Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
Krokodils 01.05.2018 16:54

jaaanis rakstīja: Tieši tā, parkojies cik tālu gribi tāpat kāds apstāsies tieši blakus un uzšaus pa sāniem.

Es pēdējā laikā esmu sācis vienkārši ejot uz veikalu nobildēt blakus stāvošo auto.... Ja atnākot būs bukte durvīs varēs uzsākt lietu. 2sek laika prasa nobildēt...

Kolēģim darbā bij normāli kāds braucot ārā aizķēris un švīka ar bukti pa priekšējām durvīm un spārnu... Apsargi arī p.mpji lecās un 'bez policijas' nedos nevienam neko... Policiju nogaidīja 2h... atbrauca uzrakstīja iesniegumu, poliči sabildēja un tagad joprojām gaida lēmumu(tas bija 2mēn atpakaļ) Kopš tā laika, pats sāku bildēt.

Īpaši toksiska ir Depo k.ulmaņa stāvvieta, jo tā pēc ietilpības ir maza, vietiņas arī ir maksimāli šauras sazīmētas, bet DIY gribētaji daudz.

Tur es cenšos ar līkumu braukt un pēdejā laikā uz turpat netāli esošo k-senukai braukt.. cenas tās pašas,pat lētākas uz atlaidēm... stāvvieta liela, rindas veikalā mazas ja salīdzina ar depiņu.

Cenšos arī likt tālāk un tā, bet nu jā.. tāpat ir sānos krāsu uzsitumi...

Būtu jauna mašīna, ar svaigu krāsojumu es domāju ka līmētu sānos kādu caurspīdīgu 'anti-scrach' plēvi.

Krokodils 01.05.2018 22:49

650 rakstīja: Grabēšana jāklausās specifiski katrai auto markai.Ķēde gan ir no dzelzs, bet spriegotājmehānisma vadīklas būt no plastmasas."Pareiza" maiņa ietver spriegotāju,ķēdes un arī pat Zobratu maiņu (tie arī pa milimetru izdilst).Kapeikjājēji uzmaina vispirms lētāko sastāvdaļu (spriegotājus vai pat tikai Kādu no viņiem) un tad fiksi piemeklē lohu, kuram pāris nedeļu laikā nogrūst to pusslimo auto aka "tikko no Grand-apkopes".Īpaši drosmīgam jābūt, lai ar "pliku" eļļu ekspluatētu lietotu auto, kur vēl ja kādu specifisku vai jaudīgu.Ņemot vērā to, ka ražotājs ir noteicis ne tikai eļļas pielaidi- viņš klusībā saka arī to, ka pāc garantijas laika beigām tam viņa izgatavotajam suudam ķēdes maiņas vajadzība var iestāties "jebkurā brīdī".Dažu specifisku marku lietotājiem tiek "silti ieteikts" pie kaut kādiem attiecīgiem kkm nejāt kapeiku un nomainīt preventīvi.Ļoti noderētu par savu specifisko marku palasīt svešzemju lietotāju forumus,īpaši krievu vai baltkrievu.

Protams.. vis kas var notikt... tā ir mašīna. Pat no konveijera nobraucot 10 vienādi autiņi, pēc garantijas tie servisos uzvedīsies dažādi. Jo skarbi, bet pamatā auto ražotaji būvē priekš garantijas perioda. Garantija beidzas un tad kā paveicas.. kādos ceļos eksploitē un kāds fināllejums katrai detaļai trāpijies u.t.t. cik katra oriģinalā detaļa pēc garantijas izturēs... dievs vien zin.

Bet pēc pieredzes, mūžā ķēdi neesmu mainījis (ģimenē 3 masīnas bijušas ar ķēdi)

Viena vispār nullīte pirkta beidzamajos treknajos gados -2007 gads, tagad autiņam pulkstenī 240k ķēde ne grab ne klab... mazda 6, apkopes gan veic joprojām laicīgi un meiģina pieturēties pie kvalitatīvām daļām. Izrūsējis ar nav, braucot 11 gadus pa LV sāli... kaut pa mazdām visi smejas, kā pa opeļiem... Rūsa, jā protams, ka ir šur tur, jo tomēr 11 gadi, bet nav tā ka caurumi grīdā un ka jāpārmetina kaut kas būtu... (pret to krowns reizi 2 gados, tieši pirms ziemas, acīmredzami, palīdz.)

Kā jau teicu atkarīgs no īpašnieka, tā arī kalpos mašīnīte.

Ļoti daudziem diemžēl auto ir no punkta A līdz punktam B un servisu redz 1x gadā - pirms skates, spiests sataisīt '2' lai dabūtu uzlīmi, bet pie pārdošanas uzprišina un slavē ar nez kādiem vārdiem lai tikai tiktu vaļā jo zin ka dēļ savas nevīžības vaina tur, vaina šur, kas lidos...

Krokodils 08.07.2018 23:37

druknais1 rakstīja: Jau notirgota?

Vēl ir pieejams, zvani vai raksti ;)

Krokodils 09.07.2018 11:28

Jo pie mums tās sētas izgriezīs 'vietējie' kuriem vajadzes tikt pāri ceļam vai seņotāji kuri vēlēsies tikt savā sēņu vietā.

Vispirms vajag infrastruktūru - dzīvnieku tiltiņus/tuneļus kur tiem droši pāriet, pēcāk noteikumus par nopietniem sodiem ja indivīdi staigā pa šoseju apdraudot sevi un citus UN TIKAI TAD var normali būvēt dzīvnieku sētas droši norobežojot šoseju.

Mums nav pilnīgi nekas no esošā, tāpēc braucot krēslā vai tumsā vienmēr jālūdz dievs vai kāds dzīvnieks negadās priekšā...

Krokodils 09.07.2018 11:47

Stirna po.. bet es esmu vairākas reizes taurējis uz cilvēkiem uz jūrmalenes kuri lien pari tajās nelegāli izgrieztajās spraugās...

Vēl nesen - š.g pavasarī braucot pavēlāk mājā no Rīgas reāli gandrīz nobraucu uz jūrmalenes jo kārtējo reizi mauca pāri tieši neatļautā vietā tur kur izgriež caurumus, tāpēc ka 'demokrātija' un 'tiesības'.. bet pienākumi nevienam nav....

Nedz atstarotājs, nedz saprašana... Reāli palidoju uz 110 ~1vai 2m gar personu, kreisajā joslā...

Ieraudzīju siluetu tiešajā spuldzes starā ~40m attalumā, kas pie šoseju ātrumiem ir ceturtdaļsekunde? jeb pilnīgi nekas... nopirsties pat nepaspēj...

Un PROTAMS ka es būtu vainīgs jo redz es biju bargais likumpārkāpējs parkāpjot ātrumu, butu braucis uz 90 nebūtu nobraucis... AHA....

Reāli biju sabesījies un metu pie pirmās izdevības apkārt(Babītes viadukta), domāju ja vajadzēs pa galvu sadošu, moš kādu skrūvīti iesitīšu... bet kamēr apmetu apkārt un atbraucu, tikmēr protams indivīds bij nozudis...

Es nesaprotu šo sistēmu... indivīdiem vazāties pa šosejām atļauj un nesoda, pārkāp 10,15km/h un bezmaz vai cietumā liek un nokaunina internetā, ka kārtējais 'PĀRGALVĪGAIS' autobraucējs pa šoseju brauca ātrāk....

Krokodils 10.07.2018 10:41

Runāju par homo sapiens sugu.

Pameiģini eiropā pāriet pāri šosejai kur auto brauc ar 100+... netiksi pusē kā jau kāds patruļ helītis vai vienkārši kāds būs pazvanījis par pašnāvnieku primātu... Netiksi līdz pusei, kā ekipāža būs klāt un varēsi izbaudīt attiecīgās valsts aizturēšanas kameru un vēlāk maksāt vismaz pāris simtus par šo izpriecu.

Pie mums likums neaizliedz iet pāri un visi var vazāties pa šoseju malām. 'sēta' nav nekāds likums. Vienkārši preventīvs veids kā ierobežot indivīdu gadu gadiem iestaigāto bīstamo taciņu. Kaut netālu ir drošs pārvads izbūvēts.

BET ja uzbrauc kādam tad protams, ka autovadītājs vainīgs jo papildus tam emocionālajam ka kādu esi notriecis un bleķi samīcīti kas sitīs pa kabatu tad vēl jāiet cauti bezjēdzīgqjai tiesas sistēmai jo primāri stājas spēkā 'mazāk aizsargājamo' satiksmes dalībnieku bullšits. Bet ja gribi savu taisnību tad jāņemās un jātiesājas.

Pilnīga 90to gadu ateja mums tie ceļu likumi ir!

Krokodils 03.08.2018 17:53

Tā kā mūsu autoceļi 80% ir vienjoslas, tad protams braucot pa div vai trīsjoslu ceļu cilvēks, kā brauc tā brauc... PO uz to teoriju, vai tām pāris braukšanas stundas reizēm kur kādreiz mācija, ka ir jābrauc pēc iespējas tuvāk labajai ceļa malai....

Nesen pie stūres aizrullējot Vācijā, man bija kūlturšoks, cik tur viss tas solīdi strādā. Uz štrāses arī ja ielien kreisajā un dzen fūres kuras labajā.. tu jau tā ar 140 brauc, bet aizmugurē, pa kreiso kāds vēl ātrāk - NEVIENS pakaļā nelien. Drošā distancē nobremzē un gaida kad pa.isīsi malā!

Protams ja labā brīva un turpināsi sēņot tad sāks midžināt un ja turpināsi sēņot pat pasūdzēsies vnk poličiem.... BET NEVIENS BAMPERĀ TEV NELĪDĪS!

Nevienu 'labo' apsteigšanu nepiedzīvoju, jo tā ir agresīva braukšana kuram ir normāls sodiņš ar soda punktiem.

Bet pie mums ja arī kreisajā tu kādu apsteidz un brauc 110(90vietā) aizmugurē viens brauc uz 120/130, iesēžas reāli astē, 1m no bampera, midžina, streso..... un vēl visādus pigorus rāda. A ko man darīt? maukt labajam sānā?...

Protams par kreisā josla aizņemšanu ja labā brīva, tur ir cits stāsts, bet TAS IR JĀRISINA POLICIJAI!

Policijai beidzot to ir jāsāk skatīties un sodīt ikdienā. Bet ja pats redzi kādu, tad pasažieris ņem rokā video ierakstu, kamēr tu zvani par brīvroku sistēmu policijai. Un attiecīgajai 'zosij' seko kamēr pārtver poliči. Parādi fiksēto pārkāpumu un tā pārmāci.

Bet redz visi ir pārak aizņemti.... Visi mak tikai mācīt sēžot dīvānā, bet ka pašam jāpakustina tās mīkstās vietas, tad visi klusē. Un tad grib lai kas mainās....

Krokodils 15.09.2018 8:52

Šovasar biju ar auto aizliadis uz vāciju - Hanovere un Hamburga bija galamērķis - tas bija kūltūršoks! Dzirdot pa auss galam kā tur notiek ir viens, bet esot pie stūres un braucot reāli kas cits! Uz šosejām/bāņiem viss tik ideāli notiek uz ceļa! pat uz 3 joslu un 4 joslu bāņa NEVIENS neuzdrošināsies pa labo pusi dzīt. Ja ir izveidojusies tāda situācija, ka pa kreiso joslu kāds brauc un laba ir brīva, pa labo piebrauc pie tās mašīnas ievērojot to pasu distanci un teiksim tā 'brauc aiz viņas.' Bet neviens šo manevru -apsteigšanu pa labo neviens neveic! Jo pa to tur ir labs sodiņš...

Ja kādu jau dzen, un spogulī skaties ka tuvojas kāds fiksais nav jāspiež pedal to metal.. tu dzen kādu uz saviem 140 kruīzā, bet aizmugurē fiksais DROŠĀ attālumā piebremzē, tu apdzen pārkārtojies un fiksais turpina braukt savā ātrumā. Neviens ne lien pakaļā, nedz ārdās... Vispār interesanti ka bezlimita bānī normāls šosejas ātrums ir 120/130. Neviens nekur nedragā un nav tā ka visi spiež cik var izspiest no savām dzelzs kastēm, tikai tāpēc ka nav ātruma ierobežojuma..(šis ir labs piemērs, ka jo vairāk cilvēkus ierobežo, jo vairāk cilvēki vēlēsies pārkāpt, bet ja iedod 'brīvību' tad cilvēki paši normāli, saprāta robežā brauc.)

Braucot atpakaļ, šī ceļu kultūra faktiski mainās Polijā ~200km no Lietuvas robežas un to uzreiz jūt, ka iebrauc kādā 'čuhņā,' kur parādās visādi 'wannabe' u.t.t. kas tev iesēžas astē, nervozē, apsteidz pa labo jo ietaupa tās dažas sekundes.

Ehh.. Šo centrāleiropas ceļa kultūru vajadzētu katram izjust uz savas ādas, tad varbūt arī te kas mainītos uz ceļiem.

Krokodils 04.11.2018 21:50

Ja aiziesi ar mērķi nopirkt, neviens tev neko nedos jo viņi redz ka tu jau ver maku vaļā un pērc.

Ir jāmāk pareizi runāt, tad 'bonusus' itin visur var dabūt (Bāros, resorānos, elektropreču veikalos u.t.t.) Jo visi grib tavu naudu. Ja māki pareizi pačīkstēt radot iespaidu ka tev ir nauda, bet nezini vai pirkt vai nē.

;) Šādi ir gadījies parunāt un 'apvārdot' lai tikai mani pierunātu pirkt,

Vecrīgas bāru dzērieni regulāri tiek malkoti ar 15/20% atlaid(kaut tapat viņi uz mani uzvārās )

Ir ieturēta maltīte restorānā divatā kura bija 80€ vērtībā, bet tāpēc ka parunāju ar oficiantu, beigās vienkārši nolaikoju FB, ieliku 5zvaigžņu recenziju un uzrakstīju labus vārdus tad maltītes summa čekā bija 50€.(un tāpēc par viņu neaizmirsu un atstāju 10€ dzeramnaudu) win=win

pirku veļasmašīnu euronicā - 'bonusā' dabūju papildus 1gadu aizsardzību pret bojājumiem un persil veļas pulveri.

RD electronics pirkts TV, Dabūju pa brīvu komplektā arī garo kinozāles tumbiņu zem viņa (100€ vērtībā)

Ikdienas pirkumos vēl šad tad kaut ko ar kādu atlaidi sarunāj, teiksim pērc vienu preci, bet otru preci ar 50% atlaidi sarunā ar maiņas vadītāju, ka kasē izsit, kaut viņam nav atlaides u.t.t. šeit uz lielajiem svētkiem ir vieglāk, tikt pie kādas papildus atlaides, jo tad ir svētku sajūta darbiniekiem un tā.

Protams visa pamatā ir, ka jāmāk runāt, ;) Sakot es pērku, bet gribu vēl to un šito, bezmaksas... tas tā nestrādā!

Piepelnoties studiju gados dažus mēnešus telemārketingā, darbs reāli kaitinošs, sūdīgs un man nepatika, toties tas manī iemācīja šo meistarību, prast atrast sarunā šīs atslēgas vietas un tagad dzīvē var meiģināt sarunāt šos bonusiņus.

Krokodils 08.11.2018 0:26

Nu es pēc pieredzes ar slotām varu teikt tā pie mums viņam ir nostavejušas un draņķīgas, tāpēc labāk pirkt lētās nekā dārgās.

Reiz nenožīdojos un iegādājos bosch nepagāja vasara, kā sāka mest švīkas. Notīri to gumiju, zin kā moš kādi sūdi sakrājušies, uz dienu tik palīdz un atkal... skaidrs metamas ārā.

Nopērkot hondu arī domāju, palutināšu un nopirkšu 'labas' slotas ieeju ck izmetu 30€ par bosch aerotwin. Paiet nedēļa un met pilnīgi lielas peļķes. notīru ar spirtu to gumiju, met mazāk bet still MET.. jaunām slotām. I mean wtf?!?? Izmēri visi pareizie...

Eju atpakaļ uz veici, viņi saka ka pieņemt atpakaļ nevar jo nav fizisku ražošanas defektu. Tā nu izmetu misenē.

Kopš šīs pieredzes pērku 'lētās' slotas kkādā mahimā vai rimi kad ir autoprecēm atlaide pa 2/3€ gab... un tās stabili tīra normāli, mainu reizi 3, 4mēn. Sanāk lētak nekā pirkt brendinieces.

Nē nu šikās gan jau nav sliktas, ja var uztrāpīt uz svaigām... a pie mums 90% plauktos piejamas ir gadu, divus vai pat trīs nostāvējušas sazin kādās 100un1 loģistikas noliktavās, kur tā gumija jau sen sačokurojusies.

Laikam gan tās 'zieminieces' vairāk domātas kādiem ziemeļīgākiem reģioniem, kur ziema ar biezu sniegu un salu turas vismaz 3-4 mēn, nevis kā pie mums decembrī -3 un slapjdraņķis, Janvārī -20, februārī atkal -3 un Marts jau klāt ar pavasara iestāšanos!

Krokodils 16.12.2018 19:18

Visezonieci var kaut kādā Anglijā. Kur uzsnieg 2cm sniegs divas reizes pa ziemu. Un no rītiem lai var izkustēties braucot uz darb jo kaut kur ir uzsalis.

Latvijā likt vissezonieci ir slinkuma pašnāvība augstākajā pakāpē!

Pat pilsētā pie mūsu ziemas/sniega/šļuras daudzuma, tad kad beidzot uzsnieg ir neiespējami 'droši' justies uz ceļa ar šo marasma produktu!

Un tad citiem ir jācieš... jāstāv vēl lielākā sastrēgumā, jākavē darbs, jānervozē tikai tapēc, ka kārtējais sliņķis nopircis visezonieci un ieslīdējis kādam pakaļā....

Krokodils 12.01.2019 10:21

Vasarā laidu uz Hanoveri atpūsties,

Polijā ceļa maksa saskrien 35e uz vienu galu... vopš turp-atpakaļ ar sotaku jāreiķina ja vēlies izmantot komfortablo bāni caurbraucot.. spiedu cik grib (limits 130) bet parasti ar 140/150 braucu kruīzā... ne policists ne radars maisās uz atrgaitas šosejas... un es ne tāds vienīgais.

Atļauj vismaz cilvēkiem izgāzēt drošā šosejas vidē, nevis kā bananu republikā kur svaigs asfalts - nozīmē peļņa, ta saliek entos radarus un vēl netrafarētie nozīmēti, ar mērķi - PELNĪT.

bet jā, ja agrāk Polija bija murgs un bieds, ta tagad dēļ intensīviem bāņu bliešanas darbiem drīz varēs vienkārši kā iebrauc, tā izbrauc jo vasarā intensīvi blieza augšā bāni vel talāk kurš šķiet stiepsies drīz līdz pat LT robežai. domāju gadi 3, 4 max 5 un varēs Poliju vienkārši caurbraukt nenobraucot no bāņa.

Atpakaļceļā tieši uz pēdējā bāņa posma bija kkāda avārija un aiztaisīts bija, ta visu lielo satiksmi caur netālu esošo mazpilsetas vienīgo luksoforu, nācās 50km līkumu, 1.5h braukt/stavēt.... Tur ne waze, ne tomtom, ne google ne masīnas integrētā navigācija nevarēja palīzet jo viens mazais apvad ceļš tikai bija vienīg varēj griest riņķī braukt atpakaļ un mest ~200km līkumu

Krokodils 12.01.2019 10:47

je, 140... sorr sajaucu.

BTW Vācijā uz 'bezlimita' bāņa nav tā, ka visi pedal to metal!! neviens tur diži nespiež, kā mūsu valdība grib lai mēs domājam, jo tak ātrums = bieds un turētu mūsu psrs žiguļu ātrumu.

Vācu bezlimita bāniīī cilvēki brauc 130/140 kruīzā. Ātrak palido tikai tie kam ir porši, m5 bmw, amg merši, ferrari u.c. luksusa auto (kuriem nauda nav problēma)

Protams es arī paspiedu, tīri zinātniskiem nolūkiem... ja normali mans 2.2l dīzelis ikdienā tērē ~5L/100km, tad braucot uz 200km/h kruīzā - kompis rāda ka ēd 12L/100km pēc 50 noskrietiem kilometriem... tā kā nekāds lētais prieks nav skriet tādā ātrumā.

Krokodils 13.02.2019 8:59

Džipistu ikdiena... (jo platāka riepa, jo lielāka iespējamība, ka uzbraucot uz šļuras saķere zudīs/ notiks akvaplanēsana) Tad glupa blīve starp sēdekli un stūri no tā nobīstas un nevajadzīgi parauj stūri uz vienu vai otru pusi, tādējādi pēkšņi atopoties grāvī.

Dabiskā atlase

Krokodils 19.02.2019 15:35

'pircēji' jau arī NAV LABĀKI. Bija man 97g autiņš, kuram skate bija vēl 9mēn, brauca normāli, lieli defekti nebija. Pāris mazsvarīgi vieninieciņi. Tehniski nekāda apisiena tāpēc pārdevu pa 800€ Aprakstā viss bija skaidri un gaiši rakstīts, kā arī bildēs redzams. Tas bija murgs pārdot! Visi, VISI atbrauc, un sāk vaidēt.. tur skrāpējumi, tur rūsa tur salons sabružāts..... Nu WTF?!?!?? Autiņam 23gadi, cena atbilstoša, bet visi vaid un pukst piebilstot ka ja nebūtu tas un tas tad vēl varētu paņemt.. bet....

Sākumā vēl centos noturēties, bet pēc kāda trešā indivīda sāku vienkārši konkrēti tiešā veidā runāt - B.. ja jāvaid tad varbūt labāk brauc uz slimnīcu?!?? Daudzi apvainojās... Bet kā savādāk runāt?!? Tu pērc VECU, braucošu mašīnu, zem 1k €!!! Nevis esi iegājis auto salonā...

Šķiet kādam 9 vai 10 'pircējam' kas bija apskatīties pardevu pa 750€, tas vismaz nevaidēja - iekāpa, piešķīla, apskatījās, paklausījās, izlaižot līkumu, teica cenu un es biju laimīgs, ka tas murgs ir beidzies jo kopā zvanītāji un solītāji ka ņemšot bija vismaz 30 vai 40.... Un ta meiģini kā tāds idiots visiem izpatikt...

Krokodils 09.03.2019 14:38

Paceļot mazliet tēmu. Esmu atradis 'Liqui Moly' kuram ir official A1/B1 sertifikācijas rētings

products.liqui-moly.com/oils/synthoil-longtime-plus-0w-30-1.html

BET maksā sālīti - 100€, 5L bundža.... Kāds nezin cik nipons plēš pa original? Jo izskatās ka ap to pašu ciparu varētu būt original, un ta jau labāk, oridžinnaāl...

Un jūsu domas, vai ir vērts 10+ gadīgam ikdienas auto, nodarboties ar šādu mazohismu, dedzinot kabatā caurumu, lejot īsteni pareizo eļļu?

Krokodils 16.03.2019 20:04

viencexperc rakstīja: nepiekrītu. Neviens razotajs neplāno, ka ar viņa radīto brīnumu kads brauks virs 200 000.

Tāpēc radās tā mistiskā eļļas maiņa pēc 20 000.... Lai gan daudz prastākiem dzinējiem mainīja pēc 10 000, vai pat 8 000.

Dzinēji kļūst plānāki, vieglāki, modernāki, bet eļļu sāk tērēt mazāk....

+1! Nu ja.. Tieši TĀPĒC arī ir super mīts, ka 'life long' dzesēšanas šķidrums vai kārbas eļļa neesot jāmaina.. jo tas tak ir life long....

NĒ!

Auto ražotāja acīs 'mašīnas dzīve' ir 10 gadi vai 200k nobraukums, attiecīgi kas pirmais iestājas. Un to arī ražotājs domā kā 'lifelong' ;) Nevis, ka nav jāmaina jo tak rakstīts, ka šķidrums ir ''mūžīgais''

Krokodils 22.03.2019 23:15

NĒ! Jo 1/2 radari joprojām ir ieskrūvēti taisnās un pārredzamās 'peļņas vietās.'

Protams nav tik traki, kā pirmajā radaru sāgā, bet ir joprojām jūtams, ka ar radariem pelna nevis rūpējas par satiksmes drošību. Un pelna labi, jo aug, kā sēnes.... sķiet esam līderi pasaulē uz 1km2 radaru skaitu ziņā

Krokodils 29.05.2019 18:50

Braucot aplī, rādīt pagriezienu ir super bezjēdzīgi, jo TEV NAV citu virzienu kur braukt. Varbūt noteikumos tā ir rakstīts, bet zinam, cik tie noteikumi ir novecojuši un neatbilst mūsdienu intensīvajai satiksmei.

Braucot pa apli, rādot kreiso arī īsti nav pareizi, jo kā jau minēja kāds domās ka pārkārtojies un iebrauks tev sānā. Ja ir vienas joslas apļveida krustojums tad šādi apļi ir maziņi, kur rādīt kreiso pagriezienu nav nemaz rentabli drīzāk apgrūtinājums slēgāt kreiso tad uzreiz labojo uzreiz ir jābrauc ārā, kamēr stūrē, pārslēdz ātrumu u.t.t....

Izbraucot ārā no apļa gan rādi, ka taisies braukt ārā, lai informētu tos kuri grib iebraukt aplī.

Krokodils 05.08.2019 22:23

Es uzskatu, ka aizliegt neko nevajag. Tas ir pārak banāli. Vairākos testos ir pierādīts, ka paņemot divas identiskus jaunus auto, vienu ar dīzeli otru bendzīnu, dīzelis izspļaus mazāk kaitīgo izmešu, jo tur filtri ir daudz vairāk un tā teikt stingrāki nekā bendzīniekam.. Tas ka ar veciem izgraizītiem dūmojošiem hlamiem brauc... nevajag uzreiz rādīt uz visiem dīzeļiem. Ā un dīzeļiem tā teikt p.epišas tāpēc ka visa pasaule griešas uz dīzeļu smagajiem auto, tie jau ir tie kas veido to pelēko masu, ne jau dēļ uzčipota uz izgraizīta x5 ar nokūpējušu bamperu Rīgas centrā, tagad līs skābes lietus...

Visi bļaustas pa dīzeļdzinējiem cik tie pēēē un pūūūū, bet nez ko darītu, ja novāktu smagos un veikalā praktiski vairs nebūtu nopērkamas preces.... ;) Jo 'bendzīna' smagajos ieliet nespētu.

Vienkārši vecajām 'Euro' klasifikācijām vajadzētu uzlikt daudz DAUDZ lielākus dabas nodokļus. Un tad paši aši izzudīs no ielām ;)

Šīs 3 vecākās vajadzētu visvairāk dot stimulu lai maina uz jaunāku, dabai draudzīgāku auto:

Euro 1(1992) +50% pielikt pie nodokļa

Euro 2(1996) +40%

Euro 3(2001) +30%

Euro 4(2006) +10%

Euro 5(2009) +5%

Euro 6(2013)

Te es runāju par privātajiem, smagajiem tur savādāku formulu izgudrot.

Valsts kasē arī uzreiz ieripotu tik daudz naudas, būtu pa ko ceļus taisīt....

Krokodils 07.12.2019 10:24

Šie visi veikalu plauktu oem aķīši ir pupu mizas kuri bez problēmām strādā no 2-5 gadiem (atkarīgs cik lēts/kvalitatīvs)

Aizbrauc pie dīlera pasūta no ražotnes oriģinālo aķīti un brauksi gadus 8 ja ne visus 10 bēdu nezinot. Salīdzinot maksās pārdesmit eiro dargāk ne kā visi veikalu augsto plauktu aķīši.

Paziņa treknajos gados - 2007 gadā paņēma no salona A6. Autiņam tagad 230k nobraukums un oridžinal aķīti tieši tikko nomainīja jo pirmajā salā kas te uznāca beidzot bija sprāgonis (pagājušo ziemu knapi izvilka, jau plānoja mainīt jo juta ka labi nebeigsies kāds rīts, bet ziema beidzās) Vasaru izbraukāja vel bez problēmām. Protams varetu tur lādēt u.c ākstīties, bet nav jau vairs psrs gadi....

Tātad aķītis novilka 12 gadus.

Tā kā plāno beidzot auto maiņu, ta paņēma kkādu vidusmēra, bet ja vēlies nedomāt par aķīti - tikai pie dīlera, original.

Savējam arī ieliku original. Augsto plauktu- varta, deta vai duracell piķoja ap 100€, original niponā pasūtīju pa 140€ un pēc 2ned, zvans ka ir atnācis, savācu un nomainīju pats, jo par 'sertificētu' nomaiņu plēsa 40€.. Teicu paldies, man nevajag, nav man Lamborghini, ka vajadzētu kaut kādu šiku nomaiņu. Melns neparakstīts klucis ir, nav baigi estētisks un 'šiks' bet man interesē ilgmūžība, nevsi kaut kādas brenda uzlīmētās uzlīmes.

Krokodils 16.01.2020 11:16

Labāk nē!

Zinot un redzot kā lietuvieši gasterbaiteru reisos(uk, īrija, vācija uz rīgu) pieliek muti un uzvedas... Tāds vēl zem promilēm izdomā paņemt autiņu lai brauktu..

Krokodils 08.03.2020 18:48

Ok.

Tad tā arī laikam darīšu, ka ar kādu superlīmi vai momentu pielīmēs to ļerpatu vai vispār nogriezīs un braukšu. Nav mums bāņa ātrum uz ceļiem...

Novērojot vai kas neveidojas. Pēc riepu maiņas scenārija man šogad šamējā jāliek priekšā. Likt priekšā vai labāk/drošāk, atstāt aizmugurē?

TA man rudens pusē, parasti eju ar šīm vasarenēm vēl jo ziemenes vēl nav vajadzīgas. Tad redzēs vai ievēros vai nē...

Paldies par atbildēm

Krokodils 01.07.2021 8:48

Interesanti, ka autors saka, Latvijā autiņš nodzīts, Vācija nē - NO KURIENES TĀDI STEREOTIPI?!?

Ikviens kas ir padzīvojis kaut mēnesi vāczemē un pabraukajis pa to ceļiem redz un zin, ka tur neviens saudzīgi ar autiņiem nebrauc. Īpāši, bānī, spiež cik iet katru dienu tātad tādam +/-10 gadīgam dīzelim motors būs savu resursu izsmēlis! Protams ritošā būs kārtībā, norūsejis nebūs, bet faktiski uzreiz vai tuvākajos gados varēsi mainīt visu dārgo ap dzinēju un izplūdes sistēmu(dpf u.c. ''zaļie'' brīnumi)

Nez es labāk ņemtu auto kas pirkta un dzīvojusi LV, redzi skaidri nobraukumu, vari aizbraukt kaut uz centru un paprasīt servisa izdruku kad servisojās vēl pie viņiem u.t.t. daduz caurspīdīgāk, protams LV mašīnam vairak jauzsver uz rūsu un hadeni, toties motori dzīvi jo pie mums nav kur tā skriet un mocīt dzinēju tūkstošiem km ik dienu.

Jo no vāczemes lētie eksemplāri(kas ir visi zem videjās cenas) biezi nāk ar fake servisa gramatām u.c. apslēptiem brīnumiem tapēc jau ir lētak, domajat ka vāciesi ir stulbi alu cilveki, bez interneta un sakariem, ka nezin vidējo auto vērtību eiropā?... Augstais cenu gals notiekti būs 99% tīrs, smuks un labāks par LV braucošu auto, bet latvietis jau 'auto no vācijas' nemeklē cenu diapazonas augšgalā. Jo tak nepirks 'no vācijas' pa pāris štukam dārgak + registrcijas čakars, ja tepat uz vietas var nopirkt...

Bet par kvatru vai bez, noteikti kvatru.... Nez ja ir tāda opcija, tad kāpēc ne? Nu i ka iztērēsi 1L MĒN vairāk degvielā? Kondiška tak ar terē vairak, kapēc ta pa to visi nečīkst? Ta ravējiet ārā un ietaupat savu pus litru degvielu mēnesī.

Par servisiem viss pamatā ir atkarīgs no auto vēstures un iepriekšejā saimnieka/-iem cik tie ir sekojuši tam līdz. Vari iegrabties FWD versijā, bet ar kvatru brauksi un priecasies un otrādi.

Krokodils 21.03.2022 13:52

1984 rakstīja: LNB bija zagšanas pirmais cēliens, iesākumam... tagad būs Rail Baltic, tur gan būs smēliens, varbūt.... Par metālu - šobrīd veidojas situācija, ka metāls vienkārši nav pieejams. Varbūt pagaidām. Nu tāpat kā padomjzemē dažādas preces nebija pieejamas vai bija nepietiekošā daudzumā

Vispār pirmais šī gadsimta zagšanas cēliens bija D-tilts, tikai pēctam, LNB un visticamāk, ka ļoti gards kumoss tiem kas ir jau tur pie šprices, būs tagad no Rail Baltica, jo šeit ir faktiski bez limita jevropas nauda(jo šamējie ļoti grib savienot beidzot šo austrumu pusi ar eiropas centru) tādejādi ļoti labi varēs uz papīra norakstīt papildus līdzekļus, pat bez lieliem iemesliem! Prasīs cik grib un DOS! Vajadzes tik parādīt mistiski uzpūstas tāmes, ka tagad pēkšņi mums cementa maiss valstī it kā maksā 15€ un viss!

A realitatē cik atsķaidīts būs tas cements un ēku/peronu kvalitāte, tas pēc gadiem 8, 10 tik parādīsies, ka garantija vairs nebūs spēkā(parasti 5 gadi jevropas finansējumiem) un sen jau vairs no līdzšinējiem neviens nebūs 'amatā' tādejādi vairs viņus pie atbildības atkal nevarēs saukt...

Un atkal būs veiksmīgi ar 'tīriem dokumentiem' saldais medus pods iztīrīts.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti