Uz autoceļa Tīnūži-Koknese no šodienas pilotprojektā testēs vidējās kustības ātruma radarus 56

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 1.marts 2019 8:18

Ceļa posmā Tīnūži-Koknese no šodienas pilotprojektā testēs vidējās kustības ātruma radarus.

Paredzēts, ka pēc sistēmas testēšanas tā sāks funkcionēt darba režīmā no 1.aprīļa. No šīs dienas autovadītāji arī saņems protokolus par pieļautajiem pārkāpumiem uz konkrētā autoceļa.

Jau ziņots, ka šādas iekārtas jau iepriekš Latvijā ir testētas. Sistēma darbojas šādi - šķērsojot konkrētu ceļa posma robežu pirmā mērierīce nofotografē automašīnas numurzīmi un piefiksē šīs robežas šķērsošanas laiku, savukārt izbraucot no konkrētā ceļa posma transportlīdzeklis atkal tiek nofotografēts. Pēc tam ar atbilstošu metodoloģiju tiek aprēķināts ar kādu vidējo ātrumu transportlīdzeklis pārvietojies konkrētajā ceļa posmā un tas salīdzināts ar šajā vietā oficiāli atļauto braukšanas ātrumu.

Valsts policijā iepriekš skaidroja, ka Tīnūžu šoseja šādām iekārtām izvēlēta, jo tā ir pietiekami bīstama un tajā notiek negadījumi ar smagām sekām. "Lai arī uz šīs šosejas jau atrodas stacionārie fotoradari un policija regulāri kontrolēsatiksmes drošību, esam secinājuši, ka ar to nepietiek. Neskatoties uz to, ka šoseja ir samērā jauna, reālā dzīve pierādījusi, ka nepieciešams attiecīgi reaģēt," iepriekš pauda Satiksmes uzraudzības un koordinācijas biroja priekšniece Vineta Mistre.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 1.marts 2019 8:25
0 9 Atbildēt

Varbūt beidzot būs par vienu melno zonu mazāk.

iciks 1.marts 2019 9:08
4 0 Atbildēt

Labrīt, kāda melnā zona?

Nekas tur vairāk nenotiek, kā citur. OK, pirmo gadu/divus pēc ceļa atklāšanas bija vairāk CSNg, bet tā ir gluži normāla parādība. Un arī mediji bija šim ceļam uzēdušies, attiecīgi publicēja bezmaz katru negadījumu.

Tagad? Avārija uz Liepājas šosejas, avārija uz Ventspils šosejas, netālu no Siguldas, tikai ne tur.

Nja 1.marts 2019 8:53
7 2 Atbildēt

Dievs dod saprast auniem, ka nav jāvelkas uz 80 šajā zonā. Līdz šim lido uz 120, bet pie radara bremzē līdz 80.

iciks 1.marts 2019 9:10
8 0 Atbildēt

Labojums - līdz 70.

Un vēl nomet ātrumu mezglu zonās. Īsti nav saprotams, kāpēc, jo viss apgaismots, pārredzams, citu auto nav (un ja arī būtu, tur ir brīnišķīgas ieskriešanās joslas, nekad neviens nav palicis gaidot).

Tagad ir bažas, kas tur būs, jo droši vien daļa visu ceļu brauks ar 80...

JanJan 1.marts 2019 11:25
0 3 Atbildēt

Tad jau vidējā ātruma kontrole sanāk būs labāk, jo cilvēkiem nebūs iemesla mest nost uz 70-80 uz to radara konkrēto vietu, bet gan visu ceļu uz ~90 braukt.

Freijers 1.marts 2019 11:49
2 0 Atbildēt

Stāsti manīm daugaviņa ...takš raustītāji bija un būs sevišķi, kad tagad veselā posmā tevi vēros...cerams, ka wazei parādīsies papildinājums priekš šā, jau zinu vietas, kur malā nomest, ja vajadzēs. Ļurināt uz 85-90 tajā posmā, sausā gaišā dienas laikā netaisos.

Nja 1.marts 2019 12:18
2 3 Atbildēt

Interesanti gan, ko tik civlēks neizdomās, lai nemaksātu sodu par fotoradaru, bet braukt ar atļauto ātrumu (ar 100 arī neaiztiek) ir zem pašcieņas? Mani uztrauc tikai tie pamuļķi kuri domā ka fotoradars ir jauns un piesūta viltus bildes. Esmu braucis garām regulāri uz 100 un nekas nav bijis. Bet vari būt drošs, ja ceļmalā stāves auto pirms radariem, es par to ziņošu policija, lai padežurē!

Freijers 1.marts 2019 12:32
0 0 Atbildēt

ziņo ''vesels'' stukač....neviens neliedz apstāties ja ir iesmesls.

Es neesmu nekāds auns, lai maksātu, pats arī braucu ar 100, bet, ja būs indikācijas, ka taisās piesūtīt 20 eiro, apstāšos un man pajāt uz kādiem aculieciniekiem stukačiem.

Uz ceļiem ir normāla tendence, ka vairums brauc uz +10-15, bet tas acīmredzot ir jāsajāj un jāpavairo nebraucēju īpatsvars.

nja 1.marts 2019 12:47
4 3 Atbildēt

Šim ceļa posmam ir balta nepārtraukta līnija, neko tu tur stāties nevar, kāpsi ārā riteņa maiņu imitēsi? Sastāsies ceļa malā visādi un kur drošība? Iemācies noturēt ātrumu un miers, ja jau var ceļmalā stāvēt, tad var arī braukt lēnāk, gala punktā nonāks tāpat laikā! Un domājas varētu vēl mierīgi uzstādīt pārīti kameru kas fiksē šitādus gudros stāvētājus! Stukači tie ir tavi aizspriedumi, normālā sabiedrībā pārkāpējus neglorificē, bet gan ziņo un soda! Es labprāt dzīvoju tādā sabiedrībā, ja esmu vainīgs, tad to atdzīstu un sodu samaksāšu. Jāsāk ar mazām lietām, tad šī visatļautība sāks izbeigties. Paši te stāsta intensīva satiksme, tagad vēl ceļmalās sāks stāvēt

Freijers 1.marts 2019 12:59
2 0 Atbildēt

Par to kur drošība...domāt vajag pirms šādus sūdus sāk visur stādīt ! Ko tas, ka baltā līnija, brauksi ar karstu motoru, tukšu riteni vai kļūdu uz paneļa...padomā labāk pašapasludinātais šerif ar galviņu. Un tie aizspriedumi nav tikai mani, ļoti daudzi nevēlās dzīvot stukaču sabiedrībā, kur valda totāla kontrolē + kretīni kas ziņo vēl - kādu laiku atpakaļ bija viena tāda zeme, cilvēkiem tomēr ir īsa atmiņa.

Malacis, pieliec sev žetonu, no Krapša vēl ar autogrāfu.

Nja 1.marts 2019 13:17
2 0 Atbildēt

Radars vainīgs? Varbūt vainīgi tie kam uzšpļaut uz noteikumiem un pārkāpj? Nebūtu pārkāpēju, nebūtu radaru, jo nebūtu kas maksā Tavi argumenti ir smieklīgi, tad ja kungs domā ka viņu var sodīt, viņš var stāvēt ceļmalā, pārkāpt vēl virkni ar CSN? Un par to tavu domāšanas veidu, tas ir tikai mazai daļai sabierība, cik tad ir tādu, kas uzšpļau noteikumiem un citai sabiedrības daļai, jo kungs dara kā grib? Maz tādu ir, parkošanās ar jau paliek jēdzīgāka, jo Delfos tiek salikti Tad kad pārkāpēju izvazā pa sociālajiem tīkliem un Delfiem, tad no varoņa tur maz kas paliek pāri.

Freijers 1.marts 2019 13:59
1 0 Atbildēt

šito diršanu, ka radari ir dēļ pārkāpējiem...vari nemaz neliet, pasakām arī daudzi vēl tic - tam varētu vēl ar vienu aci noticēt, ja nebūtu budžeta pozīcijas, raksti par iekasētājiem miljoniem un beigās bēdīga statistika par to, ka ātrums ir maza % daļa negadījumu iemeslos...bet kontrolē tieši to, jo a - tas ir viegli, b - nes naudu, c - vēl var robotizēti darīt.

Varat ar savu paštaisno apznību un priekšzimību lepoties cik gribat, mani tas neinteresē.

Par tiem delfu iesūtītājiem....vajadzētu viņus pašus drusku pavērot, jo 80-90% no šiem pašpasludinātiem šerifiem paši grēko, tikai citos pantos (kas kā jau visiem paštaisniem liekuļiem ir raksturīgi), nekādas izmaiņas stāvvietās īpaši neredzu, ja vien to, ka ir viena normāla IKEA parādījusies ar adekvātu platumu un arī tas nav šo "aculiecinieku" nopelns.

Gribat ziņot, ziņojiet, ja no tā kaifs un sev virtuālos punktus piespraust, bet atcerieties, ka ar laiku šim ejot plašumā ziņos arī par Jums un citās sfērās, kur iespējams mazāk to gaidāt.

Kopumā par laimi LV šī stukačošanās mānija, par spīti visādiem delfu aculieciniekiem un tiem līdzīgiem, tomēr turās kādos rāmjos, jo cilvēkiem ir mazliet atmiņa un saprāts palicis.

Nja 1.marts 2019 14:14
2 0 Atbildēt

Pag, sanāk ka sodus par fotoradariem sūta bez pārkāpuma, jeb kā saprast - šito diršanu, ka radari ir dēļ pārkāpējiem...vari nemaz neliet

Ja nebūs neviens kas pārkāps ātrumu, kaut vai fotoradaru zonā, tad neviens viņus neuzstādīs, jo būs ar mīnuss zīmi! Budžetā šāda pozīcija ir tāpēc, ka viņi paredz ka cilvēki pārkāpj un turpinās pārkāpt, tāpēc būs vēl radari ar kuriem slauks, tāpēc kamēr tu un tādi kā tu to nesapratīs, tikmēr slaukšana būs! Fotoradaru biznesu tāpat kā banku var nolaist uz grunti ātri un vienkārši! Paši jau vien to negrib, labāk pārkāpt ātrumu, ja vajadzēs tak pastāvēs ceļmalā radot vēl lielāku apdraudējumu!

Freijers 1.marts 2019 14:21
0 0 Atbildēt

Viss kārtībā, nepārkāps, pazeminās limitus "rūpēs par drošību". Domāju, ka diskusiju var beigt, demagoģiski un klišejiski argumenti mani nepārliecina, savukārt tev kko iestāstī man nav ne laika ne vēlmes - turpini ticēt un kādu dienu tev noteikti izdosies ja ne komunismu uzcelt, tad vismaz...

JanJan 1.marts 2019 13:15
4 0 Atbildēt

Tipiskais latvietis - ka tik kaut ko pārkāpt. Raustītāji vienmēr ir, tā kā nav starpība ir radari vai nav, bet nu ko tev dos skriešana un pēc tam apstāšanās ceļa malā. Nu kaut kāda izcili debīla loģika. Braucu ar auto 10+ gadus, nevienu reizi neesmu dabūjis sodu par ātruma pārkāpšanu, zem atļautā neļurinu.

Man un daudziem citiem šīs kameras problēmas nesagādās un būs tikai priecīgi. Bet nu labi, lohiem lohu problēmas. Ko tur daudz runāt.

iciks 1.marts 2019 12:33
3 0 Atbildēt

Tak ne jau par 120-130 km/h braucējiem, kas atmetas līdz 70 runāju, bet gan par tādiem, kas ar saviem 90-95 brauc.

Sākumā domāju, ka varbūt cilvēks pirmoreiz to radaru redz, varbūt padomāja, ka mezgla zonā 70 un zīmi nav pamanījis, nu gadās. Bet gadi iet, bet cilvēki tāpat tā dara. Neticu, ka viņi tur pirmo reizi.

Freijers 1.marts 2019 8:58
2 0 Atbildēt

Tagad būs arī velkoņi tur, līdz šim varēja normāli braukt.

Walacc 1.marts 2019 9:33
3 0 Atbildēt

mazāk melno zonu nebūs - tagad būs ļoti daudz pusguļošu autovadītāju !!! Laikam drošāk tagad būs braukt pa citu ceļu

Walacc 1.marts 2019 9:37
3 5 Atbildēt

es jau kādreiz testēju kā ir braukt godīgi uz 90 km/h pēc speedo pa Siguldas šoseju - vienīgais veids kā tur neaizmigt ir rīt burgerus, kas paņemti Juglas Maķītī - nu nez vai tas ir šausmīgi droši !!! Pretējā gadījumā pie 90km/h gaišā dienas laikā pēc minūtēm 10 - es jau "praktiski guļu" uz tā ceļa - nemaz nerunāsim par to cik daudzi bija spiesti mani apdzīt.

Teikšu kā ir - nu nebraucam vairs ar žiguļiem kur 90 km/h b\utu kaut kas īpašs.

ods 1.marts 2019 11:44
2 0 Atbildēt

Pa īstam prot braukt tikai divi-es pats un mans čoms.Netaisies te klāt par trešo!

HE 1.marts 2019 10:12
2 3 Atbildēt

90km/h pec spidometra , nav tas pats kas 90km/h it sevišķi greko tautas vāgis.

jaaanis 1.marts 2019 14:43
1 0 Atbildēt

Nav tik traki ar tiem tautas vāģiem. Man tagad ir VW, spidometra kļūda ir 3%. Pirms tam bija Hyundai tam kļūda bija 7%.

Walacc 1.marts 2019 10:59
0 0 Atbildēt

+/- 5 km/h - domāju pārāk neko nemainītu tajā 90km/h eskeprimentā, godīgi sakot neatceros vai skatījos arī pēc GPSa cik man rāda.

pārdomas 1.marts 2019 11:01
7 6 Atbildēt

Vieni vienīgi samaitāti braucoši prāti. Uzliec kruīzīti 95, baudi dabasskatus un klausies labu mūziku. Šādus radarus vajag uz visām Latvijas galvenajām šosejām

Freijers 1.marts 2019 11:05
2 0 Atbildēt

Pa ceļu pārvietojas, lai pārvietotos, nevis dabas skatus baudītu vai muzonu uzliktu - dēļ šiem tūristiem, kam jāpirdina visa satiksme arī rodas visādi brīnumi.

Samaitāti ir prāti, kam normāla šoseja ir jāsadirš ar kastēm un tai sekojošiem divplākšņiem....tad vispār jājautā kāpēc vispār vajadzēja šoseju ārpus praktiski jebkādām apdzīvotām vietām, jo tāpat tur pabraukt saprātīgā ātrumā nevar/-ēs

msh 3.marts 2019 0:17
0 0 Atbildēt

Nu paga, a ko darīt ja nedrīkst baudīt dabas skatus un klausīties mūziku - nosnausties? Iemācies kruīzu un atklāsi ka normālā satiksmē [tādā, kur nav vilcienos jāpiedalās] tev būs diezgan maza noslodzīte un tu nodarbosies ar tevis noniecinātajām nodarbēm, jo savādāk būs garlaicīgi.

as 1.marts 2019 11:06
2 0 Atbildēt

Sassodīts, uz tās šosejas jau tagad varēja aizmigt, nu būs vēl trakāk! ceru, ka vismaz vasarā atļaus 100kmh vidējo!

Freijers 1.marts 2019 11:47
2 0 Atbildēt

Par +10, pie kam vēl ņemot vērā visas spido kļūdas tagad var tikai brīdināt, līdz ar to konstants simts nekādas blaknes nenesīs, nedomāju, ka mentu kungi sūtīs masveidā brīdinājumus t.i. 100 ir sort of legāls jau tagad. Sākumā lika tos 100, līdz tur pāris apgonos nositās, domāju, ka varētu arī droši tagad likt, sevišķi jau tajā posmā, kur to vidējo uzliks - nevienas nobrauktuves, barjeras, taisns gabals.

VWfans 1.marts 2019 12:35
1 4 Atbildēt

Te nu redzams, ka Latvijā jaudīgus auto pirkt ir bezjēdzīgi - tie tikai lieki provocē uz ātruma pārkāpšanu. Bet ar 70 zirgu Fabiju viss harmoniski - kruīzē ar 88 km/h un izbaudi braucienu!

Freijers 1.marts 2019 12:48
1 1 Atbildēt

Ui kā izbauda tie, kas aiz tevis jau uz 80-85 velkās...bet tas jau kruizētājiem pofer, galvenais braucienu "izbaudīt". Kas tā tāda par, atvainojos, onanētāju kultūru uz ceļiem ir parādījusies - paklausīties muziciņu, pabaudīt dabu, izbaudīt....joptvai uz ceļa jābrauc ir + jāpadomā arī par tiem, kas aiz tevis brauc.

P.S. ja ir kaifs ar(turot) 2+K rpm braukt ar putekļu sūcēju, baudi...es no tādām "baudām" atsakos

VWfans 1.marts 2019 12:58
3 4 Atbildēt

Es tak teicu 88 km/h !!! Kāpēc Tu izdomā, ka es sludinu 80-85 km/h braukšanu ??? 88 km/h tur ideāls ātrums - tā iet vairums fūru, kuru vadītāji ir prasmīgākā šoferu daļa !!! Brauciet vienā tempā ar fūrēm un neiespringstiet lieki!!!

Freijers 1.marts 2019 13:05
3 1 Atbildēt

Vagonu veidošanās uz ceļiem ir viena no nedrošākajām lietām, kas noved pie pārgalvīgām apdzīšanām, iespējamām vilcienu sadursmēm (jo vagonniekiem patīk vienam otra pakaļā lūrēt), no tādiem ir jāizvairās nevis vēl jālepojās, ka palīdz tādiem izveidoties.

Ir jau sen pierādīts, ka aiz tevis brauciešie, sevišķi, ja šādi vilcieni sāk raustīties ātrumā, nekad nebrauc tik ātri un aste jau vālē ar 8 -10 mazāku ātrumu, ja liels tas vagons ir. Citādāk varētu būt, ja ievērotu distanci 100-200 m min, bet tas praktiski nekad tā nenotiek vagonos.

Tavā praksē neko labu es neredzu.

VWfans 1.marts 2019 13:09
2 1 Atbildēt

Tie, kuri salien cits citam pakaļā, vienkārši ir nepacietīgi un nemāk īsti labi braukt. Vajag turēt 70-100 metru distanci un tuvāk nelīst!

No tā, ka Tu un vēl kādi šoferi fūri apdzīs, jau nemainīsies kopējais pa ceļu aizbraucošo auto skaits! Satiksmes intensitāte no tā tak nemainīsies!

Freijers 1.marts 2019 13:50
1 1 Atbildēt

Tā kā intensitāte ir kādā laika vienībā mērīta plūsma, tad mainīsies gan, vai tā intensitāte čupā izļurināsies ~80 km/h vai ~100 km/h, tas ir viens.

Otrs ir tas, ka turēt normāli var distanci braucēju kompānijās, kas brauc ar plūsmas vidējo un raiti t.i. 100-110 km/h...ja viens pēkšņi izdomā sākt uz 80 braukt, visi protams, ka ies garām un uz to gatavosies...ar mazu distanci. Distanci ari nevar turēt ja jau tā nelielais ātrums vēl raustās - OK, tev ir kruīzs, daudziem lēnbraucējiem nav un tad nu peld pa kādiem 10 km/h turp šurp - loģiski ka tas uz nerviem krīt tiem, kas aiz brauc. Un vispār neviens nav pilnvarojis kādu regulēt manu ceļa ritmu, līdz ar to ieturu savējo, ja kādam ir līdzīgs, tad kopā ar to. Braukšana drusku ātrāk nav vien sasniegšana mērķi ātrāk (visa tiršana par to, ka vai vai tās tikai 5, 10, 15 min ir pupu mizas, salasās vairāk, jo ir jau vēl luksofori, pagriezieni pilsēta, iespējama pārbrauktuve, utt), bet arī kaifs braukt - ir gadījumi, kad gribās lēni pabraukt, kaut uz tiem pašiem 75-80, bet tad rūpējos, lai aiz manīm vagoni nelasās, bet lielākoties tādā braukšanā naturāli nāk miegs, līdz ar to turu vidējo godīgo simtu un cenšos neveidot kolonnas.

msh 3.marts 2019 0:26
1 0 Atbildēt

Fan, mudaks tu esi. Jaudīgas mašīnas pirkt varbūt ir bezjēdzīgi, bet mašīnas ar adekvātu jaudu - tādās robežās kā mans golfs [es par uzrāvienu, nevis absolūto motora jaudu] noteikti ir noderīgi - lai apdzītu tādus kā tu. Nē, plūsmas ātrums nav 100-110, kā dažs labs pasaku stāstnieks te apgalvo - tas ir tad, ja skatās pēc neprecīza spidometra un GPS nepazīst - bet es atļaušos apgalvot ka tas ir 95 kmph, neskaitot lidotājus - tu ar saviem 88 esi izlēcējs; tādus kā tu vajadzētu drāzt par nepamatotu vilkšanos.

msh 3.marts 2019 10:27
1 0 Atbildēt

Ā, un vēl - fan, tādi mudaki kā tu, apvienojumā ar šādām kamerām = sūdi. Iedomājies ka tu brauc, un tev aiz muguras ir vēl, kā parasti, strīpiņa ar citiem, un es tur pa vidu atrodos, un mēs braucam šajos 7 kilometros - es paņemu tevi un dažus pa vidu esošos cēli nokožu, bet tālāk, ļoti iespējams, man ir jāsadzēšas zem atļautā lai es ierakstītos vidējajā...

aigi 1.marts 2019 14:06
2 2 Atbildēt

Ja braucot nāk miegs, tad stutē malā kādā meža ceļā un paguli 20 min. un nerādies uz ceļiem. 95-100km/h ir pilnīgi pietiekams ātrums Latvijā. Un par šādu ātrumu arī neviens tevi neķers un nesodīs. Zemākais slieksnis par ko esmu saņēmis sodu ir par +15km/h atņemot kļūdu, sanāca kādi 103 km/h.

Attiecībā uz Tīnūžu ceļu nav tik plats, lai tur brauktu legāli ar 120, ta kā atbalstu radaru ieviešanu, neredzu problēmas, lai tiešām izbaudītu braucienu.

Ģeniālā doma traukties un pēc tam ceļa malā gaidīt ir vispār WTF, 2+2=4 kāda starpība tu 60km nobrauc ar 120km/h un tad 15 min. ar 0 vai vienmērīgi uz 95 brauc, Koknese busi tajā pašā laikā. Ņemot vērā, ka no Tīnūžiem līdz Koknesei nav ne vienas stāvvietas, benzīntanka, vai kafejnīcas.

Bradypus 1.marts 2019 14:19
3 0 Atbildēt

Laikam nespēj saprast to, ka vienmuļa braukšana ir miegu veicinoša - varētu pat teikt, ka ideāls apstākļu kopums, kas veicina iemigšanu. Pieļauju, ka esi starp tiem, kam braukšana ir tik grūta, ka izvalbītām acīm jāiekrampējas stūrē, un attiecīgi par šo situāciju domā, ka tas ir tāda miega bada dēļ, kas spēj pārvarēt pat šādu stresu. Apstājoties mežmalā šis apstākļu kopums tiks izjaukts un nekāda gulēšana vairs nesanāks - tas nav risinājums.

jaaanis 1.marts 2019 14:52
2 1 Atbildēt

Es piekrītu, ka vienmuļa braukšana iemidzina, bet tam nav nekāda nozīme vei tie ir 70, 90 vai 160. Es esmu iemidzis arī viemuļi uz 160 braucot pa DE. Ar to es gribu teikt, ja atļautas uz Siguldas šosejas būtu, kaut vai 130, tāpat būtu vienmuļi, jo visi tā brauktu. Un tad, lai neiemigtu, būs jābrauc vismaz uz 160

Freijers 1.marts 2019 15:05
1 1 Atbildēt

Dabas likumi netiek atcelti no cilvēku rakstīto sekām....100 vai 120/130 ir liela starpība, ar 160 kādi 75% LV braucēji nekad nav braukuši un visticamāk arī nemācētu braukt. Manuprāt tādiem posmiem kā Siguldas līdz ceļa sašaurinājumam būtu jābūt 110 - 120 limitam, kaut vai kreisajā joslā, nevis 100 vasarā. vienmuļa braukšana ne vienmēr ir lēna, bet praktiski vienmēr lēna braukšana ir vienmuļa. Simtiņš manuprāt ir +/- norma.

Bradypus 1.marts 2019 14:12
1 0 Atbildēt

Mudaki turpina saukt totālas uzraudzības videokameras par radariem. Šīm ierīcēm tehnoloģiski nav nekāda sakara ar radariem.

Freijers 1.marts 2019 14:24
0 0 Atbildēt

Daudz mums to ūberpaklausīgo, paštaisno...aš komunismu varētu atkal mēģināt uzcelt, tur gan citi lozungi, bet, ja reiz ieprogrammēti, tad viegli var piemodificēt.

Principā te varētu padomāt uz ST lietu iesniegt - kaut vai par 96.p aizskārumu, ja būtu kāds Džeriņveida jurists, kas nolemtu ar to noņemties, esmu pilnībā ar mieru 10-20 eiro noziedot labai lietai !

Bradypus 1.marts 2019 14:27
1 0 Atbildēt

Nav jau ko mēģināt - tas aktīvi tiek celts, sākot ar Junkeru un Tusku. Ja ne Višegradas pretspars, būtu jau uzcelts.

Freijers 1.marts 2019 14:29
0 0 Atbildēt

Vietējie censoņi manuprāt jau tālu priekšā visiem cēlājiem ar savu bezkompromisa paklausību...

Bradypus 1.marts 2019 14:54
0 0 Atbildēt

Vietējo izpildītāju centība nenoliedzami ir ievērības cienīga. Bet tas jau nav nekas jauns - tas pats bija novērojams arī tad, kad komunisma celtniecību vadīja Maskava.

Walacc 1.marts 2019 14:54
0 1 Atbildēt

piedod iešu nokaunēties. Turpmāk apgalvošu ka pa pusei māku braukt ar velo.;)

Walacc 1.marts 2019 15:05
0 1 Atbildēt

Tīnūžu šosejā sausā laikā 130 km/h var turēt ja nemēģina par katru cenu visur un vienmēr to noturēt - tikai laicīgi atmetam vai piespiežam pirms kraviniekiem, vairāku auto kolonnām utml. Nemēģinam dzīt nepārredzamās vietās utml.

Tas ir tāds ātrums kad pa Tīnūžu šoseju apdzīs varbūt kāds 1 auto visa ceļa garumā, pārsvarā gan apdzīsi tu. Var arī ātrāk, bet tad atkal pārāk daudz jābremzē, jo katrs sevi cienošs BMW un MB jau nevarēs sadzīvot ar to Honda aiziet garām, un meģinās izlīst no rindas tieši priekšā.

Bradypus 1.marts 2019 15:41
3 1 Atbildēt

Šeit jāatceras, ka Tīnūžu šodejas garenprofils ir projektēts 130kmh ātrumam. Un tas arī ir lielais avāriju cēlonis - lēzenie līkumi ir neierasti un mānīgi tam, kas šo ceļu uztver kā parastu 90kmh ceļu - nekādi fotoradari neglābs šo pusrealizēto projektu.

?? 1.marts 2019 15:32
0 0 Atbildēt

Vai kāds var pateikt loģisku iemeslu, kāpēc uz Tīnūžu celiņa (par šoseju šo izstrādājumu kauns saukt) nevarētu atļaut smagajiem braukt ar 90 km/h? Godīgajiem autobraucējiem nevajadzētu veikt liekas apdzīšanas un rezultātā drošība tikai uzlabotos...

Freijers 1.marts 2019 16:07
0 1 Atbildēt

Vēl viens vagonščiks....tie 80 arī ir tāpēc, lai uz ceļa neveidojas liekas čupas, jau uz 80 braucošus smagos (aptuveni 1/3, pārējie laiž tāpat uz 90) daudzi nespēj apdzīt, kur nu vēl uz 90. Kad reiz tiks saprasts, ka vagoni uz ceļa nav norma un patiesībā ir viena no nedrošākajām parādībām !

?? 3.marts 2019 23:29
0 0 Atbildēt

Tu esi patiess idiots. Tie kuri skrien ar apsvilušu pakaļu, apdzīs vienmēr un visur, vienalga vai atļautais būs 90 vai 120. Es runāju par likumpaklausīgiem braucējiem. Bez freijerveidīgiem džigitiem uz ceļa ir daudz braucēju, kas cenšas ievērot likumu Un šobrīd arī tie ir spiesti veikt apdzīšanas. No tiem daudzi arī apdzenot baidās jūtami pārsniegt ātrumu un lai tiktu garām fūrei veic apdzīsanu ar 95 -100 km/h, kas nozīmē puskilometru pretējā joslā bieži vien radot avārijas situācijas...

iciks 1.marts 2019 17:02
1 0 Atbildēt

Cik esmu vērojis, gana liela daļa kravinieku ar 90 arī brauc. Krievi nebrauc, bet nu tāpēc, ka viņi šausmīgi taupot degvielu - šefi drāžot, ja lielāks ātrums par 80 km/h.

Un kas tad vainas ceļam, ja to par šoseju nevar nosaukt? Nav 4 joslu? Ja tā, tad varu droši apgalvot, ka visur pasaulē tādas lietas dara ekonomiski. Ja ir gana liela satiksmes intensitāte, parādās arī 4 vai vairāk joslas. Paskaties LVC lapu, tur kaut kad bija bilde ar satiksmes intensitātēm. Bija posmi ar ievērojami lielāku intensitāti un joprojām 2 joslām. Tās tad būtu prioritātes. Šeit? Jā, līkumi ir nelāgi, piekrītu, bet nu ja cilvēks nespēj gaidīt un iet uz aklo, tad tas pats var notikt kādā no lielā apjoma analogiem nepārredzamiem līkumiem uz visādiem citiem valsts un ne valsts ceļiem.

druknais1 1.marts 2019 21:44
1 0 Atbildēt

Palasījos, man prieks, novākušies vieni profiņi!

650 1.marts 2019 22:36
1 0 Atbildēt

Es atvainojos, 16pacmito reizi nocitēšu izvilkumu no plašākai sabiedrībai rūpigi slēptā Valsts Kontroles 2017g dec Atzinuma (pētījuma).

Pilns materiāls šeit, katrs daudzmaz domājošs indivīds to izlasot būs, maigi sakot, izbrīnīts: www.lrvk.gov.lv/uploads/reviz...2018.%20VP.pdf

Tur ir melns pa baltu teikts, ka NAV pienācīgā veidā un apjomā veikti pētījumi, ka IR nolaidīgi veikta uzraudzība un plānošana un ka visa stratēģija ir tajā slavenajā gaļīgajā vietā uz burta D.

Tur oficiāli uzskaites dati (nevis demagoģijas) saka, ka ''atruma pārsniegšana" ir par iemeslu tikai vienam no katriem 166 negadījumiem (!).Bet, "braukšana atpakaļgaitā" ir iemesls jau katram 12. -jam negadījumam. Un "vadītāja neuzmanība" jau katram 7. -jam.

Tātad- braucēju neuzmanības (nekvalificētības??) dēļ notiek 24x vairāk suudu, nekā ātruma pārsniegšanas dēļ.Tāpēc (nekādā gad'īumā!) nevajag izglītot un mācīt neuzmanīgos vadītājus.Vajag viņiem vēl vairāk sajāt smadzenes un panākt, lai maksā visi un par jebko.Kā Austrālijā- nulles tolerances ieviešanas pirmajā dienā 20 tūkstoši pārkāpēju uz vienas šosejas.Ar tālāk sekojošu skandālu parlamentā un pielaides/apetītes nolaidi uz +5km/h.

Uzbūvēt (nee, drīzāk ka vnk saņemt mantojumā un gudri "apgūt") šo braukšanai bīstamo suuudu un vel apkarināt ar citiem suudiem.Jo lohi maksā,sab.doma ir "par".Mums to Vajag. Jāa! Tapc arī šie daudzie reklāmraksti.Paskat kāda varena iespēja paveras, ja kādam "nejauši iekrīt rokās" misija tos meeslus nākajās 3 paaudzēs apkalpot un nodrošināt (par Tavu naudu,protams;).

Secinajumi 2.marts 2019 21:42
1 0 Atbildēt

Radari ir satiksmes plusmas cakaretaji, naudas iekadetaji (un ne tikai no trakajiem, nekaunigajiem vai stulbajiem). Iekrit un ne reti ari trucigie, pensionari un citi nebut ne recidivisti. Tada totala radaru invazija tautas slauksanai nekur Eiropa nav noverojama. Skumjakais, ka boja gajuso un cietuso skaits palielinas....

Walacc 3.marts 2019 19:54
1 0 Atbildēt

fascinē šie 90km/h paštaisnie ievērotāji. Es jau kādu gaud desmitu atpakaļ iAuto diskutēju te ar tautu. Ziemā arī 90km/h uz ceļiem viņiem škiet droši, tas nekas ka vasarā spriežōt pēc sarunām nekad ātrāk par 100km/h nav braukuši. Tas nekas ka ziemā ielīduši kraviniekam astē taisa garum garos vilcieniņus nebūt ne ar droši distanci, jo normāli iebraukt starp tādiem apdzenot nav iespējams ( tipa ja kāds iespiežas tad visi tā met pa bremzēm, ka varētu domāt alnis pār ceļu pārvilcis).

Kāds dzen garām - nē atlaist pedāli jau nevar lai tam kas dzen var tikt garām, un pēc tam šāusminās - ai ai, kā dzen garām kā traki, un tad vēl pa kādam ieliek pretimbraucošam purnā, jo tas nav rēķinājies un droši vien ka arī nav bijis brigāš kur palikt.

Protams ir arī otra kategorija - tie kuriem vienmēr un visur jāskrien, tas nekas ka jau pēc kilometra griežas nost no tās štrāses, un burtiski pie nobrauktuves jau es to kadru esmu panacis un pat apsteidzis ( nevis apdzinis !)

Un vēl vairāk mani fascinē lielie "ātruma ievērotāji" tepat Mārupē - braucu aiz viena/as tāda/as sākot jau no K.Ulmaņa gatves, nu tā uz 40-45 km/h - kaitinoši, bet apdzīt tāpat nevar, liela satiksme ( tik priekšā brīvs), tā aizčučinam līdz dzīvojamai zonai - un ... cienītais ātruma "ievērotājs" turpina uz tiem pašiem 40 -45 km/h veiksmīgi aizmūkot no manis. Super - ja to deklarē kā drošu braukšanu ... man vienkārši tad nav ko teikt. ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti