Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
1.. 31 32 33 34 35 36
core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

eidis rakstīja:

Bradypus rakstīja:

eidis rakstīja:

Volx rakstīja: Starp citu, arī es to nenojaušu.

Pagaidām visekonomiskākais, ar ko esmu braucis, ir PSA 1.2 motors, 3 cilindri. 

Tur man sanāca 5.2

Toyota Yaris hibrīds. 3.5l pa Norvēģijas kalniem. 3.5l = ar bākas metodi

Vēl jau jābūt pacietībai un prasmei to ekonomiju no auto izspiest. Nez - tur stumšana smagos posmos ar ietilpst?

Man jebkurš nemotors, kas ir ņemts nomā, momentāni tērē 10+ litrus. No 1.0 Fiestas sanāca pēc bākas metodes 13 litrus izspiest un tāpat pret kalnu ātrāk par 70 nevarēja dabūt - fūres gāja garām

Viseknomiskākais ceļojuma rādītājs kalnainos ceļos ir bijis ar 3.0 dīzeli, kas neticami iztika ar ~5.9 litriem.

Nu tur jau tā lieta, ka es nevienu brīdi neekonomēju. Un man ir diezgan plaša pieredze gāzt pa kalnu ceļiem, kā rezultātā es tur pārvietojos ātrāk par lielu daļu lokāļu. Ir gan mendele (īpaši ar nemotoriem) izmantot reljefu. T.i. ieskrieties stingri virs atļautā pa kalnu uz leju, ja priekšā gaidām kāpums. Auto jūtu labi, gāžu uz saķeres robežas. Pa šoseju, kur radari, gan rātni - nepatīk man tā NO sodu aprēķinu metodika.

Un 3,5l. Pieņemu, ka lielu lomu tur elektromotors spēlē. Acīmredzot tai utij tas sanāk prāva jaudas deva un pret kalnu diezgan ilgi var vilkt. Īpaši gan nepētīju kā tās piedziņas slēdzās. Nebija interesanti

Kalnu eksperts, uz saķeres robežas gāzējs, pasaku stāstnieks 😂

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

-pareizi ir, nav ko čikakāties ar visādām tur saķerēm, no kalna ir jāp/šš pa taisno.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Tur jau drīzāk pauguri būs bijuši, ne kalni. Nu ok, pa puslīdz taisnām (pārredzamām) šosejām tā var darīt, bet serpentīnos un stāvos kāpumos/kritumos tādā veidā drīz vien bez bremzēm paliksi un atradīsi taisnāko ceļu lejā. Kalnos drīzāk otrādi - kalnā braucot var attīstīt lielāku ātrumu jo viegli apstāties, lejup braucot stipri prātīgāk.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ar nav gluži tiesa, reiz kad bija 1st Gen lietots 1.6 litru Avensis ar  pusbeigtu sajūgu, tad NO braucu tieši tāpat - "gāzi grīdā", jo pilns auto + bagāža stāvos kāpumos tā smirdināja sajūgu, ka vienā kur nesarēķināju caur līkumiem, pusceļā bija jālūdz visus izkāpt un paiet kājām + jādzesē "kārba"- sajūgs smirdēja kā traks. Bet kopsummmā ar to auto un tieši to orģinālo sajūgu tika nobraukts 150+ tūkstoši, pa lētu naudu pārdots brālim, kurš arī turpināja braukt bez remonta un par "lūzņu cenu" pārdots tālāk ( tipa ar tekstu ka aizies uz Āfriku), kad ar rūsu apnika ņemties. Sajūgs bija tas pats no A-Z ...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Nu nez kādi jūs tur braucēji, Itālijā ar Dačuku Sandero Stepway 1.0 bija jautri kā serpentīnos tā pa bāni. Gāzi grīdā 2/3 ātrums un viss notika. Riepiņas mičeļīni gan čīkstēja bet nomas auto kas man. Un pat eļļu klāt uzliet matoram, nevajadzēja. Ps iekšā 3 braucēji un cabin bag. Vispār no econom klases nomas auto šis palicis atmiņā kā labākais.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Norvēģiem ir ievērojami jautrāki serpentīni kā Itālijā (izņemt dažas vietas IT ZR, kur vecie ceļi iezīmēti vienā līmenī ar jaunajiem). Čīlē vēl jautrību palielināja metode būvēt grants serpentīnus, kur laiku pa laikam vēl irigācijas bija pa ceļu palaistas

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: "ieskrieties stingri virs atļautā pa kalnu uz leju, ja priekšā gaidām kāpums" - tā jau pauguru, ne kalnu braukšana. Kalnos slīpumi ir kilometros mērāmi un tur nekāda ieskriešanās nepalīdz. Tad, kad pamēģināsi ar to uti nobraukt kādu serpentīnu 40km garumā, tad paskatīsies degvielas patēriņu un varēsi runāt par kalnu pieredzi.

Nu pļa. Pie Bergenas ir ceļš 17% ar kritumu 25km garumā. .Tā, ka pašam vien būs jāpamēģina

Protams, ka ieskriešanās 25km neko nedod. Jaudas gan tai utij mums diviem pietika. Bija gana veikls. 

Un jau teicu - ņemot vērā, ka nejūti saķeres atšķirību SUV un sedanam, kalnu pieredze ir jāapgūst tev.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Konuss rakstīja: Tur jau drīzāk pauguri būs bijuši, ne kalni. Nu ok, pa puslīdz taisnām (pārredzamām) šosejām tā var darīt, bet serpentīnos un stāvos kāpumos/kritumos tādā veidā drīz vien bez bremzēm paliksi un atradīsi taisnāko ceļu lejā. Kalnos drīzāk otrādi - kalnā braucot var attīstīt lielāku ātrumu jo viegli apstāties, lejup braucot stipri prātīgāk.

Šādi rīkojos KUR IESPĒJAMS.

Normāli kalnos bremzēju ar motoru + darba bremze impulsiem. Kompānijā bija iespēja novērot noķīlējušu bremzi, jo kolēģis visu laiku ar darba bremzi strādāja

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja:

Bradypus rakstīja: "ieskrieties stingri virs atļautā pa kalnu uz leju, ja priekšā gaidām kāpums" - tā jau pauguru, ne kalnu braukšana. Kalnos slīpumi ir kilometros mērāmi un tur nekāda ieskriešanās nepalīdz. Tad, kad pamēģināsi ar to uti nobraukt kādu serpentīnu 40km garumā, tad paskatīsies degvielas patēriņu un varēsi runāt par kalnu pieredzi.

Nu pļa. Pie Bergenas ir ceļš 17% ar kritumu 25km garumā. .Tā, ka pašam vien būs jāpamēģina

Protams, ka ieskriešanās 25km neko nedod. Jaudas gan tai utij mums diviem pietika. Bija gana veikls. 

Un jau teicu - ņemot vērā, ka nejūti saķeres atšķirību SUV un sedanam, kalnu pieredze ir jāapgūst tev.

Nezināju, ka norvēģijā ir 4000m vjl pārejas

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

anoagask rakstīja:

eidis rakstīja:

Bradypus rakstīja: "ieskrieties stingri virs atļautā pa kalnu uz leju, ja priekšā gaidām kāpums" - tā jau pauguru, ne kalnu braukšana. Kalnos slīpumi ir kilometros mērāmi un tur nekāda ieskriešanās nepalīdz. Tad, kad pamēģināsi ar to uti nobraukt kādu serpentīnu 40km garumā, tad paskatīsies degvielas patēriņu un varēsi runāt par kalnu pieredzi.

Nu pļa. Pie Bergenas ir ceļš 17% ar kritumu 25km garumā. .Tā, ka pašam vien būs jāpamēģina

Protams, ka ieskriešanās 25km neko nedod. Jaudas gan tai utij mums diviem pietika. Bija gana veikls. 

Un jau teicu - ņemot vērā, ka nejūti saķeres atšķirību SUV un sedanam, kalnu pieredze ir jāapgūst tev.

Nezināju, ka norvēģijā ir 4000m vjl pārejas

4000 m pārejasir gandrīz tikai Himalajos un Pamirā

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Pēc astoņu mēnešu auto meklējumiem vakar sanāca tāds spontāns pirkums - izsolē ieķēru Volvo V60 R-Design D4 (190 ZS dyzelinas, 8 pakāpju automatas), 2018. gada, no Nīderlandes... Kopumā auto šķiet OK, ir pāris vizuālu štruntu, kas jāsataisa (jānokrāso aizmugurējais bampers, pāris sīkās buktes jāizvelk un jānokrāso diski). Naudiņu nolocīju, tā ka, jāgaida kādas 2-3 nedēļas, līdz atnāks mājās. Redzēs, kas beigās no tā visa sanāks, pirmo reizi pērku auto aukcionā.

Nu tā, šodien atnāca iegādātais aparāts. Interesanti, ka mašīna atnāca, bet dokumentus sūta pa pastu. Solīja apmēram nedēļas laikā, līdz ar to piereģistrēt reāli varēšu tikai nākošnedēļ. Līdz šim šķiet, ka viss OK - auto stāvoklis atbilst aprakstam, izņemot to, ka nežēlīgi piedirsts salons. Bet tā viss strādā, nekas negrab, neklab...

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Bet nu velns! Astoņus mēnešus meklēt, tad gaidīt, ņemties ar reģistrāciju, remontēšanu utt, lai pēc gada pārdotu un izietu pa nullēm...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Nuuu, tos astoņus mēnešus jau nebiju kājiniekos, līdz ar to nebija jau tādi dikti intensīvi meklējumi. Braukt bija ar ko. A par remontēšanu - kas tur ko baigi ņemties. Atdod auto, lai sataisa, noloci naudiņu un miers...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

eidis rakstīja:

Bradypus rakstīja: "ieskrieties stingri virs atļautā pa kalnu uz leju, ja priekšā gaidām kāpums" - tā jau pauguru, ne kalnu braukšana. Kalnos slīpumi ir kilometros mērāmi un tur nekāda ieskriešanās nepalīdz. Tad, kad pamēģināsi ar to uti nobraukt kādu serpentīnu 40km garumā, tad paskatīsies degvielas patēriņu un varēsi runāt par kalnu pieredzi.

Nu pļa. Pie Bergenas ir ceļš 17% ar kritumu 25km garumā. .Tā, ka pašam vien būs jāpamēģina

Protams, ka ieskriešanās 25km neko nedod. Jaudas gan tai utij mums diviem pietika. Bija gana veikls. 

Un jau teicu - ņemot vērā, ka nejūti saķeres atšķirību SUV un sedanam, kalnu pieredze ir jāapgūst tev.

25km * 17% = .... Jopt. Gandrīz Monblānu esi uz Norvēģiju aizvedis grabažniekā! 4,250 km kalniņu izdomājis, daiļdirsējs!!! 

Tad jau nav skaidrs, ka jādaiļdirš tālāk, melojot, ka es nejūtu saķeres atšķirību SUV un sedanam

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
7 1 Atbildēt

mjā, baigie kalnu experti nolasījušies

pašiem smiekli nenāk?

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
5 1 Atbildēt

nu ko jūs te par vietējiem kalniņiem, re, indieši nupat uz mēness nolaidušies!

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Chalenger rakstīja: nu ko jūs te par vietējiem kalniņiem, re, indieši nupat uz mēness nolaidušies!

visi?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Vakar noslēdzās mana epopeja ar auto reģistrāciju. Viens bija tas, ka dokumenti atnāca vēl 2 nedēļas pēc auto, plus, pašam pēc tam nebija laika aizbraukt uz CSDD... vakar beidzot saņēmos, piereģistrēju, izgāju skati (pa nullēm neko nedarot), tagad braukšanas vaina. Kas patīkami, izrādījās, ka pirms 30 tūkstošiem Volvo centrā ir mainīta zobene, atkrīt viena lielāka izmaksa.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mazliet par to cik "sapisti" (elektronikas ziņā)  ir mūsdienu auto uz 2018 gada LR Discovery bāzes:

Un paralēli var teikt ja ASV dīleru serviss ir pilnīgs 3,1415926 ... ("man labāk neko neteikt" ). Un par to ka faktiski LR mehāniķis/elektriķis ir ar vēl lielāku nepieciešamo zināšanu komplektu kā man jābūt ... t.i

 tam tā vajadzētu būt ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Bij man radagabalam līdzīgs Landrovers. Jau garantijas laikā pa servisu vien dzīvojās, kad beidzās garantija, pēc kārtējās apstāšanās pārdeva to mēslu nākamajam nelaimīgajam. Es vispār nesaprotu, kā var tādus sūdus ražot un tirgot par lielu naudu. Un ir taču vēl, kas pērk.

1.. 31 32 33 34 35 36
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti