Es ar domāju - zīme ir, tātad ir. Nav tāda CSN panta, ka zīmes neattiektos uz kabatām. Nedomāju, ka ir vērts mēģināt kaut ko pārsūdzēt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es ar domāju - zīme ir, tātad ir. Nav tāda CSN panta, ka zīmes neattiektos uz kabatām. Nedomāju, ka ir vērts mēģināt kaut ko pārsūdzēt.
Nav tik traki. Tefal pannas labi kalpo vairākus gadus vai līdz brīdim, kad sievasmāte ar metāla karoti sāk skrāpēt.
Ja ar roklu šāds gateris jāizkrauj, tad ir jautrība.
打它们真的不可能吗?
但这是一首好歌:
Priekša visām G Astrām vienāda, ja nu tikai kupejai kas varētu atšķirties.
Radinieks nesen brauca ar jauno HRV, teica, ka tas variators ir pilnīga miskaste, spied pedāli grīdā, bet auto uz priekšu vispār neiet. Motora jaudai jau vajadzētu būt pietiekamai.
Njā, tikai realitāte rāda, ka vislielākie bremzētāji ir tieši viskrutāko džipu īpašnieki.
Nē nu situācijas ir dažādas. Ja kādam ir ekskluzīvs auto ar stūri labajā pusē, lai brīvdienās izbrauktu, tad kāpēc nē? Atdzīt no salas Wauxhall Astra un braukt ar labo stūri ikdienā uz darbu ir vairāk kā idiotiski.
Uz abiem jautājumiem atbilde ir: kā kurā servisā, kā kurā gadījumā.
Par kādu dzinēju vispār ir runa? Benzīnam gaisa masas mērītājs var šādu joku strādāt, vēl visādi temperatūras devēji.
Tad jau jautājums beigās tomēr bija par pečku nevis kondicionieri? :-/
Varētu būt zonde, bet iesākumā ieteiktu vienkārši EGR vārstu noglušīt. Protams, ja 98-tā gada renim tāds vispār ir.
Iespējams pareizais risinājums būs paātrinātie kursi, kurus var iziet atvaļinājuma laikā. Tādus daudzas autoskolas piedāvā.
P.S. Parasti jau darbos ar slīdošo grafiku ir elastīgas samainīšanās iespējas, tas gan atkarīgs no kolektīva atsaucības un draudzīguma.
Sieva stāstīja, ka šāda esot bijusi viņas pirmā pieredze pie auto stūres. Iesēdās, ielika robā un... iznesa garāžai vārtus. Viņa pat negribēja tai garāžā iebraukt
Opel Astra varētu būt Way To Go!
Ah mērītājiem tikai vajadzētu atcerēties, ka katrs telefona modelis patērēs strāvu savādāk, tas atkarīgs gan no izmantotajiem dzelžiem (to energorijības), gan softa.
Ar Corsu nav braukts, bet Astrām slēdzas ar to pašu pogu. Un drošinātājs arī ir viens.
Rakstīts, ka mašīnas piederējušas kādam uzņēmumam, tātad pirmā reģistrācija ir bijusi.
Man jau otrā radiniece pārsēdās krosoverā. Abas apgalvo vienu un to pašu - braukt esot vieglāk, jo labāk visu var redzēt. HVZ... Es personīgi labāk jūtos pie standarta heča/ sedana nevis džipa stūres.
Krustojumā apdzīt sen jau ir aizliegts!
Džadaja zobens bardačokā skaitās?
Pelnutrauki, kas paši iztīrās. Dīzeļiem var apvienot ar DPF tīrīšanu un reizē izpūst visu to pasākumu pa šoseju
Man domāt, ka nevienu mūsdienīgu motoru ar kurbuli nemaz pagriezt nevarētu. Tiem vecajiem autiņiem jau kompresijas necik nebija.
''Pulētais tērauds arī izpleš Easy Remote Control dizainu, uz kura ir abu kompāniju – Philips un Georg Jensen brendings.''
Kādam daunim jābūt, lai publicētu šādu murgojumu?