2010.gada 28.janvārī, Renault oficiāli atklāj savu televīzijas kanālu Francijā* un Lielbritānijā**. Renault ir pirmais autoražotājs, kas izveidojis starptautisku televīzijas kanālu.
Renault TV piedāvās skatītājiem raidījumus par jaunākajiem Renault modeļiem un jaunumiem auto nozarē, turklāt tas būs piemērots visām mērķauditorijām.
Renault TV mērķis – veicināt sabiedrības interesi par zīmolu
Kopš Renault dibināšanas 1898.gadā, Renault vienmēr saviem klientiem ir piedāvājuši modernus produktus. Sekojot jaunajam sauklis „Drive the change”, arī turpmāk Renault vēlas klientiem piedāvāt produktus, kas visprecīzāk atbilstu viņu interesēm. Renault TV tiks atspoguļoti gan vēstures notikumu, gan produkti, gan citi īpašie uzņēmuma pasākumi. Šī televīzijas kanāla mērķis ir izklaidēt, informēt un iedvesmot.
Stefans Normans (Stephen Norman), Starptautiskā mārketinga vecākais vice prezidents: „Renault nelīdzinās citiem autoražotājiem – tas ir inovatīvs, turklāt piemērots ikvienam. Renault ir patiešām uz sabiedrību un cilvēkiem orientēts zīmols. Renault TV šo zīmolu padarīs vēl pietuvinātu cilvēkam.”
Renault TV tiek radīts, balstoties uz www.renault.tv panākumiem
Renault interneta TV kanāls www.renault.tv, kas ir pieejams franču un angļu valodās. Vidējais šajā vietnē pavadītais laiks ir 15 minūtes, un tā ir viena no veiksmīgākajām interneta video vietnēm (piemēram, salīdzinot ar BBC iPlayer, kur tiek vidēji pavadītas 20 minūtes).
„Renault ir pirmais autoražotājs, kas radījis savu TV kanālu Sky, Canalsat un internetā. Ar potenciālo mērķauditoriju 30 miljoni skatītāju, Renault TV ir reāla iespēja, kā piesaistīt jaunu mērķauditoriju,” norāda Patriks Furniols (Patrick Fourniol), Renault Komunikāciju mārketinga direktors.
Renault TV un Renault.tv ir viens no Renault mārketinga stratēģijas galvenajiem komponentiem.
Renault pārstāvniecība Baltijā
* - 349 kanāls Canalsat
** - Sky Guide 883
varēja uzreiz arī ķīniešu valodā translēt