Goodyear Dunlop cīnās pret nelegālo importu 21

 
21.decembris 2009 11:29

Goodyear Dunlop Europe pagājušajā gadā pastiprināti izvērsa kampaņu, lai nopietni vērstos pret tirdzniecības aģentiem, starpniekiem vai vairumtirgotājiem, kuri nelegāli importē riepas, lai pārdotu tās mūsu kompānijas tirgos Eiropā, un kampaņas rezultāti jau ir skaidri saskatāmi.

Kampaņas mērķis ir aizsargāt no nelegālā importa Goodyear Dunlop Europe zīmolus, kā arī kompānijas izstrādājumu pircējus un izplatītājus. Goodyear Dunlop Europe zīmola aizsardzība ir svarīga, taču ne mazāk svarīga ir pircēju interešu aizsardzība, jo viņiem ir tiesības iegādāties autentisku Goodyear Dunlop izstrādājumu, kas pilnībā atbilst Eiropas likumdošanai, Eiropas ceļu satiksmes un klimata apstākļu prasībām, kā arī Goodyear Dunlop garantijas noteikumiem.

Kompānija vairākās Eiropas valstīs jau ir veikusi darbības pret tirgotājiem. Šo darbību rezultātā ir parakstīti līgumi ar vadošajiem Eiropas starpniekiem un vairumtirgotājiem, tostarp ar dažiem vislielākajiem izplatītājiem Eiropā, un pašlaik notiek procesuālas darbības.

Parakstot līgumu, attiecīgie uzņēmumi uzņemas saistības turpmāk neimportēt vai nepārdot nelegālās riepas. Ja šīs saistības tiks pārkāptas, uzņēmumi riskē ar līgumsodiem un krājumu tirdzniecības apturēšanu, apķīlāšanu, to izvešanu no reģiona un/vai iznīcināšanu.

Turklāt Goodyear Dunlop ierosinās tiesvedību pret tirgotājiem, kas veic iepirkumus no nelegāliem importētājiem, jo tas pēc būtības, jau ir pārkāpums. Tirgotāju nelikumīgās darbības sekas var būt identiskas kā importētājiem, t.i., kompensācija par radītajiem zaudējumiem, krājumu „iesaldēšana” un/vai iznīcināšana.

Mūsu zīmolu aizsardzība ar ilgtermiņa un labi koordinētu likumdošanas iniciatīvu

Nelegāls paralēlais imports ir definēts kā preču imports, kas var pārkāpt vai nepārkāpt tiesības eksporta valstī, tomēr, kad to importē Eiropas Savienībā, tas pārkāpj preču zīmes, dizaina vai patenta tiesības, vai arī citus piemērojamos likumus, piemēram, ES konkurences likumus.

Ja rodas šaubas, vai pārdotās riepas netiek importētas nelegāla paralēlā importa veidā, Goodyear Dunlop iesaka jautāt attiecīgajiem tirgotājiem, izplatītājiem vai vairumtirgotājiem un saņemt no viņiem apliecinājumu, ka piedāvātais izstrādājums ir iegūts likumīgā veidā. Riepu tirgošanas likumīguma pārbaudē svarīga un riepu tirgotājam viegli pārbaudāma pazīme ir cena.  Ja piedāvātā cena ir acīmredzami zemāka par ierasto tirgus cenu līmeni, ir iemesls izskatīt, vai riepas netiek iegūtas nelegāla importa ceļā. 

Goodyear Dunlop viceprezidents plaša patēriņa riepu jautājumos Filips Degīrs (Philippe Degeer) paziņoja: „Mēs parādām tirgū, ka ļoti nopietni attiecamies pret mūsu ekskluzīvajām tiesībām. Kad vien tas būs iespējams, mēs rīkosimies ar visiem nepieciešamajiem līdzekļiem, lai apturētu nelegāli importētu preču nokļūšanu valstīs, kurās mums ir juridiskās tiesības. Savukārt, ja nelegālās preces tomēr nokļūs valstī, mēs nekavējoties pieņemsim stingrus mērus.”

Degīrs piebilda: „Ja klienti ar mums sadarbojas bez pārkāpumiem un likumīgi, kas nozīmē to, ka viņi nav iesaistīti nelegālajā importā, viņiem nav par ko raizēties.”

„Taču tirdzniecības aģentiem, starpniekiem vai vairumtirgotājiem, kuri cenšas darboties pretlikumīgi, būtu jāpiesargās, jo mēs enerģiski aizsargāsim savas uzņēmēju tiesības! Mēs rīkosimies bez izņēmumiem un nesenie notikumi parāda, ka visi uzņēmumi, kas tikuši iesaistīti nelegālā paralēlā importā, galu galā saprot, ka mūsu visu interesēs ir to apturēt, jo tas rada kaitējumu zīmoliem, kā arī zaudējumus uzņēmējiem.”

 
Visi komentāri
 
273479. viesis 21.decembris 2009 11:41
0 0 Atbildēt

saprātīgas mazumtirdzniecības cenas ir labākais veids kā cīnīties pret "nelegālu" zīmola preču importu... ;)

273480. viesis 21.decembris 2009 11:56
0 0 Atbildēt

kā latvijā var būt nelegālas duņulopa riepas? nu ja tā pati riepa ir legāla kautkur citur pasaulē! nu es saprotu, ja germans pagrabā štancē kuiņu no veciem prežiem un virsū raksta "lopu duņa", bet ja tā kalaša ir nopērkama kautkur citur pasaulē un vēl atvesta uz šejieni tikuntā sanāk lētāka, kā "oficiāli" šeit tirgotā, tad kautkas nav kārtbā ar šejienes preces cenām.

un pofig, ka menis riepai ir ķīniešu valodā, nav jau plakanais tēvē :D:D:D

273481. viesis 21.decembris 2009 12:07
0 0 Atbildēt

Tieši tā - ja tā ir tā pati no riktīgās rūpnīcas konveijera nonākusī riepa, bet nopirkta citur un piegādāta uz šejieni un gala rezultātā sanāk lētāka - tad piedodiet - neredzu iemeslu maksāt vairāk par kaut kādu "legālumu"...

273482. viesis 21.decembris 2009 12:21
0 0 Atbildēt

Un Samsungs tikko dabūja pa pakaļu par to pašu!

273483. viesis 21.decembris 2009 12:31
0 0 Atbildēt

Palaidniex [?] 21.12.2009 12:07

Tieši tā - ja tā ir tā pati no riktīgās rūpnīcas konveijera nonākusī riepa, bet nopirkta citur un piegādāta uz šejieni un gala rezultātā sanāk lētāka - tad piedodiet - neredzu iemeslu maksāt vairāk par kaut kādu "legālumu"...

========================

Nav tik vienkaarshi - riepas tiek razhotas realizaacijai konkreetos regjionos, kaut

vai to pashu videejo diennakts temperatuuru atshkjiriibu deelj. Pieveers uzmaniibu

tiem pashiem magjiskajiem simboliem "Temperature A, Traction B" vai tamliidziigiem

uz riepas :-)))))))) Un riepa, kura paredzeeta izmantoshanai kaut kur Austraalijaa vai Taivanaa, muusu klimata zonaa 100% savu darbu fiziski nespees pildiit :-)

Ir redzeetas riepas, kas atskapeetas no USA dienvidu shtatiem - jaa, viss sapas, izgatavotaajs, riepas modelis - viss it kaa OK. Bet kad laimiigais pirceejs piefikseeja, ka rudenii vinja jaukaas riepas zem +10 C paarveertaas sasalushaa "jeboniitaa", laimiigs

vinjsh nebija :-)

273484. viesis 21.decembris 2009 12:36
0 0 Atbildēt

Crankshaft, protams, protams ta arī ir, bet pastāv arī tāds variants, ka tiem, kas skaitās 3. pasaules valsts ar līdzīgu klimatu tiek pārdotas identiskas riepas tikai par zemāku cenu, a Jevropijas Savienībā visi, līk, esot biesie un tiem ir jāpērk tieši tā pati riepa par rūpnīcas rekomendētajām mazumcenām... ;)

P.S.

Bieži pie mums oficiāli un kompānijuprāt pilnīgi "legāli" tiek tirgotas riepas, kas paredzētas Vācijas, Francijas vai Itālijas ziemai... :D Un tas jau nekas, ka mums klimatiņš tomēr ir tuvāks skandināviem, bet ir tak viss čih-pih - Jevropijas Savienības tirdziņam tak paredzētas esot... :D

273485. viesis 21.decembris 2009 12:38
0 0 Atbildēt

3.pasaules valstīm mēdz pārdot arī riepas, kuru ražošanā izmantotas vielas, kas ES aizliegtas ;)

273487. viesis 21.decembris 2009 12:43
0 0 Atbildēt

anonīmiķi - kad mēs augām bija indīgas krāsvielas rotaļlietām ar kurām varēja sevi satraumēt, bija azbesta siltinātājni un nevienam neienāca prātā vilkt ķiveri galvā braucot ar riteni... ;)

P.S.

Vai Franču ziemai paredzētās riepas ir pareizā izvēle Latvijai?

273492. viesis 21.decembris 2009 13:31
0 0 Atbildēt

Palaidniex [?] 21.12.2009 12:43

anonīmiķi - kad mēs augām bija indīgas krāsvielas rotaļlietām ar kurām varēja sevi satraumēt, bija azbesta siltinātājni un nevienam neienāca prātā vilkt ķiveri galvā braucot ar riteni... ;)

=======================

Bij , bij, tik ar vienu atshkjiriibu - tamos laikos par shiim teemaam i muti virinaat nedriiksteeja, nebija kaa tagad, kad burkshkj visi no vietas :-)

P.S.

Vai Franču ziemai paredzētās riepas ir pareizā izvēle Latvijai?

===========================

Es tur augshaa, kur Trophee Andros notiek, tikai paaris reizhu esmu bijis, nu,

vispaar situaacija tur ziemaa meedz buut taada, ka ar smalkajaam "frikcijas"

riepaam var iet ieskrieties, neko vairaak. Ja pa vienu nakti saputina sniegu 2

vieglo auto augstumaa, tad visi seezh un gaida ekskavatorus / buldozerus un

tamliidziigus zveerus. Un laiku velti neteeree :-)))))))))))

273493. viesis 21.decembris 2009 13:34
0 0 Atbildēt

Kalnos cilvēki lieto ķēdes uz riteņiem un nestreso, bet parastā šampaņas vai bordo provincē ziemas riepas ir vasarene ar pāries iegriezumiem vairāk nekā parasti...

273496. viesis 21.decembris 2009 14:59
0 0 Atbildēt

Galvenais vārīšanās iemesls ir tas, ka šis imports neļauj uzkruķīt cenas tik augstas kā gribētos.

273499. viesis 21.decembris 2009 16:08
0 0 Atbildēt

Vēl katrai riepai jābūt VIDā, PIDā, ŠMIDā, KNABā, MK un citās instancēs apstiprinātai un apzīmogotai izziņai, lietošanas instrukcijai uz papīra un CD, garantijas talonam, sarakstam ar remonta vietām utt...

Un protams īpašajam sertifikātam uz katru riepu, ka esi iepircis "legālāo" riepu! :D

273506. viesis 21.decembris 2009 20:51
0 0 Atbildēt

dunj v lob shauj paar striipu

273510. viesis 21.decembris 2009 21:47
0 0 Atbildēt

Nelegālās legālās riepas ... muahaha.. Kas riepas arī tagad akcīzes prece? Tas raksts vispār nav lasāms, jo nav saprotams par ko tas īsti ir, visādi samurgojumi par parelēlo importu un vēl sazin ko. Pircējs pats izvēlas pirkt pa lēto, tātad pats saprot, ko pērk.

273512. viesis 22.decembris 2009 1:06
0 0 Atbildēt

Dunlop ar šādiem paziņojumiem padara sevi par muļķiem.

273513. viesis 22.decembris 2009 1:08
0 0 Atbildēt

Šums varētu būt šādu piedāvājumu sakarā

www.ss.lv/msg/lv/transp...r15/lbnjd.html

273515. viesis 22.decembris 2009 9:49
0 0 Atbildēt

Un kur tai šumu rosinošajā piedāvājumā ir tie zemūdens akmeņi?

273519. viesis 22.decembris 2009 13:01
0 0 Atbildēt

Kur var nopirkt šīs "nelegālās" riepas? labprāt iegādāti, cik saprotu, runa iet par oriģinālajām, bet ne caur "oficiālajiem" ievestajām riepām, nevis pakaļdarinājumiem? Vai te EU Konkurences padomei nekas nav sakāms,- samsungam līdzīgs gadījums?

273520. viesis 22.decembris 2009 13:29
0 0 Atbildēt

Jā, jā, Samsung jau ar tik gribēja cīnīties ar "paralēlo importu" :)

273526. viesis 22.decembris 2009 17:45
0 0 Atbildēt

Garantija jau ir neatkarīgi no tā kādu preci pērk. Pat Abidas botām pārdevējam jānodrošina garantija, pēc likuma. Skolas laikā tirgū pērkot botas bija daudz labāka apkalpošana nekā vairumā "brand" veikalos, ja keda( pa 5Ls) saplīsa pārāk ātri mierīgi varēja samainīt un pārdevēja pat vēl atcerējās pircēju. Pat treknajos gados ir redzēts, kā pircēju "atšuj" neskatoties uz to, ka pircis DIESEL bikses par 100Ls un ir VIP klients, redz pats šuves atārdījis, tas nekas, ka pa to cenu pat veikals var trīs reizes preci samainīt, jo uzcenojums 300%.

273558. viesis 27.decembris 2009 23:50
0 0 Atbildēt

Stulbibas. Runa ir par reifendirekt un tml. Vispar jau viss riepu bizness ir viena vieniga klaunaade. ASV neviens nekadas ziemas riepas nelieto un rulle tik pa visu sniegu ar vissezonas vai pat vasaras. Padomju laikos arii nezinaja, cik shausmiigi taas krievu riepeles sasalst. Iisak sakot, - cirks tas viss ir. Reali Latvijaa vajadzeja aizliegt ar likumu ziemas riepas, jo ir pilnigi vienalga kads ir bremzeshanas celjsh, ja vien tas visiem ir vienads. Ar sliktakam riepam tas ir garaks, tacu ne jau tur ir problema, jo attiecigi tiek piemerots brauksanas stils. Problema ir, ja katram ir savadaks bremzesanas cels un prieksaa braucoshais smalkais kundzins spej nobremzet loti strauji... Katra zina ziemas riepu aizliegums tautai izmaksatu letak nekaa obligats ziemas riepu lietojums. Un butu mazliet drosak.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti