Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: uz tā tilta vairāk kretinē autobusi, kuri vakarā, braucot prom no centra, kad atļauts tiltu šķērsot arī pa sliedēm spīrīgi ar vienu ratu brauc pa sliedi, lai neļautu šādu manevru...

viņiem kā - ir vēlme atriebties visiem un par visu, vai tāds ir uzdevums no RS vadības?

Tas pats sakāms par mazliet šaurākām ielām nekā pilnas 4 joslas, reizēm mākam braukt 2 joslās, reizēm spītīgi nemākam... Kāpēc?

Tas ir nespēja iedziļināties citu vajadzībās, visaptverošs pouhjisms uz visu un visiem. Tas nav nekāds RS uzstādījums, tas tā vienkārši ir. Katrs par sevi, zobs pret zobu. Mēs neapzinamies sevi kā kopumu, bet apzinamies katrs tikai sevi un nedomājam par sabiedrības interesēm kopumā.

Visi tā nebrauc, visiem nav pouhj par visu. Bet ,par cik Latvijas sabiedrība sastāv vismaz 90% no īdētājiem un pauhjistiem, tāpēc tas ,ka autobusi ignorē visus pārējos, ka braucam vienā joslā,kaut var braukt 2ās, ka motociklisti brauc ar tālajiem...tas viss par to liecina.

PS. Tūliņ 98% pārstāvji metīsies to visu noliegt,redzēsi.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Palaidniex rakstīja: uz tā tilta vairāk kretinē autobusi, kuri vakarā, braucot prom no centra, kad atļauts tiltu šķērsot arī pa sliedēm spīrīgi ar vienu ratu brauc pa sliedi, lai neļautu šādu manevru...

viņiem kā - ir vēlme atriebties visiem un par visu, vai tāds ir uzdevums no RS vadības?

Tas pats sakāms par mazliet šaurākām ielām nekā pilnas 4 joslas, reizēm mākam braukt 2 joslās, reizēm spītīgi nemākam... Kāpēc?

Tas ir nespēja iedziļināties citu vajadzībās, visaptverošs pouhjisms uz visu un visiem. Tas nav nekāds RS uzstādījums, tas tā vienkārši ir. Katrs par sevi, zobs pret zobu. Mēs neapzinamies sevi kā kopumu, bet apzinamies katrs tikai sevi un nedomājam par sabiedrības interesēm kopumā.

Visi tā nebrauc, visiem nav pouhj par visu. Bet ,par cik Latvijas sabiedrība sastāv vismaz 90% no īdētājiem un pauhjistiem, tāpēc tas ,ka autobusi ignorē visus pārējos, ka braucam vienā joslā,kaut var braukt 2ās, ka motociklisti brauc ar tālajiem...tas viss par to liecina.

PS. Tūliņ 98% pārstāvji metīsies to visu noliegt,redzēsi.

pavērojot to šoferu sejas var redzēt, ka tas nav pokujisms, bet patiesa vēlme atriebties visiem un par visu...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vēsturnieki jau dikti cīnās pret bruģa nomaiņu ar asfaltu. Bruģis, viņuprāt, līdzīgi kā "klasiskās" tramvaju "štangas|" ir būtiska Rīgas vēsturiskā vizītkarte.Starp citu, vēsturnieki savulaik ļoti iebilda pret pantografu ieviešanu jaunajiem tramvajiem - uzskatīja, ka tikšot grauts Rīgas tēls.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

2 Palaidnieks=>

Braucot pa gaisa tiltu (u.c. līdzīgās situācijās) es arī braucu ar vienu ratu pa sliedi, jo mazāk drebina. Kad kāds nak pa otro joslu, cenšos laicīgi normāli ieņemt pirmo joslu, lai visi tiek garām. Arī tajos gadījumos, kad pa otro joslu braukt aizliegts, jo vēl nav pienācis ķieģeļa "nedarbošanās laiks". Problema ir vienīgi tad, ja tajā brīdī, kad vajag ievilkties atpakaļ savā joslā, tad sastrēgums nekustas. Bet tā ir ļoti reti.

Ja pašam gadās priekšā "atriebīgais autobuss", tad nepakautrējos uzbraukt ar vienu ratu uz pretējām tramvaja sliedēm, cerībā, ka pretimbraucošie ievēro savus "ķieģeļa" laikus.

Pagaidām problēmu nav bijis, vienmēr asmu ticis tur kur vēlos un tad kad vēlos.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vēsturnieki jau dikti cīnās pret bruģa nomaiņu ar asfaltu. Bruģis, viņuprāt, līdzīgi kā "klasiskās" tramvaju "štangas|" ir būtiska Rīgas vēsturiskā vizītkarte.Starp citu, vēsturnieki savulaik ļoti iebilda pret pantografu ieviešanu jaunajiem tramvajiem - uzskatīja, ka tikšot grauts Rīgas tēls.

Šinī gadījumā kompromiss varētu būt mūsdienīgs, līdzens bruģis, kas nekrata vadītājiem plombes no zobiem ārā autiņiem ar sportiskāku piekari...

Izskats varbūt nebūs kā vecajam bruģim, tomēr arī neizskatīsies tik "urbāni un industriāli" kā asfalts.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: uz tā tilta vairāk kretinē autobusi, kuri vakarā, braucot prom no centra, kad atļauts tiltu šķērsot arī pa sliedēm spīrīgi ar vienu ratu brauc pa sliedi, lai neļautu šādu manevru...

viņiem kā - ir vēlme atriebties visiem un par visu, vai tāds ir uzdevums no RS vadības?

Tas pats sakāms par mazliet šaurākām ielām nekā pilnas 4 joslas, reizēm mākam braukt 2 joslās, reizēm spītīgi nemākam... Kāpēc?

Tāpēc, ka pie stūres sēž tev līdzīgais, kas spēj kaut ko saredzēt tikai savā degungalā.

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: uz tā tilta vairāk kretinē autobusi, kuri vakarā, braucot prom no centra, kad atļauts tiltu šķērsot arī pa sliedēm spīrīgi ar vienu ratu brauc pa sliedi, lai neļautu šādu manevru...

viņiem kā - ir vēlme atriebties visiem un par visu, vai tāds ir uzdevums no RS vadības?

Tas pats sakāms par mazliet šaurākām ielām nekā pilnas 4 joslas, reizēm mākam braukt 2 joslās, reizēm spītīgi nemākam... Kāpēc?

Tas pats būtu sakām par RS autobusiem, kas regulāri čubina uz 30 km/h posmos, kur ir atļauts 70 km/h un ir tikai viena josla vienā virzienā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: uz tā tilta vairāk kretinē autobusi, kuri vakarā, braucot prom no centra, kad atļauts tiltu šķērsot arī pa sliedēm spīrīgi ar vienu ratu brauc pa sliedi, lai neļautu šādu manevru...

viņiem kā - ir vēlme atriebties visiem un par visu, vai tāds ir uzdevums no RS vadības?

Tas pats sakāms par mazliet šaurākām ielām nekā pilnas 4 joslas, reizēm mākam braukt 2 joslās, reizēm spītīgi nemākam... Kāpēc?

Tāpēc, ka pie stūres sēž tev līdzīgais, kas spēj kaut ko saredzēt tikai savā degungalā.

Redzi - Bucefals lieliski saprot situāciju un normāli rīkojas. Es aºī nekad neesmu licis šķēršļus tiem, kas brauc ātrāk pat ja tie īsti nebrauc atbilstoši CSN.

No kurienes rāvi ka es lūkojos tikai uz priekšu? Atkal nepamatoti apmelojumi?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: 2 Palaidnieks=>

Braucot pa gaisa tiltu (u.c. līdzīgās situācijās) es arī braucu ar vienu ratu pa sliedi, jo mazāk drebina. Kad kāds nak pa otro joslu, cenšos laicīgi normāli ieņemt pirmo joslu, lai visi tiek garām. Arī tajos gadījumos, kad pa otro joslu braukt aizliegts, jo vēl nav pienācis ķieģeļa "nedarbošanās laiks". Problema ir vienīgi tad, ja tajā brīdī, kad vajag ievilkties atpakaļ savā joslā, tad sastrēgums nekustas. Bet tā ir ļoti reti.

Ja pašam gadās priekšā "atriebīgais autobuss", tad nepakautrējos uzbraukt ar vienu ratu uz pretējām tramvaja sliedēm, cerībā, ka pretimbraucošie ievēro savus "ķieģeļa" laikus.

Pagaidām problēmu nav bijis, vienmēr asmu ticis tur kur vēlos un tad kad vēlos.

Esmu redzējis kas notiek kad pa priekšu kāds mēģina apsteigt (tomēr laikam apdzīt) autobusu izmantojot pretējā virziena sliedi, bet tilta galā parādās tramvajs...

Interesanti - ka tajā situācijā būtu vainīgais - ja vieglo tomēr iespiestu starp autobusu un tramvaju?

Droši jau ka atzītu vieglo, ja tas lūk iebrauca pretējā tramvajsliežu joslā, bet autobuss lūk drīkst nepamatot braukt pa vidējo no 2 joslām...

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vēsturnieki jau dikti cīnās pret bruģa nomaiņu ar asfaltu. Bruģis, viņuprāt, līdzīgi kā "klasiskās" tramvaju "štangas|" ir būtiska Rīgas vēsturiskā vizītkarte.Starp citu, vēsturnieki savulaik ļoti iebilda pret pantografu ieviešanu jaunajiem tramvajiem - uzskatīja, ka tikšot grauts Rīgas tēls.

Vo ķēmi! Tad jau vajadzēja uzspiest arī uz tikai tā laika transportlīdzekļu lietošanu, kam tas bruģis ir piemērots!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja:

Vo ķēmi! Tad jau vajadzēja uzspiest arī uz tikai tā laika transportlīdzekļu lietošanu, kam tas bruģis ir piemērots!

Vācieši gribēja aizliegt poļiem būvēt ziemeļu bāni (belostoka-šcecina-berlīne), jo redziet esot jāsargā daba, kas mīt tajos purvos. Poļiem pietika nekaunības pateikt ļoti vienkārši - balsojam... Un tām ES valstīm, kas nobalsotu pret būvi, būtu paaugstinātas maksas tranzīts caur Poliju... Kā tev liekas, vai būvniecība notiek? Un cik beigās nobalsoja pret?

Visi ir tik gudri un zaļi tikai tikmēr, kamēr "zaļās" idejas ierobežo tikai citus.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Bucefals rakstīja: 2 Palaidnieks=>

Braucot pa gaisa tiltu (u.c. līdzīgās situācijās) es arī braucu ar vienu ratu pa sliedi, jo mazāk drebina. Kad kāds nak pa otro joslu, cenšos laicīgi normāli ieņemt pirmo joslu, lai visi tiek garām. Arī tajos gadījumos, kad pa otro joslu braukt aizliegts, jo vēl nav pienācis ķieģeļa \"nedarbošanās laiks\". Problema ir vienīgi tad, ja tajā brīdī, kad vajag ievilkties atpakaļ savā joslā, tad sastrēgums nekustas. Bet tā ir ļoti reti.

Ja pašam gadās priekšā \"atriebīgais autobuss\", tad nepakautrējos uzbraukt ar vienu ratu uz pretējām tramvaja sliedēm, cerībā, ka pretimbraucošie ievēro savus \"ķieģeļa\" laikus.

Pagaidām problēmu nav bijis, vienmēr asmu ticis tur kur vēlos un tad kad vēlos.

Esmu redzējis kas notiek kad pa priekšu kāds mēģina apsteigt (tomēr laikam apdzīt) autobusu izmantojot pretējā virziena sliedi, bet tilta galā parādās tramvajs...

Interesanti - ka tajā situācijā būtu vainīgais - ja vieglo tomēr iespiestu starp autobusu un tramvaju?

Droši jau ka atzītu vieglo, ja tas lūk iebrauca pretējā tramvajsliežu joslā, bet autobuss lūk drīkst nepamatot braukt pa vidējo no 2 joslām...

tur varētu oficiāli atzīt 4 joslas, bet sabtransam vienu!

dl.dropbox.com/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bucefals rakstīja: 2 Palaidnieks=>

Braucot pa gaisa tiltu (u.c. līdzīgās situācijās) es arī braucu ar vienu ratu pa sliedi, jo mazāk drebina. Kad kāds nak pa otro joslu, cenšos laicīgi normāli ieņemt pirmo joslu, lai visi tiek garām. Arī tajos gadījumos, kad pa otro joslu braukt aizliegts, jo vēl nav pienācis ķieģeļa "nedarbošanās laiks". Problema ir vienīgi tad, ja tajā brīdī, kad vajag ievilkties atpakaļ savā joslā, tad sastrēgums nekustas. Bet tā ir ļoti reti.

Ja pašam gadās priekšā "atriebīgais autobuss", tad nepakautrējos uzbraukt ar vienu ratu uz pretējām tramvaja sliedēm, cerībā, ka pretimbraucošie ievēro savus "ķieģeļa" laikus.

Pagaidām problēmu nav bijis, vienmēr asmu ticis tur kur vēlos un tad kad vēlos.

Esmu redzējis kas notiek kad pa priekšu kāds mēģina apsteigt (tomēr laikam apdzīt) autobusu izmantojot pretējā virziena sliedi, bet tilta galā parādās tramvajs...

Interesanti - ka tajā situācijā būtu vainīgais - ja vieglo tomēr iespiestu starp autobusu un tramvaju?

Droši jau ka atzītu vieglo, ja tas lūk iebrauca pretējā tramvajsliežu joslā, bet autobuss lūk drīkst nepamatot braukt pa vidējo no 2 joslām...

tur varētu oficiāli atzīt 4 joslas, bet sabtransam vienu!

dl.dropbox.com/...

Labais, bet...

Pirmkārt mūsu standarts neparedz tādu Ceļazīmi...

Otrkārt tramvajs (krieti platāka uzparikte par vieglo auto) un autobuss vienā virzienā nezkāpēc var satilpt, autobuss un vieglais - vairs nevar...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Labais, bet...

Pirmkārt mūsu standarts neparedz tādu Ceļazīmi...

Otrkārt tramvajs (krieti platāka uzparikte par vieglo auto) un autobuss vienā virzienā nezkāpēc var satilpt, autobuss un vieglais - vairs nevar...

Neparedz. Bet LVStandarts nav akmenī iekalts.

Starp citu, uz Gaisa tilta "ķieģeļus" sakarināja tikai pēc vairākām smagām avārijām. Liela daļa privāto vnk nemāk braukt pa bruģi vai/un sliedēm. It sevišķi slapju/sniegotu.

Un kad divi tādi praidisti purns purnā satiekas un izšķīst pa visu tiltu, pus pilsēta stāv korķos.

Un jā, kā rāda prakse, nemāk vieglais iekļauties tais 2,5metros, cik aizņem trambūzis tur blakus busam.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vēsturnieki jau dikti cīnās pret bruģa nomaiņu ar asfaltu. Bruģis, viņuprāt, līdzīgi kā "klasiskās" tramvaju "štangas|" ir būtiska Rīgas vēsturiskā vizītkarte.

Ir tāda Valsts Kulturas Piemineklu Aizsardzibas Inspekcija. Un vēl citi. Kuri "rūpīgi" seko, lai nedo Dies' Rīgas centrā kaut ko izmaina. Jo Rīga taču ir UNESKO... Ko teiks lielie onkuļi???

Paši vien vainīgi, ka ielienam visos caurumos...

p.s. jau nez cik gadus gudrās galvas nevar vienoties, kāda tad reiz būs zemās grīdas tramvajam atbilstoša, vienā līmenī ar grīdu, pieturvieta.....

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Palaidniex rakstīja: uz tā tilta vairāk kretinē autobusi, kuri vakarā, braucot prom no centra, kad atļauts tiltu šķērsot arī pa sliedēm spīrīgi ar vienu ratu brauc pa sliedi, lai neļautu šādu manevru...

viņiem kā - ir vēlme atriebties visiem un par visu, vai tāds ir uzdevums no RS vadības?

Tas pats sakāms par mazliet šaurākām ielām nekā pilnas 4 joslas, reizēm mākam braukt 2 joslās, reizēm spītīgi nemākam... Kāpēc?

Tas ir nespēja iedziļināties citu vajadzībās, visaptverošs pouhjisms uz visu un visiem. Tas nav nekāds RS uzstādījums, tas tā vienkārši ir. Katrs par sevi, zobs pret zobu. Mēs neapzinamies sevi kā kopumu, bet apzinamies katrs tikai sevi un nedomājam par sabiedrības interesēm kopumā.

Visi tā nebrauc, visiem nav pouhj par visu. Bet ,par cik Latvijas sabiedrība sastāv vismaz 90% no īdētājiem un pauhjistiem, tāpēc tas ,ka autobusi ignorē visus pārējos, ka braucam vienā joslā,kaut var braukt 2ās, ka motociklisti brauc ar tālajiem...tas viss par to liecina.

PS. Tūliņ 98% pārstāvji metīsies to visu noliegt,redzēsi.

Bet ja palūkojamies uz medaļas otru pusi, kas tad vada tos RS busus? Katrs otrais tur ir izbijis tālbraucējs. Vai arī nākamais daļnobojščiks, kurš aizskries atpakaļ uz savu samosvalu, tiklīdz tam piesolīs par 5 Ls vairāk. Daļa no mūsu sabiedrības. Ne jau marsieši.

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Šinī gadījumā kompromiss varētu būt mūsdienīgs, līdzens bruģis, kas nekrata vadītājiem plombes no zobiem ārā autiņiem ar sportiskāku piekari...

Šim piekrītu 100%.

Asfalts tomēr ir baisi ķīmisks produkts, un ņemot vērā sabtrans intensitāti, zemo vidējo ātrumu un visu dienu saulē, mūsējie ceļinieki nemācēs ieklāt to asfaltu tā, lai pēc mēneša viss tilts nebūtu vienās risēs nebūs vienās risēs. Tāpat dīvaini, ka Juglas pusē ir ap sliedēm salikts gludais bruģis, bet centra pusē - it kā speciāli salikts, lai maksimāli traucētu braukt.

Vienmēr ar prieku pārvietojos pa Ventspils ielām, kur gandrīz visur asfalts samainīts pret "gludo bruģi". I braukt patīkamāk, i ceļa remontus taisīt vieglāk.

Un man kā šoferim pokui, kurš uz tā bruģa ražošanu uzvārās...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Labais, bet...

Pirmkārt mūsu standarts neparedz tādu Ceļazīmi...

Otrkārt tramvajs (krieti platāka uzparikte par vieglo auto) un autobuss vienā virzienā nezkāpēc var satilpt, autobuss un vieglais - vairs nevar...

Neparedz. Bet LVStandarts nav akmenī iekalts.

Starp citu, uz Gaisa tilta "ķieģeļus" sakarināja tikai pēc vairākām smagām avārijām. Liela daļa privāto vnk nemāk braukt pa bruģi vai/un sliedēm. It sevišķi slapju/sniegotu.

Un kad divi tādi praidisti purns purnā satiekas un izšķīst pa visu tiltu, pus pilsēta stāv korķos.

Un jā, kā rāda prakse, nemāk vieglais iekļauties tais 2,5metros, cik aizņem trambūzis tur blakus busam.

Zinu, jau zinu.

Man nav nekas pretī ja pa sliedēm drīkst braukt dažādos laikos dažādos virzienos...

Bet, ja reiz atļauts braukt pa tām slietēm un lielākā daļā to tomēr prot (pie kam virzienā uz centru pa sliedēm brauc vairāk vadīāju (laikam uz centru labāk prot! )), tas nenozīmē, ka autobusam jāpaliek pa kretīnu...

Savulaik pazīštams stāstīja prikolu par troļļukiem...

Brauc pa Brīvībeni centra virzienā. Pārbrauc Bruņinieku ielu. A tur 2 troļļi katrs savā joslā cik nu viens otram var blakus nostāties... Jautajums - nakua? Tak apdzšana ar mūsu troļļiem pat teorētiski ir neiespējama...

Nu ko 1. joslā stāvošais trollis ir vairāk uz priekšu, čals nostājas tam astē... Tad seko divi krusti un sākas pigori - 2. joslā braucošais trollis sāk taurēt, ka, lūk viņš netiekot uz pirmo joslu pieturā, jo tur nelietīgais čals pretī... Cyka, ne?

Pirmkārt - nav skaidrs ko un kāpēc vispār trollis darīja 2. joslā un kāpēc jārāda kulaki un jālamājas, jo CSN nav nekas teikts par sabtransam atvieglotu (priviliģētu) iebraukšanu pieturā (par izbraukšanu ir gan)... It īpaši pēc tam, kad trollis spītīgi čakarējis dzīvi pārējiem nevajadzīgi aizņemot 2. joslu un par pieturu atceroties pēdējā brīdī...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Bet ja palūkojamies uz medaļas otru pusi, kas tad vada tos RS busus? Katrs otrais tur ir izbijis tālbraucējs. Vai arī nākamais daļnobojščiks, kurš aizskries atpakaļ uz savu samosvalu, tiklīdz tam piesolīs par 5 Ls vairāk. Daļa no mūsu sabiedrības. Ne jau marsieši.

Daļnabojs tā ir kāda bīstama diagnoze? Ja ar tādu diagnozi jāstūrē buss pilsētā - tad visiem par to nāksies sajust, ko nozīmē pazemots daļnaboja stūrmanis?

Ir tāda Valsts Kulturas Piemineklu Aizsardzibas Inspekcija. Un vēl citi. Kuri "rūpīgi" seko, lai nedo Dies' Rīgas centrā kaut ko izmaina. Jo Rīga taču ir UNESKO... Ko teiks lielie onkuļi???

Paši vien vainīgi, ka ielienam visos caurumos...

Par šo man īsti nekad nav bijis skaidrs, kurš tieši ir tas pareizais gad uz kuru jāuzskata, ka Rīga ir gatava un ka tā jāiekonservē tieši tādā izsskatā, neskatoties uz to, ka tā savu izskatu ir ieguvusi un mierīgi turpinātu attīstīt tieši ne pārāk strikto ierobežojumu dēļ dažādos laikos...

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Bucefals rakstīja: 2 Palaidnieks=>

Esmu redzējis kas notiek kad pa priekšu kāds mēģina apsteigt (tomēr laikam apdzīt) autobusu izmantojot pretējā virziena sliedi, bet tilta galā parādās tramvajs...

Interesanti - ka tajā situācijā būtu vainīgais - ja vieglo tomēr iespiestu starp autobusu un tramvaju?

Droši jau ka atzītu vieglo, ja tas lūk iebrauca pretējā tramvajsliežu joslā, bet autobuss lūk drīkst nepamatot braukt pa vidējo no 2 joslām...

Autobuss pilnīgi noteikti nebūs vainīgs, bet vieglais gan. Baltās nepārtrauktās tur pa vidu nav, tomēr man šķiet, ka apsteigt vai apdzīt drīkst tikai pa tā paša virziena tramvaja sliedēm, nevis pa pretējām.

Cik es noteikumus no autoskolas ~1997. gadā atceros (kā arī te pēc kkada topica par joslām uz Čaka ielas), tad autobuss un jebkurš cits transporta līdzeklis brauc "pēc iespējas tuvāk ceļa labajai malai" vai kaut kā tamlīdzīgi, ja nav uzzīmētas joslas.

Ja paliek vieta apsteigšanai, tad var apsteigt.

Ja nepaliek, tad jāvelkas astē.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bucefals rakstīja: 2 Palaidnieks=>

Esmu redzējis kas notiek kad pa priekšu kāds mēģina apsteigt (tomēr laikam apdzīt) autobusu izmantojot pretējā virziena sliedi, bet tilta galā parādās tramvajs...

Interesanti - ka tajā situācijā būtu vainīgais - ja vieglo tomēr iespiestu starp autobusu un tramvaju?

Droši jau ka atzītu vieglo, ja tas lūk iebrauca pretējā tramvajsliežu joslā, bet autobuss lūk drīkst nepamatot braukt pa vidējo no 2 joslām...

Autobuss pilnīgi noteikti nebūs vainīgs, bet vieglais gan. Baltās nepārtrauktās tur pa vidu nav, tomēr man šķiet, ka apsteigt vai apdzīt drīkst tikai pa tā paša virziena tramvaja sliedēm, nevis pa pretējām.

Cik es noteikumus no autoskolas ~1997. gadā atceros (kā arī te pēc kkada topica par joslām uz Čaka ielas), tad autobuss un jebkurš cits transporta līdzeklis brauc "pēc iespējas tuvāk ceļa labajai malai" vai kaut kā tamlīdzīgi, ja nav uzzīmētas joslas.

Ja paliek vieta apsteigšanai, tad var apsteigt.

Ja nepaliek, tad jāvelkas astē.

Pēc iespējas tuvāk labajai malai nozīmē, ka var pabraukt garām tramvajs, ja var tramvajas var arī vieglais.

Ja vieglajam vietu neatstāj tad droši vien var viņus izuksēt...

altuss Reģ.: 28.08.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Daļnabojs tā ir kāda bīstama diagnoze? Ja ar tādu diagnozi jāstūrē buss pilsētā - tad visiem par to nāksies sajust, ko nozīmē pazemots daļnaboja stūrmanis?

Daļnabojs nav, karjernieks a.k.a samosvalnieks ir diagnoze. Normāli tālbraucēji tomēr jābrauc gana pludeni un satiksmi lasa normāli. Tāda Samosvalnieks, kurš var maukt režīmā pilna gāze - pilna bremze ir sasodīti bīstams subjekts.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

altuss rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Daļnabojs tā ir kāda bīstama diagnoze? Ja ar tādu diagnozi jāstūrē buss pilsētā - tad visiem par to nāksies sajust, ko nozīmē pazemots daļnaboja stūrmanis?

Daļnabojs nav, karjernieks a.k.a samosvalnieks ir diagnoze. Normāli tālbraucēji tomēr jābrauc gana pludeni un satiksmi lasa normāli. Tāda Samosvalnieks, kurš var maukt režīmā pilna gāze - pilna bremze ir sasodīti bīstams subjekts.

Laikam jāpiekrīt šim apgalvojumam. Samosvalnieks ir ~tas pats, kas mikriņa šoferis, tik ar smagāku lamatu zem pakaļas...

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Pēc iespējas tuvāk labajai malai nozīmē, ka var pabraukt garām tramvajs, ja var tramvajas var arī vieglais.

Ja vieglajam vietu neatstāj tad droši vien var viņus izuksēt...

Cik man prāts saprot - šinī vietā tas autobuss var mierīgi braukt pa to sliedi un pat tramvajs, ja netiek garām, nevar neko pīkstēt.

Ja būtu baltās svītriņas gar sliežu labo malu, tad gan tam autobusam būtu jāturās savas joslas ietvaros.

Bet baltās līnijas uz bruģa esmu redzējis tikai ārzemēs.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

TramvajTrakums!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti