Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Elektro /hibrīd auto jaunumi ,prognozes .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Manuprāt būtu lietderīgi forumā izveidot atsevišķu adaļu par elekto /hibrīd auto .

Nu jau arvien biežāk ši tēma tiek aizskarta .

Pats pagaidām piederu pie skeptiķiem . Saskatu pseido zaļo ,pseido zinatnieku , sociālistu , CO2 "biznesmeņu " u tt lobiju .Būtu pēc gadiem intresanti paskatīties ko pats teicis .

 
1 2 3 4 5 6 7 8 ..21
nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Kasinsh79 ir hibrīds nevis elektroauto. Hibrīds nav speciāli jālādē, tas uzlādējas pats.

EsAicis Reģ.: 12.01.2016
1 0 Atbildēt

Man likās, ka esmu redzējis rozetē lādējamo Prius, tagad zināšu, ka ir bez atsevišķas uzlādes, iepriekš īpaši nebiju visā tajā iedziļinājies.

Tiko netā palūrēju ir vienkārš Prius un ir Prius Plug-in, tā kā savā ziņā man ar bija taisnība

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ir arī Prius Plug-in, kas ir 100% elektroauto. Tādu es neiegādājos, principā ir tikai jauni vai garantijas auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Plug-in nav 100% elektroauto, tas ir lādējams hibrīds, līdzīgi kā Opel Ampera un tamlīdzīgie

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tev taisnība.

Ideja jau ir baigi laba. Elektro pastāvīgi un benzīns pieslēdzas tikai tad, kad baterija EMPTY.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Prius Plug in . ja atmiņa neviļ ir prius ar uzlādes iespējām un lielāku bateriju . Laikam 20 km tikkai ar elektrību .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

www.iauto.lv/zinas/pasaule/21318-jaunais-toyota-prius-plug-in-hybrid-tikai-1-4-litri-uz-100-km-uzladei-140-min-foto

Lasīju amserv avīzi . ģimenes ārste dalījās ar pieredzi plug in . Toreiz padomāju , viņai kā reiz tas prius PLUG in derēja . Jo dzīvoja 10 km no darba . Kā reiz uz /no darba pietiek ar uzlādi .

Amservs plug in vairs nepiedāvā ??

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Ko sakat par mazdas risinājumiem

I-ELOOP .. www.mazda.lv/stasts-par-mazda/skyactiv-tehnologija.html

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
3 0 Atbildēt

Hibrīdi ir forši. Cenu starpība, piemēram, Toyota RAV 4 vienādās komplektācijās nemaz nav liela.

Iedomājies.. Iesēdies pagalmā, kur blakus spēlējas bērni.

Izbrauc bez atgāzēm.

Par to ir jādomā.

Benzīna motors ieslēdzas pie 50km/h, tāpēc pilsētā hibrīds tērē vēl mazāk kā uz šosejas.

Nereklamēju.. Vienkārši radiniece nopirka.

Man ļoti patīk.

Ceru ar laiku arī Latvijā būs kāds uzņēmums / autoserviss, kas par normālu naudu palīdzēs apmainīt baterijas beigtās šūnas. ASV tas izmaksā ap 800Eur un garantija ap 60000km.

Bet tas skar tikai vecākus auto.

aansis Reģ.: 23.11.2012
8 1 Atbildēt

Mūsu paaudze, kad bijām bērni, normāli "ķīlēja" Rīgas un Javiņas - kā nu kuram bija paveicies. Rijām zilus eļļainus niķīga divtaktnieka dūmus laikos, kad benzīnu etilēja ar svinu. Laukos lielākais prieks bija tikt pavizināties ar kādu traktoru vai kombainu, kas pūta sejā melnus dīzeļdūmu mutuļus. Un nekas traks nenotika. Tagad Euro normām atbilstoša auto atgāzes ir mazāk kaitīgas, kā pīpmaņa izelpa, bet bērniem masveidā ir problēmas ar elpceļu problēmām, alerģijas, astmas...

Varbūt tomēr ir vērts padomāt, vai tieši tas hibrīds ir tas svarīgākais, kas tavu bērnu veselībai ir vajadzīgs?

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
3 0 Atbildēt

Man patika Tavs komentārs. Pašam diemžēl nav hibrīda. Braucu ar benzīna auto. Maksimāli Rīgā cenšos izmantot sabiedrisko transportu. 99% trolejbusu. Gadā nobraucu vien 6000-8000km. Vienreiz TA pajautāja vai manam auto spidometrs ir jūdzēs, ka tik mazs nobraukums. Bet nekaunos par to. Lepojos, ka domāju par vidi. Protams, saprotu, ka ne visiem ir pieejams sabiedriskais transports

aansis Reģ.: 23.11.2012
12 0 Atbildēt

Man reiz bija kolēģe, kas bija apsēsta ar "zaļo" domāšanu, ar to ļoti lepojās un mācīja citus dzīvot. Man krita uz nerviem par to, ka nelīdu zem galda raut ārā no rozetes mobilā telefona lādētāju. Jāpiebilst, ka tipiskā mūsdienu sociālās izglītības "pērle", kas dabas zinātnes skolā vispār nebija mācījušies. Tā nu brīdī, kad man apnika, "pieķēru" kā viņa tējai uzvāra tējkannā ūdeni daudz vairāk nekā savai krūzītei. Ar pārējo kolēģu svētību apsēdāmies pie galda un veltīju gandrīz divas stundas, skaidrojot, kā kilovati atšķiras no miliampēriem, kas ir vielas siltumietilpība u.tml., kā arī veicot konkrētus aprēķinus. Rezultāts - viņas vienā reizē izšķērdētā elektroenerģija liekā ūdens uzvārīšanai mana lādētāja dežūrrežīmu spētu nodrošināt ~4,8 gadus. Kopš tās dienas birojā vairs nevienam nebija jāklausās "zaļās" pamācības.

Morāle - domāt vajag un ar to var arī lepoties. Bet nevajag sekošanu modei vai reklāmai saukt par domāšanu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja tev saka ka maz, tad acīmredzot brauc ar kaut kādu jaunu lētuci, droši vien dīzeli, kādus parasti pērk lai brauktu daudz. Es šaubos vai manam opim to saka - bet es zinu ka viņam starp apskatēm nobraukums diez vai kādreiz sasniedz četrus ciparus, tb 1k km - aizmirstu visu laiku nofočēt numuru lai apstītos e.csdd. Ja cilvēks domā ar galvu un netriecas dienā uz darbu tālāk par 25 km, tad mašīnai normāli arī lielākam gada noskrējienam par 15-20k nav jābūt. Ja uz darbu nokļūst bez mašīnas, tad vispār.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
3 0 Atbildēt

Kas jums te visiem ir.

Ja pasaku, ka domāju zaļi, tad saņemu repliku par to, ka skrienu līdzi modei.

Ja pasaku, ka braucu maz, tad braucu ar lētuci.

Tevi piš ar ko es vai kāds cits brauc???

Mani absolūti nepiš ar ko brauc Tu!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es vienkārši izsaku ticamu iemeslu, kāpēc apskates rūķītis varētu izteikt šādu komentāru par pilnīgi normālu gada nobraukumu...

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
4 0 Atbildēt

Atbilde pieņemta

Dzīvosim visi draudzīgi un gūsim pozitīvas emocijas arī šeit. Nevis noliksim viens otru.

Es to vispārīgi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Jā, hibrīdi ir forši.

Bet realitātē nav gan tā, ka benzīna dzinējs ieslēdzas tikai pie 50km/h. Burtiski nesen pats personīgi pārbaudīju.

Ja brauc, gāzes pedāli spiežot "kā jēlu olu", tad benzīns reāli ieslēdzas pie °30-40km/h (bet tad aizmugurē kāds jau noteikti sāks signalizēt).

Ja brauc dinamiski (raiti) - benzīns ieslēdzas jau pie 20km/h. Bet pats galvenais - pilsētas satiksmē ekonomija jau arī rodas, nepatērējot degvielu, ik pa laikam uzsākot braukt.

Kas ir kolosāli, ieskrienoties un ļaujot auto tikai uzturēt konkrēto ātrumu (ap 50km/h) - var pat pāris km nobraukt tikai uz akumulatora, kad benzīnu nepatērē vispār

Un, protams, stāvvietās vai lielos korķos (stop & go režīmā) - tikai kapa klusums un akumulatora enerģija.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Vai tevi tā motora darbība pārsteidz? To jau sausi cipari parāda ka tam tā jābūt. Es varu iedomāties kas būtu, ja es iesēstos tādā prīmusā, un, protams, automātiski censtos braukt kā ar savu golfu, tb panākt to pašu dinamiku - cik noprotu, prīmusam ir kaut kāds pseidotomāts - iedegas zaļais, iespiežam gumijas pedāli grīdā, neiet, neiet, neiet, tad atskan izmisīgs rēciens no motortelpas un sāk kustēties, nemotoriņam rēcot, sasniedzam 60, tad beidzot var palaist vaļā un rēciens noklust... Tavam elektromotoram ir tikai 60 ņūtoni, un prīmuss sver 1,4 tonnas - man lai normāli piedaloties satiksmē, paātrinoties liepājas satiksmē, 800 kilo smagam hečbekam vajag kādus 90-100 ņūtonus īpaši neskrienot - elementārā matemātika saka ka prīmusam proporcionāli lielākam griezes momentam vajag elektromotoru pilnā ručkā + vēl nemotoriņu ne zemāk par 3k... Ar 60 ņūtoniem paātrināt var tikai elektrisko golfa mašīnīti

Bet spriežot pēc tavas priecāšanās par kapa klusumu, esi ieķēris agrīnu eksemplāru, jo wiki raksta ka bik vēlāk paradījās opcija - trokšņa radītājs, kuru par kaut kādām ne pārāk lielām naudām dīleris var ielikt arī agrīniem eksemplāriem. Tava priecāšanās par kapa klusumu visdrīzāk ies līdz kamēr nāksies ar logu tīrītājiem notīrīt pirmo gājēju, kurš tikai uz dzirdi šķērsos ielu vai stāvlaukumu tava kapa klusā hibrīda priekšā...

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
1 2 Atbildēt

Skaidrs ar Tevi viss pēc vārdiem ,,braucu ar savu golfu,,.

Tā ir diagnoze

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
3 1 Atbildēt

Un 800kilo smags hečbeks. Nu jā...laikam lētucis pirmais Golf

Labāk nedrukā te komentārus, bet nopelni normālai mašīnai, nevis vizinies miskastē un apdirs tos, kam Tev kurpes būtu jātīra

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nē, otrais, kurš ir gandrīz ticis līdz GTI specifikācijai - pietrūkst vēl bremzes un pakaļas tilts. Definē, lūdzu, "normāls" - manuprāt, paātrinājums līdz simtam astoņās sekundēs ir vairāk nekā pietiekami, sevišķi ja vēl to nodrošina motoriņš ar 115 zs jaudu un 165 ņūtonu griezes momentu. Arī par praktiskumu nevarētu sūdzēties. Bet par lētumu - tālajos astoņdesmitajos GTI 8v maksāja 28k marku - pēc mazpadsmit gadu inflācijas tās bija 14k eiras, un kopš tiem laikiem ir bijuši vēl 15 gadi inflācijas - patlaban var nopirkt jaunu GTI pa 26k, tā ka manējais lētāks nav bijis. Bonusam viņš vēl ir kvalitatīvāks, ieskaitot šādu tādu tehnisko risinājumu izmantošanu, kādus sākot ar mk3 ekonomijas nolūkos pārstāja izmantot, kā arī sastāv no detaļām, kas ražotas vācijā, austrijā vai francijā, nevis austrumeiropā vai hvz kur.

Tā ir ar tiem lētučiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Pērkot hibrīdu, ļoti vēlama ir baterijas pārbaude pie dīlera. Jā, tas atkal kaut ko maksā, taču:

- var iegādāties gada garantiju baterijai

- mazs risks ieberzties ātrai nomaiņai (AMSERV - 2500 eur )

- pilnīgi reāla baterijas ilgstpēja - 500 tkm (tāpēc būtu ļoti vēlams neiegādāties no tāda nobraukuma attītu km rādījumu - kā baltais LEXUS SUV ,ko atkoda Autodetektīvs FB lapā)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

A ko tu ieciklējies uz vienu pašu aķi? Princips tas pats, kas pērkot kādu sarežģītāku ķīseli - te viens aķis pa 2,5k, tur sūkņi un citas dārgas figņas, kur pa visu kopā visdrīzāk to ciparu pārsitīs.

Vienīgā starpība - ja ķīselim 500 štukas ir liels nobraukums, prīmusam tas ir kritisks nobraukums šīs specifikācijas dēļ. Šī iemesla dēļ 10-15 gadus veci prīmusi būs vai nu ar garantiju atkruķītiem odometriem, vai arī pilnīgi bez vērtības - cik tu dotu par mašīnu ar 500k noskrējienu un apziņu ka drīz būs jāiztērē 2,5k? Nē nu savā ziņā ja tās kastes paliks vairāk, pie noteikuma ka vispārējā mašīnas kvalitāte ir pieņemama, cilvēki kas rubī fišku, varēs pa lēto tikt pie lietojamas mašīnas - pa sīceni nopērc tādu 10-15 gadus vecu prīmusu, bezspēka agregātu un aķi izmet ārā, ieliec normālu toyotas spēka agregātu un brauc ar nehibrīda prīmusu...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tikai varbūtība, ka pilsētas auto būs nobraucis tādus km - ļoti maza. Vispār Prius fenomenālo izturību apliecina Vācijas taxi autoparka ideja - tur Toyota masveidīgi izkonkurē dīzeļus (kas bijuši populāri gadu desmitus) savas ilgtspējas un ekonomiskuma dēļ pilsētas un piepilsētas satiksmē.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē nu tam iemesli varētu būt divi - pirmkārt, toyota - kā jau zinām, vāciešiem īsti nesanāk uzražot lētas un labas lietas, bet jākonkurē ar japāņiem un korejiešiem - otrkārt, protams - benzīnnieks ir vienkāršāks par mūsdienu ķīseli - es vispār neredzu wiki uzrakstītu degvielas veidu tam prīmusa nemotoriņam - tur maz tiešā iesmidze ir?

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Mūsdienu benzīna dzinējs nav vienkāršāks par dīzeli. Tu esi mazliet iestrēdzis savās zināšanās periodā, kad īsu brīdi dīzeļi tehnoģijās un efektivitātē progresēja straujāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, tu esi palaidis garām ka visi ražotāji neprogresē vienādā ātrumā. Paskaties uz nomika esošā modeļa CR-V - pāris gadus veca mašīna, a motortelpā motors ar netiešo iesmidzi - vai benzīnnieks, kas uzbūvēts ar astoņdesmito gadu tehnoloģijām, ir vienlīdz sarežģīts ar mūsdienu ķīseļiem vai nē?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kam to iesmidzi, ja sarežģītība neattaisno ieguvumus patēriņā.

aansis Reģ.: 23.11.2012
2 0 Atbildēt

Tam pašam, kam visu moderno autobūvi - ražotāju peļņai, kas slēpjas aiz pseidoekeloģiska mārketinga.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nē nu tur ir win-win situācija - pircējs nopircis uzticamu dzelzi, jo pēdējo 20-30 gadu laikā utis ir izķertas, un dzelzis ir vienkāršs, bet ražotājs ekonomē, jo izstrādes izdevumi jau sen ir atsisti - tik vien, ka lai tā darītu, rietumvalstīs ir jāapčakarē pircējs, jo viņš grib "kaut ko modernu" - nav kā visādās attīstības valstīs, kur mēdz 20-30 gadus ražot vienu to pašu modeli ar sīkām izmaiņām, un pērk, jo pircējiem galvenais ir cena un uzticamība, nevis "modernums".

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Msh

Godīgi, man nepatīk tāda nievājoša attieksme pat te - Iauto.

Tam Prius mani gandrīz viss super apmierina. Auto ideāls manas ģimenes vajadzībām un ne kāds vecs VW Golf vispār nesaista.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Atkal problēmas ieraudzīt proporcionālu piemēru? Nē nu protams - tevi saista kaut kādi hibrīdi, tātad vajadzētu normālu hibrīdu. Paskatoties tā prīmusa specifikāciju, es vispār nevaru saprast, ar kuru galu domājuši toyotas inženieri - vārgs nemotoriņš, optimizēts mazām slodzēm un brīvgaitai, ā nu jā, bet tajos režīmos tak darbojas elektromotors... Honda vismaz ar elektromotoru sajūdz motorzāģi, lai tajos režīmos, kuros elektromotoram nav tāds veiktspējas pārsvars, būtu arī kaut kāds labums no iekšdedzes dzinēja, nevis tikai izmisīgi rēcieni un degvielas iznīcināšana. Nē nu labi, šitāda pieeja - pseido atkinsona cikls - arī nav slikta, bet tad vismaz trīslitrīgu V6 un jaudīgāku elektromotoru...

Honda vienu potenciāli interesantu hibrīdu ražo, tb tūlīt vairs neražos - CR-Z - nekāds niknais nav, bet izskatās ka tāds vadītājam kaut kādas sajūtas arī spētu sniegt.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Hondas pieeja hibrīdiem ir vispārdomātākā, lai gan nav tā pati taupīgākā kā Prius, bet ir zelta vidusceļš. Cena gan varēja būt pievilcīgāka.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

ansis

Rezultāts - viņas vienā reizē izšķērdētā elektroenerģija liekā ūdens uzvārīšanai mana lādētāja dežūrrežīmu spētu nodrošināt ~4,8 gadus. Kopš tās dienas birojā vairs nevienam nebija jāklausās "zaļās" pamācības.

...

+

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Līdzīgi es nevarēju paziņām ieskaidrot, pie kā Anglijā paciemojos, ka nav vienmēr jāslēdz ārā slēdzis pie rozetes, kur pieslēgtas iekārtas, ka tā slēdzelēšana ierīcēm pat ir kaitīgāka. Kaut vai par piemēru šie slēdza ārā laptopa(protams Apple) lādētāju, rezultātā datora baterija tiek lieki mocīta ar seklajām izlādēm un pēc tam sekojošu pārlādēšanu, lai gan jebkuram mūsdienīgam laptopam ir gudrā uzlādes kontrole un var atstāt pieslēgtu vienmēr un neko lieki tur nelādēs. Kāds tur brīnums, kad pavaicāju cik tur baterija, ka redz esot švaka palikusi.

Otrs piemērs par gāzes katlu, kas arī tika uz nakti slēgts ārā, lai gan radiatoriem ir termoregulatori, rezultātā pa nakti palika ne tikai vēss bet arī mitrums. Neizdevās ieskaidrot, ka tik cik pa nakti atdzisīs tāpat būs jāpiesilda atpakaļ un ietaupījuma tikpat kā nav.

aansis Reģ.: 23.11.2012
5 0 Atbildēt

Vēl viens supermīts - pilns ledusskapis tērē vairāk elektrību nekā tukšs (neskaitot konkrēto produktu atdzesēšanai nepieciešamo enerģiju, bet tikai aukstuma uzturēšanu).

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vai arī reklāmās bieži dzirdētais, ka ar apkalķojušos sildelementu ūdenssildītājs(boileris) tērē vairāk elektrības, lai uzsildītu to pašu ūdens daudzumu. Kur tad tā elektrība paliek, izdalās gaismas veidā vai silda rozeti?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Hehe, es arī par šito esmu prātojis. Tiktāl viss būtu pareizi, bet, cik manīts, tas katlakmens klucis ietekmē temperatūras regulatora darbību - pie aiztirstas spirāles mēdz kāpt boilera temperatūra - tas gan var palielināt elektrības patēriņu.

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Gāzes katlam uz nakti ieregulēta zemāka temperatūra ir normāla prakse. Arī gulēt ir patīkamāk pie zemākas temp.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Bet ne jau slēgt ārā.Pie tam, ja ir termoregulators, tad priekš kam aiztikt katlu. Cik esmu mēģinājis tā katla regulēšana beidzas ar to, ka no rīta jāceļas ir aukstā mājā, jo kamēr uzsilst dēļ inerces tas nav tik ātri.

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
1 0 Atbildēt

Msh-Tu vienkaarshi esi baigais nazis...otrajaa golfaaa

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Kanibals

lai gan jebkuram mūsdienīgam laptopam ir gudrā uzlādes kontrole un var atstāt pieslēgtu vienmēr un neko lieki tur nelādēs.

''''

Nepārzinu tēmu , bet it kā ne visiem ir ši uzlādes kontrole .

Nesen sanāca HP paņemt . Viņam laikam nav , vismaz tā pārdevējs .

aansis Reģ.: 23.11.2012
5 0 Atbildēt

Visiem ir... Ja nebūtu, tad notiktu TAS. Ja kontrole sabojājās, tad arī notiek... TAS, ko sauc par litija bateriju sprāgšanu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Nu jau ir visiem. Mainījies būtībā ir tikai tas, ka vairāk datori/telefoni necenšas turēt bateriju vienmēr pilnu un ļauj arī pašizlādēties līdz 95% no darba ietilpības pirms atkal lādēt. Tagad pat ir ieteicams laptopu turēt vienmēr pieslēgtu pie lādētāja, jo tad uzlādes shēma var vislabāk kontrolēt ietilpību gan arī veikt baterijas elementu izlīdzinošo uzlādi.

Ja esi pamanījis, tad atstājot lādēt telefonu pa nakti, no rīta noņemot no lādētāja strauji baterijas rādītājs nokrīt no 100% līdz kādiem 90-95%. Vēl bateriju nokauj karstums, līdz ar to ja tas dators tā jau pārkarst, tad arī baterija ātri ir pagalam.

Starp citu ekonomiski vislietderīgāk ir neizlādēt akumulatorus tukšus, bet līdz kādiem 50%, jo tad akumulatora mūžs ir visgarākais un arī ir vislielākā atdeve tā mūža laikā. Ne seklās ne dziļās izlādes nav "veselīgas". Tas attiecas arī uz elektroauto.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
4 0 Atbildēt

Te friči ar savu vēstījumu , no nīderlandes ,norvēģijas jau dzirdējām . Brīnums ,ka Latvija nav pasteigusies

inhabitat.com/all-new-cars-in-germany-must-be-emissions-free-after-2030/

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

aansis

Skai laptopam vadu atstājam neizņemtu . Un tas droši pats staigās pa veselīgo koridoru .

Veikalā teica , no pilnas uzlādes nokrīt līdz 80% un atkal uz pilnu . Varbūt nepareizi atceros ...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Mans Probook tā māk darīt bet nedara - atslēdzu, jo bieži vajag noraut no vada ar iespējami pilnu bateriju, ceru, ka baterija turēs tikpat labi, kā bijušajam darba Elitebook - kam 4,5 gadu vecumā gan jauda pietika, gan oriģinālā baterija turēja. Ar tā paša HP lēto "consumer" galu (Pavillion) slikta pieredze - gan dzelži ilgāk par 2-3 gadiem netur, gan baterija nobeidzas. Domāju, ka arī citiem un citu nozaru ražotājiem varētu būt līdzīga kvalitātes un cenas politika (piemēram Prius un Lexus hibrīdiem).

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tas par 80% ir kas cits. Ir režīms, kas paildzina baterijas mūžu, ka netiek uzlādēta vairāk par 80%, ja vien speciāli nenorāda, ka vajag pilno uzlādi līdz 100%. Līdzīgi rīkojas Tesla savos elektroauto, ka tiek atstāta 20% rezerve un akumulatoru elementi, nekad netiek uzlādēti pilnībā, bet šo režīmu vadītājs nevar mainīt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu piemirsi ka tesla, vismaz sākotnēji, arī piedāvāja dažādas ietilpības akumulatorus, kur starpība starp mazāku un lielāku ietilpību bija tikai softiska.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
9 0 Atbildēt

Kad iet runa par hibrīdiem visi uzreiz metās plucināt Prius.

Man nācās pabraukt ar 2016gada RAV 4 hibrīdu. Iet lopā.

Parastais RAV 4 ar benzīna motoru ir 2.0.

Hibrīds ir 2.5 benzīns + elektromotors. Uzrāviens nedaudz virs 8.0 sekundēm līdz 100km/h.

Tajā pašā laikā patēriņš testa laikā rādīja 6litri uz 100km.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

RAV4 vienu brīdi ASV bija arī elektriskais, tik nopirkt nevarēja, tikai uz līzi.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Te nu tu kļūdies. Toyota RAV4 EV bija vienīgais patērētājam nopērkamais elektromobīlis nulto gadu pirmajā pusē. GM EV1 bija tikai uz nomu, un tos gandrīz visus pameta zem preses - fords ražoja kaut kādu elektrisku pikapu, kurš laikam arī bija ar līdzīgu variantu, bet, tā kā komerctransports, tad lielās firmas tos varēja nopirkt, un līdz ar to daļa parādījās lietoto auto tirgū - un tikai toyota piedāvāja to RAV4 EV nopirkt - gan ierobežotos apjomos. Netā viens kalifornijas elektromobīļu entuziasts ir uztaisījis lapu ar savu pieredzi ar tām mašīnām, un to, kā viņš tās ieguvis, un to vēsturi - RAV4 EV viņš nopirka salonā.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Ā, man liekas ka arī bija kevroleta pikaps ar to pašu EV1 spēka agregātu.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
2 0 Atbildēt

Protams idejiski viss aizgūts no senča - Prius, bet man ļoti patika.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Paskatījos specifikāciju - 2,5 motors ar bāzītes 2.0 veiktspēju, kam bonusā elektromotors. Nu jā, patīkamāks par standartu, cik jau nu tās klases mašīna vispār var būt patīkama, noteikti ir, bet nu tas pluss ir tikai tik, cik elektromotors klāt. Ja prīmusam būtu nehibrīda brālis, tas pēc šitās loģikas būtu ar kādu 1.4

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Tieši tā! Lai kāds vēl pasprēgā, ka Lexus Rx400h vāja dinamika

Tikai tam modelim patēriņš jau jēdzīgs.

Citādi nav starpības ar benzinnieku.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Vispār diezgan dīvaini te uzskati dažam labam.

Hibrīds esot nīkulis un vispār auto nekāds.

Ja es izvēlētos sev jaunu sievieti, piemēram, rudmati ar vasaras raibumiņiem, vai arī mani tad citi noliktu, atzīdami tikai brunetes vai blondīnes 90-60-90?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Kā sievietes izvēles kritērijs būtu tikai pašam aktuāls (varbūt sekss ar viņu fenomenāls - tikai man tas zināms), tā arī par hibrīda izvēli man tikai savi personīgi iemesli

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Vispār sievieti nevajag... tas ir pārāk dārgi un mūsdienās viņas vairs nav tādas, kādas bija pirms 25-30 gadiem.. un vispār, īstam vecim pietiek ar otro golfu

torkjis Reģ.: 05.10.2013
1 0 Atbildēt

Starp .isties un mīlēties tak ir atšķirība

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Kaut kā nemanu šādu viedokli šeit rakstītajā -diskusija ir par ekohibrīdiem - tādiem kā Prius. Performances hibrīdiem nav ne vainas, bet tiem sakars ar ekoloģiju ir attālināts. Manā uzskatā Prius ir lielisks Toyota mārketinga elements. Saražojam, izlobējam privilēģijas, un pēc tam nopelnam, tirgojot Lexus biezajiem, kas uz Londonas Sitiju negrib iet ar kājām, bet viņi iekšdedzes Mersedesus tur vairs nelaiž...

Par sievietēm.... Pats kā sieviete - jauc krāsu ar tehniskajiem parametriem. Tici man, ja apprecētu punduri, pat tie kas tevi ētisku apsvērumu pēc nenoliktu, par tevi kā vīrieti pie sevis noteikti kaut ko padomātu ;)

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
11 0 Atbildēt

Atvaino, bet Tu laikam gribēji teikt "citu" nevis "jaunu" ;-D

Jo, ja salīdzina 7 gadus jātu hibrīdu, tad sieviete jau būtu ar vismaz vienu šķirtu laulību un pāris bērniem mantojumā Tas tā, svētdienas atslodzei, nekā personīga un aizvainojoša nedomāju.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Hm. Es no sākuma gribēju apsūdzēt kasiņu apreibinošu vielu lietošanā, bet tad sapratu ka viņš jau vispār ir uzrakstījis patiesību - jo es saku ka toyota prius SW30 ir nīkulis - vai šis prīmuss ir hibrīds? Jā, ir. Vai tas ir nīlulis? Arī ir. Es vienīgi nesaprotu šī posta nozīmi, jo te ož pēc vēlmes man piekabināt, ka es esot arī apgalvojis to pašu arī par tādiem hibrīdiem, kuriem ir normāli motori sajūgti ar normāliem elektromotoriem...

Bet ja tu sev sievu izvēlējies pēc šādiem parametriem - es tevi no visas sirds apsveicu ja tev ir laba sieva, jo savādāk tas ir kā izvēlēties uzticamu mašīnu pēc krāsas...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Būtiskākais faktors - mana sieviete no Prius tagad ir sajūsmā!

Un viņai manu jaunības hobiju dēļ ir bijusi iespēja braukt pie stūres ļoti daudziem auto

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
1 0 Atbildēt

Vienmēr nesaprotu to, kāpēc ir cilvēki, kam otra komentāru vienmēr vajag slēpti noniecināt.

Pasniedzot savu viedokli kā vispareizāko. Radot priekšstatu, ka cilvēks patiešām ir gudrāks par visiem. Bet no malas tas izskatās nožēlojami.

Tie, kas mani saprata zin, ka tas nav par viņiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Es atkal nesaprotu kāpēc ir cilvēki, kam patīk visu pasniegt rožainā gaismā. Tas, ka stāsta par kaut ko, kā īpašības ir zināmas, kā par kaut ko n reizes fantastiskāku, vienmēr kādu izprovocēs. Nu kā te kasiņš, kurš priecājas ka viņa prīmuss vispār kustas. Nē nu ja pats cilvēks savā galvā ir tik ļoti pozitīvs, ka tā vietā lai domātu par to, ka lūk, atšķirībā no bembija, kur bija tikai bik jāpaspiež pedālis un cēli jāiet garām, te ir jāmin grīdā un jādomā, apdzīs vai būs frontālais - tā vietā priecājas ka kustas un pat izdodas apdzīt - nu ja pašam tas palīdz, labi, bet to nevajag laist uz āru. Tas būtu tas pats, kas ja es sāktu priecāties ka manas golfmašīnas dzimtais 1.3 nemotoriņš arī spēja kustināt savus kaulus - arī tad uzrastos kāds zobgalis, zinot ka tur pedālis pa grīdu vien dzīvojas. Un man pašam to pusgadu, ko ar to nobraucu, arī nebija ne mazāko šaubu par to, ar ko braucu, un ka to vajag nomainīt pret ko normālu, un nevis slavēt - lai arī tāpat kā kasiņš tagad, varēju apdzīt un pat sasniegt 130 kmph.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Starp citu, nupat braucu uz Tērveti.

Auto dinamika arī ātpus pilsētas (lidz 130 pastrinānunā) ir ļoti OK Vismaz nekādu problēmu apdzenot.

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 2 Atbildēt

Labas dinamikas sajūta ir relatīva. Tev šķiet, ka ļoti OK, citam šķitīs ka gliemezis.

aansis Reģ.: 23.11.2012
4 0 Atbildēt

Eh... nav man vairs tas auto ar kuru vienu šādu ekofanu nolikt pie vietas. Viens Prius jau kādu laiku atpakaļ slavēja savu auto, līdz piedāvāju vienkāršas derības. Mans 3.0 pret Prius - izbraukšana no Rīgas ar pilnu bāku, pasažieriem un mantām rīta sastrēgumos, maršruts Rīga-Liepāja-Ventspils-Rīga, ievērojot CSN, un attiecīgi atgriešanās Rīgā vakara sastrēgumos. Pildīšanās ar bākas metodi un tas, kuram jāmaksā vairāk, maksā par abiem un vēl pērk kasti viskija otram. Atteicās...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Sorry - paātrināties ir aši!

aigi Reģ.: 01.08.2005
4 0 Atbildēt

Laikam vecums, jo arī man vairs nav īsti saprotams, šie apvainojumi un nievas par to, ka Prius nevelk un, ka īsts motors sākas ar 3 litriem. Kasinsh tak visiem paskaidroja, ka viss ir ok, un viņam ar ģimeni viss apmierina. Kur problēma?

Nu samierinaties, ka liellitrāžas motori Eiropā ir vēsture ar neatdekvāti dārgu uzturēšanu, ar katru gadu tā kļūs ar vien dārgāka. Peace!

aansis Reģ.: 23.11.2012
4 0 Atbildēt

Neadekvāti dārgu uzturēšanu? Nja... Šaurā paziņu lokā šogad ir "aizgājuši" četri Volvo superduper ekonomiskie un tikpat sarežģītie mazmotori ar vidējām remontu izmaksām (jauni bloki, galvas) 3000 uz katru. Nogājuši visi ap 200k. Jā to tiešām ir grūti pieņemt, ka mašīnai pēc 200k nobraukuma ir jāmaina motors. Es savu liellitrāžas atmosfērisko amerikāņu motoru vēl ilgi varēšu uzturēt par tādiem cipariem.

Ceru, ka vēsture būs Eiropa, sākot ar Brexit. Ja ne - atliek tikai emigrēt.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Nobraucot 200 000 km ar vidējo patēriņu 6 vs 200 000 km ar vidējo 10, ietaupījums ir kaut kādi 8000 EUR. Tāpat lētāk sanāk iegrūzt tos 3000 remontā, vai ietaupīto naudu + veco vāģi izmantot kā pirmo iemaksu jaunam auto.

Tas tā, ja runā par racionālo pusi.

Protams, ja naudas būtu cik uziet, varētu braukt ar AMG S-klasi, Lexus RX 450h un kādu sportīgo Porši prieciņam, bet tā kā jādzīvo realitātē, tomēr izvēlēšos mazliet taupīgāku variantu.

Tiesa gan, ja es pirktu lietotu auto, kas nebūtu pirmais auto ģimenei, drīzāk būtu gatavs pirkt atmosfērisko liellitrāžas benzīnnieku, jo jauda protams ir forši un jo atmosfēriskiem dzinējiem mazākas problēmas.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Patēriņā jau starpības nav, vai arī nemotoram patēriņš ir lielāks. Starpība ir tikai nodokļos, kas lielam motoram ir uzlikti lieli.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

Lūk piemērs no audi.lv: S6 ar 2WD 7-ātrumu S tronic.

Patēriņš 2.0TDI: 4.9-5.1 / 4.1-4.3 / 4.4-4.6

Patēriņš 3.0TDI: 4.8-4.9 / 4.3-4.5 / 4.5-4.6

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Nu, pag, Tu runāji par liellitrāžas amerikāņu atmosfēriskajiem, kuros, šķiet, 10l/100 pat ir visai optimistisks rādītājs.

Jā, piekrītu, ka var nebūt baigi liela atšķirība starp 2.0/3.0 TDI, bet šajā gadījumā jau ir jāŗēkina vēl viens būtisks faktors - bāze ar 3.0 TDI maksās par 5.5k vairāk, nekā ar 2.0 TDI, bet es šaubos, ka ikdienas braukšanā (īpaši LV apstākļos) baigi jutīs tos papildus 30 zirgus.

Intereses pēc paskatījos reālos datus no Spritmonitor.de:

Audi A6, 2.0 TDI, 2014.g.+ - 7.26 l/100 (56 lietotāji)

Audi A6, 3.0 TDI, 2014.g.+ - 7.70 l/100 (14 lietotāji)

Droši vien jau vairums šo mašīnu pavada lielāko daļu dzīves uz bāņa un jā, atšķirība nav liela. Bet ja salīdzina kaut vai to pašu 3.0 TDI ar amerikāņu benzīnnieku...

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

Neko neesi sapratis... neko... Eiropa ir definējusi auto nodokļu politikā, ka "liellitrāžas" ir viss, kas lielāks par 2.0. Tapēc arī kaudzēm top visādi pārforsēti 1.9 biturbo. Un ne jau tie papildus zirgi ir 3.0 priekšrocība, bet gan būtiskā starpība motora resursā. Tādu 2.0 TDI ne tuvu par 5,5k nevarēs pēc nieka 200 tūkstošu nobraukuma nomainīt. Un vēl piedevām - nav jau runa tikai par naudu maiņai - tā ir īpašnieka laika, dzīves un mašīnas čakarēšana.

Savukārt par amerikāņu atmosfēriskajiem liellitrāžas motoriem tu ļoti maldies, satraucoties par 10l kā sliktu rādītāju. Dodge Durango 5.7 HEMI tērē tikpat, cik Audi Q7 3.0 TFSI. Tikai Durango ir krietni lielāks un smagāks.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tu maz saprotu kas ir "liellitrāža"? Tāds termins varbūt varētu sākties no četriem litriem - 2,5 -3 litri priekš liela sedana normāli būtu norma, un tie ir tādi vidēja izmēra motoriņi. Neadekvāti dārgā uzturēšana izceļas no kosmosa tehnoloģijām un slodzes, viss, kas tevis slavētajos mikromotoriņos ir lielākā līmenī nekā vecākos un lielākos motoros ar tādu pat veiktspēju. Paskaties, piemēram, uz veco audī 2.5 TDI rindinieku, kurš vēl padzīvojās iekš T4 un volgo 850 un agrīniem S80 - kāda ir slava tam motoram, divdesmit gadus vecam? Lēts ekspluatācijā un uzticams [kam es kā benzīnnieku piekritējs nevaru piekrist, jo maniem motoriem viss ir vienkāršāks un lētāks] - uzsvars uz to vārdiņu "lēts" - tagad man parādi vienu mūsdienu mazo četru katlu tirkšķīti, kurš davilks līdz 20 gadiem un būs ieguvis tādu pat slavu... Par ekonomiju vari nerunāt - audī bundžā tam motoram lietotāju ir daudz, un atsauksmju daudz - uz šosejas 5-6 litri, atkarībā no ātruma, dižajā pilsētā 6-8, pēdējais cipars ja sirsnīgāk lieto pedāli - tas viss - lielam sedanam vai universālim.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Labs rīts!

Es jau reiz rakstīju, ka konkrētais hibrīdauto man pilda citas funkcijas. Galīgi nesvarīgs te ne maksimālais ātrums, ne dinamika utt. Jo man ir vēl otrs (krietni dinamiskāks) auto, ar kuru braucu ikdienā. Bet - brīvdienās nezin kāpēc ģimenē nobalsojām par izbraucienu ar Prius, nevis otru auto... Jo tas ir reāli ērts auto, visai interesants arīdzan, ar to braukt ir patīkami.

P.S. Starp citu, nupat paskatījos netā - "msh" salīdzinājums GOLF II ar 1.8 dzinēju ir bijis lēnāks par manu "nevarīgo" Prius

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Dinamika protams ka nav svarīga - rīgā korķi ir normāla lieta, un tos vajag tikai palielināt, tāpēc vajag vairāk tādu braucēju, kas iedegoties zaļajam, baidās spiest pedāli grīdā, jo tad sāks benzīnu patērēt.

Bet netā tu esi skatījies to, ko esi vēlējies ieraudzīt - GTI 8v ražotājs ir uzrakstījis kaut ko ap 10 sekundēm, kā tavam prīmusam, kas ir neloģiski, entuziasti ir samērījuši 8-9, tuvāk 8, man ir 2.0, tam ir bik vairāk griezes. Un tas ir tikai līdz simtam, atšķirībā no prīmusa, tā mašīna ir gatava iet vismaz līdz divītim - ceturtajā ir patīkams paātrinājums no 70 līdz 150, piektajā neesmu mēģinājis, negribu nokļūt ziņās Protams, tādām gausākām mašīnām kā prīmuss ir tas pluss ka nekārdina izpildīties - es principā esmu priecīgs ka man nebija šāda mašīna pirms gada, būtu uz šosejas remontdarbu zonā nodarbojies ar 5-10 un vairāk mašīnu apdzīšanu...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Cik cilvēku, tik arī viedokļu.

Jau vairākkārt esmu te iauto minējis, ka es nekad nerēķinu, cik izmaksā auto uz km. Man tas nav būtiski. Cik ir, tik ir

Bet es vienmēr sekoju līdzi, lai tas auto man būtu patīkams arī finansiāli (degviela - tagad; Kasko un Octa utt.) - tad, kad tas ir manā valdījumā.

Par laimi, mans jaunais pirkums tāds viennozīmīgi ir. Ekonomisks un pilsētā - kluss. Izskatās, ka arī zagļu neiekārots (lai arī a/m pārdevējam viens tāds pirms vairākiem gadiem ticis nozagts). Vizuāli - ļoti pievilcīgs (dark blue metalick).

Kaut arī es te redzu - tas auto nevienu neatstāj vienaldzīgu

aansis Reģ.: 23.11.2012
5 0 Atbildēt

"Es nekad nerēķinu, cik izmaksā auto uz km. Man tas nav būtiski. Bet es vienmēr sekoju līdzi, lai tas auto man būtu patīkams arī finansiāli ". WTF?!

Es padodos - šādu izvēles kritēriju nevar apstrīdēt!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Redzi, paskaidroju sīkāk.

Auto iegādājos par sev akceptējamu summu (patlaban, un man bezmaz vai vienalga, kāda tam būs vērtība vēlāk).

Bet es nerēķinu, vai ilgtermiņā man iespējamā pārmaksa atmaksāsies (ja, piemēram, iegādājos dārgāku dīzeli nekā iespējams nopirkt benzīnu).

Īstermiņā savukārt es gribu, lai auto man neatņem daudz līdzekļu no mana maka. Respektīvi, lai maza dzinēja apetīte un nav daudz ieguldījumu, visu salabojot.

Vai kaut kas neskaidrs vēl?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

P.S. Uz auto esmu daudz līdzekļu iztērējis līdz saviem 37-iem gadiem.

Norakstu to kā dārgu hobiju - tad dzīvot vieglāk

1 2 3 4 5 6 7 8 ..21
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti