«Volkswagen Commercial Vehicles» paziņo par izaugsmi

 
24.septembris 2010 0:01

VW Commercial Vehicles ir paziņojis par savu izaugsmi, piedāvājot jaunus modeļus, atklājot jaunus tirgus un izmantojot jaunākās tehnoloģijas

Pēdējo 12 mēnešu laikā „Volkswagen Commercial Vehicles” prezentēja trīs jaunus modeļus – jauno „T5”, „Amarok” un nesen arī – jauno „Caddy”.

2010. gada 21. septembrī Hannoverē „Volkswagen Commercial Vehicles” IAA Komerctransportlīdzekļu gadatirgū prezentēja piecus pasaules klases novatoriskus risinājumus, starp kuriem ir „Volkswagen Amarok” jaunā versija, kas ir veiksmīgi nodrošinājusi vietu tirgū. 


VW Caddy Foto: Volkswagen

Jaunais „Caddy” – kompaktais pilsētas transportlīdzeklis – ir uzlabots visās iespējamajās jomās: tam ir atpazīstamais „Volkswagen” zīmola dizains; ESP standarta versijā; pilnīgi jauns aprīkojuma piederumu piedāvājums; zemākas apkopes izmaksas, ko nodrošina seši jauni TDI un TSI četru cilindru dzinēji; un par 21% mazāks degvielas patēriņš. Tas viss padara jauno „Caddy” par vienu no novatoriskākajiem, kompaktākajiem un drošākajiem komerctransportlīdzekļiem pasaulē. „Caddy” ar „BlueMotion Technology” un 102 zirgspēkiem uz 100 km patērē tikai 4,9 l dīzeļdegvielas, izdala tikai 129 g/CO2 uz km un, vienreiz uzpildot tvertni, var nobraukt vairāk nekā 1100 km.
 


VW Amarok Foto: Volkswagen

„Amarok SingleCab” ar nelielu kabīni un garu iekraušanas daļu starp pikapiem pārstāv klasisko „darba zirga” klasi. Salīdzinot „Amarok” ar četru durvju dubulto kabīni, „SingleCab” iekraušanas daļa ir 2,20 m gara, kopējam transportlīdzekļa garumam paliekot tādam pašam, kas nozīmē, ka divas paletes var šķērseniski iekraut vienu aiz otras. „Amarok SingleCab” tiks palaists tirgū 2011. gada pirmajā pusē. Pētījums, ar ko var iepazīties gadatirgus stendā (90 kW TDI ierīce ar „BlueMotion Technology”), apliecina, kā ar „Amarok” arī var samazināt degvielas patēriņu, kas jau tā ir ekonomiskākais savā klasē – no 7,4 l līdz 6,9 l/100 km.

„Transporter” ar „BlueMotion Technology” – salīdzinot ar tādas pašas jaudas pašreizējo standarta modeli, „Transporter” ar „BlueMotion Technology” nepieciešams par 0,5 litriem mazāk dīzeļdegvielas. Vidējais patēriņš 6,8 l/100 km tagad ir jauns labākais rādītājs šajā klasē. Visu laiku ekonomiskākais „Transporter” būs pieejams jau no 2011. gada.

„Multivan” „Edition25”
jubilejas modelis: lai nosvinētu „Volkswagen Commercial Vehicles” „Multivan” 25. gadadienu. Tā pamatā ir pašreizējais „Multivan Comfortline”, ko var uzreiz atpazīt pēc zīdaini matētā jumta un melnajiem 18 collu metāla sakausējuma diskiem. Jubilejas modelim standarta versijā ir iekļauts ekskluzīvs piederumu klāsts, un to var iegādāties par lielisku cenu attiecībā pret veiktspēju.

„Transporter Rockton” ir paredzēts sarežģītiem bezceļa apstākļiem, lai pārvadātu pasažierus un kravu uz vietām, kurām ir ļoti sarežģīti piekļūt. „Rockton” ar visu riteņu piedziņu ir īpaši pielāgots tādu mērķa grupu vajadzībām kā celtnieki, alpīnisma glābšanas grupas, mednieki un tamlīdzīgi. Izmantojot pastāvīgo visu riteņu piedziņu 4MOTION ar diferenciālo slēgmehānismu uz aizmugurējās ass (standarta versijā), korpusa pacēlumu par 30 milimetriem un pastiprinātu suspensiju un amortizāciju, var pilnīgi droši pārvadāt līdz pieciem cilvēkiem pat pa bezceļu apvidu.

„Volkswagen Commercial Vehicles” starpposma stratēģiskais mērķis ir palielināt zīmola vieglo komerctransportlīdzekļu un pikapu segmenta daļu pasaules tirgū par 10%.

{page} Šā finanšu gada augusta beigās uzņēmums visā pasaulē ir sasniedzis tirdzniecības apjoma pieaugumu par 18,1%, piegādājot 269 800 jaunās Caddy”, „T5”, „Crafter” un „Amorak” sērijas automobiļus, kā arī Brazīlijas modeļu „Saveiro” un „T2” vieglos komerctransportlīdzekļus (2009. gada janvāris – augusts: 228 400).

Lielāko pieauguma daļu veido jaunais „T5”, kura tirdzniecības apjoms visā pasaulē ir pieaudzis par 20,5%, t. i., 91 300 vienības (2009. gada janvāris – augusts: 75 800). Lielākā tirgus daļa Vācijā (47,1%) un Rietumeiropā (26,5%) ir nepārprotams pierādījums tam, ka atjaunotā „T5” sērija ar tās jaunajiem optimizētā degvielas patēriņa dzinējiem, uzlabotu drošību un plašāku piederumu piedāvājumu ir veiksmīgi ieviesta un kļūst arvien populārāka.

Lai gan nesen tika veiktas modeļa izmaiņas un atcelta valdības stimulējošā piemaksu programma, „Caddy” joprojām nodrošina stabilus tirdzniecības rādītājus. 2010. gada pirmajos astoņos mēnešos visā pasaulē tika pārdoti 83 780 automobiļi, kas, salīdzinot ar šo pašu iepriekšējā gada periodu, ir par septiņiem procentiem mazāk (2009. gada janvāris – augusts: 90 400).

„Crafter” ir sasniedzis 9,2% pieaugumu, t. i., 22 420 pārdotas vienības visā pasaulē.

Ieviešanas gadā tika pārdoti aptuveni 8000 jaunie „Amarok” automobiļi. Šajā gadā jau ir saņemti 40 000 jaunā pikapa pasūtījumi no visiem starptautiskajiem tirgiem.

No janvāra līdz augustam ir palielinājušies arī Brazīlijā ražoto vieglo komerctransportlīdzekļu tirdzniecības rādītāji, respektīvi, „Saveiro” pārdošanas rādītāji pieauga par 94,2%, kas ir 46 000 pārdotas vienības (2009. gada janvāris – augusts: 23 700). Brazīliešu klasiskais „T2” (18 200 pārdotas vienības) uzrādīja stabilus tirdzniecības rādītājus (2009. gada janvāris – augusts: 17 800).

Uzņēmuma sešu mēnešu finanšu rezultāti, proti, apgrozījuma pieaugums par 33,3% līdz 3,54 miljardiem eiro un operacionālie darbības rezultāti 118 miljonu eiro apmērā, apliecina uzņēmuma veiksmīgo darbību tirgū. Peļņu nodrošina uzņēmuma izaugsme un nevis viens atsevišķs darījums, kā tas bija pagājušajā gadā, kad uzņēmumam „MAN” tika pārdots Brazīlijas kravas automobiļu sektors.

Dienvidamerikā, kur „Volkswagen” ar vieglajiem komerctransportlīdzekļiem ir ieguvis stabilu tirgus daļu Brazīlijā, arvien lielāku tirgus daļu iegūst „Amarok” un līdz ar to arī tādi transportlīdzekļi kā „T5”, „Crafter” vai „Caddy”. Līgumi, kas noslēgti ar jauniem importētājiem, dīleriem un servisa darbnīcām visā Centrālajā un Dienvidamerikā, ir lielisks apliecinājums tam, cik efektīvi šajos tirgos tiek ieviesta jaunā „Amarok” sērija.

Šobrīd daudzsološākais izaugsmes tirgus šim vieglajam kravas transportlīdzeklim ir Ķīna, kur vislielākā interese ir tieši par vieglajiem komerctransportlīdzekļiem. Visa „Volkswagen” uzņēmumu grupa iegulda lielu darbu šā un citu potenciālo tirgu piedāvāto iespēju apzināšanai un izmantošanai. Uzņēmuma mērķis ir rentabla darbība un nepārtraukta izaugsme.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti