«BAN» pilnveido klientu apkalpošanas ātrumu un kvalitāti 4

9.oktobris 2008 15:30

Aizvadīto divu gadu laikā Baltijas Apdrošināšanas Nams būtiski pilnveidojis klientu apkalpošanas procesu transportlīdzekļu apdrošināšanas jomā. Saskaņā ar Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) apkopotajiem datiem Baltijas Apdrošināšanas Nams OCTA atlīdzības pieteikumus šā gada pirmajā pusē izskatīja vidēji 28 dienu laikā, savukārt pārējās apdrošināšanas sabiedrības pieteikumus izskatījušas vidēji 2-3 mēnešus.

Būtiski samazināts arī brīvprātīgās KASKO apdrošināšanas negadījumu lietu izskatīšanas termiņš. To apstrāde Baltijas Apdrošināšanas Namā tagad aizņem vien dažas dienas. Jāpiezīmē, ka apdrošināšanas atlīdzības izskatīšana ne vienmēr ir atkarīga no apdrošinātāja. Jāņem vērā arī citu iesaistīto pušu – policijas, autoservisu u.c. iestāžu vai organizāciju darbs, kas reizēm var būtiski kavēt apdrošināšanas atlīdzību izmaksu.

Aizvadītajos gados uzlabotā programmatūra un procesu automatizācija ir mazinājuši laikietilpīgās procedūras zaudējumu atmaksas gadījumos, attiecīgi mazinot neapmierinātību cietušo personu vidū. Biežās regresa prasības un ilgstošas apdrošināšanas atlīdzību izmaksas procedūras bija mazinājušas iedzīvotāju uzticību apdrošināšanas sabiedrībām. Tāpēc viens no svarīgākajiem Baltijas Apdrošināšanas Nama stratēģiskajiem mērķiem ir nodrošināt nevainojamu klientu apkalpošanu.

Baltijas Apdrošināšanas Nama valdes priekšsēdētājs Aleksejs Pečerica uzsver: „ Mēs lepojamies ar panākto – 28 dienas ir teicams rādītājs, kas pārsniedz jebkura cita apdrošinātāja sniegumu. Jāņem vērā arī tas, ka OCTA pakalpojumu uzsākām piedāvāt salīdzinoši nesen – pirms diviem gadiem, tāpēc mūsu kompānija ir uzskatāma par jaunpienācēju šajā apdrošināšanas veidā. Mūsu panākumu pamatā ir neatlaidīga kvalitātes sistēmas ieviešana un klientu apkalpošanas procesa pilnveidošana, kas ir veicinājusi klientu apmierinātības kāpumu. Turklāt sūdzību skaits par Baltijas Apdrošināšanas Nama lēmumiem apdrošināšanas izmaksu gadījumos ir viens no zemākajiem nozarē.”

Lai klienta lūgums pēc atlīdzības pēc iespējas ātrāk nonāktu līdz reālai izmaksai, ik reizi tiek paveikts liels darbs uzņēmumu iekšienē. Šī procesa sekmīga sakārtošana ļāva Baltijas Apdrošināšanas Namam uz pusi samazināt zaudējumu pieteikumu izskatīšanas laiku, vienlaicīgi samazinot arī administratīvos izdevumus. Kompānijas veiksmīgu attīstību veicina arī atbilstība ISO 9001:2000 kvalitātes standartiem, kas apliecina iekšējo procesu sakārtotību uzņēmumā un augsto klientiem piedāvāto pakalpojumu kvalitāti.
 
Visi komentāri
 
262420. viesis 9.oktobris 2008 23:53
0 0 Atbildēt

Tipisks reklāmas raksts. Lai jau veicas, bet lai nestāsta, ka BAN ir visātrākā kompānija. If, Balta, Seesam tās lietas daudz ātrāk notiek. Vismaz līdz šim tā bija.

Un vispār, vajadzētu arī būt ātrākiem, jo cenas tikko diezgan nopietni pacēla.

262446. viesis 10.oktobris 2008 10:57
0 0 Atbildēt

Ja vēlies , lai viss notiek ātrāk, pērc arī gan OCTA, gan Kasko internetā: www.iizi.lv Te var salīdzināt apdrošinātāju cenas un iegādāties lētāko vai atbisltošāko polisi

262556. viesis 13.oktobris 2008 15:19
0 0 Atbildēt

nu, nezinu, Seesam man vilkās vairāk nekā mēnesi, savukār Banā 2 nedēļu laikā saņēmu atlīdzību!

262679. viesis 16.oktobris 2008 15:21
0 0 Atbildēt

Tikko nopirku polisi polise.ban.lv - bija ātri un ērti. Super!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Par svētdienas avāriju uz Rumbulas lidlauka (+ VIDEO)

Svētdien, 10.novembrī uz Rumbulas lidlauka notika avārija ar divu automobiļu iesaistīšanos. Lasīt vairāk

 

Gandrīz ideāls rezultāts - Mazda CX-30 uzstāda EuroNCAP drošības testu rekordu (+ VIDEO) 1

Mazda krosovers CX-30 uzrādījis iespaidīgu sniegumu EuroNCAP drošības testos, pirmoreiz šīs organizācijas vēsturē gandrīz sasniedzot ideālu rezultātu. Lasīt vairāk

 

Tesla cels rūpnīcu Berlīnes tuvumā 17

Jaunā ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmuma "Tesla Motors" rūpnīca, lai apkalpotu Eiropas tirgu, tiks bāzēta Vācijā, otrdien paziņoja kompānijas vadītājs Īlons Masks. Lasīt vairāk

 

Toyota Supra, BMW X5, Ford Ranger Raptor un citi "brīnumi" GADA AUTO pretendentu sarakstā!

Šogad "Latvijas Gada auto" 2020 pieteikts rekordliels dalībnieku skaits – 35 auto modeļi. "Tavs Auto TV" dodas uz "Gada auto" lielo testu lai atrastu spilgtākos starp tiem! Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti