Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

200 km/h Parunāsim par ātrumu! Kas ir tas bīstamais Latvijā - nedroša ceļu infrastruktūra vai ātrums (+ VIDEO) 95

 
iAuto | 1.novembris 2021 8:44

Lai gan uz Vācijas automaģistrālēm nav vispārējā ātruma ierobežojuma, un viņu pašu noteiktie ātruma ierobežojumi attiecas uz kravas automašīnām un vieglajām automašīnām ar piekabēm, automašīnu un motociklu vadītājiem tiek aicināti izmantot ieteicamo ātrumu 130 km/h.

Ieteicamais ātrums ir spēkā uz šādiem ceļiem:

Automaģistrāles (ceļa zīme 330.1)

Automaģistrāles ceļa zīme Vācijā Nr: 330.1

ārpus apdzīvotām vietām: ceļi ar joslām vienā virzienā, kuras atdala vidusjoslas vai citas būves

ārpus apdzīvotām vietām: ceļi, kuriem ir vismaz divas marķētas joslas katrā virzienā, ņemot vērā joslu norobežojumu (295. ceļa zīme) vai vadlīnijas (340. ceļa zīme)

Regula iesaka ieteicamo ātrumu 130 km/h – bet tikai labvēlīgos ceļa, laikapstākļos, redzamības un satiksmes apstākļos.

Par ieteicamo ātrumu informē ceļa zīmes, taču tas ir spēkā arī bez ceļa zīmēm. Robežu šķērsošanas vietās satiksmes dalībniekus, kas iebrauc Vācijā, par ieteicamo ātrumu 130 km/h uz Vācijas automaģistrālēm informē 393.ceļa zīme.

Lasi vēl portālā iAuto:

 
Visi komentāri
 
Ātrums 1.novembris 2021 9:52
14 2 Atbildēt

Nav tāda droša ātruma, jo vienam tas ir 130, bet citam jau 80 un tas mainās līdzi gadalaikam, laika apstākļiem un diennakts laikam. Viens brauc 1-st. nedēļa un cits tās nobrauc pa dienu, vēl kāds - pusgada laikā. Un visiem atšķiras braukšanas izjūta, prasmes un stabilitāte, spēja braukt droši, nerastoties un nepsihojot. Labāk lai cilvēks brauc uz 90, bet stabili, nevis raustās, mētājas un psiho uz 130, pakļaujor riskam sevi un galvenais, arī pārējos.

aizejošais 1.novembris 2021 9:53
5 4 Atbildēt

Protams, ka 130 kmh Latvijas ceļu infrastruktūra nav piemērota, līdz ar to ātrums kas lielāks par atļauto, lielākoties ir bīstams.

Ātrums 1.novembris 2021 10:08
8 0 Atbildēt

Ātrums nav bīstams, bīstama ir pārāk strauja apstāšanās, piemēram, pret koku.

iAuto 1.novembris 2021 21:24
4 2 Atbildēt

Bīstami ir tas, ka mēs 30 gadu laikā neesam uzbūvējuši nevienu maģistrāli!

Tiešām vajadzēja? 2.novembris 2021 8:42
1 1 Atbildēt

Mums ir tie attālumi un tas cilvēku daudzums? Zem ceļa vienmēr jābūt ekonomiskam pamatojumam.

JanJan 2.novembris 2021 9:01
6 0 Atbildēt

Bet kur tad mums ir tās vajadzības pēc baigās maģistrāles? Nu vienīgi varētu iedomāties par Bauskas un Tallinas šoseju, citur diez vai ir jēga - nav ne tā auto plūsma tik milzīga, ne iedzīvotāju blīvums.

Es personīgi uzskatu, ka labāk, lai visas esošās šosejas ir labā kārtībā un piestrādā arī pie P ceļiem, nekā būvē kkādus mega projektus, kas pēc tam atkal nozīmēs, ka nevar visu uzturēt.

Es arī gribu Vācijas autobāņus, bet tai pašā laikā es arī apzinos, ka mēs pēc tam tos nespēsim uzturēt.

Un 2.novembris 2021 9:28
0 0 Atbildēt

Ja nākotnē dzelzceļš paņems nost daļu kravu (un auto pārvadājumi kļūs dārgāki), tad tās maģistrāles nekādi nebūs pamatotas.

JanJan 2.novembris 2021 10:23
0 0 Atbildēt

Nu jā, iespējams. Redzēs kā ies ar to railbaltic, protams.

Bet vairāk 1.novembris 2021 9:58
21 2 Atbildēt

nozīme ir nevis ceļu infrastruktūrai, bet cilvēkiem - pie mums daudzi skrien kā uz pasaules galu, domājot tikai par sevi un no tā arī izriet problēmas. Vācietis desmitos vakarā nekad neurbs sienu, jo zin, ka kaimiņiem tas traucēs. Mūsējie ne tikai urbs, bet arī sāks apdzīšanu lienot purns purnā pretīmnākošajam. Tad par ko mēs runājam....

iAuto 1.novembris 2021 12:08
2 0 Atbildēt

Ļoti daudz par šo esmu domājis. Vai tiešām cilvēkos problēma? Bet kādas mums ir līdzība ar Rumāņiem un Bulgāriem? Jautāju, jo tieši šāds ir sliktākais TOP3 pēc bojā gājušajiem ES.

anonimikis 1.novembris 2021 12:30
8 4 Atbildēt

Problēma ir post-sovoka domāšanā. Kas uzskata, ka likums ir jāievēro tikai tad, ja policists skatās un ir risks maksāt sodu. nevis tas ir domāts, lai visiem būtu skaidri spēles noteikumi un droša vide. Tiklīdz kā policijas nav, tad daru kā man labāk.

Un slāj gājēji pie sarkanā vai kur tiem patīk, griež smirdaki ārā dpfus un indē tautu, mauc pāri deģi pie sarkanā (jo tikko bija zaļais), dibenbrāļi neievēro distanci, atmarozi apdzen un bremzē priekšā ...

JanJan 2.novembris 2021 9:10
2 1 Atbildēt

Jā, rietumeiropā infrastruktūra ir labāka, bet tur tomēr cilvēki arī mierīgāk brauc. Latvijā uz ceļa policija ir retums un cilvēkiem ir visatļautības sajūta. Šitais "+10-15 jau drīkst" arī nav veicinājis drošāku braukšanu. Protams, skatoties cik maz ir policijas uz ceļiem, es saprotu, kāpēc viņi stopē tikai tos, kuri mauc ar 20+ pāri atļautajam, bet, ja pareizi atceros, tad arī radari par līdz +10 nemaz nesoda, jo par to pienākas tikai brīdinājums.

Tās smagās avārijas pie mums jau parasti ir tieši apdzīšanas dēļ. Taisnā, pāredzamā un tukšā gabalā avārijas nav. Tātad vai nu apdzen nepārredzamās vietās vai arī acis nerāda un distanci nemāk noteikt. Tu nevari vainot infrastruktūru pie bīstamu apdzīšanas manevru veikšanas. Tas tāpat, kā, ja Tu lec uz galvas ūdenī un salauz sprandu, vainīgs jau esi Tu pats.

gunbox 2.novembris 2021 10:15
1 4 Atbildēt

Priekš Latvijas tieši cilvēku. Latvijas aitas neskar tāds sviesc kā CSN, jo sodu vietā tiek pakratīts pirksts tieši tā pat kā ja deputāts nozog no valsts miljonu. Sodu sistēma nemotivē, tātad nav jēgas likt 30 zīmes un čakarēt satiksmi. Idiots arī 30 vietā brauks uz 70, nerādīs pagriezienus un veidos bīstamas situācijas. Nu apturēs policija... UN? Pāris 100ti un brauc tālāk. PAJĀT. Uzliktu 10k€, tad domātu pirms, nevis pēc soda.

WALA 7.novembris 2021 8:43
0 0 Atbildēt

Drusku aizmirsies, ka ja būs sods kas daudziem sit pa kabatu, būs stipri vairāk to kas mēģinās mukt no poličiem, nez vai iegūsi drošāku satiksmi ! Te jau diezgan daudz gadījumu saistītu ar "mājsēdes pārkāpumiem", tev šķiet ka par maz bīstamības uz ceļiem ???

Cilvēki kuri domā, pēc definīcijas neskrien vienmēr un visur, un pat ja skrien - būs grūti tādus izķert, liec kādu sodu gribi.

eidis 3.novembris 2021 11:19
0 0 Atbildēt

Problēma ir nabadzībā. Ja vienīgā iespēja nopirkt Cayenne, ir skriet, tad jāskrien. Bez Cayene daļa nopirkusi bez ekon. pamatojuma un tad vnk jārok vairāk. Ja rok vairā, vairāk uz rakšanu jāskrien. Savukārt nepērkot Cayene zūd orientieri / jēga dzīvot (aka Nabadzības slazds).

Rezultātā: līdz 22 skrien kā apdedzis, un ap 22 sāc urbt sienu, jo celtniekam naudas neatliek un pirms 22 laika nav.

Nabadzība!

WALA 7.novembris 2021 8:53
0 0 Atbildēt

Tās jau nu ar ir stereotipiskas muļķības, taču par orientieru zudumu gan - ir tādi pāris cilvēki zināmi.

Bet "skriešanai" nav nekāda sakara ar reālu darba apjomu, tas ir psiholoģisks stāvoklis, spriedze, kas patiesībā pat traucē ātri paveikt nepieciešamo.

gunbox 2.novembris 2021 10:00
1 4 Atbildēt

Un Vācijā nedos idiotam vadītāja apliecību. Mums svaida uz visām pusēm un gribētāju tik daudz, ka fig pametīsi garām. Pluss vēl autoskolu instruktoru daļa māca pēc PSRS principiem, ka noteikumi ir rakstīti, lai tos nepārkāptu līdz eksāmena beigām.

Tūrists 1.novembris 2021 10:07
18 2 Atbildēt

Labāk vajag pafilmēt kalnu celiņus un serpantīnus, tur vispār trakie vācieši un arī austrieši salikuši zīmes ar 100km/h, kur Latvijā pie analoģiskiem ceļa apstākļiem būtu zīme 50km/h.

Tur gan cilvēki prot izvērtēt savas spējas un brauc pārsvarā ar 70, kaut zīme ļauj 100.

Ne jau ātrums nogalina, bet idioti pie stūres.

iAuto 1.novembris 2021 12:10
4 7 Atbildēt

Mēs tā kā velkam uz nepārdomāto un vienu no sliktākajām ceļu infrastruktūrām ES!

Nja 1.novembris 2021 13:00
4 4 Atbildēt

Ir kāds pamatojums šim apgalvojumam? braucot pa Eiropu nesaprati cik tomēr tur ir daudz vairāk automašīnu un te tā intensitāte ne tuvu nav tāda? nevajag visur sabāzt četru joslu ceļu, jo reizi gadā visi izdomā uz Jūru braukt. Uz Jūrmalas šosejas cik tad joslu vajag vēl klāt priekš divām reizēm gadā?

Jūrmalnieks 1.novembris 2021 15:00
4 4 Atbildēt

Jūrmalas šoseja ir visvairāk izmantotais ceļš Latvijā ar visintensīvaķo satiksmi. Tādēļ 3 joslas tur ir pilnīgi pamatotas.

Bet jautājums ir labs par tiem Vācu un Austriešu kalnu ceļiem, kāpēc Vācietim uz šaura kalnu ceļa ar bīstamiem līkumiem zīme ir 100, bet uz Jūrmalas šosejas ar 3 joslām zīme ir 90. Vot šis ir dienas jautājums. Kāpēc Vāciešus ātrums uz kalnu ceļiem nenogalina, bet mūsējie pat ar 90 uz Jūrmalenes ir p[otenciālie mirēji!?

Nja 1.novembris 2021 16:01
1 5 Atbildēt

Neiet runā vajag vai nevajag trīs, bet ar visām trīs tur divas dienas gadā ir dirsā! Tādēļ tagad izbūvēt visur 2,3 joslas, lai 90% no laika būtu tukšas.

Un par tiem kalnu ceļiem, davaj iemetat bildi, savādāk neticēšu! Daudzās valstīs max ātrums visiem ir 80, ja zīme nenorāda ko citu, protams, zimes tur daudz saliktas ar 100.

R(8) 1.novembris 2021 18:04
5 2 Atbildēt

Nestasti mulkibas , Austrija uz saura kalna cela zime ir 50 vai 70 un ar balto neparteaukto liniju , tapat neviens tur nepsiho un brauc mierigi vilcienina , diemzel Latvija nav celu kur varetu braukt atrak pa 90km/h , tapat nav brauksanas kultura , kas varetu laut braukt vairak pa 90km/h

Austrietis 2.novembris 2021 9:08
1 1 Atbildēt

Pats nemuldi, Austijā nemaz nav tāda zīme 90. Pilsētā ir 30 vai 50, bet ārpus pilsētas 80, 100 vai 130.

ec.europa.eu/transport/roa..._limits_en.htm

Nja 2.novembris 2021 20:25
0 0 Atbildēt

Pats saproti ko uzrkastīji? Nav zīme 90, ko dirs, uz zīmes ko grib to liek! Tu savukārt iemet adresi uz ātruma limitiem, kas noteikti bez speciālām ceļa zīmēm! Tāpat kā pie mums, neviens neliek ZĪMI 90! bet ir visas citas, 30,40,50 (jā, vietām ir!) 60, 70 utt var turpināt!

Sigulis 1.novembris 2021 19:40
0 0 Atbildēt

Nu Austrijā tā gan nenotiek, vietējie ''džigiti'' mums gāja garām vienā mierā, jo sapratām, ka mūsu braukšanas pieredze Austrijas kalnos nebija atbilstoša un reizēm pat braucām zem atļautā, Norvēģijā gan šitie vilcieniņi bija ļoti raksturīgi, bet tas pārsvarā dēļ tiem treileru bariem

anoagask 2.novembris 2021 14:14
0 0 Atbildēt

norvēģijā ir kosmisks sods sākot no +1kmh

WALA 9.novembris 2021 12:27
0 0 Atbildēt

Nu vot nezinu ko par to domāt, kā braucu ārpilsētā pārsvarā 90-100 robežās tā arī NO to darīju, tik tur kur nevar apdzīt - tur tad arī vilkos, zviedriem ar 100-130 vilku cauri, nahren nevienu neinteresēju ...

gunbox 2.novembris 2021 10:18
0 0 Atbildēt

Vispār nekā saistīta ar ceļu infrastruktūru.

200 km/h 1.novembris 2021 10:17
3 2 Atbildēt

Tas labi, ka Mārim nekas negadījās mēģinot sasniegt 200 kmh, jo līdz ar ieteikumiem par ieteicamo ātrumu, līdztekus ir arī brīdinājumi par sodiem un pilnu atbildību, kas vainīgajam būs jāuzņemas ievērojami pārsniedzot ieteicamo ātrumu, kā tas bija Māra gadījumā

iAuto 1.novembris 2021 21:27
3 9 Atbildēt

Vienīgās teorētiskās sankcijas varētu būt, ja es būtu Vācijā apdrošinājis atbildību un kas notiktu, tad apdrošintājām ir tiesības samazināt vai atteikt apdrošināšanu atkarībā no polises.

Vernons 1.novembris 2021 10:19
5 7 Atbildēt

Vācijā pārsvarā visi brauc ar vienu ātrumu. Bet kad kāds no aizmugures tuvojas, tad iemanās pāriet labā joslā un palaist garām.

Krotow 1.novembris 2021 15:00
1 0 Atbildēt

Apmēram tā. Tas kā apstiprinoša piebilde komentāram augstāk par vēl neizmirušo sovoka domāšanu. Tai skaitā aizmugurē braucošo "audzināšana" ar bremzēšanu priekšā, par ko "audzinātājus" būtu tūlīt pat jānošauj lai nevairojas un jāaprok ceļmalas grāvī.

Vernons 1.novembris 2021 18:11
2 5 Atbildēt

Latvijā jau četrus gadus eksistē norma "strauja bremzēšana bez vajadzības". CSL 51. pants, no 70 līdz 280 Eiro sods un 6 soda punkti. Policija iestrēgusi pagājušajā laikmetā! Likuma "Par policiju" 4. Pants nav atcelts vai rediģēts. Kādēļ nestrādā?

Krotow 1.novembris 2021 20:59
1 0 Atbildēt

Iespējams tāpēc ka nav reģistrētu pierādījumu. Videoreģistratora ieraksts ar "audzinātāju" policijai jau būtu gana labs iemesls.

Vernons 2.novembris 2021 9:11
1 3 Atbildēt

Bez visa reģistratora vinnējām policiju! Nordekas autobuss ielika Audi pakaļā, kurā vadītāja "nozaga distanci" uz Salu tilta pārvada!

Vernons 2.novembris 2021 9:17
0 4 Atbildēt
Merikurrats 1.novembris 2021 10:20
8 6 Atbildēt

Neadekvāti ierobežojumi paši lūdzās lai tos pārkāpj.Sestdiena,Rīga-Ainaži, saulains laiks,sauss asfalts.100km/h noņemts, drīkst tikai ar 90 zāģēt.Pat to nav spējīgi,75-80 piļī.Pamēģini garām tikt, uzreiz spiežās pie viduslīnijas (labākajā gadījumā),sliktāk,kad apdzinējs ir blakus un tormozs atcerās par gāzes pedāli.

Nja 1.novembris 2021 11:05
8 13 Atbildēt

Nu brauksi tur uz 110, cik, divas minūtes ātrāk Rīgā būsi, jeb pie pirmā luksafora pat kopā ja nepaveiksies?

Merikurrats 1.novembris 2021 11:09
3 4 Atbildēt

Dēļ tādiem auniem man ar 4 robu jāzāģē,6 nav jēgas spraust,dzelzi tik mocīt.Ekonomija arī tu-tū.

Kurrat 1.novembris 2021 11:15
8 7 Atbildēt

kas tev tas par nabagauto? izklausās, ka nav piemērots braukšanai pa ceļu, Citroen C1 varbūt?

Merikurrats 1.novembris 2021 12:13
4 5 Atbildēt

Kāpēc uz reiz nabagauto?Pastāsti,cik,teiksim,turbodīzelim, ir veselīgi zāģēt augstu pārnesumu ar zemu ātrumu.Man,ja kas,nemaz nav tāda ērma,kā pieminēji,bet stilīgs auto ar strādājošiem EGR,katalizātoru, kvēpu filtru un apskati pa nullēm.

Nja 1.novembris 2021 13:01
8 3 Atbildēt

Protams, visi kas ievēro ātrumu ir auni. Toties auni visur paspēj, stresa nav, ekonomija arī sanāk.

Merikurrats 1.novembris 2021 13:05
4 5 Atbildēt

Runā bija ne vis par tiem kas ievēro,bet par bremzēm.

Tak 1.novembris 2021 13:11
5 2 Atbildēt

Apdzen to kas brauc uz 80 un viss. Tev un tavam auto tak nebūtu problēma? Nu, mazliet uzskries vidējais patēriņš virs minimālā.

Merikurrats 1.novembris 2021 13:20
6 3 Atbildēt

Es jau arī nevēlos,apdzenu,kur droši to var darīt.Runa ir par tiem,kas lien gar viduslīniju un traucē pārredzēt ceļu un par tiem,kas piedod gāzi,kad esi sācis apdzīt.Tie ir normāli ļaudis?

Penzonārs 1.novembris 2021 15:02
8 1 Atbildēt

Bet kāpēc ir jābrauc ar 70 kreisā joslā? Ja bail braukt, varbūt sēdi Vilcienā?

A 1.novembris 2021 17:46
1 0 Atbildēt

Varbūt meklē, kur apgriezties?

Penzonārs 2.novembris 2021 9:10
0 0 Atbildēt

Nu ja tu nezini, kur tu brauc un kaut ko meklējies, tad tev toč labāk braukt ar vilcienu!

?? 2.novembris 2021 5:18
0 1 Atbildēt

Cik daudzos posmos Rīga-Ainaži ir "Kreisā josla"?

Kāds savā naivumā ir iedomājies ka tā ir šoseja? Tas ir vietējais celiņš ar atļautiem kreisajiem pagriezieniem, kur ņemot vērā lielo kravinieku daudzumu max ātrumam būtu jābūt (80) un zīmei "apdzīt aizliegts" visā garumā. Līdz Ādažiem jau viss "sakārtots", gan jau drīz sakārtos arī tālāk.

Protams otra alternatīva būtu šo celiņu pārveidot par drošibas standartiem atbilstošu šoseju...

Penzonārs 2.novembris 2021 9:40
1 0 Atbildēt

Es uz Ainažiem nebraucu, bet runāju par Siguldas, Jelgavas, Jūrmalas šosejām.

Tallinas šoseja ir viens debīls izgudrojums ar to pusjoslu, pārsvarā visas valstis, kur tādas bija no šī koncepta ir atteikušās, dodot priekšroku vienai pilnvērtīgai joslai un ik pēc noteikta attāluma tiek taisītas apdzīšanas joslas, kur var apsteigt sēņotājus. Cik saprotu pie Ādažiem to jau ir izdarūjuši.

anoagask 1.novembris 2021 10:59
0 0 Atbildēt

Ja ar 130+ notiek avārija, ir jāpierāda, ka arī ar

A 1.novembris 2021 11:47
1 2 Atbildēt

Latvijā lielākā daļa ceļu ir "koplietošanas", kur pārvietojas arī lauksaimniecības tehnika, velosipēdi, (retāk) zirgu pajūgi, gājēji un ir taisna leņķa krustojumi ar sānceļiem. Ja būtu alternatīvi ceļi, to visu varētu aizliegt un ātrumu palielināt, bet tādu nav.

200 km/h 1.novembris 2021 11:50
1 2 Atbildēt

Būs, līdz 2050.gadam sola, tiesa, pēc pāris gadiem būs lidojošie, nezinu, droni, motocikli, taksometri uc, tā, ka LV solītās maģistrāles, varūt arī nevajadzēs

Krotow 1.novembris 2021 15:04
2 0 Atbildēt

Latvijā uz ceļiem jau tagad pilns ar lidojošiem droniem. Ar izdegušām spuldzēm, pelēkos praķos uz divriteņa bez atstarotājiem vai vnk ar K2 ceļa vidū ar 2+ promilēm iekšā.

reku 1.novembris 2021 12:42
4 2 Atbildēt

Cik mums ir iedzīvotāju, zem 2milj. un kāds mums ir kopprodukts? Salīdzinām ar asfaltēta ceļa kilometra cenu un saprotam, ka tas kas mums ir, ir ļoti gauni ceļi, kurus pagaidām varam atļautos no Eiropas naudām. Jo citādi mums būtu daudz, daudz sliktāki ceļi.....mēs pārāk daudz ko uztveram jau kā pašsaprotamu.

Merikurrats 1.novembris 2021 13:02
2 1 Atbildēt

Aprēķinam,cik naudas ienāk maksājot transporta nodevu (reiz cik gadus),plus nodeva,ko maksā kravas auto šķērsojot LV.Būs,kā Kariņš teica par naudas daudzumu.Nevajadzētune kādu ES naudu.

Merikurrats 1.novembris 2021 13:03
5 0 Atbildēt

Aizmirsu vēl piebilst,mums ir vis dārgākie materiāli un vis augstākie izcenojumi.

iAuto 1.novembris 2021 21:52
6 7 Atbildēt

Tas gan nav tiesa, tie paši lietuvieši ir stipri tālāk par mums ceļu infrastruktūras jomā, par Poliju un Varšavas "skaņas sētu-jumtu" (es pat nezinu kā to nosaukt) žoklis atkārās. No visām šīm 3 nosauktajām valstīm, dīzeļdegviela visdārgākā bija tieši Latvijā, gandrīz Austrijas līmenī.

Latvijas ieņēmumi no naftas akcīzes ir 550 miljoni EUR, kurus visus iepludina kopējā budžetā bez sasaistes ar ieguldījumiem ceļos.

anoagask 1.novembris 2021 13:46
1 0 Atbildēt

nevis lielākā daļa, bet visi. Vai tiešām ir kaut viens lv ceļš, kur nevar braukt ar pajūgu?

Zirgs 1.novembris 2021 14:53
0 0 Atbildēt

Pa autostrādēm nevarot?

anoagask 1.novembris 2021 16:09
2 0 Atbildēt

lv ir kāda autostrāde? man liekas tikai noteikumos ir zīme "pajūgiem braukt aizliegts"

A 1.novembris 2021 17:37
0 0 Atbildēt

Nu, ja nav nekur 552. vai 423. zīmes, tad jā, sanāk, ka ar pajūgu visur drīkst.

A 1.novembris 2021 17:26
0 0 Atbildēt

Ir tādas vietas, kur pa brauktuvi nedrīkst braukt ar velo. Par pajūgiem nezinu, neesmu visus LV ceļus izbraukājis.

viencexperc 1.novembris 2021 12:45
7 19 Atbildēt

Latvijā nav neviena ceļa, kur var braukt vairāk par 90...vasarā.

Jau sen Latvijā vajag uzlikt - ne ātrāk kā 70, pilsētā - (30).

Krotow 1.novembris 2021 15:05
4 1 Atbildēt

Varēja uzreiz aizart un uzsēt pa virsu auzas

WALA 2.novembris 2021 22:05
0 0 Atbildēt

Nē auzas uz ceļa nevar, citādi visu jēgu teicienam "sabraukt auzās" sačakarēs ...

experckvadrātā 1.novembris 2021 15:06
6 1 Atbildēt

Ko tu āksties, vajag visu Latvijas teritoriju pasludināt par dzīvojamo zonu, lai uz Jūrmalenes var futbolu spēlēt!

WALA 1.novembris 2021 15:41
5 5 Atbildēt

Ja tev ir auto has brīvi sasniedz 250 km/h un vairāk, tad 200 km/h ir puslīdz drošs ātrums, bet ja tava mizukaste, 200 sasniedz tikai pa kalnu uz leju - tad tu esi slims ar galvu, ja ar šādu ātrumu brauc. Tālāk jau viss atkarīgs no vadītāja spējām, un reakcijas asuma.

Ātruma ierobežojumi vispār ir kaut kāds pilnīgs sviests, tie kas brauc ar atļautajiem un ne "gramu vairāk" bieži monotoni brauc, un tad pēkšņi līkuma vidū izdomā, ka viņu ātrums ir pa lielu ... tas nekas ka tur mierīgi ar 120 var ņemt ... cik ilgi var tādus lohus ciest, īpaši jau ziemā, ja nejūties par sevi pārliecināts - tad bremzēt vajag pirms līkuma, un tad tālāk jau ātrumu var palielināt, nevis "pārsteidz sevi", nereti vēl aizmugurē braucošo utml.

Bieži nepamet sajūta ka cilvēki smadzenes " mājās atstājuši". Un tas ka kāds pārkāpj ātrumu - pofig, tās ir viņa attiecības ar policiju, it īpaši ja to dara ārpus apdzīvotām vietām, man galīgi nav žēl, ja pēcāk nesāk man pa kājām maisīties.

pag 1.novembris 2021 15:54
2 3 Atbildēt

Ir vietas ar iesēdumiem, kur tas uz 200 brīvi ejošais palēksies gaisā un tālāk jau lidos. Vietējie par tām zin un brauc uz 80, kamēr Rīgas jampampiņš aizmugurē taurē un midžina))

Vai pagriezieni ar dubulto gradientu, kur joslas vidū ceļš ir kā nolocījies...jābrauc uzmanīgi!

WALA 1.novembris 2021 19:14
2 1 Atbildēt

ar 200 lidojošais mierīgi arī aizlidos tālāk, ja ar to ātrumu māk braukt, taču liela daļa ar 200 nemāk braukt un ticams ka būs auzas. Ar Rīgu, vai arī ne, tam nekāda sakara nebūs ...

Taču labàk par visu to mācēšanu parāda mūsu ziema kad ātrumi parasti ar nelielu atšķirību pie atļautajiem ... ja ziemā līkumā un ar bedri pie tās bremzē zinātājs, tad viņs prasts idiots, pirmkārt pats ar noraut aizmuguri un saslīdēt, un otrkārt neļauj tam kas aizmugurē piemēroties, attiecīgi vēl nav izsaudzis līdz sapratnei par drošību yz ceļa, bet acīmredzami spēj tikai tupi "maksimālo ātrumu ievērot", un pat ceļa apstākļi kas padara viņa atlautos 90km/h par bīstamiem, vairs nepamana.

CSDD 1.novembris 2021 16:44
4 1 Atbildēt

Nu nu nedirs, tava sūda honda nav labāka!

Turklāt kas būtu drošak tavs sūda pseido džips pie 200km/h

Vai 1.0t polo? Saderam, ka pollo nobremzēs ātrāk un un būs stabilāks par tavu pseido piedziņās džip hondu? Kas sūda motors tev tur zem haubes bija 1.6? 2.0?

Ja tu brauc ar pseido džipiņu tad par ātrumu tev nav brīv runāt un kur nu vel ātrumu kas sākas no 200km/h. Un nevajag te tagad pieminēt visadus x6m retos variantus uz kuriem arī fizika nav atcelta.

Vienīgais kur Tev taisnība tad tas ir par flegmām, no otras puses tu esi to sarakstā, jo man besī ka kāds pseidodžipelis sadūšojies apdzī divas fūres un tad dara to kada 10sekundes, jo viņa sūda motors nevar paelpot!

core 1.novembris 2021 17:14
4 2 Atbildēt

Ievelc elpu, tāds satraucies esi

GB12 1.novembris 2021 17:28
2 4 Atbildēt

msh, varēji jau neslēpties un ar īsto niku rakstīt...

WALA 1.novembris 2021 18:52
2 0 Atbildēt

Kaut ko esi izlasījis, kaut ko arī sapratis, bet Hondu savējo kontekstā esmu teicis, ka to maksimālais drošais ātrums ir ap 160 km/h, ja vien nerunājam par Type R vai NSX. Jo pie tā atruma var gan vēl iebērt, gan arī ar bremzēm vēl tīri labi var ko darīt, ātrāk tad jau var būt problēmas.

WALA 2.novembris 2021 11:31
0 0 Atbildēt

P.S. ja nu gadījumā man tam 200km/h atradīsies kāds pielietojums, tad jebkuru no 3 Hondām var pārtaisīt tā lai tās būtu atbilstošas vilkšanai ar šādu ātrumu, taču tādām kā ir man - standarta, uz 200km/h darīt nav ko. Motori ir 1.6, 2.2 dīzeļi un 2.0 benzīns, visi manuāļi.

Bum 1.novembris 2021 19:19
1 1 Atbildēt

A kas filmē braucienu? Ja šumahers pats, tad cietums garantēts.

Vernons 1.novembris 2021 19:26
2 0 Atbildēt

Viņš taču nebija viens savā auto!

Bum 1.novembris 2021 23:00
0 0 Atbildēt

Atvaino, neivēroju.

iJuris 1.novembris 2021 20:28
6 2 Atbildēt

Jelgavas šoseja ir normāli braucama uz 130 kmh, protams kamēr kāds neguļ kreisajā joslā, tad sākās auzas, un trakakais, ka cilvēks to nesaprot. Un nesaprot ilgstoši.

Vēl mums bonusa lvceli izbūvēja divus manevrus uz šosejas, kas brauc ikdienā parasti ņem taisni pāri joslām, neies jau mētāt mašīnu....

Un nav jau jāmeklē Vācija, tepat LT ir ceļi kur līdz 140kmh nevienu tavs ātrums nesatrauc. Atļauts 130...

Pilnībā piekrītu, ātrums nav panaceja, tam klāt vajag izglītotus vadītājus un normālu, saprotamu un drošu infrastrukturu.

iAuto 1.novembris 2021 21:42
3 0 Atbildēt

Braukt jau var, bet 110 km/h un vairāk šosejām ir noteikti jābūt atdalītām pretējām braukšanas plūsmām ar drošības sētu un dzīvnieku sētai pa malām. Turklāt Latvijas gadījumā jāsamazina uzbrauktuves un nobrauktuves.

MMX 1.novembris 2021 21:49
0 0 Atbildēt

Šovasar diezgan daudz novizinājos pa Latviju ar 18 gadus vecu opeli, kura piekare, bremzes un daļa dzinēja daļu bija pārlasītas OEM vai augstākā kvalitātes līmenī + uzliktas jaunas premium vasaras riepas.

Summārais secinājums - ar pietiekamu pieredzi, braukšanas kultūru un labu tehniku, gaišajā dienas laikā, lielā daļā starppilsētu autoceļu var droši pārvietoties uz 110-130km/h+. To arī pierāda daži vietējie piloti kas parādās ceļu policijas rubrikās.

Galvenā problēma ātruma celšanai pie mums ir tieši trīs manis minētie iemesli, pārāk lielas atšķirības pieredzē, braukšanas kultūra apgūta tikai lokāli un auto sagatavots tikai skatei un 90km/h.

Vācijā uz bāņa tevi drāzīs par visiem trim punktiem, un kad garām lido piloti uz 200km/h+ cilvēks diezgan ātri saprot savu vietu uz ceļa un apzinās gan savas, gan tehnikas spējas.

msh 5.novembris 2021 2:10
0 0 Atbildēt

"auto sagatavots tikai skatei un 90km/h."

Tu piemirsi vēl vienu variantu - "auto sagatavots Latvijas ceļu apstākļiem". Ja es savu mašīnu nokonfigurētu "drošai braukšanai uz 130", tad tas sauktos Golf GTI, nevis "bomžu - wannabegonščegu raķete", bet es dzīvoju Latvijā un to apzinos - tāpēc man ir standarta augstuma atsperes [GTI nāk kaut kāds neliels sēdinājums] un 14" diski ar attiecīga augstuma riepām [un 15" stāv plauktā], lai pēc brašā lidojuma pa šoseju uz 130 uz sāncelina nevajadzētu izmisīgi bremzēt pie bedrēm.

650 1.novembris 2021 22:00
1 0 Atbildēt

Vēl derētu piebilst, ka (tiem, kuriem laimējies izbraukt kur tālāk) būtu "jāatceras"- šaipus tā saucamā Paņevežisa tie visi labie padomi,novērojumi un ieradumi mēdz nedarboties.Lai izvairītos no pārsteigumiem, labāk laicīgi ielekt atpakaļ "vecajā ādā".

Mašīnu "mētāt"- tas ir kā tajos krievu video.Viņš brauc kā cars, taču tiklīdz rodas mazākā novirze no iedomātā, tā uzreiz auzas.LVlohu labāk ir lieki netraucēt, lai viš brauc.

Te var stāstīt ko gribi un kā gribi, taču realitātē būs 2 nometnes.Abām tu vari kaut izstiepties, bet tā "vadošā" daļa abos virzienos paliks katrs pie sava.Katrs uzskata, ka citiem jādara tieši tā,kā dara Viņš.

MMX 1.novembris 2021 22:33
2 0 Atbildēt

Vismaz pāris gadus atpakaļ braucot no Vācijas pierast pie vecajiem paradumiem nebija problēma. Jau Polijā radās austrumeiropas sajūta, kas tikai pastiprinājās cauri Lietuvai un iebraucot Latvijā jau bija sajūta, ka esi mājās

ZZZZ 2.novembris 2021 9:00
1 1 Atbildēt

Lai man piedod vāczemes bāņu karaļi, nu es dodu priekšroku amīšu haigway. Tur kaut kā vieglāk braucās. Arī parasti platās drošibas malas abās brauktuves pusēs ir liels + ja kas notiek.

Kārtējais sižets kurš parāda vācijas stresaino mētāšanos pa joslām...pat tas mazkravas transports. Un intensīvas satiksmes apstākļos ko tur to bmw bija jāpalaiž? Kur viņš tur ātrāk tajā situācijā aizbrauca? Es viņu laistu tikai ja man priekšā brīvs, bet ne jau intensīvā satiksmē , kad es ieturu drošu distanci

Vernons 2.novembris 2021 9:57
0 3 Atbildēt

Ar autobusu nākas daudz braukt pa Vāciju. Autobusam ātruma ierobežotājs 100 km! Nākas ļoti daudz pārkārtoties no joslas joslā. Nekad nav bijis tā, kad mani ignorētu, jo tikai dažu auto palaišana garām tiek novērtēta!

NuNu 2.novembris 2021 10:06
2 1 Atbildēt

Kad mūsu ÷@%* iemācīsies to kas autoskolā nav iemācīts, t. i. nevilkties tieši uz vai pat zem atļautā ātruma pa kreiso ("ātrāko") joslu, kad labā ir brīva, vai arī tieši blakus vēl vienam tādam pašam aunam labajā joslā... Arī skatīties spoguļos un rādīt pagriezienus... Tad arī Latvijā beidzot uz ceļa paliks droši, vienalga kādā ātrumā! Mūsu autoskolas, apmāca dundukus, "velkoņus", nevis cilvēkus kas spējīgi dinamiski braukt un ātri domāt un adekvāti reaģēt uz radušos situāciju uz ceļa. Ne velti reiz, tūlīt pēc Vācijas apvienošanās, viens Rietumvācietis teica ka Austrumvācieši vispār nemāk braukt! Tās ir "padomju" autoskolas sekas, kas velkas līdz vēl līdz šodienai - nevis braukt un paredzēt situāciju, bet bremzēt, bakstīties un atkal bremzēt.

anonimikis 2.novembris 2021 10:40
2 3 Atbildēt

Ja labā josla brīva, tev nekādi netraucē tas, kurš velkas pa kreiso.

Vernons 2.novembris 2021 10:46
3 1 Atbildēt

Šāds domu gājiens jāizskauž pašos pamatos! Vācijā cietums!

CSDD 2.novembris 2021 20:08
4 0 Atbildēt

Tevi tur pat tajā ceļa malā vajadzetu nopērt..

?? 2.novembris 2021 12:50
1 0 Atbildēt

Kāda pusjosla? Sen laikam neesi braucis. Jau sen tur ir stabiņu josla pa vidu, bet malās nav vairs vietas velosipēdam...

Uz Siguldas šosejas gan man nav gadījies daudz manīt tos kas velkas pa kreiso ar (70). Bet nu šitos CēPistiem vajadzētu sodīt. Likums to paredz un nav jāgudro jauna Amerika...

Chankaishi 3.novembris 2021 21:29
0 0 Atbildēt

Ātrums un slikta infrastruktūra, vismaz uz asfaltētām šosejām Latvijā, nav iemesls satiksmes negadijumiem. Iemsls drizāk ir pieredzes trūkums un personīgas problēmas uz ceļa. Kā te komentāros ļaudis sašutinās - tas par lēnu, tas par ātru, tas lien pakaļā, tas bremzē priekšā. Take it easy! Kā teica senie latvieši - ar prātu un pipēšanu! Jau no moča laikiem jau turpat 50 gadus braucu apm. no 100 līdz 120km/st, ap 110 man komforta ātrums. Mūsdienās tik vieglākas, tātad drošākas, apdzīšanas.

LvParastais 3.novembris 2021 22:02
1 0 Atbildēt

Katram protams savs skatījums, bet kamēr pie mums uz galvenajiem autoceļiem būs tikai viena josla katrā virzienā nekas īpaši nemainīsies!

Braukšanas kultūra protams arī nav mazsvarīga!

Jānis 4.novembris 2021 12:52
0 0 Atbildēt

Nevajag tik tālu pat skatīties, Tallinas apvedceļš ir zīme 110km/h, savukārt LV satiksmes "ģēniji" uz Jūrmalas šosejas uzliek 90, Vidzemes šoseja 90, kādēļ? Tikai lai iekasētu naudu par itkā bīstamu pārkāpumu. Paskatamuies kas notiek realitātē, liela daļa sēž telefonos vadot auto jo par to nesoda, lai gan ir 100x bīstamāks pārkāpums salīdzinot ar +20-30km/h.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tesla slikti, Honda – labi: vācu TÜV atklāj, kas ir labākais 10

Ja jūs esat Honda Jazz īpašnieks, tad varat priecāties – jūsu auto nelūzīs un kalpos uzticami vismaz pirmos 2-3 gadus. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām budžeta elektroauto Citroen e-C3 (+ VIDEO) 4

Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, ieskaitot valsts un tirgotāja atbalstu, ir zemāka par 19 000 eiro. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 10

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti