts un pārcelts uz priekšu esošais galapunkts, lai pēcāk tam varētu izveidot sliežu pieslēgumu uz Berģiem.

Pasākums, kuru vajadzēja veikt jau 2008-2009. gadā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Jugla. No Ropažielas līdz galapunktam. Ar pilnīgu sliežu, kontakttīkla un pieturvietu platformu rekonstrukciju.

Turklāt pilnībā tiks pārbūvēts un pārcelts uz priekšu esošais galapunkts, lai pēcāk tam varētu izveidot sliežu pieslēgumu uz Berģiem.

Pasākums, kuru vajadzēja veikt jau 2008-2009. gadā.

Klau, bet sliedes liks pa vecam uz koka gulšņiem un katru gadu cīnīsies ar zālāju, kas tos gulšņus bojā un laistīs pa retam ar ūdeni tās smiltis, lai neveidojas arprātīgas smilšu vētras?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

Jugla. No Ropažielas līdz galapunktam. Ar pilnīgu sliežu, kontakttīkla un pieturvietu platformu rekonstrukciju.

Turklāt pilnībā tiks pārbūvēts un pārcelts uz priekšu esošais galapunkts, lai pēcāk tam varētu izveidot sliežu pieslēgumu uz Berģiem.

Pasākums, kuru vajadzēja veikt jau 2008-2009. gadā.

Klau, bet sliedes liks pa vecam uz koka gulšņiem un katru gadu cīnīsies ar zālāju, kas tos gulšņus bojā un laistīs pa retam ar ūdeni tās smiltis, lai neveidojas arprātīgas smilšu vētras?

Pēc idejas jābūt betonā, kā tas piem. ir pie Nac teātra.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

uupis Slovākijā

www.apollo.lv/...

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Es nesaprotu, kādēļ nevarēja gar Brīvībenes malu blakus vecajām uzbūvēt jaunās sliedes un tikai tad ārdīt nost vecās? Vai vismaz sākt ar vienu virzienu?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja: Es nesaprotu, kādēļ nevarēja gar Brīvībenes malu blakus vecajām uzbūvēt jaunās sliedes un tikai tad ārdīt nost vecās? Vai vismaz sākt ar vienu virzienu?

Un kā tu pēc tam tiksi komunikācijām klāt??? Griezīsi gulšņos caurumus akām???

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Veiga rakstīja: Es nesaprotu, kādēļ nevarēja gar Brīvībenes malu blakus vecajām uzbūvēt jaunās sliedes un tikai tad ārdīt nost vecās? Vai vismaz sākt ar vienu virzienu?

Un kā tu pēc tam tiksi komunikācijām klāt??? Griezīsi gulšņos caurumus akām???

nu sākot no Alfas diez vai zem sliedēm un zem tās šaurās vienvirzienas brauktuvītes aiz sliedēm ir jelkādas komunikācijas... I brīvībeni var platāku pataisīt... Tiesa, ktas viss tāpat sasprūstu uz pusotrjoslīgā tilta...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja: Es nesaprotu, kādēļ nevarēja gar Brīvībenes malu blakus vecajām uzbūvēt jaunās sliedes un tikai tad ārdīt nost vecās? Vai vismaz sākt ar vienu virzienu?

Tā nevarēja. Pirmkārt jau tāpēc, ka sliežu klātne paliks tur, kur ir. Otrkārt veco galapunktu jauks nost un būvēs lielāku un citā vietā. Faktiski visā posmā būs kapitālais remonts ar pilnīgi visu komunikāciju nomaiņu.

Vispār tam posmam ir diezgan interesanta vēsture. Pirmoreiz tramvajs uz Juglu, toreizējo Strazdumuižu, Juglas manufaktūras strādājošo vajadzībām tika uzbūvēts 1914. gada 26. maijā. Līnija ieguva 12.maršruta numuru, bet vagoni no centra līdz galapunktam Juglā brauca stundu un 7 minūtes. (saistīts ar daudzajiem viensliežu posmiem un ilgo stāvēšanu maiņas vietās)

Taču sākoties 1. Pasaules karam, 1915. gada rudenī līnija tika demontēta un tramvaji atkal kursēja tikai līdz Šmerlim.

Un tikai pēc 30 gadu pārtraukuma tramvaji atkal atgriezās Juglā. Nu tāds īss ieskats vēsturē.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nez, man jau šķiet, ka prātīgāk tā vienvirziena posma vietā iepestī, ij Brīvībene paliktu platāka, ij mierīgāk var būvēties...

Bet nu - gan jau tad ir kādi iemesli

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Veiga rakstīja: Es nesaprotu, kādēļ nevarēja gar Brīvībenes malu blakus vecajām uzbūvēt jaunās sliedes un tikai tad ārdīt nost vecās? Vai vismaz sākt ar vienu virzienu?

Un kā tu pēc tam tiksi komunikācijām klāt??? Griezīsi gulšņos caurumus akām???

Diez vai tā būtu problēma. Pirmkārt, ja mazliet paplānotu, akas noteikti var "izvilkt" virspusē būvniecības gaidā. Otrkārt, kad mainīja lielo ūdensvada trubu Brīvības ielā, ja nemaldos, tad Sporta akadēmijas tuvumā kā reizi sliedes uz brīdi arī demontēja (vienu virzienu), lai to čuguna gabalu varētu izrakt ārā.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Nez, man jau šķiet, ka prātīgāk tā vienvirziena posma vietā iepestī, ij Brīvībene paliktu platāka, ij mierīgāk var būvēties...

Tātad situācija sekojoša: brauktuve Brīvības gatves nepāra pusē tiks atstāta kā vietējā iela ar pieslēgumiem namu pagalmiem, lai autotransports tajos var iekļūt NEŠĶĒRSOJOT tramvaja sliežu ceļu. Perspektīvā, pēc tramvaja ceļu renovācijas un līnijas pagarinājuma līdz Berģiem ir paredzēts samazināt (apvienot) vairākas 6.maršruta pieturas, lai nodrošinātu tramvaju lielāku vidējo ātrumu.

Pēc idejas 6. maršruts būs pirmais t.s. pilsētas ekspresis, lai tas spētu konkurēt un piedāvāt alternatīvas tiem, kas tajā posmā izmanto autotransportu.

"Perspektīvā, kad uzbūvēs tramvaja tuneli zem Gaisa tilta, noteikti tramvajs kļūs vēl pievilcīgāks autobraucējiem".

Savukārt Brīvībeni paplašinās (perspektīvā) uz ielas labās puses gazona rēķina.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Pilnīgi visos rādītājos Tramvajs zaudē

www.rigassatiksme.lv/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Pilnīgi visos rādītājos Tramvajs zaudē

www.rigassatiksme.lv/...

manuprāt tev slikti ar matemātiku...

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Pirms dažām nedēļām ar velo biju Jeruzalemē. Tās pievārtē bija skaists skats - www.bildites.lv/... un www.bildites.lv/...

Sestdiena tur laba diena - nekas nenotiek, pat visi tramvaji stāv depo

Njā, bet kad mums būs tāds depo...?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja: Pirms dažām nedēļām ar velo biju Jeruzalemē. Tās pievārtē bija skaists skats - www.bildites.lv/... un www.bildites.lv/...

Sestdiena tur laba diena - nekas nenotiek, pat visi tramvaji stāv depo

Njā, bet kad mums būs tāds depo...?

tak esošie tramvaji ir par dārgu...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja: Pirms dažām nedēļām ar velo biju Jeruzalemē.

Ar velo uz Izraēlu? Cik ilgi minies?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti