DACIA – laikam pa priekšu 15

 
22.septembris 2009 8:07

Dacia izaugsme turpinājusies arī 2009.gadā – pirmajos sešos mēnešos Dacia pārdošanas apjomi pieauguši par vairāk kā 20%, un kopumā visā pasaulē pārdotas vairāk kā 153826 vienības.

•    Kopš Renault pārņēma Dacia 1999.gada 2.jūlijā un kopš Dacia Logan laišanas apgrozībā 2004.gadā, Dacia ir kļuvusi par svarīgu spēlētāju auto industrijā;
•     Pēdējo 10 gadu laikā Dacia ir radījusi vienkāršus, modernus, robustus un uzticamus automobiļus, kuri aprīkoti ar visām pamata kvalitātēm. Tieši šāds auto koncepts ir veicinājis Dacia izaugsmi pēdējo gadu laikā. 2008.gada oktobrī, ieviešot Dacia eco2 zīmolu, Dacia pierādīja, ka automašīna var būt ne tikai ekonomiska, bet arī ekoloģiska. Dacia jaunie modeļi – Sandero un Sandero Stepway iezīmē Dacia jauno virzienu – moderni, stilīgi auto par demokrātisku cenu. Kā nākamais Dacia jaunievedums ir gaidāms Dacia Duster.
•     Dacia turpina savu izaugsmi – 2009.gada pirmajā pusē pārdošanas apjomi Eiropā, Magrebas reģionā un Turcijā pieauga par 20,3%. Kopš 2004.gada jau vairāk kā miljons Dacia automašīnu ir pārdotas visā pasaulē.

-    Eiropā Dacia pārdošanas apjomi palielinājušies gandrīz par 95%, un pārdoto vienību skaits pārsniedz jau 100 tūkstošu, no kuriem Sandero – 60 tūkstoši. Vislielākais pārdoto vienību skaits bijis Vācijā – vairāk kā 48 tūkstoši.
-    Rumānijā Dacia saglabāja savu tirgus daļu 30% apmērā, saglabājot arī līderpozīcijas.
-    Marokā, kur Dacia ir otrs populārākais zīmols, tirgus daļu izdevies palielināt līdz 12,88%.

Dacia pirmais konceptauto – Duster

Dacia Duster ir pirmais Dacia zīmola konceptauto – futūriskais krosovers. Dacia Duster radies Centrālās Eiropas Renault Dizaina nodaļas inženieru un Renault Dizaina Tehnocentra ciešas sadarbības rezultātā. Tā dizainā apvienots robustums ar sportiskumu.

Dacia Sandero Stepway – piedzīvojumu gars

2009.gada vasarā Dacia piecu modeļu saimei – Dacia Logan, Dacia Logan MCV, Dacia Sandero, Dacia Logan Van un Dacia Logan Pick-Up – pievienojās arī sestais Dacia Sandero Stepway. Dacia Sandero Stepway ir mantojis visas Sandero stiprās puses. Jānorāda, ka kopš Sandero laišanas apgrozībā 2008.gada jūlijā, ir pārdotas jau vairāk kā 100 tūkstoši šī auto vienību.

Dacia eco2 – ekonomiski auto ar cieņu pret vidi

Ikviens Dacia modelis ir pieejams arī ar eco2 simbolu, kas nozīmē, ka CO2 emisija izplūdes gāzēs ir zemāka par 140g/km. Dacia Logan un Dacia Sandero, kas aprīkoti ar dCi70 un dCi85 dzinējiem, rada tikai 120g/km CO2.
 

Dacia pārdošanas apjomi
Gads    Skaits
2000    52 403
2001    54 368
2002    57 681
2003    69 166
2004    98 908
2005    163 899
2006    187 215
2007    230 473
2008    257 854

Renault pārstāvniecība Baltijā

 
Visi komentāri
 
271300. viesis 22.septembris 2009 13:41
0 0 Atbildēt

Nebūtu krīzes laiki - jaunās "dacītes" TAUTA droši vien grābtu uz izķeršanu. Pašlaik autotirgū ir tik bēdīga kā nekad - lielais vairākums var knapi lietotu auto atļauties auto tikai līdz 500 ls.

271302. viesis 22.septembris 2009 13:49
0 0 Atbildēt

Logans pēc skata gan ir pabriesmīgs, Sandero izskatu ir drusku pielabojuši :)

Jeb kurā gadījumā - jauns Sandero no salona pa 6500 eiro (bez pvn) bāzes versijā - nav dārgi.

271303. viesis 22.septembris 2009 14:44
0 0 Atbildēt

Viesi, diez kāpēc lai ķertu uz izķeršanu? Nebūtu krīzes laiki, būtu lielas algas un cilvēki turpinātu ieķert kredītus un ņemtu mašīnas, nevis šitās urnas. Un piecgadīgs semaks vienalga krutāks :D :D

271304. viesis 22.septembris 2009 15:16
0 0 Atbildēt

Protams, ka semaks krutāks un labāks. Viennozīmīgi. Bet "brīvo" kreditu laikos jau vairumam tomēr gribējās izmantot iespēju paņemt jaunu auto. Un šis tendences turpinās vēl pašlaik. Nesen pazīstami banķieri stāstīja, ka cilvēki joprojām bankām lūdzoties kreditus tieši jauniem, bet lētiem auto: interešu zonā ir jau minētās "dacītes", VAZi, hundaji i30 un fokusi.

271306. viesis 22.septembris 2009 17:08
0 0 Atbildēt

arī 10 gadīgs semaks krutāks. Braucu ar tādu un vispār nekādu problēmu. Kondiška un navigācija ir, viss elektro, iet labi, nelūzt un maksā 2x lētāk par šitām urnām. Tikai rij padaudz :D

271308. viesis 22.septembris 2009 21:43
0 0 Atbildēt

Viesi nu tie ir galvā fisti cilvēki, kuri krituši par upuri veikalinga sauklim "jauns ir labs" un viss. Latvijas apstākļos divdesmitgadīgs fofāgens vienalga ir labāks - 1) Lēts - nopērk un neesi parādā bankai 2) Ja arī tas fofāgens būs patrāpījies galīgs šrots, remontēšanās par tādām naudām, cik būs mēnesī jānoliek par to jauno urnu, ilgi neturpināsies, viss būs saremontēts un tālā jau tā mašīna gadā izmaksās kādu sotaku plus TA un aptirsināšana 3) divdesmitgadīgam fofāgenam var eksistēt tāda lieta kā aprīkojums - tikmēr tām urnām, aizmirsu, getzam vai dacītei, pepeļņica bija nevis bāzītē bet jau nākamajā aprīkojuma līmenī :D :D

271309. viesis 22.septembris 2009 21:44
0 0 Atbildēt

P.N. Firmām, protams, tās mizas ir izdevīgas, to gan nenoliegšu.

271310. viesis 22.septembris 2009 21:51
0 0 Atbildēt

lohsstopudovijs msh!

271311. viesis 23.septembris 2009 5:49
0 0 Atbildēt

krīzes auto.... pelnutrauks uz riteņiem !

271322. viesis 23.septembris 2009 12:06
0 0 Atbildēt

nu a ko msh ne taa pateica? Leetie vecie masveida auto taa arii izmaksaa- ap 100-200 Ls remontos gadaa.. OK, sakumaa var ielikt vairaak, bet tik un taa nav iespejams gadiem katru menesi ielikt lizinga maksajuma summas- atri vnk nebus ko remonteet vairs. :D

271323. viesis 23.septembris 2009 12:08
0 0 Atbildēt

nu, nav jau nemaz tik liela labuma no tiem desmitgadniekiem. mocību arī pietiek. vēl 2006.gadā manai sievai bija 10 gadīgs e-39 bembis - problemas ar ritošo un dvižoku bija nepārtrauktas. juka viss pēc kārtas. līdzīga situacija pēc tam bija arī ar volviķi s-80 : visu laiku tik pa servisiem + vēl palielas summas. volviķis bija arī kādas 4 reizes jāved ar evakuatoru. labi, ka vēl krīzes sākumā paguvu sievai jauno fokusu nopirkt - ar to vēl problemu nav bijis. ar te pieminētajiem veciem golphiem probzu ir vēl vairāk - tas jau ir pārdzīvots periods. neveinu golphu negribu vairs pat redzēt.

271338. viesis 23.septembris 2009 21:29
0 0 Atbildēt

bet tur jau tā lieta, ka es piem. nevaru atļauties jebkura brīdī negaidīti palikt bez auto un to remontēt, jebkurā brīdī turēt gatavus pārsimts latus remontam. sorry, tāpēc man ir jauns auto.

271339. viesis 23.septembris 2009 22:14
0 0 Atbildēt

271338. viesis 23.09.2009 21:29

šinī gadījumā tev ir jauna urna, nevis auto.

un jaunie mēdz pa servisiem dzīvoties ne retāk, ka dažs labs vecais.

271348. viesis 24.septembris 2009 9:10
0 0 Atbildēt

39 viesi, tā nu gan īsti nav. Ar jauniem auto pa servisiem vairāk mētājas tikai hondu un mazda6 īpašnieki - citiem rūpju ir mazāk.

271350. viesis 24.septembris 2009 10:14
0 0 Atbildēt

Sāksiet vēl stāstīt, ka jaunam auto nav obligātās dīlerservisā izejamās apkopes. Ja arī ir, tad tās ir bez maksas. Nodilušās detaļas dīleris arī samaina bez maksas utt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 2

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

200 000 eiro: Mercedes parāda elektrisko G-klasi (+ FOTO) 3

Mercedes – Benz pastāsta par G-580 EQ, elektrisko apvidnieku, kas iepazīšanās versijā Edition One maksās aptuveni 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Volkswagen Golf zaudē visvairāk saražotā auto titulu Vācijā 12

Golf vairs nav visvairāk saražotais auto modelis Vācijā, tomēr šis tituls joprojām paliek pie Volkswagen. Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti