650 rakstīja: Grabēšana jāklausās specifiski katrai auto markai.Ķēde gan ir no dzelzs, bet spriegotājmehānisma vadīklas būt no plastmasas."Pareiza" maiņa ietver spriegotāju,ķēdes un arī pat Zobratu maiņu (tie arī pa milimetru izdilst).Kapeikjājēji uzmaina vispirms lētāko sastāvdaļu (spriegotājus vai pat tikai Kādu no viņiem) un tad fiksi piemeklē lohu, kuram pāris nedeļu laikā nogrūst to pusslimo auto aka "tikko no Grand-apkopes".Īpaši drosmīgam jābūt, lai ar "pliku" eļļu ekspluatētu lietotu auto, kur vēl ja kādu specifisku vai jaudīgu.Ņemot vērā to, ka ražotājs ir noteicis ne tikai eļļas pielaidi- viņš klusībā saka arī to, ka pāc garantijas laika beigām tam viņa izgatavotajam suudam ķēdes maiņas vajadzība var iestāties "jebkurā brīdī".Dažu specifisku marku lietotājiem tiek "silti ieteikts" pie kaut kādiem attiecīgiem kkm nejāt kapeiku un nomainīt preventīvi.Ļoti noderētu par savu specifisko marku palasīt svešzemju lietotāju forumus,īpaši krievu vai baltkrievu.
Protams.. vis kas var notikt... tā ir mašīna. Pat no konveijera nobraucot 10 vienādi autiņi, pēc garantijas tie servisos uzvedīsies dažādi. Jo skarbi, bet pamatā auto ražotaji būvē priekš garantijas perioda. Garantija beidzas un tad kā paveicas.. kādos ceļos eksploitē un kāds fināllejums katrai detaļai trāpijies u.t.t. cik katra oriģinalā detaļa pēc garantijas izturēs... dievs vien zin.
Bet pēc pieredzes, mūžā ķēdi neesmu mainījis (ģimenē 3 masīnas bijušas ar ķēdi)
Viena vispār nullīte pirkta beidzamajos treknajos gados -2007 gads, tagad autiņam pulkstenī 240k ķēde ne grab ne klab... mazda 6, apkopes gan veic joprojām laicīgi un meiģina pieturēties pie kvalitatīvām daļām. Izrūsējis ar nav, braucot 11 gadus pa LV sāli... kaut pa mazdām visi smejas, kā pa opeļiem... Rūsa, jā protams, ka ir šur tur, jo tomēr 11 gadi, bet nav tā ka caurumi grīdā un ka jāpārmetina kaut kas būtu... (pret to krowns reizi 2 gados, tieši pirms ziemas, acīmredzami, palīdz.)
Kā jau teicu atkarīgs no īpašnieka, tā arī kalpos mašīnīte.
Ļoti daudziem diemžēl auto ir no punkta A līdz punktam B un servisu redz 1x gadā - pirms skates, spiests sataisīt '2' lai dabūtu uzlīmi, bet pie pārdošanas uzprišina un slavē ar nez kādiem vārdiem lai tikai tiktu vaļā jo zin ka dēļ savas nevīžības vaina tur, vaina šur, kas lidos...
jaaanis rakstīja: Tieši tā, parkojies cik tālu gribi tāpat kāds apstāsies tieši blakus un uzšaus pa sāniem.
Es pēdējā laikā esmu sācis vienkārši ejot uz veikalu nobildēt blakus stāvošo auto.... Ja atnākot būs bukte durvīs varēs uzsākt lietu. 2sek laika prasa nobildēt...
Kolēģim darbā bij normāli kāds braucot ārā aizķēris un švīka ar bukti pa priekšējām durvīm un spārnu... Apsargi arī p.mpji lecās un 'bez policijas' nedos nevienam neko... Policiju nogaidīja 2h... atbrauca uzrakstīja iesniegumu, poliči sabildēja un tagad joprojām gaida lēmumu(tas bija 2mēn atpakaļ) Kopš tā laika, pats sāku bildēt.
Īpaši toksiska ir Depo k.ulmaņa stāvvieta, jo tā pēc ietilpības ir maza, vietiņas arī ir maksimāli šauras sazīmētas, bet DIY gribētaji daudz.
Tur es cenšos ar līkumu braukt un pēdejā laikā uz turpat netāli esošo k-senukai braukt.. cenas tās pašas,pat lētākas uz atlaidēm... stāvvieta liela, rindas veikalā mazas ja salīdzina ar depiņu.
Cenšos arī likt tālāk un tā, bet nu jā.. tāpat ir sānos krāsu uzsitumi...
Būtu jauna mašīna, ar svaigu krāsojumu es domāju ka līmētu sānos kādu caurspīdīgu 'anti-scrach' plēvi.