Uztaisi taču kādu aptaujas formu google servisos.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Uztaisi taču kādu aptaujas formu google servisos.
Jāsāk jau būtu ar to, ka kaut kā visus autovadītājus pierunātu to bērnu vismaz piesprādzēt iekš auto. Tad varētu sākt diskutēt par to, kādā virzienā viņu labāk sēdīnāt.
Tiešām nav USB?! Cik atceros, iepriekšējam modelim pat vienkāršakajam aparātam bija USB un pat BT.
usaexperc rakstīja: Tā arī ir. Sāksi regulāri ieguldīt pūstošajā elektronikā simtus un beigās nopirksi BMW.
... kam jau spīdēs viss panelis
Šitam auto nav bloķēšanas pogu katrai durvij kā tādu. Faktiski tikai centrālā.
Danimars rakstīja: Par roceni turpinot. Man passatam ir elektroniskā, to arī uz ruļļiem pārbaudīs? Kā tas notiek?
11 gadus vecs rneault ar el-meh. roceni, kaut kā viņiem tur skatē to izdodas pārbaudīt.
Conqueror rakstīja: Cayenne labāk neņemt un x5 arī ne, vēl varētux6, bet vislabāk jauno imidžu spodrināt ar urus! Tikai daudzstāvenē zoļukā vai imantā gan vairs nevarēs dzīvot
Mierīgi, jo tajos rajonos ir lielākā tādu braucamo koncentŗacija.
Par tiem, kuri mēģināja, un tagad atkal strādā algotu darbu.
Tas nav nekas slikts, labāk pamēģināt. Loģiski, ka visiem neizdosies, bet labāk pamēģināt.
Hobiju pārvērst biznesā, konrkēti šo gadīju, vislabāk tad, ja tu jau kaut ko pa vakariem un nedēļas nogalēm skrūvē savā garāžā. Tad jau tev ir ko parādīt, ir arī kāds klients. Šis tomēr nav standarta auto serviss, kur klientus varētu savākt diezgan vienkārši.
Tavā gadījumā vajadzētu sākt ar to, ka iepērc kādu interesantu retro auto, sataisi to, un tad izmanto to kaut vai kā demo tam ko tu māki. Kaut vai sataisi vairākus tādus, notirgo, un tad jau tev varētu klientūra uzrasties. Bet tas viss prasa investīcijas.
Ja tiešām grūti tikt līdz servisam, tad skaties kaut kur tur, kur bija dūmi, kas tur ir, varbūt redzamas tās degšanas pēdas, kaut kāds mezgls, varbūt tik kādi vadi uz īso sagājuši un pārdega. Ko tu sagaidi, nu nav te nevienam gaišreģa spējas.
Ja tur tiešām kaut kas izbeidzies pašos dzelžos, iespējams, ka lētāk un vienkāršāk tiešām piemeklē citu dzinēju.
Protams, nav izslēgts variants, ka māsa tiek muļķota, lai nokāstu vairāk naudas.
Tev droši vien i slims [cenzēts] nav pieejams.
Gaisa masas mērītājs arī var būt beigts, it sevišķi, ja pie tā atvienošanas kas mainās.
Ja nekļūdos, tur mainās pretestība, vajag pamērīt, kas nāk ārā, paskatīties forumos vai tml., cik apmēram jābūt.
Par atslēgu - kāds gala slēdzis pie kādām durvīm nestrādā, skaties kontaktus, varbūt nolauzts vai tml. Bet tas tā, pirmā lieta, ko pārbaudītu.
Par motoru. Tur kompi piespraust un skatīties, kas pa kļūdu. Tur var būt viss kaut kas.
Pa tupomu, var pamēģināt visus štepsēlu izrausīt ap motoru, iespējams kaut kur slikts kontakts. Pašam bija ar vienu auto, kad neregulāri slāpa, pēc tam nevarēja iedarbināt uzreiz. Braucu pat uz servisu, tur neko "speciālisti" neatrada. Tā arī izdarīju, ka izrāvu katru štepseli ap motrou, kam tiku klāt, pēc tam problēma pazuda. Paveicās.
Te gan var būt visādi devēji, arī pat kompis pie vainas. Kā jau teicu, prātīgākais sākt ar kompja pieslēgšanu.
Droši vien ģenerators iet uz galu. Ko vēl teikt?
Priekš kam tā mocīties. Ja tiešām reti brauc, īsus gabalus, tad varbūt, tad tur kaut ko var mēģināt pielādēt regulāri, bet tam nevajagtādu monstru pa 200EUR.
Ja vajag tik cik reizēm palādēt, tad piem. šādu ntg.lv/ladetaji/everactive-cbc-4-6v--12v-auto-akumulatoru-l%C4%81d%C4%93t%C4%81js , ja reti brauc, tāds var visu laiku pieslēgts stāvēt.
Ja gribas kaut ko tipa kvalitatīvāku, tad kādu C-TEK skaties.
Ja nu galīgi naudu nav kur likt, tad jau var ņemt arī pa 200.
Un kādas kļūdas ir datorā?
Nomaino to lādētāju. Kaut kāds galīgs draņķis, kas rada zvēriskus trokšņus.
Mercedes ir renault kangoo kopija.
Budžetā par iekļaujas jauna Dacia ar gāzi. Tik tur esot problēma, ka oriģinālie vārsti neturot. Pēc tam servisā pa garnatiju uzliekot citus, tie iet.
Tādus jaunākus ar gāzi pagrūti dabūt, principā arī benzīnniekus, kam to gāzi uzlikt. Pamatā ir tikai dīzeļi. Jaunākiem auto mazlitrāžas turbo motori, kas ne visi draudzējas ar gāzi.
Izveidot kabatiņas starp kokiem, atstāt vienu joslu, pārtaisīt par vienvirziena, atlikušajā daļā veloceliņš.
Ja tiešām tikai 6 vietas, tad var kādu Mercedes R klasi skatīties.
Ja jaunu, tad var arī uz Dacia Lodgy uzmest aci, ja nav aizspriedumu. Lai gan arī tur bagāžnieks pie 7 vietām paliek mazs. Bet nu sēdvietas ir pilnvērtīgas.
No lietotiem var skatīties uz Toyota Sienna (no šeit nepieminētiem). Varētu kaut kas sanākt budžetā.
Ja tur nav troses, bet tomēr kāds stienis, man bija tā, ka nedaudz jau bija atlūzis (ne Volvo), kaut kā turējās, 3. un 4. slēdzās bez problēmām, bet tas stienis nenodrošināja pagreišanu uz sānu vairs, līdz ar 1.,2. un 5. neslēdzās.Tur uz to atlikušo metāla daļiņu turpināja ļodzīties, kamēr būtu pavisam nokritis.
Iespējams, pietiek tik pacel uz pacēlāja un minūtes laikā sametināt.
Visticamāk aķis pie vainas. Varbūt ģenerators nelādē, ja sākumā gāja, pēc tam vairs neiet.
Uzmet aci masas vadiem, varbūt kur pušu vai uz dažām dzīslām vēl tik turas.