Pēc avārijas sarīko ārkārtas sanāksmi un uzdod būvuzņēmējam sakārtot satiksmes organizāciju uz Salu tilta 41

 

Foto: Ekrānšāviņš no Google/maps.com

Nozare.lv | 15.novembris 2018 7:56

Pēc vakar notikušā satiksmes negadījuma uz Salu tilta, Rīgas domes Satiksmes departaments sasaucis ārkārtas sanāksmi, lai uzdotu būvuzņēmējam sakārtot satiksmes organizāciju un veikt uzlabojumus visā objektā.

Kā aģentūrai LETA pastāstīja departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola, pilnsabiedrības "ACB un Tilts" vadība informējusi, ka objektu regulāri apseko "Latvijas Valsts ceļu" eksperti un līdz šim neesot saņemts neviens brīdinājums par neatbilstošu satiksmes organizāciju, jo viss notiekot atbilstoši saskaņotajām shēmām. "Kā iemeslu negadījumam būvnieki minēja sliktos laikapstākļus, jo atstarojošās līnijas, iespējams, ir padilušas un drūmā laikā tas esot grūtāk pamanāmas," skaidroja Ahuna-Ozola.

Vienlaikus viņa norādīja, ka departaments atkārtoti aicina iedzīvotājus ņemt vērā būvobjektā noteiktos ātruma ierobežojumus un tos ievērot. Liela daļa autovadītāju pārsniedzot atļauto ātrumu, tādēļ savlaicīgi nepamana joslu izmaiņas un nevar droši pārkārtoties.

Sanāksmes rezultātā abas puses vienojās, ka būvnieki uzstādīs papildus vadstatņus, papildus informatīvās zīmes par joslu sadalījumu, kā arī, tiklīdz iestāsies atbilstoši laikapstākļi - atjaunos un pagarinās dzeltenās līnijas, kas apzīmē braucamās joslas būvdarbu teritorijā.

Būvnieki uzlabojumus apņēmušies veikt jau šonakt un rīt departamenta pārstāvji dosies teritoriju apsekot.

Kā ziņots, šodien plkst.7.05 Valsts policija saņēma izsaukumu uz Salu tiltu, kur vieglā automašīna "Renault" bija uzbraukusi virsū šķērslim un iegāzusies būvbedrē.

Notikumā cieta viens cilvēks.

Salu tilta atjaunošanu veic pilnsabiedrība "ACB un Tilts" kopsummā par 19,6 miljoniem eiro. 85% no attiecināmajām projekta izmaksām tiek segti no Kohēzijas fonda līdzekļiem.

 
Visi komentāri
 
Jezduns 15.novembris 2018 8:58
21 7 Atbildēt

Forši tagad Latvijā, var braukt un izpildīities, kā gribi. Vainīgs vienmēr ir kāds cits: ceļu uzturētāji, tilta remontētāji, citi lohi, kas nemāk braukt utt. Tikai ne pats.

Freijers 15.novembris 2018 11:04
6 6 Atbildēt

nebij ilgi jāgaida, kad kārtējais autovadītāju nolicējs, pelnu bārstītājs ir klāt...vienmēr visur ir vainīga tikai nemācēšana braukt/izpildīšanās un nevis tas, ka nevar fiziski tā nodrošināt organizāciju, lai nav kārtējais auto uz jumta un pie Salineka remontiem, bedrēm, zīmēm un norādēm tas ir viegli izdarāms, tā kā tas bija tikai laiks, kad kam tādam bija jānotiek. Savukārt šī vispareizā, snobiskā pļerināšana rada vēlmi darbu veicējiem, organizētājiem u.c. iesaistītām pusēm neko nedarīt - jo vienmēr tācu būs nolicēji, kam paši cietušie ir vainīgi....Par laimi RDSD ir saprāts (ne vienmēr tā ir), ka šī situācija arī ir jārisina no organizācijas un tehniskās puses, nevis trulas citu gānīšanas !

Jezduns 15.novembris 2018 12:51
2 4 Atbildēt

Cienījamais Freijera kungs, vispirms manuprāt katram autovadītājam pašam jāizvēlas ātrums atbilstoši apstākļiem un savai meistarībai, nepārsniedzot max atļauto katrā konkrētajā vietā. Nu nav tā, ka 90/50 vai kāds tur zīmē norādītais cits ātrums ir OBLIGĀTAIS jebkuros apstākļos. Nu nav tā, ka Latvijā remontu vietās viss būtu slikti gan no organizatoriskā, gan tehniskā viedokļa. Arī Vācijā nav visur tas "ordnungs", arī ASV ir lielāks bardaks remontu vietās nekā Latvijā (esmu abās vietās kādu laiciņu padzīvojis un pabraucis). Es ceru, ka REŅA vadītājs guvis mācību un pieredzi un turpmāk būs advancētāks braucējs.

anonimikis 15.novembris 2018 9:54
12 3 Atbildēt

100 punkti pārsniedza ātrumu

mnde 15.novembris 2018 10:43
9 0 Atbildēt

Es domāju, ka vaina ir gan - gan. Par Salu Tiltu nemācēšu teikt, bet man ir ko teikt par Brīvības gatvi un brīvības ielu.

Man nav videoreģistratora, bet ja būtu, tad varētu iesniegt gana videomaretiāla ar absurdām līnijām, nepareizi novietotiem vertikālajiem pagaidu apbraukšanas virzienu stabiņiem, pakļaujoties kuru prasībām avārija vai avārijas situācija ir neizbēgama...

Kā viens no pēdējiem jaukumiem Matīsa ielas pietura Brīvības ielā tiek remontēta dēļ brāķa. Salikti tie stabiņi, bet to ka kāda josla beidzās un ka ir izmaiņas satiksmes organizācijā neliecina ne laicīgi saliktas brīdinājuma zīmes, ne aizklātas joslu sadalījuma zīmes ne mezgla izbraukšanas shēmas - tik vien, kā braucot ārā no centra nonāc stabiņu jūrā...

Freijers 15.novembris 2018 11:06
4 2 Atbildēt

Tad visādi umņiki tūlīt teiks, ka vadītājam viss jāredz, savādak jāatdod tiesība, utt. pizdunu dežūrrunas. Tas, ka remontos satiksmes organizācija ir haotiska, nereti arī stabiņi un barjeras nepareizi salikts, novēlotas vai vispār neesošas zīmes diemžēl ir jau tradīcija.

viencexperc 15.novembris 2018 11:42
25 21 Atbildēt

Nē. Īsti umņiki kā es, teiks, ka paši ievēlējāt neattīstītu ambali.

Kur tu redzēji gudru krievu, vai labu krievijas pilsētu?

Gribat bardaku, balsojiet par bardaku.

mnde 15.novembris 2018 12:17
7 0 Atbildēt

Brīnumi ar ceļa satiskems organizāciju, zīmju izvietošanu vai neizvietošanu, līniju sakrāsošanu, nesakrāsošanu vai savlaicīgu nenovākšanu ir novērojami arī uz LVC aprūpē esošajiem ceļiem. Zīme (70) tiek uzstādīa uz ceļa in ir spēkā nedēļu, pirms tur parādās kaut viens strādnieks vai trehnika, izņemot protams pašu zīmju licēju. Lietuvā vakaros var atcelt ātruma ierobežojumu, laika posmos (vakar un brīvdienas) kad uz ceļa reāli nenotiek darbi. Kā to dara - saglabājās pagaidu CHA, paliek zīme ar veci kas rokas pa čupu, bet absurdais ātruma ierobežojums tiek aizgriezts vai aizklāts. Pie mums, atbildes vēstulē no VAS LVC, saņēmu skaidrojumu, ka tas ir neiespējams varoņdarbs ceļu remonta izpildītājiem...

Freijers 15.novembris 2018 12:43
4 0 Atbildēt

Nesien bumbas, nekad neesmu par viņu balsojis...iebalsoja bezmaksas trolejbusu lietotāji, kas arī redzot satiksmes un ielu bardaku Rīgā ir saprotams.

viencexperc 15.novembris 2018 20:21
1 2 Atbildēt

rīgā 51 procents iedzīvotāju ir bezmaksas trolejbusu lietotāji?

viencexperc 15.novembris 2018 20:26
1 2 Atbildēt

pat Latvijas Getto, Daugavpilī, tie klauni savāca tikai 28 procentus. Mazāk, kā Latgales partija.

Jezduns 15.novembris 2018 12:02
2 0 Atbildēt

Esmu pārliecināts, ka tajā rītā pirms tā nelaimīgā REŅA vismaz 100 autovadītāji šķērsoja tiltu un viss bija labi un arī pēc viņa vēl vismaz 10 000 autovadītājiem nevienam nekas slikts tur nav atgadījies.

Dragon 15.novembris 2018 13:14
4 2 Atbildēt

Es šķērsoju šo tiltu katru dienu. Neredzu, kur piesieties pie būvdarbu veicējiem. Ja ievēro ātrumu un acis rāda, tur viss ir ok.

Kā reizi redzu problēmu tieši auto braucējos. Uzrbaucot uz Salu tilta no centra puses, tikai retais ievēro joslas maiņu atbilstoši dzeltenajām pagaidu līnijām - pirmajā joslā braucošie turpina braukt taisni, kaut līnijas liek mainīt virzienu pa labi. Reālas avārijas situācijas - tiek taranēti kreisajā joslā braucošie...

Freijers 15.novembris 2018 13:20
6 3 Atbildēt

Tās sū.. dzletenās līnijas, sevišķi dažas iepriekšējās dienas, kad intensīvi lija, ne velna neredz ! Ja ikdienā tur braukā, pierod un automātiski (kas vispār ir ļoti raksturīgi LV ceļu regulēšanai) izdara pareizi, bet pirmo reizi braucot tas sagādā reālas problēmas.

Un vēlreiz - esošā situācija vietā, kur tas autiņš uz jumta nolika bija tāda, ka pietiek ar vienu riteni iebraukt tur, kur nevajag un viss, esi iekšā, bet norobežoja to vien pāris plastmasas stabiņi, kuros var arī ar 50 ienesties.

eidis 15.novembris 2018 14:25
3 0 Atbildēt

Ir jau ir tie autobraucēji tādi auni.

Katru rītu vēroju kā nobraucot no Salu tilta ignorē sazīmētās strīpas mierīgi nopeldot vidējā>kreisā>labā. Un to visu sadara pat nepamanot (jo ignorē visus pagaidu mrķējumus). Kamēr visi ir tādi paši, vnk veidojas korķis. Ja kāds ievēro marķējumu, uzreiz ir avārijas situācija.

scope 15.novembris 2018 13:32
2 11 Atbildēt

Vēl laba vieta ir uzbrauktuve uz Salu tilta centra pusē, braucot no Krasta ielas Pārdaugavas virzienā.

Tur, sakļaujoties 2 plūsmām, pazūd kriesā josla, labajai ir it kā dodiet ceļu, bet reāli rāvējslēdzējs darbojas slikti, un tad kreisās joslas braucējam, ne velna līkumā neredzot, jāmēģina izlūgties pārkārtošanos pa labi.

Sevišķi forši tumsā un lietū (ja pār plecu nevarētu paskatīties, kā tas ir busiņiem vai smagajiem, vispār pipec).

Dragon 15.novembris 2018 13:55
6 3 Atbildēt

Tur nekas nesakļaujas! Labā josla maina virzienu pa labi un visi turpina braukt katrs pa savu joslu. Tikai vairums to neievēro, tad arī Tu, ja šo raksti..

scope 15.novembris 2018 14:03
3 10 Atbildēt

Kreisā josla izbeidzas augšpusē, kur sakļaujas no Krasta ielas braucošie pa labo joslu (no Mola puses) un no Krasta ielas braucošie pa kreiso joslu (no Akmens tilta puses).

goo.gl/maps/kXaGuQtXjcs

Bilde veca, šobrīd kreisā josla izbeidzas krietni agrāk un tad līkumā ir jāpamana, vai blakus kāds tevi apžēlos un palaidīs.

Tīri satiksmes organizācijas problēma, izbeidzot joslu tik tizlā veidā un vietā.

Dragon 15.novembris 2018 15:45
2 2 Atbildēt

Ā, tas par citu vietu.

Es rakstīju par šo:

goo.gl/maps/xeWPiwHxgZE2

Te labās joslas braucēji neievēro dzelteno joslu krāsojumu, triecas virsū pa kreiso joslu braucošajiem.

scope 15.novembris 2018 16:06
2 0 Atbildēt

Tā jau sapratu, ka par citu vietu.

Tur jau arī pirms tam labās puses braucējiem bija ieskriešanās josla, bez priekšrocībām, tāpēc tādi manevri nav saprotami.

Artūrs 15.novembris 2018 18:07
3 0 Atbildēt

Šī manuprāt ir tā vieta, kas būtu kaut vai ar stabiņiem jāsakārto, cik reizes jau nav bijis tā, ka šķiet, tūlīt tūlīt būs kāds sānā no labās puses, jo tās līnijas sajūta, ka neredz

scope 15.novembris 2018 22:52
0 0 Atbildēt

Šorīt, centra virzienā, tādai pat "čūskiņai" stabiņi bija salikti.

Pirms tam šķiet, ka nebija.

Varbūt arī otrā pusē salikuši, nezinu, nesanāca tur braukt.

Šoderis 15.novembris 2018 14:03
1 10 Atbildēt

No Mūkusalas apļa uzbrauktuve uz Salu tiltu arī neērtā leņķī un bez ieskrējiena joslas - galīgi neforši.

eidis 15.novembris 2018 14:29
2 0 Atbildēt

Tur tak būvē jaunu.... Kā iedomājies kur to ieskrējienu joslu lai liek, ja abās pusēs būvē? Jeb vnk pasūdzēties gribējās par lietām, kuras izmainīt nav iespējams?

Toties redzēji kas tur būs? 2 joslu ieskrienamais ceļš.

kasinsh79 15.novembris 2018 14:37
9 3 Atbildēt

Vienīgais, kas reāli traucē - cilvēki neskatās dzeltenās līnijas (kas ir prioritāte). Braucu precīzi, kā tās uzzīmētas, bet man sānā brauc kāds dunduks, kam labpatīkas mīt taisni un neskatīties uz ceļa zīmējumiem Jau vairākas reizes avārijas situācijas bija.

mnde 15.novembris 2018 14:48
3 7 Atbildēt

Mums ir novērojams vēl viens variants - jau sen (aptuveni dienas trīs līdz pat nedēļai) dzeltenās līnijas zaudējušas jēgu, vertikālie plūsmas virzītāji novākti, remontdarbu vairs nav, bet tās dzeltenās līnijas vēljoprojām atrodas uz asfalta, jo tās neviens nav nodzēsis. Loģika spiež braukt kā jau varētu un pēc baltajām līnijām vai ceļu dalījuma normālās joslās, likums spiež braukt pēc pagaidu līnijām, lai vai cik absurdas tās neizskatītos. Kā brauc Tu un kā būtu jābrauc?

kasinsh79 15.novembris 2018 15:58
4 2 Atbildēt

Strīdīgi. Identiski, kā vecajā apbūvē ar ieliņām bez ceļazīmēm. Gudrākie piebremzēs tik un tā, nevis pārliecināti mauks pāri krustojumam. Te tas pats, gudrākie visticamāk jau gaidīs kādu stulbu manevru (piem., es to jau paredzu) - tas viss ok. Arī pirms Spice bija ceļa remonts, dzeltenās līnijas - pagaidu joslas. Tantuks ne tikai ugunsdzēsēju smago nepalaida (!), bet kā brauca TAISNI kreisajā joslā (man nogriežot ceļu, man pareizi braucot), tā aizbrauca Izskatījās, pilnīga aita, kas nemaz nesaprata, kāpēc tika nosignalizēta

eidis 15.novembris 2018 16:24
5 10 Atbildēt

Glupums ir nacionāla sērga. Padumjajā jau domājoši cilvji nebija vajadzīgi - armijai pietika ar to, ka iekala Pitagoru. Kamēr šo padumjo rēgu nedabūs ārā no izglītības iestādēm, domājošu cilvēku nebūs. Arī uz ielām

he 15.novembris 2018 16:45
1 0 Atbildēt

Vispār uz Salu tilta (vismaz no centra puses braucot) par joslu maiņu brīdina arī ceļa zīmes ne tikai dzeltenās līnijas. Tā kā ir jābūt dubultā aklam, lai aizbrauktu taisni pa labo joslu nevis pabrauktu uz malu.

Tas pats arī par Ulmaņa gatvi, kad tur tiek veikti remonti: ir gan zīmes, gan līnijas, bet tāpat vienmēr kāds pamanās aizbraukt taisni nevis izbraukt atbilstoši norādītajam.

650 15.novembris 2018 16:20
5 25 Atbildēt

Tās pusnodilošās un ar drebošu alkonauta roku uzlīmētās dzeltenās līnijas ir gavno pilnīgs.Jo neviens P nav "pacenties" nokasīt vai vismaz mazākredzamas padarīt daudzkārt redzamākās baltās.Turklāt, klaja dezinformācija, kad ir atstāts balto līniju jūklis tādā formā, ka tās sludina jau pa gabalu, ka it kā pa to fragmentu nevar braukt.Cilvēks redz to jūkli un nobīstas- jo uz visa tā fona to kretīniski uzlīmēto pusnodilušo dzelteno viņš no attāluma neredz un nesaprot.Tas nezcik reižu sacīts, attiecībā par tilta sākuma situāciju Lāčplēša ielas pusē.Bet tak pilnīgi pajaat un LLP.

Un tilta vidū izraktās pusotru metru dziļās būvbedres asais stūris joslu sašaurinājuma vietās atrodas burtiski dažus cm pie paša pirmā tā strīpainā stabiņa.Visas iespējas iebraukt bedrē dēļ dajebkāda iemesla vai dēļ mazākās neuzmanības. Kur nu vēl, ja cilvēks nav bijis Rīgā un iebraucis te šogad pirmoreiz.

Nupat kaut kur lasīju interviju ar G.Ķirsonu.Tas cita starpā sacīja, ka (ja) uzvesties atbildīgi, tad esot jānovērš kaut mazākā iespēja cilvēkam kļūdīties.Jo, ja tāda iespēja ir atstāta, kāds noteikti kļūdīsies.Izcila doma- mums pat neviens prezidents neko tādu nav varējis no sevis izspiest.Sen nav te bijis tas izcilā krievu klasiķa Šnura videoklips par tēmu kā ir, kad visiem ir vienkārši po-uj.Laikam būs atkārtoti jāieliek,stuācija izcili piemērota.

eidis 15.novembris 2018 16:26
1 2 Atbildēt

Neviens tur nenobīstas... Vnk nepamana, Jo skatās spidometru visu laiku. Jo ātrums nogalina

Freijers 15.novembris 2018 16:26
4 6 Atbildēt

Par pēdējo rindkopu cepums, par to arī cepjos...bet vienmēr atradīsies kāds, kas deklarēs, ka jāsāk ar sevi, ka pats vainīgs, utt. Un tikmēr arī atbildīgajiem būs povers uz visu atbildīgo uzvešanos, jo pirmkārt, diemžēl mums visa atbildība strādā vienkāršā virzienā - uz cilvēku parasto, no kā tiek viss prasīts

otrkārt manis pirmais minētais apsvērums lieliski palīdz no sevis noņemt atbildību.

Ir jābeidz būs dzimtļaudziskiem mazohistiem un pieprasīt atildību no tā, kam tā jānodrošina !

Jezduns 15.novembris 2018 17:42
1 5 Atbildēt

Cienījamais Ereijera kungs, ja Jūs braucat, kā norādīts ceļa zīmēs, nepārsniedzat max ātrumu, ievērojat marķējumus, braucat atbilstoši savam iemaņu līmenim un ar Jums notiek aksidents, tad Jūs varat pieprasīt atbildību no atbildīgajiem dienestiem. Ja nē, tad, piedodiet, pats esat lohs.

650 15.novembris 2018 18:29
5 0 Atbildēt

Cienītais, kā var garantēti "ievērot" to, kas ir formali un pa roku galam uzlikts? Tu pats personīgi redzēji/ievēroji/noovērtēji to dzelteno līniju stāvokli un to fonu, uz kura tās ir pa roku galam uzlīmētas? Mums ir Lohs dajebkurš, tikko ja viņš uzdrošinās norādīt uz kādu neizdaribu vai nolaidību.Ir (kādam) ārkārtīgi izdevīgi šādu nostāju propagandēt un katrreiz atkārtot.Tur tie atbildīgie maukas varēja par to miljonīgo Kopzdohēzijas naudu gan iepirkt reāli atstarojošu 3M dzelteno līmlenti, gan kaut vai ar zābaksmēru aizsmērēt tur to jezgu radošo balto līniju tīklojumu.Atstarojošus elementus uz asfalta varēja salīmēt,pirms 30 gadiem tādi ir izgudroti.Sveču konzevrbundžas salikt rindā un tumsā tās aizdedzināt, kā pat itālijā dara- ta kur nu vel ja LValsts Svētku priekšvakarā, kad sabrauks daudzi, kuri te gadu nav bijuši un situāciju ne visai saprot. Iemesls visam lielākoties ir tikai viens - ka vnk ir po-uj.

Jezduns 15.novembris 2018 18:48
0 6 Atbildēt

Cienījamais k-gs 650. Mēģināšu savādāk: tikai tad, ja Jūs ievērojat to, kas ceļazīmēs norādīts un neko nepārkāpjat, un ar Jums notiek kkas nelāgs, tikai tad Jūs varat prasīt atbildību no atbildīgajiem dienestiem. Pretējā gadījumā Jūs esat pats vainīgs (lohs).

s 15.novembris 2018 21:42
6 0 Atbildēt

Beidz te cienāties zābak!

Ievēroju zīmēs, ievēroju ātrumu, bet tā Tava dzeltenā līnīja tā pat ir izdilusi, un baltās nav nodzēstas!

Labi man pilnīgi vienalga, pa šo posmu braucu katru dienu, un tikai vienreiz kaut, kāds fūrists gandrīz mani aizķēra (tieši pirms nobrauktuves uz Mūkusalas apli, braucot no centra), jā būtu bijis blakus, būtu iestumts tajā bedrē. Iespējams šoferis saputrojās dēļ tām līnījām jo tur palikušas gan vecās baltās gan divreiz vilktas kaut, kādas dzeltenās, man personīgi Tur braukt NAV problēmu, bet redz fūre mani gandrīz nostūma no ceļa, pēc komentāriem spriežot daudziem tur tiek gandrīz sānā iebraukts, tātad kaut, kas nav kārtībā! Šādiem ceļa posmiem ir jābūt teju muļķudrošiem, bet visi tie remontdarbi ir reāls kolhozs! Kaut paskaties uz tiem cilvēkiem, kuri tur strādā. Viņi pat nesaprot kur atrodās! Skrien pāri ceļam, citi stāv ar puspavērtu muti un sapņo par iepriekšējā vakarā izdzerto glāzīšu daudzumu, paši gidrākie pat pamānās bolīties ar savu ķiverīti gar pašu ceļa tā, ka līdz auto paliek kādi 5-10cm. Un tad kad kādu lamzaku tur izsmērēs, tad meklēs vainīgo!

650 16.novembris 2018 0:01
8 0 Atbildēt

Jā, tiešām, tiem intelekta pārņemtajiem un Paradīzi izbraukājušajiem un visvisādi dzīvesgudrajiem "noteikumu ievērotājiem" vajadzētu vienureiz sakopot visu savā aizmugures daļā esošo pelēko vielu un kādureiz tiešām painteresēties, kādas tehnoloģijas šobrīd (un sen jau agrāk) ir piejamas remontdarbu zonu cilvēcīgai norobežošanai.Nevis tā kā Atejā dara, bet gan kas īstenībā pasaulē notiek, kamēr te visādu rangu demagogi un attaisnotāji pucē savas intīmās vietas.

www.3m.com/3M/en_US/road-safety-us/

.....Superior performance and retained visibility: ..... High Performance Pavement Marking Tapes set the bar for durability, lasting retroreflectivity and long-term value...

Vai ne??

......Raised Pavement Markers Series 290 are highly visible at night and in rainy conditions...Diamond Grade....microprismatic optics provide excellent wet and dry reflectivity....Durable construction.....Rumble effect for added awareness

Ko,kā diez būtu salīdzināt ??

650 15.novembris 2018 19:30
4 0 Atbildēt

EJ tak tu pajoliņ zābakšņorē nosveries ;P Aizbrauc vēl labāk dziļā pateicībā Aizmuguri uzlaizi ikkatram no tiem tur Atbildīgajiem un Valstiski Domājošajiem;)

650 15.novembris 2018 17:33
3 32 Atbildēt

Nuja, protms ka Aaaaatrumsssss, kā gan bedrē citādi nokļūsi, kaut kādam vektoram ir jāpiemīt...

Tāpat pletj liels P-Cepums tam meerglim, kas "ieprojektēja izbrauktuvi no Mūku apļa uz centra virzienu- konkreeti piekļaušanās vietu uz tilta joņojošajai centra virziena plūsmai.Un cepums tiem pundarasiem, kuri tur pie brīvas kreisās joslas sip durvīs tiem izbraucējiem.Un gods un Slava tiem pmpjiem, kuri tur biklākam izbraucējam sēž pusmetru astē, tā jau viņa satraukto prātu'papildus čakarēdami.Un vēl tiem, kas tieši tur mēģina tiem mazākattīstītajiem pamaukt garām un uzreiz kreisajā rindā ielēkt.utttttt.Visiem mums karoč liels p(P)aldies.

650 15.novembris 2018 19:18
2 0 Atbildēt

ps., Tu, kropli minusuproduceetaaj, tak vari kaut vai apdrisrsties vai izstiepties,pagaid, mees tevi drizvien izkjersim;)

Freijers 16.novembris 2018 10:09
0 0 Atbildēt

Tak neņem pierē, laikam pilns ar tādiem, kam č.. uz galvas, bet tie svēti tic, ka tas vasaras lietutiņš un neganti gānās par tiem, kam šāda taisīšana uz galvas nav pa prātam - tie neievērojot "noteikumus" un nedomājot valstiski. ZB šitie pakaļā līdēji.Piemēram katru reizi, kad iet runa par sodu plāniem, izskan kāda naivi "pareiza" balstiņa - tu taču nepārkāp, liec viņiem bankrotēt, es nepārkāpju un mani neuztrauc...es reizēm domāju, vai tiešām var būt tik debīli naivs, vai arī tas ir kāds sabiedriskās domas ietekmēšanas gājiens !

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti