Palaidniex rakstīja:
miera ielā nav tik aktuāla veikalu apgāde...
Šis gan nav nekāds arguments, lai neuzlabotu visu tramvaja pasažieru autobraucēju ērtības. Ir šķērsielas, lai tur stājas un nes ar rokām.
Palaidniex rakstīja:
miera ielā nav tik aktuāla veikalu apgāde...
Šis gan nav nekāds arguments, lai neuzlabotu visu tramvaja pasažieru autobraucēju ērtības. Ir šķērsielas, lai tur stājas un nes ar rokām.
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
miera ielā nav tik aktuāla veikalu apgāde...
Kurā vietā Barona ielā šobrīd ir ierīkotas stāvvietas preču piegādei?
Nav jau ierīkotas, bet stādies priekšā, kā Tavā ģeniālajā idejā par sliedēm uzreiz gar trotuāru būtu no rīta izkraut pārtiku un citas preces, ja atstāts gājējplatuma trotuārs (kā uzbraukt uz tā trotuāra piegādātājam, kā gājējiem tam tikt garām) kam uzreiz blakus sliežu klātne (atstāt uz sliedēm ar tekstu nav tramvajs - apbrauks)?
Vai arī nest visu to pāri sliedēm...
Kolosāli vai ne?
Patreizējā situācijā tevis aprakstītās darbības ir aizliegtas. Izskatās, ka esi satraucies par to, ka pēc rekonstrukcijas likumpārkāmumus vairs fiziski nebūs iespējams izdarīt.
Zināmos laika posmos tas ir absolūti legāli, tikai tajos pat laikos jau kursē arī sabrtrans! Tākā nekas pretlikumīgs tur nenotiek...
Un kā piedāvā pēc šī ģeniālā plāna piegādāt preci uz veikaliem? Teleportēt?
Manispēc tie garie guļošie policisti ir tīri lietojami - neko ļaunu tajos nesaskatu
Optimālais variants tomēr būtu pārbūvēt visu baroneni un salikt sliedes gar trotuaru malām. Var būt, ka kaut kad biezākos laikos to varēs izdarīt. Pašlaik projektētie paaugstinājumi nešķiet īpaši pārliecinoši - noteikti būs autovadītāji, kas pamanīsies tiem uzbraukt virsū ne no pareizās puses....un tad jau atkal šķīdīs bleķi.
Palaidniex rakstīja:
Zināmos laika posmos tas ir absolūti legāli, tikai tajos pat laikos jau kursē arī sabrtrans! Tākā nekas pretlikumīgs tur nenotiek...
Šis t.s. "legāli" ir kārtējais RD samurgotais brīnums/izņēmums, kam nav nekāda sakara ar valstī spēkā esošiem ceļu satiksmes noteikumiem - ne pie vienas no apstāties/stāvēt aizliedzošās zīmes nav papildplāksme ar "izņemot no tikiem līdz tikiem ar atļaujām tādām un tādām".
Tā kā tas viss ir nelegāli. Tas, ka dome ir izdevusi kaut kādu papīreli ar "izņēmumiem", nepadara šo legālu. Jo ātrāk šādu lietu likvidēs, jo labāk pārējiem autovadītājiem
KSI rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Zināmos laika posmos tas ir absolūti legāli, tikai tajos pat laikos jau kursē arī sabrtrans! Tākā nekas pretlikumīgs tur nenotiek...
Šis t.s. "legāli" ir kārtējais RD samurgotais brīnums/izņēmums, kam nav nekāda sakara ar valstī spēkā esošiem ceļu satiksmes noteikumiem - ne pie vienas no apstāties/stāvēt aizliedzošās zīmes nav papildplāksme ar "izņemot no tikiem līdz tikiem ar atļaujām tādām un tādām".
Tā kā tas viss ir nelegāli. Tas, ka dome ir izdevusi kaut kādu papīreli ar "izņēmumiem", nepadara šo legālu. Jo ātrāk šādu lietu likvidēs, jo labāk pārējiem autovadītājiem
+1
Seene rakstīja:
KSI rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Zināmos laika posmos tas ir absolūti legāli, tikai tajos pat laikos jau kursē arī sabrtrans! Tākā nekas pretlikumīgs tur nenotiek...
Šis t.s. "legāli" ir kārtējais RD samurgotais brīnums/izņēmums, kam nav nekāda sakara ar valstī spēkā esošiem ceļu satiksmes noteikumiem - ne pie vienas no apstāties/stāvēt aizliedzošās zīmes nav papildplāksme ar "izņemot no tikiem līdz tikiem ar atļaujām tādām un tādām".
Tā kā tas viss ir nelegāli. Tas, ka dome ir izdevusi kaut kādu papīreli ar "izņēmumiem", nepadara šo legālu. Jo ātrāk šādu lietu likvidēs, jo labāk pārējiem autovadītājiem
+1
Piedāvāju jums abiem atvērt veikalu tur...
Palaidniex rakstīja:
Piedāvāju jums abiem atvērt veikalu tur...
Interesants viedoklis no taisnības cīnītāja - zīme stāvēt aizliegts ir (un ne bez iemesla), bet piparbodes esamība izrādās ir pietiekošs iemesls, lai to ignorētu. Kāpēc tad negriezies ministrijās utt lai vnk aizvāc to zīmi?
Izrādās mūsdienu piparbodīšu īpašnieki jūtas tik īpaši, lai speciāli priekš viņiem RD izdotu lapeli ar izņēmumiem (un radītu nēertības pārējiem autovadītājiem) un arī tik tizli, ka nevar pienest/pievest preci dažus metrus.
Ja nevari noalgot krāvēju vai neesi spējīgs savādāk saplānot sakārtot biznesu, tad nevajag nemaz sākt - visiem nesanāk...
KSI rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Piedāvāju jums abiem atvērt veikalu tur...
Interesants viedoklis no taisnības cīnītāja - zīme stāvēt aizliegts ir (un ne bez iemesla), bet piparbodes esamība izrādās ir pietiekošs iemesls, lai to ignorētu. Kāpēc tad negriezies ministrijās utt lai vnk aizvāc to zīmi?
Izrādās mūsdienu piparbodīšu īpašnieki jūtas tik īpaši, lai speciāli priekš viņiem RD izdotu lapeli ar izņēmumiem (un radītu nēertības pārējiem autovadītājiem) un arī tik tizli, ka nevar pienest/pievest preci dažus metrus.
Ja nevari noalgot krāvēju vai neesi spējīgs savādāk saplānot sakārtot biznesu, tad nevajag nemaz sākt - visiem nesanāk...
RD saistošie noteikumi to atļauj. Jā saprotu, ka tie ir pretrunā ar MK noteikumiem, kam ir augstāks spēks.
Bet ko piedāvā - izvākt nak visus veikalus no centra?
Uz turieni preci piegādāt nesot? Neesinu utopists. Arī tur - centrā, dzīvo un strādā cilvēki kam ir nepieciešami veikali. Protams - visvienkāršāk ir veikalsus likvidēt nach.. Tikai tad dzīnieciņi, jūs neesat vienlīzīgāki par cūkām no dzīnieku fermas.
Palaidniex rakstīja:
Bet ko piedāvā - izvākt nak visus veikalus no centra?
Uz turieni preci piegādāt nesot? Neesinu utopists
Nu bet piekrīti, ka pats pārspīlē, runājot par visu centru Pagaidām stāsts ir par Barona ielu.
Un ja paskatamies uz šo Barona ielu - no šķērsielas, kur drīkst stāvēt, ar ratiem pievest preci nav problēmas. Ja šķērsielas pilnas ar RS maksas stāvvietām - nu lai RD noamputē pāris metrus pie krusta ar Baroneni un uzliek zīmi "P20min tikai preču piegādei" un tālāk kvartāla robežās katrs ar saviem spēkiem. Nezinu nevienu veikalu uz Barona ielas, kam prece būtu tik liela/smaga, lai tas nebūtu iespējams.
Citur pilsētā pie pārtikas uc veikaliem, kam nepieciešamas lielas un regulāras piegādes, parasti ir zīme - "P 20min tikai preču pievešanai". BET - kas šajās stāvvietās stāv - kaut kādi sapuvuši opeli vai biezi MB. Un stāv visu dienu. Un pašvaldībniekiem po... (šitāda situācija pavisam nesen bija uz Vīlandes/Elizabetes krusta).
Tāpēc - ja RD gribētu, tad nebūtu problēmas šo lietu sakārtot.
Palaidniex rakstīja:
Uz turieni preci piegādāt nesot? Neesinu utopists.
Un vēl - ja paskatās ārzemju praksi - ļoti lieli tirdzniecības apjomi ir t.s. gājēju ielās. Pilns ar veikaliem, pilns ar pircējiem. Un nevienas kravas mašīnas. Un katram veikalam sešinieki, kas regulāri ar ratiņiem jož ap stūri pēc nākošās porcijas.
Kalnu kūrortos, kur FIZISKI ar smago nevar iebraukt - arī cilvēki tirgojas, viss notiek.
A mūsu Baronielas tirgotājs taisa problēmu - ja stringus neļauj pievest pie durvīm - taisu veikalu CIET
Seene rakstīja:
Bams rakstīja:
Vai sakarīgāk nebūtu abās malās - kā tas ir Miera ielā starp Tallinas un Hospitāļu? Tad nav nepieciešamas nekādas papildus saliņas ielas vidū.
Miera ielā ir mazāk "atejošo" ieliņu un tās ir "mazāk aktīvas".
Lai tas viss strādātu normāli Barona ielā, tad būtu jānoliedz nogriešanās tā pat kā no Miera uz Zirņu (vai kā viņu tur sauca).
KSI rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Bet ko piedāvā - izvākt nak visus veikalus no centra?
Uz turieni preci piegādāt nesot? Neesinu utopists
Nu bet piekrīti, ka pats pārspīlē, runājot par visu centru Pagaidām stāsts ir par Barona ielu.
Un ja paskatamies uz šo Barona ielu - no šķērsielas, kur drīkst stāvēt, ar ratiem pievest preci nav problēmas. Ja šķērsielas pilnas ar RS maksas stāvvietām - nu lai RD noamputē pāris metrus pie krusta ar Baroneni un uzliek zīmi "P20min tikai preču piegādei" un tālāk kvartāla robežās katrs ar saviem spēkiem. Nezinu nevienu veikalu uz Barona ielas, kam prece būtu tik liela/smaga, lai tas nebūtu iespējams.
Citur pilsētā pie pārtikas uc veikaliem, kam nepieciešamas lielas un regulāras piegādes, parasti ir zīme - "P 20min tikai preču pievešanai". BET - kas šajās stāvvietās stāv - kaut kādi sapuvuši opeli vai biezi MB. Un stāv visu dienu. Un pašvaldībniekiem po... (šitāda situācija pavisam nesen bija uz Vīlandes/Elizabetes krusta).
Tāpēc - ja RD gribētu, tad nebūtu problēmas šo lietu sakārtot.
Esi novērtējis, kā darbojas P 20 min preču piegādei, piemēram Lāčplēša un Tērbatas stūrī pie pārtikas bodes? Nu tīri tā, praktiski...
Daudzās rietumpilsētu gājēju ielās preci pieved arī agri no rīta arī ar kraviniekiem, pie kam izdara to iebraucot vietās zem ķieģeļa... Ir novērots.
par to preču piegādi...
maps.google.lv/... ,24.123934&spn=0.000003,0.00331&t=m&z=19&layer=c&cbll=56.955033,24.123934&panoid=rcFYtNAqJbd68pBdTdHaJg&cbp=12,335.55,,0,0.73
ja par to busu vēl varētu strīdēties, tad ar to mersi precītes piegāde izskatās \"mazliet\" piedomāta...
te būs īsāks links
Palaidniex rakstīja: *******.com/...
te būs īsāks links
huju tev
īsāku
Palaidniex rakstīja:
ja par to busu vēl varētu strīdēties, tad ar to mersi precītes piegāde izskatās "mazliet" piedomāta...
Linku neredzu, to krustu zinu - katru dienu 2x redzu. Neesmu līdz šim baigi uzmanību pievērsis, taču tā ar acs kaktu cik atceros, parasti kaut kādi mazie kravenieki tur tusē.
Ja ir atkal liekais "piegādes" MB, tad ir tas, par ko runāju - pašvaldības policija laiž luni.
Beigsies tāpat kā ar invalīdiem - piegādātājiem būs jāizņem speciālas atļaujas/apliecības ar a/m numuriem, ar kurām varēs šajā piegādes zonā stāvēt.
Agrāk un tagad
Ārvalstīs, kur esmu bijis, vairumā gadījumu esmu novērojis, ka preču piegāde veikaliem, kas atrodas uz intensīvas satiksmes ielām, notiek nakts stundās. Pēterburgā piemēraam, vēl nesen,piena produktu kastes veikaliem nakts stundās tika piegādātas pat ar specialu kravas tramvaju. Mūsējiem kaut kā šajā ziņā neveicas. Vēl atceros tradicinalo ķekavas vistu furgonu, kurš parasti pika laikā no rītiem(ap 8.00)regulari uz kalnciemenes bloķēja pirmo joslu...Līdzīgas situacijas ir arī citviet. BET, šai problemai ir maz kopīga ar tramvajiem.
IkdienasViesis
Ārvalstīs, kur esmu bijis, vairumā gadījumu esmu novērojis, ka preču piegāde veikaliem, kas atrodas uz intensīvas satiksmes ielām, notiek nakts stundās. Pēterburgā piemēraam, vēl nesen,piena produktu kastes veikaliem nakts stundās tika piegādātas pat ar specialu kravas tramvaju. Mūsējiem kaut kā šajā ziņā neveicas. Vēl atceros tradicinalo ķekavas vistu furgonu, kurš parasti pika laikā no rītiem(ap 8.00)regulari uz kalnciemenes bloķēja pirmo joslu...
==================
Vispār jau es atminu no savām puikas dienām, kā paiku
uz tuvāko pārtikas veikalu un droši ne tikai uz to, veda kaut kad ap 7 no rīta. Un tās alvotās režģu kastes ar pienu, kefīru, krējumu utt. stāvēja uz ielas, un kaut kā netika nozagts viss pa tīro. Gan jau veči kaut ko nospēra,
ķippa buteli kefīra uz pohām, bet personīgi man nekad neradās doma paņemt krējuma burciņu no kastes uz ielas, biju pareizais un pirku veikalā Bet to atceros, ka pārtikas bodē visu pieveda 1/2 stundu vai pat stundu pirms veikala atvēršanas. Tiesa, tolaik (1960. sākums) arī
transporta rītos bija minimāli ...piena mašīna, maizes mašīna, mohābičs, pobeda ...Un IV noteikti atceras veco Kalnciema ielu, ar visu pārbrauktuvi Nostaļģija ...kaut tais gados tai pašā Vācijā, Austrijā, kur tur vēl, nebūt nebija diži labāk Bet "Rietumvācijā" kartīšu sistēmu atcēla 1953. gadā, VDR - 1963.!
Crankshaft:
Jā, zināma nostaļgija ir. Daudz atmiņu - vismaz par pēdējiem 35 gadiem. Reti kurš šodien vairs spēj iedomāties, kāds bija autoceļš no Jūrmalas uz Rīgu vēl pašā 70-sākumā, kamēr vēl nebija pašreizējās plašās jūrmalenes. No Lielupes tilta līdz Babītes dzelzceļa pārbrauktuvei - koku alejā iekļauts autoceļš katrā virzienā pa vienai joslai. Daži vecie jūrmalenes autoceļa fragmenti pie Babītes viadukta vēl ir saglabājušies, to skaitā posms, kas šobrīd ir nobrauktuve no Babītes viadukta Jūrmalas virzienā. Aiz Babītes bija jābrauc pa visiem pazīstamo Jūrmalas gatvi (kas gan gadu gaitā maz mainījusies) līdz Bolderajas dzelzceļa pārbrauktuvei, pēc tam taisni līdz pat Slokas ielai. No bruģētās Slokas ielas, pa labi līdz pat galam, tad pa kreisi uz Oktobra (tagad Akmens) tiltu. Kalnciemene toreiz pat nebija pamanāma - vienkārši nenozīmīgs krustojums ar sloceni. Pašreizējās jūrmalenes pirmo posmu - Lielupes tilts- Babītes viadaukts atklāja ap 1972.gadu. Otro posmu Babīte Kalnciema ielas viadukts- ap 1974.gadu. Tad arī palaida pašreizējo kalnciemielas vidauktu. Bet braukšana no tā līdz jūrmalenes sākumam līdz pat 1980 - tajiem notika pa kalnciema un volguntes ielām. Lielirbeni palaida tikai 80-tajos. Nezinātājam vispār būtu interesanti aplūlot, kāda apkārtne bija 70-tajos pašreizējā lidostas viadukta apkārtnē - neko nepazītu, janu vienīgi vecos augstsprieguma līnijas stabus, kas būtu orientieris telpā.
Varbūt Bamam kaut kur irpieejamas bildes par veco jūrmaleni un kalnciemielas apkārtni - varētu kādas ielikt apskatīšanai?
Vēl piebildīsu, ka no bērnības atceros, ka Jūrmalā 60-tajos zivis veikaliem izvadāja vecais Moskvičs 401 - kocinieks/kravinieks. Rets auto jau tajos laikos. Tā auto šofers, vecs onkuls ar bārdu, vienmēr stipri "smaržoja" pēc zivīm, tas mosis arī... Nesen tāds auto ,šķiet, tika demonstrēts Rīgas motormuzejā.
IkdienasViesis rakstīja:
Varbūt Bamam kaut kur irpieejamas bildes par veco jūrmaleni un kalnciemielas apkārtni - varētu kādas ielikt apskatīšanai?
Nu tā uzreiz pateikt ir vai nav nevaru, būs jāpameklē.
Ir bildes no krietni senākiem laikiem, bet nedaudz no citas vietas:
Slokas/Kalnciema \"krusts\" skatienā uz Iļģuciemu-
Kalnciema ielas posms starp Baložu-Vīlipa- forum.myriga.info/...
Runājot par jaunajiem tramvajiem:
Pirmais 4-sekciju izmēģinājuma braucienā pie Alfas.
Bams rakstīja: Runājot par jaunajiem tramvajiem:
Pirmais 4-sekciju izmēģinājuma braucienā pie Alfas.
transphoto.ru/...
Līdz Turinei tas pakaļgaitā vilka?
Un kā pirmais testa laidiens? Viss labi? Cerības attaisnos?
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja: Runājot par jaunajiem tramvajiem:
Pirmais 4-sekciju izmēģinājuma braucienā pie Alfas.
transphoto.ru/...
Līdz Turinei tas pakaļgaitā vilka?
Un kā pirmais testa laidiens? Viss labi? Cerības attaisnos?
Jā, aizmugurē, zem vāka ir pults, var braukt atsprākleniski kamēr vēmiens nāk
Nu, kādas tur cerības, tehnika kā tehnika, iesākumā biki bez passiem jāpadarbina
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA