«Peugeot» elektromobilis «iOn» - 2010.gada beigās

 
8.septembris 2009 10:05

Kā elektromobiļu pionieris un viens no lielākajiem autoražotājiem pasaulē, Peugeot 2010.gada beigās ieviesīs tirgū jauno modeli "iOn". Jaunā modeļa braukšanas īpašības un 130 km autonomija, pateicoties litija jonu akumulatoriem, piedāvā efektīvu risinājumu, kā pārvietoties pilsētā.

Šobrīd Peugeot, kas laika posmā no 1995. – 2003. gadam ražoja elektromobili 106, ir pārdevis visvairāk automobiļu ar nulles emisiju pasaulē.



Balstoties uz veiksmīgo pagātni, Peugeot gatavojas gūt panākumus arī pašreizējā elektromobiļu tirgū. 2010. gada beigās Peugeot būs viens no pirmajiem, kas uzsāks jauna 100% elektromobiļa pārdošanu Eiropā. Tā nosaukums būs iOn, un tas ir izveidots sadarbībā ar Mitsubishi Motor Company.

iOn galvenā pārvietošanās vide ir pilsētas ielas. 100% elektriskajam modelim iOn ir četras durvis, četri sēdekļi, automobilis ir 3,48 m garš un tā apgriešanās rādiuss ir 4,50 m. iOn maksimālā jauda ir 64 ZS, griezes moments 180 Nm un maksimālais ātrums - 130 km/h. Ar litija jonu akumulatoriem bez uzlādēšanas ir iespējams nobraukt līdz 130 km, un akumulatora pilnai uzlādei pie parastās 220 voltu kontaktligzdas nepieciešamas sešas stundas. Ātrās uzlādes sistēma akumulatorus par 80% ļauj uzlādēt tikai pusstundā.

Vienas no galvenajām elektromobiļa priekšrocībām ir tā draudzīgums videi, kompaktums, drošība un lietošanas ērtums. Taču tas ne tuvu nav viss. Jo iOn papildus iepriekš minētajam pieejami arī mūsdienīgi pakalpojumi, galvenokārt pateicoties tā modernajai komunikāciju sistēmai, kas ļauj ne tikai piezvanīt uz Peugeot ārkārtas palīdzības numuru (līdz ar automobiļa atrašanās vietas identificēšanu avārijas gadījumā un nepieciešamās palīdzības nosūtīšanu), bet nosūta arī informāciju par automobiļa stāvokli (akumulatora stāvoklis, automobiļa nobraukums, apkopes intervāls u.t.t.), kas ļauj profesionālāk pārvaldīt lielākus autoparkus.

Jauns Peugeot vides stratēģijas izpausmes veids

iOn lieliski parāda Peugeot vēlmi tirgū ieviest jauna tipa automobiļus, piedāvājot daudzveidīgus risinājumus, kas ir pielāgoti ar pilsētas satiksmi saistītajām vajadzībām.

Ar 2010. g. beigām klientiem šajā nozarē tiks piedāvāti papildu risinājumi:

    * 2010. gada beigās – pilsētas 100 % elektromobilis iOn.
    * 2011. gada pavasarī - 3008 HYbrid4 un tehnoloģija ar ļoti daudzveidīgu izmantošanas veidu (200 ZS, pilnpiedziņa, izplūdes gāzu CO2 saturs tikai 99g/km).

Papildus iepriekš minētajiem uzlabojumiem Peugeot šodien piedāvā aizvien efektīvākus modeļus ar HDi FAP dīzeļa un benzīna dzinējiem (VTi un THP tehnoloģija), kas savā segmentā ir ļoti konkurētspējīgi un kuru CO2 rādītāji ir šādi - 107 : 106 g/km, 207 : 99 g/km, 308 : 120 g/km, 3008 : 130 g/km, 407 : 129 g/km…
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti