«Peugeot» elektromobilis «iOn» - 2010.gada beigās

8.septembris 2009 10:05

Kā elektromobiļu pionieris un viens no lielākajiem autoražotājiem pasaulē, Peugeot 2010.gada beigās ieviesīs tirgū jauno modeli "iOn". Jaunā modeļa braukšanas īpašības un 130 km autonomija, pateicoties litija jonu akumulatoriem, piedāvā efektīvu risinājumu, kā pārvietoties pilsētā.

Šobrīd Peugeot, kas laika posmā no 1995. – 2003. gadam ražoja elektromobili 106, ir pārdevis visvairāk automobiļu ar nulles emisiju pasaulē.



Balstoties uz veiksmīgo pagātni, Peugeot gatavojas gūt panākumus arī pašreizējā elektromobiļu tirgū. 2010. gada beigās Peugeot būs viens no pirmajiem, kas uzsāks jauna 100% elektromobiļa pārdošanu Eiropā. Tā nosaukums būs iOn, un tas ir izveidots sadarbībā ar Mitsubishi Motor Company.

iOn galvenā pārvietošanās vide ir pilsētas ielas. 100% elektriskajam modelim iOn ir četras durvis, četri sēdekļi, automobilis ir 3,48 m garš un tā apgriešanās rādiuss ir 4,50 m. iOn maksimālā jauda ir 64 ZS, griezes moments 180 Nm un maksimālais ātrums - 130 km/h. Ar litija jonu akumulatoriem bez uzlādēšanas ir iespējams nobraukt līdz 130 km, un akumulatora pilnai uzlādei pie parastās 220 voltu kontaktligzdas nepieciešamas sešas stundas. Ātrās uzlādes sistēma akumulatorus par 80% ļauj uzlādēt tikai pusstundā.

Vienas no galvenajām elektromobiļa priekšrocībām ir tā draudzīgums videi, kompaktums, drošība un lietošanas ērtums. Taču tas ne tuvu nav viss. Jo iOn papildus iepriekš minētajam pieejami arī mūsdienīgi pakalpojumi, galvenokārt pateicoties tā modernajai komunikāciju sistēmai, kas ļauj ne tikai piezvanīt uz Peugeot ārkārtas palīdzības numuru (līdz ar automobiļa atrašanās vietas identificēšanu avārijas gadījumā un nepieciešamās palīdzības nosūtīšanu), bet nosūta arī informāciju par automobiļa stāvokli (akumulatora stāvoklis, automobiļa nobraukums, apkopes intervāls u.t.t.), kas ļauj profesionālāk pārvaldīt lielākus autoparkus.

Jauns Peugeot vides stratēģijas izpausmes veids

iOn lieliski parāda Peugeot vēlmi tirgū ieviest jauna tipa automobiļus, piedāvājot daudzveidīgus risinājumus, kas ir pielāgoti ar pilsētas satiksmi saistītajām vajadzībām.

Ar 2010. g. beigām klientiem šajā nozarē tiks piedāvāti papildu risinājumi:

    * 2010. gada beigās – pilsētas 100 % elektromobilis iOn.
    * 2011. gada pavasarī - 3008 HYbrid4 un tehnoloģija ar ļoti daudzveidīgu izmantošanas veidu (200 ZS, pilnpiedziņa, izplūdes gāzu CO2 saturs tikai 99g/km).

Papildus iepriekš minētajiem uzlabojumiem Peugeot šodien piedāvā aizvien efektīvākus modeļus ar HDi FAP dīzeļa un benzīna dzinējiem (VTi un THP tehnoloģija), kas savā segmentā ir ļoti konkurētspējīgi un kuru CO2 rādītāji ir šādi - 107 : 106 g/km, 207 : 99 g/km, 308 : 120 g/km, 3008 : 130 g/km, 407 : 129 g/km…
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nedēļas nogalē norisinājusies "Latvijas Gada auto 2020" lielā testa diena pie tirdzniecības centra "Mols" (+ FOTO)

Jau sesto gadu auto entuziasti un interesenti pulcējušies pie t/c “Mols”, lai iepazītos ar “Latvijas Gada auto 2020” pretendentiem. Ikvienam apmeklētājam bija iespēja apskatīt jaunākās automašīnas, konsultēties ar “Latvijas Gada auto” žūrijas pārstāvjiem, kā arī doties izmēģinājuma braucienos. Lasīt vairāk

 

Bulgāri izgatavo 644 Zs jaudīgu rodsteri (+ FOTO)

Bulgāru kompānija Kinetik Automotive nodemonstrējusi modeli Kinetik 07 – elektrisku rodsteri, kas izgatavots uz britu sporta Caterham bāzes. Lasīt vairāk

 

Kravas auto nepamana galvenā ceļa beigas (+ VIDEO) 13

Luksofors nedarbojas un "fūres" šoferis neievēro ceļa zīmes "galvenā ceļa beigas" un "dodiet ceļu" (no 0:25). Lasīt vairāk

 

Puisēns gandrīz pakļūst zem autobusa (+ VIDEO) 2

Bērns, kas ar velosipēdu negaidot izdrāžas no kāda mazāka ceļa, tikai brīnumainā kārtā nepakļūst zem autobusa riteņiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti