Jā, tur viss ir pārdomāts. EPSRS federalizācijas programma ar zaļo karogu ir tapusi vairāku gadu desmitu gadumā, mācoties no PSRS kļūdām.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jā, tur viss ir pārdomāts. EPSRS federalizācijas programma ar zaļo karogu ir tapusi vairāku gadu desmitu gadumā, mācoties no PSRS kļūdām.
Ši varētu būt interesanti redzes loka paplašināšanai konkrētas tēmas kontekstā:
Un vēl šitādi jaunumi no ķenguru zemes par Tesla produktiem un to ugunsdzēšanu :
www.theregister.com/2021/08/03/tesla_megapack_fire_australia/
Lohu "salidojums" uzņem arvien lielākus apgriezienus :
www.db.lv/zinas/akuti-sak-pietrukt-laika-klimata-parmainu-ierobezosanai-503954
Dīvaini ka neviens nerunā par to ka ražots tiek arvien vairāk, izmests tiek arvien vairāk utt. utjpr.
P.S. Vislabāk ir nedarīt neko, tad daļa cilvēces veiksmīgi nosprāgs, būs vairāk vietas, mazāk muļķu, tīrāks gaiss un mazāk dažādu siltumnīcas efektu ražotu gāzu ko "piegādā cilvēks", taču Zeme kā griezās ap savu asi, tā arī griezīsies vēl pāris miljonus gadu vai pat vēl stirpi ilgāk ...
a) varbūt tas ir tikai iemesls kkā lobijam.
b) apziņa par pasākumu bezjēdzību
c) metodes, kas būtu reāli iedarbīgas atgādina kara lauka ķirurģiju un uzdzen panikas lēkmes.
Kurš tev vairāk patīk?
Jā.Katram ira kkass Jādara.Tapc "mēs" šiten te tagd uzrīkosim drifta passākumu.Ar ķīniešu kalošu piedalīšanos. Stāvvietā.Lai,tāteikt, svaigāks un lai visiem/stāv.Ok.
"Dīvaini ka neviens nerunā par to ka ražots tiek arvien vairāk, izmests tiek arvien vairāk utt. utjpr."
Par to tak runā visu laiku. Par ko izvairās runāt, tas ir cilvēku skaita pieaugums. Cilvēka ietekme uz dabu = cilvēku skaits x tehnoloģijas x patēriņš.
Jo vairāk cilvēku, jo lielāks atkritumu daudzums un mazāk resursu uz katru iznāk. Pēc godīgas sociālista loģikas, ja kāds vjetnamietis, kurš līdz šim brauca ar divriteni, pārsēžas uz mazmotora auto, tev arī no varenauto jāpārsēžas uz mazmotoru, lai saglabātu līdzsvaru pasaulē.
"Par ko izvairās runāt, tas ir cilvēku skaita pieaugums."
Tieši otrādi - par to visu laiku runā, melojot par nekontrolētu skaita pieaugumu un ignorējot to, ka pieaugums apstājas, sasniedzot atbilstošu labklājības līmeni. Nejēgā vairojas tikai tie divriteņu braucēji.
imzz rakstīja: "Dīvaini ka neviens nerunā par to ka ražots tiek arvien vairāk, izmests tiek arvien vairāk utt. utjpr."
Par to tak runā visu laiku. Par ko izvairās runāt, tas ir cilvēku skaita pieaugums. Cilvēka ietekme uz dabu = cilvēku skaits x tehnoloģijas x patēriņš.
Jo vairāk cilvēku, jo lielāks atkritumu daudzums un mazāk resursu uz katru iznāk. Pēc godīgas sociālista loģikas, ja kāds vjetnamietis, kurš līdz šim brauca ar divriteni, pārsēžas uz mazmotora auto, tev arī no varenauto jāpārsēžas uz mazmotoru, lai saglabātu līdzsvaru pasaulē.
Bet tā jau arī notiek.
Eiropas komunisti parsēžas uz mazmotora sūdiem, Vjetnamieši, Ķīnieši uz lielmotoriem.
Bradypus rakstīja: Jā, tur viss ir pārdomāts. EPSRS federalizācijas programma ar zaļo karogu ir tapusi vairāku gadu desmitu gadumā, mācoties no PSRS kļūdām.
Un kādas tad bija PSRS kļūdas?
Es zinu tikai vienu - vajadzēja Staļina represijas taisīt ik pēc desmit gadiem. Turēt bailes visu laiku. Tad tas režīms noturētos ilgāk. Gluži kā Ziemeļkorejā. Katram nakošajam diktatoram vajag būt stingrākam par iepriekšējo.
Bet arī tāds režims vairāk par 200 gadiem nenoturētos.
Komunisms, kas uzbūvēts uz nabadzības jau ir kļūda. Mūsdienu EPSRS turās uz kapitalismā iegūtiem resursiem, uzcelts uz bagātības, kā rakstīja Kārlis Marks, tāpēc noturēsies ilgāk nekā PSRS.
p.s.
Latvijā komunismu ceļ uz nabadzības. Mēs vēl nepaspējām saraut naudu.
Šovakar novēroju manā ciemā dabas parādību - pie uzlādes kastes piebrauc teslonis, laikam ar Norvēģijas numuriem, piespraužas, papipelējās tur dažas minūtes, izrāva štepseli un aizbrauca. Tāda nu ir tā saulainā nākotne - tā vietā lai iebāztu tajā kastē piķi vai vismaz bankas karti, vajag kaut kādu debīlu reģistrāciju...
Tā arī ir tā īstā varžacs EV jautājumā. Nevis pats EV, vai distance.
Vismaz e-mobi.
Vispirms debīla reģistrācija un tad vēl 80€ par uzlādes mēģinājumu. Turklāt pie katras uzlādes( kaut pēc 5 min).
Tad vēl arī stop pogas noslēpšana dziļi aplikācijas menu.
Ir neizdevīgi lādēt bateriju virs 40% MiEV gadījumā uz laika apmaksas tarifu.
Beidz vaimanāt. Pietiek ar bankas karti arī. Telefonā jānokačā aplikācija un jāpievieno kredītkarte un viss strādā.
Tāda prakse ir pilnīgi visur. Un pie tā vainīgs noteikti nav pakalpojuma sniedzējs, bet drīzāka bankas ar savām milzīgajām termināļa komisijas maksām. Iedomājies tu uzlādē pa trīnīti, bet pusi kāds savāc par maksājuma apkalpošanu.
Es šito dabas parādību novēroju sestdien no otras puses Nestē.
Piebraucu reizē ar "nereģistrētu" vadītāju. Nospiedu aplikācijā "pildīties" un braucu prom jau pēc pilnas bākas uzpildes tad, kad tā "nereģistrētā" vēl tikai bija beigusi "iebāzt tajā kastē piķi vai vismaz bankas karti". Tāda nu ir tā "debilā reģistrācija", kurai esmu pakļāvies. Un tai nav nekāda sakara ar elektroauto.
Ja nu kaut kam ir "debila reģistrācija", tad tas ir Kaplītis, kura aplikācija ļauj uzpildīt tikai līdz 50 EUR - ja gribi pilnu bāku, jālej divreiz...
Nejauc pirkstu ar krānu - tā "nereģistrētā" ar tukšu bāku prom nebrauca... Ja jau ekofašists aizbrauca prom nelādējies, tātad tam bija nopietns iemesls.
Kā tu zini, ka reģistrācijā problēma? Varbūt vienkārši tā tesla ar ne-teslas lādētāju piedāvāja viņam tur panīkt pusi dienas, lai kaut ko uzlādētu.
Bradypus, nav tur tāda neteslas lādētāja. Tur ir pat 2 štepseļi no trim kuri der.
Derēt jau der, tikai vai ir tas Teslas solītais ātrums? Es jau neteicu, ka pieslēgt nevarēja - tik pieņēmu, ka ieraudzīja, ka jālādējas būs pusdienu.
75kw, realitate lade 39-43. Nu izreķini pats. Bet saka ka lades 50kw. Bet tas tikai slapjajos sapņos. Bet tas jau neliedz paladet 20 minčas priekš tiem 100km. Tapat tikai lohi izmanto šos pakalpojumus
Beidzot atzini, ka tikai lohi brauc ar nabassaites pakalpojumiem ;)
nezinu ko tu ar to doma bomar. atpisies. man tavas problemas neinterese, tapat ka kaut kadu vel citu bomaru noverotas problemas, tapat ka imiev bomzproblemas. atpišaties ludzu nabagi, tm3 nar problemu.
Kas ir Kaplītis?
Aplītis-K
Raimond, kas grib tīri tā par ekoloģiju transportā parunāt, nejaucot to ar politiku. Nu pastāstu tu tīri no ekoloģijas viedokļa, nejaucot ar politiku, huļi "Green New deal" ieviesējs atdeva talibiem litija resursus?!
"ASV valdība aplēsusi, ka litija apjoms Afganistānā, iespējams, varētu būt pat lielāks nekā Bolīvijā, kur ir lielākās zināmās litija rezerves pasaulē."
"Ķīna, kas ir galvenā reto elementu ieguves līdere pasaulē, pirmdien paziņoja, ka “ir kontakts un komunikācija ar Afganistānas “Taliban” režīmu”.
“Ķīna gatavojas lielām investīcijām zaļās enerģijas attīstīšanā. Litijs un retie elementi ir pašlaik ir neaizstājami, tādēļ to ieguve būtu nozīmīgs ilgtermiņa plāns,” sacīja Šūnovers, piebilstot, ka metālu ieguve ārvalstīs nereti Ķīnai ir “ļoti nedraudzīgi īstenota apkārtējai videi”."
Nu kā šito analizēt bez poltikas?
Ja kāds iegūs visiem tik vajadzīgo litiju un citus komponentus lēti un nedraudzīgi videi, tad labās valstis varēs izskatīties ekoloģiski un smuki.
Triljons par starptautisku prestižu uz vienu, divām, trim desmitgadēm - nu, ir daudz. Bet ieguvums?
Ja pieņem, ka izejvielas vienam akumulatoram maksā tūkstoti, tad tur sanāk miljards akumulatoru.
Var pārrēķināt, ja 2k, tad 500 miljoni akumulatoru.
Pie tam, kad nu reiz tas litijs būs dabūts no tās rūdas laukā, tad atliks tik pārstrādāt esošos akumulatorus.
Nu un visi tā kā zina, kādas tehnoloģijas VĒL un kādā attīstības fāzē tagad jau ir gana tālu attīstītas?
Bradypus rakstīja: Raimond, kas grib tīri tā par ekoloģiju transportā parunāt, nejaucot to ar politiku. Nu pastāstu tu tīri no ekoloģijas viedokļa, nejaucot ar politiku, huļi "Green New deal" ieviesējs atdeva talibiem litija resursus?!
"ASV valdība aplēsusi, ka litija apjoms Afganistānā, iespējams, varētu būt pat lielāks nekā Bolīvijā, kur ir lielākās zināmās litija rezerves pasaulē."
"Ķīna, kas ir galvenā reto elementu ieguves līdere pasaulē, pirmdien paziņoja, ka “ir kontakts un komunikācija ar Afganistānas “Taliban” režīmu”.
“Ķīna gatavojas lielām investīcijām zaļās enerģijas attīstīšanā. Litijs un retie elementi ir pašlaik ir neaizstājami, tādēļ to ieguve būtu nozīmīgs ilgtermiņa plāns,” sacīja Šūnovers, piebilstot, ka metālu ieguve ārvalstīs nereti Ķīnai ir “ļoti nedraudzīgi īstenota apkārtējai videi”."
Nu kā šito analizēt bez poltikas?
1) Krievu propogandas portāliem ( tvnet, delfi, utt) ticēt nevar.
2) ASV ir palikusi bāze Afganistānā, vēl šobrīd.
3) No talibiem varētu pirkt litiju lētak, nekā no afganistānas. Jo to tirgos apejot nodokļus, gluži kā krievija tirgo savus resursus. Ja vēl pielikt klāt sankcijas, var sanākt kā Lībijā un Sīrijā, kuras spiestas eļļu tirgot zem tirgus vērtības, lai tikai vispār kaut kas nopirktu.
Neraudi. Viss būs labi. ASV, ķīna dabūs litiju pa lēto.
Vai kads ir aizdomajies par to ka transports sastada no piesarnojuma ap30% un energetika ir ap 30% . Ja parie uz elektro transportu , vajadzes vairak elektribas kuru iegus dezinot gazi. Lai uzladetu auto cik vajadzes sadezinat gazi un zinams ka katra posma ir zudumi , vai nesanaks ka co ieguvums uz elektro trasportu neaizies energetika.
Transporta 0% energrtika 60%. ?
Tauta jau tāpat prieciga, ka piesārņojumu "aizstieps" arpus pilsētas, tas nekas ka Rīgā tas sanāk "te pat blakus, drusku aiz dzelzceļa loka ...
Tieši gāzes, nevis dīzeļa.
Un tieši uz vietas, stacionārā iekārtā ar filtriem.
Un vēl CO2 var savākt un siltumu.
CO2 nevajag vākt, ja vien negrasies to piepildīt pie gāzetiem dzerieniem kā konservantu, viss cits agri vai vēlu iznāks ārā ar joni un koncentrācijā, kādu tikai "kapsētas novērtēs". Ja to var nobarot efektīvi augiem/aļģēm, tad gan cits stāsts ...
Jautājums par enerģiju elektroauto lādēšanu jau ir apspriests. Vai 1EDRI pieņem skaidrojumu, ka stacionāri dedzināt gāzi elektroauto lādēšanai ir pietiekami ekoloģiski, jo
1. Tas notiek lielā, stacionārā iekārtā.
2. Tā ir dabasgāze, metāns, CH4, kas ir ekoloģiskākais no fosilajām degvielām.
Skaisti priekš elektrovilciena, tramvaja un trolejbusa. Ne tik skaisti, kam daba ar bateriju jāpiesārņo (šo jautājumu tu vēl gribi skatīt bez politikas, lai gan Baidenonkulis tev tikko pierādīja, ka tieši politika ir pirmajā vietā šajā jautājumā) un jāpārvar citi ar elektroauto saistītie ierobežojumi.
Tatad kopasavilkuma atbilde - nē, nepieņem, jo atsakās ignorēt reālās pasaules faktorus, lai diskutētu ar tevi par dziļi teorētisku, no konteksta izrautu, procesa elementu.
Lielos vilcienos tā arī ir muļķība, jo ja skatamies uz TEC2 efektivitates raditajiem, tad tuvu 96% var sasniegt izmantojot arī termisko daļu, ja neizmanto to, tad pasakums bija atipri neefektīvaks, kads - vairs neatceros, bet šaja tema biju kaut kur iemetis to kadas turbinas izmanto pirmaja un kadas otrajā pakāpē, ta ka ja grib var atrast, bet IMO uzreiz ir -30% no lietderības ....
Pārvade vēl ~10% "podā" ...
Nez vai tur kur apkuri nevajag šis ir pietiekami ekoloģiski lietderīgs pasākums, kaut protams labaks par ogļu svilināšanu jau noteikti ir ...
Tas viss jau jautāts un atbildēts. Biedrs nav lasījis iepriekšējās lapas, ja tiešām interesē, var atrast, tur pat ir aprēķini un norādes uz degvielas transporta un elektroenerģijas pārvadi, tās zudumiem, tagad pieejamām jaudām un visu ko citu.
viencexperc rakstīja:
Bradypus rakstīja: Raimond, kas grib tīri tā par ekoloģiju transportā parunāt, nejaucot to ar politiku. Nu pastāstu tu tīri no ekoloģijas viedokļa, nejaucot ar politiku, huļi "Green New deal" ieviesējs atdeva talibiem litija resursus?!
"ASV valdība aplēsusi, ka litija apjoms Afganistānā, iespējams, varētu būt pat lielāks nekā Bolīvijā, kur ir lielākās zināmās litija rezerves pasaulē."
"Ķīna, kas ir galvenā reto elementu ieguves līdere pasaulē, pirmdien paziņoja, ka “ir kontakts un komunikācija ar Afganistānas “Taliban” režīmu”.
“Ķīna gatavojas lielām investīcijām zaļās enerģijas attīstīšanā. Litijs un retie elementi ir pašlaik ir neaizstājami, tādēļ to ieguve būtu nozīmīgs ilgtermiņa plāns,” sacīja Šūnovers, piebilstot, ka metālu ieguve ārvalstīs nereti Ķīnai ir “ļoti nedraudzīgi īstenota apkārtējai videi”."
Nu kā šito analizēt bez poltikas?
1) Krievu propogandas portāliem ( tvnet, delfi, utt) ticēt nevar.
2) ASV ir palikusi bāze Afganistānā, vēl šobrīd.
3) No talibiem varētu pirkt litiju lētak, nekā no afganistānas. Jo to tirgos apejot nodokļus, gluži kā krievija tirgo savus resursus. Ja vēl pielikt klāt sankcijas, var sanākt kā Lībijā un Sīrijā, kuras spiestas eļļu tirgot zem tirgus vērtības, lai tikai vispār kaut kas nopirktu.
Neraudi. Viss būs labi. ASV, ķīna dabūs litiju pa lēto.
Nu tu gan laid...
Propagandas portāli, tie protams ir, tikai ne krievu.
ASV, pateicoties senilajam "commander in chief" un citiem wokeisma apsēstajiem demokrātu-komunistu vadoņiem un līdzskrējējiem ir piedzīvojus apkaunojošako sakāvi kopš Vjetnamas un palikuši bēgot tur ir tikai ieroči un tehnoloģijas, kas tagad ir talibu trofejas.
Jā, no talibiem, iespējams, varēs pirkt lētāk - tikai ne jau ASV, bet Ķīna. Un kaut kādas sankcijas tā Ķīna piemēros tikai tavos slapjajos sapnīšos - ja kāds to mēģinās (un Brisele, kā arī ASV, ja demokrāti saglabās varu noteikti mēģinās un tajos tevis pieminētajos propagandas portālos stāstīs, cik veiskmīgi), tad paliks muļķos, nodrošinot Ķīnai (t.i. Ķīnas komunistiskajai partijai) izdevīgu monopolu.
Labi izspēlēts, biedri Baiden, liels solis pretī komunisma uzvarai pasaulē.
1) katru dienu vismaz 5 raksti par krieviju. Ja nekā nav, pieliek kaut kādu 5gadīgu rakstu no sērijas - "krievijas biznesmenis izdomāja". Lai latviešu strādnieks neaizmirst, ka blakus ir superdzeržava - krievija. Bet vēl labāk - ieiet to portālu krieviskajās versijās.
Un aplūko, stilu, kā tiek padota informācija.
2) Nē. Amerikāņu bāze tur ir vēl šodien. Un viņi no turienes ir "aizbēguši" jau gadus desmit atpakaļ.
Palasi kārtīgāk, un redzēsi, kas avakuējās - VĒSTNIECĪBAS darbinieki un bēg ASV atbalstītāji un haļavas gribētāji, kuri cer dzīvot Eiropā un ASV.
3) Pastāsti, kā tu lidotu ar helihopteru, ja tādu atrastu pamestu. Kā tu zinātu, kā saslēgt datorus un vadīt ieročus? Kā tu viņu apkoptu?
Precīzāk saukt - "nevis trofeju ieroči" bet "dezartieru piegādātie ieroči".
4) p.s.
Kāpēc tad ir tādi raksti, ja ASV ir "aizbēguši" -
5) Par Ķīnu piekrītu. Tā no Irānas naftu pērk un Krievijas gāzi - pa lēto, jo skaidri saprot, ka neviens cits to nenopirks.
6) par pārējo ir pāragri spriest. Redzam, kā tirgo un tirgoja naftu Lībija, Sīrija. Pa cik un kam. Kā arī mēs redzējām, pa cik beļģi pirka kontrabandas dimantus, un pa cik - oficiālos.
Man jebkurā gadījumā liekas, ka talibu "vergu" strādnieki litiju tirgos lētāk, kā amerikāņu kontrolē "oficiāļi".
Politikas tēma te
iauto.lv/forums/topic/40812-visadas-sarunas-par-pasaules-politiku?pnr=8
Bradypus
Ja Rietumu civilizācija pāriet uz komunismu, tad ķīnas - attālinās no komunisma un pamazām iet uz kapitalisma pusi. Ja ķīnā būtu komunisms, tad tā nekļūtu par 2.ekonomiku pasaulē. Komunisms neved uz attīstību.
Ūdeņraža trolejbusi cerības neattaisnoja: "Diemžēl trīs četri trolejbusi regulāri atrodas remontā, ar katru dienu zūd cerība uz šo transporta veidu kā kvalitatīvu," atzina Ķirsis."
viencexperc rakstīja: Bradypus
Ja Rietumu civilizācija pāriet uz komunismu, tad ķīnas - attālinās no komunisma un pamazām iet uz kapitalisma pusi. Ja ķīnā būtu komunisms, tad tā nekļūtu par 2.ekonomiku pasaulē. Komunisms neved uz attīstību.
Ne jau uz kapitālisma, bet nacisma pusi. Nekāds privātīpašums un brīvība tur nepastāv - attiecīgi tā transformācija pēc vēstures analoga ir tik vien kā valdošās totalitārās varas pārorientēšanās no sadarbības ar lohiem uz sadarbību ar spējīgajiem. Un to, kādu izaugsmi var panākt nacistiskais režīms, vari paskatīties vēsturē.
Nacisms ir ļoti laba ideoloģija, tikai , kā spēlējot acīti, nedrīkst paņemt vienu kārti par daudz. Kā cilvēks vispār var identificēties: es, mana ģimene ( ja kā Holivudā, tad arī mans suns un kaķis ), mana nacionālā valsts, pasaule. Tagad liberāļi cenšas demontēt nacionālo valsti kā nacionālisma pamatu, atstājot tikai ģimeni un pasauli, tikai pasaule ir par daudz dažāda, un liberāļu sapnis, pasaule bez robežām, nevar darboties. Ķīnieši to ir labi sapratuši. Ja visa pasaule būtu attīstīto valstu līmenī, tad būtu cita lieta.
Tu neesi pāris lietas sapratis. Pirmkārt, liberasti cenšas iznīcināt arī ģimeni, jo ģimene ir sabiedrības pamats. Otrkārt, arī liberasti saprot kas un kā spēj un nespēj darboties - mērķis ir sagraut esošo kārtību - ķīniešu komunistu partija tikmēr ir pie varas, viņiem nav iemesli savu valsti graut.
Ja paskatīsies vēsturē, atklāsi ka ar līdzīgu huiņu kā šodien rietumu liberasti, nodarbojās arī krievu komunisti divdesmito gadu pirmajā pusē - centās atmest ģimeni, tikumus utt - tikai diezgan ātri atmetās, jo tas ka iznākums ir ar mīnusa zīmi parādījās diezgan ātri.
Ģimeni neviens nav atcēlis - to var veidot jebkurš un ar jebko. Tas ko tu jau labu laiku sludini, ir ka var pastāvēt tikai "tradicionālā ģimene", kas tiešā mērā diskriminē citas iedzīvotāju grupas - cilvēkus ar savādāku seksuālo orientāciju, citu rasu pārstāvjus utt.
"Tradicionāls" ir kaut kas cilvēka izdomāts. Nosaukt normālo ģimeni par "tradicionālu" ir viens veids kā tā tiek nonicināta un tās vērtība mazināta. Nē - ģimene kas sastāv no vīrieša un sievietes nav "tradicionāla", tā ir dabiska, jo tā ir kārtība, kādu ir nolicis vai nu Dievs, vai daba [priekš tevis, protams, daba] - tā ir vienīgā kombinācija kādā, bez visādiem mūsdienu palīglīdzekļiem [kuru pielietošana tikai apstiprina likumsakarību] ir iespējams radīt bērnus, tos normāli izaudzināt un uzturēt. Un dabiskā lietu kārtība nevienu nediskriminē - "cilvēki ar savādāku seksuālo orientāciju" pagātnē izvēlējās - vai nu dzīvot vieni, vai arī viedot sev ne pārāk tīkamu dabisko ģimeni - abos gadījumos iekļaujoties sabiedrībā. Un kā ir ar tiem citu rasu pārstāvjiem - dabiskā lietu kārtība strādā tikai uz balto rasi un ciutas kaut kādā veidā diskriminē?
Tieši tā jau tā atcelšana notiek. No vienas puses veicinot vientuļo māšu kultūru un no otras degradējot ģimenes jēdzienu līdz absurdam "to var veidot jebkurš".
Un tikai pilnīgs idiots var tur vēl pamanīties rasi iepīt. Paskaidro sīkāk, kā "tradicionālā ģimene" diskriminē "citu rasu pārstāvjus"?
Paskaidro sīkāk, kā "tradicionālā ģimene" diskriminē "citu rasu pārstāvjus"?
Es varu atbildēt viņa vietā. Vienīgais veids , kā monogāmā ģimene var diskriminēt citu rasu pārstāvjus, ir likumdošana, ar kuru nav atļauta daudzsievība.
"Gandrīz visās Āfrikas sabiedrībās poligāmija ir pieņemama un derīga laulības forma - patiesībā monogāmija attiecas uz cilvēkiem ar zemāku sociālo stāvokli".
Nu bet viņi savā Āfrikā var veidot ģimenes pēc savām tradīcijām, kā vien vēlas. Pilnīgi nekas nav iebilstams.
Tev nesanāca. Daudzsievība mūsu sabiedrībā ir aizliegta jebkuram - diskriminācija ir kaut kāda veida atšķirīga attieksme atkarībā no diskriminācijas pazīmes.
Braukšana pa ceļa labo pusi nekādi nav diskriminācija pret tiem, kas savā zemē brauc pa kreiso.
"Nacisms ir ļoti laba ideoloģija, tikai , kā spēlējot acīti, nedrīkst paņemt vienu kārti par daudz."
Nu redz - izcili vienā teikumā esi raksturojis šo iekārtu. Pamatideāli tajā nemaz nav slikti un arī efektivitāte ir diezgan augsta - atkarīga, protams, no vadoņa (vai vadoņu komandas) spējām. Un salīdzinājums ar azartspēli vietā - laimēt jau nav slikti, tikai ilgtermiņā nekad un neviena azartspēle nav novedusi pie labām beigām - vienīgais ieguvējs ir tikai tās organizators. Attiecīgi arī uz nacisma ideoloģiju cilvēki pavelkas, ja skatās virspusēji un nespēj saredzēt uz ko tā ved ilgtermiņā - tā "viena kārts par daudz" tiks paņemta neizbēgami - jebkurš totalitārisms var pastāvēt tikai eskalējoties.
Var paskatīt sludinājumos Saules baterijas un kādu mazu pētniecisku projektu izveidot.
Vakar pie eļļas maiņas uzzināju ka visam jūtami pieaugušas cenas. Otrs jaunums pat eļļa tagad ir carbon neutral
www.shell.com.sg/motorists/oils-lubricants/shell-helix-ultra-0w-is-now-carbon-neutral.html
Bet nu cena tai nav neitrāla
fckns rakstīja: Ģimeni neviens nav atcēlis - to var veidot jebkurš un ar jebko. Tas ko tu jau labu laiku sludini, ir ka var pastāvēt tikai "tradicionālā ģimene", kas tiešā mērā diskriminē citas iedzīvotāju grupas - cilvēkus ar savādāku seksuālo orientāciju, citu rasu pārstāvjus utt.
Es lasu tavus komentārus, un nespēju saprast, kā var būt tik tups cilvēks...
Saules baterijām tagad labas cenas, vajadzētu pāris pētnieciskos projektus uztaisīt.
nuja, kur te transports un kur te ekoloģija? par ko te vispār ir bazars, a?
Par Saules baterijām perspektīvā. Vajag projektus.
Bradypus rakstīja: Tev nesanāca. Daudzsievība mūsu sabiedrībā ir aizliegta jebkuram - diskriminācija ir kaut kāda veida atšķirīga attieksme atkarībā no diskriminācijas pazīmes.
Braukšana pa ceļa labo pusi nekādi nav diskriminācija pret tiem, kas savā zemē brauc pa kreiso.
kā tieši aizliegta?
neviens tev neliedz uzturēt piecas mīļākās, un vari viņām izbūvēt visām vienu, vai katrai savu pili, ja ir piķis.
Ar Saules baterijām!
Saule nevar atdot vairāk enerģijas, kā viņai ir. Uz 1m2 saprotams. Vēlams saulains klimats un debesis bez mākoņiem.
Zilīšu ģimenes legalizēt var TIKAI PĒC TAM, kad legalizēsies pedofīlu ģimenes.
Cilveka dzimumbriedums ir 12 gadi. Tas ir vecums, kad cilvēki var radīt pēcnācējus. Tādā vecumā cilkveki precējās vairāk kā divus miljonus gadu. Tādā vecumē precas arī lielākajā daļā tautu arī mūsdienās. Bet rietumu civilizācijā tas diskriminējas. Kāpēc 40 gadīgs tēviņš nevar precēt 12 gadīgu meiteni, ja tas ir dabiski un normāli.
Bet tie atpalikušie LGBT nekad neuzskatījās par normu. Jo viņi nevar atstāt pēcnācējus. Bet ja var, tad tie ir klauni, nevis īstie zilīši. Viņu fizioloģiskajos procesos notikusi novirze no normas embrionālajā stadijā. Viņi ir slimi, nevis normāli.
Protams, esot lojāliem pret viņu bēdām, var legalizēt viņu precības, bet tad vajag legalizēt arī citas novirzes - zoofīliju, piemēram.
p.s.
pateikšu godīgi.
Man vienalga. Lai jau precas, varētu pat atļaut. Pie nosacījuma, ka viņi izbeidz savus praidus. Jo nezinu, lai invalīdi izietu paielām un klaigātu - mēs esam invalīdi!!! Urā!
Lielākā daļa noi viņiem pat ir klauni, nevis īstie zilīši.
Pats pazīstu vienu bābu, kura regulāri braukā uz Berlīni. Viņai patīk demonstrēt savus pupus, un nav nekāda sakara ar homoseksualitāti. Un tādu tur ir lielākā daļa.
Uztaisījuši cirku un homoseksualitātes propogandēšanu.
Klau tu slims, vai tā tev diagnoze? Tēmā pie ekoloģijas šo tuftu bāzt, jeb to tu mēģini savilkt ar to ka zilīši bioloģiski nevar vairoties, tātad būs mazāk ļaužu un attiecīgi tīrāks gaiss ...
tieši tā. Dabiskai atlasei jādarbojas arī 21.gadsimtā.
Nu ko pasàkums ar enerģijas dārdzību uzņem apgriezienus:
m.db.lv/zinas/komunalo-rekinu-zina-gaidama-kolorita-ziema-504379
"Daudz cerības tiek liktas uz atjaunojamo enerģiju." Blēēē... Tieši tā visu ir sadārdzinājusi. Un Lietuvas karš pret Astravjecu to sadārdzinājumu efektīvi piemēros arī mums.
Nu, galvenais secinājums ietverts pāris citātos no raksta:
"Jo vairāk pasaulē tiks virzīta zaļās politikas virzienā, jo dārgāks un sabiedrībai nepieņemamāks šīs process var būt. Tas savukārt var samazināt šādas politikas efektivitāti un pat nozīmēt, ka netiek sasniegti tās mērķi. Jeb “zaļā inflācija” draud izsist visu šo procesu no sliedēm."
Transports un īsta ekoloģija.
Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.
Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.
iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2