Jāgan.10 visneuzticamākās automašīnas,sasskaņā ar Patērētāju ziņojumu:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jāgan.10 visneuzticamākās automašīnas,sasskaņā ar Patērētāju ziņojumu:
Bradypus rakstīja: Ar visādiem resniem pseidodžipiem braucot ļoti bieži novēroju, ka aiz manis šaurā vietā (t.i. tur, kur tikko izbraucu) mēdz "iesprūst" tieši mazie auto. Kautkā sanāk, ka tā lielā kaste vienkārši fiziski izlien cauri tur, kur mazā netiek.
P.S. Ne izbraukt, ne izkāpt neesmu manījis problēmu. Arī bērnu esmu iemācījis durvis atvērt uzmanīgi. Bet diemžēl ir suga, kuri vienmēr vērs durvis līdz atdurei - un tur ar vienkārši papildus 10cm nepietiks - vajag vismaz, kā IKEA stāvvietā.
Tāpēc, ka pseidodžipiem bieži ir parkošanās sensori, bet maziem sūdiem - biežāk nav.
Nesen palīdzēju vienai bābai nopirkt auto. Viņa gribēja hyundai i30. Un mēs nomocījāmies, kamēr atrada ar atpakaļskata kameru ( pat parkingsensori bija reti), lai gan ix35 tādu bija 90% no visiem.
Būtu labāk tai bābai iemācījis mašīnu nolikt - tricārs ir golfa klases hečbeks, par vēlmi tādam gribēt parkingu vai kameru būtu jākaunas, nav jau sedans, kam varētu būt mazliet pagrūti saprast kur ir pakaļas buferis. Un ja nu tomēr cilvēks tāds kas nemaz nemāk braukt, aftermarketa parkings nemaksā miljonu.
Ja? Šķiet, ka atceros stāstu, ka tev pašam esot problēmas ar paralēlo parkošanos...
Kārtējo reizi pierādi savu izcilību. Pirmkārt - tie sensori nestrādā braucot, bet tikai stumdoties, otrkārt - manam tādu NAV. Kā, braucot ar auto, kam NAV sensoru, palīdz tas, ka tiem "pseidodžipiem bieži ir"?!
Pagalma stāvvietā lielie auto parasti saliekas diezgan jēdzīgi, kurpretī mazauto - šķībi, greizi un nejūtot savus gabarītus necik. Tur nekādi sensori nepalīdzētu, jo jāparkojas ieslīpi un priekšā ir zāliens, nevis citi auto.
Parkingsensori ir derīgi. Tomēr no savas pieredzes - kamera ir vēl noderīgāka. Kad sensors jau bļauj, kamerā redzi, ka attālums līdz šķērslim vēl pietiekams utt. Šobrīd auto tikai ar parkingsensoriem, bet TIK drošs - īpaši jau atpakaļgaitā nejūtos.
Vajag saprast, cik tālu un kā viņi pīkst. Parasti viņiem noregulēts ap 30 cm. Tāpēc pēc bļaušanas, zināms, ka var nobraukt 30 cm, ja nav farkopa, auto neatrodas slīpi, vai citi faktori.
Jū. Ar kameru var iespraukties tādās spraugās Drusku žēl gan tos priekšā un pakaļā. Bet ja tāda šķirba atstāta......
jā, un kuri ir vislabākie lietotie sensori?
Atkal vācieši skaties.lv/beztabu/satiksme/miskaste-nevis-masina-ieberziens-ka-valmierietes-pirka-smukus-dzipus-vieteja-auto-placi/
protams, jo neviens korejietis tik ilgi neizdzivo. un ari paskaties piem uz 2005 gada santa fe, kurs tadu miskasti labpratigi pirktu?
Vot, vot tā te cilvēkiem sapūderē smadzenes šitādi tirgotāji. Es personīgi braucu ar 2008.g. korejieti, viss strādā. Pag gadā izkrita tas plafons kur salona apgaismojums, briļļu maciņš. Vēl uz stūres un ātruma kloķa manāmi nodilumi. Tie arī ir vienīgie elementi ko laika zobs ir uzveicis.
Nu protams, bet tu tacu pats saproti ko grib pateretajs un ko tas var atlauties. mazpilseta pa 5k kredita nepirks normalu auto, bet nojatu lux
Nu attiecīgs pieprasījums. Vidējais cilvēks grib vācu preeemiumu ar ādas sēdekļiem un attiecīgu brendu, jo nevar taču kaimiņiem rādīties ar kaut ko lētu, bet, kad paskatās cik ir naudiņas, tad saprot, ka pat dacītei nesanāk. Nu tad atliek pirkt šādu, kā cilvēki Valmierā pērk...
Šitā pontošana sociālajam statusam ar veciem auto ļoti labi strādā. Draudzenei mutere ar kaimiņienēm visu laiku apspriež cik visi vietējā paģikā noteikti ir bagāti, atkal jauns auto iegādāts utt. Es intereses pēc paskatījos csdd numuru vienam šādam - 15 gadīgs bmw ar 300k oficiālo nobraukumu, vnk vizuāli labi izskatās. Bet nezinātājs jau domā, ka noteikti pa milzu naudu pirkts, tad jau bagāta ģimene!
Da pričom tur vācieši? Tās ir vienkārši ir širpotreba mašīnas, kuras pērk cilvēki bez fantāzijas un bieži vien bez jebkādām tehniskām zināšanām kā šajā gadījumā. Alfas pircējs visdrīzāk adekvātāk spētu novērtēt mašīnas tehnisko stāvokli, iztiktu bez šādiem pārsteigumiem un neskrietu uz TV sūdzēties. Skaidrs, ka konkrētie auto ir lūžņi. Man vispār galvā neierakstās, kā var nolocīt piecas štukas par kasti, ar kuru tev pat nedod izbraukt? Savu esošo auto pērkot testēju ar pedāli grīdā, pārdevējam nebija nekas iebilstams. Tāpat atklāju kaudzi defektu, vēl kaudze atklājās pēc tam, bet svarīgākie mezgli ir kārtībā, cena bija atbilstoša, un es ne par ko nesūdzos. A te... Sviests kaut kāds. Ja nevar izlaist kārtīgu apli un aizbraukt kaut vai uz čoma garāžu - paldies, man to hlamu nevajag!
Par ieberziena summu varēja nopirkt jaunu dacia un degvielu 5 gadiem. Bet nē, vajag nosiptu prēmium. Valmiera protams ir diagnoze
Kāds modelis ir šobrīd jauns pa 5k? Man knapi 2g dīzelim pietiktu. Kāda ir tā diagnoze?
5k par miskasti, gan jau gribēs viņu vēl labot, nevis atdot šrotā. 5k pirmā iemaksa un pa 100niekam mēnesī sanāktu garantijas laikā izmaksāt dacīti. Bet kaimiņi smietos.
Valmierā ir uzkrītoši daudz leoparda rakstu valkājošu (jaun)kundžu, man liekas lv mēroga čeļabinska vai magņitogorska, kur pēc kara uz krāsmatām uzcelta rūpniecība un savesti strādnieki
Nū... Iksi un tamlīdzīgi mīzaldžipi ir viena galējība, bet tā tava lamata ir otra. Vienīgais dacītēs ir labs - apliecinājums ka vēl pastāv pieticīgi cilvēki, kuriem pietiek ar to ka mašīnai ir četri riteņi, jumts, aizveramas durvis un stikli, jo nekā vairāk tur nav, ne motoru, ne aprīkojuma, ne kvalitātes - gan jau ka jūs pirktu arī dacītes kam nebūtu stiklu, jumta un durvju, ja tā maksātu piecas pakas
Nu tur jau atkal vecais stāsts, ko Tev tiešām dzīvē vajag. Kāpēc viens staigā ar džinsiem no Rimi/H&M utml un viņam viss labi, bet citam obligāti vajag, lai visām drēbēm virsū uzraksti D&G, C&K, EA7 utt.
Komforts, protams, svarīga lieta, tāpēc jau arī izvēlamies braukt ar mašīnu, bet nu atkal samērīgums. Vai cilvēkam, kas ikdienā varbūt nobrauc 20km pa asfaltētiem ceļiem, obligāti vajag ādas beņķus, klimata kontroles, krēslu iestatījumus ar atmiņu utt? Vai tipiskais variants - pirkt lielus SUV, lai vestu bērnu pilsētā 10km uz skolu un aizbrauktu uz veikalu?
Ja godīgi, tad man apkārt redzamajiem cilvēkiem parasti visi šie pirkšanas paradumi notiek pretēji loģikai - ja Tev ir "maz naudas", tad cenšas pirkt brendu drēbes, apavus, telefonus, mašīnas utt., bet, ja naudas ir pietiekami gana, tad drīzāk tieši visas šīs lietas ir mazāk uzkrītošas.
Nu jau sameti atkal visu vienā maisā... Zīmoliem ir ne tikai lielie uzraksti, bet arī kvalitāte. Un vēl trakāk - kvalitatīvā gala zīmoliem... nav to uzrakstu. Esi redzējis kādreiz, piemēram, Tommy Hilfiger vai Boss apģērbu? CK vēl ir pa vidu un ražo abus - gan spīdošo, gan neuzkrītošo.
Tāpat par auto - kādēļ noniecināt vēlmi pēc komforta? Vai nesaprast, ka tieši bērns aizņem daudz vietas mašīnā un ja vēl tādi ir vairāki, atliek izvēle starp SUV un minivenu, jo ar "parasto golfu" vienkārši nepietiek. Ādas beņķi vispār ir ietaupījums, ja bērnus jāvadā - dārgu, regulāru ķīmisko tīrīšanu var vienkārši aizstāt ar slapju lupatu ikdienā un vienu vaska pudelīti reizi gadā.
Un kāpēc bērns aizņem daudz vietas mašīnā? Tu man liekas ka biji tas kas bija pret bērna sēdināšanu atmuguriski, bet bērns kurš skatās uz priekšu aizņem mazāk vietas kā pieaugušais.
Dzirdot visus šitos stāstus ka bērnu dēļ vajagot pseidodžipus, rodas jautājums - kā jūs, pseidodžipistus, jūsu vecāki vadāja, bobikos vai gazikos, ja jau reiz žiķelis jums bija par mazu?
Atkal pilnīgas muļķības. Tu esi redzējis normālu bērnu sēdeklīti? Tas noteikti aizņem daudz vairāk vietas kā pieaugušais, reti kurā mašīnā tu aizmugurē ieliksi 3 bērnu sēdeklīšus, bet 3 pieaugušie sasēdīsies mierīgi. Un arī uz priekšu sēdeklītis aizņem daudz vairāk vietas, plus tas, ka bērns sēž stipri augstāk, un ja vien priekšējais nesēž ar muguru noregulētu 90 grādu leņķī, tad priekšējā atzveltne ir pavisam tuvu bērna kājām. Ja vēl sēdeklīti pagāž guļus stāvoklī, tad priekšējais ir jāaizbīda max uz priekšu, līdz ar to, es bērnu aiz sevis nemaz nevarētu nolikt. Tad kad bērns sāk sēdēt uz padirseņa, tad jā, iespējams aizņem mazāk kā pieaugušais.
Žiķeļos mēs vienkārši mētājāmies, bez jebkādiem sēdeklīšiem, pat nesprādzējāmies. Un žiķelis ārēji ir mazs, iekšā nemaz tik maz vietas nav.
Pieņemot ka "normāls" ir tāds, kas domāts paranoiskiem vecākiem kas gatavojas smagam frontālajam, nē, neesmu, pazīstamie tādus nelieto - to ka tādi pastāv, zinu, vienkārši kā izskaidrojumu tam kāpēc ir ļautiņi kas apgalvo ka mazs bērns aizņemot dahuja vietas mašīnā.
Žiķelis nav liels arī iekšpusē - tas ir vizuālais māns, sevišķi uz šodienas kastu fona, kas rodas vecākās mašīnās dēļ maza paneļa - mans golfs iekšēji ir lielāks, es tikai nezinu cik daudz - jo vectētiņa trešajā žiķelī, ar krēslu līdz galam, es nevarēju gāzi līdz galam atlaist un kaut kādā sestajā žiķelī prasījās bik ātrumkloķi palocīt lai slēdzot tas pret kāju nesistos, lasīt - sēdēju tuvu stūrei, golfā nekas no tā nav, ķeblis arī nav līdz galam, un aizmugurē paliek ne mazāk vietas kā žiķelī ar ķebli līdz galam.
tie, kas paļaujas uz dievpalīgu, ļauj sīkajiem planēt pa aizmugurējo dīvānu.
Jēga no bērnu krēsliņa ir nevis, jebkāds mazākais lētākais sūds, ka tik ir e marķējums un navs sods, bet max drošība frontālā u.c. sadursmē. Protams, drošība nav 100%, un pilnais drošības karkass un 5punktu jostas ar kaskām ir perebors
Kadēļ bērns aizņem daudz vietas mašīnā? Tadēļ, ka viņam ir sēdklītis, kurus trīs var blakus salikt reti kurā auto un pat parastos paliktņus trīs iekš mazauto neiedabūsi. Tādēļ, ka viņam pat bez nakšņošanas ir līdzi 3 pilnas kārtas rezerves drēbju - vienas apvems, ar otrām ievelsies peļķē un ar trešajām arī kaut ko izdomās. Tadēļ, ka viņam ir rati/skrejritenis/velosipēds vai vēl kaut kāda figņa.
Ar ko mūs vadāja vecāki? Nevadāja. Un izbrauciens ar moskviču, bez sēdeklīšiem, un attālumā, kas šodien ir "vakarā pēc darba aizskrēju", toreiz bija nopietns brauciens, kam mēnesi gatavojās.
Mnjā, nekad neko nevar, un tāpēc ir pizģec, un jāpērk pseidodžips. Vienīgi dīvaini - man piecus gadus atpakaļ bija brauciens uz Jūrmalu, vienu pasācienu ar golfu, protams - mašīnā bijām pieci cilvēki - es, trīs meičas, un čoma pirmdzimtais dēls, kaut kādus mēnešus vecs - vēl mums bija mantas septiņiem cilvēkiem divām dienām [bērna vecāki brauca ar 125 kubu motociklu ar ierobežotu bagāžas ietilpību] un lielie bērna rati - nu labi, golfam bija aizkrāmēts pakaļas logs, bet tā viss salīda mašīnā. Bērns ar savu ķebli tika ielikts aiz manis, jo bērns un soma ar viņa mantām loģiskā kārtā aizņema mazāk vietas nekā ~1,65m gara meiča, atļaujot man neierobežot sava ķebļa atrašanās vietu, un trīs pieaugušajām pasažierēm lielāku apgriešanās vietu. Atpakaļceļā vēl bez visa nosauktā pamanījos arī grabažniekā iebāzt divus salauztus krēslus ko mājās sametināt.
Šī runa vispār sākās ar dacītēm - tas pats mans mācītājs savu septiņvietīgo, 12 gadus veco universāli nopirka jaunu - un viņam ir četri bērni , vecākajam šobrīd varētu būt kādi 17 gadi, jaunākajam kādi 8 - mašīnas izmērs precīzi atbilst ģimenes lielumam [septīto vietu laikam agrāk māte mēdza aizpildīt, tagad audžumeita] un vienīgais pielāgojums tam ka trešā rinda beidzas līdz ar grabažnieka durvīm ir tas ka uz garākiem braucieniem uz jumta parādās jumta grabažnieks - iedomājies tikai, pizģec - četri bērni, un nav džips, kā tā var, ar džipu tak var vadāt apkārt nevajadzīgas lietas un visi uzreiz redz ka kruts cilvēks atbrauc... Gan jāsaka ka tās mašīnas otrajā rindā sēžot sajūtas rodas līdzīgas kā šarānā [lasīt - vietas ir vairāk nekā golfa klases mašīnas aizmugurē], un tā ģimene nav no basketbolistiem izcēlusies...
Jā, un tālāk varēji turpināt ar "kāpēc tev mašīnai vajadzīgs krāsojums, un kāpēc mašīnai vispār jāsastāv no metāla..."... Redzi, pirmais un pats svarīgākais kā nevienā dacītē nav - kvalitāte. Tā ir izmešanai paredzēta miskaste. Es labi redzu kā pūst mana mācītāja 12 gadus vecais logan universālis - es īsti nevaru iedomāties nevienu citu tik ļoti pūstošu mūsdienu mašīnu.
Par to pārējo - tu acīmredzot neesi sapratis kam tevis nosauktās lietas ir domātas - tās ir domātas lietošanai, nevis kilometrāžai. Ādas ķebļi ir domāti priekš tam lai nevajadzētu ķebļus īpaši tīrīt [jā, tieši tāpēc man golfā arī tādi ir] , klimats ir domāts lai nevajadzētu ripuļus visu laiku grozīt [un kā reiz 20 kilometros pēc klimata lielāka vajadzība kā 200 kilometros] - elektriski ķebļi, jā, piekrītu, tā gan tāda mazāk vajadzīga lieta, dēļ kā uz to netiecos.
paskaties uz savu mīļo vw grupu - pūst gan škodas, gan pasāti. Pēc manas pieredzes - vairāk par to pašu dacīti pūst.
Vairāk noteikti nepūst, un ir viena starpība - savai sapuvušajai škodai tu nesapuvušas durvis kaut kur atradīsi - a tu man parādi kurā šrotā atrast dacītei nesapuvušas durvis...
Pēc 10 gadiem to daci vari vienk tolmetā atdot, jo būs jau morāli novecojusi. Un vest pie autospeciem metināt pa 2k nebūs vajadzības, kasko okta ieekonomēsi...Un cik ir krāsas biezums pasaki. Tad paskaties cik tā krāsa plāna citiem dranduļetiem veikalingā
anoagask rakstīja: Parkojies kā impis vispār ir vidējā latvijieša moto. Guļamrajonos vispār pipec, atstarpes uz 1m..1.5m parasti, lai nav braucot ārā nav jāpārliek rokas uz stūres. Ja 4 mašīnas saparkotu normāli, tad 5.būtu vieta
Parkojos kā impis tikai tad, ja atstāta vieta parkoties kā impim. T.i. no viena vai otra gala auto nomests tā lai ne sev, ne citiem. Speciāli nedaru. Bet ja nav kur d;ēties....
kas interesanti, pēdējā laikā arī manā rajonā cilvēki sāk parkoties blīvāk (paralēli ielas malai domāju) , nu tā, 1-1.5m attālumā no bufera līdz buferim. agrāk, tā lepni taisīja 2-2.5m platas šķirbas. nuja, mašīnas vairāk saradušās.
msh rakstīja: Pieņemot ka "normāls" ir tāds, kas domāts paranoiskiem vecākiem kas gatavojas smagam frontālajam, nē, neesmu, pazīstamie tādus nelieto - to ka tādi pastāv, zinu, vienkārši kā izskaidrojumu tam kāpēc ir ļautiņi kas apgalvo ka mazs bērns aizņemot dahuja vietas mašīnā.
Žiķelis nav liels arī iekšpusē - tas ir vizuālais māns, sevišķi uz šodienas kastu fona, kas rodas vecākās mašīnās dēļ maza paneļa - mans golfs iekšēji ir lielāks, es tikai nezinu cik daudz - jo vectētiņa trešajā žiķelī, ar krēslu līdz galam, es nevarēju gāzi līdz galam atlaist un kaut kādā sestajā žiķelī prasījās bik ātrumkloķi palocīt lai slēdzot tas pret kāju nesistos, lasīt - sēdēju tuvu stūrei, golfā nekas no tā nav, ķeblis arī nav līdz galam, un aizmugurē paliek ne mazāk vietas kā žiķelī ar ķebli līdz galam.
Normāls ir tāds, kas paredzēts bērnam attiecīgajā vecumā, ir ērts un neizjūk pēc pāris tīrīšanas reizēm, piemēram šāds:
www.babyvest.lv/lv/bernu-autosedeklisi/9-18kg-autokresli/mc-tobi
Vari apskatīties video, tur pat tourana sēdeklis izskatās pastumts uz priekšu, lai bērna kājām būtu vieta, bet ja vēl to sēdeklīti palaiž guļus, tad, kā jau teicu, priekšējais beņķis vispār līdz priekšai jāaizstumj.
Bet tu noteikti netēretu naudu par bērnu sēdeklīti, ne? uznaglotu pats, lai ir kompakts un lēts.
Es arī neieskatu, ka bērnu dēļ vajag pseidodžipu. Vēl jo vairāk tāpēc, ka īpašniekiem reti ir vairāk par 1-2 bērniem, taču mazliet kaitina, ka bezbērnu Msh ir eksperts bērnu krēslu jautājumos un labāki zina, cik tādi krēsliņi aizņem un ka visi ir nejēgas. Man bērni ar skatu pretim braukšanas virzienam sen jau nebrauc un brauca vien, kad bija maziņi. Neesam tik paranoiski un tik droši. Tagadējie krēsliņi (t.sk. paliktnis) ir relatīvi nelieli, bet tāpat tas bērns aizņem pietiekami daudz vietas. Katrā ziņā pusaudzis aizņem stipri vien mazāk.
Un nevajag atkal sākt to tuftu par to "salīdām 10 purni un vēl veci krēsli". Es arī savā autiņā varu sabāzt visu to pašu un vēl lērumu papildu lūžņu, ja liks klēpī, pie kājām, uz galvas u.tml.
Man ģimenei kādreiz bija 2. golfs un vietas tur daudz nebija. Te runa ir par zināmu ērtību - lai nav tā, ka galā šoferis vienīgais spēj izkāpt un sākt atrakt pasažierus.
Precīzi pateikts. Pseidodžipu noteikti nevajag, jo citi pseidodžipi salonā nav plašāki par to pašu golfu, vajag vienkārši plašāku mašīnu, tas var būt gan pseidodžips, gan minivens, vai vienkārši lielākas klases universālis. Nu labi, nav tā ka vajag, bet ja tāda iespēja ir, tad tas ir daudz ērtāk. Personīgi es izvēlētos pēdējo variantu, jo man nepatīk ne pseidodžipi, ne miniveni, bet tāpēc es nesaku, ka visi kas ar tādiem brauc ir lohi un neko nesaprot no īstās dzīves.
Tufta ir "eksperts", "klēpī un pie kājām" un "manai ģimenei bija otrais golfs". Es neesmu nekāds eksperts - es vienkārši norādu Džipista kungam, kuram mūžīgi vienmēr visām problēmām risinājums ir džips, ka tas nav vajadzīgs. "Klēpī un pie kājām" ir tavs izdomājums - tu tiešām iedomājies ka es uz 200 km braucienu izbrauktu, izvietojis pasažierus uz kravu neērti? Vienīgā bagāža kas atradās uz priekšu no aizmugures ķebļa atzveltnes bija soma ar zīdaiņa mantām, kas atradās uz grīdas aiz mana ķebļa, lai to vietu izmantotu lietderīgi un tā soma būtu pa rokai. Visbeidzot, "ģimenei kādreiz bija otrais golfs" - šis gan nav tas gadījums, bet lielākoties kad tu piesauc to golfu, tu piemirsti ka starp tavas ģimenes bijušo mk2 un manējo ir tāda "neliela" atšķirība, teiksim, reizē kad tu piesauci to golfu diskusijā par salona ventilāciju, tu piemirsi ka manam viduskonsolē atrodas šādas lietas:
- it kā tas pats modelis, bet pavisam savādāka mašīna...
Protams, pavisam savādāka mašīna... kas ir tās "šādas lietas", tas klimats, kas nav spējīgs vasarā atdzesēt? Ar samareziem pieskrūvētie logu slēdži, ar dažādu krāsu diodēm? Vai tie vadi kas pie pedāļiem karājās?
Kā jau esmu vairākas reizes teicis - tas klimats salonu ventilē tik labi ka nepieciešamība pēc kondiša ir tik maza, ka nerodas vēlme čakarēties un tērēt naudu lai to ieliktu.
Ja tu redzi bildē kādu samorezu, tad uzliec brilles. Pa visu mašīnu ir divi samorezi - tie tur vienu flancīti motortelpā, ieildzis pagaidu risinājums vietai kur lai no otras puses piemetinātu uzgriežņus ir jāņem nost spārns. Konkrētajā vietā ir parastas M5 skrūves, ieskrūvētas mazos metāla kronšteiniņos kuri ir pieskrūvēti standarta sildītāja vadības stiprinājuma punktos - it kā gribētos kaut ko, kur nerēgotos skrūves, bet ir līdzīgi kā ar kondišu, čakars neatsver ieguvumu, jo gala rezultāta panelītim būtu jāturas savā vietā labi, jāiztur ka to šad un tad ņem ārā un tas nedrīkstētu grabēt. "dažādu krāsu diodes" - atkal maldies Tā bilde ir vairākus gadus veca, fočēta laikā kad es pirmo reizi pārgāju uz gaismas diodēm [tagad esmu sācis otro piegājienu, uz citu toni un tumšākām] - attiecīgi ārējie slēdži satur spuldzītes kurām zaļā laka ir nodegusi [no dzimšanas tie bija Seat Toledo slēdži, tāpēc krāsu jāveido gaismas avotiem; krāsainie stikliņi ir izņemti, jo tie bija sarkani] , nākamie divi satur zaļas gaismas diodes, bet vidējais, logu bloķēšanas slēdzis, ir savā dzimtajā krāsā, un tādā tas ir joprojām. "vadi karājas" - bildē nav pieskrūvēts plaukts kas nāk virs vadītāja kājām - jā, tā tur 45 grādu leņķī iet vadi uz viduskonsoli, pa vietu kur paredzēts atrasties 3 vadiem.
Es uz šo lietu skatītos mazliet savādāk. Nav slikti, ka cilvēks cenšas savu dzīvi uzlabot un savam auto pieliek visādas ekstras, pēc kā izjūt vajadzību. Kopumā tas ir atzīstami, ka cilvēks cenšas un viņam sanāk.
Vien mazliet kaitina šī auto kā etalona, kas derīgs itin visam, pieminēšana.
Tavam golfam varbūt ir salikts vairāk elektronikas u.tml., bet tas nekādā ziņā nemaina to, cik mantu tur šajā auto var ielikt un tas nekādā ziņā nav daudz. Paskatījos netā - 345l. Varbūt tur ir kāda variācija kādam gadam šur vai tur, bet kopumā nekā daudz. Manai škodai aptuveni 2x vairāk. Tas ja runā par to, ka golfs ir ļoti ietilpīgs.
Atkārtošos vēlreiz, ka nekādā ziņā neuzskatu, ka visi tie parketnieki u.tml. manā skatījumā būtu kaut cik racionāli. Taisni otrādi. Daļa man nepatīk, daļa man riebj, bet nu lai jau tauta brauc, ja vēlas, kāda man daļa. Man vairāk krīt uz nerviem, ka Tu jau ne pirmo reizi stāsti par bērnu krēsliem, ka tie neaizņemot vietu u.t.t. Aizņem un kā vēl aizņem. Pat mazākie eksemplāri, nemaz nerunājot par tiem īpaši lielajiem (tur gan var vainot īpaši gādīgās māmiņas, kas droši vien līdz 18 gadiem neļaus bērnam gulēt divstāvu gultas otrajā stāvā). Tev varbūt ir sanācis epizodiski tādas lietas lietot, bet man biežāk un daļai forumiešu arī. Kādreiz noteikti pats sapratīsi.
345l, tas ir pavisam maz, man pat kabrioletam ir vairāk, tik tas, ka golfā var vēl mazliet uz augšu pakrāmēt ja vajag.
Nekad neesmu teicis ka golfam būtu liels grabažnieks, un tas viss pa lielam ir oponēšana džipistam kurš visu laiku stāsta zilus brīnumus par džipiem un pseidodžipiem, nu piemēram ka tajos esot ļoti ērti iekāpt, kā arī dažādi stāsti par megaietilpībām; atliek tikai pabrīnīties ka attiecīgais cilvēks ir džipists nevis busists, jo pilnpiedziņas buss visos pieminētajos aspektos būtu vienāds vai pārāks...
Tu jau kuru reizi esi stāstījis par to braucienu ar golfu, kurā satilpa tie cik tur cilvēki un lērums bagāžas ka viss gauži labi izdarāms. Un es teikšu - 2. golfa izmēra auto absolūti nav piemērots 2+ bērnu vadāšanai. Runājot par bērniem, tiem allaž līdzi nāk lērums mantu. Sākumā ratiņi, maisi ar drēbēm, mantiņām. Vēlāk skrejriteņi un kas tur vēl. Par tiem bērnu krēsliem nerunājot. Vajag lielāku auto un viss. Pie bada jau noteikti arī tā laika VW Polo varētu derēt, bet vai tiešām tā jāmokās?
Pazīstama beibe man savulaik arī teica - oi, kādreiz man būs mazs, foršs meiteņu autiņš, ne tāds kā it kā milzonīgais Audi A4 , ar ko biju atbraucis ciemos. Kad parādīju, cik no tā A4 bagāžnieka aizņem ratiņi (ne tie lielākie), tad viņa kļuva gauži domīga. Paņēma 4. golfu pagarinātajā versijā
P.S. Kārtējo reizi piebildīšu - neslavēju parketniekus, kas man liekas pārmērība, bet ja dzīvo ar bērniem, tad vajag auto, kur viss normāli salien. Gan bērni, gan mantas, ko parasti nav maz.
Kā jau esmu vairākas reizes teicis - tas klimats salonu ventilē tik labi ka nepieciešamība pēc kondiša ir tik maza, ka nerodas vēlme čakarēties un tērēt naudu lai to ieliktu.
Šitās pasakas vari stāstīt bērniem bet ne mums.Mēs lieliski saprotam kāpēc tev klimats bez kondiškas.
Diez vai "jūs" lieliski saprotat. Bet nu, tā kā tu uzprasījies, tad dabūsi.
1) Radiators. Mašīna ir otrais golfs, ar relatīvi zemu radiatoru; tāds radiatora augstums no vēl sastopamām mašīnām vēl nāca tikai B3 pastētei, corrado un seat toledo. BET motortelpas saturs par 95% ir trešais golfs - un trešā golfa apkare, brīdī kad iestajas kondišs, paģēr radiatora izvadus kreisajā pusē, nevis kā astoņdesmito gadu mašīnām, labajā - esošā radiatora apakšējais izvads atrodas tur, kur atrastos kompresors, ja es to ieliktu. Tātad vajag citu radiatoru, pietiekami zemu un ar izvadiem otrā pusē - gatavu radiatoru praktiski nav, jo mašīnas kam bija tik zems radiators bet izvadi kreisajā pusē saražoja maz - corrado un toledo - tā nu normālais aftermarkets ir praktiski izzudis, ir kaut kādi īpatnējie varianti rietumos, internetā, sākot ar 100 eirām, vai arī jābūvē no nulles, kas maksā laikam vairākus simtus.
2) Neesmu pētījis, bet pieņemu ka varētu būt problēmas dabūt galus trubām, kuras nāktos uzbūvēt no nulles
3) Tā kā kompresora vecums ir attiecīgs, pastāv varbūtība ka nāktos tajā ielīst, tātad - čakarēšanās ar virpotāju lai uzvirpo specinstrumentus un čakarēšanās sūtot detaļas no internetiem
4) Ja jau kondišs, tātad man ir arī jāapgādājas ar aprīkojumu, lai es vajadzības gadījumā varētu izsūkt to sistēmu tukšu un iepumpēt atpakaļ...
Pretējā svaru kausā ir nepieciešamība - kura ir maza - kā jau esmu teicis, līdz āra temperatūrai ap ~27 grādiem braucot ar aizvērtiem logiem jāsvīst nav - pa dižās pilsētas korķiem nestumdos un pamatā zāģēju pa šoseju.
Nu, pietiks? Ja neskaita augstspiediena sistēmu, viss pārējais ir ielikts, tajā skaitā lietas, kurām jēga ir tikai tad, ja ir kondišs - teiksim, man motortelpā pāris vietās karājas kondiša specifiskie vadi un ir ieviests mk3 golfa ventilatora vadības bloks, bez kura, ja nav kondišs, var ļoti labi iztikt...
Nupat ģimenes lietošanā nonācis pavecs (LV pirkts jauns savulaik) bet tomēr - Lexus GS 450h Ļoti interesants auto. Hibrīds ar 296 Zs jaudu. Ar RWD. Mega kuģis ar mega aprīkojumu utt. Vēl nav ne jausmas, cik tāds ēd un kā kalpo ilgtermiņā. Būs toties man kāda vērtīga atziņa pēc laika.
Radiniekam savulaik bija kaut kāds Lexus hibrīds un it kā Latvijas apstākļiem ēda diezgan maz, neskatoties uz auto izmēru, svaru un veiktspēju. Bija pieradis pie tā un tad aizbrauca paceļot uz ārzemēm. Uztika uz friču bāņa un ātri vien saprata, ka stipri ātri braukt nebūtu labi. Patēriņš esot aizgājis stiprā kosmosā un pat nebūt ne nabadzīgais radinieks nosprieda - danunah.
Labs vāģis! Viņam pat kopā ar hibrīdiekārtu norāda 340zs. Ja tas ir 2006-2011 modelis. Pats meklēju kā otro auto, bet tirgus tukšs un vienu ņemamu eksemplāru nocēla deguna priekšā. Vajadzētu kalpot labi, nu jau arī džeki normāli maina hibrīdbateriju pa šūnām, un ja met kodu nav jāpērk jauna no dīlera visa baterija pa 3.5k.
kasinsh79 rakstīja: Nupat ģimenes lietošanā nonācis pavecs (LV pirkts jauns savulaik) bet tomēr - Lexus GS 450h Ļoti interesants auto. Hibrīds ar 296 Zs jaudu. Ar RWD. Mega kuģis ar mega aprīkojumu utt. Vēl nav ne jausmas, cik tāds ēd un kā kalpo ilgtermiņā. Būs toties man kāda vērtīga atziņa pēc laika.
Kautkad ļoti sen sanāca pabraukāt ar šī mazāko brāli (laikam LS). Tur tas elektromotors nevis aizstāja iekšdedzes, bet papildināja. Mauciens bija iespaidīgs
Tā jauda būs kādreiz jāizmēģina Tomēr mani uzreiz nobremzē reālā lielā benzīna dzinēja apetīte. Citādi tas auto šobrīd kalpos nieka 500km mēnesī. Tikai Rīgā. Garākos braucienos (piemēram, brīvdienās) ir salīdzināmas lietas - Passat Tdi 4.5 litru dīzeļa pret Lexus ap 10 litriem benzīna. Ja jālej sava degviela, protams.
maza bagāžnieka problēmu var atrisināt ar piekabi, tāpēc jau nav jāņem, jāpērk liels auto un jālieto to ikdienā, būtībā ar tukšu otro un trešo sēdekļu rindu un universāla tipa virsbūvi, golfs ar piekabi ir labs risinājums nelielu kravu vešanai, kad neko nevajag vest ar golfu var braukt svilpodams, bez tukšas, garas un smagas pakaļas - liela bagāžnieka
Piekabe ārkārtīgi ierobežo manevrētspēju visos līmeņos un notiekti nav regulāri izmantojams risinājums. Vēl to piekabi ir kaut kur atsevisķi jāglabā vai jātērē laiks nomas procesam. Ikdienā (t.i. savas pakaļas visināšanai uz biroju), savukārt, vispār auto nav jālieto - ja esi izvēlējies visstrādnieka dzīvesveidu, tad nākas, bet koncepts ir muļķīgs pašos pamatos.
Es jau nu teiktu ka vienīgais ko parasta mazā piekabe ierobežo, un arī ne ārkārtīgi - spēju nolikt mašīnu kaut kur pilsētā, jo mašīnai pēkšņi vajag specifisku vietu kur to nolikt. Un protams ka tas nav regulāri lietojams risinājums - bet daudz labāks nekā mašīna, kurā var salikt to ko piekabē, un ar kuru jābrauc visu laiku - jo mašīna kurā var salikt to, ko es vedu ar piekabi, gan ārkārtīgi ierobežo manevrētspēju visos līmeņos - jo tas ir lielais buss...
Piekabei vēl piemirsi nepieciešamību iziet TA.
Vispār jau tu pat nepamanīji, ka piedāvājums bija izmantot piekabi visam, kas nesatilpst mazā bagažniekā - nevis patiešām pamatotām reizēm kad izvēle ir starp lielo busu vai piekabi.
Protams to sīkumu, ka piekabe ierobežo ātrumu, ne tikai parkošanās vietu, tu neesi apguvis. To, ka tai ir milzīga papildus vēja pretestība, kas rij degvielu, tu neesi pamanījis.
Un pāri visam - visi, kas nav lauķi, ir lohi, jo piekabe taču traucē tikai pilsētā...
Mana, un visdrīzāk jebkura golfa iekšējais garums ir 2,5 metri - iekšā var arī iebāzt kādu plīti, veļasmašīnu - paliks diezgan maz lietu ko vidējajam cilvēkam var vajadzēt reizēm vest kas iekšā neielien.
Jā, piekabe ierobežo ātrumu - ja tā ir tik smagi piekrauta ka sāk nesmuki uzvesties - ja tu domāji to ka atļautais ātrums -10 kmph, tad to īpaši neviens neievēro. Par "milzīgo vēja pretestību" sasmējos - jā, es to neesmu pamanījis, jo man ir ķieģeļa formas golfs, mašīna kuras aizvējā zubris vai cita mazā piekabe precīzi ierakstās un degvielas patēriņā, vismaz kamēr tukša, neatspoguļojas nekādīgi - jā, ar manu audī - nelielu sedanu kurš varētu būt viens no aerodinamiskākajiem audī modeļiem, tā lieta bija pavisam savādāka - tur 2.3 kvatrai tukšs zubris piesvieda kādu litru patēriņa uz šosejas. Tavi bobiki noteikti aizvējo vēl jūtami lielākas piekabes nekā mans golfs
Jā, protams, piekabe traucē tikai pilsētā - es daudz drošāk stumjos uz atpakaļ, grozoties, ar piekabi nekā ar vienu pašu golfu paralēli novietojos - jo piekabei nekas nenotiks ja to ar niecīgu ātrumu iestums kaut kādā objektā kas nav mašīna, bet ja es ar niecīgu ātrumu iestumšos aizmugurē stāvošajā, tam droši vien numurā radīsies bukte... Nevarētu arī teikt ka būtu īpašas problēmas ar mazo piekabi atmuguriski izstumdīties - ar ko lielāku bik jautrāk, bet arī īsti nekā traka.
Nu jā... 2.5 m iekšā garais Golfs Tālāk vispār lasīt?
Bet nu labi, pieņemsim, ka rekomendē ātrumu neievērot un vienkārši maukt. Protams, tas ir drošāk, nekā ar vienkorpusa auto, īpaši apdzenot un visādi citādi manevrējot.
Nu jā... Izrādās tagad "zubris vai cita mazā piekabe" ir tā, ko rekomendē kā busa aizvietotāju. Piedod, pēdējo reizi, kad braucu ar piekabi tā bija divasu tenta piekabe, lai varētu to lielo vedamo arī pasārgāt no lietus. Un joka pēc pamēģini ar to "zubri" aizvest, piemēram, vienu reģipša paleti. Vai kaut vai ar savu golfu pavilkt tāda svara piekabi... Kad pamēģināsi kādreiz pabraukt vējā pa šoseju ar tenta piekabi, iespējams uzzināsi, kas ko aizvējo un kā pieaug degvielas patēriņš pat tukšai.
Tāpat - nu man arī ārpus pilsētas ir cita attieksme pret vidi, kurā dzīvoju - nepatīk apdauzīti stūri mājām un tā. Tas gan nenozīmē, ka nemāku braukt ar piekabi - tieši otrādi, esmu braucis un braucu gan ar traktortehniku un lielām piekabēm, gan BE. Bet piekabe tik un tā nav tas, kur sakraut, piemēram, ekipējumu, braucot nirt.
Jo tālāk, jo skaidrāk - tu māci visiem kā dzīvot no sava lauku nostūra un primitīvu vajadzību kopuma, uzskatot, ka tā jādzīvo visiem.
O, beidzot tas ir noticis - džipists sāk borēt ka priekš retām vajadzībām ikdienā jābrauc ar lielo busu Tajā pašā laikā pārmet man kaut kādu citu mācīšanu. Tik šausmīgi retai vajadzībai kā reģipša palete varētu hoķ smago mašīnu noorganizēt.
Jā, protams ka ar piekabi reizi gadā manevrējot un apdzenot ir drošāk, nekā visu gadu to darīt ar lielo busu...
Apdauzīti māju stūri? Nu jā, braucot ar automātiem aprīkotiem džipiem varbūt tā sanāk ka, situācijā, kur iespējams kontakts nekādīgi nesanāk paripināt ar tik mazu ātrumu lai tos stūrus neapdauzītu...
Niršanas ekipējumam ir domāts jumta grabažnieks, nevis piekabe
Jā, jo tālāk jo skaidrāk - tu jebkuru diskusiju sagrozīsi pilnīgā absurdā lai liktos ka tev taisnība, nu kā šajā gadījumā, kur tu centies pasniegt ka vajag nevis 1-2 reizes gadā golfam piekabināt piekabi vai atstāt pasažiera ķebli mājās [jā, tā rodas 2,5 metru garums], bet golfa vietā braukt ar busu to pāris reižu dēļ.
Lieliska projekcija - pats nes absurdu un pieraksti to kādam citam.
Tu piedāvāji piekabi kā busa aizstājēju un pēc tam izrādījās, ka tādu, kas spēj aiz golfa aizvējā slēpties. Tu piedāvāji grozīties ar piekabi ar atdures metodi - vari būt drošs, ka stūri tā tiks apdauzīti. Nu vai arī nē, jo mazliet apdrupuši jau tev droši vien neskaitās. Un kāda mārrutka pēc tagad jau jumta bagāžnieku piedāvā, un golfam ķebli ārā skrūvēt... Tā vietā, lai vienkārši atzītu, ka ērtāk ir nejāties un braukt ar auto, kurā ikdienas lietas ietilpst bez vingoršanas un vipendroniem. Un jā - tādu, kas pēc vajadzības var pavilkt arī tādu nomas piekabi, kura spēj aizstāt busu un smagās mašīnas organizēšanu.
Jā, tiešām lieliska. Piekabi kā busa aizstājēju piedāvāji tu - tev bija kravas piemērs - palete ar reģipša loksnēm - jo nu noteikti vidējais golfa klases mašīnas braucējs ir celtnieks kam tas tik vien jādara kā jāvadā reģipša loksnes, un nevis cilvēks parastais, kam tāda krava, biežākais, varētu rasties reizi desmitgadē. Es pieminēju ka nekas īpašs nenotiks ja gadīsies kaut kur iestumties praktiski bez ātruma, par atbildi uz to ka tev piekabe šausmīgi ierobežo manevrētspēju - uz to, protams, seko pieņēmums ka būs pa bradypuisko - redzot ka šaura vieta, džipā tomāts tiek ieštepselēts raķetē un mīts grīdā, kam seko "oi bļē" - es, ja godīgi, pat nespēju iztēloties kas jādara lai iestumtos kādā ēkā ar piekabi, bet tu gan spēj, laikam ir pieredze. Jumta grabažnieks vai ķebļa izņemšana ir vajadzīgi tam pašam kam piekabe - tai retajai reizei kad mašīnas ietilpība ir par īsu. Ā, nu jā, bet dīvainā kārtā tu grimstot absurdā piemirsi ka bija runa par mašīnas "pagarināšanu" tajās retajās reizēs kad tā ir "par īsu", un nevis ikdienišķu piekabes apkārtvalkāšanu...
Ā, un visbeidzot, saožu vēl vienu pērli "Un jā - tādu, kas pēc vajadzības var pavilkt arī tādu nomas piekabi" - es ar tādu mašīnu arī braucu - es nezinu vai drīkst [E burta man nav, tāpēc nav bijusi vajadzība iedziļināties], bet varēt noteikti var, un spējas atbilst vajadzībai. Tev, protams, ir tā pilsētnieka domāšana, "ja nav džīp, tad neko nevar" - pazīstams čalis, izbijis fūrists man savulaik pāris mašīnas pavadāja, vienai bija jābrauc pakaļ uz Ciemupi - ne jau ar džīp, bet ar B5 1.9 TDI quattro, mašīnu kas nedaudz lielāka par manu golfu un ar motoru kas mazliet vairāk piemērots tādam pasācienam, pilnīgi adekvātu mašīnu lai valkātu apkārt pāris tonnas smagu piekabi uz nebēdu. Tā ka jā, brauciet ar B sēriju, 1.9 TDI, tad brauksiet ar mašīnu kas spēj pavilkt arī lielo piekabi...
Izvilki pēdējo argumentu... "ja nav džīp, tad neko nevar". Tas jau nekas, ka neviens neko tādu nav apgalvojis. Varēt jau var - ķebļus ārā skrūvēt, sēdēt kā siļķēm mucā. Vilkt pāris tonnas smagu piekabi ar mazauto, pat nezinot vai to vispār drīkst un kadēļ nedrķst.
Bet nu tagad pastāsti - kādēļ to vajag? Ja var braukt ar auto, kas to visu izdara komfortabli. Kāds ir ieguvums no tās jāšanās?
Un paskaidro, kā iet kopā divi tavi citāti: "es, ja godīgi, pat nespēju iztēloties kas jādara lai iestumtos kādā ēkā ar piekabi, bet tu gan spēj un " un "piekabei nekas nenotiks ja to ar niecīgu ātrumu iestums kaut kādā objektā kas nav mašīna". Kā tur sanāk, ka es esmu tas, kas ir izdomājis kaut kur iestumties, ja es tieši pretēji apgalvoju, ka tikai lauķis var izdomāt kaut kur ar niecģu ātrumu braukt līdz atdurei...
Savā sapņu pasaulē dzīvojot tu laikam neesi pamanījis vienu niansi - divas tonnas smagas piekabes velk ļoti maz braucēju. Reku apkārt jau sāk skanēt saucieni ka liekot vadītāja apliecību, nav vajadzības pēc pilnās B kategorijas, a tu te domā ka katram otrajam vadītāja apliecībā ir vismaz BE iekšā... Es tāpēc arī nezinu - jo man, tāpat kā 98% citu autovadītāju tā burta nav, bet nav, jo nav vajadzības - un tāpēc arī vienkāršāk aizņemties busu nekā piekabi, jo piekabe jāaizņemas kopā ar braucēju.
Un runājot par tām mašīnām "kas to visu izdara ērti" - tad kāpēc tev tādas mašīnas nav? Tu te ņirgājies par to ka es 1-2 reizes gadā mēdzu atstāt pasažiera ķebli mājās lai aizvestu kaut ko līdz 2,5 metrus garu - a pašam divas mašīnas kas no mana golfa atšķiras tikai ar to ka tie ir uzpūsti golfi, priekš indivīdiem kam ego pārāk liels lai parastā golfā ielīstu. Es uzgūglēju cik tad taviem bobikiem ir garš grabažnieks - abiem gandrīz vienādi, un vienlīdz sūdīgi [ņemot vērā ka tu apgalvo ka esot ietilpīgas mašīnas, nevis kā mans golfs]; nevienā, ar pakaļas ķebļiem lejā, es taisni apgulties nevarētu, kur nu vēl tu ielikt 2,5 metrus garu kravu. Līdz ar to, ja tu neņem ārā ķebli, tu to kravu velc piekabē - nu jā, tajā pašā kas tevi šausmīgi ierobežo un milzīgi palielina degvielas patēriņu - ar lielo ērto mašīnu jāvelk piekabe, kamēr ar mazo un neērto nav, dīvaini, lai neteiktu vairāk...
Turpini tālāk... Kāds sakars tam, cik braucēju velk smagas piekabes, ja es to daru un tadēļ izvēlos tam piemērotu auto? Esi kādreiz ar busu vedis laivu? Laikam jau ne - jo to var tikai ar speciālu BE piekabi. Esi kādreiz ar busu vedis 6m garus kokmateriālus? Ikdienā manā auto var, neizņemot sēdekli, ielikt 3-3.5m, kas ir daudz noderīgāk, par taviem 2.5, kas tāpat neļauj ielikt mašīnā kaut vai standarta PVC cauruli.
Un nē es nevelku kravu piekabē, jo ikdienā nepārvadāju tikai garas lietas, kam tu piesējies argumentu trūkuma dēļ, bet iesaku tev pamēģināt golfā, braucot četratā, ielikt vēl 400kg kravu (kuru tu vispār piedāvā likt uz jumta). Un ar to komfortabli nobraukt 600km, nebaidoties galā piebraukt pie ūdenskrātuves bez ceļa.
Tālāk tev jāmelo par to, ka es apgalvoju, ka XC60 ir ietilpīga mašīna... Nu tak beidozt pasaki vienkārši - kādēļ tik ļoti ienīsti tos pseidodžipus, ja apgalvo, ka tā nav plikā sakudība? Kadēļ tev mani jāpārleicina, ka man nav ērti tas, kas man ir ērti?
Kāds sakars ar to cik braucēju velk smagas piekabes? Ja tev nebūtu pēkšņi iestājusies amnēzija, tu atcerētos ka sākotnējā runa bija par nelielas mašīnas "pagarināšanu" retajās reizēs kad tā ir "par īsu", nevis konkrēti tevi - cik var noprast, tu sagaidi ka katra Rīgas blondīne pāris reizes gadā vilks divasīgo piekabi - ak tad tāpēc viņām ir tie pseidodžipi...
Ar busu sešmetrīgus materiālus vedis neesmu, jo mēs tādus nezāģējam [gateris par īsu] - 3.6 un 4.8 esmu, kas tur ar tiem sešmetrīgajiem tik īpašs - tas ka kāds pusmetrs rēgotos laukā? Dzirdot ko tev ikdienā jāved, jāpabrīnās kāpēc tu brauc ar piepūstu golfu nevis ar busu - es domāju ka visi citi ir spējīgi tajā šausmīgi retajā reizē kad jāved tās tavas trīsmetrīgās caurules , pieciest ka tās dažas caurules paliek aiz borta pusmetru; to tāpat ir tikai dažas; tu diez vai vairāk par dažām vedīsi starp priekšas ķebļiem.
Golfā četratā ielikt 400 kilo kravu? Pie noteikuma ka fiziski ielīstu mašīnā, es domāju ka varētu - atsperes to visdrīzāk pavilktu, motors pilnīgi noteikti. Bet tavai uzstādītajai situācijai ir daudz piemērotāka mašīna par pseidodžipu - audī kvatro avants.
Par visādām izdomātām ērtībām tu mal katrā postā, es ne meloju ne izdomāju, tev gan patīk šo to piefantazēt, labi zinot ka man ar tādiem tipiskiem pilsētnieku pagarinātājiem darīšana nesanāk, jo ārpus Latvijas lielākajām pilsētām +/- nevienam tādi nav. Te arī nav runa par kaut kādu naidu - tu vienkārši regulāri stāsti pasakas kurām kaut kas jāpasaka pretī. Jā, kādēļ tev mani jāpārliecina ka man nav ērti tas kas man ir ērti? Bet diezgan zīmīgi ka tev visur rēgojas skaudība - nevienam neskauž ka tev ir īss krāns, un nepatika par to ka tu to izrādi, braucot ar lielu kasti kas citiem aizsedz skatu un piemet pilnus logus ar dubļiem, nav skaudība. Tam pašam XC60, pieņemot ka tāda iegādei iegansts bija Rīgas ielu stāvoklis, tas pats volgo piedāvā labāku alternatīvu kas saucas XC70 - bet nu jā, tas neder, pārāk praktisks un nepietiekami pagarinošs - ne par velti ar tādiem, atšķirībā no XC60, arī manos laukos viens otrs brauc.
Tev ir iestājusies pļūtēzija... Kur es esmu teicis, kādas piekabes jāvelk blondīnēm? Es tev mēģināju izskaidrot, ka nav jēgas tādai mašīnai, kuras "īsumu" var atrisināt ar kaut kādu pundurpiekabi, ja tas ir aktuāli. Piekabe, kā visādi citādi neērts risinājums, attaisno sevi tad, ja tā ir pietiekami nopietna.
Tālāk atkal jau piedāvā kaut kādu sūda stumšanu - labāk esot vest garas lietas ar busu, kurā tās nelien un jābrauc ar striķīti atsietām durvīm, nevis ar piemērotu piekabi. Jo tavā pļūtēzijā jebkurš risinājums der tikai tad, ja tas ir kaut kādā veidā caur pakaļu.
Tad kaut kā savā VAGmīlestībā pamanies izdomāt, ka "audī kvatro avants" man ir piemērotāks? Kā tieši? Ražotājs tam ir paredzējis mazākas slodzes gan kravnesībā, gan vilkšanā un vēl jādomā, lai kaut kur šķībumos braucot, bundžu nesavērptu, par ko rāminiekam nav jāsatraucas. Kur ir tā piemērotība? Un tā jau arī līdz galam netabildēji - vai tas golfs ne vien īslaicīgi izturētu tādu kravu, bet vai ar to varētu arī komfortabli nobraukt 600km un joka pēc (ja nepaveicas - izturēt svēršanu uz robežas (un vari būt drošs, vizuāli pa gabalu varēs redzēt, ka to golfu ir jāsver).
Jā, ārpus lielākajām pilsētām tādu ir maz. Tika ne jau vajadzības trūkuma dēļ - diemžēl šo nosaka ienākumu atšķirība un nepieciešamība iztikt ar to, ko ko var atļauties, nevis braukt ar to ko gribas/vajag. Un tur jau arī plūstoši nonākam pie tās skaudības, kuru esi skaisti noformulējis, ka redz tev nabadziņam "aizsedz skatu un piemet pilnus logus ar dubļiem". Interesanti, kā tev var to skatu aizsegt un dubļus acīs mest tas, kurš (saskaņā ar tavu pausto viedokli) brauc ar neveiklu lēnu un nekam nederīgu auto, kam neizbēgami ir jābūt tālu aiz tava supergolfa.
"Tam pašam XC60" nav nekāda sakara ar Rīgas ielu stāvokli. Tam auto nobraukums pa Rīgu sastāda labi ja 5% kopējā nobraukuma - minējums, jo nav tā nekad rēķināts, bet drīzāk cipars ir vēl mazāks. Un atkal jau pilnīgi bez jebkāda pamatojuma tu zini, kas ir "labāka alternatīva". Sūc uz kociņa tas XC70 ir, no V70 atšķiras tikai ar dārgām ritošās daļas uzturēšanas izmaksām. Abiem ir izcili mazi bagažnieki un ievērojama cenas atšķirība no XC60 - "ne par velti ar tādiem, atšķirībā no XC60, arī manos laukos viens otrs brauc.". Jā, jo diemžēl atkal nonakam pie skarbās realitātes, ka laukos cilvēki nevar atļauties to, ko var pilsētā. Tikai tā ir pavisam cita tēma - par nodokļu politiku, urbanizāciju u.t.t., nevis auto izvēli.
Ja tāds ir uzstādījums tad jumta grabažnieks ir praktiskāks risinājums.
Te nu viss atkarīgs no tā, cik bieži tādas kravas jāved. Ja reizi 2 gados un ikdienā nekas vairāk par 2 iepirkumu kulītēm, tad tiešām varbūt nevajag neko lielu. Bet ja biežāk - tad piekabe nebūs variants.
Protams, te atkal nonākam līdz jautājumam - vai auto ir āķis? Ņemot vērā piekabes vilkšanas biežumu, var gadīties, ka āķa vienkārši nav. Tātad - nesanāk.
Manā personīgajā gadījumā (ford mondeo) auto ar universāļa virsbūvi ir tupa platāks nekā auto ar sedana virsbūvi. Es nezinu par cik, jo sedans savulaik bija māsai, bet sedanam iekšā ir reāli šaurāks. Un nav nemaz "tukšā, garā pakaļa" TIK smaga. Es nesaprotu, no kurienes lai tas svars rodās? OK, varbūt kādi 40-60kg salasīsies, bet nu lai to pieminētu kā argumentu ka universālim ir smaga pakaļa?
P.S piekabe neder tajos gadījumos, kad jāved apjomīgas(vai arī ne tik apjomīgas) mantas, kurām vēlams noturēt salona temperatūru, nevis apkārtējo. Sevišķi aktuāli tas ir ziemā. Sak, aizbrauc galapunktā, nu tik ņemsi savu bagāžu, bet tur viss sasalis klucī
Laba diena. Iepriekš rakstīju pie "Parunāsim par jauniem auto", bet nu jau autiņam aiziet 4.gads un nobraukums ir pie 130 000, tad drīzāk pēc loģikas jāraksta te.
Tātad, DACIA DOKKER 2018.gads, 1.5 dīzelis ar 90zs, pasažieru variants. Apkopes katrus 20 000 Mūsa motors Ulmaņa gatvē. Vienmēr katrā apkopē mainījās eļļa, salona filtrs, eļļas filtrs, varbūt kas vēl. Katrus 40 000 nāca klāt arī degvielas filtrs. Pie 60 000 tūkstošiem bija apkope bremzēm arī un kluču nomaiņa priekšā. Tagad pie 120 000 nomainīja zobsiksnu un agregātu siksnu ar visiem piederošajiem loriņiem. Arī jaunus bremžu diskus priekšā un klučus vēlreiz.
Pa šo laiku nebija neviena reize, kad būtu jāvēršas pie dīlera par kādiem neplānotiem bojājumiem vai garantijas gadījumiem, izņemot 3 KASKO gadījumus par virsbūves remontiem pēc avārijas, sastapšanās ar dzīvnieku un ieplēstu resti, ko ieraudzīju pēc iznākšanas no veikala, bet ar auto varēja turpināt braukt, ko arī darīju, kamēr dīlers pasauca uz virsbūves remontiem.
Balstiekārtā nav mainīts nekas un nekas arī pagaidām neliecina par to. Pie 100 000 Mūsā uztaisīja kārtīgu revīziju ar atskaiti, viss bija darba kārtībā.
Tagad nedzaudz par slikto:
Apkope pie 120 000 vairs netika veikta pie dīlera, bet citā servisā. Jo cipars bija kosmosā, un arī garantija jau bija beigusies. Un sekas tam ir braukāšana ar dzeltenu lampiņu par servisa intervālu, jo, kā man stāstīja servisā, Dačijām un Renault kopš 2017.gada vajag speciālu programmu, lai lasītu/dzēstu kļūdas un restartētu servisa intervālu uz jauniem 20 000. Vecākiem modeļiem tas bija izdarāms ar borta kompi bez specifiskas programmas palīdzības, ar borta kompja izvēlnes pogas paturēšanu pie ieslēgtas aizdedzes.
Vēl pēc zobsiksnas nomaiņas ir viegla gaudoņa no zobenes zonas, vedu atpakaļ atkārtoti, teica, ka ar to neko izdarīt nevar, tas esot spriegotājs, tā viņš skanot, jo neesot OEM Dacia daļu komplekts, uzlika INA ražotāja nomaiņas komplektu.
Tāpat redzu, ka drusku ir paārdīts un nepilnīgi salikts paspārnis labajai arkai, kas noteikti tika darīts, lai būtu labāka piekļuve nomaiņai.
Nākošā apkope/eļļas maiņa tikai pie dīlera. Šajā servisā nepameta sajūta, ka nepārzin auto un attiecas pārāk visrspusēji.
Vai arī varbūt varat ieteikt kādu servisu Rīgā ar labu darba kultūru, kas specializējas Renault/Dacia?!
Tāpat parādās jau pirmā rūsa sliekšņiem priekšā abās pusēs uzreiz aiz priekšējā riteņa. Bet to es norakstu uz to, ka daudz un ātri braukāju pa grants ceļiem un auto nav dubļu sargu. Līdz ar to grants ir noņēmusi visu melno aizsargmastiku un krāsu jau tajā zonā.
Tāpat šajā karstajā vasarā novēroju, ka dēļ kondišķas patēriņš pieauga par litru vismaz, jo kondiša vismaz 2 mēnēšus strādāja teju visu laiku un lielā slodzē. Auto arī ļoti jūtama slodze uz tā jau mazo motoru, krietni švakāk brauca. Ja parasti patēriņš bija robežās 5-6, tad Jūnijā, Jūlijā 6-7 un pat varbūt drusku vairāk.
Tas no sliktā, kas nāk uzreiz prātā.
Ā nē, ir vēl viena aizdoma. Sācis mazliet piegaudot/mainīt skaņu labais priekšējais ritenis, kad slaidi uz lielāku ātrumu brauc pa kreisi un taisnā gabalā arī mazliet velk pa labi, tātad visdrīzāk iet uz beigām gultnis labajā pusē priekšā.
Kopumā auto ļoti labi vadā mani tur kur vajag bez nekādiem atteikumiem un pārsteigumiem, bet gan arī bez komforta jaatzīst.
Autiņš ir kā radīts Rīgas/Pierīgas šausmīgajām ielām un ieliņām, visu to "apēd" bez nekāda protesta. Un ne jau tāpēc,ka auto netiek žēlots, bet tieši tāpēc, ka uzņem esošo ceļa segumu bez sāpēm/sitieniem/trokšņiem. No iepriekšējiem auto pat Foresters tik bezrūpīgi neuzvedās ar bedrēm. Nemaz nerunājot par vieglajiem. ( Honda Accord, Audi 80, 100, Ford Focus, Mondeo, Volvo 850, V70, BMW 320)
Pa šiem 3 ar astīti gadiem novalkāti abi riepu komplekti, gan ziemas gan vasaras. Šovasar jau virsū jauns komplekts un ziemenes arī jau nokūrās jāņu ugunskurā.
Tas pagaidām viss, kas nāk prātā.
Cik pie dīlera maksāja apkopes? Izklausās, ka sameklētais serviss vienkārši nav no tiem labākajiem. Gan jau atradīsies arī kāds, kas māk noņemt to servisa atgādinājumu. Veiksmi!
Tas kas bija katrus 20 000 (eļļa, eļļas filtrs, salona filtrs, gaisa filtrs, darbs) - bija ap 180.
Pie 40 000 (vēl papildus degvielas filtrs un nomaiņa) bija ap 250
Pie 60 000 (tur vēl nāca visu bremžu profilakse, kluču maiņa, savirze pēc mana lūguma, oriģinālās stiklus slotiņas, lukturus laikam regulēja un vēl kaut kas) bija jau tuvu pie 500.
Pie 80 000 atkal ap 250 un pie 100 000 kaut kas ap 200 eināriem.
Un pie pēdējās apkopes pateica ka nākošreiz pēc plāna ir lielā apkope (siksnu komplektu nomaiņa un eļļa ar visiem filtriem). Tuvojoties 120 000 uzjautāju Mūsā cik tas maksā, atbilde bija 750. Un ņemot vērā, ka atklājās, ka man vēl jāmaina diski ar klučiem, domāju, ka cipars būtu apstājies ap 1000. Un es visas cenas pieminu bez PVN.
Tas manam darba devējam likās jau drusku par šerpu priekš tāda bulku vāģa.
Tajā servisā kur to paveicu, par visu to paņēma 450, bet nu rezultāts arī nav diez ko apmierinošs.
Darīšana tava bet 20000 km uzskatu par daudz kāda tur nebūtu eļļe.Mans Cactus(1.6l Blue HDI)no Beļģijas,ar visu servisa grāmatiņu,pēdējais ieraksts 2020.gadā,visas apkopes ik pēc 15000 km un tā septiņus gadus.Latvijā kā brīnumzēmē,apkopes manam Catusam būtu ik pēc 25000 km,laikam mūsējiem kaut kādas super puper eļļas.
Par slotiņām runājot,pie dīlera,ķipa orģinālās 70 EUR,Bosch slotiņas nopirku citur par 25 EUR.Vienreiz savai bijušai Škodai nopirku orģinālās,pēc 2 mēnešiem kaput,viss vienās švīkās,pat cauri neredz.
Kad dzird, cik pie dīlera prasa par logu slotiņām, gandrīz asariņas saskrien acīs. Par ko???
Esmu mēģinājis visādas, bet šī nu reiz ir tā pozīcija, par ko neredzu jēgu maksāt daudz. Tad jau labāk pirkt lētākas un biežāk.
Savulaik depiķī par dažiem eur varēja nopirkt tādas, kas brīnišķīgi kalpoja, labi tīrīja un ilgi kalpoja. Vien izņēma no sortimenta un nu vairs nav, ir jāmeklē citas. Biju pircis dārgākus Bosch izstrādājumus - nemanīju nekādu atšķirību.
Bija labs salīdzinājums - vienai slotiņai uzliku prasto, otrai stipri dārgāku Bosch, jo lēto variantu nebija. Vai tik tas Bosch neizbeidzās ātrāk.
Ezim: manam autiņam (škodai) apkopes ik pa 30k, bet nu ieteica eļļu mainīt pēc 15k. Protams, drīkst tā nedarīt un garantija spēkā, bet man tie 30k neliekas jēgā. Vēl jo vairāk tāpēc, ka autiņu neplānoju pēc 3 gadiem mainīt.
Laikam zinu, kuras slotiņas domā. Tādos zilos iepakojumos? Es vienreiz kādu čupu Opelim paķēru ar domu, ka ātri izbeigsies, bet ne vella nebeidzās. Opeļa vairs nav, bet viens slotiņu pāris nelietots vēl kaut kur mētājas.
Es laikam varu iedomāties ko tu domā - bet man ir nelaba aizdoma ka slotas kalpo tiem, kas bieži tās lieto - es kaut kā relatīvi bieži dabūnu slotas mainīt...
Paturpinot filozofēšanu: vēl jau arī stikla stāvoklis ir ļoti no svara. Uz saskrāpēta, saplaisājuša, matēta stikla slotas izbeidzas kudiš ātrāk, nekā uz jauna un gluda.
Manā gadījumā nebūs - pirms pāris gadiem nācās nopirkt jaunu stiklu, nevienā brīdī nepamanīju samazinātu slotu patēriņu.
Hmm, man laikam veicies ar Bosch slotām.
Pats vēl neesmu mainījis pat. 6 gadi vismaz tām. Šķiet, ka pat vējstikls noveco ātrāk uz scenic nekā slotas
Es gan mēdzu bieži vien piepacelt logtīrītāju ķepas, atbalstīt tā, lai neguļ uz stikla!
Es piekrītu tev. Šo arī uzreiz pēc pirmās apkopes stāstīju vadītājam. Atbilde bija, daram visu pēc reglamenta dīlerī, kamēr ir garantija.
Bet manā gadījumā tā eļļas maiņa katrus 20 000 nav tik postoša, jo:
1) Braucu gadā ap 40 000, līdz ar to paspēju sezonā nomainīt eļļu 2 reizes
2) Braucu lielākoties garus gabalus, nevis īsus, "aukstus" braucienus.
3) Kā pielaižu auto nu jau automātā vienmēr izslēdzu starp/stop ārā
Un ar tām slotiņām arī interesanti. Viņām ir interesants klipsis, kurš parādījies tieši pēdējo gadu dacēm un nav dabonams ne Kesko, Depo, Kurši, Cenu klubos. Pats mēģināju atrast, nav. Nopirku arī to lēto variantu, kur pilna čupa ar visādiem klipšiem nāk līdzi. Neviens nederēja. Beidzās viss ar to, ka nomainīju ar varu pats gumijas, jo līdz apkopei bija vēl tālu, bet slotas tīrīja šausmīgi. Un jā, oriģinālās taisa Bosch, viņas ir bezjēdzīgi dārgas un ir beigtas man jau pēc 3-4 mēnešiem, maksimums pusgads. Stikls nav vairs perfekts, bet par sliktu to nesauktu.
Vēlams iegādāties zilzobja obd ELM327 v.1.5 ar čipu PIC18F25K80 . Kaut vai lēto konnway brenda no ķīnas.
Tad telefonā ielādē Pyclip Dacia (krievijas saitos ir) un vari diezgan daudz ko diagnosticēt pats, nomest servisa intervālu u.tml.
Jā, domāju, ka mūsdienās jau katram jaunākam autiņam ir kaut kāds netā nopērkams štrunts, ko var sajūgt kaut ar mobzi un vismaz elelementāras kļūdas nolasīt un gan jau vēl šo to, t.sk. nomest to servisu. Citādi visu laiku braukt ar tādu lampiņu - nu varētu būt kaitinoši.
Man ir mazliet savādāks sortiments tajā izvēlnē. Nav atsevišķi cik palikuši km līdz apkopei tik iedegas brīdinājums, kad slēdz iekšā auto un deg tā dzeltenā lampiņa tahometra skalā, kas piemērā ir augšējā. Man ir izvēlne Set tp, ar to nedzēšās. Ar to tik var restartēt/noņemt riepu spiediena brīdinājumu. Vispār es jau izmēģināju visādus variantus no jūtubes noskatītus, pēc tam kad serviss pateica, ka viņi nevar - neviens nestrādā.
Baigi labi izdomājuši. Pieņemu, ka šādus pigorus ieviesušas arī pārējās markas pēdējos gados, kas konceptuāli arī laikam ir pareizi. "Nebāz degunu kur nevajag, brauc pie pārstāvja"
Šodien sanāca pabraukāties ar vienu Vācijā reģistrētu 2010.gada Audi Q5 3.0 TDI S-Line baltā krāsā. Uz tāfeles 411 tūkstoši. Īpašnieks - vācietis ar biznesiem vairākās valstīs, t.sk. Latvijā. Viņš to auto īpaši žēlojis nav, arī uz servisiem nebraukā. No ārpuses vizuālais pilns ar akmeņu iesitumiem - Latvijā diezgan daudz pa grunteni laikam braukājis, arkās no grantētiem ceļiem krāsa nost, šur tur šī iemesla dēļ pat rūsa. Vadītāja rokturis ķeras. Sākumā, kad ieraudzīju, nodomāju - ārprāc, cik nojāts auto. BET - salons apmēram tādā pašā stāvoklī kā visiem tiem Rumbulas 180 tk "tikko no Vācijas". Sēdekļi nav izsēdēti, stūre padilusi minimāli, zīmējumi uz visām pogām skaidri. Kas pats interesantākais - uz bruģa praktiski negrab vispār, tikai mazliet dzirdams circenis pasažiera durvīs. Gaidīju, ka servisā mehs piesauks kapu zvanus, bet nē - tikai vienai ksenona lampai ik pa laikam kontakts pazūd - te deg, te nedeg, jāmaina aizmugurē bremžu kluči un diski, tas arī viss. Motors sauss, šķidrumus neēd, hadene kārtībā. Šķiet, ka arī kumeļus īpaši zaudējis nav, pa jūrmaleni atvilku diezgan smuki. Ejiet... mācīties visi tie, kas saka, ka mašīnas pēc 2000. gada nav uzticamas.
Galvenā (biežāk sastopamā) vaina ir tā, ka "iepriekšējais" īpašnieks ir bijis Lohs.
Pa lielam tādam arī tam auto pēc 400.tūkst būtu jabūt , ar tādiem nobraukumiem viņi pārsvarā tiek vesti no vāczemes jeb citurienes, tas nobraukums nekas traks nav ,ja normāli apiesies ies gandrīz v'ēl tik pat.
Tas tikai parāda cik tad tiem Rumbulniekiem ir tas patiesais nobraukums. Protams, ka arī 180k auto var paspēt nojāt, ja to dara tīši vai ir īpaši nevīžīgs pret savu auto, bet nu biežāk jau problēma būs, ka tas 180k auto ir braucis daudz, daudz vairāk kā 180k. Gan jau bieži vien abu apvienojums - nobraucis daudz + kopts arī minimāli.
Bet nu tur jau atkal stāsts par pieprasījumu - tie 200k auto labā stāvoklī mobile.de maksā pa kārtu vairāk, nekā ss.com 200k auto. Bizness Latvijā ir totāli sačakarēts, sodīt nevienu nesoda par totālu sūdu tirgošanu un lietotāji grib lētus dārgo zīmolu auto. Rezultāts atbilstošs.
Dārgos vidējās klases it sevišķi premiumu auto parasti cilvēki pērk lai brauktu un arī vācijā viņi nepārdod tāpat vien pie 200tūkst, nobraukuma ,jo reāli autiņš ir svaigs un braucams
Nebūs gluži taisnība - tos ļoti labprāt ņem oplīzē un atdod pirms lielās apkopes, kas ir ap 200k. Tieši šī iemesla dēļ tas 200k ir populārs un arī ir tas uz kuru tin arī citus daudz vairāk nobraukušos.
Lietots auto. Vw Passat B8 2,0tdi ar DSG.Oriģināli 209tkm, LV pirkts jauns. Iepriekšējās divas dienas nobraucu ar vienu vienīgu degvielas uzpildi. Biju Tallinā un arī Viļņā (270 km autostrāde ar 130 kruīzi). Nobraucu 1309km. Varēja nobraukt vismaz vēl 100km. Tikko piildījos un pēc bākas metodes - 4,9litru patēriņš Vismaz patīkami.
Beidziet lielīties ar saviem dīzeļa patēriņiem! Mani pārņem skaudība
Tak tie ir trases patēriņi, parasts cilvēks tak tā nebrauc. Šodien paspēju nostumdīties pa Pārdaugavu, jo pārvadu uz lidostu remontē un tur bija sastājušies gara rinda. Braucu uz Imantu un domāju nu neiešu tak es tajā rindā stāvēt izmetīšu loku pa āģīti. Nu murgs, visa Imanta sabraukusi uz tā gaisa pārvada, kas iet uz centru. Karoče tur stabili patēriņam vismaz reiz 2 vajag būt, salīdzinot ar Kasiņa trasi. Un es nemaz par centru nerunāju.
Tam gan jāpiekrīt. Trases patēriņš burtiski nereāls. Tam pašam auto pilsētas (Rīgas) vidējais būs ap 6,5 litriem. Kas arī nav daudz.
Tu tikai piemirsi vienu sīkumu - ir runa par dīzeļiem - tavi hujdaja ražotie akmenslaikmeta bitsumišī motori, kā jau parasti benzīnnieki, stumdoties patērē vairāk, un uzsilstot atkal patērē vairāk. Ja ne kvēpu filtri un tamlīdzīgas figņas, tad dīzeļa specialitāte kā reiz būtu tā stumdīšanās pa pilsētu.
dīzeļi palēnām tiks padarīti kaitīgi un nevēlami
kasinsh79 rakstīja: Lietots auto. Vw Passat B8 2,0tdi ar DSG.Oriģināli 209tkm, LV pirkts jauns. Iepriekšējās divas dienas nobraucu ar vienu vienīgu degvielas uzpildi. Biju Tallinā un arī Viļņā (270 km autostrāde ar 130 kruīzi). Nobraucu 1309km. Varēja nobraukt vismaz vēl 100km. Tikko piildījos un pēc bākas metodes - 4,9litru patēriņš Vismaz patīkami.
Pelēks? Viens LV svimpis pie Paņevēžas aizvakar izpildīja urlas cienīgus manevrus ar tādu
Bildē taču redzi. Interesanti, ap cikiem?
msh rakstīja: Tu tikai piemirsi vienu sīkumu - ir runa par dīzeļiem - tavi hujdaja ražotie akmenslaikmeta bitsumišī motori, kā jau parasti benzīnnieki, stumdoties patērē vairāk, un uzsilstot atkal patērē vairāk. Ja ne kvēpu filtri un tamlīdzīgas figņas, tad dīzeļa specialitāte kā reiz būtu tā stumdīšanās pa pilsētu.
Kāpēc tāds naids pret korejiešiem? Viņu 1.4 turbobenzīns ir samērā ekonomisks, patēriņš līdzinās dīzeļdzinējiem.
Nedaudz par Tesla evolūciju, un piemērs kāpec vajadzētu tureties pa gabalu no vecām Tesla:
Tādu "prikolīgu detaļu" bez sevišķi lielas jēgas un ar diezgan zemu ilgmūžību sākotnejos modeļos bija kaudzēm ...
msh rakstīja: Tu tikai piemirsi vienu sīkumu - ir runa par dīzeļiem - tavi hujdaja ražotie akmenslaikmeta bitsumišī motori, kā jau parasti benzīnnieki, stumdoties patērē vairāk, un uzsilstot atkal patērē vairāk. Ja ne kvēpu filtri un tamlīdzīgas figņas, tad dīzeļa specialitāte kā reiz būtu tā stumdīšanās pa pilsētu.
Hyundajam ir arī labi dīzeļnieki, ja kas
arī no veciem dīzeļiem jāmūk prom, tāpat kā no vecām teslām
Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...