Bauskas novada mērs paļaujas tikai uz pašas pašvaldības spēju atrast risinājumus par kravas automašīnu caurbraukšanu cauri Bauskai 7

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 13.aprīlis 2022 19:59

Bauskas novada domes priekšsēdētājs Aivars Okmanis (NA) paļaujas tikai uz pašas pašvaldības spēju atrast risinājumus saistībā ar kravas automašīnu caurbraukšanu cauri Bauskai, noslēdzot konferenci par Bauskas apvedceļa plāniem un kravas automašīnu caurbraukšanu cauri Bauskai, teica Okmanis.

Okmanis pauda, ka pašvaldība ir domājusi par kravas automašīnu plūsmas aizliegšanu brīvdienās un svētku dienās cauri Bauskai, lai pašvaldība varētu "dzīvot" šajās dienās.

Konferencē piedāvāts samazināt Kalna ielas brauktuves joslu, kā arī izbūvēt gājēju pāreju un rotācijas apļus drošākai auto, velo un gājēju satiksmei.

Konferencē arī minēts, ka pašreizējais plāns Bauskas un Iecavas apvedceļa jautājumā ir rudenī Ministru kabinetam nodot izmaksas, cik šāds projekts varētu maksāt publiskajā un privātajā partnerībā.

Okmanis aicināja pasteigties, jo tas būšot Saeimas vēlēšanu laiks un, ja nebūs iespējams par projektu lemt līdz Saeimas vēlēšanām, pastāv risks, ka to neizskatīs vispār. 

"Ir divi attīstības scenāriji pēc vēlēšanām - vai koalīcija paliek tā pati, vai arī valdība mainās, un līdz ar to mainās prioritātes," teica Okmanis. 

Gan VSIA "Latvijas Valsts ceļi" valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Lazdovskis, gan satiksmes ministrs Tālis Linkaits (K) solīja, ka nekādas kavēšanās nebūšot.

Raksturojot situāciju, Okmanis secinājis, ka "slīcēju glābšana ir pašu slīcēju rokās", piebilstot, ka pašvaldībai jāizmanto ieceres un instrumenti, ko atbalsta ministrijas. "Cerēsim, ka vēlāk tie nebūs instrumenti "ar nosacījumiem", kas vēl ir jāsaskaņo vai jāveido vēl citi plāni," konferences noslēgumā teica Okmanis. 

Jau ziņots, ka šodien Bauskas novada pašvaldība organizēja konferenci "Kā (iz)dzīvosim līdz Bauskas apvedceļam?", lai aktualizētu ar Bauskas un Iecavas apvedceļa izbūvi saistīto jautājumu virzību, kā arī diskutētu par iespējamiem īstermiņa risinājumiem A7 tranzīta ietekmes mazināšanai abās pilsētās.

Valsts galvenā autoceļa A7 satiksmes intensitāte ir trīs reizes lielāka par projektēto transporta vienību optimālo skaitu, būtiski pārsniedzot esošā ceļa caurlaides spēju.

Bauskas novada pašvaldībā skaidroja, ka pētījumos ir pierādīta maģistrāles pārlieku negatīvā ietekme uz tās iedzīvotāju dzīves kvalitāti, īpaši veselību, un pilsētvidi kopumā. Gaisa piesārņojums un trokšņu līmenis pilsētā pārsniedz normatīvajos aktos noteiktos robežlielumus.
 

 
Visi komentāri
 
anoagask 14.aprīlis 2022 9:13
0 0 Atbildēt

atbalstu baušķeniekus, sen bija laiks. un iebraukšanas maksu. visu tranzītu stumt caur pilsētas centru ir noziedzīgi

tak 14.aprīlis 2022 12:52
0 0 Atbildēt

viņiem ir ģeniāla ideja nevis cīnīties par apvedceļu, bet sašaurināt esošās ielas, lai Bauskas centrā būtu mūžīgs fūru sastrēgums

1984 15.aprīlis 2022 19:17
0 0 Atbildēt

30 brīves gados nebija nekādu iespēju uzbūvēt apvedceļu?

650 15.aprīlis 2022 0:25
0 0 Atbildēt

Vajag vienkārši nojaukt to tiltu.Lai brauc caur Eleju.Vai lai iet na...

Vietējais 17.aprīlis 2022 0:33
1 0 Atbildēt

Lai brīvdienās liegtu braugt smagajām mašīnā, tad pirms pilsētas jābūt smako mašīnu stāvlaukumiem. Kur var stāvēt kamēr ir liegums. Var jau sākumā mēģināt uzlikt zīni smagajiem ka pēs 22:00-6:00h smagajiem jābrauc 30km/h.

Rr19 23.aprīlis 2022 12:15
0 0 Atbildēt

Nesmīdini pasauli, kurš tās zīmes ievēro.

Hmm 11.maijs 2022 19:02
0 0 Atbildēt

Visi tādi gudri, ka tik aizliegt. Kad jūsu internetā pasūtītie sūdi kavēsies par dienu divām dēļ aizliegumiem, tad varēsiet raudāt. Labāk Bauskas pašvaldība varētu salabot tās briesmīgās kanalizācijas lūkas, būs mazāks troksnis, un mājas tā nedrebēs! Es protams tikai PAR apvedceļu! Lai Bauskas iedzīvotāji dodas uz Satiksmes ministriju un bloķē to kamēr nepakļaujas prasībām, un pie vien lai paķer līdzi arī Iecavas iedzīvotājus kopā ir liekāks spēks.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti