Pēc vakar notikušā satiksmes negadījuma uz Salu tilta, Rīgas domes Satiksmes departaments sasaucis ārkārtas sanāksmi, lai uzdotu būvuzņēmējam sakārtot satiksmes organizāciju un veikt uzlabojumus visā objektā.
Kā aģentūrai LETA pastāstīja departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola, pilnsabiedrības "ACB un Tilts" vadība informējusi, ka objektu regulāri apseko "Latvijas Valsts ceļu" eksperti un līdz šim neesot saņemts neviens brīdinājums par neatbilstošu satiksmes organizāciju, jo viss notiekot atbilstoši saskaņotajām shēmām. "Kā iemeslu negadījumam būvnieki minēja sliktos laikapstākļus, jo atstarojošās līnijas, iespējams, ir padilušas un drūmā laikā tas esot grūtāk pamanāmas," skaidroja Ahuna-Ozola.
Vienlaikus viņa norādīja, ka departaments atkārtoti aicina iedzīvotājus ņemt vērā būvobjektā noteiktos ātruma ierobežojumus un tos ievērot. Liela daļa autovadītāju pārsniedzot atļauto ātrumu, tādēļ savlaicīgi nepamana joslu izmaiņas un nevar droši pārkārtoties.
Sanāksmes rezultātā abas puses vienojās, ka būvnieki uzstādīs papildus vadstatņus, papildus informatīvās zīmes par joslu sadalījumu, kā arī, tiklīdz iestāsies atbilstoši laikapstākļi - atjaunos un pagarinās dzeltenās līnijas, kas apzīmē braucamās joslas būvdarbu teritorijā.
Būvnieki uzlabojumus apņēmušies veikt jau šonakt un rīt departamenta pārstāvji dosies teritoriju apsekot.
Kā ziņots, šodien plkst.7.05 Valsts policija saņēma izsaukumu uz Salu tiltu, kur vieglā automašīna "Renault" bija uzbraukusi virsū šķērslim un iegāzusies būvbedrē.
Notikumā cieta viens cilvēks.
Salu tilta atjaunošanu veic pilnsabiedrība "ACB un Tilts" kopsummā par 19,6 miljoniem eiro. 85% no attiecināmajām projekta izmaksām tiek segti no Kohēzijas fonda līdzekļiem.
Forši tagad Latvijā, var braukt un izpildīities, kā gribi. Vainīgs vienmēr ir kāds cits: ceļu uzturētāji, tilta remontētāji, citi lohi, kas nemāk braukt utt. Tikai ne pats.
nebij ilgi jāgaida, kad kārtējais autovadītāju nolicējs, pelnu bārstītājs ir klāt...vienmēr visur ir vainīga tikai nemācēšana braukt/izpildīšanās un nevis tas, ka nevar fiziski tā nodrošināt organizāciju, lai nav kārtējais auto uz jumta un pie Salineka remontiem, bedrēm, zīmēm un norādēm tas ir viegli izdarāms, tā kā tas bija tikai laiks, kad kam tādam bija jānotiek. Savukārt šī vispareizā, snobiskā pļerināšana rada vēlmi darbu veicējiem, organizētājiem u.c. iesaistītām pusēm neko nedarīt - jo vienmēr tācu būs nolicēji, kam paši cietušie ir vainīgi....Par laimi RDSD ir saprāts (ne vienmēr tā ir), ka šī situācija arī ir jārisina no organizācijas un tehniskās puses, nevis trulas citu gānīšanas !
Cienījamais Freijera kungs, vispirms manuprāt katram autovadītājam pašam jāizvēlas ātrums atbilstoši apstākļiem un savai meistarībai, nepārsniedzot max atļauto katrā konkrētajā vietā. Nu nav tā, ka 90/50 vai kāds tur zīmē norādītais cits ātrums ir OBLIGĀTAIS jebkuros apstākļos. Nu nav tā, ka Latvijā remontu vietās viss būtu slikti gan no organizatoriskā, gan tehniskā viedokļa. Arī Vācijā nav visur tas "ordnungs", arī ASV ir lielāks bardaks remontu vietās nekā Latvijā (esmu abās vietās kādu laiciņu padzīvojis un pabraucis). Es ceru, ka REŅA vadītājs guvis mācību un pieredzi un turpmāk būs advancētāks braucējs.