«Subaru WRX STi» hečbeks iegūst piecpakāpju «automātu» 15

 
25.februāris 2009 10:46

Kompānija Subaru ir paplašinājusi modeļa WRX STi modeļa modifikāciju spektru ar versiju A-Line, kura ir aprīkota ar piecpakāpju automātisko pārnesumkārbu Sportshift ar iespēju manuāli pārslēgt ātrumus ar lāpstiņām aiz stūres. Atgādināsim, ka līdz šim šāds hečbeks tika piedāvāts tikai ar sešpakāpju "mehāniku".

Subaru WRX STi versija ar automātisko transmisiju no bāzes versijas atšķiras tikai ar priekšējo sēdeļu elektrisko regulēšanu astoņos virzienos un jaunu virsbūves krāsojumu. Zem dzinēja pārsega joprojām tiks uzstādīts 2,5 litru benzīna turbodzinējs ar 300 zirgspēku jaudu.

Mehāniskais Subaru hečbeks līdz simtam spēja ieskrieties 5,2 sekundēs un sasniegt maksimālo ātrumu 250 km/stundā. Kādi būs modifikācijas A-Line dinamikas rādītāji, pagaidām nav zināms.

Subaru WRX STi "automāta" pārdošana sākas 24.februārī Japānā.

 
Visi komentāri
 
267144. viesis 25.februāris 2009 11:31
0 0 Atbildēt

Nu interesanti kā tie sēdekļi regulējas 8(!) virzienos. Kā karuseļos uz visām pusēm griežas?

267150. viesis 25.februāris 2009 13:16
0 0 Atbildēt

Sviests! Sporta modifikāciju ar automātu var izdomāt tikai subaru "inženieri"! Gan jau ka arī šitas automāts būs tikpat kusls un neprognozējams, kā jau visiem subaru dranduļetiem.

267155. viesis 25.februāris 2009 14:49
0 0 Atbildēt

Labrīt xxx144 Viesi, sen jau tas laiks kad automāti bija lēni un miegaini.

Tagad jaunie divsajūgu automāti izgriež sekundes desmitdaļas manuālajām kārbām. Piem. BMW M3 ~400zs ar divu sajūgu pārnesumkārbu līdz 100km/h 5,1, bet manuālā 5,3 (pie nosacījuma ja esi profs).

267156. viesis 25.februāris 2009 15:04
0 0 Atbildēt

Tims, es pats ikdienā braucu ar subaru automātu! Miegaināku un neprognozējamāku transmisiju nemaz nevar iztēloties. Biju pat aibraucis pakonsultēties pie automātu speciem - visi kā viens pateica: "subaru automāti ir absolūtas bremzes - ar to vienkārši jāsamierinās! Gribi braukt sportiski - ņem auto ar manuālo kārbu, un pēc iespējas izvairies no subaru markas!"

267159. viesis 25.februāris 2009 15:55
0 0 Atbildēt

Nu ko man liekas, kā vienmēr vieni profi apspriežas...

Legacy 3.0 spec B ar automātu reali var sacensties ar subaru impreza WRX ar manuālo un ļoti pat neatpaliek no STi, bet STi ar to pašu automātu es domāju būs stipri ātrāks. Subaru automātiskās ātrumkārbas vadība starp citu ir programmējama. Automāti līdz 2000.g. tiešām bija miegaini, bet jaunajos modeļos ir pavisam OK cita lieta, ka 4 pakāpju automārta vietā daudzos modelos sen prasās jau 5 pakāpju un 6 pakāpju automāti...

Info par subaru www.jac.lv

267164. viesis 25.februāris 2009 18:02
0 0 Atbildēt

Ko ******* dod superātriā mili sekunžu ātrukārba, ja viņa ātrumus slēdz nevietā un nelaikā? Uzrāviena sekundes arī neinteresē ne meitenēm, ne līkumiem.

Automāts - slinkiem cilvēkiem, sievietēm un pērtiķiem (jo ar automātu pat pērtiķis var braukt :)

Manual - for drivers.

267192. viesis 26.februāris 2009 8:39
0 0 Atbildēt

Nu vismaz man Outback automāts tiešām ir "miegains" parastajā režīmā. laikam jau ļoti taupa benzīnu. Taču neviens jau neliedz rullēt sporta režīmā, - tad gan nekādu miegainību nevar novērot. Tā teorētiski man arī nav skaidrs, kāpēc lai automātiskā kārba būtu sliktāka par mehānisko, ja ir atsevišķs sporta režīms. Principā būtu jābūt iespējams pieregulēt līdz precīziem apgriezieniem, lai tiek pārslēgts pareizā vietā....

267199. viesis 26.februāris 2009 10:09
0 0 Atbildēt

Piemēram mani besī tas, ka ar 2.paaudzes Outback aši braucot pa līkumainu meža ceļu, esmu spiests pārslēgt automātu 2.robā, ieslēgt ziemas režīmu un turēt tahometru pilnu. Tikko pārslēdzu uz 3.gaņģi, tā tas "supergudrais" automāts sāk bezjēgā kaut ko pārslēgāt. Dinamisks brauciens pārvēršas par nervozu mašīnas ķeršanu, rezultātā brauciems kļūst daudz nedrošāks, nekā ar pakaļpiedziņas auto.

Esmu izmēģinājis braukt arī ar sporta režīmu, bet tad nav pilnpiedziņas, respektīvi, tā "pilnpiedziņa" parādās krietni par vēlu, tad kad sānslīde ir ļoti grūti kontrolējama. Tāpēc es slēdzu ziemas režīmu, jo subaru automātiskā transmisija pilnpiedziņas režīmu ieslēdz tikai tad, kad selektors atrodas režīmā R (atpakaļgaita), 1.pārnesumā vai ir ieslēgts ziemas režīms - šajos gadījumos jauda tiek sadalīta 50:50. Citā gadījumā jaudas sadalījums ir 90:10 - ar pārsvaru uz priekšējo asi. Ziemas režīmā nav iespējams intensīvs ieskrējiens, jo maz, ka starts sākas no 2.pārnesuma, tad transmisija neļauj riteņiem izspolēt.

Subaru, vismaz tiem, kas ar automātu pilnpiedziņa ir tikai salkanas reklāmas pasaciņas. Reāli nekādas pilnpiedziņas nav! Vismaz ātri, sportiski braucot to sajust nevar. Esmu vīlies subaru automobiļos.

267204. viesis 26.februāris 2009 10:39
0 0 Atbildēt

267199. viesis

Nu paga, bet kas liedz pārslēgt manuālā režīmā? Arī nepareizi sadala uz asīm? Teorētiski jau viņi plātās, ka "sadala kā vajag", t.i. ja sāks slīdēt - pieslēgsies....

267208. viesis 26.februāris 2009 10:53
0 0 Atbildēt

to 267204. viesis

Automātiskā transmisija liedz!

Cik man zināms, tad 2.paaudzes Outback Automātiskajai Transmisijai NAV manuālā režīma! Vismaz manam un arī citiem Outbackiem, kas ražoti laika periodā no 1999. - 2004. gadam nav tādas fīčas. :(

Protams, ka plātās par AWD - es pat biju aizbraucis uz Partner Motors servisa centru. Sak' kas tas par sviestu, ka reālas pilnpiedziņas kā nav tā nav? Tikai 3 režīmos - R, 1. un Hold. Parunājos ar šamējo direktorkungu. Viņš man pūlējās uz ledus kaut ko nodemonstrēt. It kā jau tie riteņi visi 4 griezās. Bet tas ir uz LEDUS!!! Beigās pateicu visu ko domāju par subaru kā brendu... un jautri nospolējot ar priekšējiem riteņiem aizbraucu.

267221. viesis 26.februāris 2009 13:31
0 0 Atbildēt

Nekad neesmu slēdzis savam automātam HOLD(nav bijusi nepieciešamība) un nekad arī neesmu iesēdies vai ko tamlīdzīgu. AWD vienmēr izvelk. Izslīdz priekša, pakaļa pieslēdzas. No Problem. Ko var dirst. Gribi bloķi - pērc džipu vai manuāli.

Beidz čīkstēt!

267224. viesis 26.februāris 2009 13:42
0 0 Atbildēt

to 267221. viesis

Neesi iesēdies, jo no asfalta nekad neesi nobraucis!

Pamēģini ar subaru automātiskās transmisijas "pilnpiedziņu" iebraukt dubļainā vai apledojušā meža takā, tad spriedelē! Es esmu to pamēģinājis, tāpēc varu par to spriest!

Ā, nu jā tu taču to nedrīksti darīt, citādi vēl sabojāsi apakšas neona apgaismojumu un nobružāsi spoileru laku... un nedod Dievs nosmērēsi dārgos kaltos 19" riteņu diskus ar superzemprofila riepiņām. :D

Es nopirku subaru outback, jo saklausījos dažu tirliņu jūsmīgajā stenēšanā par subaru it kā uzticamību, brīnišķīgajām gaitas īpašībām un perfekto pilnpiedziņu. TAS IZRĀDIJĀS MĪTS!!!

267226. viesis 26.februāris 2009 14:32
0 0 Atbildēt

Nevajag tagad te ūdeni liet. Man bij foresteris 2.0 ar turbīnu + AT. Arī pa visiem dubļiem un grāvjiem + piesnigušiem mežiem ir braukts(labas riepas ar bija). Neesmu jau stulbs protams, lai ar vieglo auto brauktu pa ceļiem, kur samgā tehnika gājusi. Tur pat džipisti ne vienmēr riskē.

Stāsta man vēl te.

267230. viesis 26.februāris 2009 14:48
0 0 Atbildēt

to 267226. viesis

Kaut kā neticās! Vismaz ar Outback drīkst braukt TIKAI pa sausu asfaltu, betonu, parketu, dēļu klājumu un citādu perfektu virsmu. Citādi var sabojāt balstiekārtu viens divi. Starp citu, pirmajā nedēļā uz mazas koka saknītes es norāvu aizmugurējo "stabilzatoru". Nikns kaut kā atbraucu līdz mājām un novācu to mēslu nost pavisam. Kāda jēga no 10mm tievas ļerpatas, kuru pat 3-gadīgs bērns bez piepūles var salocīt ar diviem pirkstiem? Tāpēc jau nekādi neizmainījās outback-a "stabilitāte" uz ceļa.

Man ir palicis iespaids, ka subaru ir nedrošs, neizturīgs, neērts, nevadāms grabulis, kas nav pielietojams ikdienas braukšanai.

Ne velti subaru reklāmas sauklis ir "Think. Feel. Repair!"

267240. viesis 26.februāris 2009 15:08
0 0 Atbildēt

to 267226

Nezinu ar koTu brauc un kā brauc, bet es ar savu Outback esmu braucis gan pa mežu, gan kartupeļu lauku un nekas viņam ne lūst ne krīt nost.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Busiņa šoferis zaudē tiesības (+ VIDEO)

Busiņa šoferis brauc pa kreiso malējo joslu un bloķē ātrāk braucošos, bet, kas vēl ļaunāk, vienā brīdī viņš apstājas un iet izskaidroties ar Audi vadītāju. Lasīt vairāk

 

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 7

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 5

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 21

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti