«Renault» izveido savu televīzijas kanālu – «Renault TV» 2

29.janvāris 2010 10:12

2010.gada 28.janvārī, Renault oficiāli atklāj savu televīzijas kanālu Francijā* un Lielbritānijā**. Renault ir pirmais autoražotājs, kas izveidojis starptautisku televīzijas kanālu.

Renault TV piedāvās skatītājiem raidījumus par jaunākajiem Renault modeļiem un jaunumiem auto nozarē, turklāt tas būs piemērots visām mērķauditorijām.

Renault TV mērķis – veicināt sabiedrības interesi par zīmolu

Kopš Renault dibināšanas 1898.gadā, Renault vienmēr saviem klientiem ir piedāvājuši modernus produktus. Sekojot jaunajam sauklis „Drive the change”, arī turpmāk Renault vēlas klientiem piedāvāt produktus, kas visprecīzāk atbilstu viņu interesēm. Renault TV tiks atspoguļoti gan vēstures notikumu, gan produkti, gan citi īpašie uzņēmuma pasākumi. Šī televīzijas kanāla mērķis ir izklaidēt, informēt un iedvesmot.

Stefans Normans (Stephen Norman), Starptautiskā mārketinga vecākais vice prezidents: „Renault nelīdzinās citiem autoražotājiem – tas ir inovatīvs, turklāt piemērots ikvienam. Renault ir patiešām uz sabiedrību un cilvēkiem orientēts zīmols. Renault TV šo zīmolu padarīs vēl pietuvinātu cilvēkam.”

Renault TV tiek radīts, balstoties uz www.renault.tv panākumiem

Renault interneta TV kanāls www.renault.tv, kas ir pieejams franču un angļu valodās. Vidējais šajā vietnē pavadītais laiks ir 15 minūtes, un tā ir viena no veiksmīgākajām interneta video vietnēm (piemēram, salīdzinot ar BBC iPlayer, kur tiek vidēji pavadītas 20 minūtes).

„Renault ir pirmais autoražotājs, kas radījis savu TV kanālu Sky, Canalsat un internetā. Ar potenciālo mērķauditoriju 30 miljoni skatītāju, Renault TV ir reāla iespēja, kā piesaistīt jaunu mērķauditoriju,” norāda Patriks Furniols (Patrick Fourniol), Renault Komunikāciju mārketinga direktors.

Renault TV un Renault.tv ir viens no Renault mārketinga stratēģijas galvenajiem komponentiem.

Renault pārstāvniecība Baltijā

* - 349 kanāls Canalsat

** - Sky Guide 883

 
Visi komentāri
 
274399. viesis 29.janvāris 2010 10:22
0 0 Atbildēt

varēja uzreiz arī ķīniešu valodā translēt

274404. viesis 29.janvāris 2010 13:20
0 0 Atbildēt

Cik atceros, vēl 80-tajos gados savulaik slavenā Jelgavas RAF vadība gribēja no Latvijas TV panākt iknedēļas raidījumu, kurā tiktu slavināta un reklamēta RAF. Līdzīgas velmes bija arī VEF un citu lielo rūpnīcu vadītājiem. Bet, PSRS laikos tml. idejas netika atbalstītas - tad TV vairāk bija orientēts uz izklaidi un atpūtu. Bizness TV ekrānos un reklāmā - tas jau ir kapitalisma auglis.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sadragātas, ar mazu atstarojumu jau gadiem ir Dienvidu tilta barjeras; 9 pret 2 par sliktu drošībai (+ VIDEO) 16

iAuto.lv 25.10.2020 izbrauc pa Dienvidu tiltu un Slāvu pārvada - secina, ka barjeras, kas atdala nobrauktuves, ir sadauzītas, demontēta vai ar sliktu atstarojumu. Lasīt vairāk

 

Šūmahera rekords kritis - Hamiltons kļūst par uzvarām bagātāko F-1 pilotu

"Mercedes" britu pilots Lūiss Hamiltons svētdien svinēja uzvaru Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta 12.posmā - Portugāles "Grand Prix" - un kļuva par uzvarām bagātāko pilotu F-1 vēsturē. Lasīt vairāk

 

Subaru Forester tagad arī Sport versijā 15

2021.gada Subaru Forester tagad pieejams arī Sport modifikācijā un ar jauno 1.8 DIT turbomotoru, taču – tikai Japānas tirgū. Lasīt vairāk

 

Ar ko būtu jāsāk, lai uzlabotu satiksmes drošību ilgtermiņā! Māris Ozoliņš, Pauls Timrots (+ VIDEO) 13

Māra Ozoliņa saruna ar Paulu Timrotu par satiksmi, drošību un elektroauto - 1.daļa. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti