Ceļu policija darbībā.

Dzēsts lietotājs Reģ.: 26.04.2024

un nummurinjsh kaadeelj behai aizkraasots?

gan jau ka piestaja parunaaties/paintereseeties par pazinjas veseliibu

 
1.. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ..81
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: vēl viena kuiņa...

kāpēc vienkāršs selects octu datubāzē aizņem 20 minūtes????

normālā gadījumā tas ir 20 milisekundes....

lai apdirsinātāji saņemās un iepērk tehniku.... nav nekādu problēmu uzstādīt sistēmu, kas filmē plūsmu un automātiski pēc numura čeko ir tā sranā octa vai nav un stādināt tās tačkas un iekasēt sodus

var pat nestādināt, vienkārši izsūtīt rēķinus uz mājām

Vot vot, tikai lai to rēķinu piestāda CP, jo drošinātāji nav tiesīgi sodus piestādīt...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Vācijas piemērs ir pilnīgi nevietā. Tas ir cits reģions, cita mentalitāte, cita audzināšanas kultūra. Nu kā pirkstu ar *******. mēs varam salīdzināties tikai ar līdzīgām valstīt, tojesķ, bij PSRS reģionu, ja grib objektīvu salīdzinājumu.

Ok!

Aizbrauc uz Igauniju...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Par to pašu Vāciju. Apstāšanās uz bāņa pa tiešām ir pārkāpums (ar labu sodu). Pie mums var apstāties uz tilta un soda nav. Vācieši paši mīž no tā lai tik auto uz bāņa nenoplīstu, jo var atrauties pa pilnu programmu. Mūsējie pamet auto joslas vidū un kasa kuli, nevis stumj malā.

Vai mēs nevarētu ņemt piemēru no Vācijas un sodīt šitādus arī?

Vācijā uz bāņa apstāšanās ir ~300 vai 500 EUR. Ja noplīsa auto - to sedz drošināšana, ja pac apstājies - to sedz no savas kabatas. Vēl ļaunāk, ja apstājies uz bāņa dēļ tā, ka zupa beidzās - vispār bija kaut kas ap 700 EUR, ja nekļūdos.

Tur arī cauru riiteni nedrīkst uz bāņa pats mainīt! Pa labo joslu apsteigt utt...

Pie mums par stāvēšanu uz tilta gan reizēm soda, bet ne vienmēr...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Vācijas piemērs ir pilnīgi nevietā. Tas ir cits reģions, cita mentalitāte, cita audzināšanas kultūra. Nu kā pirkstu ar *******. mēs varam salīdzināties tikai ar līdzīgām valstīt, tojesķ, bij PSRS reģionu, ja grib objektīvu salīdzinājumu.

Ok!

Aizbrauc uz Igauniju...

Biju, +10 no krūmiem un otreiz no netrafarētā.

Un nolika mierā uz ieskrējiena joslas? Uz krusta?

Vai nolika savu ar margalkām aiz tevis?

P.S. Un vēl - pie mums par +10 nestādina, tikai sākot ar +20...

P.P.S.

Āāā un vēl - savulaik bija ļooooti ilgi jārunā, ja gribējās maksāt uz ķēpu, kā arī bija jāmaksā daudz...

Savulaik bija iedibināta likuma norma - ja ikauņu CP ar tiesas palīdzību pierāda kukuļdošanas mēģinājumu (tas viņiem izrādījās kā divus pirkstus), tad vadīājam megasūdi, bet milicim 3000 EEK prēmija... Līz ar to pie prāviem pārkāpumiem mazāk par šo piedāvāt nebija jēgas...

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Tev laikam nepielec. Polises izdruku vadāt līdzi bija draudzīgs ieteikums

Tu laikam nesaproti - par ko ir runa. Kāpēc CP darbonis mani drīkst aizturēt, lai pārbaudītu - vai man ir derīga OCTA polise, ja man ta pēc likuma nav obligāti jāvadā līdzi???

nesaproti - mani, ja es neko neesmu pārkāpis, nemaz nedrīkst apturēt!!!!

Tas nu būtu skaidrs, kāds varētu iemest linku uz attiecīgo likumu (nu, vai vismaz likuma nosaukumu - varētu palasīties un turpmāk vairāk zināt savas tiesības)

Palaidniex rakstīja:

Un mani nekrata cik ātri vai lēni viņiem strādā tā sistēma. ja pieņēma likumu, tad vajadzēja sakārtot datu bāzi. Kāpēc iesitot CSDD datu bāzē auto numuru uzreiz neparādās - ir/nav OCTA???

Vēlreiz atkārtoju - reāli tā OCTA, pareizāk informācija no tās ir vajadzīga TIKAI UN VIENĪGI CSN GADĪJUMOS!!!!

Un, ja galīgi pielec - iesaku nēsāt līdzi arī dokumentu, kas apliecina, ka neesi kamielis! Un šo dokumentu arī milicis drīkstēs palūgt uzrādī (kaut līdzi nēšāšana nav obligāta) un pārbaudīs līdz 20 minūtēm, kaut ir viņš līdzi, lai pārliecinātos vai tas nav viltojums...

Vispār, ja daudz izrunāsies, jamie var arī aizturēt uz 3h "personības noskaidrošanai".

Principā es atbalstu, ka policisti kontrolē tautu, man nav problēmu šad tad uzrādīt dokumentus "tāpat vien", varbūt, tādā veidā kaut nedaudz tautas patvaļa tiek ierobežota - savādāk varētu braukt bez tiesībām, ar spertu autiņu un neko nepārkāpjot būtu drošs, ka neviens policists nevar apturēt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Bet vajadzētu vienmēr. Starp citu, tai pašā Vācijā nekur neredzēju piegādes auto piegādājam preci veikaliem caur fasādes durvīm. Nekur ielu malās nestāv gruzaviki.

Nu tur piegāde bieži notiek naktīs, kad piegādes auto nevienu netraucē, ja nav iespējams piegādāt preci nekādi citādi, kā tik pa parādes durvīm...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Principā es atbalstu, ka policisti kontrolē tautu, man nav problēmu šad tad uzrādīt dokumentus "tāpat vien", varbūt, tādā veidā kaut nedaudz tautas patvaļa tiek ierobežota - savādāk varētu braukt bez tiesībām, ar spertu autiņu un neko nepārkāpjot būtu drošs, ka neviens policists nevar apturēt.

Par apturēšanu - visvienkaºšākais likums par personas brīvību. Zviedri to traktē kā cilvēktiesību pārkāpumu - neko nepārkāpušam cilvēkam vispār nebūtu vajadzīgi kontakti ar valsts varas pārstāvjiem. Personas noskaidrošana? Tādā gadījumā man ir autovadītāja apliecība, bet, lai drīkstētu interesēt, kas es tāds esmu, man ir jāizdara pārkāpums!

Un vēl - bagažnieku arī bez oirdera vari nevērt vaļā, ja vari uzrādī trijstūri, aptieciņu un ugunsdzēšamo neizkāpjot no salona.

Tas tā - mazliet par savām tiesībām.

Un ja tevi aptur - ir tiesības apvaicāties, kāpēc esi apturēts. Apturēt dukumentu pārbaudei vai alkotestiem juridiski drīkst tikai reidu laikā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

No otrās uz trases. Maksa parastā - 20 oiro bez čeka.

Tad jau trasse patukša bija. Tiesa no 3. joslas pie intensīvas satiksmes ceļ nost tikai ar braucošu netrafarēto...

Sky_Walker Reģ.: 29.12.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: P.S. Un vēl - pie mums par +10 nestādina, tikai sākot ar +20...

tie laiki ir beigušies

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Sky_Walker rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S. Un vēl - pie mums par +10 nestādina, tikai sākot ar +20...

tie laiki ir beigušies

tad sāksim braukt kā to jau labu laiku dara daudzās pasaules valstīs...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Sky_Walker rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S. Un vēl - pie mums par +10 nestādina, tikai sākot ar +20...

tie laiki ir beigušies

tad sāksim braukt kā to jau labu laiku dara daudzās pasaules valstīs...

Daudzās - tas ir Skandināvijā un Šveicē? Nekur citur par +20 policija īpašu interesi neizrāda.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Sky_Walker rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S. Un vēl - pie mums par +10 nestādina, tikai sākot ar +20...

tie laiki ir beigušies

tad sāksim braukt kā to jau labu laiku dara daudzās pasaules valstīs...

Daudzās - tas ir Skandināvijā un Šveicē? Nekur citur par +20 policija īpašu interesi neizrāda.

Uz šosejām par +20 neizrāda gan, bet pilsētās mēdz izrādīt...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Sky_Walker rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S. Un vēl - pie mums par +10 nestādina, tikai sākot ar +20...

tie laiki ir beigušies

tad sāksim braukt kā to jau labu laiku dara daudzās pasaules valstīs...

Daudzās - tas ir Skandināvijā un Šveicē? Nekur citur par +20 policija īpašu interesi neizrāda.

Uz šosejām par +20 neizrāda gan, bet pilsētās mēdz izrādīt...

Jā - un jo īpaši dzīvojamajās zonās. Mūsējie gan ar radaru stāv tikai taisnos nepadzīvotos gabalos, kur ātruma ierobežojumam nav nekāda loģiska pamata, bet namu pagalmos ierodas tikai lapiņas salīmēt.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Jā - un jo īpaši dzīvojamajās zonās. Mūsējie gan ar radaru stāv tikai taisnos nepadzīvotos gabalos, kur ātruma ierobežojumam nav nekāda loģiska pamata, bet namu pagalmos ierodas tikai lapiņas salīmēt.

Kas ir bīstamāk? Dzīvojamā zonā dienas laikā 60 vai uz Jūrmalenes naktī 130 ? Pirmajā gadījumā sūdi var sanākt lieli...bērni,velosipēdi...bet otrajā apdraudējums praktiski nekāds... toties sods viens.

Kas ir ienesīgāk? Viens atsaldenis pa visu dienu (ja vien gadās trāpīties pareizajā pagalmā) vai pastāvīga ienākumu plūsma?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Kas ir ienesīgāk? Viens atsaldenis pa visu dienu (ja vien gadās trāpīties pareizajā pagalmā) vai pastāvīga ienākumu plūsma?

Tieši tāpēc,kad viņi nodarbojas ar ienesīgumu, vajag uzmanīt maksimāli smalki.

Nevajag kliegt un aizvainot. Vajag piebraukt,pateikt labdien un tad korekti norādīt uz pārkāpumu ,uzklausīt viņus un pateikt savus argumentus. Neviens man nekad tādiem gadījumiem nav neko centies 'piesiet', tas ir-baudīt aptieciņas vai ko... parasti ir izbrīns,ka kāds ko tādu atļaujas un tad jau sākas konstruktīva diskusija...kas parasti beidzas ar viņu pazušanu no tās vietas.

Kā jau teicu, ir telefons,uz kuru zvanīt un pastāstīt par CP darbības metodēm- 67208108. Protams, vajag būt korektam, nosaukt visus iespējamos faktus un nesākt vienkārši kašķēties. Zvanam, ja stāv neatļautās vietās ar neieslēgtām bākugunīm, ja viņu auto rada traucējumu satiksmei, ja apturētie auto traucē, ja CP braucot pārkāpj satiksmes noteikumus vai citus likumus.

Ir arī kāda jēga no tā telefona? Man nez kādēļ liekas, ka tas tikai sabiedrības nomierināšanai ir izdomāts. Uz ko mazāku par ierakstītu vēstuli priekšnieki piever acis vai pakrata pirkstu, ja ir sliktā omā. Pārāk labi atstrādāts bizness visos līmeņos.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Kas ir ienesīgāk? Viens atsaldenis pa visu dienu (ja vien gadās trāpīties pareizajā pagalmā) vai pastāvīga ienākumu plūsma?

Tieši tāpēc,kad viņi nodarbojas ar ienesīgumu, vajag uzmanīt maksimāli smalki.

Nevajag kliegt un aizvainot. Vajag piebraukt...

Piebraucot tik jāuzmanās, lai neapstājies neatļautā vietā (piem., uz tilta u.tml.)- tad pirmā lieta no jamo puses būs pašam uzlikt Ls30.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Jā - un jo īpaši dzīvojamajās zonās. Mūsējie gan ar radaru stāv tikai taisnos nepadzīvotos gabalos, kur ātruma ierobežojumam nav nekāda loģiska pamata, bet namu pagalmos ierodas tikai lapiņas salīmēt.

Kas ir bīstamāk? Dzīvojamā zonā dienas laikā 60 vai uz Jūrmalenes naktī 130 ? Pirmajā gadījumā sūdi var sanākt lieli...bērni,velosipēdi...bet otrajā apdraudējums praktiski nekāds... toties sods viens.

Mazliet jau atšķiras gan, vēl smagāk var atrauties, ja to pamanās izdarīt ar smago vai autobusu:

Par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu no 31 kilometra stundā līdz 40 kilometriem stundā ar motocikliem, tricikliem, kvadricikliem, vieglajiem automobiļiem, kravas automobiļiem, kuru pilna masa nepārsniedz 7,5 tonnas, —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam četrdesmit latu apmērā.

Par šā panta devītajā daļā paredzēto pārkāpumu, ja tas izdarīts vietā, kura apzīmēta ar 518. ceļa zīmi "Apdzīvotas vietas sākums" vai ar 528. ceļa zīmi "Dzīvojamā zona", —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam sešdesmit latu apmērā.

Par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu no 31 kilometra stundā līdz 40 kilometriem stundā ar automobiļiem, kas velk piekabi, kravas automobiļiem, kuru pilna masa pārsniedz 7,5 tonnas, autobusiem un traktoriem —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam sešdesmit latu apmērā.

Par šā panta vienpadsmitajā daļā paredzēto pārkāpumu, ja tas izdarīts vietā, kura apzīmēta ar 518. ceļa zīmi "Apdzīvotas vietas sākums" vai ar 528. ceļa zīmi "Dzīvojamā zona", —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no astoņdesmit līdz simt latiem.

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

Ņem, ņem tagad pilsētā arī par nepilniem +20. Divas reizes jau sanācis par 67 un 68 kmh tapt apturētam. Bet īstenībā es šito īsti nesaprotu - cik reizes nav pabraukts garām ar precīziem 65kmh (kruīzs pa kādu taisnāku ielu un mērījums pēc tomtoma) un šamie šauj, bet ārā no krūmiem neskrien. Kāda viņiem šķirba, vai ir 65 vai 67? Tak jaunajai Iskrai kļūda laikam +3 kmh, attiecīgi sanāk 62 un 65 kmh pēc kļūdas atņemšanas, kas enivej cēnera vērts protokols. Jautājums gan, vai viņiem baigi velk tādu rakstīt.

Bet par tēmu.

Vienu vakaru ļoti nesen braucu ārā no Slāvu apļa uz Lubānas ielu. Un tur tak tā zona "30", beidzās tikai kādu gabaliņu pirms tuvākā luksofora. Jēgu šitam nesaprotu - jo remontdarbi TIK tālu toč nav, varēja jau nu zonas beigšanās zīmi nolikt tuvāk aplim. Loģiska pamatojuma tur braukt uz 30 nav, bet vai tad tas netraucē puikām stāvēt taisni pie pašas zīmes? Tur kaut kāda autostāvvieta vai kas tāds, šie taisni blakus un tik šaudās. Man arī gandrīz iešāva, jo nuuu vakars vēls, ielas tukšās, sākumā no apļa izbraucu lēni un prātīgi, tad ātrums lēnām kāpa. Nebūtu man viens uzmiršķinājis, varbūt būtu es saņēmis izrakstu par +30. Apmetu līkumu, izbraucu vēlreiz pa Slāvu apli, braucu vēlreiz šiem pretim. Iegriežos pie viņiem, sāku vērot darbībā. Šamie abi baigi blenž. Es neko.. izkāpu no mašīnas, pagāju nedaudz nostāk un ar telefonu bildēju, kā viņu mašīna smuki stāv blakus tai "30" zīmei. Jo bija tak tas pants kaut kur, ka 1) nedrīkst blakus zīmei šaudīties (ok, jā, viņi teorētiski šauj lielākā attālumā), 2) nedrīkst šaudīties vietās, kur ātruma ierobežojums ir ceļa remontu dēļ. Ne tā? Varbūt kļūdos.

Nu lūk. Eju atpakaļ uz mašīnu, parādu abiem šiem uz augšu pavērstu īkšķi, pasmaidu. Viens izkāpj, prasa, kas man nepatīk. Es - tā un šitā, veči c`mon, vai tad šeit ir smuki tā spēlēties ar radaru, tak reku tās pēdējās divas mašīnas, ko apturējāt, no apļa izbrauca ļoti lēni un paātrinājās arī lēni. Nu pavisam noteikti nevienam neapdraudēja dzīvību un veselību, tā ka nedaudz nekorekti stādināt un slaukt visus pēc kārtas šādā vietā. Čalis bik aizrijās, palika uz pauzes. Pēc pāris sekundēm saka - aaa eee uuu aa a jūs stāvat zem zīmes stāvēt aizliegts (jā, tur bija gan tāda zīme, biju paspējis pamanīt). Un es šim pretim - nuuu jā, man pat ir smuka bilde telefonā, kur jūs man blakus bez migalkām stāvat zem tās pašas zīmes. Atkal pauze pāris sekundes un niknais skatiens. Tad jautājums - a ko jūs darīsiet ar to bildi? Es - nu nez, varbūt attiecīgajām institūcijām varētu patikt uzmest aci. Un neko, iekāpu mašīnā, nekorekti nospolējos un aizbraucu. Pēc laiciņa braucu atkal garām - šamos vairs tur nemanīju.

Bet tad pagāja pāris dienas - ooo, atkal puikas tai pat vietā. Tikai šķiet, ka citi. Es atkal blakus, hops hops ārā, bildēju. Šie baigi noblenž, bet nu neko nesaka. Man arī bija steidzams zvans un fiksi jāskrien, tāpēc klauvēt šiem pie lodziņa un ielaisties sarunās nebija laika. Nu, un domājiet nākamā (varbūt aiznākamā vakarā) šamie atkal nebija tur? Bija, protams. Kropļi.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kamēr bildes ar ~ 20 ekipāžām nebūs studijā (priekšniekam uz galda) un kādām plašsaziņas līdzeklim rokā un nebūš vismaz pirksta pakratīšana un izskaidrojošs darbs no vadības puses - nekas nemainīsies. Tāpēc ir ne tikai jābildē bet aºī jānosūta bilde, kā arī jāapvaicājas Rīgas SatDepam nepieciešamību tik tālu likt o 30 km.h zonu...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kamēr bildes ar ~ 20 ekipāžām nebūs studijā (priekšniekam uz galda) un kādām plašsaziņas līdzeklim rokā un nebūš vismaz pirksta pakratīšana un izskaidrojošs darbs no vadības puses - nekas nemainīsies. Tāpēc ir ne tikai jābildē bet aºī jānosūta bilde, kā arī jāapvaicājas Rīgas SatDepam nepieciešamību tik tālu likt o 30 km.h zonu...

Kas cits tad to darīs? Redzi, paši vien mēs. Tāds arī ir topika mērķis.

To es zinu, tikai dažādiem kakšiem šķiet, ka labāk lai ir kā ir...

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Tāpēc ir ne tikai jābildē bet aºī jānosūta bilde, kā arī jāapvaicājas Rīgas SatDepam nepieciešamību tik tālu likt o 30 km.h zonu...

Darīts. Tik līdz atbildei 30 dienas jāgaida...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Lai deksteram būtu par ko pacepties: kas ir bīstamāk?

Ja bērnam slimnīcā uz galvas uzkrīt skapis vai ja CP-its itkā neatļautā vietā ķer pārkāpējus?

Bīstamāk noteikti ir ar skapi. Tad sanāk kaksis. Otrā gadījumā tikvien kā nedaudz lielāks sastrēgums.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Pēdējā laikā CP regulari pašā pikā taisa sastrēgumus aiz Nacionālā teatra luksofora tilta virzienā. Uz pirmās joslas tiek paturētas pat vairākas mašinas, policisti taisa "bazāru", bet visa satiksme teju apstājas, ja viena josla ir ciet. Es tml. CP rīcību viennozīmīgi kvalificētu kā kaitniecisku un satiksmes drošibai traucējošu, par ko būtībā CP brigādes vadītājam būtu jāsaņem rājiens. Būtībā, CP ir visas iespējas tirgoties ar autovadītājiem turpat netalu esošajā vienvirziena ielā, bet tml. taktiku viņi izvēlas reti.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

varētu kā Vācijā - ceļu remontu posmos saliek foto radara brīdinājuma zīmes un foto radarus...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: varētu kā Vācijā - ceļu remontu posmos saliek foto radara brīdinājuma zīmes un foto radarus...

Es noteikti par. Tikai pilnu komplektu - arī ātrumu ierobežotu līdz 80 kā Vācijā, nevis 30.

1.. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ..81
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti