Vairāk nekā 50% no Latvijā pārdotajiem Renault auto ir videi draudzīgi 7

 
30.marts 2009 10:21

Renault ir viens no top trijiem autoražotājiem Eiropā, vērtējot pēc tā, kuras automašīnas izdala mazāko CO2 daudzumu uz 100km. Pagājušajā gadā Latvijā tika pārdotas 407 pasažieru automašīnas ar Renault eco2 un Dacia eco2 logo.

Automašīnām ar zemu CO2 emisiju  ir vairākas priekšrocības, ieskaitot zemas uzturēšanas izmaksas (sabalansēts degvielas patēriņš - 4,4l/100km Clio 1.5 dCi 85 zirgspēku modelim). Pagājušā gada populārākie Renault modeļi Latvijā bija Kangoo (pārdotas 226 automašīnas), Clio un Clio Grandtour (kopā pārdotas 185 automašīnas), gandrīz viss to dzinēju klāsts ir videi draudzīgs. Savukārt no Dacia  piedāvājuma pieprasītākie bijuši Logan un Logan MCV modeļi, kas aprīkoti ar 1.5 cCi 68 zirgspēku motoru (pārdoti 200 auto).

„Renault eco2 simbols apzīmē videi draudzīgākās mūsu ražotās automašīnas. Patērētājs, kurš izvēlas šādas automašīnas, to dara ar nodomu nodarīt mazāku kaitējumu apkārtējai videi, kā arī ietaupīt degvielu, taču tas nebūt nenotiek uz komforta vai braukšanas dinamiskuma rēķina,„ apgalvo Grzegoržs Zalevskis (Grzegorz Zalewski), Renault Polska vadītājs. „Mūsu mērķis ir saudzēt dabu un darīt to par patērētājam pieņemamu cenu! „

Kopumā 2008. gadā no Renault Grupas Eiropā pārdotajām automašīnām (Renault un Dacia)  60% emitē mazāk nekā 140 g CO2/km  (2007. gadā – 48%). Pašlaik 20% no visām automašīnām, ko pārdod Renault Grupa izdala mazāk nekā 120 g/CO2/km.

Lai iegūtu Renault eco2 vai  Dacia eco2 logo, automašīnām jāatbilst šādiem kritērijiem:
-    tām jābūt ražotām rūpnīcā, kas saņēmusi ISO 14 001 sertifikātu, tas nozīmē, ka ražotne atbilst vides aizsardzības standartiem, kas attiecas uz rūpniecisko sfēru;
-    tām jābūt aprīkotām ar tādu motoru, kas izdala mazāk nekā 140g/ CO2/km vai arī tās var būt darbināmas ar biodegvielu;
-    95% no automašīnas masas  jābūt pārstrādājamai pēc ekspluatācijas, automašīnas ražošanā jāizmanto 5% pārstrādātas plastmasas (vidēji – 34 kg).

Renault eco2  zīmols nozīmē, ka Renault vēlas samazināt automašīnu kaitīgo ietekmi uz dabu, visā to dzīves ciklā, sākot ar ražošanu, ekspluatāciju un beidzot ar pārstrādi. Negatīvās ietekmes mazināšana ikvienā no šiem posmiem ir galvenā apņemšanās  Renault eco 2 programmā.

 
Visi komentāri
 
268002. viesis 30.marts 2009 11:29
0 0 Atbildēt

renault eco2 ir renault izdomāts apzīmējums un kritēriji arī ir renaulta izstrādāti

tapat jebkurš ražotājs varētu izrīkoties - piemēram BMW eco5 varētu būt

- ražots bmw zavodā kautkur zimbabvē (lai nemaitātu eiropas vidi)

- aprīkots ar motoru, kas tērē mazāk kā 50 litrus uz 100 km

- 50% mašīnas masas ir jāspēj nodot tolmetā

:D

268014. viesis 30.marts 2009 14:38
0 0 Atbildēt

...bet, savukārt, nedaudz mazāk kā 50% ir videi nedraudzīgi, sanāk :D:D:D

268018. viesis 30.marts 2009 14:59
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 30.03.2009 11:29

renault eco2 ir renault izdomāts apzīmējums un kritēriji arī ir renaulta izstrādāti

------------------------------------------

Shiis auto kategorijas apziimeejumu jebkursh autorazhotaajs ir tiesiigs izdomaat peec savas gaumes, turklaat kriteerijus nebuut neizdomaa pashi autorazhotaaji :-) To dara jau augstaakas instituucijas, tai skaitaa taa pati ISO un Eiropas liimenja vides aizsardziibas organizaacijas. Starp citu, apziimeejums Eco 2 ietver sevii 2 jeedzienus: ekonomisks un ekologjisks :-)

tapat jebkurš ražotājs varētu izrīkoties - piemēram BMW eco5 varētu būt

- ražots bmw zavodā kautkur zimbabvē (lai nemaitātu eiropas vidi)

-------------------------------------

Zimbabvee par BMW razhotni nav dzirdeets, Dienvidaafrikaa gan tos razho, bet Eiropaa diezi vai buus iespeeja tos iegaadaaties kaadreiz :-) Un ruupniicas sertificee Eiropas iestaades, ne jau Zimbabves :-)

- aprīkots ar motoru, kas tērē mazāk kā 50 litrus uz 100 km

------------------------------------

Ja tas motors spljauj aaraa mazaak par noteiktajiem 140g CO2, davai, uz priekshu :-)

- 50% mašīnas masas ir jāspēj nodot tolmetā

------------------------------------------

Jaadomaa, ka shaads noteikums buutu izpildaams, kaut runa ir par dazhaadiem materiaaliem, ne jau tikai metaalu :-)

268030. viesis 30.marts 2009 23:36
0 0 Atbildēt

Crankshaft [?] 30.03.2009 14:59

Ja tas motors spljauj aaraa mazaak par noteiktajiem 140g CO2, davai, uz priekshu

nu, ka pasaki kur ir kāda norāde, ka jābūt tieši 140?????

p.n.

es neko neteikt, ja vēl kādam ražotājam būtu kaut kas tāds salīdzināms.... kā piemēram eiroX normas motoriem

268039. viesis 31.marts 2009 13:55
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 30.03.2009 23:36

Ja tas motors spljauj aaraa mazaak par noteiktajiem 140g CO2, davai, uz priekshu

nu, ka pasaki kur ir kāda norāde, ka jābūt tieši 140?????

-------------------------------------------

Vispirms, iztiksim bez "nu ka", es tomeer neesmu ne zirgs ne suns :-)

Vispaar standartos ir noteikts mazaak, pashreizejaas veertiibas ir kompromiss starp

standartizeetaajiem un autorazhotaajiem.

www.carmail.eu/emission_standards.html, papeeti kaut vai sho :-) Sapratiisi, no kurienes "kaajas aug" visai shai shtellei :-)

p.n.

es neko neteikt, ja vēl kādam ražotājam būtu kaut kas tāds salīdzināms... kā piemēram eiroX normas motoriem

-------------------------------------

Ir, un ne vienam vien, tikai, kaa jau tika teikts, katrs var nosaukt savu principu un sisteemu, kaa vien veelas. Galvenaisir un paliek skaitliskaas veertiibas, kuras braucosham auto noraada pat reklaamas bukletos :-)

268045. viesis 1.aprīlis 2009 11:35
0 0 Atbildēt

Par šitādiem izteikumiem tos Renault pārstāvjus vajadzētu sūdzēt tiesā par tīšu patērētāju maldināšanu un melošanu. Auto jau pēc noklusējuma nevar būt videi draudzīgs. Ja nu vienīgi tiek darināts no koka, ar roku darbu, darbojas no saules energijas vai minot pedāļus un to pēc tam var atstāt komposta čupā nevis tolmetā!

"Renault Polska vadītājs. „Mūsu mērķis ir saudzēt dabu un darīt to par patērētājam pieņemamu cenu! „" Ja Zalevska kunga mērķis ir saudzēt dabu, tad ieteiktu viņam darīt galveno un beigt izplatīt Renault!!

Ko var visus maldināt ar mistiskie eco, bio un citiem "slavinājumiem"!!!! :| :(

268051. viesis 1.aprīlis 2009 16:17
0 0 Atbildēt

268045. viesis 01.04.2009 11:35

Par šitādiem izteikumiem tos Renault pārstāvjus vajadzētu sūdzēt tiesā par tīšu patērētāju maldināšanu un melošanu. Auto jau pēc noklusējuma nevar būt videi draudzīgs. Ja nu vienīgi tiek darināts no koka, ar roku darbu, darbojas no saules energijas vai minot pedāļus un to pēc tam var atstāt komposta čupā nevis tolmetā!

------------------------------------

Ja tu, draudzinj mazmaaciitais, prastu visus burtus alfabeetaa, tad buutu izlasiijis tekstaa melns uz balta staavosho: DRAUDZIIGAAKS (nevis DRAUDZIIGS) :-) Ir zinaama atshkjiriiba starp shiem jeedzieniem :-)

"Renault Polska vadītājs. „Mūsu mērķis ir saudzēt dabu un darīt to par patērētājam pieņemamu cenu! „" Ja Zalevska kunga mērķis ir saudzēt dabu, tad ieteiktu viņam darīt galveno un beigt izplatīt Renault!

---------------------------------------

Nuuuuu...bez auto, skaidrs kaa diena, mees nu nekaadi neiztiksim. Tad nu priecaasimies, ka ir kaads, kursh izplata videi mazaak kaiteejoshus transporta liidzekljus, nevis visu iespeejamo kjiimisko savienojumu spektru :-)

Ko var visus maldināt ar mistiskie eco, bio un citiem "slavinājumiem"! !! ! :| : (

-----------------------------------

Kas no shiim lietaam kaut ko saprot, tie nemaldaas, kas ne ..."Muuzha mezha maldi" :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 19

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti