The CPS Test is a free click per the second test, which measures your mouse clicking speed in the given time frame.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
The CPS Test is a free click per the second test, which measures your mouse clicking speed in the given time frame.
Motoristi velk nost no ceļa aktīvistus:
Nez ko tie "zaļie" mutēs bāztu ja visi iekšdedzes dzinēju īpašnieki sadomātu streikot, nekur nebraukt un "ražot" tikai savam vēderam ...
Šodienas komjaunieši - aktīvisti
Pēc visa spriežot nepareiza pieeja. Vajadzēja kādam kurš netiktu identificēts ar konkrētu mašīnu iet viņiem iedot pa muti, lai pēc novilkšanas malā tie vairs nespētu atkal uzlīst uz ceļa... Vai uzliet katram kādu spaini ar eļļu, dīzeļdegvielu vai vircu...
raimondsm rakstīja: 07.02.2020 16:53
Bradypus rakstīja: Perspektīva? Saules baterijas ir vēl postošākas par biodegvielas plantācijām, rēķinot efektīvo jaudu uz platību. Jo īpaši mūsu platuma grādos.
04.05.2022 11:52
raimondsm rakstīja: "Taču vienkārši aprēķini pierāda to, ka gan Saule, gan vējš uz zemes laukuma vienību dod kārtu kārtām vairāk enerģijas."
darklight rakstīja: To taču neviens te nekad nav mēģinājis apšaubīt.
Tikai tavā iedomu pasaulē saules enerģijas ieguvei vajag tikai novietot paneli kaut kur un rezultātā visu ziemu ir silts un nakstīs gaišs.
110 000 MW - 110 000 MWh gadā www.leta.lv/eng/home/press_release/5731A404-D438-4190-AF75-5D3A45F694EA/
3 stundas vidēji dienā ar pilnu jaudu
www.solarmasters.lv/p/hyundai-shingled-hie-s400vg-full-black/ 400 W - 1,140 x 1,719 = 2 m² 200 vati uz 1 m²
200 000 Wh gadā no kvadrātmetra. 200 kWh. 5 reizes uzlādēt elektroauto 100 kilometriem. 2 tonnas rapša eļlas no hektāra, 0,2 litri eļlas gadā. Ja 5 litri uz 100 km, tad 2 kilometri.
Atjaunojamās enerģijas attīstītājs European Energy paziņojis par plāniem Ventspils novada Tārgalē būvēt 110 MW Saules enerģijas parku. Šis būs pirmais European Energy projekts Latvijā un lielākais Saules enerģijas parks Latvijā. Tārgales saules parku elektrotīklam paredzēts pieslēgt 2024. gadā un ik gadu saražos aptuveni 110 000 MWh zaļās enerģijas, nodrošinot ap 52 000 mājsaimniecību gada elektroenerģijas patēriņu.
www.power-technology.com/marketdata/top-five-construction-projects-europe-solar-energy-q3-2021/
Lielākie Saules projekti.
1. Sabinar Photovoltaic Complex 252 MW – $213m
452ha Castile-La Mancha, Spain.
2. Ballymacarney Solar PV Park 200 MW – $150m
Ballymacarney, Dublin, Leinster, Ireland.
¦Īrijai paredzēts sasniegt 70% atjaunojamo līdz 2030
3. Cadiz Photovoltaic Solar Complex 233.6 MW – $134m
Jerez de la Frontera and San José del Valle, in the province of Cádiz, Andalusia, Spain.
4. Devnya Solar Power Plant 180 MW – $130m
Devnya, Varna Province, Bulgaria.
5. Ptolemaida Solar PV Park 200 MW – $129m
Ptolemaida, West Macedonia, Greece.
Projektus paredzēts pabeigt 2022.gadā..
Kur dati par bateriju parkiem? Nu to apjomu, utilizācijas līgumiem uttt.?
+ mēs taču labi zinam un mākam, kā pārstrādāt vecās riepas ... melnos dūmos ....
+ iesaistītie cilvēki skaidri un gaiši saka ka asbesta šīferi un taml. izstrādājumus pareizi utilizēt ir tik dārgi (ne tik daudz tīri novākšanas/utilizācijas izmaksu ziņā cik, papīru un procedūru izpildīšanas cilvēkstundu ziņā) , ka jamie tā arī saka - ja vari izdarīt pa kluso un nogrūst prom no acīm - tad tā arī dari ...
P.S. tā pie mums "labi domāta" likumdošana strādā reālā dzīvē, jo visiem taču gribas nopelnīt, nu vai arī lai ir vismaz kaut kāds darbs ...
darklight rakstīja: Labi gan, ka rapsi var pļaut visu gadu. Kā savajagās, tā iebrauc laukā un nopļauj. Turpat lauka malā dīzeli izspiež. Nu vismaz Bradypus pasaulē.
Bradypus pasaulē spēj atšķirt akumulatoru no mucas.
Kā jums šāda versija par CO2 izmešiem :
zinas.tv3.lv/ekonomika/vieglu-pelnu-lieljaudas-saules-panelu-un-veja-generatoru-parkiem-nesola/
perspektīvā, kas būs, kad vajadzēs elektroauto
Tā vien būs ar tiem 4GW un vajadzēs vēl. 20kWh uz 100km.
WALA rakstīja: Kā jums šāda versija par CO2 izmešiem :
Nekā jauna... Esi antikapitālistiskās propagandas jūsmiņš. Tevi jau nemaz nemulsina nelielā datumu nesakritība (t.i. šajā video aprakstītā BP rīcība ir ~10 gadus vēlāka par tev mīļo komunistu lielaktīvista Ala Gora politisko zaļās kustības "kapitalizāciju"), apgalvojot, ka ļaunie kapitālisti ir "apmānījuši pat vadības".
...un palaidi garām galveno domu - īpaši to vietu kurā tevi apčakarē kā mazo ezi ...
Tas ir tieši tas pats joks kā LV, ka nevar likt "izmešu nodevu" pie degvielas "litra", jāliek pie motora tilpuma un jaudas, jo citādi kāds vēl izdomās braukt ekonomiski un reizē ekoloģiski ...
Ko tieši es palaidu garām, norādot, ka nepareizais tajā video ir tikai tā "sīkuma" izlaišana, ka šīs apčakarēšanas pamatā ir tā saukto "globālistu" politiķu shēmas, kuru ietvaros uzņēmumi ir spiesti šādi rīkoties?
Nu tagad pastāsti kā tas (sa)gadijies, ka CO2 "izejvielas" nekādi netiek apliktas ar kādu izmešu nodokli.
Varbūt vari paskaidrot loģiku kāpēc ar nodokli apliek visu ko, tikai ne CO2 radošo izejvielu, gan uzskaite būtu krietni vienkāršāka, gan pie iegādes jau būtu diezgan saprotams, kur pasaule atradīsies ar savu "klimatneitralitāti" utt. ...
Tāpat arī jebkura uzņēmuma grāmatvedībā šis skaitlis liktu domāt, par to vai alternatīvas enerģijas avoti ir/nav ilgtspējīgi utt.
P.S. BTW uz šādu izmešu nodokļu modeli jau pamazām sāk virzīties, bet kāds laiciņš "jau aizskrējis pa tukšo".
Tiesa "sociālisms" diemžēl nezina ko ar šo naudu tālāk iesākt ...
Nu tagad pastāsti, kā tas (sa)gadījies, ka nodokļu politiku nosaka politiķi, nevis uzņēmēji, bet vainīgi izrādās uzņēmēji.
Nu tagad pastāsti, kā tas (sa)gadījies, ka nodokļu slogs un šķietams* neloģiskums korelē ar attiecīgās valsts "sociālistiskumu".
Nu tagad pastāsti, kā tas (sa)gadījies, ka tu dzīvo ilūzijā, ka ""sociālisms" diemžēl nezina ko ar šo naudu tālāk iesākt", ja vienlaikus labi redzi, kā par šo naudu uzpērk elektorātu un vēl personīgajām investīcijām** lieliski pietiek?
* + ** - vai tiešām tev leikas, ka nodokļu politika ir "neloģiska"? Vai tieši otrādi, pat ļoti loģiska, ja saprot tās patieso mērķi?
Kur tu tādas muļķības esi salasījies, ka nodokļu politiku nosaka politiķi ??? Vai nu atsakies redzēt realitāti, vai arī grūti ar saprašanu ...
Tas ka tu vari parādīt ar pirkstu uz kādu politiķi, nenozīmē ka tas ir viņa garadarbs, lai arī ar lielu varbūtību tieši viņa lobēts ...
Nē nu... Pag. Aiziešu pēc popkorna - tad varēsi pastātīt, kā patiesībā visi demokrātiski ievēlētie tautas priekšstāvji patiesībā ir ļaunie kapitālistu dikatatori un vispār komunisms patiesībā ir kapitālisms
Vecīt, pēc popkorna jāiet man, šitā sajaukt pilnīgi visu kopā vēl ir jāmāk, tad nu iesākumam pastāsti kā demokrātisko vēlēšanu rezultāts ir pēkšņi komunisms, ja jau reiz to šeit pats iestiepi ...
Ja nodokļu politiku nenosaka politiķi tad kas tad to nosaka - citplanētieši?
Tad varbūt tev liksies intersants "loģikas uzdevums" - kā tas nākas ka pasaules lielākajiem uzņēmumiem ir mazākais nodevu slogs, vai tiešām domā ka politiķi nevēlas no viņiem iekasēt ņemot vērā aizvien pieaugošo valdību vajadzību apjomu ???
Nekā interesanta.
Interesantākais jautājums ir par to, kā tu nespēj aptvert šo kukuļdošanas mērogu un principu, kā politiķi visvairāk nodokļus var iekasēt no tautas, bet personīgo labumu no "pietuvinātajiem".
Interesanti arī, kā tu atzīsti, ka tavām sociķu valdībām ir "aizvien pieaugošs vajadzību apjoms".
Intersanti, kā tev izdevies palaist garām, ka ne-sociķu valdībām vajag nebūt ne mazāk līdzekļu, "pieaugošo vajadzību apmierināšanai".
Ja tev ir grūti saprast, kā strādā komunisms psidodemokrātijā mūsdienās, patin mazliet vēsturi atpakaļ un atceries PSRS vēlēšanas - tās taču komunismam netraucēja, vai ne? Varbūt palēnām aptversi, ka mūsdienu vēlēšanas ir tādas pat - atšķirība ir tikai tajā, ka "demokrātijas" izkārtne un propaganda strādā labāk un liek tādiem kā tev noticēt, ka vēlētājs, nevis sistēma, nosaka vēlēšanu rezultātu.
Pag nu tad esi vismaz tik laipns, ka brīdī kad runā par "demokrātiju" vs DEMOKRĀTIJU visās situācijās vismaz pēdiņas pieklājības pēc ieliec. Citādi es saprotu ka tas ir ar nolūku "vidējo lasītāju" mulsināt, nevis parādīt lietu īsto būtību. Tiesa par to mulsināšanas daļu, jo tālāk jo vairāk izskatās ka centies tieši to darīt, pie kam tādā veidā lai nedz tev "var ko piesiet", nedz arī tavas aplamības saknē apstrīdēt ...
Tālāk pie lietas, precizēsim, par kādu sistēmu tu runā, kura nosaka vēlēšanu rezultātu, tāpat uzreiz precizēsim uz kuru valsti vai valstīm to attiecini. Tāpat arī precizēsim par kādu tieši komunisma paveidu tu runā, tā kā reālā dzīvē man nenāk prātā neviena pati rēala komunistu valsts.
Komunisms ir sociālisma ideāls uz ko tas nebeidzami tiecas, bet nekad nesasniedz. Jo pirms komunisma sasniegšanas rodas miljoni upuru un totāls sabrukums. Tāda ir sociālisma daba, jo sociālisms soda čaklos un apbalvo dīkdieņus. Demokrātiskais sociālisms (jeb sociāldemokrātija, kā to ierasts saukt šai dīķa pusē) nozīmē tikai to, ka tiem pašiem dīkdieņiem ar regulāriem intervāliem tiek dota iespēja aiziet un apliecināt savu uzticību komunisma ideāliem.
WALA tu nebeidz pārsteigt ar savu naivumu un tuvredzību Šajā gadījumā ar to ka neesi pamanījis ka lielās korporācijas ir kreiso politiķu gultasbiedri. Klasisks piemērs - Big Tech. Un šāda kārtība ka lielie uzņēmumi atbalsta sev vēlamus politiķus nav jauna - reku 90 gadus atpakaļ Vācijā Ādolfam Hitleram pietiekami daudz palīdzēja vācu lielās kompānijas - kuras no diviem austošiem totalitāriem politiskiem spēkiem izvēlējās to kas neprasīja pēc to nacionalizācijas. Mūsdienās vienīgi kreisie politiķi palikuši gudrāki un arī nebrēc pēc nacionalizācijas un tā kā viņi kompānijām ir gatavi dot vairāk, tad kompānijas izvēlas tos.
Msh, tu spogulī ar kādreiz paskaties ? Tiešām domā, ka Big Tech ir pirmās kompānijas kuru rokas sniedzas līdz politikai ??? Neesi kādu gadsimtu atpalicis no realitātes ???
P.S. ir tikai "jauni laiki", taču "vecie vēži" joprojām ir turpat kur vismaz gadsimtu iepriekš ...
Tu manu postu izlasīji līdz galam arī?
Nu skaisti ka esi to pamanījis - tad par ko pirmītējā filosofija ka, lūk, lielās korporācijas maz nodokļus maksā un politiķi gribot vairāk iekasēt?
Cita starpā visiem saulas paneļu kārotājiem derētu pievērst uzmanību šim te faktam:
iAuto DB linkos arī līdzīgs raksts, bet lai paliek arī šeit.
Arī šāds fakc jau sāk iestāties:
Tā teikt vieta jaunam biznesam ...
Biznesam? Kapēc tad to nelikt sanaksāt tiem, kas "sponsorēja" uzstādīšanu? Ak jā - nevar... Jo tiem jau nauda ir tikai tā pati, kuru atņem tam pašam biznesam...
Kur tad tavi kapitālista instinkti pēkšņi pazuduši ?!?!?
Uzspiest savākt savus mēslus taču arī ir komunisms, redzku tepat "blakus" LV kā skaisti izmainīja iepakojuma savākšanu, tagad savas PET pudeles ir jāglabā "nesaspiestas" un jāstiepj līdz veikalam, lai atgūtu nepamatoti iekasētos 10 centus, kurus piedevām vēl nevarēs izmantot kur un kā ienāk prātā.
Un kas prikolīgākais, tās tūlīt pēc nodošonas automātā ( pieļaujot ka tas mēsls ir tavu pudeli atpazinis) to saspiež ...
Savukārt autoražotāji, gan kaut kā diezgan veiksmīgi ir "izvairījušies" no šī "biznesa", patiešām ļaujot strādāt kapitālismam, lai arī protams valstis ir pamanījušās uzspiest savu regulējumu šai pārstrādes industrijai ...
Nu pag.... Komunisti vismaz grib visu nacionalizēt. Tu esi nākamā līmeņa krāns - bet jā, tā ir jaunā sociķu biznesa niša - privatizēt peļņu un nacionalizēt izdevumus.
Un Latvijas iepakojuma savākšanas shēma vistiešākajā veidā ir komunistiem pietuvināto otkata programma - tai ir ļoti attālināts sakars ar atkritumu savākšanu. Bet cipariņus saskaitīji pareizi.
Kad te sāk apspriest pudeļu depozītus... Jā, iespējams, visur ir shēmas, jā, iespējams, visur ir otkati, jā, iespējams, mūsu depozīta sistēma nav pati labākā pasaulē, bet... Visai tai depozīta padarīšanai ir tikai viens mērķis: novērst, lai tās pudeles nenokļūtu kopējā musara konteinerā. Tik vienkārši. Ja jūs to nesaprotat, tad ir diezgan skumji. Bez tam: ir tā sagadījies, ka sanāca stāvēt blakus visam tam depozīta ieviešanas pasākumam. Tur lemšanā un noteikumu izstrādē bija iesaistīti tik daudz cilvēku un Vides ministrijas struktūrvienību, ka galīgi nestādos priekšā, kur tur kāds varēja kādu kukuli pagrābt? Un pat ja kāds arī ko pagrāba, tad atsevišķiem cilvēkiem iespēja ietekmēt procesu bija diezgan minimāla. Pat ministram.
Zini kā ASV to izdarīja gadus vismaz 30 atpakaļ, sāka ar skolām, tur bija atsevišķas urnas "kolas" bundžiņām, PET utml. štruntiem, papīram un tad pārejiem atkritumiem... tauta pamazām šo kultūru "aiznesa" mājās. Man Mārupē papīrs+bundžiņas+PET ir viens konteiners pie mājas, atsevišķi stikls,un tad pārējie atkritumi, un līdz šim ar tas ērti un labi strādāja, un ir besīgi ņemties ar PET un stikla vilkšanu līdz tuvējam veicim, vai DUS ...
Tad kā tur sanāk - no hektāra Saules enerģiju var iegūt daudz vairāk, nekā bioenerģiju - cukurus, cieti, celulozi, eļļu?
Tehiska diskusija par dažādiem enerģijas veidiem ir tāda - iegūstamais Saules enerģijas apjoms uz kvadrātmetru ir desmitiem reižu lielāks, kā var iegūt kaut ko audzējot. 200W jauda no kvadrātmetra, gadā 200kWh. Rēķina 1000 stundas gadā pilnu jaudu. Latvijas apstākļos.
Tad nāk tikpat tehniska diskusija par to, ka lauksaimnieciski audzēto energokultūru produktu var sakraut kaudzē vai saliet mucās, bet Saules enerģija ir vai nu jāizmanto uzreiz vai jāuzkrāj akumulatoros, vai jāpārvērš ūdeņradī. Te nu rapsim, malkai vai cukuram ir priekšrocības.
Izmantojot Saules enerģiju uzreiz, daļa HESa ūdens paliek upes augštecē virs HESa un zināmā mērā darbojas kā enerģijas akumulators. Tāpat tas ļauj ieekonomēt arī gāzi, ko citādi izmantotu TECā.
4GW paredzamā Saules jauda uz paredzamo pēc 2035.gada elektroauto skaitu nav nemaz tik daudz. Latvijā rēķina gadā apmēram 1000 stundas gadā pilnu jaudu, tātad 4GW x 1000 = 4TW. Bet kurš gan kaut ko tādu rēķina, labāk nezināt vai izdomāt visādas asprātības.
Vienkāršs, loģisks, tehnisks stāsts. Tomēr lielai daļai publikas patīk visāda muļķošanās un asprātības. Cik tur prastas nezināšanas, kāda ir tā enerģiju attiecība, cik vienkārši muļķošanās, ej nu sazini.
Sabiedrībai tehnisku datu un diskusiju vietā piedāvā teātri.
Viss ir vienkārši,ja vien to saules paneļus neliec uz ēkas jumta, es to uzskatu par zemes pleķa izniekošanu Latvijas apstākļos, tusnesī - ok, liec kyr gribi.
Bet tā nav vienīgā problēma ja vēlies stabilu enerģijas padevi !
Vai zini, ka eksistē iemesls, kādēļ tuksnesī saules paneļus likt nevar? Nu tad dēļ kura tur neveiksmīgi eksperimentē ar izkausētu sāli.
Elektroauto skaits tikai palielināsies. Ar jumtiem nepietiks.
Ziemā gan jau elektroenerģiju ražos koģenerācijā. Siltums mājai un elektrība auto un mājas siltumsūknim.
Interese padarīt enerģētikas organizācijas procesu juceklīgu un nesaprotamu arī varētu būt.
Ar saules paneļiem un vēja ģeneratoriem, tas jau ir padarīts juceklīgs - paskaties uz cenām + vēl biržas mērkaķošanās. Ir izdarīts gadnrīz viss, lai stabila energo padeve kļūtu par luksus preci.
Ne jau par velti Latvenergo/Sadales tīkls sāks tvarstīt tos kas domā ka pārsniedzot 11.1 kW jaudu ko atdod kopējā tīklā dara baigi svētīgo darbu ...
Tu te stum propagandu. Tehniskā diskusijā ir jāiekļauj novērtējums uz vidi - pastāsti cik lielu apjomu bīstamo atkritumu plāno saražot ar saviem saules projektiem un kā tos utilizēsi. Kas un ar kādām metodēm tavu vissūdīgāko (no pastāvīguma viedokļa) elektrību balansēs?
Žēl, ka tad, kad tavas demences apmātie jaunieši attapsies tajā toksisko sūdu kaudzē, ko tev līdzīgie savā vecuma demencē būs saražojuši, tu jau būsu miris.
imzz rakstīja: Motoristi velk nost no ceļa aktīvistus:
es pabraucot šiem garām, apstātos aiz viņiem un sāktu gāzēt. Lai jau elpo izplūdes gāzes, ja reiz patīk ( apsēdušies uz ceļa).
Domāju, ka paši aizvāktos.
darklight rakstīja: Labi gan, ka rapsi var pļaut visu gadu. Kā savajagās, tā iebrauc laukā un nopļauj. Turpat lauka malā dīzeli izspiež. Nu vismaz Bradypus pasaulē.
Tikai tavā absurda pasaulē nav iespējams saskatīt izmaksas un toksiskuma atšķirību akumulatoram un mucai. Un vēl jau tie zudumi... Ir kāds akumulators, kas var gadu nostāvēt, paliekot vesels un nezaudējot enerģiju?
Bradypus rakstīja: Nu nu... paskaidro kādēļ tad ir ieviesta sistēma, kas tevis deklarēto mērķi ne vien nesasniedz, bet iespējams padara situāciju par sliktāku?
Kur tu redzi, ka nesasniedz? Vienmēr jau būs kāds, kas savu pudeli izmetīs mežā, bet vairumam tie desmit centi tomēr ir spēcīga motivācija.
Tie, kuriem tie centi ir motivācija, tagad visas pudeles, kuras tas aparāts nepieņem, izmētā, kur pagadās. Agrāk šie cilvēki vismaz visu kopā sameta konteineros. Bet tiem, kas izmētā mežos, jau 10 centu motivācija ir par maz, lai iespringtu. Un pats labi zini, ka šī sistēma ir nederīga "vācējiem". To, ko šī sistēma "sasniedz" var redzēt vispakārt, ja vien ir vēlme paskatīties, nevis aizstāvēt uz papīra deklarēto.
Nezinu. Neredzu nekur tās tevis piesauktās izmētātās pudeles. Varbūt dažādos rajonos/ pilsētās dzīvojam?
Un kur redzēji pirms tam? Nosauc to mistisko vietu, kurā pudeles pazuda pēc tās pseidositēmas ieviešanas.
Pirms tam vairums pudeļu tupa nonāca Getliņu poligonā. Tagad iet uz pārstrādi. Bet jautājums jau ir tev: kurš ir tas rajons Rīgā vai Latvijā, kur pēc depozīta sistēmas ieviešanas uz visiem stūriem mētājas pudeles? Tu saki, ka tagad tā ir, es gribu zināt - kur?
Īpaši attīstītiem atkārtošu vēlreiz. Depozīta sistēma nenovērš pudeles izmešanu mežā. Nenovērš arī slepkavības un sūdīgas mūzikas sacerēšanu. Tā novērš pudeļu nokļūšanu atkritumu konteineros un izgāstuvēs!
Tikko iekakāji dvēselē visiem, kas tieši ar dabas glābšanu šo sistēmu aizstāv. Un izliecies, ka neapjēdz šīs ierobežotās funkcionalitātes blakusefektu. Kur likt ne-sistēmas pudeles? Jāmet kopējos atkritumos, jo depozīta sistēma ir atņēmusi resursus šķirošanai. Vai vienkāršī zemē, jo mazais šim nolūkam blakus noliktais konteinerītis jau ir pilns ar kaudzi - demonstrējot šīs sistēmas "spējas".
Jautāšu trešo reizi! Kādā pakaļas caurumā tu dzīvo, kur ir atcelta atkritumu šķirošana, bet visa zeme ir piemētāta ar pudelēm? Un netēlo, ka neesi dzirdējis, ka pašlaik vēl ir pārejas periods, bet tūlīt to "ne-sistēmas" pudeļu veikalos vairs praktiski nebūs.
Latvijā dzīvoju. Atšķiros no tevis ar to, ka skatos dzivē notiekošo, nevis dzīvoju propagandas stāstītajā ilūzijā.
Un pat jēdzīgās valstīs sapnis par " "ne-sistēmas" pudeļu veikalos vairs praktiski nebūs." ir izsapņots. Ja nu vienīgi atgriezīsimies padomjlaikos, kur viss tika pildīts viena standarta pudelēs un tikai vietējā ražojuma? Vai arī tieši tas ir tavs sapnis, kā jau komunistam - kārtējais PSRS.
Nepavisam ne "zaļi", tomēr ar prātu un stilu darīts:
P.S. man ļoti piedur akmens un koka apdares izskatīgas kombinācijas, tāpēc sorry nespēju noturēties ...
Mazliet par rūsu, dzelzi mūsu sadzīvē:
P.S. Un jā, tā ir sfēra kura ekoloģiju ietekmē ļoti daudzos veidos. Gan pie ražošanas, gan ekspluatācijas.
Kā un kad sabiedriskais transports "strādā"un veidi kā nestrādā:
P.S. ņemt vērā ar "gramu sāls", skats ir mega optimistisks un ar atsevišķiem greiziem secinājumiem, gluži kā Rīgas veloinsfrastruktūras plāni ...
Taču vienā gan ir taisnība - tas IR jāplāno, un vēlams uz priekšu un ne-haotiski ( a la , būvējām ceļu auto, bet tad sazīmējām "baltas strīpiņas" un "sastādijām stabiņus"...
WALA rakstīja: Nepavisam ne "zaļi", tomēr ar prātu un stilu darīts:
P.S. man ļoti piedur akmens un koka apdares izskatīgas kombinācijas, tāpēc sorry nespēju noturēties ...
jā, tā cepure, bārda, veste, un naudas žūksnis ir izcils 'stils un prāts', hehe.
Ne visi ir vienādi, un tomēr ir pietiekami gudrs lai būtu turīgāks par mani vai tevi ...
Turība ne vienmēr korelē ar gudrību, vecīt...
Neapšaubāmi, tomēr amerikāņu "gudrības svaros" jams vairāk kā pietiekami gudrs ... esmu mācījies un dzīvojis ASV - zinu kā izskatas amerikāņu "stulbums" sejā, un arī viņa un darbinieku video ik pa laikam palūrējis esmu par mani interesējošām lietām.
Salīdzinājumam varētu teikt ka tip uz Rīgas 1. Ģimnāziju jams nepavelk, bet nekur tālu ar neatpaliek ... un tas pats par gana daudziem no viņa komandas .
Cilvēkam, kā jebkurai dzīvai būtnei ir tikai divas funkcijas. Bioloģiskā - atstāt aiz sevis dzīvus pēcnācējus, fizioloģiskā - dzīvot komfortabli.
Cilvēka dzīves komfortu nosaka nauda.
Gudrība - tā ir spēja izmantot domāšanu. Ja cilvēks spēj izmantot domāšanu lai dzīvotu komfortā, un nodrosinātu tādu dzīvi arī saviem pēcnācējiem - viņš ir gudrs.
Bet zināt no galvas pušķina dzejoli vai Venecuēlas galvaspilsētu - tā nav GUDRĪBA.
Tās ir tikai zināšanas.
Raimond, par degvielu kaut kā neesi pārliecinājis par zaļā kursa pareizību, bet tik un tā - ko domā par jauno aktualitāti - ķerties pie kukaiņu ēšanas. Tas tagad īstās ekoloģijas topā pēdējās nedēļās tiem, kas nav pārāk iegrimuši Ukrainas aktualitātēs. Esi jau sācis rēķināt sienāžu ĶMI?
"1540. gada karstā un sausā vasara Eiropā. temperatūra sasniedza 40C. labība izkalta, upes izžuva un meži dega." Kā tas var būt? Tad tak vēl nebija ieslēgta cilvēka izraisītā globālā sasilšana, ar ko tagad pieņemts izskaidrot visus dabas fenomenus.
Nu tu tak ar nesaproti, tagad to sauc par klimata izmaiņām
Kā cilvēku "labi domāts" risinājums ir kļuvis par zivsaimniecības ļaunāko murgu, un kā ar to mēģina cīnīties :
Nu, tas nav labākais variants. Ir piemērota zivs, kas ēd karpas, un to var ielaist upēs un ūdenskrātuvēs savukārt. eu.freep.com/story/news/local/michigan/2016/07/29/alligator-gar-combat-asian-carp/87699102/
Transports un īsta ekoloģija.
Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.
Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.
iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2