porsche taycan būs labs
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
porsche taycan būs labs
Izskaidrojiet man vienu joku - šodien braucot ārā no liepājas ieraudzīju ka liepājas pašvaldībniekiem ir e-NV200, BET ar pilnīgi parastiem numuriem, nevis zilajiem. Kāpēc tā?
Uz ielas redzēju tādu brīnumu kā FIAT-500 elektroauto.
Jaunumi par Tesla. Skauģiem nelasīt.
1) Norvēģijā Tesla model 3 kļūst par pirktāko auto. Šogad jau 29% no visiem Norvēģijā pārdotajiem jaunajiem auto - ir Teslas. Gandrīz katrs trešais.
2) Pēdējā laikā palielinās vandālisms pret Teslām ( laikam skauģi), kad tās speciāli skrāpē. Tāpēc jaunajā atjauninājumā parādās funkcija "sentry mode", kas filmē visu apkārt notiekošo ar autopilota kamerām.
Mēļo, ka pirmais upuris noķerts. Kāda sieviete ar atslēgām apskrāpēja Teslu model 3 autostāvvietā, radot zaudējumus 900 USD. Un šī sistēma ļāva to identificēt un noķert.
Sanāk pabūt SKY uz Jūrmalas šosejas . Nu jau gandrīz katru reizi redzu kādu elektro auto pie ātrās uzlādes ,ir arī vienlaicīgi 2 bijuši . Pamatā taxi . Sākuma mēnešos pēc uzstādīšanas bija klusums . Intresanti pēc cik ilga laika redzēšu rindu ?
msh rakstīja: Izskaidrojiet man vienu joku - šodien braucot ārā no liepājas ieraudzīju ka liepājas pašvaldībniekiem ir e-NV200, BET ar pilnīgi parastiem numuriem, nevis zilajiem. Kāpēc tā?
Esi pārliecināts, ka tie ir elektriskie? Jo, ir tāds pilnīgi identisks, bet benzīnnieks arī.
Negribas ticēt ka būtu šie no e-NV200 pārskrūvējuši pakaļas durvis, lai arī teorētiski tas ir iespējams - jo es to "e-NV200" nenosapņoju bet izlasīju uz tā busa pakaļas, jo manu uzmanību pievērsa KPFI nakļene.
1 . Liepājas csdd nav zilā krāsa tādu nummuru izgatavošana
2. Liepāja nav vajadzīga g-pilsētas atlaides (sabtrans joslas, parkings)
3. Pašvaldības policijas mašīnai nav vajadzīgas elektromobīļu priekšrocības.
Attiecībā par otro punktu - liepājā ir tikai viena sabiedriskā transporta josla, brīvībene uz augšu, un tā pati elektromobīļiem ir nepieejama, jo visur tai priekšā ir ķieģeļi - bezmaksas stāvvietas arī var atrast dažu simtu metru attālumā no maksas stāvvietām, un maksas stāvvietu likme, ja nemaldos, bija labi ja eiro stundā, ja ne mazāk - man šausmīgi reti sanāk maksāt par maksas stāvvietām, tāpēc neatceros, bet par 20-30 minūtēm kaut kādas kapeikas bija jāiemet.
Video, kurā 97 gadus vecs vīrs "testē" Teslu.
msh rakstīja: Negribas ticēt ka būtu šie no e-NV200 pārskrūvējuši pakaļas durvis, lai arī teorētiski tas ir iespējams - jo es to "e-NV200" nenosapņoju bet izlasīju uz tā busa pakaļas, jo manu uzmanību pievērsa KPFI nakļene.
1 . Liepājas csdd nav zilā krāsa tādu nummuru izgatavošana
2. Liepāja nav vajadzīga g-pilsētas atlaides (sabtrans joslas, parkings)
60 000 elektrisko auto iekš LV 2030.gadā.
Reāli vai utopija?
Utopija. Diez vai pat 10000 būs, ja nu vienīgi, degvielas cenas tiks drastiski paaugstinātas un sasniegs piem. 2.50Eur/l
Absolūts sapnis un tikai.
Es arī tā domāju. Taču, acīmredzot, valstsvīri un sievas dzīvo citā Latvijā. Izmešu samazināšanas programma paredz šādu punktu.
Manas prognozes, ka tuvākajā nākotnē degvielas cenas samazināsies.
Kad e auto iegūs plašu nišu auto tirgū, degvielu tirgotāji ieslēgsies konkurencē. Jo negribēs nobankrotēt.
Ko mēs redzam - dīzeļus vispār plāno aizliegt, benzīnus jau maz kas ražos. Lidmašīnas ar baterejām, kuģi pērk sliktas pārstrādes (lētu) naftas produktus, bet ko darīs visādi BP, Mažeiķu naftas, Nestes, utt...?
Kādu vēl nišu? Mazskaitlīgu biezo rotaļlietu? Pasaulē vairāk kā miljards cilvēku joprojām dzīvo vispār bez elektrības! Kādi vēl elektoauto? Izplatīti elektroauto ir 0,1% cilvēku grupiņā, kas dzīvo īpašos apstākļos un ir ļoti bagāti.
nepiekritīšu.
Tā mazskaitliskā niša arī izpērk 90 procentus auto.
Paskaties, cik auto nopērk visā Āfrikas kontinentā, bet cik - Eiropā, vai Ķīnā?
Ķīnā, Eiropā, Japānā, ASV strauji pāriet elektro. Daudzas kompānijas plāno atteikties no iekšdedzes dzinējiem, daudz kur vairs nevarēs iebraukt. Tāpēc es domāju, ja elektro īpatsvars sāks pārsniegt 10 procentus, tas iedarbinās zvaniņu, ka naftas kompānijām būs sūdi. Un viņi cenas metīs nost.
Tu stulbs vai kā? Paskaties apkārt - visapkārt gandrīz viss ir uzražots no plastmasas, un tas ritenis "ražot vairāk, ražot vairāk" tikai iegriežas vēl ātrāk. Kādi vēl tev naftas kompānijām sūdi? Augstākais bik samazinātos pieprasījums pēc benzīna - izlasi vēlreiz - benzīna - nevis naftas.
Un par to mazskaitlisko nišu - neaizmirsti ka elektromobīlis pa lielam ir 1-2 lietotājiem domāta mašīna. Ieej tepat jauno tačku tofikā, kur regulāri atskan čīkstieni "šitentajai mašīnai būtu jābūt lētākai" - un padomā cik no šī tofika lietotājiem būtu spējīgi pāriet uz elektromobīļiem, lasīt - piecu gadu laikā nolocīt jaunas teslas cenu un pēc tiem 5 gadiem sākt no nulles - un vēl samierināties ar teslas ierobežoto funkcionalitāti. Tad tev, iespējams, daleks, ka starp tiem cilvēkiem, kas nopērk 90% jauno mašīnu, būs diezgan maza daļa kas spēs atļauties elektromobīli...
Cilvēks jau vēl nav aptvēris, ka norvēģi var atļauties Teslas tikai tādēļ, ka citiem vajag NAFTU. Ja naftas cenas kritīsies, to pseidozaļo miskasti nemaz vairs nevarēs nopirkt.
Naftas kompānijas ir dažādas. Vienas sūknē, citas transportē, citas - taisa benzīnu. Ir kompānijas, kuras darbojas visos šajos posmos. Protams, ka pašiem sūcējiem pirks tik un tā. Jo no naftas ražo arī plastmasu, utt. Bet es rakstīju par benzīna tirgotājiem.
Paskaties pats uz cipariem.
2008.gadā naftas cena 140 dolāri par mucu.
Tagad 40 dolāri par mucu. Kādas bija benzīna cenas 2008.gadā, kādas tagad?
Kāpēc dažās valstīs degviela maksā zem 50 dolāriem par litru? Tu domā, ka viņi degvielu ražo zem pašizmaksas?
Skatoties uz cipariem, benzīna sataisīšana no naftas nemaz tik dārga nav. Degvielas cenu veido peļņa ražotājiem, NODOKĻI, NODOKĻI.... Tāpēc ir tā, ka paņem jebkuru topu ar pelnošākajiem uzņēmumiem, to vidū būs degvielas ražotāji - tirgotāji. Kā tā?
financesonline.com/top-10-richest-companies-in-the-world-in-2018-by-revenue/
par 2018 gadu - top 10-niekā 2 naftas pārstrādes kompānijas.
Es nesaku, ka 10 procenti elektroauto izraisīs cenu samazinājumu. Kad elektroauto apjoms sasniegs vismaz 10 procentus, degvielas tirgotājiem peļņa sāks samazināties. Un lai varētu dzīvot zaļi un pirkt jahtas, vajadzēs sāktt domāt - cenas palielināt, bet tad tas vēl ātrāk palielinās pāreju uz elektroauto, un vēl ātrāk nobeigs kompānijas, vai otra lieta - nomest cenas, lai elektroauto kļūtu mazāk izdevīgi. Kurš variants tuvāks īstenībai?
Es nesaku, ka degvielas tirgotāji nobankrotēs. Nē. Bet tas viņiem parādīs, ka nevajag tik traki slaukt...
Pašlaik degvielu var pārdot pa cik gribi. Tāpat pirks, JO CITA VARIANTA NAV.
Uzliec no rītdienas degvielas cenu 10 Eiro litrā.
Ko nepirks? Tāpat pirks. Pirks 10 reizes mazāk, bet naftinieki tik un tā pelnīs tik pat. Ļoti daudz kas nobankrotēs, bet ar laiku atkal viss iees savās sliedēs. Algas būs tūkstošos, bet arī preces maksās tūkstošos,bet naftinieki tik un tā pelnīs tālāk.( jo ekonomikai piemīt tieksme - pašizlīdzināties)
Alternatīvais transports rada konkurenci naftiniekiem. Bet kad ir konkurence, cenas krīt. Pašlaik - kā tu raksit- tā ir spēļmantiņa bagātajiem....bet kas būs pēc gadiem 10...
Konkurence viņam... Āksts. Ieteiktu pievērst uzmanību šī raksta vienam teikumam, kas izsaka ĻOTI daudz par tavu (un mūsu) personīgo nākotni: "so a small European market with tighter controls doesn't define what we get."
Kā tev tā degvielas cena samazināsies ja naftas cena nekur sevišķi nekritīs?
Naftas cenai ir potenciāls krist, bet tā jau sen sastāda mazu daļu degvielas cenas - neaizmirsti, ka naftas cena ir mazākā daļa arī no degvielas bāzes cenas, kas savukārt ir mazāk kā puse no tā, kas tev jāmaksā:
Par akcīzi zinu, bet to jau neviens lejā nelaidīs Un naftai arī sevišķi nav kur kristies - neatkarīgi no tā, kas mašīnās griezīs riteņus, naftu vajag un naftu vajadzēs.
To nodokļu (ne tikai akcīzes) komponenti ir jāsaprot arī elektroauto faniem. Pagaidām viņi tiek "iebaroti" no valsts puses ar visādiem bonusiem, bet valsts no savas daļas neatkāpsies - kad elektrofani būs palīdzējuši ieviest elektroauto, balvā par to dabūs vēl lielākus nodokļus, jo kopējais braucēju skaits būs krities - daudzi diemžēl būs spiesti atgriezties kājāmgājējos, jo auto atkal kļūs par luksuspreci, kā tas bija iepriekšējos padomju laikos.
Klasiskais gadījums-eFani ne tikai ka tiek iebaroti, viņi gluži legāli uzskata, ka viņiem visskautkas "pienākas". Tas, ka mums eko klibo, nu tas skaidrs. Lv tehnisko apskati var iziet ne to ka ar vecu eur5, bet gan vispār bez jebkāda eur. Protams, pie lietas pieder bazūnēt par to ka eur6 dd ir joprojām kaitīgs, bet realitātē smuki atļaut izgraizītus izpūtējus un atejā modificētus degvielas veidus. Protams, ka dd drīzvien tiks aizliekts ar galiem. Cp prnieks vienu pirdienas rītu to vnk pateiks Ziņās. Tāteikt, čau, čalīši, pietiek, prijehaļi vienureiz. Cik viegli varēs elpot-nebūs ne fūru, ne maršrutnieku, ostā ogles vedīs ar airu laivām un kruīza kuģiem pie Kolkas būs speciāls rezervāts, tālāk ekskursanti metīsies peldus, tāteikt, lai ssniegtu Leiputrijas krastu. Pat reku Latvenergo nupat jaunos džipus pa 3mio iepirka-līdz galam neizlasīju, bet tur tak skaidrs, ka elektrības tirgotājs tak neies iebraukt Nākotnē ar kkādu snirdošo dd. Tā ka pēc Lohu definīcijas jau Nākamgad visa valsts barosies pa vienu resnu elekrokabeli.
Bradypus
jo kopējais braucēju skaits būs krities - daudzi diemžēl būs spiesti atgriezties kājāmgājējos, jo auto atkal kļūs par luksuspreci, kā tas bija iepriekšējos padomju laikos.
.
Pašlaik par ienākumiem nesūdzos , bet .... Ja man tagad jāpērk auto lai daudz brauktu ,tad iespējamie varianti strauji samazinās . Dīzeļauto un ar gāzi aprikojamie pazūd .
Tie "pazūd" šeit forumā, kur pārdesmit tādi ieinteresēti un vidēji labi nodrošināti interesenti runā par jaunākajām teholoģijām.Uz ielas un iekš TA viss ir pa vecam.Pieļaujamā TA norma desmitiem reižu pārsniedz to, ko būtu jāuzrāda ar ražotāja sākotnēji paredzēto (nemodificētu un ne atslēgtu) jebkuru vecu eur3 vai eur 4 normu, nerunājot nemaz par eur5 vai 6.Pērkot šodien jaunu eur6d dīzeli, neviens tirgotājs klientam nesaka, ka pēc pāris gadiem par brangu naudu nopirktais būs aizliedzama šrota statusā.Ja tas tā būs, tad te prasās pēc Cilvēktiesību aizstāvju iejaukšanās.
Reti kurš jaudīga auto tīkotājs arī šodien būs gatavs viņā gāzt par 4-5l vairāk vidējā patēriņa degvielas.Vesela rinda šādu mašīnu (joprojām) nemaz netiek piedāvāta ar benzīna motoriem- ja nu vienīgi ar hibrīdiem un par pasakainu cenu.Tas, ko te demagogi salīdzina 1:1 patēriņā- tie visi ir motori zem 2l .
Toyota 2025.gadā nopietni domā tirgū piedāvāt tikai hibrīdus
Katram savs, ja vairs nevar normās iekļautu dīzeli uztaisīt, tad atliek tikai taisīt reklāmu.Elektrības cienītāji drīz nonāks pie psrs laiku stāvokļa- kad viss pamat/pūlis brauc ar 3 nosaukumu ražojumiem.Vispār jau pie tā mūsu masveida autoparka 13 gadu vecuma par elektrību varētu runāt tikai vai nu kāds samērā bagāts, vai nu personīgi ieinteresēts.
Tāpēc, ka nemāk normālu dīzeli uzražot.
Vai arī nopietni muld, jo tā tagad var pacelt tēlu pircēju acīs. Mazda tikmēr reāli strādā pie kaut kā, kas patiešām varētu izspiest dīzeli no vieglo tirgus: www.autoblog.com/2019/02/11/mazda-skyactiv-x-european-horsepower-torque/
Bradypus
Nesūdzies, jo visticamāk piederi tam nīstajam 1% bagātnieku kam pieder visas pasaules bagātības
.
?
Esi droši vien dzirdējis šo nevienlīdzības nīdēju stāstu par 1% ļaunajiem bagātniekiem, kas ir apspieduši nabagos. Tikai nevienam nav pat nojausmas, ko tas 1% patiesībā nozīmē. Es tajā ietilpstu un, pēc tevis šeit rakstītā spriežot, tu arī.
kashins79
Toyota 2025.gadā nopietni domā tirgū piedāvāt tikai hibrīdus
.
Redzēs kā būs ,bet pašlaik vairs tojotu neizskau kā nākamo auto . Tieši ši iemesla dēļ .
Es tikai atstāstu liela Toyota bosa teikto.
Nupat vēlreiz aizskārām elektroauto tēmu. Toyota spiež uz to, ka tās ir ES direktīvas emisiju mazināšanas nolūkos. Principā, hibrīdi jau iekļaujas visās normās, bet Toyota par nākotni uzskata Mirai modeli: en.m.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai
Jā, viņi vēl tagad tajā marasmā bāž naudu, bet projekts ir izgāzies. Pirkšanas apjomus pat nevar nosaukt par maziem. Tās ūdeņraža stacijas stāv tukšas. Dažās pat neviens neatbrauc nereizi mēneša laikā.
Tāds kareivīgs pziņojums pa lielam atgādina ziemeļkorejas armijas maršu vai tā ķīniešu sētnieka likteni- kuram uzlika viedo aproci un lika strādāt ražīgāk. Un kāds var būt šausmīgs prieks no tāda dzelsgabala, kurš 23šajā gadsimtā padsmit sek lidz simtam knapi ieskrienas.
Toties Tev (kā potenciālam pircējam un lietotājam) būs brīnišķīga sajūta, ka Tu padari to pasauli labāku, ekoloģiskāku un visādā ziņā krietnāku. Tas nekas, ka 20 sekundes līdz simtam, tas nekas, ka dārga cena un vēl dārgāki remonti. Katram roka jāpieliek...
Kādas padsmit sekundes? 9 sekundes - vienīgā problēma ka tā miza maksā kā labi nopakots "reprezentatīvs auto".
Es ne par to mirlu, viņš vnk ātrāk uzrakstīja.Tur taču pilns salons un pilna cenuliste ar tām pacmit sek,visus tos gibridus ieskaitot,ieej paskaties.Mums šitas ir visp tendence, ka normālu motoru vairs nav- visi ap/līdz 1,6 un tie kuriem virs 220zs pat tie visi kā viens "nefiga neiet".Tiiko viens tas hibrīds kaut cik "iet", tā tas uzreiz ir pavisam citā cenu kategorijā.Reku piem skoda plātijās,pašu stingeru lūk esot pazemojis- jaunais 2l bencīns, 280zs,- ieejiet apskatiet aktuālo dīlera piedāvājumu- te tu tādu ne tuvumā neatradīsi, toties tie pacmit sekunžu suudi tur ir ka biezs..
Lai arī ko uzskatītu Toyota par nākotnes tehnoloģijām, arī testa Camry ar 2,5 hibrīdu (218 zs) brauc ļoti pat godam un patērē benzīnu arī visai patīkami.
Nu ja par hibrīdu paātrinājumiem, tad jaunā corolla ar 2,0 hibrīdu 7,9 sek izklausās labi, un cena 28900, kura pēc pusgada jau būs zemāka, patēriņš nepārsniegs 5,5 litrus.
Ja arī pienāks tāds brīdis, kad Toyota būs tikai hibrīdi, pieļauju, ka cenām jāsamazinās. Tomēr būs jākonkurē ar citiem (lētākiem - tikai benzīna) auto.
Vai arī Toyota ir pārliecināta par lobija spēku vardarbīgi izmest no tirgus lētākos konkurentus ar jaunām regulām.
Neticu nekam un nevienam vārdam attiecībā uz nākotnes prognozēšanu no oficiālu pārstāvju puses.Tīri tehniskas problēmas, kuras tagd katrs risina,vienlaikus bīdot savas iespējas un savu izdevīgumu.Nemāk dīzeli- jāreklamē benzīnu.Pietrūkst tam tehnoloģisko iespēju- liekam palīgā elektrību.
Ātruma ciltī - Tesla.
Labs citāts, ko es bieži rakstu -
"ir elektromobīļi un ir Tesla".
Čoms NOR dzīvo un ir novērojis, ka kaimiņiem kuriem ir Teslas, visai bieži apciemo evakuators, tehniskās ķibeles gadās šad tad, garāžā pats viņu nesaskrūvēsi.
Kamēr LV nebūs serviss, tikmēr uz šo marku pat neskatos.
"Labs auto" priekš vidusslāņa cilvēkiem
Cena sākot no 50+ k eur + cik par lādētāju, kas ļauj četrās stundās mājās pielādēt? + cik A pieslēgums nepieciešams?
Par 560km ar vienu uzlādi neticas, ja jau jau Tesla mājas lapā max 310mi (500km)
Šim vajadzētu izbeigt diskusiju par elektro auto Rīgā.
Elektro /hibrīd auto jaunumi ,prognozes .
Manuprāt būtu lietderīgi forumā izveidot atsevišķu adaļu par elekto /hibrīd auto .
Nu jau arvien biežāk ši tēma tiek aizskarta .
Pats pagaidām piederu pie skeptiķiem . Saskatu pseido zaļo ,pseido zinatnieku , sociālistu , CO2 "biznesmeņu " u tt lobiju .Būtu pēc gadiem intresanti paskatīties ko pats teicis .