Sen zināms paradokss: rātns autovadītājs savu iemaņu līmeni ceļ lēni. Iespējams – neceļ nemaz. Pēc licences iegūšanas viņš (viņa) labvēlīgos apstākļos diezgan ātri kaut cik apgūst ātrumus līdz 90 km/h un pie tā arī paliek. Pirmajā ziemā savukārt notiek minējumi – kāds tad ir tas “drošais ātrums” uz sniega? Uz ledus? Minējumi, jaukti ar bailēm.
Un cilvēks, noteikumus nepārkāpdams, brauc pa savu (un sava auto) spēju robežu. Bez rezerves. Nedroši.
Tālajos pagājušā gadsimta septiņdesmitajos gados, kad sāku savas rallista gaitas, Latvijas un PSRS izlases treneris Aleksandrs Karamiševs šo kaiti lika ārstēt tā – pa šoseju jums jābrauc ar pilnu klapi (ierobežojuma “90” tad vēl nebija)! Tad uz grants ar 120 km/h (neko daudz ātrāk mūsu žiguļi negāja) nebūsiet saspringti. Un mēs vilkām līdz Cēsīm 50 minūtēs, līdz Liepājai stundā un 45. Šajā gadsimtā tik ātri nav braukts. Nedrīkst. Slikti. Ātruma pieredzes rezerve netiek uzkrāta. Bet tā ir ļoti noderīga, gluži nepieciešama arī lēnākos režīmos, jo, apstākļiem vai situācijai pēkšņi mainoties, ļauj reaģēt ātri, precīzi, pareizi.
WALA rakstīja: Nu ja baigi gribas varu iedziļināties to fufeļu būtībā, galu galā ar WiFi un dažiem citiem radio frekvenču verķiem biju ielidis dzili lai atrisinātu problēmas ...
Tehniski jau nekā sarežģita tur nav , jo taisīt radio frekvenču "kakafoniju" nav seviški grūti, jautàjums ir par jaudu un sniedzamības robežu, un to lai kaut kā "palīstu' zem to kas ķer nelicencētu frekvenču uzmantošanu "radara" ...
Ja tiešām gribi - varu no Ķīnas man atsūtītu "fufeli" iedot izpētei. Zvani - AJ 29208073.