Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
UUSA 15.01.2010 12:13

Kaksis rakstīja:

japcar rakstīja: Atradu interesantu informāciju Latvijas Valsts ceļu mājas lapā:

www.lvceli.lv/...

Mani interesē kā šos datus iegūst? Vai tās ir tās pelēkās metāla kastes ceļu malās- parasti novietotas metrus 2-3 virs zemes, aprīkotas ar virkni mērītāju/devēju?

Ko radari saka par šīm kastēm- uz kāda principa tiek mērīts ātrums un kā tiek noteikts kravas auto īpatsvars kopējā plūsmā.

Tās metāla kastes ir meteroloģijas dienestam. Ceļiniekiem ir citas kastes, pašā ceļa malā. Un ceļa segumā ir izfrēzēti kanāli, kuros iebāsti kabeļveida dačiki, kuri fiksē auto masu un ātrumu. Uz ceļa var redzēt pa gabalu, tādi piķa kvadrāti savilkti pa visām joslām.

Parasti pirms šitiem štruntiem uzspiežu gāzi, lai uzlabotu statisktiku.

"Tās kastes" kāreiz ir LVC īpašums(mēra vēju,mitrumu,temperatūru,asfaltā iestrādāti devēji temperatūrai,nesen no daudzām laika stacijām bija arī bildes ik pēc 10min.),nevis meteorologu,un arī tās mazās kastītes,kuras uzstāda pašā ceļa malā(ar ceļam pāri nostieptiem kabeļiem ir LVC uzstādītas(tikai skaita intensitāti)

UUSA 23.12.2009 22:46

osiss rakstīja: a kāds var pateikt par ko viņš strādās Mercedes komandā- eļļu mainīs, testpilots, ekonomists- ir kāda oficiāla preses relīze?

te tas nav rakstīts:

www.michaelschumacher.de/...

Reku skaidri un gaiši rakstīts,ka būs pilots pārī ar Rosbergu www.auto-motor-und-sport.de/...

UUSA 23.12.2009 22:37

Nu bet cik trulam ir jābūt,lai neredzētu,ka ceļš ir slidens vai ar špūrēm?!

UUSA 22.12.2009 22:26

Večiem vienkārši nav naudas-Saukānam no "gaismas pils" atlec mazāk utt.Tas,ka Čīles "dakāra" nav īstā,viņus uztrauc maz-tikai pļāpāšana.

UUSA 10.12.2009 20:58

Seene rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Gaidu jautaajumu, kas ir S.

A vot i nekā. Kā tādā gadījumā vāciski sauc tahometru? Šitādu jautājumu negaidīji???

de.wikipedia.org/...

UUSA 10.12.2009 11:27

brmbrmm rakstīja:

i_edgars rakstīja: brmbrmm, nolasi likuma pantu kurā ir teikts ka miglenieki ir jāizslēdz, ja ieslēdz tālios, nu vai tādu kas aizliedz migleniekus lietot kopā ar tālajiem!

nevajag pašam izdomāt "jaunus" likumus un jaukt galvu citiem!

Varbūt pats iemācies lasīt? Cik reizes jāskaidro?

Skaties uzmanīgi:

181. Braucot priekšējos miglas lukturus atļauts iedegt:

181.2. diennakts tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos - kopā ar tuvās gaismas lukturiem.

Tātad- ja ir auto, kam, ieslēdzot tālos uguņus, tuvie izslēdzas, tad jāslēdz ārā arī miglinieki. Ja paralēli tālajiem turpina degt arī tuvie, tad ir ok un miglas var atstāt.

Parādi,kurš policists vai eksperts,stāvot ceļa malā(+tumsā),noteiks,vai deg tālie kopā ar tuvajiem vai bez tiem.Mani vairāk tracina aizmugures miglinieku vienmērlietotāji-un CP reti par to viņus drātē,laikam par slinku,lai skrietu pakaļ un stādinātu.

UUSA 04.12.2009 10:46

ValdisM rakstīja:

modena rakstīja:

WALA rakstīja:

modena rakstīja:

par to "līdz pēdējam latam" ieguldīšanu - uzreiz var redzēt pa valsts ceļiem tu praktiski maz pārvietojies... jo ar tādu principu var tikai bedrītes lāpīt... spilgts piemērs ir vecais Kalnciema ceļš... bedres lāpīja katru pavasari - vizuāli 85% no visa seguma... 3 gadus pēc kārtas.... atjaunoja fondu - 2 gadu laikā tur beidzot normāli saremontēja, jo no ikdienas uzturēšanas tur tas bedrītes tikai vairotos....

pieņemsim ka pārvietojos maz, bet nu 20 kkm pēdējā gada laikā būs.

Bedrītes var lāpīt pa CCCP stilam - iesviežam bituma maisījumu bedºītē un labākajā gadījumā to pieblietējam, bet var arī darīt tā kā to normāli cilvēki dara - izzāģē "bedres" vietu + to asfaltu bedres apkārtnē kas tehniski ir uz sabrukšanas robežas, un tad ieklāj pa jaunu, nereti arī atjaunojot izlīdzinošo kārtu utml.

Viss ir atkarīgs no tā cik nolietojies ir konkrētais segums konkrētā vietā, tāpat arī cik nolietojies ir šķembu, grants utml. apakšējās kārtas.

Lāpīt asfaltu sen nenozīmē to ko tu iedomājies, lai arī ir vietas kur to joprojām piekopj !!!

bedres jau arī nozīme ka ir psc apakšai....

bet tu tā arī izvairījies no atbildes par uzkrājumiem...

tāpat arī nepateici, cik reāli ir kad tu pamazam sakrāj - vai kad tev sola kā nākamgad tev iedos uzreiz visu mega summu... kā piemēram iedeva Jūrmalas apvedceļam.. (protams ja valstij nebūs kaut kas svarīgāks par to ceļu - iz dzīves - Jūrmalas apvedceļā to brīnišķīgi var redzēt)

vienu konsultāciju par ceļiem varētu lūgt?

nesaprotu vienu lietu.

Kad rekonsturēja Jēkabpils-Varakļānu šoseju-tad skatoties norakto ceļa "pīrāgu" bija redzams, ka nekādu nesošo škembu slāņu daudzviet tam ceļam nebija vispār -uz dabiskās mālsmilts vai smiltsmāla grunts sabērta dabīga smilts-grants ar apaļiem oļiem kādu 20-30cm biezumā un uz kura virsū uzbliezts asfalts (kādas 3 kārtas). Līdzīgs ceļa pīrāgs arī Jēkabpils-līvānu šosejai kuru pašlai rekonstruē.

Nu pēc būtības-zinot ka pēdējo reizi tie ceļi kapitāli remontēti bija 70-to gadu beigās/80g. pirmajā pusē (ar granīta asfalta virskārtu) un zinot kāda smago intensitāte ir gājusi pa tiem ceļiem, tie tomēr jāsaka, kalpoja godam.

Es tagad piem. paskatos uz 2004.g vasarā kapitālo rekonstruēto Jēkapbils-Zīlānu posmu, tad jāsaka, ka tam jau sākas ceļa segas nestspejas zuduma pazīmes (risu vietās asfalts plaisā sīkos gabalos un drīz sāks sēsties).Bet tam ceļm lika jauno drenējošo kārtu, atdzina no LT šķembas ar LA25, uzlika asfaltu 3 vai cik tur kārtās.

Kur ir tā problēma?

Problēmas ir vairākas:

Lētākā piedāvājuma obligātā uzvara tenderos

Materiālu kvalitāte(nekur nav teikts,ka LT šķembas ir labākas)

Izpildes kvalitāte

Projektēšanas kvalitāte.

P.S.Tas,ja nekļūdos ,ir posms Zīlāni-pansionāts.

UUSA 03.12.2009 17:35

Seene rakstīja:

UUSA rakstīja:

Sarunas un viss tālākais ar SVF sākās tikai tapēc,ka naudas tirgū NEVIENS CITS vairs aizdot nevelejās-pretējā gadījumā mūsu LV nobankrotētu jau uzreiz...

Nu bet loģiski... Toties tagad nobankrotēs ar glanci un skaidru pārpircēju. Bez SVF iejaukšanās nedod dievs vēl saņemtos un izdomātu neprognozēti saviem spēkiem atjaunot savu valsti

Tajā brīdī vairs saņemšanās nevarēja glābt,piedevām Parex sabruka.Un pirmā "jaunās" dzīves kļūda bija PVN pacelšana,pēc tam sekoja vilcināšanās līdz pašvaldību velēšanām un mūsu milzīgās lepnības izrādīšana aizdevējiem.

UUSA 03.12.2009 15:16

Seene rakstīja:

UUSA rakstīja:

Sarunas un viss tālākais ar SVF sākās tikai tapēc,ka naudas tirgū NEVIENS CITS vairs aizdot nevelejās-pretējā gadījumā mūsu LV nobankrotētu jau uzreiz...

Nu bet loģiski... Toties tagad nobankrotēs ar glanci un skaidru pārpircēju. Bez SVF iejaukšanās nedod dievs vēl saņemtos un izdomātu neprognozēti saviem spēkiem atjaunot savu valsti

Es ar to tikai gribēju pateikt,ka nav svarīgi,vai misters"X" vai "Y" ar SVF runāja,brauca utt.

UUSA 03.12.2009 13:39

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: kurš tad cits,ja ne Gūdmens SVF te ievilka

Vispābā jau pirmais brauca nasing spešl, bet telekomunikāciju, kur bija pirms tam nezinu… Tāpēc nevaru apgalvot – kurš tad īsti ir tas vilcējs, toties mēs visi zinam kur tā atvilktā nauda palika, pie kam visā tajā stāstā ir vēlviens zirnītis nu vai rozīnīte. Valstij ir pašai sava banka, bet visi baigi šiverējās pa komercbanku ar saviem rēķiniem… Ko mums tagad domāt?

Sarunas un viss tālākais ar SVF sākās tikai tapēc,ka naudas tirgū NEVIENS CITS vairs aizdot nevelejās-pretējā gadījumā mūsu LV nobankrotētu jau uzreiz...

UUSA 18.11.2009 21:53

Sretsked rakstīja:

UUSA rakstīja: Dekster,ieaku Tev vienu konkrētu lietu-paņem atvaļinājumu un aizbrauc uz laukiem kādā LV nostūrī padzīvot nedēļiņu,aprunājies ar vietējiem cilvēkiem-tad sapratīsi,ka viss nav atkarīgs no labas gribas un patriotisma jūtām.

Man tēvs laukos dzīvo,šad tad aizbraucu. Viss ok. Izņemot dažus kaimiņus, kuri kā padlaikos dzīvoja,tā tagad turpina.

Tēvs bij vienu paaicinājis palīgā sagubot sienu. Atnāca. Ar sniega lāpstu. Nopietni. Tā piemāvies,ka nebij jēdzis,ko paņēmis no pakša. Lai gan iepriekšējā dienā bij sarunājuši strādāt.

Man ko, aiziet viņam siena dakšu iedot ?

Nē,tas nav īstais variants-vajag tieši padzīvot,un ne pie tēva,bet svešā vietā-savādāk Tu nekādi nevari iegūt patiesu ainu par apstākļiem,kuri spiež cilvēkus doties prom-vienalga,uz kurieni-uz novada centru,uz Rīgu,uz Īriju vai vēl tālāk.

UUSA 18.11.2009 17:30

Dekster,ieaku Tev vienu konkrētu lietu-paņem atvaļinājumu un aizbrauc uz laukiem kādā LV nostūrī padzīvot nedēļiņu,aprunājies ar vietējiem cilvēkiem-tad sapratīsi,ka viss nav atkarīgs no labas gribas un patriotisma jūtām.

UUSA 18.11.2009 15:41

Sretsked rakstīja: Interesanti, kam iespītē tie prombraucēji. Tikko LNT rāda kaut kādu filmu par laimes meklētājiem,diezgan nožēlojami tas izskatās. Kaut kur dodas, kaut kur mēģina iemitināties,kaut kādus matračus savāc uz ielām... sviests. Ar ko viņi labāki par tiem, no Somālijas, kas tagad klimst pa pasauli.... vai tiem,kas padlaikos te ,p Latviju klīda no plašās tēvzemes,laimi meklēdami...

Beigās redzēji,kāda māja tai vecajai čigānietei te,LV?Neizskatījās,ka viņa būtu laimīga te-tur arī,protams,nav medusmaize,bet ir darbs un sava iztikšana.

P.S.Neesmu par aizbraukšanu,bet,ja šeit vairs nav variantu,tad nekas cits neatliek-īpaši tas attiecas uz lauciniekiem.

UUSA 18.11.2009 15:27

Igaunija 2011.g. ieviesīs eiro,un pašlaik naudu aizņemas(tāpat kā LT) brīvajā tirgū ar gada likmi 10%-acīmredzot,ir pamats(lasi:nodrošinājums)domāt,ka spēs atdot parādus.Mēs turpretī aizņemamies uz 3%,bet pilnīgi bez kādas nojēgas par izdzīvošanu,nerunājot nemaz par atdošanu.

UUSA 17.11.2009 11:56

Labāk jau neķer-ja pēc pāris mēnešiem papīri nepienāks,tad būs labi.Ar ārzemnieku auto neviena valsts negrib ķēpāties.

UUSA 16.11.2009 23:23

Te dažas bildītes iedvesmai www.autobild.de/...

UUSA 16.11.2009 15:20

O,jā-bet tas maksātu pārāk dārgi

UUSA 16.11.2009 11:52

WALA rakstīja: Ja vēl kāds saprastu vācu valodu, tad zinātu ka reāls sūc tas vidāks - apakšā iet orģinālais teksts vācu valodā(acīmredzot kāda kara laiku filma par to kā Hitlers kaut kur ir pagrūdis karā un lamā karavīrus par nodevējiem utml.) , un subtitri pilnīgi neiet kopā ar tekstu.

Nu bet tas taču ar nolūku ir veidots(ka īstais teksts neatbilst titriem)-vienkārši Raikonena reklāma.

UUSA 04.11.2009 23:05

kjirzaka rakstīja:

DimanC rakstīja: radinieks ar tādu jau gadus četrus pa laukiem gāž. 1.9 dīzelis, ja nemaldos, bet laikam ir pieejamas arī jaudīgākas versijas. sūdzējies neko nav, viss esot zašebisj. vienīgi lauķi TA pamanījās uz ne-4x4 bremžu stenda bremzes salauzt

Vari ko pateikt pa remonta izmaksām un patēriņu?

Ir vairāki sliktie momenti tieši ar agregātu izvietojumu-radiators priekšā,caurules visā garumā no motora ziemā atdziest uzreiz pēc kājas noņemšanas no gāzes pedāļa,aukstumā mēdz iesalt gāzes trosīte(pēc nakts ārā),ātrumpārslēga kulise attiecīgi arī visa auto garumā(mēdz nomaukties no pieslēguma vietas ātrumkastei),ja pa ceļam jātiek klāt motoram,pirms tam jāizkrauj mantiņas no bagāžas nodaļas.

UUSA 03.11.2009 11:55

DeaDMoroZZZ rakstīja: www.ss.lv/...

Mitsubishi Lancer Evolution Ralliart. Mivec-265zs. Parasta Lancer bamperi, bet viss parejais ir Evo.

Bildē redzamais auto ir USA tirgum ražots,un no Ralliart tur nav ne smakas.

UUSA 30.10.2009 10:58

Manuprāt,oriģinālie priekšējie lukturi(paceļamie) ir tur joprojām,bet vispār sašķūnēts,pārsniedzot labas gaumes robežu.

UUSA 12.10.2009 20:49

nomiks rakstīja: Es, piemēram, braucu speciāli uz Metzingen uz Hugo Boss outletu, lai iepirktu vairākus Hugo Boss uzvalkus, kādus džinsus, kurpes, utt.

Ar lēto reisu aizlidot uz Frankfurti (Hāna), iznomāt auto, izīrēt viesnīcu finālā sanāk lētāk nekā to visu iepirkt Latvijā. Ķatrā ziņā dēļ viena uzvalka braukt noteikti nav vērts, bet nu pusgadam iepirkt klozes ir vērts.

Ja tur Hugo Boss uzvalku var nopirkt jau sākot no 180 EUR, tad Latvijā to cenas sākas tikai no 300 LVL. Piemēram, Lloyd kurpes tur nopirku par 70 EUR - LAtvijā par to cenu var NSKingā vai tamlīdzīgās bodēs poļu podjobkas nopirkts. Sarakstu var turpināt bezgalīgi.

Šogad,braucot garām,arī iegriezu Mecingenā ar mērķi nopirkt labus basketbola apavus,bet smagi aplauzos-ļoti niecīga izvēle visiem -Nike,Adidas,Reebok.

UUSA 01.10.2009 9:58

Vai gadījumā nav tā,ka tie sarkanie pagriezienu lukturi ir LV aizliegti,sākot ar kaut kādu ~ 2000.g.,bet vecākiem dampjiem tas ir pilnīgi legāli?

UUSA 21.09.2009 12:41

Hm,jocīgi-kaisītājam tāpat vajag krustojumu,lai varētu apgriezties-varbūt sāls beidzās

UUSA 18.09.2009 15:25

Te www.celugids.lv/... var reāli pastāstīt par ceļu nebūšanām.Vienreiz pavasarī kādā piektdienas vakarā zvanīju par dziļu avārijas bedri uz ceļa,un tavu brīnumu-sestdien ap pusdienlaiku bedri aizlāpīja.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti